Ik had een probleem met een slecht werkende thermostaat van mijn douchekraan. Dit type was op de website niet meer te vinden, maar ik heb toch een formulier ingevuld. Ondanks dat ik (net) iets meer dan 5 jaar geleden de kraan kocht, kreeg ik gratis een verbeterd onderdeel opgestuurd. En binnen 2 dagen! super service!
Ik had een probleem met de thermostaat kraan en de verdeel knop na een mail te hebben gestuurd werd er zonder problemen het nieuwe onderdelen geheel gratis opgestuurd
Zo'n service kom je niet vaak meer tegen
Echt een aanrader om een kraan bjj hotbath te kopen
Alex
Wauwww wat een service. Wij hadden een lekkage aan de kraan van hotbath. Hadden geen water meer in het hele huis omdat de hoifdkraan uit moest, maar bij onze loodgieter kregen we te horen dat hij ons niet helpen kon, de knoppen kregen we er niet af, dus hij kon niks doen. Gelukkig snapte Martijn van Hotbath direct mijn probleem en de spoed die nodig was bij onze lekkage en stuurde diezelfde dag nog monteurs naar ons toe. Die binnen een half uur klaar waren met de klus. Martijn en service mannen bedankt voor de super snelle service en het mee denken :)
Hotbath.nl was niet behulpzaam toen we problemen kregen met onze kranen. Uiteindelijk hebben ze geweigerd om de garantie na te leven terwijl door hun incomplete levering was er schade aan de kraan. Zou streng afraden.
Slechte service en communicatie.
Onze Hotbath thermostaatkraan type Buddy draaide heel zwaar en ook het mengen liet te wensen over. De temperatuur bleef niet met constant, dan weer heet en dan weer veel te koud. Zelf het binnenste regelgedeelte nagekeken maar kon eigenlijk niets ontdekken. Probleem bij Tegeldepot uit Zeewolde neergelegd, die op hun beurt contact hebben gezocht met Hotbath. Een en ander ondersteund met foto's. Ondanks dat de garantietermijn was verlopen kreeg ik keurig alle nieuwe onderdelen opgestuurd. Zelf geplaatst en het werkt weer perfect. Dikke pluim voor zowel Hotbath alswel Tegeldepot.
Prima service. Een jaar geleden hebben wij onze badkamer gerenoveerd met daarin 4 verschillende kranen van Hotbath.
De douchekraan met handdouche en regendouche zijn te bedienen met HB Push buttons. Na een klein jaar ervaarden we steeds minder druk uit de regendouche en handdouche. In eerste instantie dacht Hotbath dat het aan de draadeinden van de pushbuttons zou liggen. We kregen deze gratis opgestuurd. Dit bleek niet het probleem te zijn. Daarna kwam er een servicemonteur (Ralph) langs. Hij heeft de 2 cartridges vervangen en de druk uit de douche was weer normaal. De 2 nieuwe cartridges vielen keurig onder de garantie. Ralph was heel vriendelijk en was binnen no time klaar.
Hotbath Bedankt. Met vriendelijke groet, Maurice Geense
Het beweegbare gedeelte van onze glijstang was deels afgebroken. Na een zeer prettig gesprek met een van de medewerkers doorverwezen naar de service afdeling. De glijstang is 6 jaar oud, maar we krijgen onder garantie een nieuw onderdeel toegestuurd. Wat een supergoede service! Nogmaals dank!
De Perlator van de beide wastafelkranen, de Hotbath Laddy L004, waren poreus en verweerd. Via klantenservice van Hotbath heb ik dit gemeld om zo het juiste type te achterhalen. Heb vervolgens gratis 2 perlatoren met bijbehorende sleutel, gratis toegestuurd gekregen.
Wat een supergoede service. Echte aanrader!
