Zalando.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Zalando.nl ervaringen

Debbie
29-09-2022

Schoenen besteld en ervoor thuis gebleven.

Zijn nooit aangekomen,maar vanuit zalando retour gestuurd.

Gebeld maar ik moest ze maar opnieuw bestellen en 10 dagen wachten op mijn geld.

Kreeg geen kortingscode,ze konden er niets aan veranderen.

Dit was al de 3e keer dat dit gebeurde.

Voor mij geen zalando meer,zo ga je niet met klanten om.

Marianne
30-08-2022

Geen bestelling ontvangen maar wel een bedrag moeten betalen van 360 euro. Vreselijk bedrijf koop hier nooit iets, oplichters zijn het! mij zijn ze kwijt als klant. Mensen pas op bij de winkel!

Ing
17-08-2022

De bedoeling was iets te bestellen op Zalando, maar Zalando wil geen klanten lijkt het wel. Wachtwoord wijzigen lukt niet dus ik vraag ze hoe dit op te lossen en vervolgens krijg ik onderstaande reactie. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dit te triest voor woorden. Dit is toch geen problemen oplossen? Nou Zalando, ik bestel en shop vervolgens echt wel ergens anders!

Tijdens een controle is vastgesteld dat je account om veiligheidsredenen gedeactiveerd moest worden na een aantal mislukte aanmeldingspogingen. Jammer genoeg kan je account niet weer geactiveerd worden, en dus kan niet gebruikt worden.

Mijn excuses hiervoor.

Bedankt voor je begrip.

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Anja
16-08-2022

Wat een slecht bedrijf is dit! Tot 4x toe artikel besteld dat niet op voorraad bleek te zijn. Bestellingen telkens door Zalando geannuleerd met de mededeling dat ze bezig waren de terugbetaling via Ideal te verwerken. Tot heden helemaal niets terug ontvangen. Inmiddels heb ik de afgelopen 3 weken een keer of 4 gebeld met de klantenservice die iedere keer aangeven "het" te zullen doorzetten en ervoor te zorgen dat ik mijn geld terug krijg. Niet dus! Dit is gewoon de reinste diefstal. De klant moet vooruit betalen, zij leveren vervolgens niet en dan kun je fluiten naar je geld.

Vandaag heb ik ze laten weten aangifte te zullen doen als ik niet binnen 2 dagen mijn geld terug heb.

Dit was mijn eerste ervaring met Zalando, maar zeker ook meteen de allerlaatste. Nooit meer Zalando! Oplichters!

Bennie
11-08-2022

Zalando is een oplichter.

Ik koop een tas van 190euro die afgeprijsd is naar 66,90 euro. ik maak het geld overnaar zalando. weken verder was de betaling nog steeds open. ik nam contact op hoe en wat hun zeggen ja uh wij hebben niets binnen. stuur maar een bank transactie etc. ik heb dit gedaan, was het niet voldoende.

verplichten ze mij om maar naar de bank te gaan en een handtekening tekrijgen + een stempel van de bank, ik zei dat mijn bank hier niet aan mee werkte krijg ik een standard antwoord terug ja wij hebben dit nodig om je verder te helpen.

lekkere service bij zalando douw die 66.90 maar in je holletje vieze oplichters.

Marian
05-08-2022

Vervolg op mijn vorige review over mijn vraag over een retourbon. In totaal hebben er nu zeven medewerkers geantwoord op mijn simpele vraag, steeds met andere reacties. De afspraak was uiteindelijk dat ik de artikelen die ik retour wilde zenden terug kon sturen zonder retourbon (wel online aangemeld). Enkele uren later mailt een medewerker mij (ongevraagd) dat ik toch een retourbon mee moet sturen, en of ik met het pdf-bestand hiervan naar een copy-center wil gaan. Nee. Zalando stelt online dat de bon ook per post opgestuurd kan worden, daar had ik vier dagen geleden al om gevraagd. Ongelofelijk hoe bij dit bedrijf langs elkaar heen wordt gewerkt en dat ieder steeds weer een ander advies geeft! En vreselijk vervelend als je er klant bent en de zaak wilt afhandelen. Zalando maakt zelf een fout, en vervolgens willen ze dit niet oplossen door je per post die bon te sturen. Bizar klantonvriendelijk, maar vooral komt het heel erg dom over dat alle reacties elkaar tegenspreken!

Inge
31-07-2022

Identiek hetzelfde artikel is op de Belgische zalando 60€ duurder dan op de Nederlandse zalando.

Marjon
08-07-2022

Ze annuleren zonder overleg je bestelling na al bijna een week op mijn product te hebben gewacht.

Nu moet ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen maar tegen een hogere prijs en verzendkosten.

Romy
06-07-2022

Na heel lang tevreden te zijn geweest over Zalando, en zelfs het Zalando Plus lidmaatschap te hebben aangeschaft, wordt het me nu alleen nog maar mogelijk gemaakt om te betalen met een creditcard. Deze heb ik niet, dus ik kan helemaal geen bestelling meer doen. Zelfs ondanks dat ik dus betaald heb voor een lidmaatschap! De klantenservice zegt niks te kunnen doen. Ook terugbetaling hiervan is geweigerd. Een lidmaatschap afsluiten en vervolgens niet eens iets kunnen bestellen: belachelijk!

