1.9van de 10

Bax-shop.nl31 ervaringen

Aanbevolen2
Neutraal1
Afgeraden28
Filter

reviews

Haris
08-09-2020

Garantie? Mooi niet

Garantie? vergeet 't
ev sx300 set gekocht. al snel bleek 1 speaker geen hoge tonen weer te geven. Teruggestuurd onder garantie. Dacht ik. Nee. valt niet onder garantie u heeft de crossover doorgebrand. 3 mogelijkheden Reparatie voorstel 430 euro.
niet gerepareerd terug sturen, 50 euro onderzoekskosten. Gratis milieuvriendelijk verwijderen.
Nu weet ik hoe Bax-music aan hun B-stock voorraad komt. Milieu vriendelijk verwijderen noemen ze dat. Ik heb de speaker terug laten sturen en zelf open gemaakt. Aan alles kon ik merken dat de speaker niet eerder open was geweest. Er zitten 2 bulp lamps in, Deze waren stuk. 10 euro handel. Niets doorgebrand. Gewoon laten stuiteren tijdens vervoer.
Geen vertrouwen in dit bedrijf. Verschuilt zich achter andere. Ik ga weer naar de lokale muziekzaak. Deze komt op voor de klantenbelangen.
Rien (voor Haris Koustoumpardis)

Jasper
07-09-2020

Slechte garantie hulpverlening

Mijn koptelefoon ging kapot binnen de garantie termijn. Ik had snel een nieuwe nodig dus die heb ik bij Bax besteld waarna ik de andere heb terug gestuurd voor garantie met het vriendelijke verzoek om me daarvoor een tegoedbon bij Bax te geven. Dat werd geweigerd, ondanks dat ik ze heb uitgelegd dat ik de vervangende koptelefoon al bij hen heb gekocht. Slechte service dus.

Roche
04-09-2020

Oplichting

Ik wacht al 3 weken op mijn terugbetaling van een retour item.
Zeeeeeeeeeer slechte service ,koop nooit iets daar.
Al 3 keer gebeld en elke keer weer een smoesje!

Jeroen
25-08-2020

Ik wacht al 30 dagen op een terugbetaling!

Slechtste service ooit! wat een bedrijf. Hier half juli een bestelling geplaatst. Levering komt vervolgens met transportschade binnen aangezien het ondeugdelijk verpakt was. Na contact met iemand van bax dit set o.b.v. Retour aanmaken teruggestuurd en op hun advies alvast een nieuw set besteld om het snel geleverd te krijgen. Ook deze weer vooraf betaald.

Vervolgens de nieuwe bestelling niet op tijd geleverd en heb ik die (ook weer op advies van bax) geweigerd. Ondertussen dus 2 betalingen daar en alle producten retour.

Eerste terugbetaling liet 10 dagen op zich wachten maar de terugbetaling van de eerste bestelling duurt nu al een maand! diverse keren getracht in contact te komen maar terugbellen lijkt lastig voor bax, alles gaat per mail en ondertussen, al de 4de als reactie op mijn verzoek, een verhaal dat de terugbetaling ergens mis is gegaan en het opnieuw wordt gedaan. Vervolgens zou het dan 5 tot 7 werkdagen duren voordat het op mijn rekening staat.

Nu ondertussen 30 dagen verder en tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
Wat een bedrijf. En een klantenservice waar je alleen een telefoniste aan de lijn krijgt die je vervolgens niet door kan (of mag) schakelen naar de daadwerkelijke klantenservice.

Ik kan maar 1 advies geven, koop hier nooit iets!

Ellen
18-08-2020

No way, nightmare bedrijf waar je buikpijn van krijgt!

Nog steeds in shock, mijn product niet geleverd, volgens hun wel maar ook dat kunnen zij niet bewijzen.
Allerergste is wel dat je ze gewoon niet normaal kan bellen want je staat echt een uur in de wacht en daarna beloven ze je terug te bellen en dat doen ze ook niet. Nu mijn geld kwijt en geen product. Ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld want het zijn regelrechte oplichters. Wil je graag je geld wegsmijten.koop dat bij (achter)BAX!

