Zalando.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Zalando.nl ervaringen

Arno
24-07-2024

Op 18 juni twee paar schoenen besteld en nooit gekregen. Vervolgens moet ik een heel formulier met alle track&trace, bestel- en productcodes invullen (oftewel: voor hen het onderzoek doen). Met tegenzin wilde ik dat wel, maar ze stuurden iedere keer een digitaal formulier toe als jpg bestand. Die kan je alleen editen met acrobat pro. Dat heb ik 4 keer aangegeven en ik kreeg iedere keer een standaard excuusbrief maar geen ander formulier. Gevraagd om als het als docx bestand te sturen of per post. Maar ook dat was weer veel te veel moeite voor ze. Uiteindelijk naar een printshop moeten gaan om voor €1,10 dat formulier te laten uitdraaien. Het volledig ingevuld toegestuurd afgelopen zaterdag. Nu meer dan een maand later nog steeds geen reactie van ze. Het is nu vijf weken geleden dat ik ze 230 euro heb gegeven. Het enige wat ik er voor terug ontvangen heb zijn: slappe excuses, standaard brieven, heel veel gezeik en geen schoenen of geld terug! koop hier nooit! er zijn zat andere!

P.Tuijp
23-07-2024

Ik wilde eigenlijk cijfer 0 geven! doordat ik een verkeerd eindcijfer heb ingevuld met de betaling, kreeg ik een deel van de betaling teruggestort. Dit bedrag wederom overgemaakt en toen kwam er een incassobureau bij, dat ik het bedrag inclusief incassokosten moe overmaken. Maar ik heb het bedrag al betaald! ja, maar dit gaat digitaal en omdat je een verkeerd nummertje had, kan het niet naar jou herleiden. Dit is dus officieel diefstal want ik heb geeoon al betaald! net zoals ik al jaaaaren alles gelijk netjes betaal.

Delsheer
18-07-2024

Nooit meer bij zalando bestellen, door verkeerde retourlabel kreeg ik een incasso en daarna een rechtbank. 2x over gebeld niemand kon het oplossen. 3x retourlabel gebruikt en 3 x kreeg het product thuis teruggestuurd.

Hell
08-07-2024

Nooit zaken doen met Zalando! Kreeg een onterechte incasso aan mijn broek voor iets wat ik wel had betaald. Meteen doorgezet naar een (ook Duits ) incasso bureau (Pair finance) waar ze even het bedrag X2 deden. Het bleek dat het betalingskenmerk niet goed was ingevuld zeggen ze, echter nooit enige communicatie van de kant van Zalando hierover gewees. De klantenservice dreunt alleen maar ingestudeerde versjes op hoe vervelend het allemaal is maar een oplossing ho maar. Gewoon betalen dus. Je moet toch wel een heel laag IQ hebben om voor zo’n **t bedrijf te willen werken.

Anna-Milena
08-07-2024

Een bestelling niet ontvangen, maar Zalando vraagt ook aan mij te betalen voor een niet ontvangen product.

Dat doen ze volgens mij bij veel meer mensen zo. Ik heb hun meerdere keer gezegd dat het illegal is en betaling te vragen terwijl ik het niet heb ontvangen maar je krijgt er altijd dezelfde antwoord erop uit hun klantenservice script:

"I understand that it is annoying that our research team has decided not to issue a refund. However, several checks were carried out, after which this decision was made.

Unfortunately, I cannot deviate from this decision."

Dat is echt oplichterij. Niet betalen, klacht bij geschillen commissie indienen en nooit meer bij Zalando bestellen.

Lisa
03-07-2024

Het is wederom verkeerd gegaan met een bestelling bij Zalando. ik heb een grote hoeveelheid kleding besteld en deze is in verschillende pakketten naar mij verzonden. Alle pakketjes zijn netjes aangekomen, daar gaat mijn klacht niet over. Echter missen er twee artikelen, dit heb ik netjes aangegeven bij de klantenservice. Zojuist komt dezelfde bezorger bij mij aan de deur en zegt dat hij heeft vernomen dat ik heb aangegeven dat ik helemaal geen pakket heb gehad. Waar slaat dit op? Dat heb ik nooit gezegd! Daarnaast heb ik van de klantenservice een mail ontvangen dat alles goed is gegaan en zij in de veronderstelling zijn dat ik alles heb ontvangen. Wat is dit voor oplichterij? Lekker makkelijk geld verdienen, de helft van de items niet versturen en hier dan alsnog geld voor vragen. Steek de hand eens in eigen boezem Zalando, jullie zijn schandalig bezig en dat voor zo'n grote webshop. in en in triest. Ik WEIGER te betalen voor de missende items.

