Bax-shop.nl22 ervaringen

Paul
09-07-2020

Bezorging

Prachtig assortiment . echter . wat BAX doet geloven dat ze de volgende dag leveren is onjuist! En niet één keer maar altijd. Ze zullen een leuke deal hebben met DHL. Pas je website aan of stap over naar PostNL. 8034768, 7641072 en 7617883 allemaal té laat bezorgd. Ik bestel tot die tijd bij een ander. #bagger-bezorg-shop.

Berend

Bestelling komt niet aan

26 mei 2020 bestelling geplaatst en betaald. Volgens de website product op voorraad. Heden 29 juni 2020 bestelling nog niet geleverd! 3 maal gebeld met Bax. Krijg telkens te horen: u wordt teruggebeld binnen 24 uur. Wij kunnen nu niets voor u doen, maken een formulier op en zetten het door naar de afdeling die er over gaat. Als klant kan ik niemand bij Bax bereiken die mij de status van mijn bestelling kan vertellen. Alle telefoonnummers van de vestigingen zijn omgeleid naar een centraal nummer. Per saldo heb ik mijn order betaald, niet ontvangen, krijg niemand ter zake doende te spreken, product tot op heden niet ontvangen. Ik ben niet tevreden over Bax en ga volgende keer bestellen bij Thoman.

Shanderly
Shanderly

120 dagen niet goed geld terug garantie

Beste lezers,

Begin hier niet aan! Je verzend je producten en komt voor een goede verassing te staan naar 6 keer bellen en bijna 1 maand later, heb ik het geld pas ontvangen. Het gaat moeizaam en de service lijn, stuurt je van het kastje naar de muur, met als antwoord dat er nu niemand aanwezig is van de afdeling. Je zou opgebeld moeten worden binnen 1 á 2 dagen, wat daarentegen snel gebeurt. Maar het probleem waar je voor belt, word hiermee niet opgelost. Iets bestellen kan goed, maar iets retourneren of laten repareren, ho-maar, ik ben wellicht gelijk genezen van deze winkel en bestel daarom ook helemaal niets meer hier.

Walter

Bedrog

Ben 4 weken bezig om bij Bax een 12 snarige gitaar te gaan kopen. Eerst daarover contact geprobeerd te krijgen en wordt elke keer naar de balie geleid, omdat het te druk was. Ik word teruggebeld maar dat werd een mail. Op 24 juni een aanbiedingsmail gekregen met "kom, ga bestellen want we hebben tot 70% korting. En omdat ik al weken bezig was om mijn keuze te bepalen, had ik alle prijzen en modellen opgeschreven die in mijn scope zaten. Wat blijkt.voor deze aanbieding hebben ze eerst weer de prijzen verhoogd, en zelfs met de "korting" waren 7 van de acht modellen nog duurder dan 3 weken daarvoor! Dus gewoon misleiding! Gebeld weer met Bax, weer naar de balie doorgeschakeld (te druk in de winkel (?) mijn vraag gesteld en werd gezegd dat ik die middag of anders de dag daarop zou worden teruggebeld!" Je raadt het al.moet nog gebeld worden! Inmiddels bij de concurrent een andere gekocht! Nooit meer BAH.X

Wouter
18-06-2020

Ongelofelijk slechte helpdesk

Apparaat voor simpele reparatie (vervangen intern batterijtje) na ruim 'n maand nog niet teug. Medewerkers zeggen allemaal dat ze niet bij de helpdesk werken maar alleen berichten/boodschappen aannemen, je wordt niet teruggebeld zoals men beloofd en ook geen enkele mail met duidelijke actie/info. Ik koop hier nooit meer wat.

Rex
24-05-2020

Ook mijn pakket is verdwenen

Toch knap dat ik veel reviews lees met hetzelfde probleem. Je zou denken dat een pakket niet zomaar kwijt is in een magazijn. DHL code is aangemaakt maar pakket is nooit ingeleverd bij DHL. Tuurlijk geeft Bax DHL de schuld, maar wat DHL niet heeft ontvangen kan je ze ook geen schuld van geven. Krijg allemaal vage verhalen over onderzoeken en dat er "onvoorziene omstandigheden" zijn waardoor het pakket niet kwam. Voorlopig is het nog altijd kwijt en zeggen ze doodleuk dat ik maar moet wachten. Ik bestel hier dus nooit meer, dit is al de 2e keer drama. Wat een slecht bedrijf is Bax geworden en zo te lezen hebben heel veel mensen dezelfde mening. Tuurlijk hebben ze goede reviews op andere platforms, ze bieden een prijs voor een goede review, die reviews zeggen dus helemaal niets. Ik hoop maar dat ik mijn geld terug ga krijgen maar anders doe ik zeker aangifte tegen deze boeven.

