Zalando.nl50 ervaringen

Emlia
15-02-2019

Bizar slechte klantenservice

Zeer slechte klantenservice! Personeel kan niet normaal de klant te woord staan. Nooit heb ik mijn bestelling ontvangen, en heb ik al vijf keer aan de telefoon gehangen. Het personeel heeft geen nette manier van omgang met de klant. Hangen spontaan op of schreeuwen door mijn verhaal. Zalando kan van de klantenservice van Wehkamp leren!

Boudewijn
07-02-2019

Waardeloze klantenservice

Nog nooit zo slecht behandelt door een telefoniste van een klantenservice, en dat om een simpele vraag

Patrick
07-02-2019

Klacht supersnel en supernetjes afgehandeld!

We hebben vandaag telefonisch een klacht over een paar schoenen doorgegeven aan Zalando. De medewerkster heeft twee opties aangeboden.
- Optie 1:
Schoenen retour en volledige bedrag terug
- Optie2 :
Een ruime vergoeding ter compensatie van de klacht, hiermee kan de klacht verholpen worden bij een schoenmaker.
Na telefonisch onderhoud was de ruime vergoeding binnen 5 min. op mijn Paypal rekening gestort. Vandaar mijn 10 voor de geleverde service!

Linsey
23-01-2019

Waardeloze klantenservice geen enkele medewerking

Super slechte en waardeloze…
Super slechte en waardeloze klantenservice.
Ik had VVV bonnen gewonnen hier wilde ik een horloge van kopen op zalando. Daarvoor moest ik eerst een zalando cadeaubon kopen met de VVV bonnen.

Het pakket met horloge 1 had ik via paypal betaald het pakket horloge nummer 2 met de cadeaubon. Nu heb ik nummer 1 terug gestuurd en hebben ze het tegoed niet op mijn paypal maar terug op mijn tegoed gestort. Terwijl ik de juiste informatie had bijgevoegd.

Niemand is thuis bij zalando want eerst kan het niet teruggedraaid worden omdat het betaald is met paypal (? ) nu kan het na een aantal mails ineens niet omdat het wettelijk niet mogelijk is. (? ) wat een kletskoek. Zij hebben het geld op de verkeerde manier teruggeboekt en nu zit ik met een tegoed op mijn account en moet ik de creditcard nog betalen.

Echt waardeloos terwijl ik zelfs de juiste gevens heb bijgevoegd zijn ze niet coullant en willen niet meewerken.

Super slecht ik zal mijn tegoed nog op moeten maken maar daarna gren zalando meer voor mij

Tom
Tom
16-01-2019

Nooit meer Zalando, callcenter-medewerker een ramp!

Witte sneakers bestelt via zalando. Na drie dagen kreeg ik om 04:00 een geautoriseerde mail dat mijn bestelling was vertraagd. Om 09:00 kreeg ik echter een mail dat mijn bestelling onderweg zou zijn. Erg vreemd, maar oké, heel blij dat toch onderweg is.

Bij thuiskomst opende ik het pakketje. Tot mijn verbazing zat de pakbon erin met het goede artikel, maar in het pakketje zelf zat een skinny jeans. Ik nam telefonisch contact op met de klantenservice.

Ik uitgelegd aan een (duidelijk hoorbaar) zenuwachtige dame wat er mis ging. Haar antwoord was schrikbarend. “ik zie dat de sneakers die u bestelde nu uitverkocht zijn. Dus toen u ze kocht waren er al niet meer zoveel. Op dat moment loop je risico dat je je gewenste product niet krijgt maar dat je iets verkeerd krijgt opgestuurd.” zeer bijzonder.

Maar de dame gaat verder: “ik heb nog één sneaker in een maatje groter zie ik. Die kun je op eigen risico bestellen.” dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik wil gokken ga ik wel naar een casino en bestel ik niet op een webshop. Als dit je bedrijfsvoering is zal ik me als management toch eens achter de oren krabben.

