Het retourbeleid van Hoesjesdirect.nl ontvangt gemengde gevoelens. Sommige klanten zijn niet tevreden over de retourkosten (1%), terwijl anderen juist positief zijn over de kosten die met retourneren gepaard gaan (1%). De mogelijkheden om producten te retourneren worden echter wel als positief ervaren (2%), wat wijst op een flexibel retourbeleid.
Vlotte bezorging. Goede retour service.
Goede klantenservice. Behulpzaam personeel. Snelle omruiling.
Snel geleverd. Coulant met ruilen.
Snelle levering. Snel contact. Super oplossing met ruiling.
Retouren zijn niet gratis. €10 in de vuilbak gaat.
Makkelijk retourneren. Makkelijk ruilen.
Makkelijk ruilen.
Duidelijk en eenvoudig bestelproces. Goede communicatie. Je wordt op de hoogte gehouden met mails. Retouren of ruilen is geen probleem. Je wordt goed geholpen.
Retourneren kost €8.
Prijs hoog. Terugkomen.
Makkelijk retour zenden. Snel terugbetaling.
Makkelijke manier om te bestellen.
Klacht niet gelijk serieus genomen. Klantenservice kan beter aan de voorkant. Klacht serieus genomen. Geld teruggekregen.
Makkelijk ruilen.
Geen problemen met retourzending. Snel geleverd.
Retour nummer klopt niet.
Vriendelijke medewerkster. Retourservice.
Probleemloos ruilen.
Order geannuleerd. Terugbetaling niet ontvangen.
Slecht retourbeleid. Geen contact te krijgen.
Niet terug gestuurd.
Terugsturen niet zinvol. Top service.
Klantenservice moeilijkheden. Geld kwijt. Energievretend retourproces. Alleen voucher terug.
Lastig retourbeleid.
Soepele afhandeling van retourzending.
Snelle reactie op e-mailberichten. Snel opnieuw hoesje opgestuurd. Geen retournering nodig.
Klantvriendelijk gereageerd. Snel gereageerd. Mogen ruilen.
Snel toegestuurd. Terugsturen van verkeerd hoesje. Terugbetaling.
Snel geleverd. Retour soepel afgehandeld.
Geen retour nodig.
Vlotte zending. Makkelijk retourneren.