2.0van de 10

Foot Locker25 ervaringen

Aanbevolen3
Neutraal0
Afgeraden22
Filter

reviews

Anouk
28-04-2021

Heel netjes

Mooie sneakers gekocht passen goed en zitten heerlijk

Jessica
21-01-2021

2! paar schoenen besteld

Wij hebben 2 paar schoenen besteld. Helaas worden we van het kastje naar de muur gestuurd, zonder ook maar iemand te spreken (want ze zijn niet bereikbaar) UPS geeft aan het pakket kwijt te zijn. Iemand wel eens een claim ingediend bij UPS , dit is gewoon niet te doen. Documenten die je niet kan uploaden enz. Footlocker bestel je bij, maar het enige wat hun doen is je geld ontvangen. VERSCHRIKKELIJK verdrietig dit/

Gert-Jan
21-12-2020

2x verkeerd artikel geleverd daarna beschuldigd van fraude.

Voor onze zoon separaat een Adidas/Ajax jack en broek bestelt. Foot Locker levert 2x een jack en geen broek. Eén jack terug gestuurd en op advies een nieuwe broek bestelt. Na een paar dagen weer een jack geleverd en geen broek. 100x excuus, ligt fout op het magazijn, u krijgt uw geld terug. Maar retourneren van het aankoopbedrag van de eerste jack laat lang op zich wachten. Maar weer bellen. Excuus hoor, geld komt er aan. Maar dan zegt Foot Locker ineens dat we een nep artikel hebben terug gestuurd? Foot Locker weer gebeld en verteld dat we foto's hebben van het item dat we terug gestuurd hebben. We zoeken het uit, verteld Foot Locker. Dan komt er na een mail dat ze blijven bij hun verhaal.
Foot Locker stuurt een gedragen en ander artikel terug wat wij niet opgestuurd hebben.
We worden dus van fraude beschuldigd!
Nu dus 75 euro lichter, 2 jack's en geen broek. De laatste verkeerde levering maar niet teruggestuurd.
Denk na voordat je hier iets bestelt.
Misschien moet Foot Locker eens goed kijken naar wie ze in het magazijn hebben lopen.

Puck
24-09-2020

Onbetrouwbare webshop Footlocker

2 paar schoenen besteld, vooraf betaald via iDeal, nooit geleverd. 2 maanden bezig geweest om mijn betaling teruggestort te krijgen. Je wordt nodeloos aan het lijntje gehouden. Klantenservice reageert niet en als dat al een keer gebeurd dan wordt er informatie gevraagd die al in de mails stond. Bel je, dan krijg je een bandje dat de wachttijd meer dan een uur bedraagt. Niet verwonderlijk gezien de vele klachten. Zoek een meer betrouwbare webshop dan deze.

Shelley
21-08-2020

Geen 1 ster waard.

Ben al weken bezig om contact te krijgen.
Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit.
Na zoveel mailtjes heen en weer nog steeds geen reactie en wacht nog steeds op mijn €50.

Sheila
18-08-2020

Super slechte service en niet te bereiken

Ruim een maand geleden tijdens betalen van bestelling een foutmelding gekregen. Daarna wel gelukt, maar blijkt er 2x af geschreven te zijn. Diverse e-mails geschreven en gebeld. Geen reactie en telefonisch niet te bereiken. Niet bestellen hier dus!

Busra
Busra
11-08-2020

Rot bedrijf

Mijn broertje heeft in MEI een paar schoenen besteld. Iemand die NOOIT online aankopen doet. Tot op heden is er NIKS geleverd. Hij wilt zijn geld terug, maar ook daar wordt er niet op gereageerd. Zowel hoofdkantoor als de winkel kan niks voor ons betekenen. Het gaat maar om €50, maar dan nog! Lever dan op zn minst ons bestelde item. Ik zal morgen naar de winkel gaan in ZWOLLE en EIS mijn geld terug. Rot bedrijf! Misschien dat jullie na deze review wel in contact komen met mij/broertje.

Manuzz
28-07-2020

Nee die hebben we niet

Nike air trainer 3 willen kopen in de winkel. Je zou denken dat ze die verkopen als ze op hun website staan. Ik naar filiaal in Leiden. "Nee die hebben we niet. Daar moet je voor naar ons filiaal in Den Haag." Ik naar Den Haag. "Nee die hebben we niet". Maar in Leiden zeggen ze dat je ze wel hebt. "O even zoeken dan in de computer. Ik heb 1 paar, maat 44". Nee die is te groot, maar mag ik 'm even zien zodat ik het evt on-line kan kopen? Verkoper zegt het paar te gaan halen, loopt weg om nooit meer terug te komen. Wat een kut bedrijf.

Sheeba
14-07-2020

Schoenen niet binnen

Super slecht kut bedrijf!
7 dagen geleden schoenen besteld voor me dochter. Mail ontvangen op de dag zelf zijn verzonden. Tot de dag van vandaag staat er n9g steeds zijn verzonden. Kan ze niet traceren niks. Emailtjes gestuurd word niet op gereageerd. Gebeld ook niet ze laten je gewoon een uur in de wacht staan BELACHELIJK gewoon en nog niet opnemen.BELACK3LIJK voor woorde .

Bestel hier nooooooit meer

Vera
08-07-2020

Geen contact

Heb 2 linker schoenen ontvangen, mail hierover verstuurd maar geen reactie. Schoenen in de winkel retour gebracht was een pin storing kon geen geld retour krijgen. Wij zijn inmiddels een paar weken verder en nog geen contact gehad en geen geld retour.

