Horlogegigant.nl reviews

2.2
Si
24-10-2023

Na bestellen was er even geen communicatie meer. Daarna vriendelijke excuses ontvangen en uitleg wbt ziekte binnen het personeel. Hier kan het bedrijf dat niet in Nederland zit niks aan doen. Uiteindelijk zeer goed geïnformeerd en alles in goede orde ontvangen. Ondanks dat ik eerst mijn twijfels had ben ik toch uiterst tevreden over de levering en prijs. Tip voor horlogegigant: communiceer ten alle tijde met je klanten als zaken buiten de levertijd vallen. Verder zijn jullie gewoon betrouwbaar.

Esin
20-03-2023

Horloge gekocht, deze is uit het niets in zijn doos gaan verkleuren en roesten. Horloge van Paul Rich kan nooit verkleuren of roesten. 180 euro lichter en ze komen met geen enkel oplossing. Waardeloos bedrijf!

30-11-2021

Na vele mails en toezeggingen wacht ik nog steeds op het terugstorten van de retourkosten na levering van een verkeerd model horloge.

Jammer, had graag 5* gegeven.

Harrie
03-08-2020

180 euro lichter + koppijn

Ik heb mijn horloge 6-6-2020 retour gestuurd omdat de stopwatch functie het niet deed. Ik dacht dat dit onder de garantie viel van Fossil. De bezorgkosten terug (11 euro) zelf moeten betalen.

De kosten weer terug naar mij ook moeten betalen (29 euro) dit was voor verzending zeiden ze. Ik gaf aan dat verzenden maar 11 euro was, en toen gaven ze aan dat het voor de administratie/verwerking was.

Lijkt eerder dat ze maar wat verzinnen om mij uit te knijpen.

Uiteindelijk niet mee eens maar moeten betalen omdat ik anders mijn horloge van 140 euro niet meer terugkrijg.

Nu dus al 40 euro aan verzenden moeten betalen en mijn horloge nog niet terug ontvangen (2 maanden later), goedkoop is duurkoop dus.

Er achter aan gezeten en het pakket blijkt in het depot van postnl te liggen, die gaven aan dat Horlogegigant (Deense bedrijf Reverie) de verzender is en het contact dient te doen.

Aangegeven bij Horlogegigant en die verwezen mij weer naar de Deense verzender postnord die weer aangaf dat HG de verzendende partij is, en daarmee contact op moet nemen.

Hiervan screenshots genomen om HG te overtuigen om toch moeite te doen om het pakket weer bij mij terug te krijgen, die gaven aan het naar afdeling administratie te sturen.

Ik wacht inmiddels als weer 10 dagen, ook zijn ze telefonisch niet te bereiken dus maar weer een mail gestuurd. Daarnaast ten einde raad waardoor ik deze beoordeling schrijf (en dat doe ik niet snel) om iedereen te waarschuwen om hier niets te kopen.

Goedkoop is uiteindelijk duurkoop, en een hoop koppijn. Elke andere aanbieder die ik zag was uiteindelijk goedkoper en heeft een veel betere klantenservice. Wees gewaarschuwd!

Trudy
24-05-2020

Zeer slechte ervaring.

Mijn zoon heeft een Tommy Hilfiger horloge besteld en levertijd was ruim 3 weken. Terwijl op de site andere informatie stond.Als compensatie zou hij de verzendkosten teruggestort krijgen. Maar tot op heden niets ontvangen. Ook geen reactie meer op de mails. Advies aan Horloge gigant kom gewoon je afspraken na.

Arthur
26-02-2020

Nooit zaken mee doen!

Een horloge gekocht uit de professionele Seiko Prospex lijn van ruim 400,-. Het model bevatte zeer slechte uitlijning van de uurmarkeringen en is duidelijk een slecht productiemodel. Verkoper beweert dat dit heel normaal is en neemt het product niet terug. Opgepast. Nooit zaken mee doen! Trap niet in de lage prijzen Ze leveren b-producten!