Hotbath.nl reviews

Lid

Recente Hotbath.nl ervaringen

Angelique
13-10-2021

Wij hebben een hele goede service gekregen. De dag na de klacht werd een nieuw onderdeel met een hele goede beschrijving geleverd. Na 5 minuten was het probleem opgelost. Service met hoofdletter S!

Geert
17-09-2021

Kraan lekte na 3 jaar gebruik. "Geen probleem, we sturen de vervangende onderdelen gratis naar u toe."

Goede kwaliteit kranen, maar vooral uitzonderlijk goede en snelle service.

Xandra
12-08-2021

Glijstuk van douche kapot.zo verholpen!

Ik belde Hotbath met de vraag hoe ik aan een nieuw Glijstuk zou kunnen komen voor onze inloopdouche.

Antwoord: stuur even een mailtje met jullie adres, en of je glimmend of mat wilt. Ik vroeg nog of hij dan wel wist welke serie? Ja hoor! Als wij het adres hebben, weten we het precies. Zonder enige discussie ontvingen wij binnen twee dagen het nieuwe glijstuk! Precies de goede! Helemaal kosteloos! TOP SERVICE! Xandra

John
John
04-08-2021

SUPER SUPER SERVICE

Er was iets wat niet helemaal lekker werkte met de regendouche ,maakt krakend geluid en de handdouche piepend geluid.

Afspraak kunnen maken met Hotbath/service monteur Ralph, die keurig op tijd kwam.

euvel snel en heel vakkundig verholpen.

hierbij wil ik Ralph de technicus nog een keer hartelijk bedanken, over het geweldig snelle handelen en de voortreffelijke service.

Echt super super bedankt mannen.Tim en Ralph . van Hotbath.

Co
20-07-2021

Dure troep!

Voor duizenden euro's aan douchekranen gekocht. Materiaal kun je niet schoonmaken. Normaal gebruik ik azijn om kalk weg te krijgen. Deze kranen die ik heb gekocht als zijnde geborsteld RVS, bestaan uit een soort laagje, wat al snel verdwijnt na schoonmaken. Je houdt lelijke, streperige zwarte kranen over.

Binnen enkele maanden was de thermostaatkraan kapot. Hotbath geeft eerst niet thuis, dan een grote mond, maar service ho maar. Je kunt dan nogmaals betalen voor vervangende onderdelen. Garantie? Nou niet bij Hotbath hoor. Wat een troep!

Margo
16-07-2021

Super service

Thermostaat kraan lekte. Berichtje gestuurd naar de service afdeling en Bunnen een dag antwoord. Het defecte onderdeel is kosteloos naar me verzonden. Het lukte me niet om het zelf te vervangen dus alsnog een afspraak gemaakt met de service monteur.

Die had het binnen 10 gepiept. Alleen de voorrijdkosten en een beetje arbeid betaald. Kraan werkt weer super

AMANDA
15-07-2021

Uitstekende service

Na 2 jaar een stukje lak van onze mat zwarte thermostaat knop afgegaan. Melding gemaakt en een dag later antwoord dat er een nieuwe knop onder service toe zal worden gestuurd.

José
14-07-2021

Badkamerkramen

Helaas bladderde de coating van onze nieuwe badkamerkranen binnen een jaar al af.

Maar heel blij met de service van Hotbath, die deze kranen netjes kwamen vervangen met een nieuwere, verbeterde versie van deze kranen.

Top gedaan en bedankt Ralph voor de nette afhandeling.

Frank
23-06-2021

Uitstekende SERVICE

Er was iets wat niet helemaal lekker werkte met warm/koud mengen.

Duidelijke en goede afspraak kunnen maken met Hotbath / servicemonteur, die keurig op tijd kwam en direct ter zake doende aan de slag ging en het euvel snel en heel goed heeft verholpen.

En daarbij ook direct onze andere Hotbath kranen is langsgelopen, maar dat was allemaal dik voor elkaar.

Dus heel veel dank alles, echt super fijn, Frank

Michel
22-06-2021

Binnen een paar jaar kapot, afgebladderd en niet toonbaar meer

Voor duizenden euro's Hotbath kranen, afvoerpluggen, douches en een regendouche gekocht.

Binnen 3 jaar is de coating verdwenen en ziet het er niet meer uit. Kranen zitten vast (al een keer binnenwerk vervangen) en bewegen heel slecht. Afvoerpluggen heb ik inmiddels al vervangen voor Grohe, dat hadden we ook in de andere badkamer en daar is niets mee aan de hand.

