Zalando.nl143 ervaringen

Jeanine
Jeanine
09-07-2020

Totaal geen service

Geen garantie en geen service
Duur badpak gekocht 90 euro
Na gebruik van nog geen 12 x een uurtje zwemmen heel de achterkant zo dun dat er gaten i komen dit mag en kan toch niet

Els
04-07-2020

Niet meer wat het geweest is

Jarenlang tevreden klant geweest maar de laatste paar maanden is het een zooitje ,bestellingen worden pas na ruim 3 weken geleverd . Retouren worden niet goed verwerkt.

Ashley .
01-07-2020

Bikini broekje geroutineerd maar dat ging fout.

Ik zag een leuke bikini broekje via zalando app.
Ik ging gelijk bestellen, gelukkig kwam het optijd binnen.
Ik ging het maar retouren want het stond bij mij niet.
Na 2 maanden niks gehoord, dan denk je dat het "goed gekomen is", niet dus.
Ik krijg een mail van incassobureau van mijn binki broekje 15 euro, er stond ook op, u heeft tot 30 april de tijd om te betalen anders wordt u bedrag hoger.
Ik ging gelijk bellen naar zalando, zij konden niks voor mij bekeken, zalando stuurde die problemen naar mij toe en ik moest het maar gaan betalen.
Ik had geen goed gevoel over dus ging ik maar Zelf onderzoeken, bleek nou mijn pakketje was zoek door post nl.
Dit bewijs naar hun verstuurd en ze waren gelijk stil en dit gelijk opgelost. Ze wisten het gewoon leek erop, ze wilde dat ik hun moest betalen om niks, zo voelde ik me!
Ik ga nooit daar bestellen!

Mike
Mike
23-06-2020

Bestelling niet ontvangen

De bestelling zou in de avond worden bezorgd maar dit is overdag bij een bovenbuurman die nooit opendoet .
Hartelijk dank zalando voor helemaal niets.

Anemiek
15-06-2020

Incasso voor betaalde facturen

Meerdere bestellingen gedaan bij Zalando. Daarbij is gekozen voor betaling achteraf. De betaling gebeurde meteen zo gauw de goederen ontvangen waren. Netjes binnen de tijd, maar ik heb wel verschillende orders betaald in 1 keer. Blijkbaar kan hun betaalsysteem dat niet aan. Je moet blijkbaar elk order apart betalen. Dus storten ze het totaalbedrag terug, maar ze sturen tezelfdertijd een aanmaning voor een openstaand bedrag. En dan valt ook nog een brief in de bus van een incassobureau dat er inningskosten van 40 euro bijgeteld worden.Netjes een brief met betaaloverzicht gestuurd naar Intrum, maar daar wachten we nu al meer dan een maand op een reactie.

Cornelia
06-06-2020

Geen geld terug bij retour

Pakketten teruggestuurd, via contactpunt DHL (winkel). Afgiftebewijzen gekregen.
Na 1 maand mijn geld nog niet teruggekregen,
Gebeld, gemaild en foto van afgiftebewijzen gemaild. Omdat er geen resultaat is als men de code intoetst, moest ik bij DHL zijn. En volgens DHL moest ik bij Zalando zijn, omdat zij wel resultaat zien en kunnen zien dat pakketten zijn afgeleverd bij Zalando.
Zalando heeft zelfs de portokosten betaald aan DHL.
Lang verhaal kort: totaal 4 x gemaild en 4 x gebeld. Antwoord Zalando: wij kunnen helaas niets voor u doen. Dus ben ik 60 euro armer en zal ik nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen bij Zalando.

Mar
02-06-2020

Wat is er gebeurd met de klantenservice?!

