Onderdeel was gebroken en kapot geleverd, kreeg reactie dat ik maar 5 dagen geduld moet hebben omdat ze moeten wachten op een reactie van de leverancier. We kunnen nu niet verder met het monteren van ons toilet. Klantenservice was zeer onvriendelijk en weigerde om het onderdeel alvast op te sturen zodat wij verder konden met onze verbouwing
Quoocker was er goedkoop met duidelijke beschrijving en snel geleverd.
De persoon aan de telefoon had verstand van zaken en nam de tijd om met me alle mogelijkheden te bespreken. Daarna kreeg ik ene offerte van hem toegestuurd. Nette prijs!
Ik heb belachelijke situatie met Saniweb meegemaakt die niet in verhouding staat. Hun beslissing om een regeltje op de doos bij retourneren, die ze blijkbaar zelf gezet hebben, daar 20€ boete voor te vragen. Ik vind dat schandalig.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij het uitpakken van de verpakking geconstateerd dat het urinoir was gebroken. Dit lag in een te grote doos zonder omhulsel/verpakking.
Saniweb geeft aan dat chauffeur niets heeft gemerkt maar doos is nooit open geweest voor controle.
Saniweb staat niet open voor tegemoetkoming.
Bestelling van 1150 euro! totaal.
Niet langer klant in de toekomst.
Absoluut geen aanrader dus!
Tijdens het koopproces was de service erg goed. Je werd flink gestimuleerd om je aankoop af te ronden en via de chat liep de communicatie soepel. Maar toen helaas tijdens de montage bleek dat het bevestigingsmateriaal van de wc-pot heel snel stuk ging en we de pot dus niet konden monteren kreeg ik keer op keer als antwoord: jammer, we kunnen je niet helpen. Laatste toelichting: je hebt er zelf voor gekozen om de pot te monteren. tsja. heel gek van me inderdaad dat we de nieuwe wc-pot wilden monteren. Er wordt op geen enkele manier meegedacht over een oplossing en ik zit nu met een pot van €200,- waar ik niets mee kan. Zolang je geen problemen hebt allemaal prima, maar als er iets niet goed is geven ze niet thuis. Geen aanrader.
Artikel was pas in november leverbaar. Kreeg de keuze om te wachten of het geld terug. Koos voor de laatste optie. Ik wacht nog steeds. Al 3 keer contact gezocht; elke keer wordt beloofd dat het geregeld wordt. Dat krijgen ze echter niet voor elkaar! hier niets kopen!
Echt bijzonder dat een afvoer van ter waarde van 260 euro niet retour kan omdat de siphon die apart bij te bestellen is van 40 euro op maat gezaagd is. In de begeleiden de brief er bij vermeld dat deze kosten voor ons zijn, maar zonder wederhoor gaan ze hiermee niet akkoord want regels zijn regels.
Ik heb Inbouwnis besteld voor mijn badkamerbouw. De oorspronkelijke levertijd was 3 weken, daarna 4 weken. Al heel laat, want de bouw was al begonnen. Vervolgens bevestigden ze een levering voor vandaag via e-mail en zeiden dat DHL een tracking- en traceernummer zou sturen. Maar ik heb geen track en trace nummer en geen levering ontvangen. Dus ik bel daar vandaag en de man zegt: oh sorry we kunnen deze week niet leveren, maar over 4 weken?! Ik heb mijn constructiemannen hier wachten tot deze delen de muur afmaken. Slechtste klantervaring die ik ooit heb gehad in mijn leven. Ze logen duidelijk tegen me via e-mail en wachtten gewoon tot ik bel om te klagen. Als je al weet dat je niet kunt leveren, laat het me dan van tevoren weten en geef me mijn geld terug!
Misschien verstandig te vermelden dat het geen terrazzo tegel is maar een terrazzo look tegel.
Behoorlijke tegenvaller bij het uitpakken.
Voor dit bedrag had ik liever voor hardsteen gekozen.
Een leek zal het misschien niet zien maar ik irriteer me er nu al mateloos aan.
Bestelling zou een week eerder komen maar dat bleek niet haalbaar waarvoor we uiteraard begrip hebben.
Een telefoontje of mail was wenselijk geweest gezien er de hele dag iemand thuis heeft gewacht.
Zie het a.u.b. als verbetering punt.
Ik heb 6 maanden geleden een schuimrubber hoofdkussen gekocht voor in bad. Deze scheurt nu al helemaal af. Vervolgens contact opgenomen met saniweb. Geen garantie. Je wordt gewoon afgescheept met het antwoord dat je volgens de leverancier van het kussen niet goed met het kussen bent omgegaan. Op mails wordt vervolgens niet gereageerd.
