Bymusthaves.com reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Bymusthaves.com ervaringen

Celine
17-04-2024

!mensen koop hier aub niks!

Ik heb op 21 maart wat besteld maar nooit een track en trace gekregen na week gemaild het is kwijt geraakt of de barcode niet leesbaar deze zou dan retour gaan naar haar gaan en ze zou hem dan opnieuw verzenden. Echter na de week erop nog eens mailen aangezien ik betaald had via riverty maar nu zegt ze opeens ik kan niks voor je doen omdat je niet verzekerd verzenden hebt gedaan echter met meerdere personen naar de site  gekeken te hebben dit kan je nergens aanklikken hierover weer gemaild dit zou in de voorwaarden staan hierover contact gehad met riverty hun hebben de voorwaarden na gekeken en hier staat niks erover in ze liegt de boel bij elkaar maar je geld en je pakketje kan je naar fluiten

! niks kopen!

Marinda
17-04-2024

Een giletje besteld waar stond op voorraad en volgende dag geleverd. Achteraf bleek dit een pre order te zijn.Na 4 weken nog niets te hebben ontvangen hun een mail gestuurd waarin ze zeggen de order verstuurd te hebben. Echter hier geen bericht van ontvangen en er staat alleen maar in de DHL app dat het pakket is aangemeld. Wie zegt dus dat zij het wel verstuurd hebben?! (Helemaal nu ik meerdere reviews van andere personen lees die precies hetzelfde hebben meegemaakt…) Hun geven aan dat ik mijn pakket niet had verzekerd dus geen geld terug kan krijgen. Terwijl als je een order plaatst hier geen optie van hebt en hier niets over op hun site staat. Ondanks dat r er in hun voorwaarden staat dat hun verantwoordelijk zijn bij vermissing doen ze hier helemaal niets mee. Bellen kan niet want zogenaamd hebben ze te weinig personeel hiervoor. Doe alstublieft aangifte o.i.d. ook al krijgen we onze geld niet meer terug waar wij recht op hebben, dit bedrijf moet gestopt worden!

Silvana
16-04-2024

Helaas net al heel veel anderen hier in de afgelopen dagen, bizarre ervaring met deze webshop. Weken moeten wachten op 3 pre-order producten. Vervolgens komt het pakket binnen met slechts 2 van de 5 producten en je raad het al: zonder de 3 pre-order producten. Webshop geeft alleen aan dat ze alles gescand hebben, verwijzen mij naar DHL en wensen een fijne dag. Juridisch gezien ligt de bewijslast bij de webshop om aan te tonen dat alle producten bij mij geleverd zijn (art. 150 Rv). Deze webshop lapt echter alle wet- en regelgeving aan haar laars. Juridische stappen zijn al aangekondigd bij de webshop, het is het overwegen waard om gezamenlijk het faillissement van deze winkel aan te vragen. Radar, Kassa en BOOS! zullen in ieder geval van mij gaan horen over de frauduleuze werkwijze van deze webshop. Aan alle mede gedupeerden zou ik willen vragen: doe dit ook!

16-04-2024

Helaas maakt dit bedrijf zich schuldig aan oplichting, je besteld hier iets je hoort er niks meer van na erachter aan te mailen hebben ze de hele tijd smoesjes. Uiteindelijk doen ze in een x of je pakket verstuurd al een week geleden is nooit heb je iets van een track and trace ontvangen. Als je ernaar vraagt hebben ze een nummer ( dit printen ze waarschijnlijk zelf gewoon uit die sticker melden ze zich zogenaamd aan bij DHL) alleen je pakket wordt nooit afgegeven of overgeleverd aan DHL. Ze zeggen dat je het niet verzekerd hebt gekocht en je bent je geld kwijt en krijgt ook geen goederen. Hun strijken het geld op en makkelijk hebben ze het verdient. Nu beginnen deze praktijken aan het licht te komen ze hebben dit al bij rond de 90 personen gedaan. Een ieder die dit is overkomen adviseer ik dan ook om absoluut aangifte online te doen want dit zijn gewoon criminele activiteiten waar ze zich schuldig aanmaken. Ook DHL graag op de hoogte brengen van hun criminele praktijken.

Faye
14-04-2024

Mijn mails met hun klantendienst in verband met een onvolledig pakket blijven onbeantwoord. Bovendien werd ik geblokkeerd op social media. Hoe kan er op die manier naar een oplossing gezocht worden samen met de klant?!

Nancy
12-04-2024

Pakket vermist en dan geven ze gewoon geen antwoord meer op je mails

Vreselijk bedrijf!

