Hostnet.nl2 ervaringen

Sergio
11-05-2017

Oplichtpraktijken

Jij zal altijd meer betalen dan wat het geadverteerd is. Als je vergeet om een domeinnaam te verlengen gaan ze dit direct in quarantine zetten om extra 89 euro + BTW betalen. En dit met meerdere domeinnaam gehad te hebben bij hostnet.

Ook als je afspraken maakt met de helpdesk wordt het verkeerd in hostnet systeem gezet. Waardoor jij voor hun fouten mag opdraaien als klant van hostnet. En maar blijven dreigen met administratie en incasso kosten.

En jou NAW gegevens komen online te staan in de search engine. Terwijl ik een privacy pakket heb afgesloten om te voorkomen dat mijn NAW gegevens online bekend staan.

Slechte dienst levering. Absolute afrader. Hostnet was 4 tot 5 jaar geleden een goed bedrijf. Naarmate je langer als klant bij hostnet zit des te harder je afgedankt wordt door hostnet.

Als je gratis geld weg geeft doe het dan voor een goed doel. Absolute afrader.

Steffen201
09-04-2014

Stilzwijgende verlenging, zeer slechte service

Onlangs werd er van mijn rekening meer dan 200 euro geïncasseerd door Hostnet. Het betrof verlengingen van verschillende producten, die ik overigens niet meer gebruik.

Hostnet geeft aan klanten een herinnering te sturen, ruim voor de einddatum van het contract. Zo kun je beslissen om het te verlengen of op te zeggen. In tegenstelling tot wat zij zeggen, doen zij dit niet. Contracten worden gewoon stilzwijgend verlengd.

In het contact dat ik met het bedrijf hierover heb gehad, verwijzen zij slechts naar de Algemene Voorwaarden. “Hostnet is niet verplicht deze herinnering te sturen”.

Dit is in mijn ervaring absoluut de meest klant-onvriendelijke provider. Heb op mijn e-mails meerdere malen dagen moeten wachten voordat ik antwoord kreeg. Geen coulance, terwijl zij absoluut fout zitten.

Er zijn genoeg hostingproviders te vinden. Mijn advies: alles behalve Hostnet.

Welk cijfer geef jij Hostnet.nl?