Myspirituals.nl51 ervaringen

Evelien
28-11-2019

Bestelling niet ontvangen, 75 euro nooit retour gekregen!

In juni mijn bestelling geplaatst, welke nooit is ontvangen. Ik heb bericht gekregen dat de bestelling retour is gezonden. Toen ik die foto heb gestuurd naar de eigenaar is het mailcontact verbroken. Als ik wil mailen naar het bedrijf krijg ik een melding dat mijn mailadres is afgemeld voor deze site. Het gaat om een bedrag van maar liefst 75 euro. Ik ben dus zeer (!) ontevreden!

Corine
12-11-2019

Nieuwe webshop eigenaar loste mijn probleem op!

De nieuwe eigenaar van deze webshop, sinds november, heeft mij uiteindelijk heel direct te woord gestaan. Na vele weken e-mailen en aan het lijntje te zijn gehouden, omdat wat ik had ontvangen niet naar wens was en teruggestuurd. Waren er problemen met de verzending en track en trace. Of het aan de Hoogvliet lag of PostNL dat maakte niet uit. Ik kreeg m’n geld op m’n bankrekening gestort. Ik geloof dat de nieuwe eigenaar echt z’n stinkende best doet alle negatieve ervaringen op te lossen. Bedankt daarvoor en veel succes!

Bee
Bee
09-11-2019

Is een reseller van het bedrijf Wish

Myspirituals is een reseller van het chinese bedrijf Wish (net zoiets als ali express). Je koopt iets op hun website voor veel geld, zij bestellen het voor jou bij Wish voor een paar euro en steken het verschil in eigen zak. Omdat zij op de site aangeven dat een produkt fairtrade is ( zie bv ketting make a wish) melding gemaakt. Dit is een foute voorstelling van zaken.

Yvonne
08-11-2019

Niks ontvangen

Na twee maanden wacht ik nog steeds op mijn armband. Op meerdere mails is nog niet gereageerd. Hier bestel ik niet weer!

Yvette
29-10-2019

Heen en weer gemaild

Boven de 50 € betaald 2 paar oorbellen en een hanger. Steeds heen en weer mailen van waar is mijn bestelling zij beloven is onderweg. Dan plots geleverd op 12/10 schrijven ze. Verleden week 25/10 was ze nog onderweg. Ze weten zelf niet meer wat ze schrijven. Koop er niets.

Mickey
21-10-2019

Slechtste klantenservice ooit!

In maart 2019 pakketje ontvangen na ruim 2 weken. Armband en oorbelletjes. Van de oorbellen was het haakje krom, die mocht ik retour sturen en dan zouden er nieuwe komen. De mailtjes die ik terugkreeg waren altijd zeer kort en onvriendelijk van toon. Uiteindelijk wijzigde nieuwe oorbellen sturen in geld terug, maar ook dat duurde weer maanden.
Inmiddels is het oktober, en na vele mails van mijn kant is er uiteindelijk een bedrag terugbetaald voor de oorbellen, maar wel een te laag bedrag. Sindsdien hoor ik niets meer van ze.
Mijn cijfer 2 is nog omdat de sieraden mooi waren, maar qua klantenservice en communicatie is dit bedrijf wel het absolute dieptepunt.
Mijn advies: ergens anders kopen! En helemaal nu ik hier lees dat ze gewoon bij AliExpress bestellen en ongelooflijke winst maken, op waarschijnlijk niet eens fairtrade producten. Dat laatste vind ik echt schandalig, mensen laten geloven dat ze fairtrade artikelen kopen en de makers dus een eerlijke prijs krijgen terwijl er niets van waar is.
Op Instagram wordt iedere vraag of vorm van kritiek trouwens ook direct verwijderd. Was de klantenservice van MySpirituals maar zo snel en accuraat.

Sanna
Sanna
21-10-2019

Fake

Ik heb laatst een zilveren veren ring besteld voor 19,95 bij myspirituals.nl. Kreeg ik dat pakketje binnen, stond er op dat het van aliexpress komt. De ring stond daar voor veel minder geld. Nooit meer dit!