Annemieke
01-07-2022

Voor een Expes zending € 3,95 extra betaald. NOOIT doen! 2e keer dat zij de belofte niet kunnen waarmaken!

Ro
23-06-2022

Na jaren kan ik opeens enkel per creditcard betalen.

Jarenlang besteld, altijd goede service, behulpzaam nooit problemen gehad.

2 maanden geleden zalando plus aangeschaft, 1 of 2 keer gebruik gemaakt van de service. Nu mag ik enkel met creditcard betalen, die heb ik dus niet. Dus wel een betaald lidmaatschap waar ik geen gebruik van kan maken. Klantenservice onbehulpzaam, zoeken geen oplossing voor het issue. Terugbetaling van mijn lidmaatschap geweigerd. Diefstal. In 1 dag van groot fan van Zalando naar nooit meer iets met hun te maken willen hebben.

Marco
31-05-2022

Wat een asociaal bedrijf is dit zeg. Verkeerd artikel geleverd en de oplossing volgens Zalando is bestel maar opieuw. Nooit meer!

Hetty
27-05-2022

Jongens wat vreselijk slecht!

Ik krijg aanmaningen van artikelen die niet eens besteld zijn.

Inloggen? vergeet het maar want het foutmelding op foutmelding.

Er staat nog 50 euro tegoed van mij maar als er boven kom vragen ze een creditcard 🤔 hoe dan!

Zalando stuur je personeel terug naar school want er klopt geen hol meer van.

Voor mijn najaren klant te zijn geweest NOOIT meer Zalando.

Pris
17-05-2022

Financiële administratie daar kan beter terug de schoolbanken in.

Krijg aanmaningen voor bestellingen die retour zijn. Stuur je alle bewijzen op krijg je telkens hetzelfde antwoord, nemen niet eens de.moeite. niks meer bestel ik daar.

Anna
02-05-2022

Al jaren klant. Ging altijd prima maar de afgelopen 2 jaar meerdere keren problemen gehad. Het probleem dat ik vandaag ervaarde kon ook niet verholpen worden.ik ben verhuisd en had mijn adres veranderd (zowel factuur als leveringsadres). Hierdoor kon ik ineens alleen nog maar met credit card betalen, niet meer Ideal, op rekning etc. Contact gezocht - kunnen ze niet aanpassen. Hoe moet dat dan als je geen credit card hebt? Hun antwoord: dan zult u toch met credit card moeten betalen. Ik heb er echt geen woorden voor.

Laura
09-04-2022

Vorig jaar een spijkbroek besteld, zat na 1 x dragen een scheur in. Laten maken en ik kreeg een vergoeding. Na nog een keer dragen kwam er ergens anders en scheur, kwaliteit was dus gewoon niet goed. Dan heb je dus pech bij Zalando, omdat je al een eerdere vergoeding hebt aangenomen.

Nu onlangs boxershorts besteld, leverancier (DHL) heeft m’n pakket ipv bij een servicepunt geleverd maar gewoon retour afzender gestuurd zonder reden.Nu moest ik wachten tot het art weer beschikbaar is, dat was t gister direct besteld en vandaag is m’n bestelling door Zalando geannuleerd. Met iemand op de chat gesproken, of zij wellicht een gelijkwaardig art voor dezelfde prijs kunnen sturen. Want ik heb geen zin om wéken te wachten tot ik misschien een keer m’n art kan bestellen.Nee ik moest maar gewoon op de site ‘filter’ gebruiken, zoeken en afwachten. toen ik nog zat te tikken werd de chat ineens verbroken door medewerken.

Wouter
08-04-2022

Service Zalando zeer slecht! Ik heb een half jaar (!) geleden een trui teruggestuurd maar heb nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Zalando geeft toe dat er iets fout is gegaan bij de terugbetaling maar neemt verder geen actie en biedt niet eens haar excuses aan. Ik heb al ontzettend vaak met met ze gebeld en gemaild maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Mensen bespaar jezelf een hoop ellende en koop ergens anders!

Hercel
05-04-2022

Bizar! horloge besteld als verjaardag cadeautje. Blijkt bij aankomst het doosje van het horloge leeg te zijn! nu mag ik een hele procedure doorlopen om het geld retour te krijgen. Paspoort gegevens alles moet ik opsturen! te zot voor woorden. Zalando maakt grote blunder en ik mag nu veel moeite doen om mij geld terug te krijgen. Ook een nieuw horloge sturen ze tot nader onderzoek niet op! geen cadeau kunnen geven.

Update: procedure doorlopen. Afgewezen! ik krijg geen geld terug! pure oplichting! ik heb een leeg horloge doosje gekocht voor €150.

Mensen bestel niet bij zalando!

Nico
01-04-2022

Kopen is zo gebeurd en wat kan je gebeuren! je hebt wel 100 dagen recht op retour.

NOT

Witte gympen geweigerd, zouden 'gedragen' zijn. dus! gepast en een rondje gelopen inderdaad. Nee echt Zalando, lees maar je moet over tapijt lopen en proberen? wie heeft er nog tapijt en hoezo veel rechten als consument met op afstand kopen. ha ha ha niet bij Zalando

Susy
24-03-2022