Zalando.nl reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente Zalando.nl ervaringen

LiS
06-10-2021

Wat ik me afvraag en waarover ik niets kan terugvinden; waarom heeft Zalando nog steeds geen betaalfunctie in de app?!?! Iedere webshop-app heeft tegenwoordig deze functie. Deze vraag heb ik ook al een aantal keer gesteld via de App-store, bij de Zalando-app.

Wendy
01-10-2021

Recent leren zwarte sneakers van Nike besteld. Ik ontvang inderdaad zwarte sneakers maar die ogen heel anders. Ik heb hierover telefonisch en per e-mail contact opgenomen met Zalando. Bij hoog en bij laag houden ze vol dat ik de juiste sneakers heb ontvangen. Ze geven aan dat het vervelend is dat ik het idee heb dat ik de verkeerde schoenen heb ontvangen maar dat ik echt de juiste heb ontvangen. Ze hebben het zelfs nagekeken. Degene die ik heb ontvangen wijken op zeker 9 punten af en zijn echt een ander, goedkoper model. Uiteindelijk is er iemand die wel aangeeft dat het de verkeerde zijn. Waarom dit zo ingewikkeld moet zijn begrijp ik niet. Vervelende is dat ze de foto’s op de site niet gaan aanpassen en klanten na mij tegen hetzelfde probleem gaan aanlopen. Ik heb een kortingscode gekregen. Maar die ga ik niet gebruiken. Ik koop daar nooit meer wat. Het gaat mij ook niet om die kortingscode. Had gewoon normaal gecommuniceerd.

Barthe
27-09-2021

Overhemd besteld (cadeau af te leveren op een ander adres). Er wordt een spijkerbroek geleverd. Ik moet pakket ophalen bij de ontvanger van het cadeau en terugsturen. Jammer maar helaas. Bizarre service.

Salma
22-09-2021

Top service. Altijd snelle levering en goede producten voor een goede prijs.

1 keer contact moeten opnemen met de klantenservice en ik kreeg meteen een vriendelijke medewerker aan de lijn (geen wachttijd, en gewoon beschikbaar tot 00.00!). Daarna werd mijn klacht dezelfde avond nog opgelost! Ik heb nog nooit eerder zo’n goede klantenservice meegemaakt! Mijn complimenten!

LC
04-08-2021

Pakket kwijt

Een bestelling werd door een 'partner' verzorgd, die het afwijkend van de normale post.nl-verzending via een of andere obscure koerier liet bezorgen. Was niet thuis en het pakket werd gedumpt bij een nog obscuurder afgiftepunt - op 60(!) minuten lopen. Uiteraard heb ik het daar nooit opgehaald. Nu al maanden dreigbrieven van Zalando over mijn niet-betalen. Op mails wordt ijskoud niet gereageerd.

28-07-2021

Retourzendingen

Een hoop ellende met retourzendingen, blijf er als u blieft weg als u zich zelf veel ellende wilt besparen.

Georgio
25-07-2021

Slechte service

Slechte service, eerste keer dat ik hier bestel en gelijk zo’n slechte service.

Heb €500 aan spullen besteld en kwam er daarna achter dat ik een kortingscode van 20% (dit scheelt dus €100) kon gebruiken. Heb gebeld of dit kon en dit kon volgens de klantenservice van Zalando.

Ik hoefde alleen een mail te sturen. Volgens de mail blijkt dus dat dit niet kan. Ik voel me in de maling genomen en ik zal zeker alles retourneren als het binnen is zodat Zalando lekker 2x verzenden kwijt is voor niks.

Opnieuw bestellen MET de code kan dus ook niet aangezien de producten niet meer op voorraad zijn omdat IK de laatste producten heb.

Niet tevreden met dit bedrijf.

