PhoneMarket.nl reviews

6.2
HJ Peters
02-05-2023

Ik heb het product ontvangen en ben zeer tevreden

De verpakking was zeer goed

Had prolemen en gebeld en ik werdt zeer goed geholpen en daarvoor mijn dank

Ik vindt dat jullie het goed doen

Blijf vooral op drze weg doorgaan

Gr Henk

Gitta
06-11-2022

In Frankrijk ging mijn mobiel stuk. Een nieuwe samsung s21 fe besteld bij phonemarket. Zij hadden de groene als een van de weinigen op voorraad en voor de beste prijs. Ik kende de site niet en vond het wel wat eng en risicovol. Echter de recensies trokken me over de streep. Keurig de volgende dag al verstuurd en op tijd bij dochter in NL aangekomen. Heel blij met het product en goede service, het werd aangetekend verzonden, zat bij de prijs inbegrepen.

31-10-2022

Snel en volgens afspraak geleverd.

Ineke
31-10-2022

Supersnelle en informatieve levering. Alles klopte en de smartphone is top!

29-10-2022

Zeer snelle en correcte levering en voor een hele scherpe prijs.

Ik ben dik tevreden.

Ineke
13-10-2022

Prima levering. Goed verpakt! Ben heel tevreden

Graham
10-10-2022

Na lang zoek op Internet en vele websitres bezocht kwam ik uit op de site van PhoneMarket.nl. Echt nooit eerder van gehoord. Nu wel!

Ik denk dat hier de beste prijzen en snelle correcte verzending te vinden is.

Nu heb ik gisteren weer een telefoon gekocht en kijk er naar uit.

Fer
03-10-2022

Nieuwe Samsung S21 besteld.

Zeer duidelijke omschrijvingen, snel en correcte levering.

Precies zoals afgesproken. We hebben al meerdere malen besteld en het bevalt altijd uitstekend.

Product wordt prima verpakt en de prijs kwaliteit is ook prima.

Hein
03-10-2022

Prima bedrijf. Telefoon netjes verpakt. helaas had PostNL een fout gemaakt, dus het toestel moest opnieuw verzonden worden,. Dat geschiedde. Zeer blij met m'n Motorola Edge 20. Dus geen klachten, integendeel.

20-09-2022

Omdat ik gericht naar een bepaald produkt zocht, bracht Google me naar de site van Phonemarket. Blijkt dit bedrijf niet alleen de beste aanbieding te hebben, heb ik de volgende dag al het produkt in huis. Super

Emma
19-09-2022

Goede service, artikel snel in huis.

Twan
07-09-2022

Duidelijke informatie op de site, goeie prijs en een snelle en correcte levering. Gewoon super tevreden.

Nicolay
05-09-2022

De ps5 hebben ze gewoon op voorraad. Tuurlijk wat duurder maar hij is leverbaar. En ook nog de volgende dag! Super thanks!

Stijn
26-08-2022

PS5 besteld, natuurlijk wel ruim € 200,- duurder dan adviesprijs, maar dat komt door schaarste. Ging ik mee akkoord zolang bezorging niet te lang zou duren; had geen zin meer om te wachten. Helaas niet binnen 1 werkdag verzonden door een storing, maar wel binnen 2. Kon dus al snel van PS5 genieten. Verder kan je in 3 termijnen betalen en hoef je dus niet van tevoren al de € 750,- af te tikken. Prima, betrouwbare webshop dus om snel een PS5 te scoren met gunstige betaalmethodes! (Zolang je bereid bent om teveel te betalen dan)

Tamara
16-08-2022

Erg goede service. Gesproken met klantenservice en erg goed geholpen. Vandaag bestellen voor een bepaalde tijd is ook echt de volgende dag binnen. Erg blij met phonemarket

Jacqueline
05-08-2022

Binnen met 1 dag. Nog even wennen. Maar plenty mogelijkheden

Gaan ermee aan de slag

03-08-2022

Bij Phonemarket.nl een Tweede Kans Samsung Galaxy A32 5G aangeschaft. Bestelprocedure ging prima en de volgende dag kreeg ik een melding dat het pakketje onderweg was. De zending was netjes neutraal verpakt (wel zo handig bij dergelijke inhoud) en het product zag er volgens aangegeven specificaties ("lichte uiterlijke beschadiging") uit. Prima!

Marjolein
01-08-2022

Helemaal tevreden. Besteld, volgende dag geleverd. Prima

Gerry
04-07-2022

Ben zeer tevreden snelle afhandeling goede bezorging erg snel.

28-05-2022

Doos van telefoon was geopend en opnieuw verzegeld. Wat zou dat betekenen? Er zal toch hopelijk geen spyware opzitten?

Volgens phonemarket.nl is dit heel normaal, ze doen dit wel vaker zo.

Meer PhoneMarket.nl reviews