Foot Locker reviews

2.2
Yana
22-04-2024

Bestel hier niets! het zijn een stel oplichters! ik heb mijn online order (dure schoenen) vooraf betaald, het zou verzonden en afgeleverd zijn volgens hun emailbevestiging, maar ik heb nooit wat ontvangen. footlocker is vervolgens onbereikbaar.

Ruth
16-04-2024

Een duurde schoen besteld maar een een goedkope schoen toegestuurd. Doos was beschadigd bij aflevering. We hebben dit de zelfde dag retour gestuurd maar nog steeds geen geld retour ontvangen. Telefoon word nooit beantwoord je ben gewoon gescammed en je kan geen kant op. En dit is Nederland 2024 en dit kan gewoon.

Paula
14-03-2024

Waardeloze klantenservice zowel in de winkel als online. Schoenen een half jaar oud die aan de binnen kant kapot zijn gegaan en zij vinden dat gewoon normaal. De leverancier van de schoenen benaderd of zij nog wat konden betekenen voor mij en die komen wel met een oplossing. Denk goed na voordat je wat koopt bij de winkel Footlocker. Was al niet mijn winkel maar nu mogen mijn kinderen daar ook niks meer kopen.

DDV
16-02-2024

Geen bevestigingsmail, telefonisch niet bereikbaar. Is maar de vraag of er wat bezorgd gaat worden. Geld was natuurlijk binnen een seconde van je rekening af. Eerste en laatste keer.

Mireille
26-01-2024

Géén aanrader! Levering ging snel, verkeerd product geleverd. Terug sturen was een uitdaging, slechte customer service …

Inge
01-12-2023

Ik heb sneakers besteld bij Foot locker. Deze werden door DHL ergens in een andere wijk afgeleverd. 2 dagen kreeg ik een mail met ‘uw produkt is afgehaald’ etc. Maar ik heb ze niet afgehaald! Er is zichtbaar een handtekening gezet die niet van mij is. Footlocker doet echter niets! Dit is diefstal!

En ik wordt verwezen naar de consumentenbond door hen. Schandalig!

06-11-2023

Heb 2 en halve week schoenen besteld maar nog steeds onderweg wil gewoon mijn geld terug slechte Services

Lola
04-10-2023

Prima bedrijf 4 dgn levertijd

Alles perfect in orde👍

Wilma
17-07-2023

Tot 3x toe bestelling geplaatst en 3x niet geleverd gekregen omdat de schoenen toch al uitverkocht bleken te zijn.

1 keer kan gebeuren, 2x is eigenlijk al te veel. maar 3x besteld en uitverkocht is toch wel heel slecht!

Wuti M
03-01-2022

Contact met klantenservice gehad over levering van pakket. Ik ben netjes te woord gestaan door V. in een chatsessie en zij heeft mij geholpen waar mogelijk. Prettig contact gehad.

Anouk
28-04-2021

Heel netjes

Mooie sneakers gekocht passen goed en zitten heerlijk

Jessica
21-01-2021

2! paar schoenen besteld

Wij hebben 2 paar schoenen besteld. Helaas worden we van het kastje naar de muur gestuurd, zonder ook maar iemand te spreken (want ze zijn niet bereikbaar) UPS geeft aan het pakket kwijt te zijn. Iemand wel eens een claim ingediend bij UPS , dit is gewoon niet te doen. Documenten die je niet kan uploaden enz. Footlocker bestel je bij, maar het enige wat hun doen is je geld ontvangen. VERSCHRIKKELIJK verdrietig dit/

Gert-Jan
21-12-2020

2x verkeerd artikel geleverd daarna beschuldigd van fraude.

Voor onze zoon separaat een Adidas/Ajax jack en broek bestelt. Foot Locker levert 2x een jack en geen broek. Eén jack terug gestuurd en op advies een nieuwe broek bestelt. Na een paar dagen weer een jack geleverd en geen broek. 100x excuus, ligt fout op het magazijn, u krijgt uw geld terug. Maar retourneren van het aankoopbedrag van de eerste jack laat lang op zich wachten. Maar weer bellen. Excuus hoor, geld komt er aan. Maar dan zegt Foot Locker ineens dat we een nep artikel hebben terug gestuurd? Foot Locker weer gebeld en verteld dat we foto's hebben van het item dat we terug gestuurd hebben. We zoeken het uit, verteld Foot Locker. Dan komt er na een mail dat ze blijven bij hun verhaal.

