Anyfix.nl41 ervaringen

P.
06-04-2018

Geen reactie op vragen

De reparatie is goed gegaan, mijn telefoon ziet er uit als nieuw. Maar dat is dan ook het enige. Ik heb 14 dagen op mijn telefoon moeten wachten. Op de vraag wanneer ik deze terug kan verwachten krijg ik dagen geen antwoord. Uiteindelijk toch antwoord op vrijdag: begin van de volgende week kunt u uw telefoon terug verwachten. Uiteindelijk krijg ik hem op donderdag terug, precies 2 weken na inlevering. Slechte communicatie naar de klant!

Piet
03-01-2018

Tablet

Voor het eerst iets opgegeven bij de verzekering en via ZLM hier terechtgekomen. Ondanks de feestdagen relatief snelle reparatie. Goede communicatie via de mail. Keurig regeling mbt ophalen en wederom thuis afleveren. Netjes gemaakt. Zou dit bedrijf aan iedereen kunnen aanbevelen.

Danny
Danny
12-12-2017

Onprofessioneel!

Uitermate onprofessioneel bedrijf en personeel.

Bijna 2 weken geduurd om een iPhone die in het water is gevallen totallos te verklaren.

Je spreekt iedere dag met een ander personeelslid en geen van allen was op de hoogte of had een idee.

Dramatische ervaring en zeer zeker niet aan te raden!

Arjen
10-03-2017

Snelle service

Mijn PC gelukkig snel weer hersteld. Vriendelijk geholpen in de winkel.

Francisca
26-02-2017

Keurige service, wel een beetje geduld hebben.

Voor het eerst iets opgegeven voor de verzekering en zo bij Anyfix terecht gekomen. Snelle reactie, makkelijk op te sturen. Via site en mail goed op de hoogte gebleven. En telefonisch erg vriendelijk.

Kreeg keurig een nieuw toestel toen bleek dat mijn iPhone niet meer te repareren was. Duurde wel 2,5 week, maar ach dan had ik wat voorzichtiger moeten zijn ;-).

Saskia
27-09-2016

Samsung s5 camera reparatie

Mijn telefoon was binnen de afgesproken week klaar en zeker ook weer water dicht gemaakt zo als afgesproken hebben ze hem bij mijn thuis opgehaald en terug gebracht de service is zeer goed en hebben mijn laat klepje ook vervangen gratis mijn toestel is gewoon weer nieuw top anyfix ook is anyfix goed te bereiken via de telefoon of mail ook bellen ze netjes terug bij afspraak ik mag niet klagen ze krijgen van mijn een dikke 10

Sabine
19-09-2016

Niks leverbaar

2 weken geleden telefoon hier bij huis opgehaald, zeer tevreden over.

nu 2 weken later al 2x gebeld met het bedrijf hoe het er voor stond met mijn telefoon. 1ste keer was hij net pas aangekomen vandaag krijg ik het bericht dat het nog 2 tot 3 weken duurt voordat de onderdelen binnen komen. verwacht hem over een maand pas terug. nooit weer anyfix dus!

Jimmy
30-08-2016

Alles top

Door mijn verzekering naar Anyfix gestuurd voor de reparatie aan mijn laptop. Het duurde idd iets langer dan 3 dagen in totaal 5 dagen maar kreeg de uitleg dat er een onderdeel besteld moet worden. Logisch dat ze niet alle onderdelen van elk merk in voorraad kunnen hebben. Hij werkt weer als nieuw en ben super tevreden Zeker aan te raden.

Hans_311
19-08-2016

Reparatie tijd te lang

Onze laptop heeft een kop thee over het toetsenbord gehad. Eerst bij de Apple Store geweest voor prijsopgave, binnen 10 minuten uitslag Total loss. Via verzekering aan moeten bieden bij anyfix, tussen aanmelden van verzekering en mail anyfix (na zelf bellen) 4 werkdagen. Laptop opgestuurd en is met t&t te zien wanneer hij is afgeleverd, duurde 3 werkdagen voor ze hem uit wacht op ontvangst halen ( na zelf bellen) Gelijk even gevraagd naar reparatie tijd. 2 tot 4 weken ? Op de online status staat " bij extern bedrijf in reparatie"

Voor scherm vervangen en kleine reparaties kundig,maar voor het echte werk reparaties geen goede partij

