Zalando.nl38 ervaringen

Emily
06-12-2018

Wel betaald, geen bezorging

Op Black friday 5 artikelen besteld en betaald. Betalingsbevestiging gekregen maar artikelen na 2 weken nog niet gekregen. Op mijn account staat de bestelling als “wachtend”. Al twee keer gebeld en ze geven de schuld aan post.nl die het aantal bestellingen niet aankan. Maar bestellingen die daarna geplaatst zijn (voor de normale prijs) zijn binnen no-time bezorgd. Grof leugen dus.
Ze kunnen mij verder niet uitleggen waarom de bestelling niet bezorgd wordt. Achteraf betalen kan al maanden ook niet meer, dus vermoed ik dat het niet goed gaat met Zalando en ga mijn bestelling annuleren in de hoop dat ik mijn geld terug heb voordat ze failliet zijn.

Jane
28-11-2018

Slechte Black Friday bij Zalando.nl

Ik heb tijdens de black friday sale 2 items gekocht. Geld is van mijn bank rekening afgegaan. Na 3 dagen nogsteeds geen bevestigingsemail gekregen, op mijn zalando account staat de bestelling ook nergens.

Klantenservice is niet altijd bereikbaar, de 0800 nummer is meestal te druk om bereikbaar te kunnen zijn. Nadat ik EINDELIJK met de medewerker had gesproken, heeft hij mij verteld om de screenshots naar hem te sturen en dat zijn collega het meteen zou behandelen. Gelukkig had ik de screenshots gemaakt van mijn betaling.

Het mailtje heeft helemaal niks opgelost en ik moet maar lekker afwachten of het nog goed gaat komen, anders moet ik het opnieuw bestellen, maar dat is geen black friday korting meer, dus dat krijgen ze niet van me.

Ik heb gevraagd als ik nog een Track & Trace nummer kon krijgen, maar dat was ook niet mogelijk. De medewerkers weten zelf niet hoe ze mij moeten beantwoorden.

Ik ben erg teleurgesteld met Zalando, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ipv het probleem meteen oplossen aan de telefoon, word ik verder verwezen naar emailen, maar dat heeft mij niet geholpen. De medewerker aan de telefoon heeft mijn bestelling niet in het systeem kunnen vinden, ik ga ervan uit dat ik aan het einde van deze week een bericht ga krijgen dat het geld terug zal worden gestort (hopelijk doen ze dat wel).

Heel erg teleurstellend, waarom hebben ze dan de Black Friday aanbieding als klanten niet krijgen waarvoor ze betaald hebben? En dan alsnog zeggen om het artikel nieuw te bestellen, maar dat krijg ik niet voor het prijsje van black friday! Vind ik niet netjes van Zalando, wat voor een bedrijf is dit nou? Wat mij betreft heeft deze ervaring voor mij de imago en klantenservice van Zalando verpest. Ik ben blij dat ik gebeld had, wie weet, anders hadden ze dit probleem niet eens gemerkt van mijn Zalando account en blijven ze met mijn geld!

Yvonne
24-11-2018

ZEER ONTEVREDEN

Gister voor Black Friday een bestelling gedaan bij Zalando, voor sportschoenen en een sportlegging. Natuurlijk betaald maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Toen net gebeld met Zalando en is mij verteld dat vanwege de drukte niet alle bestellingen zijn doorgekomen en dat mijn geld zo snel mogelijk wordt teruggestort. Toen ik vroeg of ik de artikelen voor de prijs die ik oorspronkelijk betaald heb ook weer mocht kopen werd meteen nee gezegd. Dat gingen ze niet doen en het is nou eenmaal zo. Belachelijk, je weet dat het tijdens Black Friday druk gaat zijn en dat mensen gaan wachten met spullen kopen totdat die korting erop staat. Als het dan mis gaat dan moet je daar als bedrijf zeker iets aan doen. Ik ga hier zeker niet meer bestellen.

Sas
23-11-2018

Geld innen niets bevestigen, niet bereikbaar, Zalando maffia

Zalando maffia; bestel vandaag, betaal via IDeal, krijg geen bevestiging, ga bellen wordt telefoon afgeschakeld 23/11/18. Bel weer in de avond krijg bandje. Geld is keurig via Ideal overgeboekt. Ga kijken bij bestelling, blijkt er een zeer oud account nog in te staan? Hoe kan dat, ik denk 2 accounts, nee kan niet had anders toch op nieuw account een bevestiging ontvangen. Heb destijds zelfs met aangetekende brieven mijn account opgezegd. Totale chaos. Dit is weer een drama met Zalando, die duitse maffia die geld int maar niet levert. Helaas moet ik overgaan tot aangifte daar er geen enkele reactie komt van Zalando ook niet op diverse mails. Hoe is het toch mogelijk dat deze club nog bestaat en er zo weinig tegen te doen valt. Vrees dat ik mijn geld kwijt ben, ruim bedrag wat "nergens" blijkt te zijn en je kunt het ook niet zomaar terug eisen. Ga NOOIT iets aanschaffen bij Zalando zijn absolute oplichters.

