Bax-shop.nl reviews

1.9
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
Laatste 12 maanden202220212020
Lid

Recente Bax-shop.nl ervaringen

Wim
06-06-2023

BIZAR slechte service! Voor een festival een geluid set besteld. Zou volgende dag (woensdag) geleverd worden. Op vrijdag was de set nog niet in huis. We zijn intussen diverse mailtjes en telefoongesprekken (lange wachttijden) verder. We moesten ons geen zorgen maken. Op vrijdag volgt reactie per e-mail na verbroken telefoongesprek: "als we de spullen vandaag willen dan kunnen we naar Goes rijden (vanuit Almere) om het op te halen. Moeten we wel eerst opnieuw betalen (1.064€). BAX-music liet ons simpelweg stikken!

Spullen kwamen week later binnen. Voor festival set moeten huren (€210).

Op mails, telefoon en aangetekende brief wordt niet gereageerd. We gaan nu juridische stappen zetten.

Dat een bedrijf als Bax überhaupt nog bestaansrecht heeft.

Hans
04-06-2023

Verhaal is te lang om op te schrijven. Communicatie super slecht.

Afhandeling super slecht . Levering super slecht. Bereikbaarheid super slecht.

Vivian
01-06-2023

Wij hebben buitengewone slechte ervaringen met Bax-Goes. Op 17 maart 2023 zijn vanuit locatie Apeldoorn de hihat-pedaal, die niet goed werkte, en de drummodule van het elektrisch drumstel van ons zoontje ter reparatie opgestuurd naar locatie Goes. Na vijf weken was de pedaal gerepareerd.

Maar na 2,5 maand hebben we nog steeds niets terug ontvangen. We hebben eindeloos gemaild en gebeld met de klantenservice in Goes en werden alsmaar aan het lijntje gehouden (als we al een reactie kregen). Uiteindelijk kregen we bericht dat de spullen kwijt waren. Na heel lang aandringen zijn vervangende spullen opgestuurd naar Apeldoorn. B-keus en zonder enige garantie. Daar bleken de ‘vervangende’ producten onze eigen producten te zijn. Én bleek de pedaal kapot. We zijn inmiddels 2,5 maand verder, hebben betaald voor de reparatie van een pedaal, die blijkbaar (nog steeds) kapot is. En het ergst: onze zoon is het plezier in drummen inmiddels compleet vergaan. Bedankt, Bax-Goes.

Erik
31-05-2023

Bax music als werkgever: op 7 april 2023 stuurde mijn zoon een sollicitatiebrief (motivatie en cv) naar bax music n.a.v. Een openstaande vacature. Hij heeft daar serieus tijd en energie in gestoken. Helaas bleef het stil dus op 3 mei 2023 heeft hij een herinnering gestuurd (en gecheckt of dat die aangekomen was). Maar wederom bleef het stil. Op 22 mei heb ik het hoofdkantoor gebeld in goes. De vriendelijke telefoniste wist mij te melden dat de financieel directeur (die gaat daar blijkbaar over de sollicitaties) even in gesprek was maar hij zou mij zo terugbellen . Het is nu 31 mei en inderdaad, nooit meer wat gehoord van bax music. Dat zegt allemaal wat over het werkgeverschap bij bax music. Uitermate kwalijk! daar wil je dus echt niet werken. En die lijn zal ongetwijfeld ook voelbaar zijn in de kwaliteit en service m.b.t. Hun producten. Wees dus gewaarschuwd. Ik heb ervan geleerd. Voor mij nooit meer producten van bax music.

Liesbeth
30-05-2023

Wat een ongelofelijk amateuristisch bedrijf is dit zeg. Zou willen dat ik de reviews eerder had gelezen. Voor 1000 een digitale piano gekocht, die overigens nu een week later 100 euro goedkoper is bij hetzelfde bedrijf, met een onderstel. Alleen zit er geen enkele schroef bij het onderstel en het is te ingewikkeld voor ze om een setje schroeven op te sturen. Ik mag de schroeven zelf los bestellen met een levertijd van 6 weken. En idd was er beloofd, tegen extra verzendkosten, de piano dezelfde dag nog te leveren. Dit werd 7 dagen later. Zelden zo’n ballentent gezien.