Monique
Monique
23-07-2021

Zwaar teleurgesteld in Zalando

Ik had een grotere bestelling gedaan, van zo'n 150 euro. Die moest ik meteen betalen, achteraf betalen was geen optie. Waarom niet is mij een raadsel aangezien ik niet voldoe aan de redenen om niet achteraf te mogen betalen en het bedrag is bij mijn weten ook niet te groot om dat niet te mogen. Vervolgens stuur ik bijna alle artikelen terug. Ik wacht nu (half juli) nog steeds op mijn geld. De retourzending is nl kwijtgeraakt bij Postnl. Dat is niet mijn schuld, dat is ook toegegeven door Zalando, ik zou mijn geld 'gewoon' terug krijgen. Nou, je wil niet wéten hoe moeilijk het is om je geld terug te krijgen. Steeds moet je andere dingen doorgeven, de ene medewerker zegt dit, de andere dat en ze zijn blijkbaar niet op de hoogte van alles. Er moet een rechtsverklaring ingevuld worden met alle artikelnummers die je terug hebt gestuurd. Maar 1 artikelnummer klopte niet en ik kon er met geen mogelijkheid achter komen wat dan het goede was, want er stond blijkbaar een verkeerd artikelnummer op de rekening. 16 mails en 8 telefoontjes later krijg ik dan eindelijk het goede nummer. Vervolgens komt een mail dat ik een kopie van mn ID kaart moet sturen. Wat niet eens mag volgens mij. Maar 'ik hoefde alleen de datum en mijn handtekening te scannen van dat ding'. Juist ja. Gedaan, want ook al ben ik het er niet mee eens, ik wil toch wel mijn geld terug hebben. Vervolgens komt een mail dat dat niet voldoende is, ook mijn naam moet zichtbaar zijn. Zucht.

Waarom ik niet achteraf mag betalen is me niet duidelijk geworden. Zalando-medewerkers weten dat ook niet en het is nergens na te kijken. Ik betaal altijd achteraf, óók en altijd bij Zalando, juist om dit soort ellende te voorkómen.

Zuhal
19-07-2021

Leugenaars , krijg mn geld niet terug

Al jaren zeer content geweest over zalando. Tot ik 1 van mijn bankkaarten had verloren en deze moest blokkeren door de bank.

Echter had ik ook paar artikelen geretourneerd en zalando moest deze terugstorten op die kaartnr.

Betaling bleef uit, na paar telefoontjes was de oorzaak gekend.

Hierop heb ik dan mijn iban nr moeten geven.

Hadden beloofd dat ik binnen paar dagen mijn geld ging terug krijgen en wat geduld moest hebben.

Wel sinds 24/6/21 zit ik nog steeds op mijn geld te wachten!

Sommige medewerkers leggen pardoes af als het hun niet aanstaat en als ze dan helpen moet je telkens keer op keer dezelfde gegevens terug doorgeven maar steeds geen betaling.

Ergste van al is dat ze zelfs niet meer antwoorden op je mails en ze willen de slimme uithangen door mijn bestellingen te wissen op mijn account via google.

Helaas kunnen ze die van mijn app niet wissen dus heb alle bewijs!

Arno
Arno
06-07-2021

BESTEL HIER NIET

Bestelling op naam van mijn overleden moeder. Klantenservice gebeld dat ze helemaal niet kan bestellen. Ja we maken wel een aantekening meneer maar de rekening gaat wel oplopen door incassokosten. Echt de wereld op zijn kop. Ik gun het niemand maar als dit bedrijf toch eens failliet kan gaan dan stem ik voor. Laat de deurwaarder maar komen!

Anita
Anita
28-06-2021

Bestelling komt maar niet

Ik zit al 1 1/2 week te wachten op een bestelling die binnen 5 werkdagen in huis had moeten zijn.

Van alle artikelen slechts 1 artikel binnen, de rest staat op status 'wordt gepakt' . diverse keren via de chat contact gezocht maar die kunnen niks meer zeggen als dat jij in het scherm ziet. Klachtenlijn hebben ze niet .

Laatste keer dat wij wat besteld hebben daar . dik bedrag besteld maar service van lik-me-vestje

Andries
Andries
22-06-2021

Overhemd

Gewoon besteld ,betaald via Deal en na een paar dagen keurig thuisbezorgd gekregen. Tot dus ver geen problemen. Was m’n eerste bestelling

Mar
17-06-2021

Terug betaling

Zeer slechte ervaring, netjes terug gestuurd artikel, nu zit ik al meer dan 3 weken te wachten op terug betaling.

