Klanten van X2o.nl ervaren over het algemeen een positieve communicatie met het bedrijf. Er wordt veel waarde gehecht aan aandacht voor de klant (30%), wat zich uit in deskundigheid (8%) en goed advies (7%). De bereidheid van het personeel om mee te denken (3%) en hun oplossingsgerichte aanpak (3%) worden gewaardeerd. Klanten voelen zich gehoord door de manier waarop er naar hun wensen wordt geluisterd (1%) en de transparantie die het bedrijf biedt (1%). Duidelijke informatie (5%) draagt bij aan de positieve ervaring, wat soms leidt tot aanbevelingen van het bedrijf door klanten (2%). Hoewel er een klein percentage van negatieve feedback is over de communicatie (1%), wordt dit gecompenseerd door de overwegend positieve communicatieve aspecten (2%).
De klantenservice van X2o.nl wordt gekenmerkt door vriendelijkheid (24%) en een hoge mate van servicegerichtheid (14%). Klanten spreken positief over de klantenservice in het algemeen (5%), en het feit dat afspraken worden nagekomen (2%) en de betrouwbaarheid van de service (2%) worden gewaardeerd. De garantievoorwaarden (2%) en de geduldigheid van het personeel (1%) dragen bij aan de tevredenheid van de klanten over de klantenservice.
Bezorging is een ander sterk punt van X2o.nl, waarbij de snelheid van levering (19%) vaak wordt geprezen. Hoewel er enkele negatieve opmerkingen zijn over levering (2%) en bezorging (2%), lijken deze incidenteel en worden ze overschaduwd door positieve ervaringen met bezorging (2%) en levering (4%).
De prijs-kwaliteitverhouding van X2o.nl wordt overwegend positief beoordeeld (15%), wat suggereert dat klanten vinden dat ze waar voor hun geld krijgen. Er is een klein aantal klanten dat het niet eens is met deze beoordeling (2%), maar dit lijkt een minderheid te zijn.
Het online bestellen via de website van X2o.nl (4%) wordt als positief ervaren, hoewel er relatief weinig feedback over dit aspect is.