Inge
11-04-2024

Ik dacht dat ik de enige was met dit pech geval. maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ik heb ook maar 1 artikel van de 3 ontvangen en hun beweren dat dhl de schuldige is en wensen mij ook een fijne dag. Dit bedrijf zullen ze binnekort wel laten klappen en dan kunnen wij zwaaien naar ons geld.

Mariëlle
05-04-2024

Pakket geannuleerd omdat ik 3 weken op een pre-order aan het wachten was. Hebben ze het toch maar zonder dat ik het wist verstuurd. Pakket nooit aangekomen bij mij. Zeggen een onderzoek te hebben gestart bij DHL maar het pakket is daar nooit ontvangen. Webshop weigert factuur te crediteuren. Ben al bijna 2 maanden bezig met ze. Dit nog nooit meegemaakt!

Selma
29-03-2024

Oplichters! Moeten wachten op mijn pre order voordat ze de bestelling opsturen. Krijg ik na 3,5 week me pakket zonder de pre order! Contact opgenomen en ik kreeg te horen dat het gewicht gewoon klopt dus ik maar contact op moet nemen met dhl. Pakket was duidelijk niet open geweest. Een mail gestuurd maar dan geen reactie meer natuurlijk, nooit bestellen hier!

Pety
25-03-2024

Eerst 4 weken moeten wachten op mijn bestelling. Uiteindelijk ontvangen en ik maak het open, bestelling niet compleet. De pre-order waardoor het zo lang duurde, zat er niet in. Ik stuur een mail om dit aan te geven. En ik krijg terug: we hebben het gewoon compleet verzonden dus ligt aan DHL. Het ligt niet aan DHL. Pakket was nog keurig dicht dus nee, By musthaves heeft het artikel er niet in gedaan.

Nu kan ik fluiten naar mijn artikel én naar mijn geld want ze trekken gewoon hun handjes ervan af! WAARDELOOS🤯

Evelien
27-02-2024

Wat een slechte webshop!Ik ben inmiddels al 2 maanden bezig om mijn retour af te laten handelen. Ik heb op 22-12-23 een pakket retour verstuurd via DHL en heb hier een track and trace code van. Het is inmiddels 27-2-24 en nog steeds is mijn pakket niet verwerkt By Musthaves wil de betaling bij Riverty niet annuleren, waardoor ik nu 2x extra kosten moet betalen voor een product wat ik precies volgens het retourbeleid retour heb gedaan.De manier waarop je door by Musthaves “geholpen” wordt is waardeloos! Steeds krijg ik hetzelfde antwoord; we zijn ernee bezig, de collega is niet aanwezig, blablabla.De kosten bij Riverty lopen op. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met Riverty deze geeft aan dat ik het met de webshop moet regelen.

Waardeloos!Wat een slechte service!

Bestel hier niet!

Lindsey
15-02-2024

Webwinkel by musthaves (joyce) houdt er een bijzondere semi onwettige werkwijze op na. Sale mag volgens de bon niet geretourneerd worden: bij wet mag dit wel. De suite die ik niet paste, ging dus mooi retour.

Bij wet is tevens bepaald dat een retour binnen 14 dagen aan de klant uitbetaald moet worden: by musthaves (joyce) rekent hier 30 dagen voor. Mijn fashioncheck is nog steeds niet opgewaardeerd. By musthaves kan het geld volgens fashioncheck direct aan de klant uitbetalen. Helaas doet joyce er liever heel lang en omslachtig over.

Na op-en-neer gemail heb ik mijn retour van 16 januari tot op heden niet uitbetaald gekregen. Ik moet er zelf over mailen want de webwinkel (joyce) houdt zich niet aan de afspraken en ze communiceert er niet over.

Ik heb meteen een goede indruk opgedaan van deze webwinkel. Mijn advies: koop hier niets!

Janne
29-01-2024

Ze doen langer dan 30 (?!) dagen over je retour verwerken. Langer dan een maand heeft het geduurd na heen en weer gemail. Pas toen ik zei dat ik andere stappen zou gaan ondernemen omdat zij hun rechten breken werd de ochtend er na meteen mijn retour verwerkt… Erg jammer. Gevoel dat hier meer niet klopt… De kwaliteit van de kleding is echt om te huilen. Ik zou niet bestellen als ik jullie was!

Melanie
09-11-2023

Waardeloos bedrijf dit.

Een pakket willen retourneren. Maar krijg geen reactie. Vervolgens maanden later krijg je reactie, wordt er gezegd je mag het retourneren. Heb ik het geretourneerd zeggen ze het wordt niet geaccepteerd hier een linkt met de betaling voor de verzendkosten om je pakket terug te krijgen. Ook zien zij dat ik indd vaak contact heb opgenomen. Maar er wordt door leuk verteld dat zij via insta offline zijn. Terwijl je nog altijd een automatisch bericht krijgt dat er zsm gereageerd wordt. Of terwijl de schuld ligt bij de klant.

