Hotbath.nl38 ervaringen

Vakkundig onze showroom ingevuld door Ralph , super blij mee

Kees
20-04-2021

Prima service

Na contact met Hotbath ivm een kapotte Thermostaat netjes onder garantie een nieuwe ontvangen. Echter toch een monteur ingeschakeld die binnen 20 minuten het probleem had opgelost. Hulde voor dit bedrijf en zeker ook voor monteur Patrick

Audrey
24-03-2021

Prima service!

Na lang gebruik van onze kraan was ons sierdopje met de letter C (van de Hot Cold kraan) kwijt. Deze is kosteloos toegezonden. Dit zijn de momenten dat je een bedrijf leert 'kennen'. Niet alleen bij de verkoop maar ook na aanschaf de klant gericht helpen. Top wat klantvriendelijkheid/gerichtheid betreft.

Jordan
23-03-2021

Eindeloos wachten en dan wederom verkeerd

Voor de 2de badkamer bestelden wij in dec hetzelfde knie stukje en handdouche als voor de andere badkamer.

Na 6 weken kwam dit binnen. Echter, een compleet andere uitvoering, afgewerkt met lelijk plastic.
Dezelfde dag terug retour laten gaan, met bijgevoegd foto’s van wat we besteld hadden en het overduidelijke verschil van wat we nu kregen.

Na heel wat gemail en gebedel om de spullen af te leveren werden deze na 11 weken eindelijk bezorgd.
Ex act dezelfde als welke we retour hadden gezonden.

Inmiddels 4.5 maand verder en we hebben het nog niet.

Geen aanrader. Ook de nonchalante houding over het leveren. Vreselijk

GWPLUS
02-02-2021

Top service

Als installateur van voornamelijk badkamers, zijn we super tevreden met het prachtige kraanwerk van Hotbath. We plaatsen het al enkele jaren en hebben nu het uitgebreide gamma, dat zeer professioneel geplaatst werd door de technieker en vertegenwoordiger, in onze toonzaal. Ondertussen kregen we al heel wat positieve reacties. Bedankt! Geert & Inge GW+ Temse België

Mar
07-01-2021

Zeer goede kwaliteit en super service.

Voor ons alleen nog maar Hotbath kranen. Sinds afgelopen zomer ook een zwart matte Hotbath douche thuis, ook top. De kranen en douche zien er heel mooi uit en zijn van goede kwaliteit. Eén keer gebeld met een vraag over installatie en zeer vakkundig, geduldig en vriendelijk te woord gestaan.

Patricia
Patricia
05-12-2020

SUPER SERVICE!

Douche set, badkamer 6 jaar gelden verbouwd. Probleem met kraan; onderdeel besteld, ontvangen alleen ook na in schakelen van een monteur tot 2x toe lukt de, volgens Hotbath zeggen eenvoudige installatie van de SPOM niet. Contact gezocht en uiteindelijke een monteur van Hotbath zelf en ja hoor, het werkt weer. Blijkt dat er nog wel wat verbetering valt te behalen in uitleg waar op te letten, maar dat is voor Hotbath intern. Men komt afspraken na! Top service ook voor een kraan van 6 jaar oud.

Delano
24-11-2020

Vervangen thermostaat

Vandaag is de monteur langs geweest voor het vervangen van de douche thermostaat.
Dit is netjes en vlot gedaan! Ik ben tevreden met de service die verleend is.

Ph
24-11-2020

Uitstekende service

Het probleem is vakkundig en kosteloos verholpen. Veel dank!

P Wielenga

Floris
02-11-2020

Thermostaat snel vervangen

Helaas ging na 4 jaar de thermostaat van onze douchekraan kapot. Via de badkamerwinkel een klacht ingediend en aanspraak op de garantie gemaakt. Omdat het me zelf niet lukte de thermostaat te vervangen (zat erg vast, aan het YouTube filmpje lag het niet) is de monteur langs gekomen. Hij kwam al binnen een par werkdagen langs en hij heeft gelijk de andere thermostaat ook vervangen!
Snelle en goede service! Ging dat overal maar zo makkelijk!

Noor
19-10-2020

Perfecte service

Het binnenwerk van de thermostaat was kapot en de monteur van Hotbath had alles binnen 10 min vervangen en als extra service ook de andere thermostaat meteen vervangen. Super service.
Dank

Yv
16-10-2020

GN kranen Hotbath

GN serie kranen van Hotbath. Bestel dit niet, het is rommel. De kranen verkleuren. Na half jaar ziet het er al niet meer uit. Het wordt gewoon zwart. En bij Hotbath beweren ze dan dat het aan het schoonmaken ligt. Het is schandalig!

Sebastiaan
16-10-2020

Snelle afhandeling douchekraan kras

Gelukkig zijn ze snel gekomen om de kleine beschadiging die op de douchestang zat te maken.
Vriendelijke monteur en binnen paar minuten is alles netjes en weer opgeruimd en kunnen we douchen met deze prachtige kraan.

Cor
15-10-2020

Vervangen binnenwerk douchethermostaat

Exact op het afgesproken tijdstip belde de monteur Ralph van Hotbath aan. Waar ik meerdere dagen mee worstelde om het binnenwerk te vervangen en er uiteindelijk ook niet meer uitkwam verving Ralph het binnenwerk in no time en stelde de thermostaat weer in en het probleem was verholpen. Ik wil met deze review Hotbath en Ralph bedanken voor de geweldige service. Top!
C.van Dijk Den Haag

Huub
06-10-2020

Kraan reparatie

De douchekraan draaide door. ik kreeg hem zelf niet vastgezet met een inbussleuteltje en ging ervan uit dat er iets essentieels was gesneuveld. Monteur langs laten komen en die had het in 1 minuut gefikst. Ik schaam me voor het feit dat ik hem langs heb laten komen voor zoiets simpels. Ervan uitgaande dat ik minimaal de voorrijdkosten verschuldigd was, kwam de grootste verassing toen de monteur zei dat het gratis was! Super service!

Jeanet
25-09-2020

Vakkundig geholpen

Na 2 weken getob met sanitairbedrijf en onderdelen bestellen waarvan gezegd was dat ze moesten passen ben ik bij de leverancier van de douchekraan terecht gekomen. Nadat hotbath ook hetzelfde verkeerde onderdeel had gestuurd werd er een monteur gestuurd. Hij klaarde het klusje snel met het andere goede onderdeel.ik ben heel blij met de vriendelijke , snelle service en met monteur RALPH!

Nina
Nina
17-08-2020

Uitstekende service!

Problemen ervaren met de waterkraan van de douche. Deze kon niet meer eenvoudig terug geplaatst worden. Ik ben uitstekend en zeer snel geholpen door Sumeet, super service!

Anita
02-07-2020

Superservice.

Na vier jaar deed mijn badkamerkraan het niet goed meer. Ik heb op de vrijdagmiddag om vijf uur superservice gekregen met een nieuwe kraan. Bedankt!

Mark
02-07-2020

Reparatie

Problemen met de thermostaatkrAan nadat ik deze wilde ontkalken. Heel snel en vakkundig geholpen. Duidelijk en snel geregeld

Franck
Franck
01-07-2020

Probleemloos nieuwe uitloop voor kraan gekregen

Er liet een schilfer van de zwarte lak van onze Hotbath-kraan uit de muur los. Er werd kosteloos een nieuwe uitloop toegestuurd.

Meer Hotbath.nl reviews
Welk cijfer geef jij Hotbath.nl?