Bymusthaves.com37 ervaringen

Lola
08-11-2018

By Musthaves

Leuke kleding en goede service

Kayleigh
08-11-2018

Goede, nette service

Nette afhandeling n.a.v. een klacht. Kreeg kosteloos een nieuw item toegestuurd.

Jaimy
Jaimy
24-10-2018

Niet bestellen

Op 1 augustus 2 bestellingen retour gedaan, vervolgens wordt 1 bestelling geannuleerd en de andere bestelling staat nog steeds helemaal open terwijl hier de helft van retour is gedaan. Gelukkig betaald via AfterPay en hun staan achter mij! Ze vertikken het om de bestelling aan te passen terwijl ik ook precies kan laten zien wat ik thuis heb. Contact met hun krijgen is helemaal lastig. Ze nemen de telefoon niet op en reageren via de mail ho maar. Oplichter zijn het

Aniek
Aniek
Deze klacht is opgelost
21-10-2018

Retour pakket kwijt

Negatieve ervaring. Na een retourzending die volgens bymusthaves niet is aangekomen, contact opgenomen met PostNL. PostNL kan duidelijk aangeven dat deze 3 dagen na verzending (door mij) is afgeleverd bij Bymusthaves. Mails verstuurd, word niet op gereageerd! Schandalig. Wij wachten nog een paar dagen op reactie, hierna gaan wij aangifte doen.

Anouk
Anouk
04-10-2018

Leuk

Bestelling gedaan. Netjes mail gehad van de verwerking ervan. En blij met mij bestelling. Netjes optijd geleverd.

Angela
03-10-2018

Al vanaf juni op reactie aan het wachten

12 juni een jurk opgehaald bij de vestiging en betaald via tikkie 13 juni deze terug gebracht met de afspraak dat bymusthaves ons geld terug zouden storten op onze rekening. Medewerker die de jurk van mij heeft aangenomen heeft het rekeningnummer nog gevraagd laten zien dat deze al op de verpakking en op de brief stond. 29 juni nog steeds geen reactie toen maar eens een mailtje gestuurd. Geen reactie. daarna nog meerdere malen gemaild tot 23 augustus er een reactie kwam waarop ze het vervelend vonden en de vakantie drukte was geweest (kan gebeuren natuurlijk) alle informatie opgestuurd die nodig was zodat ik eindelijk mijn geld terug kon krijgen. Hierna nogmaals 2 mails gestuurd waarop tot de dag van vandaag nog steeds geen reactie is geweest.

Ik vind het schandalig zo ga je niet met je klanten om.

Lise
27-08-2018

SCHANDE winkel

Bestelling teruggestuurd aangezien het niet allemaal volledig mijn ding was, nooit een terug betaling gekregen. SCHANDE

Bymusthaves.com heeft Lise een privebericht gestuurd.
Chn
27-08-2018

Geretourneerd pakket verdwenen

Ik had een bestelling geplaatst bij mymusthaves. Na het ontvangen 1 van de goederen moeten terugsturen. Dit al 3 maand geleden. Het pakketje is plotseling verdwenen. Na mij aan het lijntje houden hebben ze me verteld dat ik dus kan fluiten om mijn geld! Het ziet er allemaal mooi uit tot er iets fout loopt!

Bymusthaves.com heeft Chn een privebericht gestuurd.
Leonie
16-08-2018

Bestellen bij bymusthaves

Een jurkje besteld.volgende dag in huis. Zeer snelle levertijd. Je wordt d.m.v. mail steeds op de hoogte gebracht van het leveringsproces. Jurkje is volgens verwachting. Zeer tevreden over deze webwinkel. Bestel er volgende keer zeker weer. Heb geen ervaring met retourneren.

