iFixThis.nl reviews

Periode2022

Maarten
30-08-2022

Ali is mijn reddende nood bij de reparatie van de aldoor kapotte iPads van mijn kinderen, voor een schappelijke prijs en altijd met een glimlach staat deze jonge man voor zijn zaak.

Annette
11-01-2018

Goede service

Ifixthis heeft ons ipad-scherm vervangen. Netjes gedaan voor een prima prijs. Ook heeft hij als extra service het ploppende scherm van mijn iphone 5 vastgelijmd. Super!

Dimitri
29-11-2017

Samsung Galaxy A5 scherm, batterij en achterkant

Ifixthis heeft mijn Samsung Galaxy A5 2017 scherm, achterkant en batterij vervangen voor een spot prijsje. Voor zo een spot prijsje krijg je ook nog eens goede service. Beter en mooier kan je het niet krijgen!

24-04-2017

Huawei P9 scherm + dockconnector vervangen

IFixThis is een top bedrijf, ik ben vandaag langs geweest bij iFixThis en heb mijn Huawei P9 scherm en dockconnector laten vervangen. Aarzel niet en laat je toestel bij iFixThis maken.

Tessa
15-02-2017

Topservice!

Het schermpje van mijn samsung galaxy s7 was afgelopen week gebroken. Uiteindelijk in omgeving Dordrecht op zoek gegaan naar een reparateur die dit voor een scherpe prijs kon repareren. Uiteindelijk terechtgekomen bij ifixthis. Het schermpje van mijn telefoon is gefixed en ik kon weer in no-time mijn telefoon meenemen. En dat voor een zeer scherpe prijs. Voor mij een blijvertje, thanks!

Alex
31-07-2015

Super service

Scherm van mijn Samsung Galaxy S6 edge was kapot.

iFixThis.nl heeft het binnen 1 werkdag opgelost!

Zeer goed kwaliteit en service voor een laag prijs!