Myspirituals.nl30 ervaringen

Harry
Harry
22-06-2019

Spirituele Ali meuk

Niet bestellen hier. Zijn totaal niet betrouwbaar of spiritueel. Niks geen handgemaakt uit Tibet maar ingekocht bij Ali express en door erko het voor 20 euro. Lever je commentaar dan blokkeren ze je doodleuk

Mel
21-06-2019

KOOP HIER NIET

Ik had een armband gekocht maar wou deze ruilen. Netjes met track and trace gestuurd zoals door hen werd gevraagd en een print screen van de track per mail nagezonden. Nul.nul reactie, uiteindelijk na aandringen kreeg ik een reactie dat de retouren waren verstuurd.maar het is algemeen gekwets.ze kijken niet eens na of het over jouw order gaat en negeren je berichten zo lang mogelijk.bijvoorbeeld via facebook (want ik probeerde alle kanalen uit). 2 x heb ik de feedback gekregen dat de retouren waren verstuurd en 2 x had ik het gevoel dat het een standaard antwoord was zonder dat deze simpele zielen er enig idee van hadden of jouw order er bijzat. En dat bleek zo te zijn want toen ik hardere taal ging praten werd mij ineens gezegd dat ze men retour pakket niet hadden ontvangen, wat niet kon want ik had het bewijs van de track and tracé.stelde ze voor om maar een deel van het geld terug te storten (want in tussentijd na 2 x spookarmbanden in retour te hebben ontvangen was ik het zat). Ze wilden slechts een deel terug storten omdat ze de armband niet hadden ontvangen terwijl mij 2 x werd bevestigd dat mijn omruil armband naar mij opweg was.Er klopt iets niet aan dit bedrijf. Ze reageren ook zo weinig mogelijk inhoudelijk. Dit zijn losers die dachten snel rijk te worden. Vermelden dat er veel slechts recensies te vinden zijn helpt. Ik heb hen gezegd.luister als het gehele bedrag niet terug op mijn rekening staat. (en beter stuur je hen dan nog even een print screen van dat betaalde bedrag) dan gaat het zwaar fout aflopen. Ze hebben geen adres, geen telefoonnummer.ze zitten lekker veilig denken ze. Pas als je blijft aandringen en er op blijft inhakken met woorden krijg je je geld terug. Heb het volledige bedrag terug ontvangen. Je kan ook dreigen met rechtsbijstand.die weten hen wel te vinden. Gewoon harde taal spreken en als bij wonder is het me gelukt het geld terug te krijgen. Via track and tracé hebben ze geen been om op te staan.maar ze proberen je eerst op een verkeerd been te zetten. Ze willen je helemaal niet helpen.dat is bij hen niet de bedoeling en dat merk je meteen. Dit is bedrog willens en wetens daar ben ik zeker van.

Mieke
Mieke
20-06-2019

Bedrog

Het moet niet gekker worden. Ik heb een bericht geplaats op de facebookpagina my spirituals. Zoals ik kon bedenken, is het bericht verwijderd én ben ik geblokkeerd om een bericht te schrijven.
Ik merk dat er zeer veel gedupeerden zijn, en de paar tevreden klanten ( drie te lezen hier) zijn vermoedelijk ingezet om de negatieve commentaren iets te verzachten. Doch dit is een zeer povere poging. Wie van de gedupeerden onderneemt actie tegen deze malafide praktijken?

Jesse
17-06-2019

Nooi meer

Nooit meer bestel ik iets op myspirituals.nl,nadat mijn zoon dacht een mooi en goed moederdag gekocht te hebben ,hij had dit betaald van de kranten die hij rondbrengt,het was een boedha waar je wierook kegeltjes kon aansteken (31,80). totdat we na 8 dagen erachter kwamen dat het van Alliexpress was en we de koop wilden annuleren ,maar dit kon volgens hun niet want het pakket was onderweg.Een weekje later kwam het pakket en er stond een waarde op de sticker van 1 dollar,toen teruggestuurd met track en trace code.
Uiteindelijk een terugbetaaltermijn gesteld en op de laatste betaaldag was er nog geen geld terug ,uiteindelijk kregen we s'avonds mail dat het toch was gestort en vanochtend eindelijk het geld van mijn zoon terug.
Een fijne afloop voor hem maar ons heeft het nog bijna 12 euro extra gekost aan het retour zenden.
Ik koop hier nooit neer iets en het is geen aanrader.

Julia
15-06-2019

Niet kopen hier.

Sinds januari wacht ik op een armband. Vele emails verder, nog niets ontvangen. Ik ben nog nooit eerder belazerd bij online aankopen, maar nu dus wel!

Sandra

Niet kopen hier!

Armbandje gekocht en ook geleverd gekregen maar heel het verhaal op hun site waar ze voor staan en waar de producten vandaan komen is een grote leugen. Heb ze diverse malen gemaild over uitleg over de armband en ze reageren gewoon niet. Uiteindelijk vond ik gewoon producten van hun op Aliexpress, zelfs met dezelfde foto's. Ze verkopen deze sieraden voor veel geld door met een onzin verhaal erbij en waar de sieraden vandaan komen. Niet kopen hier! Dan kan je beter bij Aliexpress kopen. Is veel goedkoper en krijg je er geen zwets verhaal bij.