Bennie
21-06-2021

Super

Prima service, goede kwaliteit

Colette
Colette
14-06-2021

Service!

Knop van onze douchekraan zat los en werkte niet goed meer. Monteur op afgesproken tijdstip aan de deur. Snel, goed en vriendelijk geholpen! Badkamer was 3 jaar oud, dus was puur service!

Nathalie
11-06-2021

Waardeloze kwaliteit

Als ex-verkoper van dit product heb ik nu in een jaar tijd al 6 defecte thermostaat kranen moeten melden. Helaas is de service van Hotbath nog slomer als een slak en proberen ze de klanten zelf aan te laten rommelen.

Ilyas Kilic
27-05-2021

Dramatisch, nooit meer HOTBATH

Ik heb via Aftersales een rozet besteld van douchepaneel en keurig ook betaald. Levertijd was eerst begin mei, daarna verschoven naar eind mei en nu hoor ik opeens dat de levertijd midden juli 2021 is geworden. Ik heb de paneel thuis demonteert, hoe moet ik nu 1,5 maand wachten zonder douchepaneel op nalevering van Hotbath? Echt niet te geloven.

Twan
27-05-2021

Vervangen Spom 745 van douchethermostaat

Ik wil jullie via deze weg nog heel hartelijk bedanken voor jullie snelle en goede service die jullie mij 20 april hebben verleent door zo snel een installatietechnicus van jullie naar mij toe te sturen.

En bij dezen wil ik ralf ( de technicus ) ook nog een keer heel hartelijk bedanken dat hij het probleem toch opgelost heeft ,terwijl het er niet goed uitzag in het begin, ook hij kreeg namelijk de adapter bijna niet uit het kraanhuis verwijderd.

Ik had beloofd nog een review op jullie website te zetten ( voor ralf uit eindhoven…? ) over het geweldig snelle handelen en de voortreffelijke service die jullie daarbij verleent hebben.

Jullie hebben van deze dag, na een hele nacht slecht slapen….! deze toch weer tot prachtige dag weten om te draaien…!

Echt super bedankt mannen……! ( sumeet en ralf )….van hotbath….!

Remco
20-04-2021

Showroomplaatsing

Vakkundig onze showroom ingevuld door Ralph , super blij mee

Kees
20-04-2021

Prima service

Na contact met Hotbath ivm een kapotte Thermostaat netjes onder garantie een nieuwe ontvangen. Echter toch een monteur ingeschakeld die binnen 20 minuten het probleem had opgelost. Hulde voor dit bedrijf en zeker ook voor monteur Patrick

Audrey
24-03-2021

Prima service!

Na lang gebruik van onze kraan was ons sierdopje met de letter C (van de Hot Cold kraan) kwijt. Deze is kosteloos toegezonden. Dit zijn de momenten dat je een bedrijf leert 'kennen'. Niet alleen bij de verkoop maar ook na aanschaf de klant gericht helpen. Top wat klantvriendelijkheid/gerichtheid betreft.

Jordan
23-03-2021

Eindeloos wachten en dan wederom verkeerd

Voor de 2de badkamer bestelden wij in dec hetzelfde knie stukje en handdouche als voor de andere badkamer.

Na 6 weken kwam dit binnen. Echter, een compleet andere uitvoering, afgewerkt met lelijk plastic.

Dezelfde dag terug retour laten gaan, met bijgevoegd foto’s van wat we besteld hadden en het overduidelijke verschil van wat we nu kregen.

Na heel wat gemail en gebedel om de spullen af te leveren werden deze na 11 weken eindelijk bezorgd.

Ex act dezelfde als welke we retour hadden gezonden.

Inmiddels 4.5 maand verder en we hebben het nog niet.

Geen aanrader. Ook de nonchalante houding over het leveren. Vreselijk

GWPLUS
02-02-2021

Top service

Als installateur van voornamelijk badkamers, zijn we super tevreden met het prachtige kraanwerk van Hotbath. We plaatsen het al enkele jaren en hebben nu het uitgebreide gamma, dat zeer professioneel geplaatst werd door de technieker en vertegenwoordiger, in onze toonzaal. Ondertussen kregen we al heel wat positieve reacties. Bedankt! Geert & Inge GW+ Temse België

Meer Hotbath.nl reviews