Voor mij, nooit meer zalando!

Johan
Johan
09-01-2019

Slechte behandeling van klanten

Kent u hem nog? Die eerste Zalando reclame? Nou ik ben er achter waarom die vrouwen zo gillen.
Dit is uit frustratie voor de enorm slechte en klantonvriendelijke behandeling daar!
Echt met die mensen valt niet te praten.
Een tijdje geleden, stapeltje facturen betaald, ook een aantal van Zalando, opgeteld en hoppakee alles weer betaald. Wat blijkt nu, krijg ik aanmaningen, ik gebeld, meneer de retouren zijn nog niet verwerkt nog even geduld. Ok, tijdje later weer een aanmaning, weer gebeld: meneer uw vrouw en dochter hebben 3 klantnummers, ik zie het al de betalingen staan niet op het juiste klantnummer, ik zal het wel even omboeken. Tijdje later weer gebeld, klopt het nu? Meneer we komen er niet uit, maar heb nog maar even geduld tot bij ons alles is verwerkt dan zal het vast kloppen. Zo nog een aantal keren hier over gebeld. Blijkbaar komt het niet goed, vorige samen met vrouwlief gebeld, telefoon op de speaker , een of ander chagrijnig wijf aan de lijn die nauwelijks wil helpen en het verhaal weer uitgelegd, voor alledrie de klantnummers alles doorgenomen en blijkbaar hebben ze een retour niet verwerkt, dat doet deze dame alsnog. En volgens haar moeten we dan nog iets van 40,- betalen, nou volgens ons niet. Of we dan een betalingsbewijs willen mailen, natuurlijk willen we dat. Er nog maar even bijgezet of ze terug willen reageren of alles nu geregeld is. Nou dat hebben ze gedaan! Mijn dochter krijgt 40,- terug en mijn vrouw moet nog 40,- betalen, maar die vordering hebben ze maar uit handen geven omdat die te oud is, daarover communiceren ze ook niet meer met mij, neem maar contact op met het incassobureau. Nou dat heb ik gedaan, blijkbaar staan zulke zaken in de algemene voorwaarden bij Zalando nota bene! Dus ik krijg vanzelf een brief waarin ik verzocht wordt het bedrag en natuurlijk de incassokosten te betalen.
Snapt u het nog? Nou ik niet!

Sena
07-01-2019

Artikel teruggestuurd maar toch tweede aanmaning voor betalen

In november bestelling gedaan, artikel vond ik niet goed, via de post terug gestuurd en bewijs van post gekregen, toch tweede aanmaning voor betalen. Echt schandalig, nooit meer iets bij Zalando bestellen

Marijke
05-01-2019

Met ideal betaald en bestelling niet doorgekomen: geld weg

Bestelling gedaan bij zalando en via ideal betaald. geld afgeschreven van mijn rekening. Echter geen bevestiging ontvangen van zalando dus gebeld naar klantenservice. Die vertelden mij dat bestelling niet te vinden was, ik kon het ook niet in "mijn zalando" terugvinden onder mijn bestellingen. Ik zou mijn geld terugkrijgen maar er gebeurde weinig. 5 keer gebeld, 5 keer heel ander verhaal gehoord. Bij gesprek nr 5 vertelde de jonge dame mij dat ik het geld op verkeerde rekening had gestort en dus niet mijn geld terug kon krijgen en dat ik bij de bank geld terug moest halen. Onmogelijk bij ideal om verkeerd te storten en onmogelijk om geld terug te halen via bank. Fouten info, uit duim gezogen. Toen gedreigd met rechtsbijstand. Ik moest in de wacht, zij ging overleggen, terwijl ik wacht zie ik via bankieren app ineens mijn geld terug komen op mijn rekening en zalando heeft zomaar opgehangen, Hele ongeschoolde (lees domme) en onbeschofte medewerkers maar gelukkig na serieuze dreiging geld terug.

