Geen kwaliteit, niet klantvriendelijk
Hallo,
Ik ga hier nooit meer iets kopen. Shein kwaliteit en je betaald 75 euro voor een jurkje. Helaas door prive omstandigheden was ik 5 dagen te laat met inleveren. In de eerste 2 mails gaven ze alleen aan dat werken volgens de wet. 14 dagen retour. En ze vroegen of ik verzendkosten wilde overmaken zodat het jurkje terug gestuurd kan worden. Maar ik hoef geen kleding wat shein kwaliteit heeft voor 75 euro. En het paste niet eens. Ze zeggen alleen maar waar ze recht op hebben maar klant vriendelijk zijn ze totaal niet. Ja achteraf praten na een review. Maar de eerste 2 mails was totaal niet klantvriendelijk. Vreselijke zaak. Eigenlijk bijna oplichting, dat ze zulk slechte kwaliteit voor zoveel euro verkopen. Inclusief alle verzendkosten ben ik wel 90 euro kwijt. Bedankt Jaimymode. Geniet er maar van.
Slechters dan 1 ster. levert spullen die niet compleet zijn, en dan nog zeggen ze dat het geleverd is. Nou het was dus echt niet compleet, en naar mijn geld kan ik fluiten. Flut bedrijf.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Echt heel slecht. Retour 12 februari bij hun binnen gekomen. Gisteren maar eens een berichtje gestuurd wanneer ik mijn geld terug krijg. Wordt binnen 7 tot 14 dagen teruggestort 🤬 hoe bizar
Waardeloze mensen
Niks is hun schuld het is allemaal de schuld van een ander en dan willen ze omdat je een slechte review heb geplaatst nog even snel de credit nota veranderen en 6.95 laten betalen whawha
Nou als je zo hard nodig hebt om te kunnen eten zal ik ze overmaken hoor.
Je zal met kerst maar zonder zitten dat wil ik toch niet op mijn geweten hebben ?
Jaimymode verschuilt zich achter het gps systeem en het woord van de postbezorger.
Pakket niet ontvangen maar wel ervoor betalen.
Klantenservice staat je niet normaal te word. Want ja afgeleverd is afgeleverd volgens hun.
Meerdere klachten dus gevonden en toch geen creditnota willen doen