Bymusthaves.com reviews

2.9
Lid
Lindsey
15-02-2024

Webwinkel by musthaves (joyce) houdt er een bijzondere semi onwettige werkwijze op na. Sale mag volgens de bon niet geretourneerd worden: bij wet mag dit wel. De suite die ik niet paste, ging dus mooi retour.

Bij wet is tevens bepaald dat een retour binnen 14 dagen aan de klant uitbetaald moet worden: by musthaves (joyce) rekent hier 30 dagen voor. Mijn fashioncheck is nog steeds niet opgewaardeerd. By musthaves kan het geld volgens fashioncheck direct aan de klant uitbetalen. Helaas doet joyce er liever heel lang en omslachtig over.

Na op-en-neer gemail heb ik mijn retour van 16 januari tot op heden niet uitbetaald gekregen. Ik moet er zelf over mailen want de webwinkel (joyce) houdt zich niet aan de afspraken en ze communiceert er niet over.

Ik heb meteen een goede indruk opgedaan van deze webwinkel. Mijn advies: koop hier niets!

Janne
29-01-2024

Ze doen langer dan 30 (?!) dagen over je retour verwerken. Langer dan een maand heeft het geduurd na heen en weer gemail. Pas toen ik zei dat ik andere stappen zou gaan ondernemen omdat zij hun rechten breken werd de ochtend er na meteen mijn retour verwerkt… Erg jammer. Gevoel dat hier meer niet klopt… De kwaliteit van de kleding is echt om te huilen. Ik zou niet bestellen als ik jullie was!

Melanie
09-11-2023

Waardeloos bedrijf dit.

Een pakket willen retourneren. Maar krijg geen reactie. Vervolgens maanden later krijg je reactie, wordt er gezegd je mag het retourneren. Heb ik het geretourneerd zeggen ze het wordt niet geaccepteerd hier een linkt met de betaling voor de verzendkosten om je pakket terug te krijgen. Ook zien zij dat ik indd vaak contact heb opgenomen. Maar er wordt door leuk verteld dat zij via insta offline zijn. Terwijl je nog altijd een automatisch bericht krijgt dat er zsm gereageerd wordt. Of terwijl de schuld ligt bij de klant.

Sorry maar voor mij ben je dan echt een enorm slecht bedrijf.

Ik zie hier meerdere recensies. En er wordt schijnbaar geen gehoor aangegeven ook. Ik gun het ze iig niet meer

Rosan
31-08-2023

11 juli ‘23 iets besteld, beide items retour gedaan. Dit was aangekomen op 18 juli.

Vanaf half augustus geregeld mail verkeer gehad. Berichten gestuurd via messenger, op Instagram ben ik geblokkeerd vanwege mijn openbare berichten waarin ik om mijn geld vroeg. Wij hebben na de 30 dagen retour beleid een betalingsherinnering gestuurd. Dat we bymusthaves 14 dagen de tijd geven om dit bedrag te retourneren. Maandag kreeg ik een mail dat zij contact hebben gehad met mollie payment. Hier heb ik zelf gisteren achteraan gebeld en vandaag is het idd overgemaakt.

Dus blijf mails sturen. Het duurt allemaal wat langer maar het komt uiteindelijk goed. De aanhouder wint 🙏🏼.

Angela
28-08-2023

9 juni voor veel geld kleding besteld (voor de eerste keer)

11 juni een aantal terug gestuurd en alles netjes ingevoerd.

Vandaag 29 aug en nog geen geld ontvangen, krijg geen antwoord op mijn 15 mails die ik al heb gestuurd, geen antwoorden via insta en telefoon niet te bereiken.

Denk dat ik naar mijn centjes kan fluiten

Nooit meer iets hier bestellen lieve mensen

Priscilla
22-08-2023

Slechtste ervaring en bedrijf ever!

Nog nooit meegemaakt. Hoe er hier wordt om gegaan met een retour. Ten eerste zeggen ze op de website (zeggen ze) 31 dagen retour. Nou reken maar op langer! Ondertussen wacht ik al 34 dagen en nu nog dat netjes m’n retourzending wordt verwerkt bij Klarna.