Remco
22-05-2020

Doe het niet!

Blijf hier van weg! als er iets misgaat met je bestelling is het onmogelijk om opgelost te krijgen. Ik ben al 3 maanden(!) bezig met het afhandelen van een beschadigd en defect geleverde bestelling en dit is nog steeds niet opgelost.
En het gaat niet om iets kleins, maar iets van drieduizend euro! wachttijden van bijna een uur bij de telefonische helpdesk, e-mails worden vrijwel niet beantwoord, er worden elke keer telefonisch dingen beloofd die niet worden waargemaakt, helpdesk is nooit op de hoogte van je historie of doet de moeite niet dit goed na te gaan. Doe het niet! ook als je ergens anders meer betaalt! voor mij de slechtste webshopervaring die ik ooit heb meegemaakt.

Dji
02-05-2020

Waardeloze service en communicatie

2 x iets besteld, 2 x later dan beloofde dag. klantenservice is waardeloos en reageert heel traag. Voor mij geen Bax meer.

Karin
29-04-2020

Verschrikkelijk bedrijf

Kreeg een kapot apparaat geleverd; dat wiebelde/verbogen was.
De hele morgen (verjaardag) gebeld; niemand neemt op.
Naar de winkel gegaan om te ruilen, stond 'op voorraad'.
Nee, hoor was er niet.
Stond eerst een half uur in de rij voor een persoon voor mij. De rest (4 medewerkers) liepen koffiedrinkend voor je neus heen en weer.
Dus retourgeld-aangevraagd. Kan je 7 dagen op wachten.
Na 7 dagen. Geen geld. Weer neemt niemand op. Reactie op facebook en mail duurde de eerste keer 2 tot 3 dagen, dus schiet ook niet op.
Had wel na 3 dagen dus een reactie op een mail gekregen: 'Zie dat u het geretourneerd heeft. Zie alleen geen retourmelding.' Dus ik denk, ja dag, heb alles al geregeld. Maar dus zelfs dat gaat fout, heb gewoon de retour-betalingsbon, maar blijkbaar kunnen de losers ook dit niet normaal.
Heel zielig allemaal.
Geen geld tot op heden en weer; geen contact mogelijk. Iedere andere leverancier, want we gaan nooit en te nimmer meer naar deze idioten, nemen allemaal direct op.

Rudy
09-04-2020

Toch nog compleet

Gisteravond (9 april 2020) kwam de zending van 5 regels. Dat was schrikken. De helft (twee regels) was er niet. Meteen maar een mail gestuurd met de vraag wat Bax Music hiermee zou doen. Vanochtend was er een (waarschijnlijk automatische) mail dat een deel nog geleverd zou worden en door de brievenbus kon, de snaren. Later op de ochtend mailde DHL dat ze 's avonds langs zouden komen voor een bezorging. Dat moest iets groters zijn.
Uit eindelijk kwam de hele bestelling binnen in drie delen en twee bezorgingen terwijl het eenvoudig allemaal in de eerste doos had gepast. Beetje slordig maar wel mooi dat het goed is gekomen.
Het was mijn eerste bestelling bij Bax-shop en ik zal niet klagen en vast nog weer eens wat bestellen. Ik heb wel vertrouwen in dit bedrijf hoewel het lijkt dat ze het (soms) te druk hebben of zo iets.

Bram
04-03-2020

Bax shop: het zoveelste pakket dat zo foetsie plotseling is verdwenen

Ik hoop dat je wat reviews leest voordat je een aankoop bij Bax Music of Bax Shop doet. Wat een bagger. Aankoop is plotseling kwijt. Allemaal vage verhalen over dat ze niet weten waar het is, dat ze camerabeelden moeten nakijken. Hoe in hemelsnaam kan dat? Hoe kun je als bedrijf voordat het pakket bij DHL terecht komt het al kwijt zijn? Ongelooflijk. Vervolgens houden ze je geld vast zonder te leveren. Waarschijnlijk wordt er na weken of maanden een kapot product in de doos hier afgeleverd. Mocht je die terugsturen dan heb je nog kans dat ze maar de helft van je geld terugbetalen en zeggen dat jij het product kapot gemaakt hebt. Van mij mag dit bedrijf direct ploffen. Weinig bestaansrecht op deze manier. Waarde creëren doet Bax Music vooral voor Bax Music zelf.

