My Fashion Treasure217 ervaringen

Sylvana
22-06-2020

Nooit geleverd. Geen geld terug.

Bestel hier aub niet. Ze hebben mij opgelicht. EEN JAAR geleden een jas besteld en nooit ontvangen. Maanden ben ik bezig geweest om mijn geld terug te krijgen. Keer op keer smoesjes dat mijn geld na een maand gestort zou worden. Ik heb aangifte gedaan.

Michelle
16-06-2020

Nooit iets bestellen!

Wie kent fashion treasure?
Op 26 september een jas besteld en zou op 28 september binnen komen. Niets gekomen. Na 3 mails bericht gehad en er was een zending met kapotte artikelen aangekomen. Oké. Nieuwe leverdatum: 28 okt. Niks gezien. Na 3 mails geen antwoord. Op fb een pb gestuurd en ik zou vrijdagmiddag 1 november bericht krijgen! Natuurlijk niets gehoord. Iemand ervaring hiermee?

Jill
12-06-2020

Niet bestellen bij dit bedrijf

Blouse besteld, nooit geleverd. Probeer al meer dan een maand contact te hebben via whatsapp. Elke keer het antwoord dat ik de volgende dag n reactie krijg.

Mellanie
Mellanie
11-06-2020

PAKKET IS VOOR DE 10de KEER ONDERWEG

Kijk uit, ze beloven je een excuses pakket met veel kleding en sieraden. Om precies te zijn krijg je 100x het bericht dat je pakket onderweg is, in werkelijkheid wordt het niet verstuurd. Als kers op de taart negeren ze je ook nog eens weken lang zodat je ook niet kan “zeuren”! Pakket komt eraan zeggen ze, nou we zijn al even verder en er is nog steeds geen pakket geleverd. Je wordt opgelicht waar je bij staat en ik geloofde het ook steeds dat het kwam. Helaas kun je ze niet geloven en doe dit vooral ook niet want ze lichten je gewoon op!

Anita
13-05-2020

Nooit bestellen! 🤬

Bestel hier niet. Ik heb mijn betaalde bestelling van 14 augustus 2019 nooit ontvangen. En ook geen geld terug! Wordt veel belooft. Tot een betaling in termijnen aan toe! Maar dan blijft het weer stil! Geen contact meer, geen geld terug! Wat een waardeloze zaak! Valse beloftes! Noooooooit bestellen!

Kathy
12-05-2020

Al bijna een jaar verder. Heel veel tijd kwijt met mail en app. Nog niets binnen . Bespaar jezelf tijd en geld. Koop hier niet , nooit , never .

Nicole
17-04-2020

BESTEL HIER NOOOOOOIT!

Al in september een jas besteld en betaald en half jaar later pas bericht dat die niet te leveren is. Krijg geen geld terug terwijl dat al 10 keer is beloofd met datum uitstel van 2 weken en dat al 3 maanden lang. Ik ga aangifte doen van oplichting en raad iedereen aan dit te doen! de site is ook niet meer bereikbaar dus met tegoedbon kun je niks bestellen. Bestel hier noooooit wat!

Sabrina
Sabrina
14-04-2020

Zaak opgelost

Waar ik eerder op deze pagina een klacht had wil ik wel melden dat mijn zaak nu eindelijk na bijna 7 maanden is opgelost! De laatste dame die mij geholpen heeft van myfashiontreasure heeft zich 100% ingezet en ervoor gezorgd dat Ik eindelijk mijn geld terug gestort kreeg! voor mij is deze zaak nu klaar!

Arie
12-04-2020

Tillers

In augustus een jas besteld niets ontvangen (ook geen geld terug) na heel lang een tegoed bon maar kan niet op hun site komen om iets te bestellen nooit wat kopen bij my fashion treasure

Richelle
09-04-2020

Wachten, wachten, wachten

Vreselijk bedrijf en vreselijke klantenservice! Al 7 maanden aan het wachten tot ik mijn geld teruggestort krijg

Janneke
Janneke
09-04-2020

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen maar goed opgelost en goed Communicatie

Sanneke
02-04-2020

Mooi jurkje ontvangen

Klacht netjes opgelost, mooi jurkje ontvangen erg blij mee en heel goed te woord gestaan via de mail!

