Myspirituals.nl70 ervaringen

10-03-2020

Mooie kwaliteit

Mijn armband was met 2 x dragen stuk gegaan. Hierover gemaild en foto's toegestuurd. Ik heb binnen een week 1 nieuwe toegezonden gekregen! Erg tevreden.

Ingrid
Ingrid
02-03-2020

MySpirituals mijn zielemaatje

Bij ontvangst van een pakketje leek het bestelde sieraad te ontbreken. Na een mailtje naar MySprituals kreeg ik het alsnog snel opgestuurd zonder verdere kosten. Een compliment voor de snelle afhandeling en service is hier zeker op zijn plaats.
Ook na het plaatsen van een bestelling word je over het verloop van de levering goed op de hoogte gehouden; de communicatie is in. Ik ben een zeer tevreden klant!
Ingrid Freichmann
Ingrid Freichmann

Erwin
Erwin
29-02-2020

Geweldige en klantvriendelijkheid winkel

Mijn armbandje was kapot gegaan binnen 3 maanden. Gemeld en samen met foto is deze vergoed zonder kosten. Goede service. Aan te raden voor armbandjes, kettingen en ringen

Karine
22-02-2020

Klantenservice

Ongeveer een halfjaar geleden bestelde ik een armbandje via de site. Men gaf aan op de site dat het wel enkele weken zou duren vooraleer ik het zou ontvangen, maar er kwam niets. ik ging ervan uit dat de site nep was en ik m'n geld kwijt.
Enkele weken geleden kreeg ik echter opnieuw een mail die polste naar mijn ervaringen met My Spirituals. Na een reactie hierop bleek dat er ergens iets mis gegaan was met m'n adres. Daarop werd alsnog een armbandje opgestuurd dat ik ondertussen ontvangen heb. Ik ben er heel blij mee! Ook met de manier waarop My Spirituals dit aanpakte!

Cynthia
Cynthia
20-02-2020

Nieuwe eigenaar = veel beter service

Bijna een jaar geleden had ik er een ring besteld, die is nooit toegekomen. Er vond regelmatig mailverkeer plaats tussen mij en de verkoper toen, maar er werd geen oplossing aangeboden. Nu heeft de site een nieuwe eigenaar en heb ik er contact mee opgenomen. In nog geen week tijd was alles geregeld en stuurden ze me een ring op. Deze heb ik dan ook binnen de 4 dagen ontvangen. Ik draag hem nu al enkele dagen en kan er geen kwaad woord over zeggen. Bedankt Myspiritials.nl voor de moeite!

07-02-2020

Mooiste sieraden, goede kwaliteit en uitstekende klantenservice.

Ik had een chakraarmbandje gekocht doch na 4 mnd brak het leren bandje zonder enig oorzaak van buitenaf.
Ik was toen diep teleurgesteld.
Na vermelding van dit gebeuren, heeft Maria van Spiritual Website direct een nieuw chakrabandje verstuurd en dit volledig gratis. Dit ter compensatie van wat gebeurd was. Zulke websites die dit doen komt naar mijn ervaring niet meer voor. Mijn dochter is ook gek op de mooie sieraden en ik weet nu welke ze wenst en die ga ik bij My Spirituals kopen. Kben Maria heel dankbaar en ook het team dat de verzending geregeld heeft. Ik ben oprecht een gelukkige klant en raad deze website aan iedereen aan die hier ook affiniteit meevoelt. Vriendelijke, liefdevolle klantenservice is onbetaalbaar in deze huidige wereld.
Namaste.

Nicole
01-02-2020

Top service !

Ik had net voor kerst een ketting besteld voor mijn zus. Echter is deze nooit aangekomen. Maria van spirituals nam verschillende keren email contact met mij op en er werd uiteindelijk een nieuwe ketting opgestuurd. Ontzettende goede, vriendelijke en meedenkende service. Helemaal top 👍

Yvette
Yvette
30-01-2020

Betrouwbare site

Mooi product, snelle levering, betrouwbare site

30-01-2020

Goede service

Myspirituals is overgenomen na de overname mijn klacht netjes opgelost! Wat mij betreft echt een aanrader!

Na
28-01-2020

Ook “ nieuwe “ eigenaar blijft spullen uit China leveren.