Alex
23-11-2018

Bestelling schoenen

Ik bestel 2 paar schoenen, reken af en krijg een mailtje bezorging binnen 2 dagen! super denk je . krijg ik de 2e dag een mailtje binnen levering 3 tot 6 dagen levertijd! Waardeloos en zit ik zonder kado voor mn dochter! triest

Hannie
21-11-2018

Foute jas gelverd

Er is mij een foute jas geleverd. Ook nog foute maat. Kocht hem op zondag met korting. Een groene met zwarte mouwstukjes van Mödatrom. Kreeg een grijze. hele andere.
Nu moest ik eerst weer de juiste jas bestellen én betalen, de twee maal zo duur is.
Ik zei dat ik dat niet kon betalen allemaal ineens. Ruim 220 euro! Dan kreeg ik dat wel weer keertje terug. Ik durfde het risico van fout lopen niet meer te nemen bij Zalando

Zo slechte service. Heb de grijze maar gehouden uiteindelijk .

Caecilia Dewi
Caecilia Dewi
12-11-2018

SLECHTE SERVICE .7 wkn lang meer dan 200,- euro niet terug betaald !

Ik hebt op 27 augustus artikelen besteld en 8 artikelen geretouneerd. ik hebt vele malen gebeld het wordt gezegd dat de geretouneerde artikeln zijn nog niet verwerkt is. maar dan denk ik zelf dat kan toch niet 7 wkn lang en nog niet verwerkt .wat een soort bedrijf is dit?

Ok vandag om 12.38 gebeld naar de klanten service het wordt geholpen door dhr. Laurenzo macdonnald , eerst het wordt gezegd dat de artikelen nog niet binnen is .dan hebt ik gelijk geantwoord hoe is het mogelijk 7 wkn geleden en nu nog niet binnen is terwijl ik hebt de bewijs van de post nl al bij mij .dus dit allemaal verzinnen. uit eindelijk heeft dhr. Laurenzo macdonnald gezegd tegen mij , ik ga noe neoemn de 8 artikelen die je terug gestuurd is laat wij even checken of dit wat u terug geretouneerd is, toen hij noemde allemaal 1 voor 1 artikelen die ik al 7 wkn terug geretouneerd zijn en klopte allemaal wel.
toen zei hij wilt u dan de bewijs met 3 getalen aan ons per e-mail verzenden , daarna maken wij in orde.

Even later hebt ik een mail van hem ( dhr. L. Macdonnald ontvangen ) waar in geschreven dat de artikelen zijn nog niet binnen is en dat ik moest de bewijs van de post nl met de mail naar zalando willen opsturen.
goed .nu zie ik wat voor onzin al de zalando klanten service willen ons ( de klanten ) bespelen .dit is toch al een feit dat hij weer moest liggen tegen de klant / klanten .eerst kan hij noemen allee artikelen die ik wel geretouneerd zijn en even later hebt ik een mail ontvangen van dezelfde person en die zei dat de artikelen zijn nog niet binnen is .wat een bedrieger!

Sorry wij hebben zelf 6 grote bedrijven maar die ga je niet zo omgaan met de klanten .dat kan toch niet .klanten zijn de koning ( dat moet zalndo niet vergeten zijn ) zonder de klanten zijn de zalando nergens meer .uiteindelijk kan ze dit bedrijf opruimen als ze zo doorgaat tegend e klanten!

Morgen ga ik de bewijs van de post nl mailen en van af morgen als onze geld binnen 5 dagen niet terug betaald .dan stappen wij op de juridische zaken .
ze weten niet met wij ze te maken is ,dan gaan wij echt de hele zalando ten gronde brengen want niet alleen ik / wij is zo behandeld maar zijn nog heel veel klanten die de geld niet terug betaald is!

Kaatje
07-11-2018

Kan ineens niet meer op rekening bestellen

7 jaar vaste klant. ALTIJD op tijd betaald. ALTIJD dezelfde dag nog artikelen die ik niet hield retour gestuurd. En ineens kan ik van de ene op de andere dag niet meer op rekening bestellen. Zo gaat Zalando met haar klanten om. Als ik bel met de klantenservice zeggen ze dat de computer dit bepaald, serieus? Maar wie stuurt de computers aan? Jullie toch zeker. Toppunt van klantonvriendelijkheid.

