Saniweb6 ervaringen

Jaap
19-11-2018

Niet kopen bij Saniweb!

Slechte shop!; hun prijzen variëren iedere dag.opletten dus.
Ze weigeren een besteld product dat de dag erna 5% goedkoper werd, om de prijsverlaging op mijn bestelling door te voeren.
Ze hebben liever een retour!
Klantenservice reageert niet binnen 5 min. op een app en niet binnen 1 dag op mails, zoals ze zelf melden op hun website

Johan
18-11-2018

Te vermijden!

Opletten! Niet te vertrouwen! Eerst een week wachten op een product in voorraad, dan maken ze een afspraak om te komen leveren, chauffeur komt vervolgens niet opdagen en laat niets van zich horen (ging 30mins van te voren bellen). Klanten'service' niet bereikbaar op zaterdag. Te vermijden.

Miep
09-11-2018

Waardeloos in alle opzichten

Wat een slecht bedrijf op alle punten. Wil niet eens 1 ster geven. Eerst komen ze de levering niet na. Dan liegen ze erover (ik zie in de reviews dat ze vaker gebruiken 'we kunnen de chauffeur niet bereiken' . Terwijl de chauffeur het pakket VERGETEN was, vernamen we later van een andere bezorger. Die kapotte tegels kwam afleveren. Nieuwe tegels pas over 4 weken beschikbaar. Dan maar geld terug want de tegelaar wacht ook. Bij meerdere keren navraag over de status hebben ze geen idee. Blijkt dat de retour ook nog verkeerd geboekt is. Wat kunnen ze daar wel goed doen? Tot 3 keer toe belofte dat het overgemaakt zou worden.niet gebeurd. Pas na in gebrekestelling een keer geld terug. Maanden verder. In alle opzichten mijn advies: nooit hier bestellen!

Jessica
26-07-2018

Levering allesbehalve

Ontvangen producten zijn oké, maar de levering laat te wensen over. Er werd om 06u15 's ochtends geleverd en daarom maar niet aangebeld. De dozen stonden gewoon op onze oprit, grenzend aan de straat, dus iedereen had ze kunnen meenemen. Bovendien betrof het porseleinen spoelbakken, dus ik had toch wel beschermingsfolie en degelijke verpakking verwacht, maar niets was minder waar :-( Tenslotte stonden de dozen dan ook nog eens in de regen! En dat terwijl wij gewoon thuis waren.

Ramon
04-12-2017

Beschadigd product geleverd, Pindakaas

Als regelmatig bestellende klant ook nu weer een bestelling gedaan waaronder een mooie spiegel. Eerst word hij 2,5 weken later geleverd dan werd aangegeven, vervolgens zou er hierdoor 1 dag vooraf worden gebeld voor aflevermoment wat ook niet is gedaan. Spiegel is aangenomen en door de late levering een paar weken later begonnen met klussen wegens omstandigheden. Helaas bleek bij het uitpakken dat hij beschadigd was, aan 2 zijden!. Dit was niet binnen 5 dagen gemeld en dus Pindakaas! OK, juridisch te laat, maar wel erg slecht dat ze een beschadigde spiegel leveren en vervolgens op hun juridische 5 dagen van reclamering gaan staan.

Arthur
20-10-2016

Prima webshop voor sanitair

Een thermostatische kraan gekocht die is snel geleverd met veel informatie in de mail over de bestelling. Goede prijs en ervaring, dus een tevreden klant

Welk cijfer geef jij Saniweb?