PhoneMarket.nl29 ervaringen

Jezz
19-11-2018

Service is niet bestaand

Binnen een maand problemen met een usb connector van een telefoon. eerst afgepoeierd met het verhaal dat het de lader is die problemen geeft en dat ze me daarmee niet kunnen helpen, dan geven ze aan dat ik de kabel er te hard ingeduwd moet hebben, en in de laatste mail geven ze aan dat ik hem dan maar naar samsung moet opsturen ter reparatie.
Externe reparateur geeft aan dat dit een vaker voorkomend probleem is, bij de productie kan de connector ietwat scheef zijn geplaatst wat dus bij gebruik snel problemen geeft. Geen zin om het naar Dynafix op te sturen en had verwacht bij een defect binnen een maand betere service te krijgen.
Ik zal hier niets meer aanschaffen, had nog 2 nieuwe telefoons voor mijn andere kinderen nodig maar die zal ik zeker ergens anders gaan bestellen.

Gerard
30-10-2018

Absolute afrader

Nieuwe telefoon binnen 2 weken stuk. Ter reparatie aangeboden, NOOIT meer wat gehoord.

Cynthia
16-10-2018

Slechte service en communicatie

Eind 2016 een HTC 10 gekocht. Was lekker snel en kon hem gelijk ophalen. Iets meer dan een jaar later is mijn batterij zo slecht dat ik contact opneem voor garantie. Ze sturen me gelijk door naar Dynafix (mag eigenlijk niet, hoort via hun te gaan). Dynafix constateert waterschade enbdus vervalt de garantie. Ik ben naar een lokale reparateur gegaan (toch geen garantie meer) maar die kon mij helaas niet helpen. Wel kon hij vertellen dat er geen waterschade zichtbaar was. Dus een officiële aanvraag (in juni 2018) gedaan bij Phonemarket voor een second opinion. Tot op heden geen reactie van hen gehad. Dan maar via het webshop keurmerk. Zij hadden gelijk contact met phonemarket gehad en verzekerde dat ze contact op zouden nemen. Na 2 keer nog een keer contact te hebben gehad met het keurmerk eindelijk een mail terug van 1 zin, dat ze bij standpunt van Dynafix blijven.

Uitermate slechte service en communicatie, als er een klacht ligt!

Dianne
03-09-2018

Telefoon defect, geen terugbetaling

Op 27 juli heb ik Phonemarket per email laten weten mijn mobiele telefoon terug te sturen omdat deze defect is. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet teruggekregen terwijl ik wel aan alle voorwaarden heb voldaan bij de retournering. Er worden wel beloftes gedaan, die vervolgens niet worden nagekomen.

Cecile
30-08-2018

Malafide firma

Leveren niet en betalen gestort bedrag niet terug,zelfs niet na klacht bij politie met burgerlijke partijstelling. Na tussenkomst van parket,beloven ze per mail terug te betalen,maar na drie weken wacht ik nog steeds op de terugbetaling.

Robin
03-07-2018

Perfect

De telefoon vrijdags besteld, zaterdagochtend al in huis keurig verpakt voor een goede prijs!

M.ASDF
17-05-2018

Slechtste service ooit en word nog onbeschoft behandeld

Bij de bestelling van een telefoon kon ik bij het invullen van de gegevens geen BTW nummer invoeren. (in bijlagen beeld van in te vullen gegevens) Dus na het bestellen heb ik binnen 30min een mail gestuurd op de orderbevestiging om op het factuur btw nummer te vermelden. Na twee dagen ontving ik weer een orderbevestiging, en hierbij heb ik weer een mail gestuurd over het vermelden van btw nummer. En dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn vraag. Na 4 dagen van de eerste orderbevestiging (2 dagen na tweede bevestiging) krijg ik een email met antwoord dat het niet meer mogelijk is om mijn factuur te wijzigen. Als ik bel en hierover klaag word ik na een gesprek onbeschoft genoemd, dat ik niet beter dan zij en dat zij bij het bedrijf werkt en ik dus niet. Daarna word ik opgehangen!

