Myspirituals.nl45 ervaringen

Ramon
Ramon
10-10-2019

Zijn laf en niet eerlijk

Ring besteld 7 wkn op gewacht. 19.80 betaald en krijg ik binnen met afzender van ALIE EXPRESS from singapore. Bij Alie kost die 1.60.
Bij vragen via mail of messenger geen antwoord. Dit deugd voor geen meter, ik adviseer er niets te bestellen heb een en ander uitgezocht zijn in mijn ogen oplichters. Melding gedaan.

Amar
28-09-2019

Men stort geld maar niet terug na retour sturen producten

Hoi, ik heb 3,5 mnd geleden 2 armbanden en 2 kettingen gekocht. We vonden de sieraden niet zo leuk dus heb ik ze netjes met track en trace code geretourneerd. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Op hun website staat dat retourneren mag en dat het aankoopbedrag binnen 14 dgn wordt teruggestort. Niets van waar! Ik heb veelvuldig gemaild met ze en elke keer wordt er gezegd dat de retouren in behandeling worden genomen maar keer op keer krijg ik mijn geld niet terug. Ik wil mijn geld terug.

Lita
16-09-2019

Armband

Armband na 1 week al kapot, geen service, diverse mails gestuurd geen resultaat

Rina
07-09-2019

Eerlijkheid duurt het langst.

Levensboom hanger besteld.
Na een paar dagen veranderd zilverkleur in koper.
Geen reactie gehad op mijn klacht.
Geld is binnen.laat de klant maar stikken.

Anita
06-09-2019

Na 8 weken nog geen artikel ontvangen.geld ook niet terug .na eerste terugvordering kreeg ik opeens een bqonq sms dat mijn rekening in guarantine zone stond. Gewoon een criminele bende

Rian
03-09-2019

Slechte kwaliteit

Mooie armband maar na 3 weken stuk, helaas maar 2 weken garantie enige voorstel was met korting een nieuwe.beetje korte levensduur voor armband van normaal 50,- al had ik hem in de aanbieding voor 20,-

Jolanda
Jolanda
30-08-2019

Ali express meuk!

Bij klachten en vragen word je genegeerd en geblokkeerd!
Oplichters en zakkenvullers zijn het!

Eva
Eva
28-08-2019

Zo slecht!

Zo slecht! Een pakketje besteld maar geleverd bij een post. Nl punt en hier heb ik geen briefje van in de bus gekregen. Het advies van My spirituals was om maar even langs alle bezorg punten in de buurt te gaan om te kijken waar het bezorgd was. Zeer klant onvriendelijk contact en geen service. Ik bestel hier nooit weer!

Stef
28-08-2019

#fake

Bestellen zelf bij ali exp.
voor 1/3e van de prijs minimaal.
geen reactie daarop en geen vergoeding.
wat een oplichters zijn het.
vermoed dat ze onder andere namen meer site's beheren.

maar daar gaan we nog verder mee aan de slag.

Marlies
23-08-2019

Prima producten, slechte service

2 armbanden besteld. Levertijd was 3 weken. 1 armband ging stuk. Deze kon ik terugsturen en ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen. Dit heeft 6! weken geduurd. Uiteindelijk wel ontvangen. Mailwisseling werd op facebook wel op gereageerd, maar was echt beroerd. Niet klantvriendelijk, moet overal achteraan. Ik bestel hier niet meer.

Robert
21-08-2019

2 maanden gewacht

Bestelling was na 2 maanden nog niet kompleet.
Wel steeds een keurige reaktie op mijn vraag "waar blijft de bestelling".
Uiteindelijk geld terug terug gekregen van niet geleverde spullen.
Ik koop hier nooit weer iets.

Cathleen
19-08-2019

Nog steeds niets

Geen wierookbrander en ook geen geld terug. Oplichting! Reageren niet op mails.

Jan Van
Jan Van
16-08-2019

Gewoon oplichting

Betalen maar niks opsturen en dan geld terug beloven helaas niets

Leny
14-08-2019

Problemen met leveren en terug betalen,,,,,

Slechte communicatie ,steeds maar weer een mail sturen, Na een paar weken heen en weer gemaild te hebben en 21.45 betaald voor een armband die ik.nooit gekregen heb.Eerst zeggen ze hij is onderweg daarna we gaan het nakijken. Nadat ik een mail stuurde met de mededeling een bericht in het AD te plaatsen kreeg ik vanmorgen 19 euro op m n rekening. Maar toch hebben ze 2.50 in hun eigen zak gestoken. Met kleine beetjes word je ook rijk. Ik zou zeggen koop er niets.

Marck
11-08-2019

Tevreden

De levertijd was wat lang, maar heb een prachtige ketting ontvangen! Ontzettend bedankt

Emma

Erg tevreden

Erg tevreden over de bestelde armbanden! Draag ze nu 2 maanden non-stop en heb het idee dat het helpt!

Suzan

Ik ben zeer te spreken

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de artikelen!

Evelien

Snelle Levering

Blij met de snelle levering, zo was het er op tijd voor mijn vakantie

Liesbeth

Onder de indruk

Ik heb nu een aantal armbanden van jullie en ik ben er van overtuigd dat ze echt werken! Super dankbaar

Annebel

Leven veranderd

Ik kwam een aantal maanden geleden in aanraking met MySpirituals en ben sindsdien zeker fan!

Meer Myspirituals.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myspirituals.nl?