Anyfix.nl reviews

Periode20222021

Marije
12-01-2016

SUPER!

Mijn telefoon een week geleden ingeleverd omdat het scherm kapot was. De prijs stond op 159 euro om te repareren. De kosten waren uiteindelijk 20 euro lager, dit was al een meevaller. Vervolgens moest ik twee keer kijken naar mijn toestel, aangezien ik niet herkende dat de telefoon van mij was. Hij leek wel nieuw! Zowel de achterkant, als de voorkant van het scherm waren vervangen. Tevens was ik een klepje ooit verloren, deze zat er ook weer aan! Ik had alleen om de voorkant gevraagd en kreeg deze service er gratis bij!

Zeker het geld waard en meer dan dat!

Desiree
12-01-2016

Goede service

Mijn telefoon (samsung galaxy S5) had ik hier gebracht om het scherm te laten vervangen. Er zat een scheur in binnenste glas waardoor mijn telefoon geen beeld meer gaf. De reparatie duurde iets langer dan verwacht maar ze hebben toen ter compensatie de zilveren omlijsting van mij telefoon gratis vervangen en ook zag ik dat mijn kleine stukje glas bij de back camera ook is vervangen! Ik ben super blij en erg tevreden met de service en mijn telefoon werkt weer als vanouds. Hier ga ik zeker nog een keer terug komen als ik weer iets zou moeten laten repareren! Ik beveel dit bedrijf echt aan! Via de site blijf je goed op de hoogte van de status van je reparatie en kan je altijd bellen voor vragen!

Antoinette

Ophalen mobiel

Mijn ervaringen komen niet eens in de buurt van een reparatie. Ik heb nu 3 keer een afspraak gemaakt om mijn mobiel op te laten halen, 3 keer hebben ze gezegd hem op te halen, en 3 keer zijn ze gewoon niet op komen dagen en hebben ze ook niks van zich laten horen. Zie er nu al tegen op als die wel opgehaald word. Als dit al een drama is, wie zegt me dan dat hij wel weer wordt teruggebracht? Geen vertrouwen meer in!

Prima service

Ik heb mijn ipad laten repareren met defect scherm en heb hem binnen 3 dagen retour en werkt als vanouds dus niets te klagen en vriendelijk geholpen

Karel

Goed en voordelig

Heb mijn Xperia z3 compact laten maken en is weer waterdicht en netjes gemaakt.

Wjwerk
30-12-2015

Reparatie

Deze mensen hebben geen verstand van repareren ze weten niet eens wanneer een iPhone krom is

Reau
11-09-2015

Een half punt is al te veel voor dit pruts bedrijf

Ik wilde mijn telefoonscherm laten repareren, had van te voren gebeld en het was geen probleem. Binnen een weekje zou t wel geregeld zijn..

Dus niet! na 1 week niet, na 2 weken niet en na 3 weken ook nog niet..

Als ik belde werd ik continu aan het lijntje gehouden.'we wachten op onderdelen' was steeds t antwoord.

na meer dan 4 weken werd ik een keer teruggebeld met de mededeling dat mijn telefoon toch niet gerepareerd kan worden en dat ze m terug sturen.

Dit zou weer een week duren! Ik was ontzettend boos en zei dat ik m zelf wel op kwam halen. Dit kon echter niet want de telefoon was in Litouwen! Ja U hoort het goed! Ik was er vanuit gegaan dat de reparatie gewoon in Dordrecht zou plaats vinden.

Inmiddels heb ik m na meer dan 4 weken weer terug en geen hol opgeschoten.

Dat dit soort pruts bedrijf bestaansrecht hebben is echt ongelooflijk.

Mijn advies is dus ook om absoluut NIET met dit bedrijf in zee te gaan.

gr.

reau

Daniel
19-08-2015

Sony Z3 Compact scherm vervangen, prima service!

Helaas was het scherm gebroken van mijn Sony Z3 Compact, na contact met Anyfix afgegeven in de winkel voor reparatie. Keurig geholpen en het zou een weekje duren omdat de telefoon opgestuurd moest worden naar een extern repaircentre om waterdichtheid te kunnen garanderen.

Via internet prima de status kunnen volgen en een week later was hij alweer terug in de winkel. Ziet er zeer netjes uit en qua prijs een goede deal!

Volledig aan mijn verwachtingen voldaan dus zou Anyfix zeker aanraden.