Al jaren tevreden klant bij zalando, tot mijn laatste bestelling. Ik had een paar schoenen ontvangen dat online compleet uitverkocht was. Eén van de schoenen is deels beschadigd, niet zodanig dat je ze niet meer kan dragen. Ik heb contact gezocht met zalando omdat ze in het verleden met dit soort dingen erg netjes om gingen, dan kreeg je bijvoorbeeld nog een percentage korting vanwege het defect. Nu moeten de schoenen opgestuurd worden en geeft een medewerker van de (gewone) klantenservice al aan dat de schoenen dan hoogstwaarschijnlijk direct na controle vernietigd zullen worden. Als ik vervolgens aangeef dat dat niet de bedoeling is en ze graag gewoon terug krijg, krijg ik tot 4 keer toe te horen dat dat heel vervelend is maar dat ze verder niks kunnen betekenen. De afdeling die klachten afhandelt is telefonisch überhaupt niet bereikbaar en reageert tot 3 maal toe met de mededeling dat ik de schoenen op moet sturen, waarbij later ook nog blijkt dat als ik dat niet binnen 2 weken doe, mijn klacht compleet komt te vervallen. Zalando vind het dus blijkbaar ok om volledige bedragen te vragen voor producten die niet voor volledig door kunnen gaan. Erg jammer, maar ik bestel niet meer bij Zalando in de toekomst.

Paul
27-05-2020

Helpt niet

Ik probeerde een paar schoenen te bestellen, had ze in mn winkelwagen en rekende af met creditcard, na het afrekenen kreeg ik een melding dat de schoenen waren uitverkocht. Het geld is echter wel van mijn rekening afgeschreven, wanneer ik de klantenservice hierover contacteer, willen ze mij de schuld geven omdat ik iets heb besteld wat niet meer te verkrijgen was.

Ann
Ann
25-05-2020

Zalando nooit iets bij bestellen

Bij een retour zending, wat zoooooooo makkelijk is, krijg je na informatie over wanneer je nou eens je geld terug krijgt, te horen: neem rechtstreeks contact op met onze 'partner'. Wanneer je dat doet, krijg je keurig per kerende post een berichtje dat je met zalando zelf contact moet opnemen.

Miriam
23-05-2020

Zeer slechte klantgerichtheid

Nooit problemen gehad met de betaling, tot een paar weken geleden. Ik had de factuur betaald, maar bleef maar een betalingsherinnering krijgen. Ik moest ze maar een mailtje sturen met alle gegevens. Zelfs de factuur meegezonden.
Daar werd niet op gereageerd.
Weer gebeld en werd echt schandalig en brutaal behandeld, dus voor mij nooit geen Zalando meer.

Samantha
20-05-2020

Slechter en slechter

Voordien was ik super tevreden over Zalando. Al wat ik bestelde, kreeg ik aan. Ik kon achteraf betalen, heel handig als je je zwangerschapsmaat niet kent. Of babyschoentjes wil vergelijken. Plots lukte achteraf betalen niet meer. Contact opgenomen met Zalando, zonder verdere uitleg werd me gezegd dat het gewoon niet mogelijk is en dat kan "diverse redenen" hebben. Bij m'n partner ging het dan wel, en dat is een nieuw account. Ik heb geen openstaande facturen, en ik heb al veel gekocht. Sinds vandaag kan ik plots niet meer inloggen. Wachtwoord wijzigen lukt niet, ik krijg een mail met een link die 3u geldig zou zijn en die is onbruikbaar. Op de gsm ben ik altijd ingelogd, plots ook eruit gesmeten. Op m'n vriend z'n account kan ik ook ineens niet meer. Telefonisch onbereikbaar, en geen emailadres te vinden. Heel teleurgesteld in deze service! Vroeger gigantische fan, nu niet meer!

Laura
20-05-2020

Nooit problemen met Zalando

In mijn ervaring van meer dan 7 jaar en bijna 100 bestellingen, heb ik nooit problemen gehad met Zalando. Je zoekt kleren uit, klikt op bestellen, betaald iDeal of kiest ervoor om later te betalen (handig als je een duur paar schoenen in 3 maten koopt en je weet dat je er minstens 2 van terug gaat sturen) en je krijgt een x aantal dagen later je pakketje. Terug sturen ook super handig bij een PostNL punt en geld komt snel terug.

