my fashion treasure186 ervaringen

Arminta

Product wordt niet geleverd

Ik heb op 04 augustus een broek besteld. Ik heb hier ook een bevestiging van gekregen en alles betaald. Ik heb meerdere malen via verschillende kanalen contact gezocht (contact formulier op de site, Facebook messenger). Ik krijg op niks een reactie. De levertijd zou 5 tot 9 dagen zijn dus uiterlijk 15 augustus. Het is vandaag 19 augustus en er is niks binnen en geen reactie.

Jasmijn

Snel handelen klacht

Helaas verkeerde items binnen gekregen. Was niet heel blij. Fb bericht gestuurd met kwartiertje antwoord en direct een oplossing. Binnen 2 dagen juiste pakketje in huis. Spullen zijn erg mooi kom zeker terug.

Elise

Bestel hier nooit iets!

Ik heb 2 maanden geleden een bikini besteld hier, maar tot op heden niks ontvangen! Er wordt mij steeds van alles beloofd waar helemaal niks van terecht komt. Ik ben er inmiddels echt een beetje klaar mee! Ze belazeren je waar je zelf bij staat, zo ga je niet met klanten om! Kortom super slechte service, beloftes maken die niet waargemaakt kunnen worden! Koop hier nooit iets!

Valerie

Fijne ervaring bedankt

Fijne ervaring bedankt

Maike
18-08-2019

Aanrader!

Mooie webshop, leuke producten en de service is heel goed.

Door mijn eigen schuld verkeerd adres ingevoerd, ze hebben me gewoon een nieuw pakket toegestuurd zonder enige moeite.

Aanrader!

Elly
18-08-2019

Betrouwbare partij, goede communicatie

Goed geïnformeerd over mijn levering. Tussentijds op de hoogte gehouden. Betrouwbaar bedrijf, komt de afspraken goed na.

Zeer tevreden met mijn ontvangen jas. Ga zo door 👍🏼

De lozen
17-08-2019

Tevreden nette service

Nette service via de Facebook chat. Voor mijn dochter 3 jumpsuitjes besteld. Was er met 2 dagen en kreeg een leuke bon voor een volgend bestelling.

Jammila
17-08-2019

Eerder binnen dan verwacht heel tevreden

Pakket zou officieel 17 augustus worden bezorgd , had het maandag al binnen. Hele mooie items stuk voor stuk goede kwaliteit. Ik ben echt heel tevreden over deze winkel. Zeker snel weer orderen.

Marjan

Prachtige items

Prachtige items en vriendelijke service. Dank!

Suzan
16-08-2019

Na lange tijd toch door een fijn iemand geholpen, die uiteindelijk mijn klacht wel serieus nam

Deze klacht is opgelost

Ik moest mijn slechte recensie weghalen.

Ik heb 10 maart 2 bikini’s besteld.
Ik kreeg na 5a9 werkdagen geen bikini binnen.
Toen heb ik een mailtje gestuurd wanneer ik mijn bestelling kon ontvangen.
Ik zou een pre-order hebben besteld (stond nergens aangegeven).
Dus ik zou de 2e week van april mijn pakketje ontvangen. Alweer niks ontvangen.
Heb ik weer een mailtje gestuurd, het ging langer duren 5a9 Mei zou mijn pakketje binnen zijn. Niks gehad.
Weer een mail gestuurd, ik zei het pakketje eind Mei binnen krijgen.
Toen heb ik aangegeven de bestelling te annuleren, ik zou binnen 14 werkdagen mijn geld terug krijgen. Ik heb uiteindelijk na het sturen van 6 mails en mijn recensie op Facebook en ervaringen.nl na ruim 1 maand mijn geld terug gekregen.
Ik kreeg een gratis bikini aangeboden, vond ik heel netjes. (maar ik moest wel overal mijn recensies weghalen).
De bikini is mij 25 juni beloof.
En ik toen meteen doorgegeven welke ik wilde.
En tot op de dag van vandaag niks gehad, ik moet elke keer zelf een berichtje sturen en ik word nooit serieus genomen, na iedere werkdag krijg ik geen reactie meer en moet ik weer zelf contact opnemen.
Nu ben ik er klaar mee.
Nu krijg ik een waardebon aangeboden, ook weer heel netjes, maar die word ook weer met moeite verstuurd. nog steeds niks gehad dus.
Ze proberen het netjes op te lossen, maar het lukt absoluut niet.

Zoey
16-08-2019

Leuke dingen gekocht in de facebooksale

Hoi, jullie hebben mij net een berichtje gestuurd met de vraag of ik een recensie wil schrijven. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd ik hoop dat het nu lukt.

Ik heb hele leuke dingen gekocht via Facebook. Ik werd heel snel te woord gestaan en heel vriendelijk geholpen. De spullen zijn ook echt heel leuk, ik ga absoluut vaker bij jullie winkelen.

Desi

Trendy webshop

Mooie winkel om te shoppen, fijn platform om online je order te plaatsen.

Ook de gekochtte kleding zit fijn, mooie stoffen en goede prijzen!

Dewi
16-08-2019

Tevreden met service en ontvangen pakket

Goed op de hoogte gehouden van mijn levering. Bikini was met 9 werkdagen binnen zoals aangeven. Jammer dat ik even moest wachten maar na het item uitgepakt te hebben bleek dit zeker de moeite waard te zijn.

Ik vind jullie webshop een prettig bedrijf en ik zal mijn vriendinnen zeker aanraden om hier te winkelen.

Joelle

Goede service mooie producten

Blij met mijn spullen! Prijs kwaliteits verhouding vind ik prima. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Ook de service op Facebook vind ik erg snel!

Heleen

Snelle oplossing verkeerd pakket

Helaas een andere order binnen gehad. Dame van de klantenservice had het met 1 uur geregeld. Volgende dag direct de andere order, super professioneel.

Groet Heleen

Annette

Snelle levering webwinkel

Gevraagd mijn mening te delen. Snelle Levering, binnen de aangegeven tijd. Tevreden over de items

Monica
11-08-2019

Hele leuke bikini!

Mijn pakketje had iets vertraging, maar werd netjes gemaild zelfs aangeboden dat ik mocht annuleren ivm vakantietijd. Ik wou het item graag hebben!

Gisteren ontvangen, wachten meer dan waard. De maat zit perfect en hij staat echt heel leuk! Dankjewel! ❤

L Hooijer
11-08-2019

Betrouwbare webwinkel

Goede ervaring. Inmiddels 3 maal een order geplaatst.

2 keer eerder binnen dan verwacht en 1x iets langer moeten wachten, wel zeer vriendelijk te woord gestaan per e-mail.

Marjolein
09-08-2019

Professioneel bedrijf met goede klachtafhandeling

Mijn order was compleet mis gelopen.

Klacht gemaakt via hun site. Direct geholpen, gebeld. Werd echt even de tijd voor me genomen wat ik als prettig heb ervaren.

Directe oplossing gehad. Ik vind jullie professioneel.

Marije de jong
09-08-2019

Super blij!

Wat een super leuke shop! 8 artikelen gescoord in de sale. Alles zit perfect! Volgende dag in huis. AANRADER!

Hier is me review - groet Marije de Jong

Meer my fashion treasure reviews
Welk cijfer geef jij my fashion treasure?