Ramon
Ramon
10-10-2019

Zijn laf en niet eerlijk

Ring besteld 7 wkn op gewacht. 19.80 betaald en krijg ik binnen met afzender van ALIE EXPRESS from singapore. Bij Alie kost die 1.60.
Bij vragen via mail of messenger geen antwoord. Dit deugd voor geen meter, ik adviseer er niets te bestellen heb een en ander uitgezocht zijn in mijn ogen oplichters. Melding gedaan.

Amar
28-09-2019

Men stort geld maar niet terug na retour sturen producten

Hoi, ik heb 3,5 mnd geleden 2 armbanden en 2 kettingen gekocht. We vonden de sieraden niet zo leuk dus heb ik ze netjes met track en trace code geretourneerd. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Op hun website staat dat retourneren mag en dat het aankoopbedrag binnen 14 dgn wordt teruggestort. Niets van waar! Ik heb veelvuldig gemaild met ze en elke keer wordt er gezegd dat de retouren in behandeling worden genomen maar keer op keer krijg ik mijn geld niet terug. Ik wil mijn geld terug.

Lita
16-09-2019

Armband

Armband na 1 week al kapot, geen service, diverse mails gestuurd geen resultaat

Rina
07-09-2019

Eerlijkheid duurt het langst.

Levensboom hanger besteld.
Na een paar dagen veranderd zilverkleur in koper.
Geen reactie gehad op mijn klacht.
Geld is binnen.laat de klant maar stikken.

Anita
06-09-2019

Na 8 weken nog geen artikel ontvangen.geld ook niet terug .na eerste terugvordering kreeg ik opeens een bqonq sms dat mijn rekening in guarantine zone stond. Gewoon een criminele bende

Rian
03-09-2019

Slechte kwaliteit

Mooie armband maar na 3 weken stuk, helaas maar 2 weken garantie enige voorstel was met korting een nieuwe.beetje korte levensduur voor armband van normaal 50,- al had ik hem in de aanbieding voor 20,-

Jolanda
Jolanda
30-08-2019

Ali express meuk!

Bij klachten en vragen word je genegeerd en geblokkeerd!
Oplichters en zakkenvullers zijn het!

Eva
Eva
28-08-2019

Zo slecht!

Zo slecht! Een pakketje besteld maar geleverd bij een post. Nl punt en hier heb ik geen briefje van in de bus gekregen. Het advies van My spirituals was om maar even langs alle bezorg punten in de buurt te gaan om te kijken waar het bezorgd was. Zeer klant onvriendelijk contact en geen service. Ik bestel hier nooit weer!

Stef
28-08-2019

#fake

Bestellen zelf bij ali exp.
voor 1/3e van de prijs minimaal.
geen reactie daarop en geen vergoeding.
wat een oplichters zijn het.
vermoed dat ze onder andere namen meer site's beheren.

maar daar gaan we nog verder mee aan de slag.

Marlies
23-08-2019

Prima producten, slechte service

2 armbanden besteld. Levertijd was 3 weken. 1 armband ging stuk. Deze kon ik terugsturen en ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen. Dit heeft 6! weken geduurd. Uiteindelijk wel ontvangen. Mailwisseling werd op facebook wel op gereageerd, maar was echt beroerd. Niet klantvriendelijk, moet overal achteraan. Ik bestel hier niet meer.

Robert
21-08-2019

2 maanden gewacht

Bestelling was na 2 maanden nog niet kompleet.
Wel steeds een keurige reaktie op mijn vraag "waar blijft de bestelling".
Uiteindelijk geld terug terug gekregen van niet geleverde spullen.
Ik koop hier nooit weer iets.

Cathleen
19-08-2019

Nog steeds niets

Geen wierookbrander en ook geen geld terug. Oplichting! Reageren niet op mails.

Jan Van
Jan Van
16-08-2019

Gewoon oplichting

Betalen maar niks opsturen en dan geld terug beloven helaas niets

Meer Myspirituals.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myspirituals.nl?