Interpolis reviews

3.8

Robert van de Merwe
07-10-2015

Uitsluitend positieve ervaring met schadeafhandeling bij Interpolis.

Zowel bij claims inboedelverzekering als bij autoschade correct geholpen en binnen enkele dagen schadebedrag bijgeschreven op mijn Raborekening.

Gerwin
01-10-2015

Klep vaatwasser ontzet

Doordat ik over openstaande klep/deur van vaatwasser ben gevallen was die helemaal ontzet. Klep/deur wie niet meer sluiten.

Binnenbak en deur waren verbogen. Na overleg met monteur besloten om nieuwe vaatwasser te kopen omdat reparatie te duur zou worden.

Nadien bij interpolis schademelding gedaan. Ik kon geen exact taxatierapport laten zien maar wel foto's van schade.

Omdat vaatwasser 6 jaar oud was kreeg ik 40% vergoed van nieuwwaarde. Binnen een dag op rekening gestort. Ben ook zeer tevreden over interpolis. Meerdere (kleine) schades gehad afgelopen jaren maar vergoeding was nooit een probleem.

Maaike
11-09-2015

Jaren premie betaald. Heb je zo nodig geven ze niet thuis

Jarenlang premie betaald en nu ik Interpolis rechtsbijstand voor het eerst nodig heb. ..... Sorr, wij kunnen u niet helpen want het schadebedrag is TE LAAG ... O sterren dus en verzekering opgezegd

Jouri de Wijs
08-09-2015

Zeer slechte telefonische bereikbaarheid helaas

Uitkering schades duren tegenwoordig dagen, al dan niet weken en wil je telefonisch contact moet je minimaal rekening houden met ongeveer 25 min wachttijd. Zeer slecht dus helaas. Jammer want heb dit altijd een prima verzekering gevonden.

Tevreden klant
04-09-2015

Interpolis is prima, rabobank is onzinnig

Contact met Interpolis is prima. Eerder schade gehad aan dure boxen. Werd echt heel redelijk afgehandeld. Waar ik me wel aan blijf ergeren zijn de kosten voor de Rabobank. Daar kom ik nooit. Als je ze belt met de vraag wat doe je nou voor dat geld is het, "Dat is voor de verko... euh advies". Voor echte vragen verbinden ze je direct door met Interpolis. Interpolis prima, maar die Rabobank er tussenuit.

Ellen
02-09-2015

Reisverzekering je hebt er niks aan

Wij zijn naar het WK hip-hop geweest met onze dochter.

Helaas is haar rugzak daar gestolen met haar Beats koptelefoon en haar Beats Pill. Iemand heeft tijdens de prijsuitreikingen op alle tassen gepast helaas heeft er toch iemand de kans gezien om haar tas mee te nemen. De tas is de volgende dag wel terug gevonden maar natuurlijk zonder alle waardevolle spullen. Nu krijg je bij die ... Interpolis maar de helft terug! Ja u heeft met de vakantie ook al uw ketting opgegeven. Ja hallo wat denken hun dat ik fraudeer het werd dan niet zo letterlijk gezegd maar wel met een omweg wat klote bedrijf zeg. Ik ga daar mijn reisverzekering op zeggen wat heb je daar nu aan. Ze willen gewoon overal onderuit komen.

Coppens
29-08-2015

Niet glashelder blijkbaar

Heb vandaag mijn nieuwe alles in een polis ontvangen en die eens kritisch bekeken en wat me opvalt is dat de premies opzich redelijk zijn echter betaal ik blijkbaar 50% extra aan kosten van Dienstverlening Rabobank Administratiekosten en assurantie belasting. Alles bij elkaar 41 euro bovenop een premie van 83,81 euro. Kan dus niet anders de indruk krijgen dat dit niet echt glashelder is en dat op deze manier de lage premie word gecompenseerd door andere kosten op te voeren . Vind dat een slechte zaak en zou graag hierop van uw zijde een reactie zien . Kan ik in de tussentijd op zoek naar evt een andere alles in 1 polis

M peeters
28-08-2015

Inbraakschade

september2014 was ik op vakantie bij terug komst bleek er zijn ingebroken....diverse spullen waren uit huis verdwenen.....schade 6000 euro.

expert geweest....politie aangifte gedaan.alles is bij Interpolis terecht gekomen.

Nu bijna 1 jaar later.....is dat nog steeds niet afgehandeld omdat Interpolis denk aan fraude terwijl tijdens de inbraak ik aan kan tonen dat ik op vakantie was.

bellen mailen......geen gehoor altijd een uitvlucht.

wat de reden ook is ik ga hier nooit mee akkoord.....ben al 20 jaar verzekerd in die 20 jaar kleine schade door waterleiding opgegeven.

Germaine
28-08-2015

Nooit meer Interpolis

Ik heb een reisverzekering afgesloten bij Interpolis en schade aan E-reader opgetreden in koffer zeggen ze doodleuk een E-reader moet je in de handbagage vervoeren en wordt dus niet vergoed.