Ellen
30-12-2018

Krijg maar de helft terug

Krijg maar de helft terug van een betaald artikel die terug gestuurd is. Heb gelijk gezegd dan verwijder mij ook maar als klant . Geen reactie op de klacht wel op het verwijderen . Zeer slechte klantenservice / binding .
Zijn gelukkig zat andere webwinkels .

Dina
23-12-2018

Bestelling niet binnen.

Wat een drama. Ik heb kleding van zalando besteld. 8 dagen nog niet binnen. Ik vraag via emaile waar mijn broek is. Ze zegen dit. Wat betreft de broek durf ik geen uitspraken te doen. Mijn excuses hiervoor!
Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Anoniem
21-12-2018

Leveringen komen niet toe

Een pakketje besteld, al jaren naar hetzelfde adres. Opeens vonden ze het adres niet meer? Pakketje terug naar afzender. Telefonisch contact opgenomen, maar er kwamen geen vijf deftige woorden uit bij de helpdesk, ze probeerden ons maar te sussen met kortingsbonnen. We moesten de artikelen opnieuw bestellen maar die waren 'toevallig' beide uitverkocht? Niemand die ons kan verklaren waar het pakketje gebleven is en geen enkele bereidheid om het te onderzoeken. Een bedrijf die naar mijn ervaring te veel te kampen heeft met groeiproblemen.

19-12-2018

Nooit meer iets bestellen bij Zalando!

Op 8 december 2018 een cadeaukaart van € 50,00 direct via Internet bij Zalando besteld. Nu, 19 december 2018, elf dagen later blijkt er volledige onduidelijkheid over waar het pakket is gebleven. Zalando geeft de schuld echter aan DHL en DHL de schuld weer aan Zalando. Zalando vertikt het de zaak uit te zoeken. De helpdesk van Zalando is een regelrechte aanfluiting. Geen enkele bereidheid om je te helpen en wil ook niet bellen met DHL om de zaak uit te zoeken en tot een goede oplossing te komen. Op een mail wordt door Zalando niet gereageerd en inmiddels kosten gemaakt voor diverse malen met hen en DHL bellen. De cadeaukaart was een Kerstcadeau, wel betaald, maar of hij ooit nog aan komt betwijfel ik sterk.
Mijn advies: doe geen zaken met Zalando als jij je je spullen graag in goede orde wil ontvangen!

Emily
06-12-2018

Wel betaald, geen bezorging

Op Black friday 5 artikelen besteld en betaald. Betalingsbevestiging gekregen maar artikelen na 2 weken nog niet gekregen. Op mijn account staat de bestelling als “wachtend”. Al twee keer gebeld en ze geven de schuld aan post.nl die het aantal bestellingen niet aankan. Maar bestellingen die daarna geplaatst zijn (voor de normale prijs) zijn binnen no-time bezorgd. Grof leugen dus.
Ze kunnen mij verder niet uitleggen waarom de bestelling niet bezorgd wordt. Achteraf betalen kan al maanden ook niet meer, dus vermoed ik dat het niet goed gaat met Zalando en ga mijn bestelling annuleren in de hoop dat ik mijn geld terug heb voordat ze failliet zijn.

Jane
28-11-2018

Slechte Black Friday bij Zalando.nl

Ik heb tijdens de black friday sale 2 items gekocht. Geld is van mijn bank rekening afgegaan. Na 3 dagen nogsteeds geen bevestigingsemail gekregen, op mijn zalando account staat de bestelling ook nergens.

Klantenservice is niet altijd bereikbaar, de 0800 nummer is meestal te druk om bereikbaar te kunnen zijn. Nadat ik EINDELIJK met de medewerker had gesproken, heeft hij mij verteld om de screenshots naar hem te sturen en dat zijn collega het meteen zou behandelen. Gelukkig had ik de screenshots gemaakt van mijn betaling.

