Saniweb reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Saniweb ervaringen

Ramon
13-06-2024

Goed en vakkundig geholpen aan de telefoon, erg fijne ervaring gehad ik ga hier zeker vaker bestellen!

Dominique
13-06-2024

Super fijne ervaring gehad met Saniweb! Alles keurig op tijd ontvangen en een goede service.

Laetitia
27-05-2024

Service is super bij dit bedrijf. Ze lossen alles zo snel mogelijk voor je op en ze doen zeker echt hun uiterste best voor alles. Mocht je ooit wat nodig hebben voor de badkamer en toilet dan raadt ik het hier zeker aan!

Emma
23-05-2024

Super tevreden met aankoop en afhandeling!

Fleur
22-05-2024

We werden online super goed geholpen en onze bestelling kwam erg snel binnen! Top dus!

Lieke
16-05-2024

Ruime keuze in producten, goed advies via de chatfunctie.

Levering was erg snel en juist

Thomas
16-05-2024

Saniweb heeft snel bij ons geleverd. Mooie spullen en goed advies. Goed bezig. Ga zo door!

Jesper
14-05-2024

Goed bedrijf om mee te werken.

Snelle levering, grote keuze en vaak beschikbaar.

Niek
03-05-2024

Bij meerdere partijen een offerte opgevraagd, bij Saniweb heel goed en persoonlijk geholpen door de verkopers. Klasse!

Anouk
29-04-2024

Onlangs onze wc verbouwd en we hadden een fonteinmeubel nodig. Super veel keus en snel bezorgd. Erg tevreden!

Jeske
24-04-2024

Was al enige tijd op zoek naar het juiste badmeubel en heb hem eindelijk gevonden bij Saniweb! Groot assortiment, dus voor ieder wat wils. Ontzettend tevreden!

Veronika
05-04-2024

We hebben onlangs onze badkamer gerenoveerd. We werden geholpen door de Saniweb sanitair experts om de juiste producten te kiezen en we zijn super blij met het resultaat! Alle producten werden op tijd geleverd en zijn van topkwaliteit. Een absolute aanrader!

Thom
05-04-2024

Bestelling geplaats en lag na twee dagen al klaar om af te halen in het magazijn.

Product werkt naar behoren en bevalt goed.

Veroniek
04-04-2024

We wilden onze toiletruimte vernieuwen en zochten naar inspiratie. Via Saniweb zagen we verschillende voorbeelden en zo hebben we de wc, het meubel en de accessoires besteld. Via de website is alles eenvoudig te bestellen en af te rekenen. Alles werd op tijd geleverd en we zijn super blij met het mooie resultaat!

29-03-2024

Fijne site, ik kon snel vinden wat ik zocht en bestellen ging soepel. De producten werden ook op tijd bezorgd.

Maarten
27-03-2024

Vorige maand heb ik mijn complete badkamer vernieuwd met behulp van Saniweb. Zij hebben mij van A tot Z voorzien van deskundig advies en alle producten op tijd bij ons thuis geleverd. Inmiddels is alles geïnstalleerd en zijn er geen klachten. Aanrader!

Ruben
15-03-2024

Ik ben persoonlijk helemaal niet thuis als het aankomt op sanitair. Na urenlang treuzelen over welke producten ik het beste aan kon schaffen, heb ik contact opgenomen met de medewerkers van Saniweb. Zij hebben mij uitgelegd welke producten ik nodig heb en zij hebben een passende offerte gemaakt. Super tevreden met het eindresultaat van mijn badkamer!

Sanne
12-03-2024

Midden in mijn verbouwingsstress kwam ik erachter dat ik wat producten miste. Saniweb dacht direct met me mee en de volgende dag werd alles geleverd! Een redder in nood!

Manon
12-03-2024

Online bij Saniweb een mooi badmeubel gezien. Vanaf een plaatje ebstellen is toch wel spannend, dus met een medewerker gebeld of het te bezichtigen was. Helaas niet.Maar die raadde ons een gratis kleurstaaltje aan. De kleurstaal was van mooi en fijn materiaal, dus daarna de gok gewaagd en geen seconde spijt! Meubel nu korte tijd in gebruik en voelt kwalitatief goed aan qua materiaal en stevigheid. Staat prachtig en goed geholpen met de bestelling!

Janneke
08-03-2024

Bestelling was binnen 1 dag in huis, blij mee! Producten helemaal naar wens. Goede service en kwaliteit!

Meer Saniweb reviews