Wilma
31-03-2020

Opgelost!

Klacht is uiterst goed en vriendelijk opgepakt via hun app service. Ook ik heb mijn pakket binnen en een paar leuke oorbellen gekregen!

Femke
Femke
29-03-2020
Deze klacht is opgelost

Geen reacties meer

Na heel veel appjes en vele beloftes nog steeds geen geld ontvangen. Nu word er al een aantal weken helemaal niet meer op mij gereageerd. Ik ben elke keer vriendelijk en begripvol gebleven. Maar op dit moment voel ik me behoorlijk opgelicht. Lees dat mensen wel hun geld krijgen en een goedmakertje. Waarom krijg ik helemaal geen reactie?

Dorien
15-03-2020

Vriendelijke service

Goed geholpen na klacht nu nieuwe kleren binnen met oorbellen en bedrag wat over was heb ik retour gehad

Eleonora
15-03-2020

BESTEL HIER NIET!

Hoi hoi ik heb een 6 maanden geleden een blousje en jurkje besteld maar werd gezegd dat het niet leverbaar was. Steeds werd ik van het kastje maar de muur gestuurd en heb daardoor mijn bestelling geannuleerd omdat het voor de doop van mijn kinderen was 4 maanden geleden! mijn geld zou terug gestuurd worden maar heb tot nu toe nogsteeds niets ontvangen! nu heb ik het een tijdje laten rusten en ben het nu wel echt beu en wil echt mijn geld terug ontvangen! de eigenaresse beloofde mij 1 maart het bedrag terug gestort te hebben op mijn rekening maar we zijn nu weer twee weken verder heb nog niets! dus lieve mensen bestel hier niet!

Diantha
10-03-2020

Het is opgelost!

Uiteindelijk is alles opgelost en heb ik mijn geld trg gekregen.

Nienke
09-03-2020

Super bedrijf!

Er was wat verkeerd gegaan met mijn bestelling. Ik kreeg daarover netjes een appje en nog een gratis ceadeautje erbij.

Mariska
Mariska
09-03-2020

Niet bestellen.

Ik heb ene bestelling gedaan en die is nooit gekomen (5/6 maanden gewacht, werd telkens gezegt duurt nog maar 2 weken). Na heel vaak contact opzoeken en tot reacties proberen te krijgen had ik ze dan eindelijk te pakken via whatapp. Ik wilde graag mijn geld terug want de order kwam toch niet meer binnen.

Betaal afspraak gemaakt vooor een gespliste betaling (wat ik echt raar vind, het ging om €30?). Op de dagen dat de betaal afspraak was, werd er niet betaald. na lang zeuren en een slechte recentie te plaatsten heb ik eindelijk mn geld terug.

ik zou nog een gift mogen uitzoeken als ik de recensie zou verwijderen. Dat heb ik gedaan maar puntje bij paaltje is de gift ook nooit binnen gekomen.

Ik zou hier niks bestellen, rare klantenservice en gaan raar om met betaling enzo

deze recensie ga ik zeker niet verwijderen!

heb je dus n klacht en word je niet serieus genomen? plaats een recensie en je word zo geholpen.

Beau
Beau
Deze klacht is opgelost
04-03-2020

BESTEL HIER NIET!

In augustus een jas besteld,
nog steeds geen jas. Ook geen geld terug.
Zou ter compensatie na een zielig verhaal over geen financiele middelen een aantal weken geleden een jumpsuit opgestuurd krijgen maar ook nooit gekregen en word nu genegeerd!
Al een halfjaar bezig dus ga nu aangifte doen van oplichting!
Trap niet in alle rotsmoesjes ze lichten je gewoon op!

Meer My Fashion Treasure reviews
Welk cijfer geef jij My Fashion Treasure?