Zalando.nl158 ervaringen

John
19-11-2020

Cyberdeals of nepdeals?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: "we voelen ons zwaar genaaid door zalando" en hun cyberweek. Grof misleidend om zo maar te zeggen. Wij hebben in onze favorieten ivy & oak double collar coat - ( normale prijs 234, 95 euro) mantel voor 128,95 euro bewaard! vandaag 19-11-2020 komt het grote moment zalando pakt groot uit met de cyberweek tot wel 70% korting. Natuurlijk begrijpen wij dat het mogelijk is om 70% korting te krijgen op een artikel, kan ook minder zijn. Geweldig zou je denken, alleen kost deze jas, jawel en het is een cyberdeal aanbieding nu in een keer 59.00 euro duurder, hij gaat van 45% korting naar 20% korting. Dat is toch wel een geweldige deal niet dan? dat het artikel wellicht niet goedkoper zouden worden hadden wij wel gedacht, maar geen 59 euro duurder omdat het een cyberdeal is :-(. Wij passen bij deze cyberdeals, kijken wel even verder en wachten rustig af. Als de kopers, de mensen nu al op zo een manier misleid worden, wat betekend dat voor de rest van de artikelen die jullie aanbieden met die geweldige "cyberdeals". Wij zijn het vertrouwen in zalando verloren.

Ab
15-11-2020

Jas gekocht labels verwijders weggegooid

Na 4 dagen toch spijt en wil jas terug sturen zonder labels die eraan hing. Nu accepteerd zolando na 4 dagen artikel niet voor terugbetaling behoorlijke miskoop en ik heb nog maatje groter besteld zoals werd beschreven. Ik wil artikel alsnog terugsturen en mijn geld alsnog ontvangen zonder label!. Slechte service van Zalando verder met Facebook en Twitter maken van slecht reclame dit kan je niet verkopen aan klachten 263, naar de prullenbak. na als artikel terug sturen WIL IK MIJN GELD terug! 10206090874805 bestelnummer nooit meer bestellen slechte service!

Frank
07-11-2020

Verkopen kapotte kleding

They sold me a ralph lauren sweater (100 euro) with a hole in it! now, even after sending them photos, they are giving me a hard time to return it, telling me i need to visit family or friends to print a returrn label: what a great advice during a lockdown! zalando is clearly all about customer service, safety and following the law! this company is a big joke, selling broken clothes as 'new'. Zalando if you are reading this: you are a joke and i will expose you through this review all over the web.

Ilse
28-10-2020

Zeer slechte service

Zeer ontevreden!
Een blouse besteld vol met gaatjes!
Klacht ingediend! Krijg 30% aangeboden als ik hem wil houden. uiteraard ga ik niet met een blouse vol gaatjes lopen! Als ik mijn geld terug wil moet ik het naar Duitsland opsturen naar de externe verkoper. Dat duurt 14 dagen, want het gaat via een externe verkoper? Wat een slechte service!

Xander
28-10-2020

Pakket word niet geleverd

Op de webiste staat dat zalando hun bestelling binnen 4 werkdagen levert, echter bijna 10 dagen later is mijn pakket nog steeds niet verzonden. Schande!

Snapte
25-10-2020

Irritante reclames

Tijdens het video's bekijken op YouTube veel irritante reclames van deze kak firma, ik beveel iedereen aan om bij irritante reclames die vaak terug komen om een slechte review te schrijven, zal ze leren.

Valerie
20-10-2020

Waardeloze klantenservice

Waardeloze klantenservice! Een leren jas van €150 gekocht. Was het laatste exemplaar. Wil ik prijskaartje eraf halen zie ik dat er 2 grote vlekken inzitten. Wat voor z’n dure jas dus echt niet acceptabel is. Echter het probleem de jas is niet meer verkrijgbaar. Ik contact opgenomen met de klantenservice. Krijg ik alleen maar standaard antwoorden en als enige oplossing: U kunt de jas retourneren. Dan kunnen we pas de schade beoordelen. (Ook al is dit overduidelijk te zien op de foto’s) Mocht het niet gerepareerd worden word de jas vernietigd in de container of u kunt hem gewoon houden. Pardon! Dus ik ben of de jas kwijt of ik kan hem bewaren maar met vlekken. Dus Zalando verbrand de jas liever (heel erg milieuvriendelijk) dan een andere normale oplossing te bieden zodat ze tevreden klanten behouden. Echt werkelijk niks hebben ze gedaan om dit op te lossen. Een van de slechte service die ik ooit heb gehad. Schandalig dat Zalando hier gewoon mee weg komt. Dit was ook voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb.

Caro
15-10-2020

Geen bericht van verzending

Afgelopen zondag heb ik bij Zalando gympen gekocht van het merk Converse. Deze heb ik meteen moeten betalen. Hierbij zou ik bericht krijgen op mijn mail, wanneer deze verzonden zouden worden. Tot op heden heb ik een nog geen mail gekregen. Daarom is er contact gezocht met de klantenservice van Zalando. Er werd gezegd dat hier iets fout gegaan was en dit zo snel mogelijk geregeld zou worden. Tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord en in ook is mijn status op mijn account niet veranderd. Het gaat hier niet om een heel hoog bedrag, maar ik neig te zeggen dat dit de eerste en de laatste keer is dat ik maar iets bij dit bedrijf zal bestellen.

