Hotbath.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202220212020
Lid
KP
18-01-2023

Hotbath.nl was niet behulpzaam toen we problemen kregen met onze kranen. Uiteindelijk hebben ze geweigerd om de garantie na te leven terwijl door hun incomplete levering was er schade aan de kraan. Zou streng afraden.

Angelica
18-01-2023

Slechte service en communicatie.

RP
29-12-2022

Onze Hotbath thermostaatkraan type Buddy draaide heel zwaar en ook het mengen liet te wensen over. De temperatuur bleef niet met constant, dan weer heet en dan weer veel te koud. Zelf het binnenste regelgedeelte nagekeken maar kon eigenlijk niets ontdekken. Probleem bij Tegeldepot uit Zeewolde neergelegd, die op hun beurt contact hebben gezocht met Hotbath. Een en ander ondersteund met foto's. Ondanks dat de garantietermijn was verlopen kreeg ik keurig alle nieuwe onderdelen opgestuurd. Zelf geplaatst en het werkt weer perfect. Dikke pluim voor zowel Hotbath alswel Tegeldepot.

Maurice
25-10-2022

Prima service. Een jaar geleden hebben wij onze badkamer gerenoveerd met daarin 4 verschillende kranen van Hotbath.

De douchekraan met handdouche en regendouche zijn te bedienen met HB Push buttons. Na een klein jaar ervaarden we steeds minder druk uit de regendouche en handdouche. In eerste instantie dacht Hotbath dat het aan de draadeinden van de pushbuttons zou liggen. We kregen deze gratis opgestuurd. Dit bleek niet het probleem te zijn. Daarna kwam er een servicemonteur (Ralph) langs. Hij heeft de 2 cartridges vervangen en de druk uit de douche was weer normaal. De 2 nieuwe cartridges vielen keurig onder de garantie. Ralph was heel vriendelijk en was binnen no time klaar.

Hotbath Bedankt. Met vriendelijke groet, Maurice Geense

Diana
19-07-2022

Het beweegbare gedeelte van onze glijstang was deels afgebroken. Na een zeer prettig gesprek met een van de medewerkers doorverwezen naar de service afdeling. De glijstang is 6 jaar oud, maar we krijgen onder garantie een nieuw onderdeel toegestuurd. Wat een supergoede service! Nogmaals dank!

19-07-2022

De Perlator van de beide wastafelkranen, de Hotbath Laddy L004, waren poreus en verweerd. Via klantenservice van Hotbath heb ik dit gemeld om zo het juiste type te achterhalen. Heb vervolgens gratis 2 perlatoren met bijbehorende sleutel, gratis toegestuurd gekregen.

Wat een supergoede service. Echte aanrader!

Natasja
07-07-2022

Onze kraan van Hotbath met stortdouche hebben wij nu een jaar hangen. Helaas enkele mankementen, maar na mailcontact met de klantenservice van Hotbath is er vandaag een monteur langgeweest. Eerst na mailcontact enkele onderdelen thuis gestuurd gekregen ,maar helaas kwamen we daar niet veel verder mee. De service is top! Daar kan ik echt niets anders over zeggen. Ook al had ie na een jaar mankementen dat zal ons er zeker niet van weerhouden om de volgende keer weer een kraan van Hotbath te nemen! En waar komt dat door. de uitstekende service! Waar een mens al niet blij van wordt!

Vincent
08-06-2022

Van een badkamerwinkel in Nijkerk lieten wij een compleet nieuwe badkamer bouwen in 2021. Op de wastafel zijn 2 kranen van hotbath gemonteerd. Al snel spoten uit de kranen straaltjes water alle kanten uit. Omdat deze kranen nog zo nieuw waren wilden we andere kranen van een ander merk maar de badkamerwinkel weigerde en wilde alleen nieuwe zeefjes opsturen. Het heeft ruim 3 maanden geduurd voor we de nieuwe zeefjes ontvingen. Dat is nog geen jaar goed gegaan, nu begint 1 van de kranen alweer te sputteren. Daarnaast lopen deze kranen ook niet zo soepel. Voor de duidelijkheid er is geen kalk in het zeefje te bekennen en wij hebben een ontkalkingsinstallatie in huis. Dure kranen, slechte kwaliteit en beroerde service. Hotbath niet kopen, ga voor Grohe of iets dergelijks, nooit problemen mee gehad.

