Zalando.nl125 ervaringen

Piet
08-02-2020

Loze beloftes

De bestelling plaatsen en iDEAL betalen gaat wel goed maar als zalando dan binnen de beloofde termijn moet gaat leveren gaat het fout!
Eerst sturen ze een trackingcode die niet juist is en dan proberen ze het af te schuiven op een partner die zou niet leveren.
Ik heb met zalando een overeenkomst die ook al betaald is dus heb ik niets te maken met een 2e,3e of 4e partij
Er moet gewoon op tijd geleverd worden!

Joyce
29-01-2020

Product retour gedaan was te klein

Product retour gedaan, dag na binnenkomst. Heb per ongeluk het verzendbewijs weg gegooid. Ze kunnen t zogenaamd niet terug vinden waar t gebleven is. 1,5 maand na terug sturen kreeg ik ineens factuur binnen om even te betalen voor een product die ik niet eens meer in huis heb.
Meteen contact gezocht met Zalando en alle stappen die ik moest doornemen allemaal opgevolgd . En als klap op de vuurpijl sturen ze je ook nog eens een incassobureau op mijn dak terwijl ik betaald had omdat het bewijs spoorloos is.
Het is een regelrechte kutfirma.
Die van mij een 0,0 krijgt voor service. Wat een randdebielen werken daar. Klantvriendelijkheid echt Duits. Wel te zien dat ze zijn blijven hangen in de oorlog.

Rieke
26-01-2020

Besteld, betaald en niet gekregen!

Eindelijk een prachtige Hugo Boss jurk met een mooie korting, super blij mee. Maar helaas, geen bestelnummer.
De jurk heb ik (zoals altijd) besteld via de Zalando app, besteling geplaatst, bestelling afgerond, word dooregstuurd naar mijn bank app, ik betaal de jurk en de bestelling is gelukt, top! dacht ik.
De bestelling is niet terug te vinden in de app, ik heb toch echt betaald en een paar minuten voor deze jurk heb ik een andere bestelling gedaan. Toen kwam ik deze prachtige jurk tegen en die erachter aan besteld (en betaald!). De bestelling van een paar minuten eerder is ook gewoon goed gegaan dus ik dacht het is druk zal wel goed komen. Maar nee, het blijkt zelfs al lastig mijn geld terug te krijgen, belachelijk! En ik wil mijn geld niet terug ik wil die mooie jurk! Aan de klantenservice heb je niets; Ja mevrouw, Nee mevrouw, in het systeem kan ik niets vinden, zal misschien een storing zijn geweest.? Hoezo? Ik heb toch ook betaald en de bestelling was goed gegaan. Standaard ja heel vervelend mevrouw maar kunt u uw bankgegevens even sturen via reply op een email. Slecht!

Iris
24-01-2020

Zowat alles wordt geannuleerd

Voorheen toen ik dingen bestelde ging het altijd goed. Daarvan werd gewoon alles geleverd. Alleen de afgelopen keren wordt telkens meer dan de helft van mijn bestelling geannuleerd. Zo kwam ik er dus ook achter dat van mijn recente bestelling 7 van de 10 dingen geanulleerd zijn, omdat ze niet 'voorradig'.
Dus dan denk je eindelijk leuke kleren te hebben gevonden voor een redelijke prijs, waar bij staat dat ze nog voorradig zijn. Blijkt dit helemaal niet te zijn.
Ik ben hiervoor in contact geweest met de klantenservice, maar die hielp mij niet bepaald verder. Er werden mij alleen dingen verteld die ik al wist. Ook wordt er niks gedaan om dit weer goed te maken, het enige wat er gebeurt is dat je na een lange tijd je geld terug krijgt voor je geannuleerde spullen.

Hennie
17-01-2020

Fraude afhandeling bij Zalando

Net een fraude telefonisch gemeld bij Zalando. Had binnen 10 seconden een medewerker aan de telefoon, binnen 5 minuten was mijn account gedeactiveerd en de incasso van de rekening stopgezet. Fantastische service!

