Myspirituals.nl reviews

6.1

MD
28-01-2020

My spirituals weer positief in beeld

Na enige tijd geleden een negatieve ervaring te hebben gehad met My Spirituals werd ik kort geleden (na maanden) door hen benaderd. My Spirituals was overgenomen en men probeerde oude problemen op te lossen. Een nooit ontvangen artikel heb ik alsnog heel netjes opgestuurd gekregen. Ik vind dit voor deze nieuwe eigenaar getuigen van heel veel vertrouwen en netjes zakelijke klantvriendelijkheid. Met dit nieuwe vertrouwen ga ik als klant af en toe weer eens kijken op de website en iets moois bestellen voor mijzelf of als kado. Lof en veel succes gewenst.

Kim
18-01-2020

Ali express producten

2 producten gekocht van slechte kwaliteit. Je betaald te veel, terwijl ze goedkoop op Ali te vinden zijn. Oplichterij eerste klas! Mensen koop hier alsjeblieft niks!

Charissa
02-01-2020

Super service

Ik had 2 veerringen besteld. 1 voor mij en 1 voor mijn moeder. Die van mijn moeder was helaas kapot gegaan. Maar door een heel goede service van myspirituals hab ik binnen een week een nieuwe gekregen. De klantenservice antwoord erg snel en vriendelijk. De ringen zijn erg mooi. We zijn erg tevreden met de kwaliteit van de ringen en de goede service.

Ellen
27-12-2019

Klantvriendelijk

Een paar dagen na mijn bestelling kreeg ik een mail of mijn aankoop beviel, maar ik had nog niets gekregen, en dat mailde ik terug.

Ze gingen meteen op onderzoek uit en verontschuldige de vertraging.

Later die zelfde dag had ik mijn bestelling binnen.

Een heel mooie armband, die er precies zo uitziet als op de foto.

Anne
20-12-2019

Top communicatie & snel

Door de drukte ivm feestdagen duurde de levering wat langer maar Maria van CS hield me super op de hoogte. Top service en snelle reacties. Producten zijn mooi en goed verpakt.

Eline
20-12-2019

Super leuke site

Ik ben super blij met jullie service. Helaas na 2 maanden mijn armband kapot. Was een steentje gebroken. Contact opgenomen en mocht hem retour sturen waarna ik per omgaande gewoon kosteloos een nieuwe heb gekregen. Super blij mee. Hier kunnen een hoop bedrijven wat van leren!

Groetjes Eline

Liqie
19-12-2019

Belofte wordt waargemaakt!

Prachtige armband ontvangen. In het echt nog mooier dan op de foto. Ook de toezegging over levering wordt goed nagekomen!

Ga zeker nog wat moois bestellen!

Sven
18-12-2019

Super geholpen

Je merkt dat er een nieuwe eigenaar op zit, ik ben in ieder geval top geholpen. Dankjewel!

Gertie
17-12-2019

Goed betrouwbaar bedrijf met super service!

Had enige tijd geleden een mooie regenboog chakra gekocht waarvan de sluiting stuk was gegaan. Na mailing kon ik hem terug sturen waarna ik een nieuwe armband toegestuurd kreeg. Super service.

Anne
11-12-2019

Goed en netjes afgehandeld!

Ik had iets besteld dat op de website erg mooi leek. Echter de kwaliteit in het echt liet te wensen over en was zeker niet in verhouding met de prijs. Maar in tegenstelling tot de vele negatieve recensies die ik daarna las over deze webshop heb ik geen enkel probleem ondervonden in het retourproces en stond een paar dagen later het aankoopbedrag weer netjes op mijn rekening. Dus, het bedrijf is van zeer goede wil en als nu ook de verwachtingen nog worden aangepast bij bestellingen (dus lagere prijzen of betere kwaliteit spullen inkopen) gaat het helemaal goedkomen.

Evelien
28-11-2019

Bestelling niet ontvangen, 75 euro nooit retour gekregen!

In juni mijn bestelling geplaatst, welke nooit is ontvangen. Ik heb bericht gekregen dat de bestelling retour is gezonden. Toen ik die foto heb gestuurd naar de eigenaar is het mailcontact verbroken. Als ik wil mailen naar het bedrijf krijg ik een melding dat mijn mailadres is afgemeld voor deze site. Het gaat om een bedrag van maar liefst 75 euro. Ik ben dus zeer (!) ontevreden!

Corine
12-11-2019

Nieuwe webshop eigenaar loste mijn probleem op!

