Myspirituals.nl reviews

6.1

Rina
07-09-2019

Eerlijkheid duurt het langst.

Levensboom hanger besteld.

Na een paar dagen veranderd zilverkleur in koper.

Geen reactie gehad op mijn klacht.

Geld is binnen.laat de klant maar stikken.

Anita
06-09-2019

Na 8 weken nog geen artikel ontvangen.geld ook niet terug .na eerste terugvordering kreeg ik opeens een bqonq sms dat mijn rekening in guarantine zone stond. Gewoon een criminele bende

Rian
03-09-2019

Slechte kwaliteit

Mooie armband maar na 3 weken stuk, helaas maar 2 weken garantie enige voorstel was met korting een nieuwe.beetje korte levensduur voor armband van normaal 50,- al had ik hem in de aanbieding voor 20,-

Jolanda
30-08-2019

Ali express meuk!

Bij klachten en vragen word je genegeerd en geblokkeerd!

Oplichters en zakkenvullers zijn het!

Eva
28-08-2019

Zo slecht!

Zo slecht! Een pakketje besteld maar geleverd bij een post. Nl punt en hier heb ik geen briefje van in de bus gekregen. Het advies van My spirituals was om maar even langs alle bezorg punten in de buurt te gaan om te kijken waar het bezorgd was. Zeer klant onvriendelijk contact en geen service. Ik bestel hier nooit weer!

Stef
28-08-2019

#fake

Bestellen zelf bij ali exp.

voor 1/3e van de prijs minimaal.

geen reactie daarop en geen vergoeding.

wat een oplichters zijn het.

vermoed dat ze onder andere namen meer site's beheren.

maar daar gaan we nog verder mee aan de slag.

Marlies
23-08-2019

Prima producten, slechte service

2 armbanden besteld. Levertijd was 3 weken. 1 armband ging stuk. Deze kon ik terugsturen en ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen. Dit heeft 6! weken geduurd. Uiteindelijk wel ontvangen. Mailwisseling werd op facebook wel op gereageerd, maar was echt beroerd. Niet klantvriendelijk, moet overal achteraan. Ik bestel hier niet meer.

21-08-2019

2 maanden gewacht

Bestelling was na 2 maanden nog niet kompleet.

Wel steeds een keurige reaktie op mijn vraag "waar blijft de bestelling".

Uiteindelijk geld terug terug gekregen van niet geleverde spullen.

Ik koop hier nooit weer iets.

Cathleen
19-08-2019

Nog steeds niets

Geen wierookbrander en ook geen geld terug. Oplichting! Reageren niet op mails.

Jan Van
16-08-2019

Gewoon oplichting

Betalen maar niks opsturen en dan geld terug beloven helaas niets

Leny
14-08-2019

Problemen met leveren en terug betalen,,,,,

Slechte communicatie ,steeds maar weer een mail sturen, Na een paar weken heen en weer gemaild te hebben en 21.45 betaald voor een armband die ik.nooit gekregen heb.Eerst zeggen ze hij is onderweg daarna we gaan het nakijken. Nadat ik een mail stuurde met de mededeling een bericht in het AD te plaatsen kreeg ik vanmorgen 19 euro op m n rekening. Maar toch hebben ze 2.50 in hun eigen zak gestoken. Met kleine beetjes word je ook rijk. Ik zou zeggen koop er niets.

Marjolein

Top!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben!

Amber

Vind het geweldig!

Anne van MySpirituals heeft me erg goed geholpen. Ik zat met wat persoonlijke problemen en was opzoek naar de juiste sieraden. Anne heeft me geholpen de juiste keuze te maken

Lotte

Geweldige spirituele producten

Persoonlijk vind ik dit de beste webshop om spirituele producten te kopen. Ik heb hier dan ook al meerdere malen producten besteld. Goede service, prachtige producten en top kwaliteit. Ik word iedere keer weer blij verrast als ik weer een pakketje open mag maken van MySpirituals.

Emma

Goede kwaliteit.

Heb hier een paar maanden geleden meerdere armbanden besteld en draag ze nog altijd iedere dag met veel plezier. Goede kwaliteit.

Danielle

Mooie producten.

Deze winkel heeft een mooie webshop en levert prachtige producten. Erg tevreden over mijn aankopen.

Miranda
09-08-2019

Bestelling van ali express

Ketting besteld, en er kwam geen bevestigingsmail, met ordenr.

Vertrouwde het niet, en heb een mail gestuurd dat ik de bestelling wilde annuleren. Heen en weer gemaild, beetje gegoogeld en ja hoor mij vermoeden is bevestigd. De bestelling kwam binnen in een ali expres gestuurd.

Ze had aangegeven dat ik het mag terug sturen en ik dan mijn geld terug krijg. Even afwachten dus. Mijn adres staat op de enveloppe, maar niet mijn telefoonnummer

Marck
08-08-2019

Prachtige armbanden

Heb hier een aantal armbanden besteld, Prachtig!

Zeker een aanrader!

Wilma
20-07-2019

Komt gewoon van AliExpress

Armband besteld voor €20. Kreeg hem thuisgestuurd in een envelop van AliExpress! Myspirituals is dus alleen een tussenpersoon die heel veel geld verdient want bij AliExpress kost exact hetzelfde armbandje nog geen €2! Schandalig omdat ze ook nog adverteren dat alles fairtrade is en dat het 'helende' stenen zijn, nergens terug te vinden dat het gewoon rechtstreeks uit China komt, ook in de mailwisseling vooraf niet! Achteraf gemaild over bovenstaande maar toen reageerden ze niet meer. Trap er niet in.

Alex
16-07-2019

Niets geleverd

Heb begin mei voor moederdag een wierookbrander en enkele doosjes wierookkegels besteld. Na 2,5 maand is er nog niets geleverd. Berichten hierover worden niet of niet adequaat beantwoord. Ben bang dat het ook niet voor moederdag 2020 zal worden geleverd.