Heb op 15 februari een Grohe Smartcontrol besteld en betaald zodat ik nog net kon meedoen met de cashbackactie van Grohe. (Je kon van Grohe € 100 terugkrijgen als je tot en met 15 februari een Grohe Smartcontrol zou kopen). Ondanks het feit dat ik op 15 februari heb betaald weigert Saniweb mij een factuur te sturen met als factuurdatum 15 februari, maar stuurt mij een factuur met als factuurdatum 16 februari. Ontzettend klantonvriendelijk en arrogant. Ik koop nooit meer iets bij Saniweb.
Eind 2019 kochten wij een Grohe kraan bij Saniweb. Deze werd keuring conform afgesproken levertijd bij ons bezorgd. Na openen van de doos zagen we dat er een onderdeel miste. Direct gebeld naar Saniweb. Ik kreeg de indruk dat de medewerker van Saniweb mij niet geloofde, maar hij zou de klacht doorzetten naar Grohe.
Ongeveer 5 weken later werd er een pakket bezorgd waarvan wij ons afvroegen van wie het zou kunnen zijn. De afzender was ons in 1e instantie onbekend. Bleek dat de nieuwe levering van de bestelde Grohe kraan te zijn, dit keer wel met het eerder missende onderdeel.
Geweldig Saniweb! Dankjewel.
Kraan besteld, maar voldeed niet aan verwachting.
Binnen 5 dagen het ongebruikte product in orginele verpakking terug gestuurd.
Na diverse telefoon gesprekken met even zo vele (onbeduidende) redenen/verklaringen en terugbel beloftes (niet dus) is het geld na bijna 2 maanden terug gestort.
Men reageerde alsof het een GUNST was dat men de retourzending in behandeling nam. Erg teleurstellend!
Een fout maken is niet erg, maar hoe lost je dat op,., lekker laten wachten blijkbaar :-(
Al met al een zeer teleurstellende ervaring met deze toko
Producten ter waarde van €2K besteld en betaald. Levertijd zou uit voorraad zijn.
Dag na de bestelling wordt de levertijd van 2 maanden afgegeven. Twee maanden later blijkt een van de items ook niet leverbaar te zijn.
Arrogantie ten top in alle opzichten!
Had een douchecabine besteld. Deze werd beschadigd geleverd. Getelefoneerd (want ik vond geen mailadres). vervolgens mail gestuurd met foto's.
Tot 3 maal toe zei men dat men het net doorgegeven had aan de transportfirma.
Nu 1maand later zitten we in de ingebrekenstellingsperiode.
test-aankoop is reeds ingelicht en ik zal ook mijn ervaring delen op de verbouwsites van Facebook.
Nooit meegemaakt dat men gewoon niet antwoord op mails (Gek is ook dat ik niet met mijn GSM kan bellen, naar Saniweb.nl wel met die van mijn vrouw).
Het zal me mss meer kosten om gelijk te halen. maar dat heb ik ervoor over. Never again
- Levering niet op afgesproken dag.
- Diverse malen beschadigd artikel ontvangen
- Beloftes gedaan per chat, mail en/of telefoon worden niet nagekomen.
- Terugbetaling duurt erg lang (Nog langer dan op website aangeven staat).
- Op klachten per mail wordt in zijn geheel niet gereageerd, ook niet na telefonische navraag.
Bestelling wel snel geleverd, klantendienst reageert niet op mail of berichten via website! Telefonisch wel goed en snel geholpen nadat verkeerd artikel geleverd werd
Update 16/4: ondertussen al 3 weken aan het wachten op retourlabel!
Update 23/4: nog steeds wachtend op de retourlabels. Als na je na 4 weken nog steeds geen retourlabel krijgt, hoe kan je er dan op vertrouwen dat je retourzending ooit nog in orde komt. Koop er alleen als je echt zeker weet dat je nooit enige afterservice nodig zal hebben.
Mails worden niet beantwoord; whatsapp wordt binnen de 5 minuten beantwoord met "bedankt voor Uw bericht" en daar blijft het dan ook bij.
Bestelling geplaatst met product op voorraad. De volgende dag zouden ze leveren. Er kwam niemand. Extra vrij genomen om pakket aan te nemen. Na bellen bleek dat De bestelling dan 1 week later geleverd zou worden. Nou, mooie informatie voorziening op jullie website! Volgende keer bestel ik ergens anders.
Slechte shop!; hun prijzen variëren iedere dag.opletten dus.
Ze weigeren een besteld product dat de dag erna 5% goedkoper werd, om de prijsverlaging op mijn bestelling door te voeren.
Ze hebben liever een retour!
Klantenservice reageert niet binnen 5 min. op een app en niet binnen 1 dag op mails, zoals ze zelf melden op hun website