Zalando.nl reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente Zalando.nl ervaringen

Filip
16-01-2023

Zalando zouden ze moeten opdoeken

Zalando zouden ze moeten opdoeken! Je doet een bestelling en nauwelijks een halve dag later staat er op hun site dat er 15% korting is met een bepaalde kortingscode. Ik heb onmiddellijk gereageerd en na veelvuldig mailverkeer weigerden ze deze korting toe te passen, hoewel de bestelling nog niet geleverd werd. Het was mijn eerste bestelling bij Zalando, maar NOOIT meer Zalando! Je wordt daar gewoon bedrogen!

Anja
13-01-2023

Bestelling na 8 dagen nog steeds niet geleverd.Na het lezen van deze reviews ga ik hier NOOIT meer wat bestellen.

En blijkbaar , na al deze negatieve reviews gaan ze hier ook niets aan veranderen.

Fatema
09-01-2023

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst en bij de post.nl laten aankomen.

De bestellingen zijn nooit geleverd. En iedere keer alsje contact neemt met klantenservice wordt je aan de lijntje gehouden.

Sanne
08-01-2023

Ik krijg ineens een mail dat ze me hebben aangemeld voor Zalando Plus, eerst een maand kosteloos en dan moet ik €9,95 betalen. Voor wat? Heb me nooit aangemeld? Vervolgens is het bijna onmogelijk om contactgegevens te vinden. Wat is dit voor iets idioots, zomaar eenzijdig een nutteloos abonnement afsluiten?

Dagmar
26-12-2022

Een week voor kerst m'n kleding besteld en betaald en niets geleverd,te laat ,doel gemist.

Via hun site voor verkoop is er geen communicatie mogelijk .

Er zijn bedrijven die continu correct en snel leveren ,ook met de feestdagen ,in het vervolg ga ik kopen bij bedrijven met een veel snellere levering en een correcte service waar communicatie wel mogelijk is.

0 op 10

Sabrina
25-12-2022

Bestelling gedaan. Zonder enig bericht is de bestelling zomaar geannuleerd en het geld weer op mijn rekening teruggestort. Want toen ik navraag deed, bleek dus dat het product niet meer op voorraad was en dat ze daarom mijn bestelling geannuleerd hadden. Ook leuk dat ze dit even laten weten. Vervolgens mag je het product alsnog bestellen met de korting. Zodra de bestelling opnieuw gedaan was (want het product was gewoon weer op voorraad) zouden zo zelf het compensatie bedrag terugstorten. Uiteindelijk ook weer zelf achteraan gemoeten… want nee dat hadden ze een maand later nog steeds niet gedaan. Klantenservice is echt een teleurstelling, nergens ook maar willen compenseren of tegemoetkomen. Jammer.

Sigrid
21-12-2022

Zalando: annuleert een bevestigde bestelling waarop korting zat, zodat je het artikel een dag later zonder korting zou moeten kopen.

En stort het geld niet meteen terug?!

🤬

Zalando cancels confirmed order for discount-article, in order to make you re-order for full price, the next day!

And does not immediately refund?!

🤬

Nena
21-12-2022

Voor de derde keer contact gehad met de klantenservice van Zalando. Oprecht nog nooit zo vaak vervelende ervaringen gehad met klantenservice, ik snap niet dat ze dit callcenter nog draaiende. ik bestel heel graag bij Zalando maar het is echt schandalig. Klantenservice personeel praat constant door je heen, denken je zinnen al te weten voor je je zin afmaakt en luisterd vervolgens niet naar wat je zegt. Zijn ondertussen afgeleid van andere collega's en zitten gewoon te lachen met elkaar tijdens het gesprek.

Begrijpen niet altijd van je klacht/vraag is en bieden ook geen excuses aan ondanks dat ik het verkeerde product kreeg met daarin een formulier van een heel ander persoon/adres wat ook totaal niet anw technisch is toe gestaan.

Het is bijna knap hoe onprofessioneel zo'n grote leverancier inschakelt!

Bart
19-12-2022

Bestelling mooi op tijd gedaan. Zou maandag of dinsdag geleverd worden. Ik krijg op maandag ochtend een mail dat het dinsdag geleverd wordt. Prima dacht ik nog bij mezelf! S'middags krijg ik mail dat de bestelling geretourneerd is. Klantenservice weet van niets en kan eerst niet achterhalen waar de fout zit. Vraag je verder schuiven ze het ineens af op PostNL terwijl ze geen track en trace kunnen aangeven. Persoon waarmee ik contact had ging verder ook vrij geïrriteerd reageren en typte al in halfbakken Nederlands. Prachtig stukje customerservice dus.

