Zonnet reviews

1.0
02-06-2023

Zonnet is niet bereikbaar per telefoon of chatbox. Alleen per email. Stuur je een email, dan wordt daar niet op gereageerd.

Zonnet heeft mijn account onterecht inactief gemaakt en vervolgens lukt het al een week niet die weer actief te krijgen. Wat een amateurs!

Gert
01-06-2022

Wat een amateurorganisatie.

Zeker niet aan te raden.

Heb je problemen. Hulp kan je zeker niet verachten.

26-10-2021

Al 3 keer zat mijn inbox vol maximum was opeens bereikt, volg hun lag dat aan mij en had niets te maken met hun.

Gebeurt nu voor de 3e keer, zie opeens -3 staan bij capaciteit en 3 seconden later 100% in het rood, kan dus niets meer ontvangen of verzenden.

Op berichten naar zonnet wordt niet gereageerd, ongelooflijk slecht, niet aan beginnen dus!

Ko
05-01-2021

Zonnet een brug te ver

Heb al vele jaren een Zonnet account. Was tot voor kort van Tele2, maar is zelfstandig geworden. Van gratis webmailadres nu jaarlijks betalen. Maar bovendien ontbrekende klantenservice: geen telefoon, geen chatmogelijkheid. En e-mails worden niet beantwoord. Heb Tele2 (vorige eigenaar) hiervan op de hoogte gebracht omdat het ook weerslag heeft op Tele2 zelf. Maar Tele2 kon niets doen, behalve e-mail aan Zonnet sturen. Zonnet is echt een waardeloos gebeuren geworden. Hopelijk leren ze nog wat bij.