Nadine
Nadine
30-09-2018

Afzetters

Dan bestel je een jurkje, je stuurt deze retour. Dan krijg je een mail met een eerste aanmaning en dan nog een 2de. En nu word er gedreigd met een incassobureau. Terwijl het meer dan een maand geleden is terug gestuurd. Dit is niet de eerste keer. Vorige keer losten ze het op en nu kan er zogezegd niets aan gedaan worden. Dikke zever allemaal. Vanaf nu zijn ze een paar ferme klanten kwijt!

Jamie
23-09-2018

Teleurgesteld in Zalando

Ik bestel zo nu en dan bij zalando. Altijd positieve reviews gegeven tot nu. Eerst was ik altijd te spreken over zalando en hun service.

Ik heb badslippers besteld. Handig voor op vakantie, in huis, strand enz. Maar helaas mogen deze badslippers niet in de douche of 10 tot 15 min. Lang nat worden. Want dan gaat de witte coating eraf en plakt alles heerlijk aan je voeten. Daar heb ik dan 100 + euro voor betaald.

En dit is geen defect, dit is geen fout van het merk waar het van is maar, dit is de fout van mij want, ze zijn 10 a 15min. Te lang nat gebleven in gewoon simpel water. Ik wist niet dat badslippers nat mochten worden.

Helaas wordt ik niet geholpen en ik heb 2 weken moeten wachten op dit antwoord. Ze kwamen er zelf niet eens mee! ik moest hiervoor nogmaals contact voor opnemen en begrip hiervoor hebben.

Mitchell
22-09-2018

Eerste een laatste keer dat ik bij Zalando bestel

Eerste een laatste keer dat ik bij Zalando bestel, alleen omdat tussen Clarks en Zalando der geen fluïde communicatie is. Ik heb mijn bestelling geplaatst op zondag 16-09, ik begrijp dat het dan pas maandag in jullie systeem gaat, daar heb ik geen problemen mee. Op dinsdag ontvang ik een email dat de Clarks schoenen worden geleverd binnen 1 of 2 dagen (dus donderdag uiterlijk). Donderdag ontvang ik wel mijn Zalando en Mango bestellingen, maar dan niet die van Clarks, oké denk ik, ik heb wel het vinkje aangeklikt dan alles in een komt, maar omdat twee van PostNL en een van DHL misschien komt het dan wat later op donderdag of op vrijdag. Vrijdag heb ik dan ook niks, en de track-en-trace nummer werkt niet, ik bel zaterdag naar jullie contactpersoon (wel een vriendelijke persoon), maar ja, dan krijg ik te horen Clarks nu pas de order heeft verzonden, en dat ik dinsdag pas mijn pakket kan verwachten!

Nogmaals, ik begrijp dat dit niet compleet aan Zalando ligt, maar toch kom ik bij jullie kopen, toch bij jullie staat het 2-3 dagen levertijd voor deze schoenen, toch betaal ik bij jullie, en toch neemt Clarks jullie naam in mijn hoofd tijdelijk, omdat ik jullie de schuld geef dat ik anderhalf week moest wachten op schoenen…binnen de Randstad! Ik koop online zodat ik niet na mijn werk hoef te winkelen, en 2 of 3 dagen vind ik oké, maar dan 10 wachten? Echter vind ik het ook slechte service dat jullie gewoon als standard antwoord de schuld leggen bij Clarks of DHL en dan verder niks hiervan oppak, ik heb niks met hun, maar wel iets met jou, al dat gezeik interesseert mij niet, nogmaals, ik heb jullie betaald niet hun. Het is niet mijn taak om hun feedback te geven, nogmaals, omdat ik klant ben bij jullie.

Om jullie service te verbeteren:

• Beter communicatie tussen Zalando en leveranciers, zodat jullie wel hun juiste voorraad weten, en niet een “ongeveer aantal,” of hun logistieke systemen beter begrijp. • Alleen de email met de track-en-trace sturen naar klanten als het pakket daadwerkelijk onderweg is (ik heb het email ontvangen op dinsdag maar jullie contactpersoon zij dat het pas gisteren in het systeem van Clarks stond als verzonden, en dat het nog niet eens bij DHL lag). Dat jullie dit wel naar mij hebben gestuurd op de dinsdag geeft mij een indicatie van verwachting, als jullie deze verwachting niet na komen dan worden mensen boos. • Als het langer gaat duren dan verwacht, stuur dan een email hierover (zoiets van “hey sorry maar het is tijdelijk uitverkocht, wij hopen het wel naar jou binnen een week te sturen,” want kijk dan heb ik daarvan een verwachting en dan word in niet boos). Nu moest ik mijn eigen order vinden, eerste DHL bellen van waarom werkt mijn track-en-trace nummer niet, dan van hun te horen, die levering niet bestaat, dan jullie bellen om te horen dat het eigenlijk nog niet was verzonden. Ik moest hiervoor nummers zoeken, in de wachtrij staan, etc. Ik was sneller klaar als ik mijn schoenen gewoon direct ging kopen in de lijnbaan!

