Foot Locker6 ervaringen

MMA
24-09-2018

Ontzettend slechte service van Footlocker

Ik heb al sinds juni 2018 contact met de Foot Locker (het is inmiddels al september). Ik heb schoenen laten retourneren, maar een medewerker heeft de retourprocedure niet gevolgd. Hierdoor heb ik bijna 4 maanden moeten wachten op mijn geld. Klantenservice/hoofdkantoor had mij na 2/3 maanden gelijk gegeven, maar ze waren nog 1 of 1,5 maand bezig om het geld te sturen. Medewerkers van de Foot Locker store en de klantenservice vertellen mij dat ik recht heb op een vergoeding. Dit heb ik aangegeven aan de klantenservice en zij zouden dit ook weer moeten navragen. Na weer een paar weken krijg ik via mail te horen dat ik een kortingscode van 10% krijg als vergoeding. Dit is natuurlijk waardeloos en belachelijk! Ik heb een ontzettend slechte ervaring bij de Foot Locker. Daarnaast heb ik telefonisch en via de mail aangegeven dat ik nooit meer een product bij hen ga aanschaffen. Vervolgens geven ze me een kortingscode (van MAAR 10%) die uitsluitend te gebruiken is bij de Foot Locker. Ik heb dit aangegeven en ze zijn aan het overleggen over een andere vergoeding. Hier zijn we inmiddels ook 3 weken mee verder en ik heb nog steeds niets gehoord.

kort samengevat raad ik niemand aan om spullen bij de Foot Locker aan te schaffen. Tip: Zalando heeft echt een TOP service.

Inge
22-09-2018

Ontzettende slechte service

Op zondag fila schoenen met dochter gekocht in Haarlem grote Houtstraat. Was het laatste paar. Linker al flink uitgelopen aangezien het showmodel was. Toch meegenomen maar achteraf toch spijt. Niet eerder dan de zaterdag erna kunnen terugbrengen. Verkoper wilde ze niet terugnemen want ze zagen er te gedragen uit. Ik had eerder terug moeten komen of meteen moeten bellen. Die dingen hebben vanaf die zondag in de doos gestaan. En had er geen oren naar dat we ze al zo meegekregen hadden! Zeer onvriendelijke gast die ook nog eens durft te beweren dat mijn dochter liegt! Slechte service, nooit meer naar Footlocker!

Simone
20-09-2018

Totaal geen service bij Footlocker

Drie maanden geleden Nike Air Max 2017 gekocht en nu al eentje lek. Terug naar de winkel en daar werd mij doodleuk vertelt dat Footlocker geen garantie geeft op de air en ik het maar zelf moest gaan regelen met Nike. Wat een service! Dat moeten ze vertellen als je de schoenen koopt. Als ik dit had geweten had ik ze niet bij Footlocker gekocht. Hier ga ik dus nooit meer heen!

Cynthia
Cynthia
04-07-2018

Nooit meer kopen wij schoenen bij footlocker!

Nooit je schoenen kopen bij footlocker en al helemaal niet bij footlocker bij zuidplein in rotterdam mijn schoonzus heeft hier schoenen gekocht 1 keer opgelopen gelijk kapot schoenen van 140 euro is ze naar de winkel teruggegaan werd ze van het kastje naar de muur gestuurd ze werd doorgestuurd naar de schoenmaker door de manager van de winkel hij wou er zelf niet eens naar kijken of wat mee doen de schoenmaker gaf aan dat het niet te maken viel is ze teruggegaan hebben ze gezegd dat ze niks kunnen doen dat ze alleen klachtenbrief kan opsturen dit is inmiddels gedaan ze kunnen niks doen voor haar dag 140 euro zulke dure schoenen gekocht die binnen 1 dag kapot zijn gegaan gewoon schandalig hoe je word behandeld en nog naar de schoenmaker word gestuurd moet je een klachtenbrief sturen dit is ook na 3 verschillende afdelingen gestuurd eindstand krijg je te horen dat je niks gemaakt of vergoed krijgt dag geld en je zit met kapotte schoenen nooit meer in onze leven gaan wij schoenen bij footlocker kopen service is schandalig en hoe je hier behandeld word je word gewoon weggestuurd ik raad mensen zwaar af om hier hun schoenen te kopen!

Karin
18-12-2017

Mooie schoenen

Mooie schoenen Klantvriendelijk personeel aan de Hoogstraat rotterdam

Claudia
11-07-2017

Garantie op Nike Air Max

Nike Air Max schoenen twv € 145,- gekocht bij Foot Locker. Al binnen 3 maanden waren de schoenen helemaal stuk. Toen ik hierover een klacht indiende bij Foot Locker kreeg ik na 2 weken de reactie: De claim is afgewezen omdat men acht bewezen dat de schoenen niet stuk zijn door Fabricage fout maar door verkeerd gebruik en/of slijtage. Hierdoor heeft u geen recht op vergoeding of vervanging van de schoenen. Ik heb toen nog geïnformeerd wat verkeerd gebruik betekent en slijtage binnen 3 maanden lijkt me ook een vreemde reden, maar hierop werd niet meer gereageerd door Foot Locker. Hier geen schoenen kopen.

Welk cijfer geef jij Foot Locker?