Jan
13-08-2020

Terugbetaling niet binnen vijf werkdagen

Onlangs een product bij Bah-x geannuleerd en zit na een week wachten nog steeds erop te wachten. Klantenservice is vreselijk! Werd ik eindelijk terug gebeld door iemand, kan die me ook niet verder helpen. Koop hier niks! Wat een vreselijk bedrijf!

Desiigner
29-07-2020

Slechtste service wat ik ooit mee gemaakt heb.

Omdat Bax-shop de krk speakers goedkoper aanbied dan de concurrentie, Is de keuze snel gemaakt.

Gelukkig was deze bestelling op voorraad, Voor 23:00 uur besteld is morgen in huis.
Dus na een week gewacht te hebben was er iets mis in het depot van DHL.
Na een aantal mailtjes verzonden te hebben kreeg ik een mail met daarin een factuur dat mijn bestelling retour gestuurd is.
Gelijk een mail achteraan gestuurd dat ik deze product graag zou willen ontvangen. En ook bij deze bestelling die opnieuw verzonden moest worden een week gewacht.
Uiteindelijk kon ik deze bestelling in ontvangst nemen. en bleek dat deze verpakking al open geweest is.
Voeding kabel zat gepropt en de handleiding was uit de verpakking. Terwijl ik niet voor de B keuze gekozen had. En de kwaliteit viel ook nog eens tegen vergeleken met mijn oude krk set.
Dus deze aankoop had ik maar retour gestuurd.
En bij de terug betaling wacht ik al langer dan 2 weken.

Voor mij geen Bax-shop producten meer.
elk grote aankoop word onprofessioneel aangeboden en weinig tot geen inhoud over de volgende stappen van de bestelling.

Tony
27-07-2020

Pure oplichting!

Maandje bezig met het terug krijgen van het aankoopbedrag van mijn geretourneerde product. E-mails worden negeerd. Telefonisch geen oplossing. Pure oplichting.

Inge
25-07-2020

Nooit meer!

1 maand bezig geweest om retour labels te ontvangen! 40 keer gebeld met Bax.
Je komt niet rechtstreeks bij de servicebalie maar eerst bij de receptie die jouw klacht door stuurt via mail. Daar gaat het fout!
Je wordt teruggebeld binnen 1/2 dagen. Ben je niet bereikbaar kom je weer achteraan te staan in de wachtrij. Heb je uiteindelijk contact dan blijkt jouw boodschap niet goed te zijn overgekomen. En dit 40x. Een mens wordt er radeloos van!
Amateuristisch en onprofessioneel!
Een bedrijf is zo sterkt als zijn zwakste schakel.
Niet aan beginnen dus!

Paul
09-07-2020

Bezorging

Prachtig assortiment . echter . wat BAX doet geloven dat ze de volgende dag leveren is onjuist! En niet één keer maar altijd. Ze zullen een leuke deal hebben met DHL. Pas je website aan of stap over naar PostNL. 8034768, 7641072 en 7617883 allemaal té laat bezorgd. Ik bestel tot die tijd bij een ander. #bagger-bezorg-shop.

Berend
29-06-2020

Bestelling komt niet aan

26 mei 2020 bestelling geplaatst en betaald. Volgens de website product op voorraad. Heden 29 juni 2020 bestelling nog niet geleverd! 3 maal gebeld met Bax. Krijg telkens te horen: u wordt teruggebeld binnen 24 uur. Wij kunnen nu niets voor u doen, maken een formulier op en zetten het door naar de afdeling die er over gaat. Als klant kan ik niemand bij Bax bereiken die mij de status van mijn bestelling kan vertellen. Alle telefoonnummers van de vestigingen zijn omgeleid naar een centraal nummer. Per saldo heb ik mijn order betaald, niet ontvangen, krijg niemand ter zake doende te spreken, product tot op heden niet ontvangen. Ik ben niet tevreden over Bax en ga volgende keer bestellen bij Thoman.