Maar ik denk dat zij standaard mails hebben klaarliggen. Want het ene zeggen komt niet overheen met het ander.

Dit is de eerste en de laatste keer geweest dat ik hier wat besteld heb! Dan was het nog geen eens te doen om de retournering, maar puur om de producten die ze verkopen qua kleur wat nier overheen komt met de foto’s op internet. Een hele andere kleur.

Ik zou dus een ander aanbevelen om eerst de reacties overal te lezen, en drie keer na te denken om hier te bestellen. Mondeling al doorgegeven in mijn kring dat niet te doen. Als er zo wordt omgegaan met je als klant.

Kim
21-08-2023

Hele slechte webshop. Kunt ze niet telefonisch bereiken. Als je iets retour stuurt duurt het heel lang voor de order word verwerkt soms wel 2 maanden. En ze vragen altijd om de track en trace wel heel toevallig. Ik bestel hier nooit meer en had beter vooraf ervaringen kunnen lezen.

Nicole
14-07-2023

Zeer slechte service. Bestelling kwam ruim een week later dan de geplande datum binnen terwijl ik al had aangegeven dat ik deze bestelling wilde annuleren. Jammer maar helaas was het antwoord, stuur maar retour op eigen kosten. Dit gedaan naar het juiste adres, pakket is niet aangenomen en terug gestuurd naar verzendadres. Hierover gemaild en de reactie was dat dit niet hun probleem was en de retourtermijn voorbij was. Niet bepaald klantvriendelijk naar mijn mening.

Tahnee
26-06-2023

Waardeloos bedrijf. Klantenservice wat ze zogenaamd belangrijk vinden om van te janken.

Bestelling 26 mei geplaatst. 1 juni ontvangen. 6 juni retour gemeld. DAN gaan 14 dagen in om het daadwerkelijk te retourneren (staat zelfs op hun website). 9 juni retour op post gedaan. Niks meer gehoord. Want het blijkt; pakket werd niet afgehaald. Pakket komt dus terug. Ik benader ze hierover. Bied zelfs aan om het opnieuw te sturen. Krijg je te horen: “pakket is niet geleverd dus jammer, termijn is verstreken”. Daarna een smoesje dat ze geen brievenbus post accepteren(?!) En je maar een duurder alternatief had moeten kiezen. Terwijl ik de bestelling oorspronkelijk van hun als brievenbuspost heb ontvangen. Wat een grap! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar vanwege personeelstekort maar 24/7 zitten ze rondjes te draaien met hun kleren op social media. Ten slotte word je geblokkeerd. Dit wordt vervolgd!

Ashley
05-03-2023

Jas gekocht waarvan de rits binnen 4 maanden kapot was terwijl de jas amper gedragen is. Vervolgens alleen de reactie krijgen:

Jas is 4 maanden geleden aangekocht hier geven wij geen garantie meer op.

Lekker makkelijk met totaal geen compensatie komen voor de rommel die ze verkopen!

Jopie
06-01-2023

Ik lees heel veel negatieve reacties maar ik ben eigenlijk heel tevreden . Ik bestel al een aantal jaar mijn kleding hier. Verbeter punten zijn : het zou makkelijker zijn als er gewoon een retour label bij de bestelling zou zitten. En het duurt soms lang wanneer een retour verwerkt wordt. Maar verder heel tevreden.

Jasmijn
02-01-2023

Slechtste service ooit! Wat een troep verkopen ze met ontzettend slechte services. Een jas van €110 gekocht en binnen 5 maanden helemaal kapot aan alle kanten. Rits kapot, knopen vallen er af en voering laat los. Amper gedragen gezien het nog amper heel koud is geweest. Ze willen niks voor je doen omdat het 5 maanden geleden gekocht is. Belachelijk dat je met een winterjas van hun nog geen seizoen door kan!

