My Fashion Treasure537 ervaringen

Robin

Fijne service gehad

Ik ben tevreden over jullie service. Retour sturen ging heel gemakkelijk en de betaling stond ook zo weer op me rekening. Ik had 1 jas gehouden en daar ben ik echt heel erg blij mee.

Daniëlle

NIETS BESTELLEN HIER

Wat is er zo moeilijk aan!
Bijna 5 weken geleden een blazerdress besteld voor mijn dochter levertijd 3 tot 5 dagen.
Nog steeds niets ontvangen maar wel betaald!
Bedrijf niet te bereiken op geen enkele manier .
Hier een ervaring geplaatst, krijg Ik een bericht van hun via deze site, dat ik mijn gegevens via hun app moet sturen
WELKE APP? had ik die maar! Staat ook weer nergens vermeld .
De jurk staat ook nog gewoon op de site met levertijd van 5 tot 9 dagen.
Wat is er zo moeilijk aan om hem dan gewoon op te sturen !
Aan de ervaringen hier te lezen lijkt dit oplichting .
Moet ik nu op een andere manier mijn geld proberen terug te krijgen.
Of word het alsnog geregeld met my fashion treasure?

Erica

Jas

Jas besteld in september, nog steeds niet binnen. Al ontzettend vaak een datum gehoord wanneer die binnen zou komen, echter nog niks gehad en inmiddels is het al december. Steeds loze beloftes die er gemaakt worden en niet nagekomen afspraken. Ik raad deze webshop iedereen af, daarbij kan je het beter zelf op Ali-Express bestellen.

Demi
09-12-2019

Klacht opgelost? Tuurlijk niet!

Al sinds februari bezig met één bestelling!
2 bikini’s besteld dat maanden duurde totdat uiteindelijk de zomervakantie al voor bij was. Toen ik een klacht online zette gebeurde er meteen iets en dan erna is het weer zeuren want anders gebeurt er weer niks! Uiteindelijk geld terug gekregen en zou iets mogen uitzoeken voor al het gedoe dat al 3x gedaan maar dan is het product opeens niet meer beschikbaar of dan hoor je niks meer! Ik koop hier in elk geval nooit iets meer!

Mel

Dank voor de oplossing

Zoals beloofd zou ik na oplossing dit laten weten. Super goed geholpen had helaas een kapotte jurk gehad en kreeg dit weekend moeilijk contact. Bleek dat er storing was of iets dergelijks en jullie hadden een nieuw whatsappnummer ofzo. Anyway, heb vandaag alsnog een nieuw jurkje gehad dus jullie hadden dit al wel verwerkt. Heel blij mee! Leuke items voor de feestdagen dames!

Ellen

Top

Blij met leoo jas. Was er vandaag eindelijk. Zit op maat, wel super dun maar. voor dit prijsje. prima!

Lysenks

KLACHT OPGELOST ? HELEMAAL NIET

Tot mijn grote verbazing schrijven ze dat het probleem is opgelost? Wat opgelost er is helemaal niets opgelost Communiceren hebben ze nooit van gehoord ik heb nog niets binnen!.
Weet niet hoe ze erbij komen maar er is niets opgelost, en hebben ook geen mail gestuurd dat eea verzonden zou zijn nou hou jullie op de hoogte

Andrea
Andrea

Niet onvangen blazer jurk

Blazer jurkje besteld op 20 november, deze zou geleverd worden 5-9 werkdagen.
Berichtje gehad dat deze op 7 december zou binnen komen.
Helaas niet binnen gekregen en ook geen berichtje waarom niet.
Contact opgenomen via mail en messenger maar geven geen reactie.
Dit is een zeer vervelende situatie, zo ga je niet met klanten om

Larissa

Niks ontvangen

Afgelopen zomer 2 jassen besteld. Nu nog steeds niks binnen gekregen met als excuus dat de zending te laat is gekomen of een productiefout. wil ik mijn geld terug word er voor gesteld een cadeaubon? Ik wil mijn geld terug uiteindelijk geen reactie meer ontvangen.

Bestel hier aub niks om teleurstelling te voorkomen!

Anne-Marie

Geen geld retour

Eind februari een bestelling gedaan. Na een maand nog niks binnen en contact gezocht, latere levering. Krijg ik in juli een mail dat het nog langer duurt en dat ik de order ook kan annuleren. Omdat ik op dat moment zwanger was heb ik mijn bestelling geannuleerd. In augustus een mail dat het geld terug gestort zou worden maar nu in december nog steeds niet gebeurt. Krijg ook geen contact meer. Alles al geprobeerd, mail, klachtenformulier en fb. Zou er nooit weer wat bestellen.

