Communicatie wordt door sommige klanten van Internet-bikes.com als positief ervaren (6%), maar er zijn ook enkele klanten die verbeterpunten zien in de communicatie (3%). Dit duidt op een gemengd beeld waarbij de meerderheid van de klanten tevreden lijkt, maar er ruimte voor verbetering is.
Geen op de hoogte gehouden. Chat is een drama. Baal enorm.
Netjes opgelost. Reactie in het weekend.
Goede terug koppeling. Snelle levering. Prima recensies.
Snelle verzending. Snelle omruiling. Prettig contact per mail. Snel antwoord.
Vlot verlopen. Goed op tijd. Vlotte communicatie.
Montage. Kwaliteit. Klantenservice. Communicatie. Verwerking.
Gebrek aan gebruikerstoelichting.
Contact krijgen is erg moeilijk. Duurt erg lang. Waardeloze electrische fietsen.
Bezorging/planning door DHL was wat laks. Uitstekende service. Prettige communicatie.
Omschrijvingen van artikelen die niet kloppen. Onvolledige bestellingen. Slechte klantenservice. Geen begrip. Niet goed inhoudelijk kunnen lezen. Geen passende oplossing aangeboden.
Goed contact met de verkoper. Uitleg over de producten. Aanrader.
Slechte kwaliteit fiets. Geen contackt mogelijk. Defeckt zijwielen. Extreem scheef.
Duidelijk op de site te zoeken. Snelle levering.
Prima ervaring. Op tijd geleverd. Adequate reactie. Goede service.
Goede website. Goed werkende filter. Snelle verwerking bestelling. Mogelijkheid om te chatten. Super efficiƫnt. Voortgang verzending per e-mail. Top georganiseerd. Betrouwbaar.
Niet geleverd. Geen reactie ontvangen.
Betrouwbaarheid. Bericht bij binnenkomst.