Ik zou zeggen , betaal altijd achteraf en niet met iDeal , want naar je geld kan je fluiten

Mathilda
16-06-2021

Slechte service en heel onbeleefd aan de telefoon

Onrechtvaardige boete omdat hun boek houding niet deugd

Rose
15-06-2021

Na klacht altijd goed geholpen

Nu al veel bestellingen gedaan bij Zalando. Waaronder nu ook nieuwe schoenen besteld, helaas liet het naadje al vrij snel los van de schoen. Hierover contact gezocht met kcc van Zalando, en op dezelfde dag nog antwoord terug met dat ik het volledige bedrag van de schoenen terug krijg!

Dit had ik niet verwacht! Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid en goede service van Zalando, en blijf graag mijn kleding via hun bestellen!

Nico
13-06-2021

Slecht bedrijf

Kleding besteld. Zou binnen vier dagen binnen zijn. Met een chatmedewerker contact gehad en die kan je niet meer vertellen als wat je in je account kan zien. Ze zijn te laat en er wordt ook niets in je account waar je je bestelde artikelen kan volgen verandert. Dit terwijl de datum van ontvangst al voorbij is. Eerste en laatse x dat ik hier iets besteld heb. Nu hoop ik dat ik nog ooit iets van mijn bestelde artikelen zie of mijn geld terug krijg. Ook heb ik een enquete die ik van zalando kreeg ingevuld, maar daar hoor je ook niets op. De bezem door dit bedrijf halen.

Marianne
11-06-2021

Geen betalingsmogelijkheden meer!

Ik bestel al meer dan 10 jaar bij zalando op rekening.

Ik heb deze altijd ruim op tijd betaald. Nooit problemen mee gehad.

Nu kan ik alleen nog maar bestellen en betalen met een creditcard die ik niet heb.

Al meerdere malen hierover gebeld en gemaild, maar ik krijg buiten de standaard antwoorden hier geen correct antwoord op.

Dit betekend dat ik op mijn account niets meer kan bestellen, en Zalando ook helemaal niets doet om dit probleem op te lossen.

Ook op Klacht.nl een review hierover geplaatst, en daar kreeg ik na twee dagen de mededeling dat Zalando niets met mijn klacht doet.

Wat een schandalige slechte klantenservice biedt dit bedrijf, zo ga je niet met je klanten om!

Erika
11-06-2021

Slecht retourbeleid

Soms zijn de verzendingen slecht, is de verpakking slecht. Ook heb ik al meegemaakt dat er bijvoorbeeld een onderdeel van het kledingstuk mist en/of kleding niet netjes aankomt. En dan proberen ze bij het terugsturen onder de terugbetaling uit te komen omdat ze jou hiervan beschuldigen. Wat moet je met een kleuren touwtje of een kledingstuk wat te klein is? Geeft ook wel aan dat er gewoon opzet in het spel zit bij Zalando. Dat was meteen de laatste keer dat ik daar heb besteld.

SC
05-06-2021

Vraagt om ID foto’s wanneer niet geoorloofd.

De webshop is fijn maar ik ben nu al meerdere keren benaderd door hun klantenservice om mijn ID gegevens op te sturen, na wat e-mailen en uitleg elke keer blijkt het achteraf dat het toch niet nodig was om mijn ID gegevens op te sturen.

Kortom, ze vragen vaak naar je ID als er iets mis is met een bestelling, zelfs op momenten waar het niet geoorloofd is.

Op het gebied van privacy is dit uiterst ernstig en is het voor mij ook de taak om dit te melden aan de juiste autoriteiten.

Ik maak mij zorgen om de mensen die niet zoals mij om uitleg vragen en dus wel ID gegevens hebben opgestuurd.

De klantenservice is ook erg verwarrend, bij elke reactie op de mail krijg je een andere medewerker.

Trijnie
31-05-2021

Volledig probleemloos

Ben heel erg te spreken over Zalando. Gratis levering en gratis retourneren.

Laarzen besteld maar die zaten niet goed. Weer ingepakt, bijgeleverde sticker erop geplakt en bij de ophaalpunt gebracht. Enkele dagen later stond het bedrag weer keurig op de rekening.Het heeft me geen enkele cent gekost.

Meer Zalando.nl reviews