Chimène
15-01-2020

Ruilen

Product besteld in de sale en werd met een gat geleverd. Is pas gezien nadat het cadeau werd gegeven en dit is langer dan 14 dagen na aankoop geweest. Terwijl je binnen 100 dagen het product kan terugsturen. Nu krijg ik mijn geld terug, maar moet je nu een trui aanschaffen van 20€ meer, omdat ze bij de klantenservice na 14 dagen niks meer kunnen doen. Slechte zaak. Een fout die zij maken, kost mij nu geld.

Jimmy
15-01-2020

Geld Retour na 3 1/2 maand nog niet in orde

Maar weer gebels en eindelijk een medewerker gesproken die mij eigenlijk niets kan zeggen.
Betaling komt hopelijk binnenkort. Ja dat begrijp ik dat ze dat moeten zeggen. of ik iemand van de afdeling crediteuren mag spreken is het een no-go, vraag je naar de naam van de medewerker krijg je een vage voornaam, tegenwoordig geen volledige naam.
Bel je terug dan krijg je te horen welke Karin . er werken hier 10, tja zalando het is triest bij jullie

Ma
14-01-2020

Artikel wordt zonder verzending als retour geboekt

In de sale wat gekocht. Er kwam een melding van verzending met track&trace. Dagenlang stond bij de pakketdienst vermeld dat het pakket nog niet ontvangen was. Opeens komt er van Zalando een retourbericht. De zending was in goede orde retour gekomen!
Als het artikel niet meer op voorraad is, of niet meer voor die prijs leverbaar meldt dat dan gewoon en haal geen rare gratsen uit.

14-01-2020

Wacht al 2 maanden op €300! Valse beloftes

Waardeloos bedrijf geworden. Jammer want ik heb hier 4 jaar lang in volle tevredenheid kleding/accessoires gekocht.

Mijn product ging na een jaar kapot. Ik had contact opgenomen met zalando en kon het product laten repareren met een vergoeding van zalando van 60 euro, of ik kon het artikel terugsturen en 300 euro terugkrijgen. Voor 60 euro kon ik het artikel niet repareren, waardoor ik het heb teruggestuurd. De 300 euro was overgemaakt zeiden ze.

Echter, na een week nog niet ontvangen. Het bedrag zou overgemaakt worden via Paypal en die transacties zijn direct binnen normaliter. Vreemd.

Ik heb contact opgenomen en het bedrag zou opnieuw (huh, dus ze betalen dubbel?) overgemaakt worden op mijn paypal account. Na een week nog steeds weer niet binnen.

Na nog wat mails bleken mijn bankgegevens niet meer goed te zijn? Vreemd, het was toch overgemaakt via paypal? Bankgegevens gegeven via de mail en weer wachten.

Na weer ruim 1,5 week verder nog steeds geen geld. Ik heb gemaild en ze hadden weer mijn bankgegevens niet. Uiteindelijk opnieuw gegeven weer.

Inmiddels zijn we weer 7 dagen verder en nog steeds geen euro gezien van de 300 euro.

Diana
09-01-2020

Alleen maar goede ervaring

Ik shop nu al een aantal jaar bij Zalando en koop er echt heel veel: kleding-schoenen-tassen-sieraden; en heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Het is een paar keer voorgekomen dat ik iets retour heb gestuurd, dat is altijd goed gegaan, ook de keren wanneer ik al iets had betaald: het betaalde bedrag kreeg altijd binnen een paar dagen, hooguit een week weer op mijn rekening retour gestort.

Jean-paul
08-01-2020

Niet bereikbaar en betalen retour niet juist

Al dagenlang onbereikbaar per telefoon, mailadres is nergens te vinden. Retouren zijn niet volledig terugbetaald.

Nic
Nic
08-01-2020

Zalando betaald retour en niet terug

Een artikel 3 maanden geleden retour gestuurd. Nooit geld terug ontvangen. Volgens Zalando komt het omdat de boekhouding het te druk heeft! Ze zijn telefonisch onbereikbaar! Reageren niet op mail. Alleen nog op Facebook!

Niet bestellen, je bent je geld kwijt!
Waarschijnlijk gaat Zalando failliet, anders doen ze niet zo!

