Ik heb op 26 november 2024 bij Zalando.nl een bestelling geplaatst. Deze bestelling is in verschillende pakketten verstuurd. Eén van de pakketten is niet bij mij aangekomen. Ik heb Zalando hiervan op de hoogte gesteld. Zij hebben overleg gehad met de vervoerder, DHL. DHL verklaart dat zij het pakket overhandigd hebben aan mij. Op het moment waarop dat volgens de verklaring van DHL plaats heeft gevonden was ik (aantoonbaar) afwezig en niemand anders heeft toegang tot mijn woning. Zalando weigert echter tot terugbetaling over te gaan. Aangezien het om een aanzienlijk bedrag gaat heb ik mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en heb ik tevens de Autoriteit Consument en Markt en Thuiswinkel.org op de hoogte gesteld van deze wanprestatie.
Naar je geld kan je fluiten als je iets retour stuurt! Klantenservice doet niets, lachen erom als je belt, spreken nauwelijks of onverstaanbaar Nederlands. Wat een slecht bedrijf en een, zo mogelijk, nog slechtere klanten"service". Nooit meer bestellen we hier iets! Oplichters
Al jaren klant bij Zalando en al heel wat jaren ook cadeaubonnen gebruikt. Nu afgelopen maand laarzen besteld en deze via ideal betaald maar ze moesten helaas retour. Kreeg vervolgens een melding van Zalando of ik het geld terug wilde via de rekening ( wat 5 dagen zou duren ) of doormiddel van een tegoed of cadeaubon op mijn account. Ik dacht doe maar makkelijk via account, maar wist niet dat de voorwaarden zijn gewijzigd en dit wordt ook NIET aangegeven! De bonnen kan je niet meer gebruiken voor heel veel dingen ( sieraden-make up )en nog veel meer! Dus je hebt nu een cadeaubon van Zalando maar deze kan je niet meer voor alle aangeboden producten of goederen gebruiken. Wanneer je contact opneemt krijg je letterlijk te horen " dan had u de voorwaarden maar moeten lezen op onze website. deze hebben wij aangepast. "
Helaas voor ons nooit meer Zalando.
Ik bestel al plus minus 10 jaar bij Zalando ik herken deze klachten totaal niet wat hier aan slechte reviews wordt gegeven Zalando is juist mijn favoriete nr 1 online shop, als er iets mis gaat wordt het altijd netjes afgehandeld,of krijg ik een kortingscode voor excuus, dat is vorige week nog gebeurt,en kreeg na retour nog een kortingscode voor excuus na controle retour ,heb die vandaag gebruikt voor een blazer, ben ik dan de eenige klant die 10 jaar tevreden is onbegrijpelijk.
Ik heb een vvv-cadeaubon en ik zie online leuke sieraden die ik wil bestellen. Vvv-bon geactiveerd en dit loopt perfect totdat je de bon wil inzetten. Wat blijkt na chatten, mailen en bellen bon
Kan niet ingewisseld worden voor sieraden.
Ik vind dit een zeer slechte zaak. Ik word nu gedwongen om gewoon maar even iets anders te nemen als kleding, tas of schoenen.
Dit is te gek voor woorden.
Dus let op bij het activeren van vvv- cadeaubon!
Ik had 16 augustus 1 Nike air force schoenen besteld en het is niet bezorgd ik heb netjes zalando op gebeld en uitgelegd hoe en wat ze melde mij zo e-mail verklaring 8x opnieuw moest ik invullen l geen probleem doe ik het. Vervolgens zijn we al 1 maand en 15 dagen verder nog steeds niks gehoord als ik bel dan zeggen ze ja wat extra tijd nodig ja ik kan kan niks aan doen dit dat elke x vandaag heb ik gebeld ik was heel erg boos en gezegd of ik mijn geld nog terug kan krijgen nog steeds vragen ze om tijd. Zalando is een oplichter letterlijk niet vertrouwen je kan beter ergens anders op bestellen dan Zalando. Zalando is oplichter.
Wat een VRESELIJKE ervaring! Onze bestelling is niet volledig aangekomen. De artikels konden zelfs nooit volledig in de geleverde verpakking verstuurd worden. Foto's getrokken ter bewijs. Maar helaas.