Romi
17-06-2024

Klantenservice is verplaatst naar Suriname en luistert niet naar je vraag, kijken zaken ook niet goed na. Bestelling is door de bezorgdienst gewoon gemarkeerd als afgeleverd en IK kan hier nu voor opdraaien. Lekker dan. Ik heb hiervoor een rechtsverklaring verstuurd op 6 juni, kreeg maar geen reactie en na meerdere telefoontjes met Zalando kreeg ik eindelijk te horen dan het formulier naar de verkeerde afdeling was verstuurd. Niemand zag dit eerder aan de telefoon. Rechtsverklaring eindelijk goed terecht gekomen, krijg ik de reactie dat de bezorgdienst het pakket als afgeleverd heeft gemarkeerd, en ze me daarom niet kunnen terugbetalen. Dat is het hele probleem! Geen handtekening gezet, geen “grondig onderzoek” verricht zoals ze beweren, want dan zouden ze zien dat ik het pakket NIET heb ontvangen! Het gaat om €400! Ik ga hiermee verder. Bestel NIET bij Zalando!

Ce
08-06-2024

Waardeloos bedrijf! Waar is de service van Zalando hoe we die eerder kenden?

Schoenen besteld in maat 38, er werd maat 37 geleverd, kan gebeuren. De schoenen waren uitverkocht in 38 dus seintje aangezet, ja hoor maat 38 was weer op voorraad, je raadt het al. WEER maat 37!

Na de tweede verkeerde levering gevraagd hoe we deze fout van Zalando op kunnen lossen, heb vanaf 29 april tot op heden ZES mails gestuurd met de vraag, maar echt geen enkele reactie! :(

Nooit meer Zalando voor mij op deze manier!

Roy
03-06-2024

Het zijn oplichters 🤬🤬🤬🤬

Krijg je je pakket slippers weg .

En dan bellen die mensen daar zeggen je heb alles gehad. Maar dat is niet zo en heel veel klanten hebben dit probleem .en hun onderzoek dat ze doen doen ze niet eens. Ze bellen post nl niet eens op .hun lichten klanten op er word niks met je klacht gedaan bij zalando of post nl word er uit je pakket gestolen en ze doen er helemaal niks aan al bel je 100 keer doen ze nog niks kanslozen allemaal aan de telefoon daar ⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️nooit meer daar bestellen ⛔️⛔️⛔️⛔️

Nicole
31-05-2024

1 Groot drama, had 2 bestellingen gedaan en deze hadden ze samengevoegd tot 1 bestelling en dus in 1x geleverd. Keurig betaald met het bestelnummer blijkt nu dat het een bestelnummer is van een oude bestelling die ooit geannulleerd was, dus hebben ze de betaling verekend met andere bestellingen die al betaald waren.ja het word steeds mooier inmiddels 6 emails en gebeld te hebben is er NIKS opgelost. Dus ik weiger nu sinmpel weg OPNIEUW te betalen en wacht rustig op de deurwaarder. Echt zwaar absurd dit en koop er ook nooit meer wat

24-05-2024

Wat een waardeloos bedrijf! Begin mei hebben wij een broek besteld. Die kwam in de verkeerde maat binnen. Vervolgens nogmaals een broek besteld en wat denk je? Weer de verkeerde maat. Vervolgens gaan we op vakantie, met spoed levering toch maar weer besteld, hoppa. Weer de verkeerde maat. Dit slaat echt alles. Bel je op om een klacht in te dienen. De dhr. taha Coskun aan de telefoon, meneer vind het heel vervelend en zou zorgen dat wij de volgende dag een nieuwe broek krijgen. (1 dag voor vertrek) Dan krijgen we een mail dat we eerst maar eens de broek moeten terug sturen. Ik weer bellen, ja sorry meneer, dat is verkeerd vermeld, u moet echt eerst de broek terug sturen, uw probleem. Dit kan toch niet. Wat slecht dit. Ophalen gaat ook niet, dus vette pech. Na bijna een maand nog steeds geen goede broek. Terug die zooi en kopen wel ergens anders.

Joël
14-05-2024

Had liever -10 gegeven. Incompetent bedrijf. Geeft valse informatie door. Beloofd 24h levering. Stond vandaag levering, maar is niets geleverd. Never again koop ik nog bij Zalando. En ik zal mooie reclame maken, dat is 1000% zeker.

Rien
24-04-2024

Waardeloos bedrijf, sturen aanmaningen terwijl je betaald hebt. uitschrijven is niet mogelijk 3 maanden wachten en opnieuw contact opnemen Nee nooit meer spam bedrijf alles naar de vuilnisbak, Willen ook niet naar je klacht luisteren dan word de telefoon erop gegooid onvriendelijk kut bedrijf

Merrie
23-04-2024

Jas besteld, binnen een paar maanden al kapot.