Dretd
18-05-2023

Ik heb is wat in mn winkelwagen gestopt, een b- stock product,ik zag dat er veel verschil tussen diverse b- stock producten zijn, en heb dit is 2 weken " laten staan" in mn winkelwagen. Tot mijn grote verbazing zie ik dat op donderdag het product, b- stock in 1 x 20€ duurder was geworden.tot na het weekend, op dinsdag was het product 15€ goedkoper, en je raad het al de donderdag erna was het product weer gestegen in prijs.

Bax, kunnen jullie niet beter iets op de beurs gaan doen?daar horen fluctuaties thuis en toch nietbij jullie. wat een flauwekul om b' stock producten ook te laten stijgen en dalen in prijs.ik ga natuurlijk nu niet meer zomaar iets aanschaffen,het is veel te duur,de zgn " goedkope" B- stock producten.

Jammer.weer een goeie klant minder.

Hebben andere webshops het toch beter voor elkaar. .

Marco
17-05-2023

Wat een k. bedrijf voor 23.00 besteld de volgende dag in huis is ze nog nooit gelukt😡 voorraad blijkt plot niet op voorraad wel innen maar niet leveren. Zelden zoon slechte online koop ervaring gehad. 3 x wat besteld ( er kan natuurlijk altijd wel een een keer iets fout gaan) dus reken een bedrijf niet af op 1 ervaring. Maar 3 x er een puinhoop van maken dan is er toch echt structureel iets mis met dit bedrijf. Mijn advies is niets kopen dan heb je ook geen teleurstellingen.

Marco
08-05-2023

Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen, maar de klantenservice is zeer slecht. Sommige dames zijn ronduit beledigend naar de klant. Dit heb ik nooit eerder zo slecht ervaren. En eenmaal gekocht duurt het eeuwig wanneer het gaat om een reactie bij garantie. Nooit weer.

Martijn
01-05-2023

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, ik ben al tijden bezig om mijn geld te krijgen.

In plaats van mijn geld terug te sturen, krijg ik nu tot 3 keer toe een vervangend product. Nu al 4x Bax moeten bellen, dat betekend minimaal 15 naar een muziekje luisteren want de bereikbaarheid is bedroevend. Zal terug gebeld worden, maar je raad het al, dit is nooit gebeurd.

Wat een waardeloos bedrijf!

Nico
19-04-2023

Eerste keer dat ik hier bestel. Op de site staat: Online voorraadstatus: Op voorraad. Bestel voor 23:00 = morgen in huis

NOT! Ik krijg een email dat het NIET op voorraad is en dat ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk toe te sturen! Er wordt dud gewoon gelogen op de website. Eerste en laatste keer. Jammer dat ik de reviews hier niet gelezen had

Timon
14-04-2023

Een te late levering, het verkeerde product in een te grote doos (iets met verspilling?), en een enorme heisa om het te retourneren. Weer een klant kwijt.

Kn
14-04-2023

Dit is niet de bax-shop van vroeger!

Klantendienst bellen. de wachttijd bedraagt 20 minuten.

Bericht of mail sturen. 7 dagen later nog geen antwoord.

Goed bezig!

Laatste 3 leveringen vertraagd terwijl duidelijk op de site staat dat het artikel in voorraad is en 's anderdaags geleverd zou worden.

Klantendienst steekt het op een nieuw sorteersysteem in het magazijn dat nog niet op punt staat. Geen uitvlucht aangezien de website aanpassen 5 minuten werk is zodat de klant weet dat alle pakketten mogelijks niet op tijd geleverd zullen worden, je hebt dan als klant ook de optie om ergens anders te kijken waar wel next-day-delivery mogelijk is. Soms heb je een pakket namelijk de volgende dag (of het aankomende weekend) nodig!

Hooper
14-04-2023

Voor de zoveelste keer liegen ze over iets op voorraad hebben. Er staat binnen 24 geleverd, maar een dag later krijg je bericht dat het niet gelukt is op tijd in te pakken. Vervolgens na een aantal dagen wordt er aangegeven dat er een probleem is bij de leverancier.

Zelfs een keer meer dan een jaar gewacht op een artikel. Helpdesk is niet te bereiken.

Wat een verschil met thoman. Nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen bij Bax.