Zalando weigert terugbetaling, maar beweert wel over een intern onderzoek te beschikken dat het artikel wel geleverd zou zijn. Dit willen ze uiteraard niet delen. Wij zitten met de kosten en AI-communicatie. Jammer! WIj zien ons geld niet terug. NIET bestellen! NIET te vertrouwen
Bestel je iets, het past niet. Krijg je 3x een retourlabel werkt niet. Bel je voor de 3e keer krijg je een dame aan de telefoon die haar werk niet leuk vind en je gewoon zegt ja jouw probleem. En op hangt in je oor. Als dit de klantenservice is mogen jullie ze wel een lesje klantvriendelijkheid geven. Bah bah heel mn ochtend verziekt.
Jas besteld,verkeerde gekregen, dezelfde dag retour gestuurd.
Rechtverklaring moeten invullen omdat er een andere jas in de retour zat. Heel het vehaal meermaals uitgelegd via telefoon en mail.Retour wordt nu niet aanvaard en moeten we deze jas betalen.
Het magazijn dat de verkeerde jas heeft opgestuurd heeft ern onderzoek gedaan en dit is hun antwoord!
Item was nieuw en voor de 1ste keer verzonden, hierdoir kunnen ze de retour niet aanvaarden!
Oplichting in de eerste graad!
Koop nooit meer bij Zalando.
Ali Kaya.
De laatste tijd een paar keer gebeurd dat product niet aangekomen is en het is duidelijk te zien aan Track & Trace. Toch willen ze betaald krijgen en doen ze moeilijk om bestelling te annuleren.
Op 18 juni twee paar schoenen besteld en nooit gekregen. Vervolgens moet ik een heel formulier met alle track&trace, bestel- en productcodes invullen (oftewel: voor hen het onderzoek doen). Met tegenzin wilde ik dat wel, maar ze stuurden iedere keer een digitaal formulier toe als jpg bestand. Die kan je alleen editen met acrobat pro. Dat heb ik 4 keer aangegeven en ik kreeg iedere keer een standaard excuusbrief maar geen ander formulier. Gevraagd om als het als docx bestand te sturen of per post. Maar ook dat was weer veel te veel moeite voor ze. Uiteindelijk naar een printshop moeten gaan om voor €1,10 dat formulier te laten uitdraaien. Het volledig ingevuld toegestuurd afgelopen zaterdag. Nu meer dan een maand later nog steeds geen reactie van ze. Het is nu vijf weken geleden dat ik ze 230 euro heb gegeven. Het enige wat ik er voor terug ontvangen heb zijn: slappe excuses, standaard brieven, heel veel gezeik en geen schoenen of geld terug! koop hier nooit! er zijn zat andere!
Ik wilde eigenlijk cijfer 0 geven! doordat ik een verkeerd eindcijfer heb ingevuld met de betaling, kreeg ik een deel van de betaling teruggestort. Dit bedrag wederom overgemaakt en toen kwam er een incassobureau bij, dat ik het bedrag inclusief incassokosten moe overmaken. Maar ik heb het bedrag al betaald! ja, maar dit gaat digitaal en omdat je een verkeerd nummertje had, kan het niet naar jou herleiden. Dit is dus officieel diefstal want ik heb geeoon al betaald! net zoals ik al jaaaaren alles gelijk netjes betaal.
Nooit meer bij zalando bestellen, door verkeerde retourlabel kreeg ik een incasso en daarna een rechtbank. 2x over gebeld niemand kon het oplossen. 3x retourlabel gebruikt en 3 x kreeg het product thuis teruggestuurd.
Nooit zaken doen met Zalando! Kreeg een onterechte incasso aan mijn broek voor iets wat ik wel had betaald. Meteen doorgezet naar een (ook Duits ) incasso bureau (Pair finance) waar ze even het bedrag X2 deden. Het bleek dat het betalingskenmerk niet goed was ingevuld zeggen ze, echter nooit enige communicatie van de kant van Zalando hierover gewees. De klantenservice dreunt alleen maar ingestudeerde versjes op hoe vervelend het allemaal is maar een oplossing ho maar. Gewoon betalen dus. Je moet toch wel een heel laag IQ hebben om voor zo’n **t bedrijf te willen werken.
Een bestelling niet ontvangen, maar Zalando vraagt ook aan mij te betalen voor een niet ontvangen product.
