Myspirituals.nl reviews

6.1

Marianne
22-06-2021

Zeer bijzondere en fijne website om te kopen

Goede snelle prettige communicatie.Persoonlijk en verzorgd een verademing in deze tijd.ook betaalbare prijzen voor mooie producten die in een mooie verpakking worden opgestuurd.

Jeannette
11-06-2021

Mooie armband

Armband was ook snel binnen

02-06-2021

Zeer goede service

Alles netjes verpakt en ziet er mooi en zeer degelijk uit👍 Aanrader!

Mulad
12-05-2021

Artikel nooit ontvangen

Ik heb meerdere keren een mail gestuurd mbt mijn bestelling. Ze hebben 1x gereageerd en daarna nooit meer iets gehoord. Ging om een product van €30 wat voor mijn dochter haar verjaardag was.

Joyce En
12-05-2021

Super mooie sieraden en geweldige service!

Mooie producten en snelle levering!

Helaas was de ketting van mijn zoon gebroken.

Dit werd snel opgelost met een nieuwe!

Top!

Evelyn
09-05-2021

Top service!

Supermooie accessoires, snelle levering, supervriendelijk in het contact met de klant kortom gewoon een topservice! ??

Een heel tevreden klantje dus!

Kimberley
04-05-2021

Mooie sieraden en een TOP service!

Ik had voor 3 verschillende personen hier een mooi cadeau gekocht. Omdat ik dit er niet bij vermeld had werd het in 1 cadeautasje verstuurd. Na een mailtje van mijn kant met de vraag of het mogelijk was om nog 2 cadeautasjes op te sturen kreeg ik direct antwoord dat dit geen enkel probleem was. Echt TOP!

Marianne
08-01-2021

Fantastische service

De lotusbloem ring besteld. Op de hoogte gehouden met mailtjes. Binnen 1 week in huis. Prachtige ring. Ben er erg blij mee

Cristel
08-05-2020

Super!

Armband besteld en super snel ontvangen. Ook is hij super mooi?

Ik had de pech dat er na 6 weken steentjes uitvielen (wat natuurlijk altijd kan gebeuren)

Hierover een mailtje gestuurd met foto en binnen 2 dagen een nieuwe gekregen.

Wat een geweldige service!

My spirituals super bedankt en ik koop zeker vaker bij jullie.

Marijke
10-03-2020

Mooie kwaliteit

Mijn armband was met 2 x dragen stuk gegaan. Hierover gemaild en foto's toegestuurd. Ik heb binnen een week 1 nieuwe toegezonden gekregen! Erg tevreden.

Ingrid
02-03-2020

MySpirituals mijn zielemaatje

Bij ontvangst van een pakketje leek het bestelde sieraad te ontbreken. Na een mailtje naar MySprituals kreeg ik het alsnog snel opgestuurd zonder verdere kosten. Een compliment voor de snelle afhandeling en service is hier zeker op zijn plaats.

Ook na het plaatsen van een bestelling word je over het verloop van de levering goed op de hoogte gehouden; de communicatie is in. Ik ben een zeer tevreden klant!

Ingrid Freichmann

Ingrid Freichmann

Erwin
29-02-2020

Geweldige en klantvriendelijkheid winkel

Mijn armbandje was kapot gegaan binnen 3 maanden. Gemeld en samen met foto is deze vergoed zonder kosten. Goede service. Aan te raden voor armbandjes, kettingen en ringen

Karine
22-02-2020

Klantenservice

Ongeveer een halfjaar geleden bestelde ik een armbandje via de site. Men gaf aan op de site dat het wel enkele weken zou duren vooraleer ik het zou ontvangen, maar er kwam niets. ik ging ervan uit dat de site nep was en ik m'n geld kwijt.

