Zalando.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Zalando.nl ervaringen

Remco
19-03-2024

Na het niet leveren van een bestelling ben ik nu tig emails verder om mijn geld terug te krijgen. Absurt hoed dit werkt bij Zalando!

Ik raad iedereen aan om niet meer bij Zalando te bestellen en het risico te lopen. Het leidt tot grote frustratie en irritatie!

Angela
18-03-2024

Waardeloos .bestel daar nooit iets meer .spullen al een hele tijd geleden retour gestuurd en nog steeds niet verwerkt .contant gehad met klantenservice .nou daar wordt je fanastisch geholpen .niet dus .vanalles gestuurd .track en trace mails enz .nu moet ik eem rechtsverklaring invullen?🙄🙄 afijn drie keer! gedaan .en afgewezen .dan weer niet volledig ingevuld .dan weer hebben ze de verkeerde gestuurd .en ga zo maar door .waardeloos dit .nu als klap op de vuurpijl .een incassobureau op mn nek .met 40 euro extra boete .! t te gek voor woorden .belachelijk zooitje daar dus als goede tip .nooit! iets bestellen daar .alleen maar ellende .

Lieke
12-03-2024

Twee items besteld met een fashioncheque bon. Items waren allebei te groot. 1 item in een kleinere maat ervoor teruggekocht en gevraagd aan Zalando of ze de korting van de fashioncheque hierop wilden toepassen. Daarbij gaven ze aan dat dit sinds drie maanden niet meer mogelijk is, nieuw beleid. Dit is hetzelfde wanneer ik in de winkel een item koop met een kortingsbon, deze later wil omruilen voor een kleinere maat, er dan ineens voor moet betalen en ik later dus weer een nieuw item verplicht ben daar te kopen van die kortingsbon. Echt een heel erg raar beleid en de dame van de klantenservice was het met mij eens.

Viviana
27-02-2024

Zalando was een bedrijf waar ik net als meerdere klanten zoals ik hier lees, jaren lang kleding heb gekocht. Ik had echter geen klachten of vervelende ervaringen.

Het laatste jaar is de klantenservice zodanig achteruit gegaan in hun dienstverlening, dat er naar mijn idee zelfs misbruik wordt gemaakt van klanten.

Zoals bij meerdere klanten is ook bij mij zogenaamd een pakket zonder inhoud aangetroffen door Zalando nadat ik mijn pakket met een Zalando retour etiket heb terug geretourneerd. Met de track en trace code van DHL, hebben we gezien dat alles netjes is aangekomen (ook met het gewicht van het pakket). Schade en gemiste items waren niet van toepassing omdat DHL dit wettelijk moet melden.

Zalando weigert mee te doen aan het onderzoek die DHL wil gaan uitvoeren zodat er kan worden gekeken waar het probleem ligt.

Anke
19-02-2024

Cadeaubon van €50 is al verzilverd maar door wie?!

Voor kerstmis ontving ik van mijn tante een Zalando cadeaubon van €50. Bij mijn poging tot verzilvering in januari kreeg ik een foutmelding. Na contact met de klantendienst bleek de bon al verzilverd te zijn op een andere account. Ondanks herhaalde pogingen via de klantendienst hebben mijn tante en/of ik geen oplossing ontvangen en hoor we enkel dat ze ons NIET willen helpen. We hebben nu een formele claim ingediend voor de diefstal van onze cadeaubon en verzoeken een onmiddellijke terugbetaling.

Deze ervaring heeft ons vertrouwen in Zalando geschaad, vooral omdat de klantenservice niet adequaat heeft gereageerd op ons probleem.

Mocht je toch nog een aankoop plannen, gebruik dan uw Visa kaart. Dan kan u indien nodig een claim indienen. Ons zijn ze natuurlijk kwijt als klant.

Sana
16-02-2024

Ik heb een pakket netjes retour gestuurd naar Zalando

Dit gaat om de body en bh van Intimissimi.

Zalando weigert de retour in zijn geheel te verwerken terwijl ik beide artikelen retour heb verzonden.

Dit kan je ook zien aan het gewicht van het pakket.

Zalando blijft aangeven dat de bh niet in het pakket zit en durft ook nog eens te beweren dat ik het nog in bezit heb.

Ze weigeren het in zijn geheel retour te verwerken. Ik heb contact gehad per e-mail en telefonisch en ze blijven met hetzelfde verhaal aankomen.

Ik ben geen dief en ook geen leugenaar en ben extreem gefrustreerd hierdoor. Zalando is een oplichter en een fraudeur!

Ze horen netjes de retour verwerken zoals ik ook netjes hun pakket retour heb gestuurd!

Stephan
25-01-2024

Waardeloze klantenservice pakketje niet ontvangen hun zeggen van wel. Waar het pakket wel is geen idee maar rekening van bijna 300 euro voor lucht. Zalando doet er niks aan is nu een rechtsbijstand zaak geworden

Anja
17-01-2024

Ik vind moeilijk om juiste maat te vinden 3 keer jas geprobeerd moest gele zijn de ene te groot maar 1maat kleiner raar genoeg te smal aan heupen dan ander model geprobeerd poef weer andere maten pff na 4 a 5 keer over en weer gedoe stop ik ermee maattabellen kloppen niet gelukkig niks betaald maar op rekening gevraagd .revieuws hadden mij geholpen vroeger .