17-08-2015

iPad was op de hoek gevallen. Via verzekeringsmaatschappij bij dit bedrijf terecht gekomen. Duidelijk gecommuniceerd dat de voor en achterkant beschadigd was en dus gerepareerd moest worden dit was geen enkel probleem. Zou binnen 5 werkdagen geregeld zijn. Tablet kwam uiteindelijk na 8 werkdagen terug met alleen de voorkant gerepareerd, tevens zat er een witte waas over het scherm. Gelijk gebeld en blijkbaar was de reparatie van de achterkant niet goed begrepen. Tablet voor de 2e keer opgestuurd, het zou maximaal 10 werkdagen duren. Na 10 werkdagen mail gestuurd hoe lang het nog ging duren, hier totaal geen reactie op gehad! Na 12 werkdagen gebeld en te horen gekregen dat de onderdelen niet op voorraad waren maar deze zouden zeer binnenkort binnen komen. Na 16 werkdagen maar weer zelf gebeld. Een medewerker zou maar later op de dag terugbellen met de status, deze man moet nu nog terugbellen! Na 20 werkdagen weer zelf gebeld, nu kreeg ik een gesprekstoon en kreeg ik ze helemaal niet meer te pakken. Vervolgens de verzekeringsmaatschappij ingeschakeld om een oplossing te zoeken. Ook deze werd niet teruggebeld door Anyfix en heeft ook meerdere malen zelf moeten bellen. 4 dagen geleden werd ik eindelijk een keer gebeld door Anyfix met de mededeling dat ze niet konden vertellen wanneer de IPad gerepareerd kon worden! Echt te belachelijk voor woorden. Omdat ik over 2 dagen op vakantie ga maar gevraagd of de IPad ongerepareerd terug gestuurd kan worden. Ze zouden dit gelijk in orde maken, nu ligt hij nog daar en heb ik hem waarschijnlijk niet op tijd terug. Mensen breng hier nooit iets naar toe. Waardeloos bedrijf wat niet communiceerd. Vind het ook slecht van mijn verzekeringsmaatschappij dat ze met dit soort bedrijven zaken doen.

Broer
23-07-2015

Super slecht

Vorige wweekmaandag mijn iPhone 6 op gehaald voor reperatie weg iPhone niemamd weet waar die is. heel graag zou ik het zo snel mogelijk terug willen jullie komeem niet jullie afspraken niet na dit is gewoon DIEFSTAL! !

Arie vd Akkeren
20-05-2015

Snel en vakkundig

Het scherm van mijn Samsung S4 laten vervangen. Binnen een half uurtje was het geregeld.

Ronny Broeders
26-03-2015

Scherm sony z2 tablet laten herstellen. Scherm heel maar swipen werkt voor geen meter meer. Prutsers

EmJee
08-03-2015

Deels opgelost

2 antivirussensystemen, die elkaar de tent uitvochten. Helaas zijn deze antivirusstymen niet verwijderd door Anyfix. Computer functioneert niet als van ouds. Wel snelle service.

Carry
02-03-2015

Heel erg slecht

kunnen absoluut niet waarmaken wat ze beloven, slechte service, langzaam, onduidelijk,komen met allerlei bijkomende kosten. Spijt als haar op mijn hoofd dat ik mijn laptop daar heen heb gebracht. is nu meer kapot dan voorheen. Ik heb nog nooit geklaagd op een ervaringensite kan je nagaan.

Manny
13-02-2015

3 x in 2 weken

Helaas was mijn iphone 5 gevallen, scherm en hoek stuk. Via de verzekering ben ik bij Anyfix terecht gekomen, 1e reparatie: iphone kwam terug met lichtlekkage aan de zijkanten. 2e reparatie: iphone kwam terug met ongelijk gemonteerde achterkant. iphone ligt daar nu het hele weekend terwijl ik prioriteit zou krijgen. Erg jammer. Heel prettig is het wel dat het via Ups gaat qua veiligheid maar ik heb al 2 x een vrije dag moeten nemen. Zeer vervelend dat het niet in 1 x was geslaagd de reparatie.

René
04-02-2015

Tevreden maar langzaam

Mijn Sony Xperia Z1 Compact had een gebarsten scherm, dit is door Anyfix netjes hersteld (met behoud van de waterdichtheid garantie).

Het enige punt van kritiek is dat mijn telefoon ruim een week bij Anyfix heeft gelegen in plaats van de aangegeven 2/3 werkdagen.

Jees
29-01-2015

Garantie weg !

halfjaartje geleden telefoon laten repareren bij hun. Ze hadden beloofd en staat ook op de website dat de garantie blijft na hun reparatie. NIET DUS ! Ik moet nu geld betalen aan KPN en dat is niet weinig, als ik het bij KPN had laten doen was het nu gratis zeggen ze. Nooit je telefoon naar deze kutbedrijf brengen ! Ze hadden het ook nog in de winkel beloofd. Nooitmeer !

Arie vd Akkeren
29-09-2014

Prima service

Samsung S4 scherm laten vervangen, half uurtje gewacht en klaar was het toestel.

Prima service, zeker een aanrader. Mooie winkel en klantvriendelijk.

Nico
25-09-2014

Goed en klantvriendelijk

Tablet laten vallen, kan gebeuren. Binnen enkele dagen terug en werkt weer 100%. Eenvoudig verzonden via een Web aanmelding en persoonlijk opgehaald in Dordrecht.

29-07-2014

Ouderwets goede service!

Vandaag (29/7/14) mijn Acer laptop gebracht in verband met een scheur in het scherm. Rond 12.30 uur leverde ik mijn laptop af. In had er op gerekend mijn laptop zeker 2 a 3 dagen kwijt te zijn. Tot mijn verbazing werd ik om 13.30 uur gebeld dat mijn laptop al gereed was! Het personeel aan de balie was zeer vriendelijk en de prijs viel me alles mee. Ik had eerder gekeken op sites al replacedirect e.d. maar daar was ik zo'n 40 euro meer kwijt geweest + de verzendkosten er dan nog bij.

Nogmaals een super service voor een superprijs. Deze ouderwets goede service krijgt van mij ook dan een dikke 10!