Birgit
Birgit

Komen beloftes niet na

Ik had twee armbanden besteld, ze waren prachtig maar helaas ging er één heel snel kapot (materiaalfoutje). Er werd beloofd dat ik een nieuwe armband zou krijgen, maar helaas - maanden en verscheidene mails verder nog steeds niets ontvangen. Beloftes worden gewoon niet na gekomen.

Els

Helaas !

Al vanaf januari bezig om de door mij bestelde ketting geleverd te rkijgen, telkens de belofte we sturen 'm op. Maar helaas, En na een tijdje dan helemaal geen antwoord meer.

Jcm
12-06-2019

Je wordt bedrogen.

De artikelen die je besteld krijg je uiteindelijk van AliExpress. Dus 3 kwart van het betaalde bedrag steekt myspirituals in de kassa. Zo worden ze rijk van t geld van mensen die denken met een eerlijk bedrijf zaken te doen
De track en trace code bracht mij naar Singapore post.
Gelukkig heb ik wel de artikelen uit Singapore opgestuurd gekregen.
Ik bestel hier nooit meer!

Maaike
04-06-2019

Opluchting.

Na 5 maanden niets geleverd. Communicatie slecht. Ik krijg geen geld terug!

At
03-06-2019

Onbetrouwbaar afzetter bedrogen slechte klanten service

Ik beheer zelf een webshop en ik kan me niet voorstellen hoe je u klanten zo kunt afzetten en het lef niet eens te hebben om een oplossing te zoeken! Schandalig als ik na deze week geen reactie heb vernomen zal ik verder stappen ondernemen

Een verjaardags cadeau gekocht op deze site en na 30 dagen nog steeds niets ontvangen sta totaal voorschut!

Jilke

GEEN GARANTIE

Mooie armband besteld, netjes op tijd gekregen maar na 3 weken al stuk, contact gezocht met de webshop en na lang wachten reactie gekregen dat ze maar 2 weken garantie geven, 2 weken garantie op een armband van € 20,00, volgens mij mag dit wettelijk niet eens!

Ruby

Oneerlijke AlieExpress meuk

MySpirituals beweert een fair trade webshop te zijn en zogenaamd zijn hun echt zilveren sieraden gezegend door Boeddhistische monniken. Ondertussen bestellen zij hun spulletjes gewoon bij AlieExpress om ze dan voor meer dan het dubbele te verkopen. Niks fair trade aan dus.

Irene
31-05-2019

Teleurgesteld

De kwaliteit van de ontvangen artikelen vind ik erg tegenvallen. Zeker gezien de prijs, die ik er voor betaald heb.
Artikelen niet uit Myspirituals naam verstuurd zijn, maar uit China.
Slecht afgewerkt (goedkoop) uit. Niet van zilver! Op jullie website zeggen jullie dat de oorbellen van zilver 925 zijn.
Het retouradres is onvolledig/onjuist!

Helga
28-05-2019

Geen reactie, geen levering, ruim 50 euro weg!

Bestelling zou 14 dagen duren, bestelling 14 april gedaan. Nu op 28 mei nog niets ontvangen. 4x gemaild. 1 reactie waarin ze zeggen dat het in de handen van de leverancier ligt. Daarna niets meer gehoord. Geen reacties op mails. Erg onbeschoft!

Yvette
Yvette
25-05-2019

Onbetrouwbaar, niets ontvangen

Ik heb na een halfjaar nog steeds niet de bestelde armband ontvangen en ook geen geld teruggekregen. Het zou volgens 'Anne' aan de post liggen, niet aan hen. Wat nu te doen?

Peet
23-05-2019

Mooie website, slechte service

Ondanks veelvuldig contact de bestelde artikelen niet ontvangen. Ook het geld nog steeds niet terug. Ik heb nu een officiële klacht ingediend.

Delphine
Delphine
23-05-2019

Product niet ontvangen

Ik wacht al 3 mnden op een ketting
Ik krijg geen antwoord terug schandalig. Ik wil graag mijn geld terug of de ketting.

Cynthia
Cynthia
22-05-2019

Nooit geleverd

2 maanden geleden bestelde ik een ring, deze is nooit toegekomen. Volgens mij verzenden ze je pakketje niet eens als je niet hebt betaald voor de optie 'verzekerd verzenden'. Diep teleurgesteld in de veel belovende site. Je reinste oplichting!

Kika
Kika
11-05-2019

Waar blijft mijn bestelling ?

Op 6/4/19 besteld en betaald.na de beloofde 8à15 dagen had ik 26 april nog niks ontvangen. Ja.er was wat vertraging .dan kreeg ik een mail dat ik bestelling mocht ontvangen tussen 6à 11 mei.vandaag zijn we 11 mei = nog steeds niets ontvangen!

Meer Myspirituals.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myspirituals.nl?