Puerto
16-09-2020

Pakket in trappenhal

Doe ik een bestelling bij zalando. Bij niet thuis, wordt mijn pakketje gewoon door de bezorger in de trappenhal neergezet. Bij thuiskomst tref ik pakketje waar mijn gegevens opstaan en de doos was open en helemaal leeg! Meteen van de schrik zalando gecontacteerd en DHL. DHL geeft aan dat zalando claim bij ons kan indienen. Van zalando moest ik een rechtsverklaring invullen en kopie id sturen. Allemaal gedaan! Ze raden me aan om aangifte te doen, alhoewel ik geen partij ben van de opgelopen schade wordt er mij per telefoon wijs gemaakt, dat ik niet hoef te betalen zodra ik eem aangifte doe. Meteen gedaan en kort er na het proces verbaal naar hun opgestuurd. Vervolgens zeggen ze per mail dat ze me niet verder kunnen helpen en of de politie met hun contact wil opnemen. Vervolgens bel ik de politie en leg ik ze het verhaal uit, de politie geeft aan wij gaan geen contact met jouw of met zalando opnemen, dit betreft een civiele zaak. Vaker is er wel wat mis gegaan met bestellingen bij zalando. Zalando geeft al in haar eerste mail aan, we hebben je eerder gecompenseerd dus we kunnen nu niets voor je doen. Wat zijn het stelletjes kneuzen. Compensatie? Compensatie is als je me wat cadeau geeft. En niet jouw probleem de mijne maken. Ik ben geen partij zoals artikel 11.7 BW beschrijft. Bedrijf draagt altijd het risico van de schade zelf. Dus ik moet nu leiden door het toe doen van een idiote bezorger die spullen in de trappenhuis plaats, waar het komen en gaan van mensen zijn.

Dus als ik het samenvat, ik mag 420 euro gaan tikken voor paar lege dozen. Dus mensen opgepast, als je pakket zoek raakt of idiote bezorger het in trappenhal plaats, dan moetje gewoon zelf dokken voor paar lege dozen of lucht. Terwijl ze de gelegenheid krijgen van DHL om de claim bij hun te verhalen.
Ze hebben me account al reeds geblokkeerd. Ieder geval voor mij nooit meer zalando.
En betalen met creditcard is nog eens veilig, dom dat ik dat niet had gedaan!

Johan
06-08-2020

Slechte service

Er wordt geen oplossing gezocht voor je probleem

Natalia
02-08-2020

Op rekening niet mogelijk

Ik ben al jaren lang klant van Zalando en ze hebben zeker genoeg aan mij verdiend. 2 maanden geleden werd mijn account opeens geblokkeerd - waarschijnlijk door veelmaal verkeerd wachtwoord ingevuld - en nadat het deblokkeerd werd door hun customerservice was het niet meer mogelijk voor me om op rekening te bestellen. Ik heb 2x nagevraagd wat er precies de reden voor was, maar ze hebben het nooit verteld. Dit vind ik zeker slecht want als een klant zo veel koopt van een bepaald bedrijf, waarom kun je niet eens helder antwoord geven op haar vraag mbt je service? Als ik als klant, iets niet goed heb gedaan, wil ik ervan weten en wil ervoor zorgen dat het nooit meer gaat gebeuren. Ook toen ik waarschijlijk mijn wachtwoord verkeerd heb ingevuld, kreeg ik geen melding ervan of dat ze mijn account hebben geblokkeerd. Heel raar allemaal.

An
01-08-2020

Zeer slechte ervaring met Zalando

Zeer slechte ervaring met bestellen bij Zalando.
Een bestelling, die je vooruit moet betalen, was ‘om technische redenen’ niet leverbaar. Op hun website staat dat ze in zo’n geval binnen drie tot vijf werkdagen het reeds betaalde terugstorten. ik wacht nu al een maand! en op vragen waar het geld blijft wordt met steeds een ander verhaal gereageerd. De afsluiter is altijd hetzelfde, ‘om nog even geduld te hebben‘. Tja, lekker makkelijk zo, afschepen met een kul verhaal en de vraag negeren.
Eigenlijk verdient zalando nul sterren maar dan lijkt het alsof ik dit vergeten zou zijn.

