Myspirituals.nl reviews

6.1
Irma
14-02-2024

Schurken die niet reageren op de slechte kwaliteit van de artikelen. Zes e-mails verstuurd en vragen gesteld via messenger. Ene Maria heeft één keertje gereageerd en daarna niets meer…. Niets kopen hier! Hoe mooi het ook lijkt, de kwaliteit is k*t

Eelkje
01-11-2023

Prachtig verpakt. Netjes en supersnel bezorgd! Heel erg bedankt.

Bea
04-10-2023

Geen reactie op mijn klacht!

Niet te bereiken!

Zilver blijkt koper te zijn , waar ik uitslag van krijg

Sofie
16-09-2022

Altijd tevreden en netjes verpakt 😉

Petra
20-01-2022

Mooie en bijzondere cadeautjes gekocht bij my spirituals. En toen er iets niet in orde was heel snel en klantvriendelijk geholpen.

Toine
31-12-2021

De bestelde items voldoen ruimschoots aan de de verwachtingen en het is mooi ingepakt. Via de mail goed bereikbaar en snel antwoord terug.

Diane
29-12-2021

Twee mooie armbanden gekocht bij MySpirituals. Na een paar weken bleek er iets niet helemaal goed te zijn aan de armband. Contact met ze opgenomen, is direct goed opgepakt. Keurig service geleverd.

Aanrader!

29-12-2021

Mooie sieraden, snelle levering en leuke verpakking. Snelle reactie na mail dat het armbandje niet goed was en binnen 2 dagen had ik zonder kosten al een nieuwe opgestuurd gekregen, echt top! Dank je wel Maria!

Mees
29-12-2021

Wat een ontzettende slechte service, maken niks waar van gun beloftes en leveren betaalde producten niet. Dit zijn oplichters met nep reviews pas er voor op!

Noor
20-12-2021

Goede service, en snelle afhandeling van bestelling.

Inge
16-12-2021

Een 7 chakra armband. Nou ik draag hem altijd behalve als ik onder de douche ga of ga zwemmen, dan gaat het af.

Het is een leuke kleurige armband en staat leuk met al z'n kleurtjes. Dus het staat ook nog eens gezellig.

Ik denk dat het mij ook helpt. Rustiger, minder stress en ik slaap beter. Of het zo is weet ik niet, maar ik merk wel verschil

Lorenzo
13-12-2021

Mooie sierraden gevonden op de website. Heel blij met de goeie kwaliteit voor een faire prijs.

Saskia dJ
26-10-2021

Prachtige ketting en super goede service verleend.

2x de Sandelhout-Onsterfelijkheid-ketting gekocht. Ze zijn prachtig. 1 ketting brak spontaan doormidden. Na overleg een nieuwe ketting thuisgestuurd gekregen. Super goede service verleend door MySpirituals! Ik ben zeer tevreden!

Carme
26-10-2021

Sinds vorige jaar heb ik verschillende keren spullen gekocht bij Myspirituals. Ik vind hun sieraden heel erg mooi! Deze worden heel mooi ingepakt en snel bezorgd. Begin oktober heb ik een bestelling bij myspirituals geplaatst. Voor het eerst trof ik een sieraad die niet in orde was. Ik heb dit online aangegeven. Klantenservice medewerker vroeg me om een foto. Heb foto gemaakt en online gestuurd. Meteen dezelfde dag hebben ze een nieuwe sieraad gestuurd. Twee dagen later heb ik deze ontvangen. Heel tevreden van de klantenservice. Dankjewel. Ik raad zeker deze winkel aan :)

Anja
04-09-2021

Top service

Armband die ik mijn verjaardag had gekregen ging stuk. Binnen 4 dagen had ik al een nieuwe binnen. Zo super service zo maak je het tegenwoordig nog maar zelden mee.

Carine
18-08-2021

MYSPIRITUALS

Een echte aanrader he mooi en een snelle verzending

Miriam
13-08-2021

Dankbaar

MySpirituals is een prima site, en ze leveren snelle goede service.

Ben ook enorm dankbaar dat ze me goed hebben geholpen.

Mijn armband is stuk gegaan heb een foto gemaakt doorgestuurd, en ze hebben ook niet moeilijk gedaan en een andere opgestuurd, en dat waardeer ik enorm.

Vriendelijke groet. Mir

Saskia
10-08-2021

In een woord geweldig

Ik heb een mooie 7 Chakra's Helende Kracht - Armband gekregen van mijn vader. Ik ben er zo blij mee. Goede kwaliteit en staat supermooi. Ook snelle levering, dus mijn ervaring is zeer goed met Myspirituals.nl

groetjes Saskia

26-07-2021

Een aanrader

Dank voor jullie fijne service en bijzonder snelle levering. De sieraden zien er prachtig uit en zijn op verschillende wijze, bijzonder goed ontvangen. Zeer de moeite waard hier meer te bestellen.

02-07-2021

Uitstekend bedrijf met goede service

Hier een mooie armband voor mijn vrouw gekocht. Na 3 maanden ging hij stuk helaas. Eventjes gemaild en er werd kosteloos een nieuwe opgestuurd! Echt een supergoede service!

Gelijk voor mijzelf ook een mooie armband gekocht.

Toppie

Meer Myspirituals.nl reviews