My Fashion Treasure193 ervaringen

Elle
27-01-2020

Ook hier zelfde soort klacht

Een jas besteld in augustus 2019, elke keer smoesjes waarom hij niet geleverd kon worden.
vervolgens gezegd dat ik mijn geld terug wil. Ja zouden ze in orde maken.

Nu januari 2020 nog geen geld gezien. Diverse mails, Whats app en reviews achtergelaten, geen reactie!

Wederom hier een klacht

Er word op dit moment weer eens nergens op gereageerd. Al vanaf oktober bezig mijn geld terug te krijgen voor een jas die er niet is. De klachten op deze site zetten ze zo op opgelost terwijl ik nog steeds geen geld heb.

Oplichters zijn het!

Rachelle

Bestel hier niet!

Bij mij hetzelfde als alle berichten die hieronder zijn geplaatst. Ook een jas besteld in augustus maar hoor niets meer. Hopelijk kunnen we door dit aandacht krijgen en mensen waarschuwen hier niets meer te kopen. Ze hebben zo te lezen al genoeg geld afgetroggeld bij mensen.

Jady
26-01-2020

Alweer een klacht

Bestel hier niet!
Na al deze klachten te hebben gelezen, zie ik dat er nogal wat overeenkomsten zijn betreffende mijn klacht. In oktober heb ik een jas besteld, en tot de dag van vandaag geen jas of geld terug gezien. Echt onverantwoord hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat, jullie zouden je moeten schamen! ik loop onderhand 3 maanden achter mijn geld/pakket aan te mailen, en een reactie überhaupt is teveel gevraagd? bah bah. Ik kan appen, mailen en klachten indienen wat ik wil, geen gehoor van ze al minimaal een maand lang.
Als je op zijn minst je pakket wil ontvangen dan bestel je hier beter niet!

Richelle
24-01-2020

Zoveelste poging

Dit bedrijf heeft al zo vaak beloofd om het geld van mijn geannuleerde bestelling terug te boeken, maar dit nog nooit gedaan, omdat er steeds iets is. Ik ben hier al vanaf september mee bezig en nog steeds mijn geld niet terug op mijn rekening 😒

Suus
24-01-2020

Nog steeds niets binnen

Ik heb op 6 oktober een trui bij hun besteld. Na drie maanden eindeloos mails sturen nog steeds niets binnen. Het was een vrij dure trui en ik denk dat ik nooit meer mijn geld of de trui terug zie. Het heeft ook geen zin om te mailen, want of ze reageren niet of ze komen beloftes niet na. Niets bestellen hier, hoe leuk het er ook uitziet!

Joy
23-01-2020

De zoveelste klacht

Pff wat een ramp. In oktober wat besteld, nog steeds niets binnen. De klantenservice zou alles gaan regelen alleen is dit niet het geval. Ik krijg ook amper reactie op mijn berichten. Slechte service dus. Niets bestellen.

Barbera
Barbera

Wederom een klacht

Vorige week kreeg ik opeens uit t niks een bericht dat ik eindelijk na 6 maanden m’n geld terug zou krijgen. Want jullie raden het al. Geen jas en jurk. Na veel beloftes gemaild meerdere malen aangegeven dat ik m’n geld terug wilde. Kwam er 1,5 week geleden een appje. Ik zou m’n geld terug krijgen. Hoeraaaa. Alleen dat zou wel een week duren. En natuurlijk nog steeds m’n geld niet terug. Gisteren een appje gestuurd. De klantenservice zou tot middernacht open zijn. Geen bericht. Dus het word weer tijd voor een klacht. Hoe moeilijk kan het zijn! Ik wil m’n geld terug.

Komen beloftes niet na

Hier al meerdere klachten opgezet. Dan komt er een bericht via whats app dat ze mij geld terug storten en zetten de klacht dan al op opgelost. Dit is is denk ik nu al 5 keer gebeurd en je raad het al ik heb nog steeds geen geld! Dit loopt al vanaf oktober. Meest slechte service ooit gehad via webshop

Iemand
22-01-2020

BESTEL NIET BIJ MY FASHION TREASURE!