Sarah
Sarah

4 maanden bezig, niks ontvangen

Nou waar zal ik beginnen
19 augustus jas besteld
Jas heeft leveringsproblemen dus komt 28 september
28 september wordt uitgesteld naar 28 oktober
8 november:
Jas niet meer leverbaar, dus ik krijg tegoed voor een andere en mijn geld terug
Duurdere jas uitgezocht dus bijbetaald
Binnen 5-9 werkdagen in huis

20 november, levering uitgesteld naar 7 december
In overleg met klantenservice, de kleur is uitverkocht (beige) maar ze hebben wel nog grijs, zou die binnen 10 dagen mijn kant op komen.

Onder tussen 9 december, en je raad het al, niks meer ontvangen of gehoord.

Beloftes nakomen is ook een kunst,
Ik heb veel geduld en ik weet dat in retail dingen mis kunnen gaan, maar dit is bizar.

Klanten service is niet meer bereikbaar en naar mijn jas kan ik wel fluiten.
Zeer teleurstellend, ik wilde jullie nog een kans geven maar zelfs de 3e bestelling nu niet geleverd.

Elke keer wordt gevraagd je review te verwijderen, maar dit keer blijft hij staan tot ik mijn bestelling heb.

My Fashion Treasure heeft Sarah een privebericht gestuurd.
Richelle

Geld terug

Op 19 november is mij beloofd dat ik binnen 5 werkdagen het geld van mijn geannuleerde bestelling terug op mijn rekening kon verwachten. Het is nu 9 december en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Dit is mijn tweede klacht in korte tijd bij dit bedrijf.

My Fashion Treasure heeft Richelle een privebericht gestuurd.
Margret
09-12-2019

Jas besteld maar niet ontvangen

Op 2 november heb ik een een grijs zipper jack besteld.
Ik krijg geen reactie op mail en heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Ben bang dat die ook niet meer komt.

L janssen

Goede oplossing!

Bedrijf zojuist even gesproken over mijn klacht. Er is storing geweest en het whatsappnummer is niet bereikbaar geweest afgelopen dagen. Ze legden het netjes uit, alle begrip en goede oplossing is mij geboden. Klasse dames!

Danique

Goede service gehad

Goede service gehad bij deze winkel.

Mijn order was er met 2 werkdagen, 1 artikel retour gedaan met 2 dagen betaling weer op rekening.

Goede service ik ga vaker bestellen! Thanks ladiess

Joyce
Joyce

Zeer slecht!

Eind mei twee bikini's besteld. Meerdere malen een mail verstuurd maar zeer slecht contact met ze te krijgen. Omdat ik al op vakantie ging heb ik ze verteld dat ze het geld maar terug moesten storten. 75 euro.
Ondertussen zitten we in december en nog steeds niks ontvangen!
Zou niemand aanraden om er iets te bestellen.

Sharon

Leveren niet

Al vanaf september bezig met een jas elke keer vertraging. Midden november contact gehad er is wat mis gegaan, maar we leveren wel binnen 5-9 werkdagen, nog steeds niks binnen. Denk dat ze helemaal niet bestaan en dat het allemaal dikke bullshit is

Kim
09-12-2019

Nog steeds geen contact te krijgen.

6 september 2 jassen besteld.
Na vele mails, berichten via Facebook en priveberichten, 1x contact gehad.
Vele excuses verder, en verzoeken om mijn eerder recensie te verwijderen zou er een oplossing komen.
1ste week november zouden de jassen worden geleverd, maar helaas. Sinds die tijd weer geen contact meer te krijgen. Heel slecht bedrijf! Als je iets niet kunt, begin er dan ook niet aan, of ben open en eerlijk. Bestelnummer 5584

My Fashion Treasure heeft Kim een privebericht gestuurd.
Marleen

Hopeloze zaak.

Op 4 juli een bestelling geplaatst! Na uitstel nooit ontvangen. Geen reactie op allerlei manieren van contact zoeken. Recensie geplaatst. toen ineens reactie via app en het was binnen no time opgelost, leek het! Ik zou het bedrag terug ontvangen, zelfs met royale tegoedbon! Moest ik wel even meteen mijn slechte recensie verwijderen. Oké geen probleem! Maar moet het nog steeds krijgen allemaal. na eindeloze beloftes, geapp en gedraai.
Dan maar weer een recensie!

My Fashion Treasure heeft Marleen een privebericht gestuurd.
Heleen

Gelukkig een misverstand!

Kreeg ze maar niet te pakken en had er een hard hoofd in, wat bleek app nummer was veranderd! Ze hebben nu contact opgenomen, heel fijn alles duidelijk en morgen is mijn order er!

Dankjewel voor de goede zorgen en service!

Meer My Fashion Treasure reviews
Welk cijfer geef jij My Fashion Treasure?