Janneke
Janneke
14-08-2018

Retour beschadigd artikel duurt eeuwen

Een jurk besteld. Deze was snel geleverd maar helaas zat er een kleine beschadiging in. Ik heb ze hier direct over gecontacteerd. Ik kreeg een mail terug dat ze graag een foto van de beschadiging wilde (logisch). Ik moest echter wel 3 keer een foto sturen (het label moest zichtbaar zijn enzo, ook begrijpelijk) en ik kreeg ook niet meteen een duidelijk antwoord op mijn vraag of de retourkosten vergoed werden, maar ze sturen daar blijkbaar maar 1 e-mail per klant per dag ofzo en blijkbaar hebben ze op vrijdag al weekend t/m zondag, dus er ging al aardig wat tijd overheen voor ik het item kon opsturen. Uiteindelijk zeiden ze dus dat de retourkosten wel werden vergoed (mits via brievenbuspost), wat wel netjes is. Ik zit nu echter wel al meer dan 2 weken te wachten op het nieuwe artikel. Er werd mij niks van een mail gestuurd dat mijn pakketje was aangekomen of dat het door drukte zo lang duurde (hier moest ik zelf achteraan gaan). Ik begrijp helemaal dat het druk is, maar het is wel heel vervelend dat het zo lang duurt voor ik mijn artikel heb. Het is een zomer jurk en nu heb ik er onderhand niks meer aan. Er werd aangeboden een spoed retour zending te doen als ik de track en trace code van mijn retour zending door gaf, maar er werd mij verteld dat ik via brievenbuspost moest verzenden en dan krijg je geen track en trace code. Hopelijk komt mijn artikel deze week eindelijk aan.

Sandra
11-08-2018

Nog steeds geen reactie

Mymusthaves reageert niet op mij, en ik ben geblokt op fb. Hiermee bekennen ze dus dat ze dingen doen die niet in de haak zijn.

Ze hebben uiteindelijk op Afterpay gereageerd nadat ik contact met Afterpay heb gezocht. Ze zeggen dat ze kunnen zien dat het pakketje ergens bij Postnl is blijven hangen en ik contact met Postnl moet zoeken. Dit kan helemaal niet want zij zouden ( als ze iets zouden versturen) een overeenkomst aangegaan zijn met Postnl en de verzender is hier dus verantwoordelijk voor. Dit is wat Postnl zegt als je als koper contact opneemt. Dit heb ik terug gemaild en ook Afterpay heeft dit bij mymusthaves neergelegd. Uiteraard wéér geen reactie. Hoe moeilijk is het om de order te annuleren?

De aangifte is ingediend en er wordt een onderzoek ingesteld, hopelijk leren ze er zo dan van.

01-08-2018

Bestelling na 3 (werk)dagen nog steeds niet verzonden

Ze adverteren met: 'Op werkdagen voor 17:30 besteld = de volgende dag in huis.' Dit kunnen ze al niet waarmaken als in de orderbevestigingsmail het volgende staat: 'wegens de enorme drukte wegens de vakantieperiode dient u rekening te houden met een levertijd tussen de twee en drie werkdagen.' Dat roept al wat irritatie op omdat dit pas NA de bestelling wordt vermeldt en niet vooraf op de website. Maar goed, enigszins begrip dat het wat langer kan duren door drukte heb ik dan wel. Nu moeten zij deze belofte wel nakomen. Na 3 werkdagen zie ik in mijn account dat de bestelling nog steeds niet is verzonden. Irritatielevel groeit! Ook geen reactie op mijn email. Na het lezen van zoveel negatieve recensies vind ik het jammer dat een bedrijf met zulke leuke kleding zichzelf dit aandoet. Ik hoop dat ik überhaupt de bestelling nog mag ontvangen voor het einde van deze week.

Loes
31-07-2018

Waardeloos!

Pakketje besteld op 20-7, van meer dan €160,00. Tot op de dag van vandaag nog staeeds niks ontvangen. Ik heb gebeld, meerdere mails en berichtjes verstuurd via fb, maar ze reageren niet. Heb een track en tracecode, maar die geeft nog steeds aan dat het nog niet in het sorteerproces zit. Ik ben er nu helemaal klaar mee. Het is de eerste keer dat ik hier iest heb besteld maar zeker nu ook de allerlaatste keer. Gelukkig heb ik afterpay gedaan.echt een waardeloze site.

Debbie
Debbie
30-07-2018

Ze doen alles om geld te vangen, maar helpen

Het begon positief. Jurkje besteld en heel snel binnen. Maar dan is al het positieve ook gezegd. Ik wilde graag het jurkje retourneren en daar begon de ellende. 5x het retour e-mailadres gebruikt maar zonder reactie. Dus contact gezocht via Facebook, daar verwezen ze mij dringend terug naar het retour e-mailadres terwijl ik net had uitgelegd dat ik dat al 5x gedaan had. Inmiddels ben ik dagelijks aan het bellen en de voicemail aan het inspreken. maar terugbellen of een fatsoenlijke reactie hoef je niet te verwachten! Ondertussen is mijn jurkje 10 euro duurder geworden omdat ik te laat had betaald.