Shanderly
Shanderly
29-06-2020

120 dagen niet goed geld terug garantie

Beste lezers,

Begin hier niet aan! Je verzend je producten en komt voor een goede verassing te staan naar 6 keer bellen en bijna 1 maand later, heb ik het geld pas ontvangen. Het gaat moeizaam en de service lijn, stuurt je van het kastje naar de muur, met als antwoord dat er nu niemand aanwezig is van de afdeling. Je zou opgebeld moeten worden binnen 1 á 2 dagen, wat daarentegen snel gebeurt. Maar het probleem waar je voor belt, word hiermee niet opgelost. Iets bestellen kan goed, maar iets retourneren of laten repareren, ho-maar, ik ben wellicht gelijk genezen van deze winkel en bestel daarom ook helemaal niets meer hier.

Walter
29-06-2020

Bedrog

Ben 4 weken bezig om bij Bax een 12 snarige gitaar te gaan kopen. Eerst daarover contact geprobeerd te krijgen en wordt elke keer naar de balie geleid, omdat het te druk was. Ik word teruggebeld maar dat werd een mail. Op 24 juni een aanbiedingsmail gekregen met "kom, ga bestellen want we hebben tot 70% korting. En omdat ik al weken bezig was om mijn keuze te bepalen, had ik alle prijzen en modellen opgeschreven die in mijn scope zaten. Wat blijkt.voor deze aanbieding hebben ze eerst weer de prijzen verhoogd, en zelfs met de "korting" waren 7 van de acht modellen nog duurder dan 3 weken daarvoor! Dus gewoon misleiding! Gebeld weer met Bax, weer naar de balie doorgeschakeld (te druk in de winkel (?) mijn vraag gesteld en werd gezegd dat ik die middag of anders de dag daarop zou worden teruggebeld!" Je raadt het al.moet nog gebeld worden! Inmiddels bij de concurrent een andere gekocht! Nooit meer BAH.X

Wouter
18-06-2020

Ongelofelijk slechte helpdesk

Apparaat voor simpele reparatie (vervangen intern batterijtje) na ruim 'n maand nog niet teug. Medewerkers zeggen allemaal dat ze niet bij de helpdesk werken maar alleen berichten/boodschappen aannemen, je wordt niet teruggebeld zoals men beloofd en ook geen enkele mail met duidelijke actie/info. Ik koop hier nooit meer wat.

Rex
24-05-2020

Ook mijn pakket is verdwenen

Toch knap dat ik veel reviews lees met hetzelfde probleem. Je zou denken dat een pakket niet zomaar kwijt is in een magazijn. DHL code is aangemaakt maar pakket is nooit ingeleverd bij DHL. Tuurlijk geeft Bax DHL de schuld, maar wat DHL niet heeft ontvangen kan je ze ook geen schuld van geven. Krijg allemaal vage verhalen over onderzoeken en dat er "onvoorziene omstandigheden" zijn waardoor het pakket niet kwam. Voorlopig is het nog altijd kwijt en zeggen ze doodleuk dat ik maar moet wachten. Ik bestel hier dus nooit meer, dit is al de 2e keer drama. Wat een slecht bedrijf is Bax geworden en zo te lezen hebben heel veel mensen dezelfde mening. Tuurlijk hebben ze goede reviews op andere platforms, ze bieden een prijs voor een goede review, die reviews zeggen dus helemaal niets. Ik hoop maar dat ik mijn geld terug ga krijgen maar anders doe ik zeker aangifte tegen deze boeven.

Remco
22-05-2020

Doe het niet!

Blijf hier van weg! als er iets misgaat met je bestelling is het onmogelijk om opgelost te krijgen. Ik ben al 3 maanden(!) bezig met het afhandelen van een beschadigd en defect geleverde bestelling en dit is nog steeds niet opgelost.
En het gaat niet om iets kleins, maar iets van drieduizend euro! wachttijden van bijna een uur bij de telefonische helpdesk, e-mails worden vrijwel niet beantwoord, er worden elke keer telefonisch dingen beloofd die niet worden waargemaakt, helpdesk is nooit op de hoogte van je historie of doet de moeite niet dit goed na te gaan. Doe het niet! ook als je ergens anders meer betaalt! voor mij de slechtste webshopervaring die ik ooit heb meegemaakt.