A mouna
19-12-2022

Hallo jarenlang klant geweest bij zalando altijd netjes op tijd betaald nu opeens kan ik niet meer op rekening bestellen slecht bedrijf!

Marjan
14-12-2022

Ik bestelde een tas die 147,95 kostte. Tijdens het bestellen werd de prijs verhoogd naar 185 euro. Navraag doen heeft geen zin bij Zalando. Vage antwoorden en misleiding.

Demis
13-12-2022

Wat is dit een achterlijke site en service zeg! Ten eerste een maat besteld deze is maat groter aangeleverd. Tenslotte klantenservice gebeld die doen hier helemaal niks mee en beloven mij een kortingscode terwijl dit helemaal niet mogelijk is. Ik weer opgebeld en word afgedaan met een onze excuses. Belachelijke service! Niet bestellen!

Sanne
05-12-2022

Iets besteld met korting tijdens black friday, order geannuleerd door Zalando (1 week later), omdat de vervoerder het pakket niet zou accepteren? En nu kan ik de korting niet meer krijgen, maar als tegemoetkoming krijg ik 10%?!? Oplichters! Ik raad niemand aan hier te bestellen.

Leon
25-11-2022

Moet 0 zijn ik ga niet meer van zalando bestellen.

Ik bestel en wordt ergens anders bezorgd en met een brutale klanten service dit antwoord krijgen Inmiddels hebben we duidelijkheid van onze partner. Zij geven je aan dat je pakket mogelijk is geleverd aan de . 55 of 57. Ik wil je dus vragen daar even langs te gaan omdat je pakket mogelijk daar ligt.

Patrick
24-11-2022

Het is nu black vrijday bij zalando. ik denk nice, ik wil een nieuwe jas van chasin. maar ze hebben de prijzen om hoog gegooid en dan pas korting er op gegeven dus pure oplichting.

Dus een ding die cadeau bon gaat niet naar zalando.

Marcia
21-11-2022

Ook ik kan nu ineens enkel met creditcard betalen, die ik niet heb. Kortom, ik kan geen bestelling plaatsen! Dat de optie op rekening betalen geen optie is, kan ik me nog indenken, maar dat zelfs Ideal of PayPal niet mogelijk is, vind ik absurd.

De klantenservice heb je ook niks aan, want ze kunnen dit zgn niet aanpassen, dus je wordt gewoon weggestuurd met niks!

Brigitte
19-11-2022

Gisteren regenlaarzen aan 10, 99 euro omdat het cyberweek is. Vandaag dezelfde laarzen aan 19, 99 euro! oordeel zelf!schande!

Yvette
07-11-2022

Als trouwe, regelmatige plusklant word je ineens verplicht om met creditcard te betalen!

Nooit een betalingsachterstand gehad.

En het mooie: maak een nieuw emailadres aan en doe de zelfde bestelling als nieuwe klant; op rekening!

Als je vraagt waarom? krijg je het antwoord dat ze het niet kunnen wijzigen

Dat is geen antwoord op de vraag waarom?

Angela
05-11-2022

Ik heb € 1,00 extra betaald voor levering op dinsdag. Helaas geen bezorging van mijn schoenen op dinsdag. Hierover een mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie.

Vervolgens worden de schoenen op woensdag bezorgd, maar de verkeerde schoenen (open aan de voorkant ipv dicht). Omdat ik deze speciaal voor het weekend besteld had en de schoenen inmiddels niet meer te bestellen zijn, moet ik het dus doen met de verkeerde schoenen. Bedankt Zalando 🤬.

Richard
04-11-2022

Iemand maakt gebruik van mijn voorletter en achternaam om accounts aan te maken op mijn woonadres. Vervolgens worden er bestellingen geplaatst, degene die thuis bezorgd worden die stuur ik terug, maar degene die bij een afhaalpunt worden bezorgd kunnen natuurlijk door de persoon wel afgehaald worden. Hoewel ik een afspraak heb gemaakt bij de politie voor ID Fraude, onderneemt de Zalando geen actie om de accounts te blokkeren of bestellingen te annuleren, totdat de politie met hun contact opneemt. Dit vind ik een slechte service en zorgt voor onnodige stress en het terugbrengen van pakketjes door mij. Heb wel wat beters te doen.

Meer Zalando.nl reviews