Zalando.nl65 ervaringen

Karin
15-04-2019

Uitstekende en snelle service

Twee paar Sketchers gekocht voor mijn zoon. Na 1x dragen struikelde hij een de neus van de schoen was behoorlijk beschadigd en de lip op de wreef van je voet kapot. Wel slecht voor kinderschoenen.
Het andere paar ging een dag later kapot. Met de veters strikken trok hij het vetergaatje stuk.
Een mail gestuurd naar de klantenservice en de volgende dag antwoord. Ik kreeg die twee paar schoenen gratis, ze hoefden ook niet teruggestuurd!

In het verleden heb ik ook al eens de helft van een bedrag voor schoenen teruggekregen omdat de lichtjes in de zool het niet meer deden.
Ik ben een zeer tevreden klant!

Mascha
12-04-2019

Geld nog steeds niet terug gestort

Begin vorige week een mail ontvangen dat het geld binnen 5 werkdag zou worden teruggestort. Nu 7 werkdagen verder en nog steeds niets ontvangen. Tot op heden ook geen reactie op onze mail die wij hebben gestuurd.

Joao
11-04-2019

Waardeloze klantenservice, onbereikbaar!

Ik probeer al een week contact op te nemen met de klantenservice van Zalando zowel via email als via de 0800 tel. nummer, maar onbereikbaar.

Dit omdat een retourlabel niet door TPG post geaccepteerd wordt.

Renaldo
Renaldo
06-04-2019

Klant kwijt

Ons zijn ze ook kwijt als klant al 1 week wachten op onze kleding was voor heen wel anders toen ging het allemaal veel sneller en dat voor 400 euro mag je wel wat meer verwachten niet dus dan hebben ze misschien 1 maand de tijd maar dit hebben wij bij hun nog nooit meegemaakt dat je zo lang moet wachten op je kleding dus voor ons nooit meer jaren klant geweest

Khadija
01-04-2019

Wat is Zalando overkomen? Overgenomen door artificial intelligence?

Jarenlang met veel plezier en naar alle tevredenheid gewinkeld bij Zalando. Ik kan echter ineens niet meer bestellen bij Zalando tenzij ik een creditcard aanschaf? Bij bellen krijg ik keer op keer een standaard antwoord: het systeem bepaald hoe u betaald? Sinds wanneer is de wereld overgenomen door Ali's (artificial intelligence) wil het bedrijf graag failliet gaan ofzo? Onbegrijpelijk hoe laks Zalando met zijn klanten omgaat. De klanten die nota bene dit bedrijf zo groot hebben gemaakt.

Maria
31-03-2019

Bh beugel

Mooie BH besteld , gepast . Tijdens het dragen prikte de beugel in mijn lichaam . 2 dagen oud . Gelijk aan de bel getrokken en wat bleek , omdat ik het gespoeld had voor dat ik het aandeed , mag ik het niet terug sturen voor een ander of mijn geld terug . 2 dagen .
weer een klant kwijt

Sophie
27-03-2019

Klant kwijt

Ik heb twee weken geleden een paar schoenen gekocht bij Zalando. Mijn bestelling was maat 37, maar die bleken te klein, dus teruggestuurd en maat 38 besteld. Deze kwamen een paar dagen later aan, alleen bleek dat maat 39 opgestuurd was en deze waren weer te groot. Toen heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice (binnen de aangegeven uren!) maar dit nummer was niet bereikbaar. Later opnieuw geprobeerd, maar opnieuw geen contact te krijgen. Toen maar de schoenen teruggestuurd en voor de derde keer besteld. Opnieuw krijg ik maat 39 ipv 38 en opnieuw is er op verschillende tijdstippen en dagen geen contact met de klantenservice te krijgen. Ondertussen zijn we een paar weken en enkele honderden euros verder en heb ik nog steeds geen schoenen. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Eline
Eline
27-03-2019

Zwangerschaps lint ontbreekt

Vorige week een zwangerschaps jurkje besteld. Hierbij zat echter geen lint bij, zoals op de voorbeeld foto te zien was. Gebeld naar Zalando en het jurkje zou inderdaad voorzien zijn van een lint. Nu vroeg ik of het lint alsnog verstuurd kon worden. Maar nee dat kan blijkbaar niet. Ik moet eerst een andere bestellen en de huidige jurk terug sturen, voordat ik aan zo'n lint kom. Ter compensatie krijg ik 10,- terug, maar eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten. Als jullie echt zo klantvriendelijk zijn, dan stuur je dat lintje alsnog. Ik heb nooit slechte ervaringen met Zalando gehad, maar eerlijk gezegd ben ik er nu klaar mee.

Winnie
26-03-2019

Onvriendelijk en oneerlijk bedrijfje.

