Saniweb reviews

4.3
Veronika
05-04-2024

We hebben onlangs onze badkamer gerenoveerd. We werden geholpen door de Saniweb sanitair experts om de juiste producten te kiezen en we zijn super blij met het resultaat! Alle producten werden op tijd geleverd en zijn van topkwaliteit. Een absolute aanrader!

Thom
05-04-2024

Bestelling geplaats en lag na twee dagen al klaar om af te halen in het magazijn.

Product werkt naar behoren en bevalt goed.

Veroniek
04-04-2024

We wilden onze toiletruimte vernieuwen en zochten naar inspiratie. Via Saniweb zagen we verschillende voorbeelden en zo hebben we de wc, het meubel en de accessoires besteld. Via de website is alles eenvoudig te bestellen en af te rekenen. Alles werd op tijd geleverd en we zijn super blij met het mooie resultaat!

29-03-2024

Fijne site, ik kon snel vinden wat ik zocht en bestellen ging soepel. De producten werden ook op tijd bezorgd.

Maarten
27-03-2024

Vorige maand heb ik mijn complete badkamer vernieuwd met behulp van Saniweb. Zij hebben mij van A tot Z voorzien van deskundig advies en alle producten op tijd bij ons thuis geleverd. Inmiddels is alles geïnstalleerd en zijn er geen klachten. Aanrader!

Ruben
15-03-2024

Ik ben persoonlijk helemaal niet thuis als het aankomt op sanitair. Na urenlang treuzelen over welke producten ik het beste aan kon schaffen, heb ik contact opgenomen met de medewerkers van Saniweb. Zij hebben mij uitgelegd welke producten ik nodig heb en zij hebben een passende offerte gemaakt. Super tevreden met het eindresultaat van mijn badkamer!

Sanne
12-03-2024

Midden in mijn verbouwingsstress kwam ik erachter dat ik wat producten miste. Saniweb dacht direct met me mee en de volgende dag werd alles geleverd! Een redder in nood!

Manon
12-03-2024

Online bij Saniweb een mooi badmeubel gezien. Vanaf een plaatje ebstellen is toch wel spannend, dus met een medewerker gebeld of het te bezichtigen was. Helaas niet.Maar die raadde ons een gratis kleurstaaltje aan. De kleurstaal was van mooi en fijn materiaal, dus daarna de gok gewaagd en geen seconde spijt! Meubel nu korte tijd in gebruik en voelt kwalitatief goed aan qua materiaal en stevigheid. Staat prachtig en goed geholpen met de bestelling!

Janneke
08-03-2024

Bestelling was binnen 1 dag in huis, blij mee! Producten helemaal naar wens. Goede service en kwaliteit!

Sandro
19-02-2024

Heb dan vorige week telefonisch contact gehad waarbij ze ons bevestigde het geld op 30/01 terug gestort te hebben op onze rekening wat zeker niet het geval is, waarbij medewerker aan de telefoon iets ging laten weten dagen verder nog altijd niks gehoord waarbij wij opnieuw een mail sturen en weer pas dagen verder nu de melding krijgen dat we geen geld terug krijgen en eigenlijk niks gehad hebben en ons geld kwijt zijn. Das echt iets voor op internet te plaatsen hoe wij bij jullie zijn behandeld en eigenlijk aan de draai gehouden zijn terwijl we eerste een nieuw product en uiteindelijk bevestigd het geld terug te krijgen.

Waarom ging het eerst wel om ons terug te betalen en daarna niet meer en horen we zelfs niks meer van jullie?

Noemen jullie dat service?

We zijn gewoon ons geld kwijt.

Kan dhl aangeven waar ze het pakje gelaten hebben?

We vinden dit echt niet kunnen en zouden er graag een oplossing voor hebben. Ik zou zeggen koop nooit iets bij saniweb

24-07-2023

Wacht al een week op mijn bestelling terwijl beloofd was dat ie (eindelijk) vandaag bezorgd zou worden.

Ik beveel deze site dan ook niet aan.