Maart
05-01-2020

Zalando al weken niet bereikbaar

Gemaild, gebeld, zalando niet bereikbaar, was fan, maar dit is niet meer leuk

Tsioe
30-12-2019

Prijsverschillen tussen Belgie en Nederland

Kijk uit wanneer je iets online koopt bij Zalando. Zelfde product van meer dan 200,00 in Belgie voor ca. 150,00 te koop. Zalando Nederland - 30% , Zalando Belgie - 45 % ( en ook nog eens extra nieuwe klant korting van -10 % extra. Ze geven aan ligt aan inkoop afdeling, en afspraken die per land worden gemaakt.
Uiteindelijk gaat het allemaal van de zelfde voorraad hoop af ergens uit Duitsland of waar dan ook.Ongelooflijk hoe ze met hun klanten omgaan en een uitleg geven alsof ze met stel idioten te doen hebben. Ik koop er niks meer …. en we waren met de familie een goede klant.

Maak er nu een principe kwestie van.

Wendy
Wendy
22-12-2019

Hele tevreden klant!

Ik heb werkelijk geen idee waar alle slechte reviews hier vandaan komen! Zelf winkel ik al een paar jaar heel regelmatig bij Zalando en nog nooit problemen gehad. Zowel bestellen als retourneren is altijd heel soepel verlopen. Van de week voor het allereerst contact opgenomen met de klantenservice omdat een rokje wat ik ontvangen had al eerder gedragen leek te zijn (o.a. waslabel was eruit geknipt). Het rokje wilde ik echter wel graag hebben en was verder helaas niet meer verkrijgbaar in mijn maat. Vrijwel meteen kreeg ik reactie van Zalando: het volledige aankoopbedrag word teruggestort en het rokje mag je houden. Dat is toch wel echt top service!

Mina
18-12-2019

Geen service, geen contact

Mijn bestelling bij Zalando is kwijtgeraakt. Dat kan gebeuren bij Post NL. Maar. vervolgens is Zalando klantenservice al weken niet telefonisch te bereiken door een 'technische storing'. Via de site gemaild, er zou een onderzoek ingesteld worden ed, vervolgens hoor ik helemaal niks meer.
Wat een slechte bereikbaarheid, je weet totaal niet wat er nu wel of niet gebeurt.

Piotr
Piotr
17-12-2019

Niks kopen hier!

Ik heb een week geleden een jas besteld in maat xl kreeg een L geleverd. Oke kan gebeuren dus ik stuur hem terug en ik bestel een nieuwe. De postbode heeft net een pakketje afgeleverd en ik heb net weer een L binnen gekregen in plaats van een xs. echt een slechtere webwinkel heb ik nog niet gezien. zeker niks kopen hier en ik raad het sterk af.

Sven
17-12-2019

Retour drama

Levering prima, echter stuur je wat retour dan krijg je onzin verhaaltjes dat je geld al gestort is maar dat je dat pas over een maand ziet, uhuh in 1980 misschien maar niet in 2019. Hier bestel ik dus niks meer

Mar
14-12-2019

Één ster is eigenlijk nog teveel.

De levering was prima, de service daarna dramatisch slecht. 1 artikel geretourneerd, maar wel meerdere onterechte aanmaningen ontvangen en de klantenservice is onbereikbaar. Voor mij nooit meer.

Steggink
10-12-2019

Slecht service en bereikbaarheid

27 nov schoenen besteld black friday prijs. De prijs was goed maar dat was ook het enige. schoenen niet ontvangen. Het pakje is tijdens het transport verloren gegaan. Dan maar bellen met Zalando maar ze kunnen mij niet horen. Eerst denk je mij telefoon is stuk, dus gebeld met de huistelefoon en met mijn mobiel en de mobiel van mijn vrouw en op het werk gebeld maar steeds dezelfde storing. Ze kunnen mij niet horen en verzoeken mij nogmaals terug te bellen maar telkens hetzelfde liedje. Het maakt niet uit met welke telefoon ik bel ze kunnen mij niet horen. Dit was mijn eerste ervaring met Zalando maar tevens ook de laatste.

Meer Zalando.nl reviews
Welk cijfer geef jij Zalando.nl?