Bax-shop.nl8 ervaringen

RAkesh
28-11-2019

Garantie van likmnreet

Op een of andere dag doet het geluid van deze geluidskaart het niet meer. Er is wel input, maar geen output. Bax geeft verschillende redenen aan. De ene keer zit er iets in en een andere keer is de interne voeding kapot. Nu wordt er als voorbeeld gegeven dat er te hard met een andere plug in is gegaan of met een schroevendraaier.

Dit apparaat heeft altijd op 1 plek gestaan met de juiste kabels (ook bij bax gekocht). Geen krasje niks is te zien op de behuizing. Ernaast staat ook nog een keyboard van 15 jaar oud die nog werkt. Daarmee probeer ik te zeggen dat wij zuinig met spullen omgaan.

Nvt
21-11-2019

Garantie tot de stoep

Ongelooflijk, nog nooit zo'n bedrijf meegemaakt.
Als je aanklopt voor garantie is er niemand thuis. Tientallen mails, telefoontjes en apps later is mijn product nog steeds niet gerepareerd.

Kilian
16-10-2019

UItermate slecht

9 oktober had ik een licentie voor een VST bij de webwinkel van Bax Music gekocht, wat per email aan mij geleverd zou worden. Dat is niet gebeurt.

Hier over had ik op de 11e Bax een email gestuurd. Geen antwoord. De 12e stuurde een ticket naar de helpdesk, waar op ik ook geen antwoord kreeg. Vervolgens stuurde ik op de 14e een bericht zowel per email, als een ticket. En op geen van beide kreeg ik gehoor.

Nu, een week later heb ik de licentie code nog steeds niet ontvangen.

Gezien deze grove onbetrouwbaarheid zou ik men sterk adviseren Bax Music te vermijden.

JW
21-08-2019

Niet doen!,

Helaas is Bax niet meer wat het misschien ooit is geweest, maar hoewel de muziekwinkels steeds meer verdwijnen en het moeilijk hebben krijg je daar in ieder geval wel snel en betrouwbaar advies en heel vaak ook tegen dezelfde prijs. Bax is te massaal geworden en kan o.a. geen grip krijgen op andere (derde) partijen waar het afhankelijk van is, naar mening.

Diane
14-06-2019

Retourneren was een ramp

Regelrecht drama duurde meerdere weken

Wim
25-03-2019

Dubbel betaald, geld na 2 weken nog niet terug!

Na een bestelling dubbel te hebben betaald (tijdens online iDeal geldoverdracht brak iDeal de procedure af) heb ik diverse keren na lang wachten telefonisch contact gehad met de helpdesk, screenshots van het betalingsafschrift moeten sturen, werd belofte gedaan dat ik het teveel betaalde terug zou krijgen, En … na twee weken nog geen geld terug. Gaat waarschijnlijk weer een uur duren om iemand aan de lijn te krijgen en weer te reclameren. NIET BEST!

Wouter
Wouter
26-12-2018

Schandalige after sales/retour service

Op 6 november plaatste ik order 5946124 (voor levering de volgende dag op 7 november). Door een 4-daagse staking bij Bpost is er iets misgelopen waardoor mijn pakket pas op 20 (!) november geleverd werd. Hier kan Bax Music niets aan doen dus hierover gaat deze post dan ook niet.

Door de aanhoudende problemen bij Bpost had ik reeds voor de levering met Bax Music contact gehad om te melden dat ik de bestelling intussen reeds elders besteld had en dat de bestelling dus geannuleerd kon worden indien nog mogelijk en indien niet ik gebruik zou maken van het 14-dagen retourrecht.

Eerst werd mij vermeld dat ze het pakket nog zouden terughalen bij Bpost en dat ik mijn geld (€57) retour zou krijgen. 20 dagen na bestelling is mijn pakket dan toch nog aangekomen en vermits ik nog geen geld terug ontvangen had, heb ik onmiddelijk retourlabels aangevraagd via de website en het pakket teruggestuurd met de 2 retourlabels in. Dit op 20 november.

Na enkele weken nog steeds geen centen terug ontvangen en na meerdere mails en telefonisch contact heb ik vandaag 26 december €41 terug ontvangen, een bedrag dat NIET overeenkomt met mijn bestelling. Opnieuw mail gestuurd en 30 min in de wacht gehangen aan telefoon zonder iemand aan de lijn te krijgen. Een schandalige after sales / retour service en voor mij de reden om mijn account op te zeggen, ik heb er genoeg van want dit is voor mij diefstal.

Laat
Laat
04-12-2018

Gitaar besteld Bax music shop. Nooit geleverd!

Op woensdag 28 november 2018 een gitaar en gigbag besteld voor de verjaardag voor mijn 12 jarige zoontje. Keurig besteld voor 22.00 uur maar de volgende dag niks geleverd. Belofte voor 23.00 bestellen is dus een loze belofte.

Anyway wat mij direct opviel was dat het gewicht maar 2 kilo was van de totale zending wat dus niet klopt. Ik gelijk gebelt en ook de medewerker van Bax music vind dit raar en adviseerde om af te wachten. Op vrijdag mijn bestelling binnengekregen. En ja hoor er zat geen gitaar is. Wederom gelijk gebelt met Bax tot 3 maak toe want ze laten je wel wachten (tot wel 30 min wachttijd). Medewerker gaf aan dat ze een onderzoek moeten starten. Ok prima maar laat mij dan niet in de kou staan en voor mijn zoontje die op vrijdag jarig was. Heel teleurstellend! Aan de hand van het gewicht kon Bax music al zien dat er wat mis is met de verzending. Op het stickertje staat een gewicht van 2 kilo en in het systeem een gewicht van 32 kilo. Of het moet dus een hele zware gitaar zijn of een hele lichte. Op basis daarvan konden ze al gewoon mijn gitaar opsturen zonder mij te benadelen in het wachten tot het onderzoek afgerond is. Ik ben helaas wel genoodzaakt dit verhaal op Facebook en twitter te publiceren. Zodra ik de gitaar geleverd heb zal ik dat dan ook erbij vermelden

Gewenste Oplossing
Zodra mijn gitaar geleverd wordt en ik een grijns op het gezicht van mijn zoontje zie

Welk cijfer geef jij Bax-shop.nl?