Het mailtje heeft helemaal niks opgelost en ik moet maar lekker afwachten of het nog goed gaat komen, anders moet ik het opnieuw bestellen, maar dat is geen black friday korting meer, dus dat krijgen ze niet van me.

Ik heb gevraagd als ik nog een Track & Trace nummer kon krijgen, maar dat was ook niet mogelijk. De medewerkers weten zelf niet hoe ze mij moeten beantwoorden.

Ik ben erg teleurgesteld met Zalando, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ipv het probleem meteen oplossen aan de telefoon, word ik verder verwezen naar emailen, maar dat heeft mij niet geholpen. De medewerker aan de telefoon heeft mijn bestelling niet in het systeem kunnen vinden, ik ga ervan uit dat ik aan het einde van deze week een bericht ga krijgen dat het geld terug zal worden gestort (hopelijk doen ze dat wel).

Heel erg teleurstellend, waarom hebben ze dan de Black Friday aanbieding als klanten niet krijgen waarvoor ze betaald hebben? En dan alsnog zeggen om het artikel nieuw te bestellen, maar dat krijg ik niet voor het prijsje van black friday! Vind ik niet netjes van Zalando, wat voor een bedrijf is dit nou? Wat mij betreft heeft deze ervaring voor mij de imago en klantenservice van Zalando verpest. Ik ben blij dat ik gebeld had, wie weet, anders hadden ze dit probleem niet eens gemerkt van mijn Zalando account en blijven ze met mijn geld!

Yvonne
24-11-2018

ZEER ONTEVREDEN

Gister voor Black Friday een bestelling gedaan bij Zalando, voor sportschoenen en een sportlegging. Natuurlijk betaald maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Toen net gebeld met Zalando en is mij verteld dat vanwege de drukte niet alle bestellingen zijn doorgekomen en dat mijn geld zo snel mogelijk wordt teruggestort. Toen ik vroeg of ik de artikelen voor de prijs die ik oorspronkelijk betaald heb ook weer mocht kopen werd meteen nee gezegd. Dat gingen ze niet doen en het is nou eenmaal zo. Belachelijk, je weet dat het tijdens Black Friday druk gaat zijn en dat mensen gaan wachten met spullen kopen totdat die korting erop staat. Als het dan mis gaat dan moet je daar als bedrijf zeker iets aan doen. Ik ga hier zeker niet meer bestellen.

Sas
23-11-2018

Geld innen niets bevestigen, niet bereikbaar, Zalando maffia

Zalando maffia; bestel vandaag, betaal via IDeal, krijg geen bevestiging, ga bellen wordt telefoon afgeschakeld 23/11/18. Bel weer in de avond krijg bandje. Geld is keurig via Ideal overgeboekt. Ga kijken bij bestelling, blijkt er een zeer oud account nog in te staan? Hoe kan dat, ik denk 2 accounts, nee kan niet had anders toch op nieuw account een bevestiging ontvangen. Heb destijds zelfs met aangetekende brieven mijn account opgezegd. Totale chaos. Dit is weer een drama met Zalando, die duitse maffia die geld int maar niet levert. Helaas moet ik overgaan tot aangifte daar er geen enkele reactie komt van Zalando ook niet op diverse mails. Hoe is het toch mogelijk dat deze club nog bestaat en er zo weinig tegen te doen valt. Vrees dat ik mijn geld kwijt ben, ruim bedrag wat "nergens" blijkt te zijn en je kunt het ook niet zomaar terug eisen. Ga NOOIT iets aanschaffen bij Zalando zijn absolute oplichters.