Kan hier geen links plaatsen maar zoek eens naar chakra armband op wish, vergelijk dan de prijs met Myspirituals. ze gebruiken zelf ook precies dezelfde fotos ;)

Slechts een voorbeeld, maar je kunt dus al hun spullen terugvinden op Wish:

“Chakra armband”
Myspirituals: €22
Wish €3

Mensen koop hier NIETS.

Karolien
28-01-2020

Een nieuwe kans voor beide partijen

Onze eerste aankoop bij de vorige eigenaar verliep erg vlot. Maar bij een tweede aankoop was er een probleem met onze bestelling. Naar ons gevoel heeft de vorige eigenaar niet de moeite gedaan om ons tegemoet te komen in een oplossing. 🙄 Tot onze spijt, want we waren dol op deze producten.
Onlangs werden we benaderd door de nieuwe eigenaar. Zij wilde graag weten wat er in het verleden was fout gelopen. Ze wou een nieuwe start voor haar bedrijf en haar oude en nieuwe klanten. Wel, ik wil graag meedelen dat we appreciëren dat zij ons tegemoet gekomen is. En met groot succes!😃 We zullen deze site zeker opnieuw opnemen in onze favorieten en ook op ons cadeau lijstje krijgt hij alvast terug een verdiende plaats. 👍🏻🥰

MD
28-01-2020

My spirituals weer positief in beeld

Na enige tijd geleden een negatieve ervaring te hebben gehad met My Spirituals werd ik kort geleden (na maanden) door hen benaderd. My Spirituals was overgenomen en men probeerde oude problemen op te lossen. Een nooit ontvangen artikel heb ik alsnog heel netjes opgestuurd gekregen. Ik vind dit voor deze nieuwe eigenaar getuigen van heel veel vertrouwen en netjes zakelijke klantvriendelijkheid. Met dit nieuwe vertrouwen ga ik als klant af en toe weer eens kijken op de website en iets moois bestellen voor mijzelf of als kado. Lof en veel succes gewenst.

Kim
18-01-2020

Ali express producten

2 producten gekocht van slechte kwaliteit. Je betaald te veel, terwijl ze goedkoop op Ali te vinden zijn. Oplichterij eerste klas! Mensen koop hier alsjeblieft niks!

Charissa
Charissa
02-01-2020

Super service

Ik had 2 veerringen besteld. 1 voor mij en 1 voor mijn moeder. Die van mijn moeder was helaas kapot gegaan. Maar door een heel goede service van myspirituals hab ik binnen een week een nieuwe gekregen. De klantenservice antwoord erg snel en vriendelijk. De ringen zijn erg mooi. We zijn erg tevreden met de kwaliteit van de ringen en de goede service.

Ellen
27-12-2019

Klantvriendelijk

Een paar dagen na mijn bestelling kreeg ik een mail of mijn aankoop beviel, maar ik had nog niets gekregen, en dat mailde ik terug.
Ze gingen meteen op onderzoek uit en verontschuldige de vertraging.
Later die zelfde dag had ik mijn bestelling binnen.
Een heel mooie armband, die er precies zo uitziet als op de foto.

Anne
Anne
20-12-2019

Top communicatie & snel

Door de drukte ivm feestdagen duurde de levering wat langer maar Maria van CS hield me super op de hoogte. Top service en snelle reacties. Producten zijn mooi en goed verpakt.

Eline
20-12-2019

Super leuke site

Ik ben super blij met jullie service. Helaas na 2 maanden mijn armband kapot. Was een steentje gebroken. Contact opgenomen en mocht hem retour sturen waarna ik per omgaande gewoon kosteloos een nieuwe heb gekregen. Super blij mee. Hier kunnen een hoop bedrijven wat van leren!

Groetjes Eline

Liqie
19-12-2019

Belofte wordt waargemaakt!

Prachtige armband ontvangen. In het echt nog mooier dan op de foto. Ook de toezegging over levering wordt goed nagekomen!
Ga zeker nog wat moois bestellen!

Sven
18-12-2019

Super geholpen

Je merkt dat er een nieuwe eigenaar op zit, ik ben in ieder geval top geholpen. Dankjewel!

Gertie
17-12-2019

Goed betrouwbaar bedrijf met super service!

Had enige tijd geleden een mooie regenboog chakra gekocht waarvan de sluiting stuk was gegaan. Na mailing kon ik hem terug sturen waarna ik een nieuwe armband toegestuurd kreeg. Super service.

Meer Myspirituals.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myspirituals.nl?