Ado
14-08-2015

AL 5 MAANDEN WACHTEN OP SCHADEAFHANDELING

Heb in maart schade gehad met mijn auto (FULL CASCO VERZEKERD)

en ben nog aan het wachten op een afhandeling. Telefonisch valt niet te praten (zeer onvriendelijk) heb ook een rechtsbijstandsverzekering maar ze zijn bij interpolis zo slim dat je die niet kunt gebruiken omdat mij wordt verteld dat het nog in behandeling is. Betaal al 5 maanden wegenbelasting voor nx

Heb zeer slechte ervaring zoals zonder mijn toestemming verzekering opzeggen waardoor ik een boete krijg van € 407,- die ik moet betalen. Vervolgens bel ik ze op en wordt er alleen maar excuses aangeboden maar probleem oplossen ECHT NIET......

07-08-2015

Schade

Gisteren tv laten vallen en gebeld en gelijk geregeld perfecte service

07-08-2015

Pluim voor Interpolis

in relatief korte periode twee keer moeten claimen op reisverzekering. Op zich al vervelend genoeg maar Interpolis heeft me beide keren positief verrast..Geen gezeur met formulieren doorverbinden of terugbellen. Maar beide keren alles letterlijk met één telefoontje geregeld. Dus ik dacht: tijd voor een pluim...

Rudi
28-07-2015

Uitstekende afhandeling

Heb een lekkage. Interpolis heeft alles uit handen genomen. De ingeschakelde aannemer pakt het prima aan. De Enkele rekening die ik zelf ontvangen heb wordt zonder enig gedoe vergoed. Perfecte service!

S.Heeres-Manshande
28-07-2015

Plotseling meer betalen i.v.m. met verhuizing ?

Mijn man heeft een inboedelverzekering bij Interpolis.Wij zijn vorige week verhuisd naar een eensgezinswoning.Opeens moeten we 76,00 euro meer gaan betalen omdat de inbraakkans wel eens groter kan zijn.Nu hebben we hiervoor in Amsterdam Nieuw West gewoond waar elke dag wel ingebroken werd,geen verhoging,daarna wat later bleek een van de gevaarlijkste flats in Purmerend waar ook veel gestolen werd,geen verhoging.Nu wonen we in een zeer rustige wijk en we moeten opeens meer betalen,zonder overleg werd het van onze rekening gehaald,en het is trouwens een huurhuis dus als er iets met het huis gebeurd betaald de woningbouwvereniging in de meeste gevallen.

Han
13-06-2015

Mijn moeder van 73 met een aow uitmerinf kreeg een ongeluk met haar auto niet haar schuld. De tegenpartij ook een interpolis klant de aansprakelijkheid was meteen du8delijk. Nu 3 maanden later nog steeds geen geld. Gelukkig ben ik zelf allang weg nij interpolis.

Willem power
27-05-2015

Ik ben verzekerd voor meer dan 50.000 inboedel en kan bij schade max 1500 euro vergoed krijgen .

Dat staat in de kleine letters en werden bevestigd door hun .

Bij hun ook alleen de bonus telt , de klant kan stikken .

Als mijn huis afbrand verzekerd voor 300.000 krijg ik een tentje als uitkering .

Jaar in jaar uit premie verhoging uitkering en uitkeren niet .

Ontkennen en liegen en bedriegen .Rabo als tussenpersoon die spelen het spel mee , hun dochter .

PP
18-04-2015

Na al die jaren klant te zijn, hebben we een paar keer achter elkaar stormschade. De ene keer betalen ze niet omdat volgens hen de rolluiken te oud zijn, de andere keer omdat het 'zogezegd' niet meeverzekerd is en de stormschade aan mijn auto zorgt ervoor dat mijn verzekering omhoog gaat.

NIET AFSLUITEN!

08-04-2015

Het is GLASHELDER , als het even kan keren we NIET uit., de bonussen voor ons we

Mijn verhaal niet eens aangehoord , er werd me meteen verteld dat mijn claim ( annuleringsverzekering )

niet in behandeling werd genomen. Dat is dan in ieder geval duidelijk ( GLASHELDER )

05-04-2015

Ik ben goed geholpen nadat mijn auto was gestolen

Mijn auto was gestolen, Aangifte gedaan en bij Interpolis gemeld. De volgende dag stond er een huurauto bij mij voor de deur. (Een nieuwe beetle zelfs!) Die heb ik 20 dagen mogen gebruiken daarna moest ik de auto terug brengen en kreeg ik het aankoop bedrag op mijn rekening terug gestort. Ik ben goed geholpen, Enige minpunt jammer dat ik de spullen die in de auto lagen niet vergoed heb gehad.

Astrid
13-03-2015

Snel en klantvriendelijk

Vroeger nooit schade gehad, afgelopen jaar ineens 3x. Een keer een grote ruit in de woonkamer met een barst, waarschijnlijk tijdens het stoeien een van de kinderen tegen het raam gevallen. Bij de tweede was mijn nieuwe telefoon van het bed gevallen en het scherm was stuk. En vandaag een barst in de autoruit. Bij alledrie de schades was het met een telefoontje snel geregeld, zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Alle rompslomp is uit handen genomen. Super!