Ik doe 2 bestellingen bij zalando, toevallig voor hetzelfde bedrag, waren schoenen maar in 2 verschillende kleuren. De ene kleur bevalde zo niet dus stuur die retour en betaal netjes de andere.
Na een aantal weken ontvang ik een aanmaning en blijkt dat ze het verkeerde paar als retour genomen hebben maar zou mijn geld terugkrijgen en dan kon ik gewoon het andere paar daarvan betalen was zogezegd rap opgelost. 2 weken later bel ik opnieuw want had mijn geld nog altijd niet teruggekregen. Nu blijkt dat ze dat niet willen storten voor ik het andere paar betaald heb. Had de dag ervoor nog een bestelling geplaatst omdat ik dacht dat het wel in orde zou komen en moest nu ook deze bestelling eerst betalen voor ik mijn geld terug zou krijgen. Hoewel de bestelling hun magazijn zelfs nog niet verlaten had en je normaal 2 weken de tijd krijgt om deze te betalen als je de goederen houd. Anuleren kon intussen ook niet meer. Inmiddels zijn we 5 weken verder en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Ik bestel hier nooit nog iets! Zij maken fouten en dan gaan ze nog een beetje oneerlijk doen en vriendelijk zijn ze ook al niet. Loop nog liever 100 km om dan nog zo iets te bestellen.
Weer een klant KWIJT bravo hoor!

Elmer
Elmer
24-03-2019

Hoe is Zalando zo afgegleden?

Had goede ervaringen met Zalando maar nu helemaal klaar mee. Twee keer op rij de verkeerde kleur jas bezorgd. Ik denk, voordat ik nogmaals bestel neem ik even contact met ze op zodat het nu wél goed gaat. "Nee meneer, komt helemaal goed, ik neem contact op met het magazijn als u een bestelling plaatst" Nou niet dus, de derde keer wéér de verkeerde kleur. En dan de reactie "Stuur m maar retour" Stelletje prutsers. Jammer, want bestelde graag bij ze.

Sil
21-03-2019

Wat is er aan de hand bij Zalando?

Al weken lang kan ik alleen per creditcard betalen bij Zalando maar ik heb geen creditcard.wat is er aan de hand bij Zalando? Voorheen nooit geen problemen gehad met betalen.komt bij dat ik nog een tegoed heb staan daar kan ik nu ook geen gebruik van maķen.dus ook mijn tegoedbon wordt vast gehouden! De telefonistes hangen al weken lang het standaard zelfde verhaal op.Ik kom geen steek verder.daarbij komt ook nog dat ik dan artikelen in mijn winkelwagen heb staan maar dan melding krijg dat bepaalde artikelen zijn uitverkocht.gggrrrr! Ik baal hier enorm van.en wil eigenlijk geen bestellingen meer plaatsen.maar omdat er nog een tegoed van € 90,- staat.probeer ik het zo af en toe nog eens.na af gewacht te hebben op advies van de telefonistes die je nergens mee verder kunnen helpen.

Mo
18-03-2019

Horloge

Horloge is binnen 2 maanden kapot gegaan. Ik schrijf een mail naar ze om te kijken of ze iets kunnen doen nog ik heb nooit meer iets terug gekregen ook niet na de 2 en 3e keer ik word genegeerd wat normaal niet zo is als ik iets anders vraag

Ano
07-03-2019

Zalando is niet meer wat het was

Zalando heeft z’n beste tijd wel gehad volgens mij. In het verleden werd alles zo snel verzonden maar helaas is dit niet meer het geval. Bijna een week wachten in de tijd dat alles de volgende dag in huis is, is niet meer van dez tijd! Jammer. Ik overweeg de Zalando app te verwijderen om teleurstellingen te voorkomen.

Alison
04-03-2019

Bestellen op rekening is ineens afgeschaft

Bestellen op rekening bij Zalando kan ineens niet meer. Ik doe dit al jaren en heb nooit een probleem met Zalando gehad, tot op heden. Inmiddels al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar deze mensen reageren ongeïnteresseerd. Ze kunnen/willen er niets mee doen. Schandalig en belachelijk. Zo raak je vaste klanten kwijt!

Dewi
Dewi
26-02-2019

Waardeloos! Wat is met zalando gebeurd?