02-04-2022

De douchekop van mijn bijna 25 jaar oude ingebouwde douche-unit lekte. Bleek dat het binnenwerk van de warmwaterkraan defect was. Googelen bracht geen oplossing, dus terug naar de aankoopwinkel. Helaas voerden zij het merk Ponsi niet meer, maar ik kreeg wel de naam Hotbath, de importeur van deze Italiaanse kranen. De lijn Pegaso wordt niet meer gefabriceerd, maar de vestiging in Schiedam had nog een binnenwerk op de plank liggen. Deze is geheel kosteloos naar mij opgestuurd en zodoende had ik na 4 dagen weer warm water. Geweldige service, leuk contact met de meedenkende klantenservice, kortom een 10+!

Sander
14-03-2022

Douchekraan was kapot, verlengstuk van temperatuurregeling was niet goed meer. Ik had een nieuwe besteld en betaald. Kwam er toen achter dat deze vier jaar oud was. Zonder problemen hebben zij het onderdeel geheel gratis geleverd.

Aernout
09-02-2022

Bijna 5 1/2 jaar geleden bij Sanisale Alphen a/d Rijn onze badkamer gekocht met Hotbath kranen. Net buiten de garantietermijn werkte de douchekraan niet goed meer. Contact opgenomen met Sanisale die ons een link stuurde naar Hotbath service. Via het serviceformulier contact opgenomen met Hotbath. Deze beloofde direct gratis een vervangend onderdeel te sturen. Dit ging niet helemaal goed en daarom stuurde Hotbath excuus én een monteur. Deze service verdient een 10+!

Nel
21-12-2021

Prima sevice. Ralph heeft ons probleem in een kwartier verholpen.Heel fijn.

30-11-2021

Naar 4 jaar werkte onze inbouw mengkraan niet meer goed. Steeds minder warm water. Contact gezocht met Hotbath. Online formulier ingevuld met de klacht. Twee uur later bericht terug dat het waarschijnlijk aan het binnen werk lag en ze hebben die dag meteen een nieuwe gestuurd. 2 dagen later in huis. Gemonteerd en alles is weer super.

Wat een geweldig goede service van Hotbath!

Iris
26-11-2021

De douchekraan van 6 jaar oud lekte in het binnenhuis. Na zowel mail als telefonisch contact kreeg ik een gratis binnenhuis ter vervanging. Er zijn filmpjes beschikbaar om je te helpen het onderdeel zelf te vervangen, nadat dit toch niet in 1x lukte heb ik opnieuw telefonisch contact opgenomen en is het toch gelukt. Bedankt voor de snelle, vriendelijke en professionele service!

Jacqueline
17-11-2021

De dag nadat ik afgebladderde lak had gemeld op verschillende onderdelen van de douche en douchekranen, waren nieuwe onderdelen al verstuurd. En via de mail kreeg ik een link naar video's over de installatie. Top service.

Masha Roe
02-11-2021

Zeer aangenaam verrast door de deskundigheid van monteur Ralf.

Heeft me uitgelegd hoe ik de kranen in de G.N moet bijhouden.

Angelique
13-10-2021

Wij hebben een hele goede service gekregen. De dag na de klacht werd een nieuw onderdeel met een hele goede beschrijving geleverd. Na 5 minuten was het probleem opgelost. Service met hoofdletter S!

Geert
17-09-2021

Kraan lekte na 3 jaar gebruik. "Geen probleem, we sturen de vervangende onderdelen gratis naar u toe."

Goede kwaliteit kranen, maar vooral uitzonderlijk goede en snelle service.

Xandra
12-08-2021

Glijstuk van douche kapot.zo verholpen!

Ik belde Hotbath met de vraag hoe ik aan een nieuw Glijstuk zou kunnen komen voor onze inloopdouche.

Antwoord: stuur even een mailtje met jullie adres, en of je glimmend of mat wilt. Ik vroeg nog of hij dan wel wist welke serie? Ja hoor! Als wij het adres hebben, weten we het precies. Zonder enige discussie ontvingen wij binnen twee dagen het nieuwe glijstuk! Precies de goede! Helemaal kosteloos! TOP SERVICE! Xandra

04-08-2021

SUPER SUPER SERVICE

Er was iets wat niet helemaal lekker werkte met de regendouche ,maakt krakend geluid en de handdouche piepend geluid.

Afspraak kunnen maken met Hotbath/service monteur Ralph, die keurig op tijd kwam.

euvel snel en heel vakkundig verholpen.

hierbij wil ik Ralph de technicus nog een keer hartelijk bedanken, over het geweldig snelle handelen en de voortreffelijke service.

Echt super super bedankt mannen.Tim en Ralph . van Hotbath.

Meer Hotbath.nl reviews