Wat een troep

Elvera
08-12-2022

Doe hier nooit een aankoop! Wat een vreselijke service. Een jas gekocht van 90 euro waar na 5 keer dragen de rits kapot van is. Ze kwamen met een oplossing om 15 euro aan te bieden voor het inzetten van een nieuwe rits. Na aangegeven te hebben hier niet akkoord mee te gaan werd het aanbod ingetrokken en kreeg ik niks meer en worden mijn vragen niet meer beantwoord. Mijn case is zogenaamd gesloten.

Stelletje schapen dat denkt makkelijk geld te kunnen verdienen met rommel maar als het niet goed is, geven ze geen thuis.

Ben gewaarschuwd en koop hier niks! Belachelijk dat een zaak als deze nog mag bestaan, kijkende naar alle andere slechte reviews

Emma
24-11-2022

Zeer slechte service! Donkerbruine jas hier gekocht (welke in het echt rood/paars bruin was), na 1 keer aan te hebben gehad komen telkens plukken vulling uit de mouwen door, of een fabrieksfout, of door de slechte kwaliteit.

Hierop contact gehad, het enige wat ze me kunnen bieden is €10,-, terwijl op de site staat 2 maanden garantie?! Ook begon ze over dat ritsen niet vallen onder garantie, terwijl ik over de rits nooit iets heb benoemd. Na dit benoemd te hebben en hen te hebben gewezen op de garantie geen reactie meer gekregen. Ook mijn Facebook bericht werd verwijderd.

Laura
18-10-2022

14 september kocht ik op hun website een winterjas die via DHL bezorgd zou worden. Omdat de status na 2 weken niet veranderd was, nam ik contact op met DHL en bleek het pakje nooit Nederland te hebben verlaten. We hebben meermaals Bymusthaves gebeld en gemaild, maar ze reageerden enkel via facebook dat ze klacht gingen indienen. Toen ik een week later vroeg hoe het met de aanklacht stond, waren ze die vergeten op te stellen. Ondertussen zijn we een maand verder en weigeren ze mijn geld terug te storten omdat ze zogezegd wachten op antwoord van DHL (die perfect telefonisch bereikbaar zijn). Niets kopen op deze website!

Femke
04-08-2022

Het is een vreselijk onvriendelijk en onbetrouwbaar bedrijf. Vooral Marion is een heel naar persoon!

Jeanette
03-08-2022

De eerste maar laatste keer besteld daar. Het artikel geretourneerd. Al 1.5 maand geleden en via Klarna betalen gedaan. Na zeker 10 mailtjes al weken het antwoord dat het word zo spoedig mogelijk geregeld bij Klarna maar helaas. Ze hebben nog steeds niets gedaan zodat ik nog steeds het bedrag moet betalen voor iets wat ik terug heb gestuurd. Ik heb ook nog een QR code van post nl dat het daar aangekomen is. Super slechte service bij by Musthaves.

Kirsten
03-05-2022

Echt een slechte klantenservice. Denk je iets leuks te bestellen krijg je het in de compleet verkeerde kleur, zo zie je maar hoeveel filters ze erover heen gooien. Ook krijg ik het stuk aangeleverd, dit gemeld te hebben krijg ik geen professionele mail met een oplossing maar een automatische bericht terug. Had dit absoluut niet verwacht van deze winkel.

Ralph
04-03-2022

Zeer slechte klantenservice en klantonvriendelijk, maken gebruik van malafide bezorgservices! Producten worden niet geleverd en weigeren koop wettelijk te ontbinden!

Advies: koop niks bij deze webshop!

Cees
03-03-2022

Communicatie kan beter

Deze klacht is opgelost

Ongelooflijk slecht bedrijf. Januari een bestelling gedaan. Deze bestelling is nooit aangekomen. Meerdere malen contact gehad met hun en zelfs met DHL. Uiteindelijk is de bestelling weer retour gegaan naar de afzender. Krijg je de keuze geld terug of alsnog de bestelling. Kies je voor het geld en dat zou dan binnen 14dagen worden terug gestort. Zijn nu 3 weken verder maar nog geen geld en reageren doen ze ook niet. Wat een bedrijf. Iedereen zou zijn slechte ervaringen moeten delen op sociale media.

Meer Bymusthaves.com reviews