Eline
31-05-2018

Retournering te laat

Schandalig bedrijf dat niet eens waardig is om een webshop genoemd te worden. Nadat ik duidelijk aangaf dat ik een pakketje (met kledij die ik niet zal nemen) pas retourneer en de bestelling pas betaal als ik het geld van mijn voorgaande bestellingen terug zou krijgen. Uiteindelijk geld gekregen, ik retourneer het pakketje op EIGEN kosten terwijl dit normaal altijd gratis is. Ze hebben deze verandering misschien bij hun algemene voorwaarden aangepast, maar dit is nooit doorgegeven via mail of Facebook en dergelijke. Na mailverkeer waarbij ze duidelijke zeggen dat het in orde is en dat ik geen bijkomende kosten heb van mijn niet aangenomen kledij of geretourneerde kledij, krijg ik een mail waarbij staat dat ik het geretourneerd pakketje te laat is aangekomen bij hun. Conclusie: zij gaan het pakketje voor de 2de keer nog eens retourneren naar mijn adres, waarbij ik voor de 2de keer de verzendkosten nog eens mag betalen. SCHANDALIG. Waarschijnlijk zodat ik een rekening zou krijgen van de niet aangenomen kledij. Ik betaal niets meer, ontvang dat geretourneerde pakket ook niet. Ik begrijp niet dat zij zichzelf in de spiegel kunnen kijken en beweren dat zij een klantvriendelijk en klantgericht bedrijf zijn. Oneerlijke mensen, echt zo ongelooflijk laf. Ik ben benieuwd of anderen dit ook meemaakten?

17-05-2018

Goede service

Kledij is prachtig! En service is top!

Magda
17-05-2018

Wel betalen. Niets ontvangen

De titel zegt genoeg. ik zou echt aanraden hier niks te bestellen. Je ontvang óf marktkleding dat er echt niet uit ziet. Of je ontvang helemaal niks. oh, je betaald wel. En reageren op e-mails en berichten doen ze niet. WAARDELOOS

Roos
Roos
19-03-2018

Waardeloos!

Mensen let op! Twee vriendinnen van me zijn super ontevreden, kleding is echt van waardeloze kwaliteit en klachten worden niet aangenomen!

Telefoon wordt nooit opgenomen.

En nu heeft by musthaves ook snel hun profiles geblokkeerd en hun reactie verwijderd!

Dit zijn pure oplichters! Trap er please niet in!

Hetty
20-02-2018

Inadequate communicatie + service

19-01 zou mijn bestelling verzonden worden, ik zou hem op 20-01 ontvangen. Website gaf aan ‘voor 17.30 is dezelfde werkdag verzonden’ 23-01 een mail gestuurd waarop geen reactie, 24-01 een mail gestuurd waarop geen reactie, 25-01 een Facebook bericht gestuurd waarop ik gelukkig op 26-01 onderstaande reactie kreeg:‘wegens technische stoornis konden klanten artikelen bestellen die niet meer voorradig waren’ Hier was ik voor 26-01 en zeer waarschijnlijk zonder mijn inzet niet van op de hoogte gesteld. Nooit excuses voor gehad. Uiteindelijk na het weekend pakket ontvangen. 11-02 meld ik de retour via mail aan ik geef aan dat ik door het late versturen en reis tussendoor pas gisteren in de gelegenheid was om het door te passen, ik wacht op reactie/instructies maar krijg wederom geen reactie. 13-02 besluit ik het pakketje retour te versturen ondanks gebrek aan instructies waardoor pakket 1 dag later is. 14-02 ontvang ik een bericht dat de retourzending niet geaccepteerd wordt, ik verstuur direct een bericht met het verzoek om contact met mij op te nemen 20-02 ontvang ik pas een mail met de reactie 'Wat jammer dat je je niet kunt vinden in onze reactie. Zoals u zelf ook aangeeft bent u inderdaad te laat met retourneren. En om die reden kunnen wij jouw retourzending niet accepteren. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.’ Telefonisch gesprek gehad met eigenaresse, maar viel steeds terug op voorwaarden en ik had als werkende consument moeten bellen (tussen 9-17 uur op werkdagen).

Herma
18-06-2017

Snelle service

De kleding op de fotos zien er echt super goed uit maar de kwaliteit is wat minder. Ik heb 2 jurkjes daar bestelt. Ik had 1 jurks was na 1 keer dragen al kapot. Beetje jammer dit.

Meer By Musthaves reviews
Welk cijfer geef jij Bymusthaves.com?