Bax-shop.nl2 ervaringen

Wouter
Wouter
26-12-2018

Schandalige after sales/retour service

Op 6 november plaatste ik order 5946124 (voor levering de volgende dag op 7 november). Door een 4-daagse staking bij Bpost is er iets misgelopen waardoor mijn pakket pas op 20 (!) november geleverd werd. Hier kan Bax Music niets aan doen dus hierover gaat deze post dan ook niet.

Door de aanhoudende problemen bij Bpost had ik reeds voor de levering met Bax Music contact gehad om te melden dat ik de bestelling intussen reeds elders besteld had en dat de bestelling dus geannuleerd kon worden indien nog mogelijk en indien niet ik gebruik zou maken van het 14-dagen retourrecht.

Eerst werd mij vermeld dat ze het pakket nog zouden terughalen bij Bpost en dat ik mijn geld (€57) retour zou krijgen. 20 dagen na bestelling is mijn pakket dan toch nog aangekomen en vermits ik nog geen geld terug ontvangen had, heb ik onmiddelijk retourlabels aangevraagd via de website en het pakket teruggestuurd met de 2 retourlabels in. Dit op 20 november.

Na enkele weken nog steeds geen centen terug ontvangen en na meerdere mails en telefonisch contact heb ik vandaag 26 december €41 terug ontvangen, een bedrag dat NIET overeenkomt met mijn bestelling. Opnieuw mail gestuurd en 30 min in de wacht gehangen aan telefoon zonder iemand aan de lijn te krijgen. Een schandalige after sales / retour service en voor mij de reden om mijn account op te zeggen, ik heb er genoeg van want dit is voor mij diefstal.

Laat
Laat
04-12-2018

Gitaar besteld Bax music shop. Nooit geleverd!

Op woensdag 28 november 2018 een gitaar en gigbag besteld voor de verjaardag voor mijn 12 jarige zoontje. Keurig besteld voor 22.00 uur maar de volgende dag niks geleverd. Belofte voor 23.00 bestellen is dus een loze belofte.

Anyway wat mij direct opviel was dat het gewicht maar 2 kilo was van de totale zending wat dus niet klopt. Ik gelijk gebelt en ook de medewerker van Bax music vind dit raar en adviseerde om af te wachten. Op vrijdag mijn bestelling binnengekregen. En ja hoor er zat geen gitaar is. Wederom gelijk gebelt met Bax tot 3 maak toe want ze laten je wel wachten (tot wel 30 min wachttijd). Medewerker gaf aan dat ze een onderzoek moeten starten. Ok prima maar laat mij dan niet in de kou staan en voor mijn zoontje die op vrijdag jarig was. Heel teleurstellend! Aan de hand van het gewicht kon Bax music al zien dat er wat mis is met de verzending. Op het stickertje staat een gewicht van 2 kilo en in het systeem een gewicht van 32 kilo. Of het moet dus een hele zware gitaar zijn of een hele lichte. Op basis daarvan konden ze al gewoon mijn gitaar opsturen zonder mij te benadelen in het wachten tot het onderzoek afgerond is. Ik ben helaas wel genoodzaakt dit verhaal op Facebook en twitter te publiceren. Zodra ik de gitaar geleverd heb zal ik dat dan ook erbij vermelden

Gewenste Oplossing
Zodra mijn gitaar geleverd wordt en ik een grijns op het gezicht van mijn zoontje zie

Welk cijfer geef jij Bax-shop.nl?