Enkele weken geleden kreeg ik echter opnieuw een mail die polste naar mijn ervaringen met My Spirituals. Na een reactie hierop bleek dat er ergens iets mis gegaan was met m'n adres. Daarop werd alsnog een armbandje opgestuurd dat ik ondertussen ontvangen heb. Ik ben er heel blij mee! Ook met de manier waarop My Spirituals dit aanpakte!

Cynthia
20-02-2020

Nieuwe eigenaar = veel beter service

Bijna een jaar geleden had ik er een ring besteld, die is nooit toegekomen. Er vond regelmatig mailverkeer plaats tussen mij en de verkoper toen, maar er werd geen oplossing aangeboden. Nu heeft de site een nieuwe eigenaar en heb ik er contact mee opgenomen. In nog geen week tijd was alles geregeld en stuurden ze me een ring op. Deze heb ik dan ook binnen de 4 dagen ontvangen. Ik draag hem nu al enkele dagen en kan er geen kwaad woord over zeggen. Bedankt Myspiritials.nl voor de moeite!

Ingeborg
07-02-2020

Mooiste sieraden, goede kwaliteit en uitstekende klantenservice.

Ik had een chakraarmbandje gekocht doch na 4 mnd brak het leren bandje zonder enig oorzaak van buitenaf.

Ik was toen diep teleurgesteld.

Na vermelding van dit gebeuren, heeft Maria van Spiritual Website direct een nieuw chakrabandje verstuurd en dit volledig gratis. Dit ter compensatie van wat gebeurd was. Zulke websites die dit doen komt naar mijn ervaring niet meer voor. Mijn dochter is ook gek op de mooie sieraden en ik weet nu welke ze wenst en die ga ik bij My Spirituals kopen. Kben Maria heel dankbaar en ook het team dat de verzending geregeld heeft. Ik ben oprecht een gelukkige klant en raad deze website aan iedereen aan die hier ook affiniteit meevoelt. Vriendelijke, liefdevolle klantenservice is onbetaalbaar in deze huidige wereld.

Namaste.

Ingeborg

Nicole
01-02-2020

Top service !

Ik had net voor kerst een ketting besteld voor mijn zus. Echter is deze nooit aangekomen. Maria van spirituals nam verschillende keren email contact met mij op en er werd uiteindelijk een nieuwe ketting opgestuurd. Ontzettende goede, vriendelijke en meedenkende service. Helemaal top ?

Yvette
30-01-2020

Betrouwbare site

Mooi product, snelle levering, betrouwbare site

Marijke
30-01-2020

Goede service

Myspirituals is overgenomen na de overname mijn klacht netjes opgelost! Wat mij betreft echt een aanrader!

Na
28-01-2020

Ook “ nieuwe “ eigenaar blijft spullen uit China leveren.

Kan hier geen links plaatsen maar zoek eens naar chakra armband op wish, vergelijk dan de prijs met Myspirituals. ze gebruiken zelf ook precies dezelfde fotos ;)

Slechts een voorbeeld, maar je kunt dus al hun spullen terugvinden op Wish:

“Chakra armband”

Myspirituals: €22

Wish €3

Mensen koop hier NIETS.

Karolien
28-01-2020

Een nieuwe kans voor beide partijen

Onze eerste aankoop bij de vorige eigenaar verliep erg vlot. Maar bij een tweede aankoop was er een probleem met onze bestelling. Naar ons gevoel heeft de vorige eigenaar niet de moeite gedaan om ons tegemoet te komen in een oplossing. ? Tot onze spijt, want we waren dol op deze producten.

Onlangs werden we benaderd door de nieuwe eigenaar. Zij wilde graag weten wat er in het verleden was fout gelopen. Ze wou een nieuwe start voor haar bedrijf en haar oude en nieuwe klanten. Wel, ik wil graag meedelen dat we appreciëren dat zij ons tegemoet gekomen is. En met groot succes!? We zullen deze site zeker opnieuw opnemen in onze favorieten en ook op ons cadeau lijstje krijgt hij alvast terug een verdiende plaats. ???