Bymusthaves.com reviews

3.0
Lid
Femke
04-08-2022

Het is een vreselijk onvriendelijk en onbetrouwbaar bedrijf. Vooral Marion is een heel naar persoon!

Jeanette
03-08-2022

De eerste maar laatste keer besteld daar. Het artikel geretourneerd. Al 1.5 maand geleden en via Klarna betalen gedaan. Na zeker 10 mailtjes al weken het antwoord dat het word zo spoedig mogelijk geregeld bij Klarna maar helaas. Ze hebben nog steeds niets gedaan zodat ik nog steeds het bedrag moet betalen voor iets wat ik terug heb gestuurd. Ik heb ook nog een QR code van post nl dat het daar aangekomen is. Super slechte service bij by Musthaves.

Kirsten
03-05-2022

Echt een slechte klantenservice. Denk je iets leuks te bestellen krijg je het in de compleet verkeerde kleur, zo zie je maar hoeveel filters ze erover heen gooien. Ook krijg ik het stuk aangeleverd, dit gemeld te hebben krijg ik geen professionele mail met een oplossing maar een automatische bericht terug. Had dit absoluut niet verwacht van deze winkel.

Ralph
04-03-2022

Zeer slechte klantenservice en klantonvriendelijk, maken gebruik van malafide bezorgservices! Producten worden niet geleverd en weigeren koop wettelijk te ontbinden!

Advies: koop niks bij deze webshop!

Cees
03-03-2022

Communicatie kan beter

Deze klacht is opgelost

Ongelooflijk slecht bedrijf. Januari een bestelling gedaan. Deze bestelling is nooit aangekomen. Meerdere malen contact gehad met hun en zelfs met DHL. Uiteindelijk is de bestelling weer retour gegaan naar de afzender. Krijg je de keuze geld terug of alsnog de bestelling. Kies je voor het geld en dat zou dan binnen 14dagen worden terug gestort. Zijn nu 3 weken verder maar nog geen geld en reageren doen ze ook niet. Wat een bedrijf. Iedereen zou zijn slechte ervaringen moeten delen op sociale media.

Jolanda
21-12-2021

Vandaag heb ik een super ervaring gehad met By Musthaves.

Ik ben blij met de service. Per ongeluk de verkeerde maat besteld.

Ik ga zeker opnieuw een aankoop doen by By Musthaves.

Jolanda

Nathalie
13-12-2021

Wat een slechte webshop!Ik ben inmiddels al 2 maanden bezig om mijn retour af te laten handelen. Ik heb op 11-10-21 een pakket retour verstuurd via DHL en heb hier een track and trace code van. Het is inmiddels 9-12-21 en nog steeds is mijn pakket “zoek”. By Musthaves wil de betaling bij Klarna niet annuleren, waardoor ik nu extra kosten moet betalen voor een product wat ik precies volgens het retourbeleid heb teruggestuurd. Ze hebben onderzoek bij DHL gestart wat al weken duurt. De manier waarop je door by Musthaves “geholpen” wordt is waardeloos! Steeds krijg ik hetzelfde antwoord; we hebben een onderzoek gestart en kunnen de betaling niet annuleren. De kosten bij Klarna lopen op. Zelf heb ik onderzoek moeten doen bij DHL en het DHL servicepunt, ik heb meerdere malen contact opgenomen met Klarna. Klarna geeft aan dat ik het met de webshop moet regelen. Inmiddels na vele malen mailen en bellen een mail van de bedrijfsleider gekregen met helaas WEER hetzelfde antwoord

Jill
15-11-2021

2 truien besteld bij ByMusthaves. Beiden truien waren €44,99.

Bij het passen van 1 van de truien zie ik op het prijskaartje €17,50 staan. Dus ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar ze maar kreeg als reactie dat ze de truien niet voor een andere prijs dan €44,99 mogen verkopen.

Slechte zaak. Verder geen andere oplossing van ze gekregen. Zo vullen ze hun zakken wel lekker snel.