Paul
Paul
08-07-2020

Nog geen schoenen

Hoe lang moet ik nog wachten,k wordt er een beetje gek van, Gr Paul Weerts

Audrey
Audrey
25-06-2020

Slecht

Schoenen besteld , betaald en nog niks ontvangen een week later ook geen track & trace.
Klantenservice niet bereikbaar.

Margriet
24-06-2020

ONTZETTEND SLECHTE SERVICE!

Twee paar schoenen besteld, levering ging snel. Maar toen het terugsturen. op 13-5 teruggestuurd, op 26-5 de bevestiging dat de schoenen door hen waren ontvangen en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Inmiddels is het 24-6 en heb ik nog steeds mijn geld niet! Inmiddels gemaild en 3 keer gebeld met de klantenservice. Op de mail geen reactie gehad. Klantenservice bellen heeft ook geen enkele zin, hulp wordt niet geboden. toen ik gister een recensie op de site wilde plaatsen kon er overigens wel gemaild worden, deze voldeed niet aan de eisen (niet positief genoeg?) kortom bestel hier niet!

AW
22-06-2020

Geen enkele reactie

Schoenen besteld, helaas een maat te klein. Dus terug gestuurd en gelijk een maat groter besteld. De retourzending is nog niet verwerkt en de klantenservice reageert gewoon simpelweg niet. Helemaal niet. Dus als je hier schoenen koopt, prima, maar ga er van uit dat je bij problemen je geld gewoon kwijt bent en dat er niemand reageert. Ja, sorry, corona. Ja, sorry, gewoon reageren na een week!

Izzy
09-10-2019

Scheur op de schoenen

Op Maart van dit jaar een Nike Air Max Plus gekocht in de winkel op de spuistraat in Den Haag. 6 maanden later verschijnen er scheurtjes op de schoenen. Ik ging de schoenen laten zien in de winkel. De manager gaf aan dat het onder gebruikers schade valt en dat het niet wordt vergoed, alleen als de scheurtjes binnen 3 maanden waren opgetreden konden ze wat aan doen. Je zou verwachten dat de schoenen waar je rond 170 euro betaald een tijdje meegaat bij normaal gebruik.

Rose
13-05-2019

Foot Locker levert niet

Op 2 mei online schoenen besteld. Levering wordt iedere keer uitgesteld. Vandaag 13 mei nog niets ontvangen.
Klantenservice reageert niet en de telefoon wordt ook niet opgenomen.Kan dus gewoon fluiten naar mijn centen.
Beste mensen bestel niet bij Foot Locker online. Je spullen worden niet geleverd, klantenservice beantwoordt niet je mails en telefoonoproepen.

Bianca
Bianca
19-03-2019

Slechte bezorging

Gegarandeerde leverdatum wordt steeds uitgesteld. Benieuwd of de schoenen uiteindelijk geleverd worden

Erik
Erik
27-02-2019

Geld retour na 2 dagen

Ik had al 2 paar schoenen besteld toen ik de vernietigende ervaringen zag. Maar mijn ervaringen zijn super.
De schoenen werden na 1 dag geleverd en waren goedkoper dan op andere websites. Bij de doos zat al een sticker voor de eventuele retourzending.
17e bestelling
18e ontvangst pakket
20e pakket retour gestuurd
22e geld footlocker naar mijn paypal rekening
27e geld door paypal weer naar privérekening.

Zeer tevreden over de schoenen,prijs en afhandeling

Loes
01-02-2019

Schoenen retour? Geen geld terug

2,5 week geleden zijn mijn schoenen terug gestuurd, en nog steeds geen geld terug gehad! Klantenservice weet van niks, kan niks terug vinden of het retour is gekomen, duffe medewerkers die nergens achteraan gaan en niks oplossen. Daar gaat je geld.

MMA
24-09-2018

Ontzettend slechte service van Footlocker

Ik heb al sinds juni 2018 contact met de Foot Locker (het is inmiddels al september). Ik heb schoenen laten retourneren, maar een medewerker heeft de retourprocedure niet gevolgd. Hierdoor heb ik bijna 4 maanden moeten wachten op mijn geld. Klantenservice/hoofdkantoor had mij na 2/3 maanden gelijk gegeven, maar ze waren nog 1 of 1,5 maand bezig om het geld te sturen. Medewerkers van de Foot Locker store en de klantenservice vertellen mij dat ik recht heb op een vergoeding. Dit heb ik aangegeven aan de klantenservice en zij zouden dit ook weer moeten navragen. Na weer een paar weken krijg ik via mail te horen dat ik een kortingscode van 10% krijg als vergoeding. Dit is natuurlijk waardeloos en belachelijk! Ik heb een ontzettend slechte ervaring bij de Foot Locker. Daarnaast heb ik telefonisch en via de mail aangegeven dat ik nooit meer een product bij hen ga aanschaffen. Vervolgens geven ze me een kortingscode (van MAAR 10%) die uitsluitend te gebruiken is bij de Foot Locker. Ik heb dit aangegeven en ze zijn aan het overleggen over een andere vergoeding. Hier zijn we inmiddels ook 3 weken mee verder en ik heb nog steeds niets gehoord.

kort samengevat raad ik niemand aan om spullen bij de Foot Locker aan te schaffen. Tip: Zalando heeft echt een TOP service.

Meer Foot Locker reviews
Welk cijfer geef jij Foot Locker?
12345
67
8910

AfradenAanraden