Kort samen gevat, als je de keuze hebt........ Kijk verder

Jos
17-08-2016

Reparatie telefoon

Vooraf werd verteld dat mijn telefoon binnen 1 week retour gestuurd zou zijn. Het duurde 5 dagen voor dat mijn telefoon in ontvangst werd genomen. Na 7 dagen gebeld waar mijn telefoon bleef, omdat ik deze voor mijn reis wilde hebben. ( een leentelefoon was niet mogelijk) Een andere medewerker zou terugbellen omtrent de status. Laat in de middag zelf maar contact opgenomen met Anyfix en ik kreeg de mededeling dat het onderdeel niet op voorraad was, en dat het nog wel een tijdje kon duren. Ik heb gevraagd de telefoon ongerepareerd terug te sturen. Met andere woorden nooit meer in zee met Anyfix

Evert
14-04-2016

Bestanden overzetten vanaf oude laptop op nieuwe laptop

Wij zijn al jaren klant van Anyfix en wij bevelen dit bedrijf van harte aan!

Evert Kalwij

Inge
15-03-2016

Snel en goed

De Iphone van mijn dochter is weer terug! Bedankt voor de ongelofelijke snelle en fijne service!

Matt
21-01-2016

Fijn

De reparatie van mijn iPhone 6 is gelukt. Ik ben tevreden. Erg bedankt!

Groetjes, Lisanne

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Carla
19-01-2016

Bedankt

Beste Anyfix Bedankt voor het maken van mijn telefoon Hij doet het nu perfect En bedankt voor de goede service Mvg Carla lohstroh

Matt
15-01-2016

Netjes gerepareerd

De Nexus 6 is, na een dagje gezeik met DHL, eindelijk weer in m'n bezit en hij werkt weer fantastisch. Scherm zit er netjes op, lijkt als nieuw! Ben er ontzettend tevreden mee, voor een prima prijs.

Marije
12-01-2016

SUPER!

Mijn telefoon een week geleden ingeleverd omdat het scherm kapot was. De prijs stond op 159 euro om te repareren. De kosten waren uiteindelijk 20 euro lager, dit was al een meevaller. Vervolgens moest ik twee keer kijken naar mijn toestel, aangezien ik niet herkende dat de telefoon van mij was. Hij leek wel nieuw! Zowel de achterkant, als de voorkant van het scherm waren vervangen. Tevens was ik een klepje ooit verloren, deze zat er ook weer aan! Ik had alleen om de voorkant gevraagd en kreeg deze service er gratis bij!

Zeker het geld waard en meer dan dat!

Desiree
12-01-2016

Goede service

Mijn telefoon (samsung galaxy S5) had ik hier gebracht om het scherm te laten vervangen. Er zat een scheur in binnenste glas waardoor mijn telefoon geen beeld meer gaf. De reparatie duurde iets langer dan verwacht maar ze hebben toen ter compensatie de zilveren omlijsting van mij telefoon gratis vervangen en ook zag ik dat mijn kleine stukje glas bij de back camera ook is vervangen! Ik ben super blij en erg tevreden met de service en mijn telefoon werkt weer als vanouds. Hier ga ik zeker nog een keer terug komen als ik weer iets zou moeten laten repareren! Ik beveel dit bedrijf echt aan! Via de site blijf je goed op de hoogte van de status van je reparatie en kan je altijd bellen voor vragen!

Antoinette

Ophalen mobiel

Mijn ervaringen komen niet eens in de buurt van een reparatie. Ik heb nu 3 keer een afspraak gemaakt om mijn mobiel op te laten halen, 3 keer hebben ze gezegd hem op te halen, en 3 keer zijn ze gewoon niet op komen dagen en hebben ze ook niks van zich laten horen. Zie er nu al tegen op als die wel opgehaald word. Als dit al een drama is, wie zegt me dan dat hij wel weer wordt teruggebracht? Geen vertrouwen meer in!

Bert

Prima service

Ik heb mijn ipad laten repareren met defect scherm en heb hem binnen 3 dagen retour en werkt als vanouds dus niets te klagen en vriendelijk geholpen

Karel

Goed en voordelig

Heb mijn Xperia z3 compact laten maken en is weer waterdicht en netjes gemaakt.

Meer Anyfix.nl reviews
Welk cijfer geef jij Anyfix.nl?