De klantenservice van 123inkt.nl krijgt gemengde beoordelingen. Een deel van de klanten is tevreden over de probleemoplossing (7%), de algemene klantenservice (26%), de klanttevredenheid, de service, de vriendelijkheid, aftersales, klantloyaliteit en klantvriendelijkheid. Toch zijn er ook klanten die minder positieve ervaringen hebben met de probleemoplossing (15%) en klantenservice (5%), en een klein percentage dat ontevreden is over de aftersales.
Wat betreft de bezorging, lijkt 123inkt.nl een sterke indruk te maken met een aanzienlijk deel van de klanten die tevreden zijn over de snelle oplossingen die het bedrijf biedt.
Communicatie is een aspect waarbij 123inkt.nl zowel positieve als negatieve feedback ontvangt, met een gelijk percentage van klanten die tevreden (7%) of ontevreden (10%) zijn over dit onderdeel. Daarnaast is er een klein percentage klanten dat niet te spreken is over de telefonische verkoop.
De prijzen van 123inkt.nl worden door sommige klanten als positief ervaren, terwijl anderen juist kritiek hebben op de prijsstelling.
Er is een klein percentage klanten dat ontevredenheid uit over de klachtenafhandeling wat betreft het retourbeleid van 123inkt.nl.