Ayss
13-01-2024

Ik wist niet meer dat ik nog een tegoed had. Bij afrekenen was dit verrekend. Ben er zeer blij mee.

Daan
05-01-2024

De app werk prima, maar wanneer je de klantenservice belt met een vraag over een retour label dat niet juist is meegestuurd word er zomaar een retour label gemaild. Vervolgens blijkt dit niet de juiste te zijn waardoor ik wederom de klantenservice bel en ik alleen maar een zuchtende en onverstaanbare mevrouw aan de telefoon krijg.

Marian
02-01-2024

Laarzen besteld bij Zalando krijg opgestuurd 1laars maat 42 en 1laars maat 38.

Kan gebeuren helaas.

Op 9december terug gestuurd via post nl punt.

Door Zalando niet ontvangen dan begint de shit.

Ontdanks mijn verzendbewijs meerdere mailen en formulieren ontvangen die ik moet aanvoeren/invullen.

Tot 3x nieuwe mail met excuus of ik het nogmaals wil invullen.

Wat een slechte service bah!

Ben
22-12-2023

Sinds dit jaar staan er geen reviews meer op de website.

Verzenden duurt belachelijk lang.

Retour sturen moet soms naar 3 verschillende adressen.

Je moet soms zelfs betalen voor verzenden/ retouren.

Voor mij zo min mogelijk Zalando. Vermoed dat ik niet de enige ban die er zo over denkt. Ze hebben hun eigen concept verziekt. Zeker door de reviews te verwijderen. weet ik niet meer wat een juiste keuze is bij de aankoop.

Meria
19-12-2023

Mooie schoenen gekocht, warm van binnen, weinig gebruikt, meteen zichtbaar voering ging kapot, hoe langer lopen hoe erger met de dag.

buitenkant ging het stof ook scheuren en viel uit elkaar. was pijnlijk om zo te lopen. jammer zo slechte kwaliteit. geld kwijt. kreeg geen hulp van zalando. wil aan zalando vragen om betere schoenen te maken voor wie zijn draagkrachtwallet dan ook. graag menselijk blijven en blijf eco vriendelijk, zo blijven de klanten juist bij je.

Smits
15-12-2023

Niet eens een ster waardig. Vandaag mijn “bestelling” binnen gekregen. Lege nike doos. Neem ik contact op met zalando moet ik een formulier invullen. Doe ik dat netjes krijg ik na 5 minuten al een berichtje terug. “Na meerdere grondige onderzoeken zijn we tot het besluit gekomen dat we geen terug betaling kunnen doen”. Nou heb ik ook niet gevraagd om een terug betaling maar wilde ik gewoon weten waar de schoenen zijn. En heel bijzonder dat ze om 6 uur savonds binnen n uur meerdere grondige onderzoeken kunnen doen. Makkelijk geld verdienen zo. Gewoon lege dozen opsturen

Andre
14-12-2023

Mega trage verzending

Lisette
06-12-2023

Zalando heeft een klote klantenservice! en een achterlijke handhaving rondom de cadeaubonnen!

Voor mijn zoontje zijn verjaardag een cadeaubon ontvangen van €100-, van familie, deze ingezet voor winter schoenen, echter 2 maten besteld ivm het niet zeker weten van de maat. 1 paar geretourneerd. Zalando heeft toen ook even bepaald voor mij dat het €100-, shoptegoed terug gestort werd aan mijn account.

Conclusie ik kan als nog even de schoenen betalen van €109,95-, en ben verplicht. Opnieuw te bestellen voor €100-,

Ik zal nooit meer een cadeaubon van zalando vragen als cadeau! wat een flut bedrijf

Kria
05-12-2023

Zalando stuurt een verkeerd product op. Vervolgens moet je het product zelf terugsturen en proberen opnieuw te bestellen. Als het dan nog beschikbaar is. en zo had ik een Sinterklaascadeau dus niet in huis. Hele slechte service: een fout van Zalando leidt tot veel moeite en gedoe voor de klant, en je krijgt geen compensatie of oprechte excuses voor.

Saskia
21-11-2023

Sinds de oprichting van Zalando al bestellingen gedaan en nog nooit een slechte of negatieve ervaring met Zalando gehad. De paar keer dat ik een vraag had, ben ik keurig te woord gestaan. Nooit problemen met retourzendingen gehad.

Sas
21-11-2023

Heel slecht, ik heb mijn emailadres aangepast, omdat er nog een email adres wat niet meer bestaat, stond in het account . Eerst via chat de vraag: 2x afgesloten, voordat ik antwoord kon geven. Daarna via telefoon, ook 3x opgehangen, in de wachtstand. Daarna maar een email gestuurd, dan krijg je steeds als antwoord dat je je nieuwe emailadres moet aanpassen en bevestigen met je oude e-mailadres. Hoe moet ik dat doen als dat oude emailadres niet meer bestaat?!? volgens zalando is dat de enige manier en kan dat niet anders. Echt klantvriendelijk.

Denise
20-11-2023

Ik koop al jaren bij Zalando en heb eigenlijk nooit problemen met de levering of het retouren. Ik vind de app ook heel gemakkelijk in gebruik!Ik snap de negatieve reacties niet. Het enige wat ik jammer vind is dat de reviews verdwenen zijn, want dat vond ik altijd de moeite waard om te lezen.

Meer Zalando.nl reviews