En toch moeten betalen!

Daarna rauwelijks gedagvaard, en ondanks een stevig verweer.

Toch nog in de proceskosten veroordeeld.

En ik ben niet de enige blijkbaar.

Mensen koop hier, aub nooit meer iets.

Koop via AliExpress of Temu.

Ideaal en nooit geen klachten.

Kimia
09-04-2024

Not sure how and when Zalando is starting lying to customers and stealing their money. Very shame on them.

I received an order in used condition and this is not the first time I am getting an item which is damaged and look used. Zalando did not accept my claim and asked me to pay for the item regardless and that they do not accept my return. Zalando is becoming a scam and a fraud.

Not a surprise that their rates and reviews are so low every where on the internet.

I hope they go down soon due to the way they react to their customers especially recently.

Remco
19-03-2024

Na het niet leveren van een bestelling ben ik nu tig emails verder om mijn geld terug te krijgen. Absurt hoed dit werkt bij Zalando!

Ik raad iedereen aan om niet meer bij Zalando te bestellen en het risico te lopen. Het leidt tot grote frustratie en irritatie!

Angela
18-03-2024

Waardeloos .bestel daar nooit iets meer .spullen al een hele tijd geleden retour gestuurd en nog steeds niet verwerkt .contant gehad met klantenservice .nou daar wordt je fanastisch geholpen .niet dus .vanalles gestuurd .track en trace mails enz .nu moet ik eem rechtsverklaring invullen?🙄🙄 afijn drie keer! gedaan .en afgewezen .dan weer niet volledig ingevuld .dan weer hebben ze de verkeerde gestuurd .en ga zo maar door .waardeloos dit .nu als klap op de vuurpijl .een incassobureau op mn nek .met 40 euro extra boete .! t te gek voor woorden .belachelijk zooitje daar dus als goede tip .nooit! iets bestellen daar .alleen maar ellende .

Lieke
12-03-2024

Twee items besteld met een fashioncheque bon. Items waren allebei te groot. 1 item in een kleinere maat ervoor teruggekocht en gevraagd aan Zalando of ze de korting van de fashioncheque hierop wilden toepassen. Daarbij gaven ze aan dat dit sinds drie maanden niet meer mogelijk is, nieuw beleid. Dit is hetzelfde wanneer ik in de winkel een item koop met een kortingsbon, deze later wil omruilen voor een kleinere maat, er dan ineens voor moet betalen en ik later dus weer een nieuw item verplicht ben daar te kopen van die kortingsbon. Echt een heel erg raar beleid en de dame van de klantenservice was het met mij eens.

Viviana
27-02-2024

Zalando was een bedrijf waar ik net als meerdere klanten zoals ik hier lees, jaren lang kleding heb gekocht. Ik had echter geen klachten of vervelende ervaringen.

Het laatste jaar is de klantenservice zodanig achteruit gegaan in hun dienstverlening, dat er naar mijn idee zelfs misbruik wordt gemaakt van klanten.

Zoals bij meerdere klanten is ook bij mij zogenaamd een pakket zonder inhoud aangetroffen door Zalando nadat ik mijn pakket met een Zalando retour etiket heb terug geretourneerd. Met de track en trace code van DHL, hebben we gezien dat alles netjes is aangekomen (ook met het gewicht van het pakket). Schade en gemiste items waren niet van toepassing omdat DHL dit wettelijk moet melden.

Zalando weigert mee te doen aan het onderzoek die DHL wil gaan uitvoeren zodat er kan worden gekeken waar het probleem ligt.

Anke
19-02-2024

Cadeaubon van €50 is al verzilverd maar door wie?!

Voor kerstmis ontving ik van mijn tante een Zalando cadeaubon van €50. Bij mijn poging tot verzilvering in januari kreeg ik een foutmelding. Na contact met de klantendienst bleek de bon al verzilverd te zijn op een andere account. Ondanks herhaalde pogingen via de klantendienst hebben mijn tante en/of ik geen oplossing ontvangen en hoor we enkel dat ze ons NIET willen helpen. We hebben nu een formele claim ingediend voor de diefstal van onze cadeaubon en verzoeken een onmiddellijke terugbetaling.

Deze ervaring heeft ons vertrouwen in Zalando geschaad, vooral omdat de klantenservice niet adequaat heeft gereageerd op ons probleem.

Mocht je toch nog een aankoop plannen, gebruik dan uw Visa kaart. Dan kan u indien nodig een claim indienen. Ons zijn ze natuurlijk kwijt als klant.

Meer Zalando.nl reviews