Wij hadden een Incasso gekregen van Wned, betreffende een non-betaling voor de webhosting en domein naam van een website van ons, na telefonisch contact, werd de Incasso ingetrokken door Wned en werd de factuur ook gecrediteerd, wat een service, Geweldig
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Naar een consument mag je nooit prijzen ex btw voor leggen dat is alleen naar bedrijven toe.
Na de transfer naar de vernieuwde servers moet ik zeggen dat zowel aan de voor als aan de achterzijde van de site het super snel wordt afgehandeld en de site zeer snel te benaderen s. Klasse
Had eerder als consument al hele positieve ervaringen met Wned, vandaar dat ik ook zakelijk bij ze terecht kwam. De ervaringen zijn zeer positief gebleven.
Ze zijn erg klantgericht. Service is van een hoog niveau. Beschikbaarheid van hun servers is uitstekend. Ze verbeteren hun systemen en dienstverlening en dat zonder extra kosten! Alles wat ze zeggen maken ze waar en nog veel meer.
Een tevreden klant die Wned aan een ieder kan aanraden!
Ik geef 4 sterren omdat ik de dienst van Wned niet kan afzetten tegen een ander. Maar wij zijn zeer tevreden over Wned
Wij zijn zeer tevreden over de service die wned verleend.
altijd snel een kundige oplossing bij calamiteiten.
En als is even niet lukt met de joomla website dan is ook daar snelle back-up voor informatie.
Onze website draait heerlijk snel op de nieuwste servers.
En ook fijn is dat het vriendelijke mensen zijn om mee te werken!
In den beginne was WNED wat kleiner en brachten zij een optimale snelheid voor oa Joomla websites. Maar nadat WNED ging groeien én in combinatie met de diverse foute jongens, denk aan de DDOS aanvallen, liepen de laadtijden uit de pas.
Na, na de migratie naar de SD-servers, loopt alles weer als een gesmeerd naaimachientje. En natuurlijk niet te vergeten; de Service die je ondervind bij WNED is uitmuntend.
Dikke pluimen dus!
Eén van de allerslechtste supportdiensten ever.
Back-ups waren opeens allemaal verdwenen van de servers en waren niet meer te recupereren.
Super goede ervaringen. Mijn webmail deed het even niet, belde met Wned en ze namen 10 minuten uitgebreid de tijd voor me... en de mail doet het weer! Zij weten wat service is!
Mijn cijfer zegt al genoeg, een dikke 10..
Na een moeizame verhuizing heeft een medewerker van Wned contact opgenomen met mijn vorige hoster en heeft de regels duidelijk kenbaar gemaakt aan de hoster. De verhuiscode kwam nog niet maar omdat d 5 dagen al verstreken was en schriftelijk was aangevraagd heeft wned de Sidn opdracht gegeven om mijn domeinnaam tokenvrij te verhuizen. Na wat heen en weer mailen van wat stukken was ik uiteindelijk binnen 24 uur geheel over. Ik ben nu al 4 maanden klant en nog steeds helpen ze met mijn digibeet vragen.
Ik had het al helemaal opgegeven en bedacht al een nieuwe naam voor mijn website. Gelukkig was dit niet meer nodig.
Wned, heel erg bedankt voor uw inzet en vooral tijd en moeite om dit voorelkaar te krijgen.
Groetjes, Manny!