Marijn
27-10-2021

Gisteren voor 239,93 euro besteld aan kleding en schoenen. Minder dan een uur later stond er een kortingscode op de Instagram site van By Musthaves. Op het moment dat ik hierachter kwam heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice, maar helaas kan zijn ze bij dit bedrijf niet heel coulant en doen ze al helemaal NIET aan klantenbinding. Men wil de korting niet alsnog verrekenen. Daarintegen moet ik - op de 3 paar schoenen na - alles maar retouneren en opnieuw bestellen. Wel zijn de verzendkosten dan voor eigenrekening.

Jammer, By Musthaves heeft leuke spullen, maar ik bestel hier NOOIT MEER!

Virna
Virna
26-10-2021

By musthaves kampen. Wat een teleurstelling. Slechte kwaliteit kleding en wanneer er iets retour moet, moet jezelf voor die kosten opdraaien. Voor mij eens en nooit weer! Slecht concept dames!

Yvonne
12-10-2021

Dit bedrijf wil geen sales items retour nemen. Snap ook dat ze dat niet willen, maar bij online aankopen heb je nu eenmaal het recht te retourneren/herroepen. Ik heb dus alsnog het retour teruggestuurd en ook een mail gestuurd over het recht hierop waardoor ze het niet kunnen weigeren.

Nu krijg ik tot mijn verbazing van DHL een mailtje dat de bestelling van ByMusthaves weer onderweg is! Wat een grap. Ik heb de DHL bezorgafspraak gewijzigd in levering bij een afhaalpunt en ByMusthaves laten weten dat ze de kleding daar weer kunnen afhalen. Ik heb aan mijn plicht voldaan en wens dus alsnog binnen 14 dagen na retournering mijn geld terug te krijgen.

Ook hierop handelen ze niet conform wetgeving. Ik kreeg namelijk een bericht dat als het retour geaccepteerd wordt ze 21 dagen na ontvangst terugbetalen.

Mandy van Ommen, eigenaresse van dit bedrijf, moet echt haar beleid aanpassen. Ze kan dan wel een bv oprichten, dit is gewoon wanbeleid. #spoortniet

Evelyne
12-10-2021

Begin september item besteld, na paar uur melding ontvangen dat het item niet meer beschikbaar was. Het aankoop bedrag zou gecrediteerd worden. Aangezien ik het item graag wilde meteen ergens anders besteld. Tot mijn verbazing toch wel het item van By Musthaves ontvangen. Hier begint de ellende ruim 2 weken mailen en chats eindelijk een retour label ontvangen

Na melding dat het retour pakket door ze is ontvangen, wat schets mijn verbazing mail van ze ontvangen kan nog max 21 dagen duren voor het aankoop bedrag wordt gecrediteerd. Ten eerste mag dit wettelijk max 14 dagen zijn en ten tweede hallo jullie maken een fout. Uiteraard weer mailen, maar tot op de dag van vandaag weer geen enkele reactie behalve de standaard replys

Willemijn
Willemijn
24-05-2021

Je wordt opgelicht door dit bedrijf!

Heb een pakketje wat bedoeld was voor the musthaves per ongeluk naar By Musthaves gestuurd. By Musthaves zegt dat ze het pakketje echter niet hebben ontvangen. Heb navraag gedaan bij post.nl en die konden met zekerheid zeggen dat het pakketje daar wel geleverd is. Een fatsoenlijk bedrijf zou het pakketje eerlijk naar de verzender terugsturen. De retourkosten waren ook belachelijk hoog.

Anika
Anika
22-04-2021

Top!

Moet eerlijk toegeven dat ik erg sceptisch was vanwege de vele slechte reviews, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik snel en goed geholpen ben!

Ik kreeg een mail waarin ik opnieuw een bestelbevestiging kreeg van een order die ik eerder geplaatst had, maar al (deels) retour had gestuurd. Contact opgenomen en binnen enkele uren was alles netjes opgelost! Ook gelijk via Klarna verwerkt, dus in 1 woord: top!

Mensen zullen hier toch sneller een review plaatsen wanneer ze ontevreden zijn ben ik bang.

