Menstorm.nl reviews

3.0
Periode20222021

Bonita
29-01-2022

Heel mooi horloge gekocht voor mijn vriend. Snelle levering!

Max
15-10-2021

Ondanks de reviews toch een horloge besteld.

Goede kwaliteit en ziet er goed uit.

Kwam netjes de volgende dag binnen.

Dekker
29-09-2021

Ik heb een mooie zonnebril besteld en de volgende dag netjes geleverd, zeer tevreden met mijn aankoop.

Geert
04-11-2020

Slecht bedrijf

Op 09-08-2020 bestelling geplaatst van €79 netjes betaald mail gehad ter bevestiging nooit meer iets van gehoord reageren op geen enkele mail terug! Tijd voor nieuwe stappen tegen menstorm

20-10-2020

PAS OP NOOIT IETS BESTELLEN

In oktober 2019 zonnebril besteld en betaalt.Nooit ontvangen en er wordt op geen enkele mail gereageerd.ZIJN OPLICHTERS!

Red
19-02-2020

Slechte kwaliteit, geen reactie na retour

Op 10-02 een bestelling geplaatst, een horloge van rond de €200 voor €59. Na ontvangst bleek het horloge nog geen €5 waard. direct dezelfde dag teruggestuurd dus. Helaas nog geen reactie ontvangen en het geld is nog niet teruggestort. Ze reageren niet op mail en er is geen telefoonnummer beschikbaar. Dit lijkt me een oplichter, trap er niet in!

Julian
10-02-2020

Snelle verzending

Hele mooie horloges! had hem in 1 dag ik in huis!

Harry
21-11-2019

Laat zich betalen maar levert niet

2 november horloge besteld en netjes betaald. Nu nog steeds geen horloge gezien, zelfs geen bericht gekregen op de naar hun gestuurde e-mails met de vraag hoe het met mijn bestelling zit.

01-11-2019

Levert geen horloge, reageert niet oo mail.

Levert niet en laat ook niets van zich horen. Denk dat ik het horloge maar in Etten Leur moet gaan halen. Scheelt menstorm ( Vincent) ook weer verzendkosten. Iedereen blij.

Coen
30-10-2019

Horloge 18 okt besteld en betaald en niks ontvangen.

18 oktober een horloge besteld en tot op heden niks ontvangen. Diverse mails gestuurd en niks terug ontvangen. Het lijkt er idd op dat ik ben opgelicht. Ik laat het hier niet bij.

Jetty
23-10-2019

Waardeloos bedrijf

Begin september een horloge besteld, helaas vooraf betaald. Tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen. Op mails wordt uiteraard ook bij mij niet gereageerd.

Op klachtenkompas heb een tijd terug ook een klacht geplaatst. Hierop kreeg ik reactie. Zij hadden bepaalde gegevens nodig. Daarna niks meer vernomen.

Zucht.

Mar
18-10-2019

Geen geld retour ontvangen na retournering verkeerd geleverd horloge.

Verkeerd artikel geleverd, geretourneerd en na drie weken nog geen geld retour ontvangen. Ook wordt er niet op mail gereageerd, erg vervelend.

Jolanda
12-10-2019

Menstorm.nl blijft in gebreke

Na meermaals van Menstorm de belofte te hebben gehad dat ze contact met me opnemen om mijn klacht in behandeling te nemen, blijft het wederom stil.

De bestelling is betaald en wordt niet geleverd. Op Messenger- en mailberichten wordt niet adequaat gereageerd.

Tijd om andere stappen te ondernemen.

08-10-2019

Geen reactie, geen Communicatie

Op 21-9 een bestelling geplaatst, levertijd 2-10 werkdagen. Nu op 8-10 nog steeds niets. Na bestelling netjes een mailtje gehad er bericht zou komen als het verzonden zou zijn. Echter niks meer van gehoord. Ook geen reactie op mailtjes van mij.

05-10-2019

Leuke webwinkel

Leuke webwinkel.

Pluspunten:

+ Zomers een mooie zonnebril besteld met een snelle levertijd.

+ Business Edition waar ik zeer tevreden mee ben daarnaast een gratis pet ontvangen van Menstorm.

- Minpunten: Business Edition duurde ongeveer een week voordat mijn bestelling was bezorgd.

03-10-2019

Bestelling wordt niet geleverd. Op mails wordt niet gereageerd

Eind juli een horloge besteld en netjes betaald. Helaas tot op heden niks ontvangen. Diverse mailtjes gestuurd maar reageren nergens op. Bang dat ik kan fluiten naar mijn geld.

Jitske
02-10-2019

Levert niet

22/9 een horloge besteld van 80 euro. Netjes betaald, krijg netjes een mail, dat ik bericht krijg als hij verstuurd wordt. Hij is op voorraad, zou max 2 dagen duren.

Nu, 2/10 nog niets. Wil ik bellen, is er geen nummer bekend. Alleen een mail adres.

Ga ik googelen, kom ik alleen maar negatieve verhalen tegen. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen? Ik ben bang dat ik het horloge nooit krijg

Jeffrey
02-10-2019

Wederom geen reactie

Na ruim een week wachten op contact met de klantenservice na levering goedkoper artikel en foutief artikel hier een recensie geplaatst. Info adres werkt niet, sales adres werkt niet. Krijg ik toch een reactie op mijn recensie dat de verkoper het wil oplossen of ik mijn ordernummer #2600 wil doorgeven. Dit gelijk gedaan. En wederom geeft de verkoper niet thuis. Geen mailtje / belletje helemaal niks.

Trapt u hier a.u.b. niet in!

30-09-2019

Cheap shit, geen geld terug

Hieronder reeds aangegeven dat menstorm na ca 10-15 verzoeken niet reageert op retourgestuurde zonnebrillen. Ook na klacht op deze site, waarop wel direct werd gereageerd met verzoek om ordernr, weer radiostilte. Nav andere klacht gekeken, brillen a €45 per stuk (afgeprijsd van €150) komen van Ali expres, kosten daar ca €8,- . Wat een totale hufters bij Menstorm

Marinus
23-09-2019

Verkeerd artikel

Verkeerd artikel geleverd gekregen. Reageert niet op mailtjes of messenger(word wel gelezen) wil graag het juiste artikel.

Meer Menstorm.nl reviews