Alex
23-11-2018

Bestelling schoenen

Ik bestel 2 paar schoenen, reken af en krijg een mailtje bezorging binnen 2 dagen! super denk je . krijg ik de 2e dag een mailtje binnen levering 3 tot 6 dagen levertijd! Waardeloos en zit ik zonder kado voor mn dochter! triest

Hannie
21-11-2018

Foute jas gelverd

Er is mij een foute jas geleverd. Ook nog foute maat. Kocht hem op zondag met korting. Een groene met zwarte mouwstukjes van Mödatrom. Kreeg een grijze. hele andere.
Nu moest ik eerst weer de juiste jas bestellen én betalen, de twee maal zo duur is.
Ik zei dat ik dat niet kon betalen allemaal ineens. Ruim 220 euro! Dan kreeg ik dat wel weer keertje terug. Ik durfde het risico van fout lopen niet meer te nemen bij Zalando

Zo slechte service. Heb de grijze maar gehouden uiteindelijk .

Caecilia Dewi
Caecilia Dewi
12-11-2018

SLECHTE SERVICE .7 wkn lang meer dan 200,- euro niet terug betaald !

Ik hebt op 27 augustus artikelen besteld en 8 artikelen geretouneerd. ik hebt vele malen gebeld het wordt gezegd dat de geretouneerde artikeln zijn nog niet verwerkt is. maar dan denk ik zelf dat kan toch niet 7 wkn lang en nog niet verwerkt .wat een soort bedrijf is dit?

Ok vandag om 12.38 gebeld naar de klanten service het wordt geholpen door dhr. Laurenzo macdonnald , eerst het wordt gezegd dat de artikelen nog niet binnen is .dan hebt ik gelijk geantwoord hoe is het mogelijk 7 wkn geleden en nu nog niet binnen is terwijl ik hebt de bewijs van de post nl al bij mij .dus dit allemaal verzinnen. uit eindelijk heeft dhr. Laurenzo macdonnald gezegd tegen mij , ik ga noe neoemn de 8 artikelen die je terug gestuurd is laat wij even checken of dit wat u terug geretouneerd is, toen hij noemde allemaal 1 voor 1 artikelen die ik al 7 wkn terug geretouneerd zijn en klopte allemaal wel.
toen zei hij wilt u dan de bewijs met 3 getalen aan ons per e-mail verzenden , daarna maken wij in orde.

Even later hebt ik een mail van hem ( dhr. L. Macdonnald ontvangen ) waar in geschreven dat de artikelen zijn nog niet binnen is en dat ik moest de bewijs van de post nl met de mail naar zalando willen opsturen.
goed .nu zie ik wat voor onzin al de zalando klanten service willen ons ( de klanten ) bespelen .dit is toch al een feit dat hij weer moest liggen tegen de klant / klanten .eerst kan hij noemen allee artikelen die ik wel geretouneerd zijn en even later hebt ik een mail ontvangen van dezelfde person en die zei dat de artikelen zijn nog niet binnen is .wat een bedrieger!

Sorry wij hebben zelf 6 grote bedrijven maar die ga je niet zo omgaan met de klanten .dat kan toch niet .klanten zijn de koning ( dat moet zalndo niet vergeten zijn ) zonder de klanten zijn de zalando nergens meer .uiteindelijk kan ze dit bedrijf opruimen als ze zo doorgaat tegend e klanten!

Morgen ga ik de bewijs van de post nl mailen en van af morgen als onze geld binnen 5 dagen niet terug betaald .dan stappen wij op de juridische zaken .
ze weten niet met wij ze te maken is ,dan gaan wij echt de hele zalando ten gronde brengen want niet alleen ik / wij is zo behandeld maar zijn nog heel veel klanten die de geld niet terug betaald is!

Kaatje
07-11-2018

Kan ineens niet meer op rekening bestellen

7 jaar vaste klant. ALTIJD op tijd betaald. ALTIJD dezelfde dag nog artikelen die ik niet hield retour gestuurd. En ineens kan ik van de ene op de andere dag niet meer op rekening bestellen. Zo gaat Zalando met haar klanten om. Als ik bel met de klantenservice zeggen ze dat de computer dit bepaald, serieus? Maar wie stuurt de computers aan? Jullie toch zeker. Toppunt van klantonvriendelijkheid.

Meer Zalando.nl reviews
Welk cijfer geef jij Zalando.nl?