Watch2day.nl reviews

6.1
Periode20222021

Willemijn
12-09-2022

Super blij met mijn horloge en de perfecte service. Het horloge werd snel geleverd en de kwaliteit is goed!

Thijs

Mike
12-09-2022

Fijne webshop met goede deals!

16-06-2022

Waardeloze rommel en nog ergere service. Weggegooid geld 👎

Max
05-05-2022

Haal hier altijd mijn horloges en de kwaliteit/ service is top. Vorige keer klein probleem werd direct opgelost.

Saad
05-05-2022

Zijn het originele horloges?

Kyle
25-11-2021

Had een klacht over de reparatie van mijn horloge, communicatie was helder vanuit hun en uiteindelijk is het opgelost. Dus al met al tevreden.

15-03-2021

Batterij vervangen op hun kosten.

Al een respectabel aantal goedkope, maar wel mooie horloges bij hun besteld, en allemaal netjes en op tijd ontvangen. Had 1 horloge dat na ruim 2 weken ophield te lopen. Met klantenservice gebeld, en het was o.k. dat ik er een nieuwe batterij in mocht laten zetten. Kon vorige week weer op afspraak terecht bij onze juwelier, daar een bon gevraagd, en via e/mail naar Watch2Day gemaild. Hun toezegging was dat ik het bedrag over 14 dagen teruggestort kan krijgen. Daar wacht ik nu nog op, maar heb er alle vertrouwen in!

Flor
26-02-2021

Nooit iets bestellen hier! Nooit doen! Je wordt genaaid

Grootste oplichters allerrijksten! Niet aanraden Ooit iets te bestellen bij deze grootste schoften van de wereld

Seval

Super goede deals!

Ik ben echt blij met Watch2day omdat ik vaak goede deals tegenkom. Ik bestel vaak horloges met Afterpay betalingsoptie en betaal pas na 14 dagen. Zo kan ik de horloges eerst zien voordat ik ze betaal.

Nadia
05-01-2021

Goede prijs voor mijn horloge

Ik was op zoek naar een nieuw horloge en vond deze bij Watch2day. Snel even vergeleken met andere aanbieders op Google en Watch2day was veruit de goedkoopste. Dus besteld, snel geleverd en super blij mee!

Fantastische horloges

Bij Watch2day vind je een groot aanbod horloges van verschillende merken en veelal niet duur. De levertijd is soms iets langer dan bij andere webshops omdat hun voorraad soms in het buitenland ligt opgeslagen. Hierdoor zijn zij wel goedkoper dan andere websites. Ik heb hier inmiddels meer dan 10 horloges besteld en nog nooit problemen mee gehad. Ga zo door!

03-11-2020

Top horloge en service

Mooi horloge voor weinig geld, zit lekker en bestellen was makkelijk. Had hem ook snel binnen. Kortom, top!

Thomas
26-10-2020

Horloge beschadigd ontvangen, direct opgelost

18 augustus bestelde ik een horloge bij Watch2day. Bij ontvangst zag ik direct dat het product beschadigd was, de wijzer lag los en ook de rotor van het automatisch uurwerk lag los. Contact gezocht met de klantenservice van Watch2day. Zij hebben mij direct geholpen en aangegeven dat het horloge hoogstwaarschijnlijk tijdens het verzenden beschadigd is geraakt. Desalniettemin is er direct een nieuw horloge voor mij besteld. Top geregeld en zeer blij mijn nieuwe aankoop.

Leo
16-05-2020

Watch2day lost probleem alsnog op

Update eerdere review Watch2day: Uit het niets ontving ik op 14 mei een mail van de brandmanager van Watch2day. Hij hoorde van de ergernissen m.b.t. mijn reparatieverzoek metalenband Michael Kors horloge. Hij zei het verloop te betreuren en dit had nooit zo door klantenservice opgepakt mogen worden. Hij bood meteen passende oplossing aan: volledige aankoopbedrag wordt teruggestort en defecte horloge wordt retour gestuurd. Uiteraard ben ik zeer content met deze oplossing. Inmiddels heb ik geld teruggestort gekregen en horloge werd ook net bezorgd. Uiteindelijk heeft het maar aan de bel blijven trekken dit resultaat opgeleverd, uiteraard naar volle tevredenheid maar hoop dat klantenservice hier ook van leert dat je zo niet met je klanten kunt omgaan. Bedankt Kenzo

11-05-2020

Zeer onbetrouwbaar!

Laatst een horloge gekocht. Toen deze binnen kwam zag ik al dat deze niet nieuw was en reeds door iemand gedragen was. Beschermstickers zaten er niet meer op en kleine beschadiging aan metalen kast.

