Myspirituals.nl reviews

6.1

Arjan
13-07-2019

Bedrog

Ik bestelde een armband omdat het onder fair trade omstandigheden werd gemaakt.

Komt het gewoon van aliexpress seg!

Veel duurder betaald uiteraard en grote vraagtekens bij de fair trade omstandigheden.

Ook helemaal geen echte natuursteen.

Wat mij betreft nooit meer.

Carly
28-06-2019

Product nooit ontvangen en genegeerd worden

Ik heb een product besteld en na twee maanden had ik deze nog steeds niet ontvangen. Diverse keren gemaild en gevraagd naar mijn geld of product. In het begin kreeg ik nog antwoord en zouden ze erachter aan gaan. Op gegeven moment werd ik gewoon genegeerd. Op deze site word je opgelicht en mijn advies is om hier nooit iets te bestellen. We zijn inmiddels drie maanden verder maar ik heb nooit mijn product of geld ontvangen.

Jesse
17-06-2019

Nooi meer

Nooit meer bestel ik iets op myspirituals.nl,nadat mijn zoon dacht een mooi en goed moederdag gekocht te hebben ,hij had dit betaald van de kranten die hij rondbrengt,het was een boedha waar je wierook kegeltjes kon aansteken (31,80). totdat we na 8 dagen erachter kwamen dat het van Alliexpress was en we de koop wilden annuleren ,maar dit kon volgens hun niet want het pakket was onderweg.Een weekje later kwam het pakket en er stond een waarde op de sticker van 1 dollar,toen teruggestuurd met track en trace code.

Uiteindelijk een terugbetaaltermijn gesteld en op de laatste betaaldag was er nog geen geld terug ,uiteindelijk kregen we s'avonds mail dat het toch was gestort en vanochtend eindelijk het geld van mijn zoon terug.

Een fijne afloop voor hem maar ons heeft het nog bijna 12 euro extra gekost aan het retour zenden.

Ik koop hier nooit neer iets en het is geen aanrader.

Birgit
13-06-2019

Komen beloftes niet na

Ik had twee armbanden besteld, ze waren prachtig maar helaas ging er één heel snel kapot (materiaalfoutje). Er werd beloofd dat ik een nieuwe armband zou krijgen, maar helaas - maanden en verscheidene mails verder nog steeds niets ontvangen. Beloftes worden gewoon niet na gekomen.

Jcm
12-06-2019

Je wordt bedrogen.

De artikelen die je besteld krijg je uiteindelijk van AliExpress. Dus 3 kwart van het betaalde bedrag steekt myspirituals in de kassa. Zo worden ze rijk van t geld van mensen die denken met een eerlijk bedrijf zaken te doen

De track en trace code bracht mij naar Singapore post.

Gelukkig heb ik wel de artikelen uit Singapore opgestuurd gekregen.

Ik bestel hier nooit meer!

Maaike
04-06-2019

Opluchting.

Na 5 maanden niets geleverd. Communicatie slecht. Ik krijg geen geld terug!

At
03-06-2019

Onbetrouwbaar afzetter bedrogen slechte klanten service

Ik beheer zelf een webshop en ik kan me niet voorstellen hoe je u klanten zo kunt afzetten en het lef niet eens te hebben om een oplossing te zoeken! Schandalig als ik na deze week geen reactie heb vernomen zal ik verder stappen ondernemen

Een verjaardags cadeau gekocht op deze site en na 30 dagen nog steeds niets ontvangen sta totaal voorschut!

Jilke

GEEN GARANTIE

Mooie armband besteld, netjes op tijd gekregen maar na 3 weken al stuk, contact gezocht met de webshop en na lang wachten reactie gekregen dat ze maar 2 weken garantie geven, 2 weken garantie op een armband van € 20,00, volgens mij mag dit wettelijk niet eens!