Ronald
13-01-2020

Zeer vreemde ervaring bij Bax Music

Ik heb een hele vreemde ervaring met Bax Music!
Op 24 december jl. haal ik mijn bestelde spullen op in de winkel in Amsterdam. De magazijnmedewerker vraagt mij om te helpen de doos in de auto te zetten. Ik denk nog, hoe zwaar kan het nou zijn zo'n klein mengtafeltje van Behringer nu zijn? Eenmaal thuis bleek dat ik niet 1 mengtafel had mee gekregen maar 5 stuks. Zeg maar 5 halen 1 betalen. Nu heb ik enkele weken gewacht of ik nog bericht kreeg van hun gemaakte fout in mijn voordeel. Nou, helemaal niets dus. Nu besloot ik om de apparaten van € 214,00 per stuk zelf maar terug te brengen. Ik belde zelf wel eerst even met Bax music en vroeg ze of ik misschien een leuke korting kon krijgen op mijn volgende aankoop. Nou dat gingen ze echt wel doen om mijn eerlijkheid te belonen. Eenmaal bij Bax Music Amsterdam, kreeg ik inderdaad mijn korting. Jaja, van maar liefst € 13,00!
Denkt u dat ik de volgende keer weer zo eerlijk zal zijn?
Daar denk ik nu zelf nog eens diep over na.
Ook bij Bax Music ben je dus gewoon een nummer, stelletje krenten.

Ai
19-12-2019

Te veel fouten gemaakt

Bax beheerst zowat alle zoekresultaten via Google, maar ik bestel hier niet meer. Sinds begin 2019 gaat Bax hollende achteruit en worden er veel fouten gemaakt. Ik heb veel bestellingen geplaatst en er ging bijna altijd wel iets mis. Ik kreeg geen antwoord, ontving geen retourlabel en moest tig keer informeren wanneer het bedrag retour wordt geboekt. Klantvriendelijkheid was ooit goed, is nu ver te zoeken.

Frans
11-12-2019

TOP!

Bestel al mijn instrumenten en toebehoren via Bax-shop altijd snelle levering en geen gezeik gehad.

RAkesh
28-11-2019

Garantie van likmnreet

Op een of andere dag doet het geluid van deze geluidskaart het niet meer. Er is wel input, maar geen output. Bax geeft verschillende redenen aan. De ene keer zit er iets in en een andere keer is de interne voeding kapot. Nu wordt er als voorbeeld gegeven dat er te hard met een andere plug in is gegaan of met een schroevendraaier.

Dit apparaat heeft altijd op 1 plek gestaan met de juiste kabels (ook bij bax gekocht). Geen krasje niks is te zien op de behuizing. Ernaast staat ook nog een keyboard van 15 jaar oud die nog werkt. Daarmee probeer ik te zeggen dat wij zuinig met spullen omgaan.

Nvt
21-11-2019

Garantie tot de stoep

Ongelooflijk, nog nooit zo'n bedrijf meegemaakt.
Als je aanklopt voor garantie is er niemand thuis. Tientallen mails, telefoontjes en apps later is mijn product nog steeds niet gerepareerd.

Kilian
16-10-2019

UItermate slecht

9 oktober had ik een licentie voor een VST bij de webwinkel van Bax Music gekocht, wat per email aan mij geleverd zou worden. Dat is niet gebeurt.

Hier over had ik op de 11e Bax een email gestuurd. Geen antwoord. De 12e stuurde een ticket naar de helpdesk, waar op ik ook geen antwoord kreeg. Vervolgens stuurde ik op de 14e een bericht zowel per email, als een ticket. En op geen van beide kreeg ik gehoor.

Nu, een week later heb ik de licentie code nog steeds niet ontvangen.

Gezien deze grove onbetrouwbaarheid zou ik men sterk adviseren Bax Music te vermijden.

JW
21-08-2019

Niet doen!,

Helaas is Bax niet meer wat het misschien ooit is geweest, maar hoewel de muziekwinkels steeds meer verdwijnen en het moeilijk hebben krijg je daar in ieder geval wel snel en betrouwbaar advies en heel vaak ook tegen dezelfde prijs. Bax is te massaal geworden en kan o.a. geen grip krijgen op andere (derde) partijen waar het afhankelijk van is, naar mening.

Diane
14-06-2019

Retourneren was een ramp

Regelrecht drama duurde meerdere weken

Wim
25-03-2019

Dubbel betaald, geld na 2 weken nog niet terug!

Na een bestelling dubbel te hebben betaald (tijdens online iDeal geldoverdracht brak iDeal de procedure af) heb ik diverse keren na lang wachten telefonisch contact gehad met de helpdesk, screenshots van het betalingsafschrift moeten sturen, werd belofte gedaan dat ik het teveel betaalde terug zou krijgen, En … na twee weken nog geen geld terug. Gaat waarschijnlijk weer een uur duren om iemand aan de lijn te krijgen en weer te reclameren. NIET BEST!

Meer Bax-shop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Bax-shop.nl?