Henk
Onze kraan van Hotbath met stortdouche hebben wij nu een jaar hangen. Helaas enkele mankementen, maar na mailcontact met de klantenservice van Hotbath is er vandaag een monteur langgeweest. Eerst na mailcontact enkele onderdelen thuis gestuurd gekregen ,maar helaas kwamen we daar niet veel verder mee. De service is top! Daar kan ik echt niets anders over zeggen. Ook al had ie na een jaar mankementen dat zal ons er zeker niet van weerhouden om de volgende keer weer een kraan van Hotbath te nemen! En waar komt dat door. de uitstekende service! Waar een mens al niet blij van wordt!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Van een badkamerwinkel in Nijkerk lieten wij een compleet nieuwe badkamer bouwen in 2021. Op de wastafel zijn 2 kranen van hotbath gemonteerd. Al snel spoten uit de kranen straaltjes water alle kanten uit. Omdat deze kranen nog zo nieuw waren wilden we andere kranen van een ander merk maar de badkamerwinkel weigerde en wilde alleen nieuwe zeefjes opsturen. Het heeft ruim 3 maanden geduurd voor we de nieuwe zeefjes ontvingen. Dat is nog geen jaar goed gegaan, nu begint 1 van de kranen alweer te sputteren. Daarnaast lopen deze kranen ook niet zo soepel. Voor de duidelijkheid er is geen kalk in het zeefje te bekennen en wij hebben een ontkalkingsinstallatie in huis. Dure kranen, slechte kwaliteit en beroerde service. Hotbath niet kopen, ga voor Grohe of iets dergelijks, nooit problemen mee gehad.
De douchekop van mijn bijna 25 jaar oude ingebouwde douche-unit lekte. Bleek dat het binnenwerk van de warmwaterkraan defect was. Googelen bracht geen oplossing, dus terug naar de aankoopwinkel. Helaas voerden zij het merk Ponsi niet meer, maar ik kreeg wel de naam Hotbath, de importeur van deze Italiaanse kranen. De lijn Pegaso wordt niet meer gefabriceerd, maar de vestiging in Schiedam had nog een binnenwerk op de plank liggen. Deze is geheel kosteloos naar mij opgestuurd en zodoende had ik na 4 dagen weer warm water. Geweldige service, leuk contact met de meedenkende klantenservice, kortom een 10+!
Douchekraan was kapot, verlengstuk van temperatuurregeling was niet goed meer. Ik had een nieuwe besteld en betaald. Kwam er toen achter dat deze vier jaar oud was. Zonder problemen hebben zij het onderdeel geheel gratis geleverd.
Bijna 5 1/2 jaar geleden bij Sanisale Alphen a/d Rijn onze badkamer gekocht met Hotbath kranen. Net buiten de garantietermijn werkte de douchekraan niet goed meer. Contact opgenomen met Sanisale die ons een link stuurde naar Hotbath service. Via het serviceformulier contact opgenomen met Hotbath. Deze beloofde direct gratis een vervangend onderdeel te sturen. Dit ging niet helemaal goed en daarom stuurde Hotbath excuus én een monteur. Deze service verdient een 10+!
Prima sevice. Ralph heeft ons probleem in een kwartier verholpen.Heel fijn.
Naar 4 jaar werkte onze inbouw mengkraan niet meer goed. Steeds minder warm water. Contact gezocht met Hotbath. Online formulier ingevuld met de klacht. Twee uur later bericht terug dat het waarschijnlijk aan het binnen werk lag en ze hebben die dag meteen een nieuwe gestuurd. 2 dagen later in huis. Gemonteerd en alles is weer super.
Wat een geweldig goede service van Hotbath!
De douchekraan van 6 jaar oud lekte in het binnenhuis. Na zowel mail als telefonisch contact kreeg ik een gratis binnenhuis ter vervanging. Er zijn filmpjes beschikbaar om je te helpen het onderdeel zelf te vervangen, nadat dit toch niet in 1x lukte heb ik opnieuw telefonisch contact opgenomen en is het toch gelukt. Bedankt voor de snelle, vriendelijke en professionele service!
De dag nadat ik afgebladderde lak had gemeld op verschillende onderdelen van de douche en douchekranen, waren nieuwe onderdelen al verstuurd. En via de mail kreeg ik een link naar video's over de installatie. Top service.
Zeer aangenaam verrast door de deskundigheid van monteur Ralf.
Heeft me uitgelegd hoe ik de kranen in de G.N moet bijhouden.
Wij hebben een hele goede service gekregen. De dag na de klacht werd een nieuw onderdeel met een hele goede beschrijving geleverd. Na 5 minuten was het probleem opgelost. Service met hoofdletter S!