Dat doen ze volgens mij bij veel meer mensen zo. Ik heb hun meerdere keer gezegd dat het illegal is en betaling te vragen terwijl ik het niet heb ontvangen maar je krijgt er altijd dezelfde antwoord erop uit hun klantenservice script:
"I understand that it is annoying that our research team has decided not to issue a refund. However, several checks were carried out, after which this decision was made.
Unfortunately, I cannot deviate from this decision."
Dat is echt oplichterij. Niet betalen, klacht bij geschillen commissie indienen en nooit meer bij Zalando bestellen.
Het is wederom verkeerd gegaan met een bestelling bij Zalando. ik heb een grote hoeveelheid kleding besteld en deze is in verschillende pakketten naar mij verzonden. Alle pakketjes zijn netjes aangekomen, daar gaat mijn klacht niet over. Echter missen er twee artikelen, dit heb ik netjes aangegeven bij de klantenservice. Zojuist komt dezelfde bezorger bij mij aan de deur en zegt dat hij heeft vernomen dat ik heb aangegeven dat ik helemaal geen pakket heb gehad. Waar slaat dit op? Dat heb ik nooit gezegd! Daarnaast heb ik van de klantenservice een mail ontvangen dat alles goed is gegaan en zij in de veronderstelling zijn dat ik alles heb ontvangen. Wat is dit voor oplichterij? Lekker makkelijk geld verdienen, de helft van de items niet versturen en hier dan alsnog geld voor vragen. Steek de hand eens in eigen boezem Zalando, jullie zijn schandalig bezig en dat voor zo'n grote webshop. in en in triest. Ik WEIGER te betalen voor de missende items.
Klantenservice is verplaatst naar Suriname en luistert niet naar je vraag, kijken zaken ook niet goed na. Bestelling is door de bezorgdienst gewoon gemarkeerd als afgeleverd en IK kan hier nu voor opdraaien. Lekker dan. Ik heb hiervoor een rechtsverklaring verstuurd op 6 juni, kreeg maar geen reactie en na meerdere telefoontjes met Zalando kreeg ik eindelijk te horen dan het formulier naar de verkeerde afdeling was verstuurd. Niemand zag dit eerder aan de telefoon. Rechtsverklaring eindelijk goed terecht gekomen, krijg ik de reactie dat de bezorgdienst het pakket als afgeleverd heeft gemarkeerd, en ze me daarom niet kunnen terugbetalen. Dat is het hele probleem! Geen handtekening gezet, geen “grondig onderzoek” verricht zoals ze beweren, want dan zouden ze zien dat ik het pakket NIET heb ontvangen! Het gaat om €400! Ik ga hiermee verder. Bestel NIET bij Zalando!
Waardeloos bedrijf! Waar is de service van Zalando hoe we die eerder kenden?
Schoenen besteld in maat 38, er werd maat 37 geleverd, kan gebeuren. De schoenen waren uitverkocht in 38 dus seintje aangezet, ja hoor maat 38 was weer op voorraad, je raadt het al. WEER maat 37!
Na de tweede verkeerde levering gevraagd hoe we deze fout van Zalando op kunnen lossen, heb vanaf 29 april tot op heden ZES mails gestuurd met de vraag, maar echt geen enkele reactie! :(
Nooit meer Zalando voor mij op deze manier!
Het zijn oplichters 🤬🤬🤬🤬
Krijg je je pakket slippers weg .
En dan bellen die mensen daar zeggen je heb alles gehad. Maar dat is niet zo en heel veel klanten hebben dit probleem .en hun onderzoek dat ze doen doen ze niet eens. Ze bellen post nl niet eens op .hun lichten klanten op er word niks met je klacht gedaan bij zalando of post nl word er uit je pakket gestolen en ze doen er helemaal niks aan al bel je 100 keer doen ze nog niks kanslozen allemaal aan de telefoon daar ⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️nooit meer daar bestellen ⛔️⛔️⛔️⛔️
1 Groot drama, had 2 bestellingen gedaan en deze hadden ze samengevoegd tot 1 bestelling en dus in 1x geleverd. Keurig betaald met het bestelnummer blijkt nu dat het een bestelnummer is van een oude bestelling die ooit geannulleerd was, dus hebben ze de betaling verekend met andere bestellingen die al betaald waren.ja het word steeds mooier inmiddels 6 emails en gebeld te hebben is er NIKS opgelost. Dus ik weiger nu sinmpel weg OPNIEUW te betalen en wacht rustig op de deurwaarder. Echt zwaar absurd dit en koop er ook nooit meer wat