Zalando.nl121 ervaringen

Hennie
17-01-2020

Fraude afhandeling bij Zalando

Net een fraude telefonisch gemeld bij Zalando. Had binnen 10 seconden een medewerker aan de telefoon, binnen 5 minuten was mijn account gedeactiveerd en de incasso van de rekening stopgezet. Fantastische service!

Chimène
15-01-2020

Ruilen

Product besteld in de sale en werd met een gat geleverd. Is pas gezien nadat het cadeau werd gegeven en dit is langer dan 14 dagen na aankoop geweest. Terwijl je binnen 100 dagen het product kan terugsturen. Nu krijg ik mijn geld terug, maar moet je nu een trui aanschaffen van 20€ meer, omdat ze bij de klantenservice na 14 dagen niks meer kunnen doen. Slechte zaak. Een fout die zij maken, kost mij nu geld.

Jimmy
15-01-2020

Geld Retour na 3 1/2 maand nog niet in orde

Maar weer gebels en eindelijk een medewerker gesproken die mij eigenlijk niets kan zeggen.
Betaling komt hopelijk binnenkort. Ja dat begrijp ik dat ze dat moeten zeggen. of ik iemand van de afdeling crediteuren mag spreken is het een no-go, vraag je naar de naam van de medewerker krijg je een vage voornaam, tegenwoordig geen volledige naam.
Bel je terug dan krijg je te horen welke Karin . er werken hier 10, tja zalando het is triest bij jullie

Ma
14-01-2020

Artikel wordt zonder verzending als retour geboekt

In de sale wat gekocht. Er kwam een melding van verzending met track&trace. Dagenlang stond bij de pakketdienst vermeld dat het pakket nog niet ontvangen was. Opeens komt er van Zalando een retourbericht. De zending was in goede orde retour gekomen!
Als het artikel niet meer op voorraad is, of niet meer voor die prijs leverbaar meldt dat dan gewoon en haal geen rare gratsen uit.

14-01-2020

Wacht al 2 maanden op €300! Valse beloftes

Waardeloos bedrijf geworden. Jammer want ik heb hier 4 jaar lang in volle tevredenheid kleding/accessoires gekocht.

Mijn product ging na een jaar kapot. Ik had contact opgenomen met zalando en kon het product laten repareren met een vergoeding van zalando van 60 euro, of ik kon het artikel terugsturen en 300 euro terugkrijgen. Voor 60 euro kon ik het artikel niet repareren, waardoor ik het heb teruggestuurd. De 300 euro was overgemaakt zeiden ze.

Echter, na een week nog niet ontvangen. Het bedrag zou overgemaakt worden via Paypal en die transacties zijn direct binnen normaliter. Vreemd.

Ik heb contact opgenomen en het bedrag zou opnieuw (huh, dus ze betalen dubbel?) overgemaakt worden op mijn paypal account. Na een week nog steeds weer niet binnen.

Na nog wat mails bleken mijn bankgegevens niet meer goed te zijn? Vreemd, het was toch overgemaakt via paypal? Bankgegevens gegeven via de mail en weer wachten.

Na weer ruim 1,5 week verder nog steeds geen geld. Ik heb gemaild en ze hadden weer mijn bankgegevens niet. Uiteindelijk opnieuw gegeven weer.

Inmiddels zijn we weer 7 dagen verder en nog steeds geen euro gezien van de 300 euro.

Diana
09-01-2020

Alleen maar goede ervaring

Ik shop nu al een aantal jaar bij Zalando en koop er echt heel veel: kleding-schoenen-tassen-sieraden; en heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Het is een paar keer voorgekomen dat ik iets retour heb gestuurd, dat is altijd goed gegaan, ook de keren wanneer ik al iets had betaald: het betaalde bedrag kreeg altijd binnen een paar dagen, hooguit een week weer op mijn rekening retour gestort.

Jean-paul
08-01-2020

Niet bereikbaar en betalen retour niet juist

Al dagenlang onbereikbaar per telefoon, mailadres is nergens te vinden. Retouren zijn niet volledig terugbetaald.

Nic
Nic
08-01-2020

Zalando betaald retour en niet terug

Een artikel 3 maanden geleden retour gestuurd. Nooit geld terug ontvangen. Volgens Zalando komt het omdat de boekhouding het te druk heeft! Ze zijn telefonisch onbereikbaar! Reageren niet op mail. Alleen nog op Facebook!

Niet bestellen, je bent je geld kwijt!
Waarschijnlijk gaat Zalando failliet, anders doen ze niet zo!

Maart
05-01-2020

Zalando al weken niet bereikbaar

Gemaild, gebeld, zalando niet bereikbaar, was fan, maar dit is niet meer leuk

Tsioe
30-12-2019

Prijsverschillen tussen Belgie en Nederland

Kijk uit wanneer je iets online koopt bij Zalando. Zelfde product van meer dan 200,00 in Belgie voor ca. 150,00 te koop. Zalando Nederland - 30% , Zalando Belgie - 45 % ( en ook nog eens extra nieuwe klant korting van -10 % extra. Ze geven aan ligt aan inkoop afdeling, en afspraken die per land worden gemaakt.
Uiteindelijk gaat het allemaal van de zelfde voorraad hoop af ergens uit Duitsland of waar dan ook.Ongelooflijk hoe ze met hun klanten omgaan en een uitleg geven alsof ze met stel idioten te doen hebben. Ik koop er niks meer …. en we waren met de familie een goede klant.

Maak er nu een principe kwestie van.

Wendy
Wendy
22-12-2019

Hele tevreden klant!