Dji
02-05-2020

Waardeloze service en communicatie

2 x iets besteld, 2 x later dan beloofde dag. klantenservice is waardeloos en reageert heel traag. Voor mij geen Bax meer.

Karin
29-04-2020

Verschrikkelijk bedrijf

Kreeg een kapot apparaat geleverd; dat wiebelde/verbogen was.
De hele morgen (verjaardag) gebeld; niemand neemt op.
Naar de winkel gegaan om te ruilen, stond 'op voorraad'.
Nee, hoor was er niet.
Stond eerst een half uur in de rij voor een persoon voor mij. De rest (4 medewerkers) liepen koffiedrinkend voor je neus heen en weer.
Dus retourgeld-aangevraagd. Kan je 7 dagen op wachten.
Na 7 dagen. Geen geld. Weer neemt niemand op. Reactie op facebook en mail duurde de eerste keer 2 tot 3 dagen, dus schiet ook niet op.
Had wel na 3 dagen dus een reactie op een mail gekregen: 'Zie dat u het geretourneerd heeft. Zie alleen geen retourmelding.' Dus ik denk, ja dag, heb alles al geregeld. Maar dus zelfs dat gaat fout, heb gewoon de retour-betalingsbon, maar blijkbaar kunnen de losers ook dit niet normaal.
Heel zielig allemaal.
Geen geld tot op heden en weer; geen contact mogelijk. Iedere andere leverancier, want we gaan nooit en te nimmer meer naar deze idioten, nemen allemaal direct op.

Rudy
09-04-2020

Toch nog compleet

Gisteravond (9 april 2020) kwam de zending van 5 regels. Dat was schrikken. De helft (twee regels) was er niet. Meteen maar een mail gestuurd met de vraag wat Bax Music hiermee zou doen. Vanochtend was er een (waarschijnlijk automatische) mail dat een deel nog geleverd zou worden en door de brievenbus kon, de snaren. Later op de ochtend mailde DHL dat ze 's avonds langs zouden komen voor een bezorging. Dat moest iets groters zijn.
Uit eindelijk kwam de hele bestelling binnen in drie delen en twee bezorgingen terwijl het eenvoudig allemaal in de eerste doos had gepast. Beetje slordig maar wel mooi dat het goed is gekomen.
Het was mijn eerste bestelling bij Bax-shop en ik zal niet klagen en vast nog weer eens wat bestellen. Ik heb wel vertrouwen in dit bedrijf hoewel het lijkt dat ze het (soms) te druk hebben of zo iets.

Bram
04-03-2020

Bax shop: het zoveelste pakket dat zo foetsie plotseling is verdwenen

Ik hoop dat je wat reviews leest voordat je een aankoop bij Bax Music of Bax Shop doet. Wat een bagger. Aankoop is plotseling kwijt. Allemaal vage verhalen over dat ze niet weten waar het is, dat ze camerabeelden moeten nakijken. Hoe in hemelsnaam kan dat? Hoe kun je als bedrijf voordat het pakket bij DHL terecht komt het al kwijt zijn? Ongelooflijk. Vervolgens houden ze je geld vast zonder te leveren. Waarschijnlijk wordt er na weken of maanden een kapot product in de doos hier afgeleverd. Mocht je die terugsturen dan heb je nog kans dat ze maar de helft van je geld terugbetalen en zeggen dat jij het product kapot gemaakt hebt. Van mij mag dit bedrijf direct ploffen. Weinig bestaansrecht op deze manier. Waarde creëren doet Bax Music vooral voor Bax Music zelf.

Meer Bax-shop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Bax-shop.nl?
12345
67
8910

AfradenAanraden