Myspirituals.nl34 ervaringen

Cathleen
19-08-2019

Nog steeds niets

Geen wierookbrander en ook geen geld terug. Oplichting! Reageren niet op mails.

Jan Van
Jan Van
16-08-2019

Gewoon oplichting

Betalen maar niks opsturen en dan geld terug beloven helaas niets

Leny
14-08-2019

Problemen met leveren en terug betalen,,,,,

Slechte communicatie ,steeds maar weer een mail sturen, Na een paar weken heen en weer gemaild te hebben en 21.45 betaald voor een armband die ik.nooit gekregen heb.Eerst zeggen ze hij is onderweg daarna we gaan het nakijken. Nadat ik een mail stuurde met de mededeling een bericht in het AD te plaatsen kreeg ik vanmorgen 19 euro op m n rekening. Maar toch hebben ze 2.50 in hun eigen zak gestoken. Met kleine beetjes word je ook rijk. Ik zou zeggen koop er niets.

Marck
11-08-2019

Tevreden

De levertijd was wat lang, maar heb een prachtige ketting ontvangen! Ontzettend bedankt

Emma

Erg tevreden

Erg tevreden over de bestelde armbanden! Draag ze nu 2 maanden non-stop en heb het idee dat het helpt!

Suzan

Ik ben zeer te spreken

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de artikelen!

Evelien

Snelle Levering

Blij met de snelle levering, zo was het er op tijd voor mijn vakantie

Liesbeth

Onder de indruk

Ik heb nu een aantal armbanden van jullie en ik ben er van overtuigd dat ze echt werken! Super dankbaar

Annebel

Leven veranderd

Ik kwam een aantal maanden geleden in aanraking met MySpirituals en ben sindsdien zeker fan!

Marjolein

Top!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben!

Patricia

Zeer Tevreden Klant

Heb al meerdere keren besteld bij dit bedrijf en vind het werkelijk prachtige producten!

Jaap

Leuke regenboog armband

De regenboog armband is prachtig! Ontzettend bedankt

Amber

Vind het geweldig!

Anne van MySpirituals heeft me erg goed geholpen. Ik zat met wat persoonlijke problemen en was opzoek naar de juiste sieraden. Anne heeft me geholpen de juiste keuze te maken

Prima producten

Ik heb de zilveren veer ring binnengekregen afgelopen week en draag hem iedere dag. Hij zit lekker en krijg er veel complimenten over

Tristen

Beste Spirituele shop

Ik vind jullie tot nu toe de beste spirituele shop die er is. Ik heb bij veel webshops besteld maar vind de service en de producten bij jullie verreweg het best!

Ik ga zeker vaker bestellen

Tristen

Mooie nieuwe verpakking

De nieuwe verpakking is echt prachtig! Ik ben ontzettend fan van MySpirituals! Zeker een aanrader

Lotte

Geweldige spirituele producten

Persoonlijk vind ik dit de beste webshop om spirituele producten te kopen. Ik heb hier dan ook al meerdere malen producten besteld. Goede service, prachtige producten en top kwaliteit. Ik word iedere keer weer blij verrast als ik weer een pakketje open mag maken van MySpirituals.

Emma

Goede kwaliteit.

Heb hier een paar maanden geleden meerdere armbanden besteld en draag ze nog altijd iedere dag met veel plezier. Goede kwaliteit.

Danielle

Mooie producten.

Deze winkel heeft een mooie webshop en levert prachtige producten. Erg tevreden over mijn aankopen.

Miranda
Miranda
09-08-2019

Bestelling van ali express

Ketting besteld, en er kwam geen bevestigingsmail, met ordenr.
Vertrouwde het niet, en heb een mail gestuurd dat ik de bestelling wilde annuleren. Heen en weer gemaild, beetje gegoogeld en ja hoor mij vermoeden is bevestigd. De bestelling kwam binnen in een ali expres gestuurd.
Ze had aangegeven dat ik het mag terug sturen en ik dan mijn geld terug krijg. Even afwachten dus. Mijn adres staat op de enveloppe, maar niet mijn telefoonnummer

Meer Myspirituals.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myspirituals.nl?