Enrique
29-03-2023

Ik zou hier niets kope. ga naar Thomman. Bax doet er echt alles aan om geen klanten binding, alles wat iedereen heir schrijft is het me ook gebeurd. Wordt nergens op gereageerd, komen afspraken niet na, wordt niet geleverd enz enz enz.

Ik verbaasd me over hoe Bax die jaren geleden een hele goede Internet Winkel was zo slechte is imn 2023. Moet toch iemand daar romd lopen die zegt jongens dit kan beter! Als je zo omgaat met klanten zijn we simpel we niet meer jou klanten. De duitsers doen het beter!

Robert
26-03-2023

Moet nu eerlijkheidshalve meedelen, dat de retourstorting na soepel verlopend whatsapp verkeer

eindelijk wel is geregeld. Baxteam reageerde op Trustpilot met geven van tel.nr. voor whatdapp. Dat gedaan hebbende verliep het contact netjes en vlot. Het probleem ligt volgens mij niet bij de

individuele medewerker, echter bij het bedrijf dat het betalingsverkeer regelt. Maar de hele ervaring is wel

frustrerend.

Robert.

Ista
07-04-2023

Klacht is opgelost helaas heeft dit veel voeten in de aarde gehad. Werd van het kastje naar de muur gestuurd. Na ruim 4 maanden en aangegeven te hebben dat ik juridische stappen had ondernomen kon het ineens opgelost worden. Slechte zaak en jammer dat dit zo heeft moeten lopen. Ben al jaren klant van Bax shop uit de tijd dat het nog feedback was. Maar door deze ervaring weet ik niet of ik nog klant blijf.

Deze klacht is opgelost

Artikel retour gestuurd zou mijn geld binnen 8 dagen terug krijgen. Na 8 dagen niet gehad over en weer gemaild wederom belooft door de medewerker dat ik het binnen 8 dagen terug zou krijgen. Nu ruim 3 maanden verder nog niets gehad. diverse keren gemaild krijg niks maar dan ook niks meer van baxshop te horen. Als ik mijn geld niet krijg dan is de Volgende stap is juridisch. Heb alle mails en app berichten doorgestuurd naar een jurist en maak een sterke zaak want dit is FRAUDE wat Baxshop aan het doen is. Was altijd een tevreden klant maar nu absoluut niet meer.

Frans
18-03-2023

Ga niet naar de winkel in GOES!

waardeloos personeel. en accepteer wat ze ook zeggen niks zonder originele verpakking.

koop daar niks meer. kan beter terecht bij Thoman Music Haus.

die hebben trouwens ook meer op voorraad.

Hannes
09-03-2023

Ik kocht hier en geluidsinstallatie op factuur als Belgisch bedrijf. Echter kreeg ik geen factuur met het Belgische BTW-nummer van Bax-shop maar het Nederlandse. Toch moest ik de BTW betalen maar kan deze niet terugvorderen door een fout van Bax waardoor ik +/- €250 kwijt ben. Na maanden bellen/mailen met Bax (want als ik ze niet contacteer hoor ik niets van hen) krijg ik te horen, 'jammer niets aan te doen, wij gaan dat niet voor u oplossen'.

Ik heb al voor duizenden euro's bij Bax gekocht en dan wordt ik zo behandeld.

Mijn geduld is op en FOD economie is de volgende stap.

Iets kopen bij Bax-Shop levert alleen maar problemen op, extra boekhoudingskosten en je verliest nog eens je BTW door fouten lang hun kant.

Wees verstandig, voorkom dit en koop elders.

Sjef
06-03-2023

Door omstandigheden kon ik mijn bestelling niet in de winkel ophalen. Daarom proberen te bellen om de levering alsnog naar mijn adres te laten versturen. Na 3*30 minuten bellen nam er nog niemand op. Daarna meerdere mails gestuurd naar de helpdeks om dit aan te passen. Na dagen pas een eerste reactie. Mijn bestelling was geannuleerd. Ik zou mijn geld terug ontvangen. Daarna volgt een 2e rekening voor een nieuwe bestelling die ik niet gedaan had. Kortom, na 14 mails waarop 5 verschillende BAX medewerkers reageerde, heb ik mijn geld terug en ben er helemaal klaar mee. Zo kun je niet serieus zaken doen met klanten.

Ma
01-02-2023

Echt onmogelijk om contact te krijgen. Niet aan beginnen!

Meer Bax-shop.nl reviews