Cw
24-01-2023

Slechtste ervaring ooit. Niet bestellen! indien geen oplichters dan in ieder geval meest klantonvriendelijke webshop van nl, getuige de vele herkenbare ervaringen mbt absurd slechte klantservice, slechte levering en misleidend retourbeleid. Veel recensies lijken nep/geschreven door medewerkers, echter op kleinere recensiesites talloze meldingen van slechte service, vertraagde/slechte/kapotte/verkeerde levering etc. Jouw probleem volgens dit bedrijf, lees de kleine lettertjes maar. Klanten belazeren lijkt hun businessmodel, ervan uitgaande dat mensen toch niet gaan procederen voor paar 100e, laten het erbij zitten, meeste belazeren klanten nemen ws niet eens de moeite om recensie te schrijven.

Inmiddels maand geleden e2550 betaald voor quooker incl montage, nog steeds niet geregeld, betaling niet geleverde kraan (ca 600e) niet vergoed!

Nancy
07-08-2022

Een douchewand besteld voor onze nieuwbouwwoning voordat die was opgeleverd. In de praktijk (na oplevering) bleek de wand toch te kort. Top service van Saniweb, snelle reactie en goed opgelost, dus we konden de badkamer alsnog snel in gebruik nemen.

27-06-2022

Dure Grohe douche set ging binnen 1 jaar na aankoop druppelen vanuit de douchekop.

Na twee maanden nog niks opgelost. Krijgen een onderdeel opgestuurd. Onaardige reacties per mail. Echt een slecht bedrijf.

Mensen koop hier echt niks.

Ssss
01-12-2021

Onderdeel was gebroken en kapot geleverd, kreeg reactie dat ik maar 5 dagen geduld moet hebben omdat ze moeten wachten op een reactie van de leverancier. We kunnen nu niet verder met het monteren van ons toilet. Klantenservice was zeer onvriendelijk en weigerde om het onderdeel alvast op te sturen zodat wij verder konden met onze verbouwing

Michael
24-08-2021

Goede site

Quoocker was er goedkoop met duidelijke beschrijving en snel geleverd.

Mo
24-08-2021

Fijn telefonisch advies gehad

De persoon aan de telefoon had verstand van zaken en nam de tijd om met me alle mogelijkheden te bespreken. Daarna kreeg ik ene offerte van hem toegestuurd. Nette prijs!

Wnm
06-06-2021

Saniweb? Nooit meer

Ik heb belachelijke situatie met Saniweb meegemaakt die niet in verhouding staat. Hun beslissing om een regeltje op de doos bij retourneren, die ze blijkbaar zelf gezet hebben, daar 20€ boete voor te vragen. Ik vind dat schandalig.

06-05-2021

Besteld artikel gebroken geleverd geen garantie.

Bij het uitpakken van de verpakking geconstateerd dat het urinoir was gebroken. Dit lag in een te grote doos zonder omhulsel/verpakking.

Saniweb geeft aan dat chauffeur niets heeft gemerkt maar doos is nooit open geweest voor controle.

Saniweb staat niet open voor tegemoetkoming.

Bestelling van 1150 euro! totaal.

Niet langer klant in de toekomst.

Absoluut geen aanrader dus!

Arlette
10-04-2021

Service om te huilen

Tijdens het koopproces was de service erg goed. Je werd flink gestimuleerd om je aankoop af te ronden en via de chat liep de communicatie soepel. Maar toen helaas tijdens de montage bleek dat het bevestigingsmateriaal van de wc-pot heel snel stuk ging en we de pot dus niet konden monteren kreeg ik keer op keer als antwoord: jammer, we kunnen je niet helpen. Laatste toelichting: je hebt er zelf voor gekozen om de pot te monteren. tsja. heel gek van me inderdaad dat we de nieuwe wc-pot wilden monteren. Er wordt op geen enkele manier meegedacht over een oplossing en ik zit nu met een pot van €200,- waar ik niets mee kan. Zolang je geen problemen hebt allemaal prima, maar als er iets niet goed is geven ze niet thuis. Geen aanrader.

Meer Saniweb reviews