Anne
Anne
26-07-2020

Rekening op tijd betaald maar alsnog een incasso bureau op je dak krijgen

Ik had mijn bestelling bij Zalon netjes op tijd betaald. Echter had ik niet door dat Zalando dit zelf weer terug over gemaakt had naar mijn rekening. Waarom? Geen idee. Ik kreeg ineens allemaal aanmaning mails van Intrum voor Zalando. Ik dacht dat dit spam was omdat iedere keer wanneer ik in mijn Zalando account keek, er stond dat alle orders betaald waren. Een tijdje later bedacht ik mij ineens dat het misschien van Zalon was en dat bleek ook zo te zijn. Dus ik heb de rekening voor de tweede keer betaald. Maar wat blijkt? Nu moet ik allemaal incasso kosten betalen aan het incasso bureau dat Zalando erop gezet heeft. Terwijl ik de rekening gewoon netjes op tijd betaald had. Zalando wil mij niet helpen terwijl dit hun eigen fout is. Ze zeggen dat ik het zelf met het incasso bureau op moet lossen en die zeggen natuurlijk dat ik gewoon meot betalen. Ik vind het echt ongelooflijk dat een bedrijf als Zalando zo met hun trouwe klanten omgaat.

Mandy
15-07-2020

Slechte service

Op 7 juli schoenen besteld die op 10 juli binnenkwamen. Ik heb voor deze schoenen 75 euro betaald.
Na 2 dagen, tot mijn schrik, zie ik dat de naad bij de veters los is gelaten.
Ik heb natuurlijk meteen contact opgenomen met Zalando.
Hun oplossing was om de schoenen terug te sturen en deze zelfde schoenen nogmaals te bestellen. Echter waren deze schoenen nu 25 euro duurder en volgens de klantenservice was er geen mogelijkheid de schoenen opnieuw te leveren voor de prijs die ik betaald heb.
Ik had toch op z'n minst verwacht dat er garantie op mijn aankoop zou zitten en dat de schoenen dan eventueel gemaakt zouden worden. Helaas biedt Zalando totaal geen service.

Gertrude
15-07-2020

Zijn nu goede en regelmatig terugkerende klant kwijt

Ik ben een zeer goede klant van Zalando en heb dit jaar vele aankopen gedaan. Ik wilde nu gebruik maken van "bestellen op rekening" , maar die optie zag ik niet, en na gechat te hebben met abdul gaf deze ook aan dat er regels zijn etc. Ik heb die regels nagekeken en waren totaal niet op mij van toepassing. Toen ben ik naar ESPRIT zelf gegaan en heb daar alles vele malen goedkoper dan Zalando besteld. Dit scheelde € 37,50 met zalando en kreeg ook nog eens 10% korting en mocht OP REKENING kopen:) Feitelijk was het goed dat mij dit werd geweigerd, heeft mij voordeel opgeleverd en Zalando is mij als klant kwijt!

Jeanine
Jeanine
09-07-2020

Totaal geen service

Geen garantie en geen service
Duur badpak gekocht 90 euro
Na gebruik van nog geen 12 x een uurtje zwemmen heel de achterkant zo dun dat er gaten i komen dit mag en kan toch niet

Els
04-07-2020

Niet meer wat het geweest is

Jarenlang tevreden klant geweest maar de laatste paar maanden is het een zooitje ,bestellingen worden pas na ruim 3 weken geleverd . Retouren worden niet goed verwerkt.

Ashley .
01-07-2020

Bikini broekje geroutineerd maar dat ging fout.

Ik zag een leuke bikini broekje via zalando app.
Ik ging gelijk bestellen, gelukkig kwam het optijd binnen.
Ik ging het maar retouren want het stond bij mij niet.
Na 2 maanden niks gehoord, dan denk je dat het "goed gekomen is", niet dus.
Ik krijg een mail van incassobureau van mijn binki broekje 15 euro, er stond ook op, u heeft tot 30 april de tijd om te betalen anders wordt u bedrag hoger.
Ik ging gelijk bellen naar zalando, zij konden niks voor mij bekeken, zalando stuurde die problemen naar mij toe en ik moest het maar gaan betalen.
Ik had geen goed gevoel over dus ging ik maar Zelf onderzoeken, bleek nou mijn pakketje was zoek door post nl.
Dit bewijs naar hun verstuurd en ze waren gelijk stil en dit gelijk opgelost. Ze wisten het gewoon leek erop, ze wilde dat ik hun moest betalen om niks, zo voelde ik me!
Ik ga nooit daar bestellen!

Mike
Mike
23-06-2020

Bestelling niet ontvangen

De bestelling zou in de avond worden bezorgd maar dit is overdag bij een bovenbuurman die nooit opendoet .
Hartelijk dank zalando voor helemaal niets.

Anemiek
15-06-2020

Incasso voor betaalde facturen

Meerdere bestellingen gedaan bij Zalando. Daarbij is gekozen voor betaling achteraf. De betaling gebeurde meteen zo gauw de goederen ontvangen waren. Netjes binnen de tijd, maar ik heb wel verschillende orders betaald in 1 keer. Blijkbaar kan hun betaalsysteem dat niet aan. Je moet blijkbaar elk order apart betalen. Dus storten ze het totaalbedrag terug, maar ze sturen tezelfdertijd een aanmaning voor een openstaand bedrag. En dan valt ook nog een brief in de bus van een incassobureau dat er inningskosten van 40 euro bijgeteld worden.Netjes een brief met betaaloverzicht gestuurd naar Intrum, maar daar wachten we nu al meer dan een maand op een reactie.

Meer Zalando.nl reviews
Welk cijfer geef jij Zalando.nl?