De nieuwe eigenaar van deze webshop, sinds november, heeft mij uiteindelijk heel direct te woord gestaan. Na vele weken e-mailen en aan het lijntje te zijn gehouden, omdat wat ik had ontvangen niet naar wens was en teruggestuurd. Waren er problemen met de verzending en track en trace. Of het aan de Hoogvliet lag of PostNL dat maakte niet uit. Ik kreeg m’n geld op m’n bankrekening gestort. Ik geloof dat de nieuwe eigenaar echt z’n stinkende best doet alle negatieve ervaringen op te lossen. Bedankt daarvoor en veel succes!

Bee
09-11-2019

Is een reseller van het bedrijf Wish

Myspirituals is een reseller van het chinese bedrijf Wish (net zoiets als ali express). Je koopt iets op hun website voor veel geld, zij bestellen het voor jou bij Wish voor een paar euro en steken het verschil in eigen zak. Omdat zij op de site aangeven dat een produkt fairtrade is ( zie bv ketting make a wish) melding gemaakt. Dit is een foute voorstelling van zaken.

Yvonne
08-11-2019

Niks ontvangen

Na twee maanden wacht ik nog steeds op mijn armband. Op meerdere mails is nog niet gereageerd. Hier bestel ik niet weer!

Yvette
29-10-2019

Heen en weer gemaild

Boven de 50 € betaald 2 paar oorbellen en een hanger. Steeds heen en weer mailen van waar is mijn bestelling zij beloven is onderweg. Dan plots geleverd op 12/10 schrijven ze. Verleden week 25/10 was ze nog onderweg. Ze weten zelf niet meer wat ze schrijven. Koop er niets.

Mickey
21-10-2019

Slechtste klantenservice ooit!

In maart 2019 pakketje ontvangen na ruim 2 weken. Armband en oorbelletjes. Van de oorbellen was het haakje krom, die mocht ik retour sturen en dan zouden er nieuwe komen. De mailtjes die ik terugkreeg waren altijd zeer kort en onvriendelijk van toon. Uiteindelijk wijzigde nieuwe oorbellen sturen in geld terug, maar ook dat duurde weer maanden.

Inmiddels is het oktober, en na vele mails van mijn kant is er uiteindelijk een bedrag terugbetaald voor de oorbellen, maar wel een te laag bedrag. Sindsdien hoor ik niets meer van ze.

Mijn cijfer 2 is nog omdat de sieraden mooi waren, maar qua klantenservice en communicatie is dit bedrijf wel het absolute dieptepunt.

Mijn advies: ergens anders kopen! En helemaal nu ik hier lees dat ze gewoon bij AliExpress bestellen en ongelooflijke winst maken, op waarschijnlijk niet eens fairtrade producten. Dat laatste vind ik echt schandalig, mensen laten geloven dat ze fairtrade artikelen kopen en de makers dus een eerlijke prijs krijgen terwijl er niets van waar is.

Op Instagram wordt iedere vraag of vorm van kritiek trouwens ook direct verwijderd. Was de klantenservice van MySpirituals maar zo snel en accuraat.

Sanna
21-10-2019

Fake

Ik heb laatst een zilveren veren ring besteld voor 19,95 bij myspirituals.nl. Kreeg ik dat pakketje binnen, stond er op dat het van aliexpress komt. De ring stond daar voor veel minder geld. Nooit meer dit!

Ramon
10-10-2019

Zijn laf en niet eerlijk

Ring besteld 7 wkn op gewacht. 19.80 betaald en krijg ik binnen met afzender van ALIE EXPRESS from singapore. Bij Alie kost die 1.60.

Bij vragen via mail of messenger geen antwoord. Dit deugd voor geen meter, ik adviseer er niets te bestellen heb een en ander uitgezocht zijn in mijn ogen oplichters. Melding gedaan.

Amar
28-09-2019

Men stort geld maar niet terug na retour sturen producten

Hoi, ik heb 3,5 mnd geleden 2 armbanden en 2 kettingen gekocht. We vonden de sieraden niet zo leuk dus heb ik ze netjes met track en trace code geretourneerd. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Op hun website staat dat retourneren mag en dat het aankoopbedrag binnen 14 dgn wordt teruggestort. Niets van waar! Ik heb veelvuldig gemaild met ze en elke keer wordt er gezegd dat de retouren in behandeling worden genomen maar keer op keer krijg ik mijn geld niet terug. Ik wil mijn geld terug.

Lita
16-09-2019