Yuri
21-09-2018

Leveren "gewoon" niet

Zalando laat mijn pakket op het verkeerde adres leveren, intussen heb ik wel betaald maar geen pakket. Zalando onderneemt geen enkele actie ondanks meerdere contacten. Intussen moet ik mijn geld (via de rechter) maar terug zien te krijgen. Waardeloos bedrijf.

Mark
13-07-2018

Ongelofelijk slechte klantenservice

Retourzending is volgens track&trace van PostNL al 4 weken geleden aangekomen bij Zalando. Maar nu staat er nog steeds dat ze de retourzending nog niet hebben ontvangen. Ik wacht ondertussen al ruim een maand en heb de klantenservice geprobeerd te bereiken. Via de telefoon is de lijn altijd bezet en via mail wacht ik al 2 weken op antwoord.

Youssef
11-07-2018

150 euro weg

Via www.zalando.nl zie ik dat het bij mij afgeleverd moest zijn terwijl ik het nooit thuis heb gehad?//

Daphne
18-06-2018

Pakketje besteld bestelling niet door gekomen wel geld afgeschreven

Ik heb 2 paar schoenen besteld en beide apart besteld zodat ik 2 bonnen kon inleveren, nu kreeg ik van 1 bestelling maar geen bevestigingsmail dus heb een belletje gedaan. De ene bestelling was niet door gekomen maar ik heb wel 70 euro van die schoenen staan afgeschreven op mijn bank. Volgens de telefoniste kreeg ik mijn geld van de week ergens wel terug. Vond dat al heel nonchalant klinken en over die waarde bon wist ze niet hoe dat zat. Hoop dat ik of gewoon de schoenen krijg of mijn geld terug want voor mij is 70 euro echt veel en heb daar hard voor gewerkt. Dus hoop dat jullie dit netjes afhandelen!

Isabel
13-06-2018

Bagger slechte klantenservice

Artikel was van slechte kwaliteit. We mochten ruilen, maar artikel was ineens veel duurder. Gelukkig zou dit gecompenseerd worden. Helaas bleek artikel niet meer leverbaar, maar we mochten met toestemming vd klantenservice een ander soortgelijk artikel bestellen met dezelfde compensatie. Helaas bleek bij koop en terugsturen het beloofde niet nagekomen. Foutje klantenservice die ze weigeren te corrigeren. Al met al ik als klant de dupe van een fout vd klantenservice. Kost mij 70 euro extra. Bedankt zalando dat je de klant zulke goede service verleent. NOT.

Annie
Annie
09-05-2018

SCHANDALIG! STEELT GELD VAN DE KLANT

Al jaren klant bij zalando, ik heb er heel wat bestellingen gedaan. Nu 2 trainingspakken besteld en de juiste maat gehouden de andere geretourneerd en ze zeggen alleen de broek te hebben ontvangen! Ik heb het gewicht opgevraagd van het pakket. Dit kan nooit en te nimmer alleen van het jasje zijn! ze willen niet horen wat ik te zeggen heb, ook al heb ik zwart op wit bewijs ervan. Er word aan de telefoon gewoon gezegd, ja in dit geval is de klant de dupe Ik krijg het jasje opgestuurd en de heb er geen broek van. Ik lees heel veel dezelfde verhalen van de maand april. Het lijkt wel of zalando in geld nood zit en dit de klant steelt! Belachelijk.

Abby
05-05-2018

Geldverschil terug betaald bij prijsdaling

De jas die ik kocht had wat vertraging en na ontvangst was de prijs op de website ook nog eens gezakt. Had meteen gebeld met de klantenservice en krijg het verschil netjes teruggestort. Super service!

Daniek
04-05-2018

Steeds minder

Een tijd geleden was de levering en service van Zalando goed. Nu wordt deze steeds slechter. Ik wacht al een week op mijn pakket (die binnen drie dagen binnen zou zijn) en nu pas krijg ik een bericht dat de bestelling vertraging op heeft gelopen. Het kan nu nog dagen duren voordat ik überhaupt een track and trace code van de bestelling krijg. Erg slechte service helaas. Niet aan te raden dus.

Tijmen
Tijmen
25-04-2018

Goede producten en Snelle levering

Zalando biedt haar klanten veel zekerheid met goede producten, een uitgebreid assortiment en snelle levering.

Meer Zalando.nl reviews
Welk cijfer geef jij Zalando.nl?