Ik heb werkelijk geen idee waar alle slechte reviews hier vandaan komen! Zelf winkel ik al een paar jaar heel regelmatig bij Zalando en nog nooit problemen gehad. Zowel bestellen als retourneren is altijd heel soepel verlopen. Van de week voor het allereerst contact opgenomen met de klantenservice omdat een rokje wat ik ontvangen had al eerder gedragen leek te zijn (o.a. waslabel was eruit geknipt). Het rokje wilde ik echter wel graag hebben en was verder helaas niet meer verkrijgbaar in mijn maat. Vrijwel meteen kreeg ik reactie van Zalando: het volledige aankoopbedrag word teruggestort en het rokje mag je houden. Dat is toch wel echt top service!

Mina
18-12-2019

Geen service, geen contact

Mijn bestelling bij Zalando is kwijtgeraakt. Dat kan gebeuren bij Post NL. Maar. vervolgens is Zalando klantenservice al weken niet telefonisch te bereiken door een 'technische storing'. Via de site gemaild, er zou een onderzoek ingesteld worden ed, vervolgens hoor ik helemaal niks meer.
Wat een slechte bereikbaarheid, je weet totaal niet wat er nu wel of niet gebeurt.

Piotr
Piotr
17-12-2019

Niks kopen hier!

Ik heb een week geleden een jas besteld in maat xl kreeg een L geleverd. Oke kan gebeuren dus ik stuur hem terug en ik bestel een nieuwe. De postbode heeft net een pakketje afgeleverd en ik heb net weer een L binnen gekregen in plaats van een xs. echt een slechtere webwinkel heb ik nog niet gezien. zeker niks kopen hier en ik raad het sterk af.

Sven
17-12-2019

Retour drama

Levering prima, echter stuur je wat retour dan krijg je onzin verhaaltjes dat je geld al gestort is maar dat je dat pas over een maand ziet, uhuh in 1980 misschien maar niet in 2019. Hier bestel ik dus niks meer

Mar
14-12-2019

Één ster is eigenlijk nog teveel.

De levering was prima, de service daarna dramatisch slecht. 1 artikel geretourneerd, maar wel meerdere onterechte aanmaningen ontvangen en de klantenservice is onbereikbaar. Voor mij nooit meer.

Steggink
10-12-2019

Slecht service en bereikbaarheid

27 nov schoenen besteld black friday prijs. De prijs was goed maar dat was ook het enige. schoenen niet ontvangen. Het pakje is tijdens het transport verloren gegaan. Dan maar bellen met Zalando maar ze kunnen mij niet horen. Eerst denk je mij telefoon is stuk, dus gebeld met de huistelefoon en met mijn mobiel en de mobiel van mijn vrouw en op het werk gebeld maar steeds dezelfde storing. Ze kunnen mij niet horen en verzoeken mij nogmaals terug te bellen maar telkens hetzelfde liedje. Het maakt niet uit met welke telefoon ik bel ze kunnen mij niet horen. Dit was mijn eerste ervaring met Zalando maar tevens ook de laatste.

Lisa
07-12-2019

Slechte service en misleidende prijzen

Slechte service en misleidende prijzen. Tijdens Black Friday weekend mijn winkelmandje gevuld met sale artikelen. Op het moment dat ik wil afrekenen (ca. 30 minuten later) waren de producten opeens niet meer in de sale.
Reactie: De prijzen veranderen per seconde, we kunnen helaas niks voor je doen.
Hele slechte klantenservice, je zou denken dat er naar een oplossing gekeken kon worden, maar nee helaas. Ik had tenslotte print-screens gemaakt van het moment dat de producten nog in de sale waren, en 30 minuten later opeens geen korting meer hadden. Bewijs maakt ze dus niks uit, ze blijven met het excuus dat prijzen per seconde kunnen veranderen.

Just
02-12-2019

S l e c h t

Was online aan het winkelen, was klaar en wilde dus bestellen, wat blijkt, opeens zijn twee artikelen niet meer in de aanbieding! een kwartier geleden was dat nog wel zo. ik volg de prijzen van deze artikelen nu al 3 dagen, en ze blijven maar afwisselen. je kan niet ieder uur gaan besluiten of je het nou wel of niet in de sale wil zetten. wat een onzin.

Vesela
Vesela
22-11-2019

Nooit weer Zalando!

Op 7 december schonen gekocht voor mij dochter . Binnen de termijn van 14 dagen voor prijsaanpassing waren schonen van 249.95 naar 153,95 afgeprijsd. De laatste dag, 21 november meerdere keren heb ik geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Zalando ( dat is te zien op mijn bel gegevens en deze had ik ook gestuurd naar Zalando) , maar dat was niet gelukt ( hun staat bekend met heel slecht klantservice en nemen telefoon nooit op ). Vandaag eindelijk contakt met Zalando via Facebook chat, maar vandaag zeg Zalando :“ 6 november hebben wij het pakketje verstuurd. Vanaf daar tellen we de 14 dagen.” , maar dat klopt niet! Op hun site staat duidelijk - 14 dagen na ontvangst! Ik ben opgelicht en daarvoor zou ik nodige maatregelen nemen!
Mensen, besteld beter bij andre bedrijven. Hier klant is niet belangerijk!

Ereny
16-11-2019

Nooit bij zalando

Hallo ik heb een broek besteld van zalando en nu is de broek terug bij zalando en nu moet ik met van de incasso de broek betalen voor niks
Ik heb gebromeerde contact met zalando nemen om te oplossen lokt

Meer Zalando.nl reviews
Welk cijfer geef jij Zalando.nl?