Kreeg de dag erna een email terug nadat ik heb gemaild: Met de volgende reactie: ================================================================== Geachte klant,

Omdat u nogal last bent, zullen wij kijken of we een nieuwe factuur aan kunnen maken, die wij direct weer crediteren.

Voor de duidelijkheid!

Zodra u een bestelling plaatst staat de factuur al vast, ongeacht u later betaald.

U dient bij de invulvelden direct uw BTW nummer te vermelden, omdat wij dit NIET MEER kunnen aanpassen.

Wij verwachten dan ook dat het bij deze opgelost is en u de klacht bij klachtencompas intrekt, alvorens wij u verder helpen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, ==================================================================

ONBESCHOFT! en voor de duidelijkheid! zoals in screenshot boven kan ik NERGENS BTW nummer invoeren! en ook lig het fout aan mij omdat ik het niet kan vinden. Horen een verkoper tenminste eerst na te kijken als de koper een vraag stelt voordat je alles verwerkt en zeggen dat niet meer mogelijk is. Zoals ik telefonisch had gezegd als ik het geweten had dan had ik de bestelling ook eerst kunnen annuleren en dan opnieuw bestellen. Maar nee de fout word alleen maar door geschoven naar de koper!

José
02-05-2018

Erg tevreden over PhoneMarket.nl

De bestelling is snel, netjes en correct afgehandeld. Voor ons de beste deal.

Emt
23-04-2018

Snel en betrouwbaar

Samsung note 8 gekocht. Snel en goed geleverd. Fijne seervice.

Jan Cornelis
Jan Cornelis
20-04-2018

Goede deal gedaan

Alles liep zoals verwacht werd. Goed te volgen op track en treace. Goede verpakking.

Wat wens je nog meer

Sandra
20-04-2018

Snel geleverd

Mijn pakket was op tijd geleverd en de service was goed. Alles was onbeschadigd aan gekomen, echt een aanrader

16-01-2018

Snelle levering van het juiste produkt

S Morgens besteld en s avonds afgeleverd.

25-12-2017

Super levering

Voor een ruim assortiment, overzichtelijke website, snelle levering en scherpe prijs, kijk je op PhoneMarket.nl . Ik was een paar tientjes goedkoper uit dan elders en de levering was prima en supersnel. Altijd even vergelijken dus!

René
19-09-2017

Fijne site

Telefoon 's middags besteld meteen een bevestigingsmail ontvangen met het verdere verloop. De mail met track&trace code niet ontvangen maar na telefonisch contact bleek het om een storing te gaan en konden ze me vertellen dat de telefoon donderdagmiddag geleverd zou worden, dat klopte Op vrijdag nog een telefoontje met de vraag of alles in orde was. prima service toch!

Coby
18-09-2017

Goed product voor een mooie prijs

Op deze site terecht gekomen doordat ik een telefoon zocht voor een goede prijs en een snelle levering. 'S middags besteld en de volgende ochtend geleverd. Naderhand werd ik gebeld of alles naar wens was geleverd.

Rogier
17-09-2017

Vergelijk je keuze voor een nieuwe telefoon altijd even op PhoneMarklet.nl

Robbie
17-09-2017

Snelle service en erg goedkoop

Snelle en goede service. Na de bestelling kreeg ik nog een telefoontje of alles naar behoren was. Prima service en lekker goedkoop.

Egbert

Prima levering!

Vorige week een nieuwe Galaxy S7 besteld bij deze shop en de volgende dag al in huis. Prima levering en duidelijke communicatie. Een aanrader dus!

Suzanne
16-09-2017

Goede service en snelle levering

Voor de aanschaf van een nieuwe mobiele telefoon ben ik terecht gekomen bij Phonemarket, de mobiel was scherp geprijsd. De website is gebruiksvriendelijk. Na de bestelling direct de bevestigingsmail ontvangen en vrij snel daarna de track and track code. De mobiel heb ik opgehaald bij een post.nl punt en was goed verpakt. Volgende dag ben ik gebeld of ik tevreden was, goede service!

Adrie

Snelle levering

Snelle levering en het artikel was zorgvuldig verpakt. Ik ga hier zeker nog vaker iets bestellen. Een aanrader.

Meer PhoneMarket.nl reviews
Welk cijfer geef jij PhoneMarket.nl?