Zonnet reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Geen lid
Mir
04-09-2024

Zonnet mail was altijd gratis. Tot enkele jaren geleden, toen werd het 6,00 per jaar. Op zich geen probleem, maar de lay out blijft zéér ouderwets, de service is belabberd, dus waar betaal je voor. Inmiddels is de 6,00 enkele jaren geleden al verhoogd naar 9,00 (verhoging van 50%) en nu wordt de prijs verhoogd naar 18,00! Dus nog eens een stijging van 100%! En wat krijg je daarvoor? Een belabberde service, en geen mogelijkheid je mail goed te lezen. Maar ja, even overstappen naar een ander mail adres doe je ook niet even. En dat weten ze kennelijk!

M.M.
03-09-2024

Al heel lang klant en verschillende mail adresesn bij Zonnet.nl. Wat al een paar keer is overgenomen, door o.a. Tele2 en Versatel. Regelmatig inlogproblemen. Enorm veel spam, waarvan het bedrijf zegt er niks aan te kunnen doen, en ik moet de smam mails maar doorsturen naar een bedrijf dat spamfilters levert. De mail is alleen op je computer te lezen in de webmail. Op tablet en telefoon past de lay out zich niet aan, dus krijg ik alleen de eerste 2 woorden van een mail te zien. Zonnet klantenservice geeft aan dat ik mijn mail maar moet binnen halen in een mail app, om het te kunnen lezen. Echter, al jaren lukt het niet om de mail binnen te halen, in welke app dan ook, ook niet in de betaalde Outlook. Zonnet is al weken bezig mij te 'helpen', door steeds weer vragen te stellen, ik moet het opnieuw proberen, schermprints aanleveren, Oplossen doen ze het igg niet!

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jan
02-06-2023

Zonnet is niet bereikbaar per telefoon of chatbox. Alleen per email. Stuur je een email, dan wordt daar niet op gereageerd.

Zonnet heeft mijn account onterecht inactief gemaakt en vervolgens lukt het al een week niet die weer actief te krijgen. Wat een amateurs!

Gert
01-06-2022

Wat een amateurorganisatie.

Zeker niet aan te raden.

Heb je problemen. Hulp kan je zeker niet verachten.

Erik
26-10-2021

Al 3 keer zat mijn inbox vol maximum was opeens bereikt, volg hun lag dat aan mij en had niets te maken met hun.

Gebeurt nu voor de 3e keer, zie opeens -3 staan bij capaciteit en 3 seconden later 100% in het rood, kan dus niets meer ontvangen of verzenden.

Op berichten naar zonnet wordt niet gereageerd, ongelooflijk slecht, niet aan beginnen dus!

Ko
05-01-2021

Zonnet een brug te ver

Heb al vele jaren een Zonnet account. Was tot voor kort van Tele2, maar is zelfstandig geworden. Van gratis webmailadres nu jaarlijks betalen. Maar bovendien ontbrekende klantenservice: geen telefoon, geen chatmogelijkheid. En e-mails worden niet beantwoord. Heb Tele2 (vorige eigenaar) hiervan op de hoogte gebracht omdat het ook weerslag heeft op Tele2 zelf. Maar Tele2 kon niets doen, behalve e-mail aan Zonnet sturen. Zonnet is echt een waardeloos gebeuren geworden. Hopelijk leren ze nog wat bij.