Sorry maar voor mij ben je dan echt een enorm slecht bedrijf.

Ik zie hier meerdere recensies. En er wordt schijnbaar geen gehoor aangegeven ook. Ik gun het ze iig niet meer

Rosan
31-08-2023

11 juli ‘23 iets besteld, beide items retour gedaan. Dit was aangekomen op 18 juli.

Vanaf half augustus geregeld mail verkeer gehad. Berichten gestuurd via messenger, op Instagram ben ik geblokkeerd vanwege mijn openbare berichten waarin ik om mijn geld vroeg. Wij hebben na de 30 dagen retour beleid een betalingsherinnering gestuurd. Dat we bymusthaves 14 dagen de tijd geven om dit bedrag te retourneren. Maandag kreeg ik een mail dat zij contact hebben gehad met mollie payment. Hier heb ik zelf gisteren achteraan gebeld en vandaag is het idd overgemaakt.

Dus blijf mails sturen. Het duurt allemaal wat langer maar het komt uiteindelijk goed. De aanhouder wint 🙏🏼.

Angela
28-08-2023

9 juni voor veel geld kleding besteld (voor de eerste keer)

11 juni een aantal terug gestuurd en alles netjes ingevoerd.

Vandaag 29 aug en nog geen geld ontvangen, krijg geen antwoord op mijn 15 mails die ik al heb gestuurd, geen antwoorden via insta en telefoon niet te bereiken.

Denk dat ik naar mijn centjes kan fluiten

Nooit meer iets hier bestellen lieve mensen

Priscilla
22-08-2023

Slechtste ervaring en bedrijf ever!

Nog nooit meegemaakt. Hoe er hier wordt om gegaan met een retour. Ten eerste zeggen ze op de website (zeggen ze) 31 dagen retour. Nou reken maar op langer! Ondertussen wacht ik al 34 dagen en nu nog dat netjes m’n retourzending wordt verwerkt bij Klarna.

Maar ik denk dat zij standaard mails hebben klaarliggen. Want het ene zeggen komt niet overheen met het ander.

Dit is de eerste en de laatste keer geweest dat ik hier wat besteld heb! Dan was het nog geen eens te doen om de retournering, maar puur om de producten die ze verkopen qua kleur wat nier overheen komt met de foto’s op internet. Een hele andere kleur.

Ik zou dus een ander aanbevelen om eerst de reacties overal te lezen, en drie keer na te denken om hier te bestellen. Mondeling al doorgegeven in mijn kring dat niet te doen. Als er zo wordt omgegaan met je als klant.

Kim
21-08-2023

Hele slechte webshop. Kunt ze niet telefonisch bereiken. Als je iets retour stuurt duurt het heel lang voor de order word verwerkt soms wel 2 maanden. En ze vragen altijd om de track en trace wel heel toevallig. Ik bestel hier nooit meer en had beter vooraf ervaringen kunnen lezen.

Nicole
14-07-2023

Zeer slechte service. Bestelling kwam ruim een week later dan de geplande datum binnen terwijl ik al had aangegeven dat ik deze bestelling wilde annuleren. Jammer maar helaas was het antwoord, stuur maar retour op eigen kosten. Dit gedaan naar het juiste adres, pakket is niet aangenomen en terug gestuurd naar verzendadres. Hierover gemaild en de reactie was dat dit niet hun probleem was en de retourtermijn voorbij was. Niet bepaald klantvriendelijk naar mijn mening.

Tahnee
26-06-2023

Waardeloos bedrijf. Klantenservice wat ze zogenaamd belangrijk vinden om van te janken.

Bestelling 26 mei geplaatst. 1 juni ontvangen. 6 juni retour gemeld. DAN gaan 14 dagen in om het daadwerkelijk te retourneren (staat zelfs op hun website). 9 juni retour op post gedaan. Niks meer gehoord. Want het blijkt; pakket werd niet afgehaald. Pakket komt dus terug. Ik benader ze hierover. Bied zelfs aan om het opnieuw te sturen. Krijg je te horen: “pakket is niet geleverd dus jammer, termijn is verstreken”. Daarna een smoesje dat ze geen brievenbus post accepteren(?!) En je maar een duurder alternatief had moeten kiezen. Terwijl ik de bestelling oorspronkelijk van hun als brievenbuspost heb ontvangen. Wat een grap! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar vanwege personeelstekort maar 24/7 zitten ze rondjes te draaien met hun kleren op social media. Ten slotte word je geblokkeerd. Dit wordt vervolgd!