Foot Locker stuurt een gedragen en ander artikel terug wat wij niet opgestuurd hebben.

We worden dus van fraude beschuldigd!

Nu dus 75 euro lichter, 2 jack's en geen broek. De laatste verkeerde levering maar niet teruggestuurd.

Denk na voordat je hier iets bestelt.

Misschien moet Foot Locker eens goed kijken naar wie ze in het magazijn hebben lopen.

Puck
24-09-2020

Onbetrouwbare webshop Footlocker

2 paar schoenen besteld, vooraf betaald via iDeal, nooit geleverd. 2 maanden bezig geweest om mijn betaling teruggestort te krijgen. Je wordt nodeloos aan het lijntje gehouden. Klantenservice reageert niet en als dat al een keer gebeurd dan wordt er informatie gevraagd die al in de mails stond. Bel je, dan krijg je een bandje dat de wachttijd meer dan een uur bedraagt. Niet verwonderlijk gezien de vele klachten. Zoek een meer betrouwbare webshop dan deze.

Shelley
21-08-2020

Geen 1 ster waard.

Ben al weken bezig om contact te krijgen.

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit.

Na zoveel mailtjes heen en weer nog steeds geen reactie en wacht nog steeds op mijn €50.

Sheila
18-08-2020

Super slechte service en niet te bereiken

Ruim een maand geleden tijdens betalen van bestelling een foutmelding gekregen. Daarna wel gelukt, maar blijkt er 2x af geschreven te zijn. Diverse e-mails geschreven en gebeld. Geen reactie en telefonisch niet te bereiken. Niet bestellen hier dus!

Busra
11-08-2020

Rot bedrijf

Mijn broertje heeft in MEI een paar schoenen besteld. Iemand die NOOIT online aankopen doet. Tot op heden is er NIKS geleverd. Hij wilt zijn geld terug, maar ook daar wordt er niet op gereageerd. Zowel hoofdkantoor als de winkel kan niks voor ons betekenen. Het gaat maar om €50, maar dan nog! Lever dan op zn minst ons bestelde item. Ik zal morgen naar de winkel gaan in ZWOLLE en EIS mijn geld terug. Rot bedrijf! Misschien dat jullie na deze review wel in contact komen met mij/broertje.

Manuzz
28-07-2020

Nee die hebben we niet

Nike air trainer 3 willen kopen in de winkel. Je zou denken dat ze die verkopen als ze op hun website staan. Ik naar filiaal in Leiden. "Nee die hebben we niet. Daar moet je voor naar ons filiaal in Den Haag." Ik naar Den Haag. "Nee die hebben we niet". Maar in Leiden zeggen ze dat je ze wel hebt. "O even zoeken dan in de computer. Ik heb 1 paar, maat 44". Nee die is te groot, maar mag ik 'm even zien zodat ik het evt on-line kan kopen? Verkoper zegt het paar te gaan halen, loopt weg om nooit meer terug te komen. Wat een kut bedrijf.

Jayda
14-07-2020

Schoenen niet binnen

Super slecht kut bedrijf!

7 dagen geleden schoenen besteld voor me dochter. Mail ontvangen op de dag zelf zijn verzonden. Tot de dag van vandaag staat er n9g steeds zijn verzonden. Kan ze niet traceren niks. Emailtjes gestuurd word niet op gereageerd. Gebeld ook niet ze laten je gewoon een uur in de wacht staan BELACHELIJK gewoon en nog niet opnemen.BELACK3LIJK voor woorde .

Bestel hier nooooooit meer

Vera
08-07-2020

Geen contact

Heb 2 linker schoenen ontvangen, mail hierover verstuurd maar geen reactie. Schoenen in de winkel retour gebracht was een pin storing kon geen geld retour krijgen. Wij zijn inmiddels een paar weken verder en nog geen contact gehad en geen geld retour.

Meer Foot Locker reviews