Debby
Debby
14-04-2021

Slechte service

Koop hier niks! Slechte service slechte kwaliteit kleding. komt allemaal uit China en hun verkopen het voor een duurder prijskaartje. kortom niks bestellen! Zijn oplichters

Esther
23-03-2021

Leuke webshop

Eerst opzoek gegaan naar review, uiteraard zullen slechte review sneller geplaatst worden dan goeie.

Ik heb toch een bestelling geplaatst omdat ik een item zag welke ik nergens anders kon vinden.

Ik was wcht verrast, super goede kwaliteit! Ook had ik 1 item welke niet naar wens was. Retour gestuurd zoals het moest, klantenservice was zeer vriendelijk en duidelijk (en dit op een zaterdag). Binnen 3 werkdagen had ik het bedrag terug op mijn rekening.

Al met al zal ik deze webshop zeker aanraden!

Laat je niet te snel afschrikken door slechte recensies :-)

Maartje
Maartje
09-03-2021

Zeer trage retour

Sturen een week na ontvangst pas een bevestiging van retour en daarna moet je nog 14 dagen wachten. Het duurt dus minstens 21 dagen voordat je je geld terug hebt

Slvnm
15-02-2021

Werkt om de regels van de wetgeving heen

Voor het eerst besteld en goh wat een leuke meiden en leuke webshop. Heel snel mijn product binnen gekregen na directe betaling. De jas was echt walgelijk, geeft af en was veel ste groot. De maat kunnen hun niets aan doen natuurlijk. Zoals hun advies gemaild naar het adres voor een retourtje. Ik kreeg eem bericht terug te mogen zenden als het niet uit de "magic sales" kwam. Natuurlijk vond ik dit erg vaag en ging erop op. Dit betreft wetgeving verkoop op afstand en hierbij mogen producten ten allertijden retour. Eindelijk akkoord op retour nadat ik hem hierop heb gewezen. Product netjes retour gezonden samen met nog 2 pakjes naar andere winkels. Van hen direct bevestiging ontvangt en de volgende dag me geld terug. Van bymusthaves enkel na een aantal dagen bevestiging van retour en dat ik 14 dagen op.me centjes mort wachten, echter werken ze dus opnieuw om de regels van de wetgeving om! Je moet namelijk binnen 14 dagen na ontvangst berichtgeving retour al terug gaan betalen. Ik snap niet dat er 14 dagen overheen moet gaan om de gelden terug te betalen als je ook al een bevestiging van retour hebt ontvangen. Doe dit dan meteen.terug storten. Daarnaast zijn ze slecht bereikbaar en zeker niet opgeleid als klantenservice medewerker je moet bij alles een mailtje sturen als je het niet ergens mee eens ben. Bah wat een slechte webshop zeg!

Hedy
10-02-2021

Grotere bestelling geplaatst

Super leuke kleding.

Hele fijne service.

Enkele items niet naar wens/beschadigd en hier werd meteen juist op gehandeld en het werd snel opgelost.

Jullie hebben er een vaste klant bij!

Dragana
07-12-2020

Eerste keer besteld en slechte ervaring!

Ik had hier voor de eerste keer een jas besteld en gekozen voor achteraf betalen. Deze was toch niet zo mooi en dus teruggestuurd. Ik had hun retourbeleid gelezen en besloten dit via DHL te sturen want dan hoef je verder niks terug te betalen. DHL betaalde ik ook al 7,80. Paar keer een mail gestuurd/gebeld of ze het ontvangen hadden en bij klarna wilde aanpassen en geen reactie. Ik kon gelukkig hij Klarna de rekening pauzeren. Ze hebben mijn retour inmiddels verwerkt, krijg ik nu een bericht van Klarna dat ik toch de 4,99 retour kosten moet betalen! Nu heb ik (te laat maar oke) de ervaringen van anderen gelezen en bijna iedereen hier ervaart hetzelfde! Het is gewoon dus echt oplichterij! Je betaald dan voor iets wat je niet eens hebt retourkosten van rond de 13 euro. Belachelijk! Ik hoop dat snel reageren want anders schakel ik echt me rechtsbijstand hierop in. Een ding weet ik wel en dat is dat ik hier niet meer ga bestellen en adviseer het andere ook zeker niet.

Meer Bymusthaves.com reviews