Waardeloos! Ik heb met cadeaubonnen een leuke portemonnee gekocht, dacht ik. Maar mij werd het verkeerde product gestuurd. Ik belde de klantenservice en de dame vertelde me, dat zoiets kan gebeuren en ik gewoon opnieuw moest bestellen. Maar ik wil wel mijn cadeaubonnen daarvoor willen gebruiken. Dame vertelde me dat ik gewoon bij het betalen "achteraf betalen" moest kiezen, zo zou ik alsnog met het tegoed van mijn cadeaubonnen achteraf kunnen betalen. Nou, die optie staat er niet. Ik dacht dat ik het even afwacht, omdat ik gewend ben dat zalando toch best snel met de retour verwerking is. Woensdag opgestuurd, donderdag bij zalando arriveerd. Nu maandag nog steeds geen tegoed van mijn cadeaubonnen op mijn account. Inmiddels is mijn portemonee uitverkocht, mijn tweede keuze afgeprijst. Klantenservice gebeld. Deze dame was zeer ongeïnteresseerd (belgische dame). Zei alleen dat ik moest wachten of gewoon opnieuw moest bestellen zonder mijn tegoed. Pardon? Jullie sturen mij het verkeerde product. Jullie kunnen toch zien dat het pakket terug bij jullie is? Wil ik tenminste mijn tegoed van de cadeaubonnen terug, zo dat ik opnieuw kan bestellen voordat alles uitverkocht is. Maar nee, er werd niet met een oplossing gekommen. Wat een waardeloze klantenservice. Ik was altijd een blije klant bij zalando geweest. Maar nu wil ik mijn cadeaubonnen nog inwisselen en dan is het klaar voor mij met zalando. Ik ga mijn account wissen of laten wissen. NOOIT MEER!

Emlia
15-02-2019

Bizar slechte klantenservice

Zeer slechte klantenservice! Personeel kan niet normaal de klant te woord staan. Nooit heb ik mijn bestelling ontvangen, en heb ik al vijf keer aan de telefoon gehangen. Het personeel heeft geen nette manier van omgang met de klant. Hangen spontaan op of schreeuwen door mijn verhaal. Zalando kan van de klantenservice van Wehkamp leren!

Boudewijn
07-02-2019

Waardeloze klantenservice

Nog nooit zo slecht behandelt door een telefoniste van een klantenservice, en dat om een simpele vraag

Patrick
07-02-2019

Klacht supersnel en supernetjes afgehandeld!

We hebben vandaag telefonisch een klacht over een paar schoenen doorgegeven aan Zalando. De medewerkster heeft twee opties aangeboden.
- Optie 1:
Schoenen retour en volledige bedrag terug
- Optie2 :
Een ruime vergoeding ter compensatie van de klacht, hiermee kan de klacht verholpen worden bij een schoenmaker.
Na telefonisch onderhoud was de ruime vergoeding binnen 5 min. op mijn Paypal rekening gestort. Vandaar mijn 10 voor de geleverde service!

Linsey
23-01-2019

Waardeloze klantenservice geen enkele medewerking

Super slechte en waardeloze…
Super slechte en waardeloze klantenservice.
Ik had VVV bonnen gewonnen hier wilde ik een horloge van kopen op zalando. Daarvoor moest ik eerst een zalando cadeaubon kopen met de VVV bonnen.

Het pakket met horloge 1 had ik via paypal betaald het pakket horloge nummer 2 met de cadeaubon. Nu heb ik nummer 1 terug gestuurd en hebben ze het tegoed niet op mijn paypal maar terug op mijn tegoed gestort. Terwijl ik de juiste informatie had bijgevoegd.

Niemand is thuis bij zalando want eerst kan het niet teruggedraaid worden omdat het betaald is met paypal (? ) nu kan het na een aantal mails ineens niet omdat het wettelijk niet mogelijk is. (? ) wat een kletskoek. Zij hebben het geld op de verkeerde manier teruggeboekt en nu zit ik met een tegoed op mijn account en moet ik de creditcard nog betalen.

Echt waardeloos terwijl ik zelfs de juiste gevens heb bijgevoegd zijn ze niet coullant en willen niet meewerken.

Super slecht ik zal mijn tegoed nog op moeten maken maar daarna gren zalando meer voor mij

Tom
Tom
16-01-2019

Nooit meer Zalando, callcenter-medewerker een ramp!

Witte sneakers bestelt via zalando. Na drie dagen kreeg ik om 04:00 een geautoriseerde mail dat mijn bestelling was vertraagd. Om 09:00 kreeg ik echter een mail dat mijn bestelling onderweg zou zijn. Erg vreemd, maar oké, heel blij dat toch onderweg is.

Bij thuiskomst opende ik het pakketje. Tot mijn verbazing zat de pakbon erin met het goede artikel, maar in het pakketje zelf zat een skinny jeans. Ik nam telefonisch contact op met de klantenservice.

Ik uitgelegd aan een (duidelijk hoorbaar) zenuwachtige dame wat er mis ging. Haar antwoord was schrikbarend. “ik zie dat de sneakers die u bestelde nu uitverkocht zijn. Dus toen u ze kocht waren er al niet meer zoveel. Op dat moment loop je risico dat je je gewenste product niet krijgt maar dat je iets verkeerd krijgt opgestuurd.” zeer bijzonder.

Maar de dame gaat verder: “ik heb nog één sneaker in een maatje groter zie ik. Die kun je op eigen risico bestellen.” dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik wil gokken ga ik wel naar een casino en bestel ik niet op een webshop. Als dit je bedrijfsvoering is zal ik me als management toch eens achter de oren krabben.

Voor mij, nooit meer zalando!

Meer Zalando.nl reviews
Welk cijfer geef jij Zalando.nl?