Sophie
13-05-2020

Creditcard betalingen

Ik was altijd erg enthousiast over Zalando tot voorkort. Ik wilde iets bestellen en kon enkel betalen met creditcard. Deze heb ik niet dus nam ik contact op met Zalando. Zij vertelde mij dat ik alleen nog via creditcard kon betalen en dat zij dat niet konden/gingen veranderen. Ik ben daarom nu geen klant meer. Ik had geen groot bedrag in mijn winkelwagentje en geen openstaande rekeningen.

Marco
21-04-2020

Wat een Kortom Uitermate Teleurstellend bedrijf

Schoenen besteld en betaald alleen was de maat te groot.
Een maat kleiner was er op dat moment niet. Een melding aangezet voor als er wel voorraad was. De melding kreeg ik, direct bestel en betaald en daarna geannuleerd. Nu 2 paar betaald en geen schoenen.
Dat is het proces en dat veranderen we niet was de reactie van de "klantenservice". u kunt gewoon op € 380 5-8 dagen wachten.
Echt een waardeloos bedrijf met een nog waardelozere klantenservice. Koop hier nooit meer wat!

ESC
20-04-2020

Uiterst onbehulpzaam

Helaas verzendbewijs kwijtgeraakt maar Zalando werkt totaal niet mee om mij op een andere manier gegevens te verstrekken waardoor ik e.e.a. bij bijv. post.nl had kunnen opvragen. Ondertussen 239 euro betaald voor artikelen die ik dus retour heb gezonden.

Martin
10-04-2020

Verkeerde maten en te klein

Tweede bestelling bij Zalando:
Helaas een verkeerde maat geleverd gekregen, dit kan gebeuren. Na terugsturen en nieuwe besteld, weer verkeerde maat geleverd.

Klantenservice raad aan om "deze jas niet meer te bestellen bij Zalando". Apart advies welke ik in iets breder begrip ga uitvoeren: ik ga nooit meer bestellen bij Zalando.

Remy
Remy
07-04-2020

Veel langere levertijd

3-6 werkdagen wordt er beloofd, echter, inmiddels 5 werkdagen geleden besteld en het pakket is nog niet aangemeld bij post nl. Wanneer het pakket wordt aangemeld duurt het meestal nog 3 werkdagen tot bezorging. Dit gaat dus veel langer duren dan de beloofde 6 werkdagen(wat al heel lang is).

Klantenservice kan je ook niets vertellen dan, "ik kan verder niet voor je betekenen" en "ik heb ook geen idee".

Louise
03-04-2020

Fijne zaken

Al een aantal jaar hele goede ervaring met zalando.
Ze doen niet te moeilijk en aardige klantenservice. Het is wel altijd afwachten wanneer ze de telefoon oppakken want soms ligt de lijn eruit. Ik bestel liever via zalando dan bij de winkels zelf, omdat verzending en retour veel makkelijker en sneller gaat.

Piet
08-02-2020

Loze beloftes

De bestelling plaatsen en iDEAL betalen gaat wel goed maar als zalando dan binnen de beloofde termijn moet gaat leveren gaat het fout!
Eerst sturen ze een trackingcode die niet juist is en dan proberen ze het af te schuiven op een partner die zou niet leveren.
Ik heb met zalando een overeenkomst die ook al betaald is dus heb ik niets te maken met een 2e,3e of 4e partij
Er moet gewoon op tijd geleverd worden!

Joyce
29-01-2020

Product retour gedaan was te klein

Product retour gedaan, dag na binnenkomst. Heb per ongeluk het verzendbewijs weg gegooid. Ze kunnen t zogenaamd niet terug vinden waar t gebleven is. 1,5 maand na terug sturen kreeg ik ineens factuur binnen om even te betalen voor een product die ik niet eens meer in huis heb.
Meteen contact gezocht met Zalando en alle stappen die ik moest doornemen allemaal opgevolgd . En als klap op de vuurpijl sturen ze je ook nog eens een incassobureau op mijn dak terwijl ik betaald had omdat het bewijs spoorloos is.
Het is een regelrechte kutfirma.
Die van mij een 0,0 krijgt voor service. Wat een randdebielen werken daar. Klantvriendelijkheid echt Duits. Wel te zien dat ze zijn blijven hangen in de oorlog.

Meer Zalando.nl reviews
Welk cijfer geef jij Zalando.nl?