Beschadigingen etc. zou je binnen 3 dagen moeten melden. Gedaan en nu zijn we bijna 2 weken verder en nog geen bericht terug! Telefoon staat standaard op "ingesprektoon". Zijn totaal niet te bereiken. Pure oplichterij wat mij betreft. Koop hier niet!

29-03-2020

Weggegooid geld !

Horloge begin Oktober naar ze opgestuurd omdat mijn wijzerplaat los za (binnen de garantieperiode, want ik had het nog maar net). Begin December maar eens gebeld hoe het met mijn horloge is. Dat moet dan nog naar Amerika worden verzonden voor reparatie! En het is een Engels merk!(zeggen ze). 21 Februari maar wee eens gebeld, want hun laten niets horen. En ja het horloge is terug en zal zeer snel weer retour komen. Maar u gokt het al, na weer enkele weken niets te hebben gehoord, maar weer eens gebeld. En nu heb ik opeens geen garantie op het mankement!. En waar mijn horloge is, geen idee. Hoe ik en of ik het terug krijg, geen idee. Want ze komen de gemaakte beloftes die ze hebben gemaakt toch niet waar.

Joël
23-03-2020

Erbarmelijke communicatie

Erbarmelijke service. Blijkbaar is huisnummer 39 ipv 49 doorgekomen waardoor mijn watchbox terug naar het magazijn is gegaan. ze stuurde me een e-mail met daarin dat een medewerker contact op zou nemen. niets. 2 weken na dat het pakket geleverd moet worden besloten zelf maar eens te bellen, het duurde immers wel erg lang. Een aardige vent nam op, gaf aan dat hij er na ging kijken. Ik drong er op aan diezelfde dag nog antwoord the krijgen en dat kreeg ik: Uw pakketje kan niet opnieuw verstuurd worden omdat het als spijtaankoop terug is gekomen. Pardon? Graag het juiste adres erop en nogmaals versturen; "helaas, dat gaat niet. We kiezen ervoor om door de drukke omstandigheden nieuwe bestellingen te gaan leveren. Mocht u de horlogebox nog willen dan raad ik u aan deze nogmaals te bestellen:

ABSOLUUT NIET! Never doe ik meer een aankoop bij deze partij. Ook zeker niet na alle andere negatieve recensies. Dat er iets fout gaat, oke, kan gebeuren! De communicatie daarover is echter erbarmelijk slecht. Zeker omdat ze pas contact opnemen na een andere slechte recensie die ik had geplaatst en niet de 3 e-mails die ik in de week daarvoor stuurde.

Ik raad aan om een andere partij te kiezen voor uw aankoop.

18-12-2019

Klantenservice Watch2Day is onbetrouwbaar en vreselijk slecht

Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.

De laatste was defect, direct gemeld. Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon retourneren, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld." en heb ik een retourlabel ontvangen.

Ik heb het meteen retour gestuurd en herhaaldelijk nagevraagd. Nu blijkt het horloge in Amsterdam zoek geraakt en hoewel het hun eigen retoursysteem is willen ze mij nu daarvoor verantwoordelijk stellen: ronduit schandalig en ontzettend onprofessioneel.

We zijn inmiddels 9 weken verder.

Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.

01-12-2019

Slechte service Watch2Day

K ben een vaste klant van Watch2day. Ongeveer 8 horloges bij hen gekocht.

Dit keer een smartwatch. Het horloge komt kapot aan.

Stuur het direct terug en wil graag mn geld terug.

Echter stuur ik het naar het verkeerde kantoor van W2D.

Worden daar eens in de twee weken opgehaald ter beoordeling.

Het vonnis luidt nu: sturen naar verkeerd kantoor,helaas voor u, u krijgt uw geld niet terug. Het horloge wordt voor reparatie opgestuurd.

Ben hiermee akkoord gegaan, ben benieuwd hoelang dit gaat duren en of ze het horloge echt repareren!

Dit is wel de laatste keer dat ik bij deze zaak iets gekocht heb.

Ik houd u op de hoogte.

H.G

Even een update.

Ik heb het horloge op 28 augustus jl besteld. Direct na levering teruggestuurd omdat het stuk aankwam. Het horloge is voor reparatie bij de horlogemaker gebracht. Hij heeft op 8 november het horloge bekeken en volgens mij terzijde gelegd, want 14 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord.

Al met al zijn we nu bijna drie maanden verder en denk ik ook dat de horlogemaker van Watch2day een smartwatch niet kan maken.

Ik houd u op de hoogte.

H.G

6 dagen geleden een email gestuurd. Watch2day geeft geen antwoord!

Weer 3 dagen later, nog steeds geen antwoord!

7 dagen later, nog steeds geen antwoord. Wie begrijpt er nog wat van? Het kan toch niet zo zijn dat W2D zomaar mijn geld inpikt!

Meer Watch2day.nl reviews