Ruby

Oneerlijke AlieExpress meuk

MySpirituals beweert een fair trade webshop te zijn en zogenaamd zijn hun echt zilveren sieraden gezegend door Boeddhistische monniken. Ondertussen bestellen zij hun spulletjes gewoon bij AlieExpress om ze dan voor meer dan het dubbele te verkopen. Niks fair trade aan dus.

Irene
31-05-2019

Teleurgesteld

De kwaliteit van de ontvangen artikelen vind ik erg tegenvallen. Zeker gezien de prijs, die ik er voor betaald heb.

Artikelen niet uit Myspirituals naam verstuurd zijn, maar uit China.

Slecht afgewerkt (goedkoop) uit. Niet van zilver! Op jullie website zeggen jullie dat de oorbellen van zilver 925 zijn.

Het retouradres is onvolledig/onjuist!

Helga
28-05-2019

Geen reactie, geen levering, ruim 50 euro weg!

Bestelling zou 14 dagen duren, bestelling 14 april gedaan. Nu op 28 mei nog niets ontvangen. 4x gemaild. 1 reactie waarin ze zeggen dat het in de handen van de leverancier ligt. Daarna niets meer gehoord. Geen reacties op mails. Erg onbeschoft!

Peet
23-05-2019

Mooie website, slechte service

Ondanks veelvuldig contact de bestelde artikelen niet ontvangen. Ook het geld nog steeds niet terug. Ik heb nu een officiële klacht ingediend.

Delphine
23-05-2019

Product niet ontvangen

Ik wacht al 3 mnden op een ketting

Ik krijg geen antwoord terug schandalig. Ik wil graag mijn geld terug of de ketting.

Kika
05-07-2019

Snellere levering ! de Sieraden zijn prachtig !

Waar blijft mijn bestelling ?

Op 6/4/19 besteld en betaald.na de beloofde 8à15 dagen had ik 26 april nog niks ontvangen. Ja.er was wat vertraging .dan kreeg ik een mail dat ik bestelling mocht ontvangen tussen 6à 11 mei.vandaag zijn we 11 mei = nog steeds niets ontvangen!

Jens
04-05-2019

Frauduleuze teksten

Op de website spreekt men van helende armbanden, fair trade e.d.

Voorbeeld: "Boeddhistische armband tijgeroog"

Korte zoektocht op internet laat zien dat exact dezelfde armband voor 0,22 cent te koop is op aliexpress. Bij hun is ie 21,80. 1 foto is iets bewerkt maar duidelijk dezelfde foto's als op Aliexpress.

Prima dat je winst wil maken maar verkoop het niet als Fair Trade als dit niet het geval is.

Astrid
05-07-2019

Het heeft heel lang geduurd, de communicatie was wat chaotisch, maar uiteindelijk mijn bestelling, een leuke armband ontvangen. Misschien van goede wille, maar ze hadden het geheel logistiek niet goed op orde. Hopelijk nu wel.

Nooit geleverd, geen geld terug.

Leuke armband besteld half februari. Nooit geleverd. Meerdere malen gemaild met Anne van my Spirituals, maar tot op heden niets geleverd en geen geld terug.

Ik heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf. Denk niet dat er nog geleverd gaat worden.

Franka
01-04-2019

Armband besteld een paar maanden geleden :

- betaald

- OPLICHTERS

Sylvia
31-03-2019

Zeer onbetrouwbaar bedrijf!

Ketting besteld en betaald. Er is niks geleverd en op je mail wordt niet gereageerd. De spiritualiteit is daar ver te zoeken. Gewoon oplichting!

Mijn advies bestel hier niets. Veel van de sieraden zijn ook in andere webshop te koop en nog goedkoper ook!

Wanda
27-03-2019

Myspirituals.nl ,slechte communicatie

Armband besteld bij deze webshop,na weken wachten niets ontvangen ,diverse mails gestuurd ,er werd gereageerd :we komen er op terug” ,dus,geen armband .Gevraagd of ze mijn geld terug wilde storten ,ook daar werd niet op gereageerd ,mijn advies ,NIETS BESTELLEN ,bij deze Myspirituals.nl???