Een half jaar geleden een bestelling geplaatst, na 4 weken nog niks ontvangen. Toen via de mail contact proberen te zoeken, helaas tevergeefs. Via instagram werd niet gereageerd en via facebook sporadisch. Heb ze, na weken contact proberen te zoeken, ingelicht dat ik overwoog aangifte te doen bij de politie. Na een paar van dit soort berichten ontving ik mijn geld terug. Nu, bijna een half jaar later, ontvang ik een whatsappje dat ze mijn ongeleverde bestelling in het systeem zagen staan, dit door interne omstandigheden niet goed is opgepakt en of ze mij alsnog kunnen helpen hierin. Nou mooi niet dus!

Nicole
21-01-2020

BESTEL HIER NOOIT WAT

Ik heb op 3 september een jas besteld en na 1000 e-mails sturen wanneer ik mijn jas kon verwachten kreeg ik 3 maand later een bericht dat de jas uit of stock is en ik iets anders mag uitzoeken. Ik wil niks anders en zal ook iedereen afraden hier oooit wat te bestellen. we zijn nu 4,5 maand verder en ik heb noooit mijn geld terug gekregen. ik heb al wel 10000 e-mails gestuurd maar er wordt niet op gereageerd. ik kan hier echt boos om worden omdat zij mij gewoon moeten terugbetalen omdat ik nooit die jas heb gekregen!

Gisa
20-01-2020

Ze proberen het probleem op te lossen, fijn contact

Ook ik had iets niet ontvangen, maar kreeg vandaag een duidelijke uitleg dat er interne zaken niet goed waren gegaan! Ze waren eerlijk naar mij toe en boden mij een oplossing waar we ons beide in konden vinden.
Ik had contact via de app en dit verliep snel en professioneel.
Geef ze daarom zeker een tweede kans

Ro
20-01-2020

Na een half jaar (!) eindelijk mijn geld terug. Slechte service en raad deze webshop niemand aan.

Leugens

Na maandenlang achter mijn bestelling aan te zitten, is me inmiddels al 4x beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen, elke keer zou dit binnen 2 werkdagen gebeurd zijn. Vorige week kreeg ik bericht dat het binnen 5 werkdagen zou zijn, intussen nog geen geld. Of ik even gister aan het einde van de dag of morgenochtend wilde kijken, dan zou het er zijn want is "verwerkt". Je raadt het al, geen geld. Deze mensen leveren je bestelling niet en geven ook zeker geen geld terug. Negatieve reviews verwijderen ze en plaatsen zelf positieve reviews. Aangifte is al gedaan. Wees gewaarschuwd en nogmaals bestel hier niks!

Wendy
18-01-2020

Ik moet zeggen dat alles erg lang geduurd heeft betreffende het oplossen van e.e.a. maar ik geloof dat ze nu oprecht bezig zijn om alles te verbeteren. daar ga ik graag van uit en vind t van mijn kant dan ook een kleine moeite om een beetje positieve ervaring te delen.

Deel 3

Heel erg bedankt, ik denk dat er echt wat mis is gegaan. Ik zet je voor de zekerheid op de lijst van morgen voor 12:00 in de middag dan weet ik zeker dat het voor die tijd is opgelost voor je 😊. Dit is t laatste appje wat ik gehad heb afgelopen donderdag. zoals je zult kunnen raden is er niets opgelost en ook niets meer gehoord. heb ze per app gevraagd eerlijk te zijn. ook als dit betekend dat ik naar mn bestelde jurk kan fluiten, maar natuurlijk geen reactie. me negeren maakt me woest en zorgt er bij mij voor dat ik dit niet kan laten rusten. wellicht is aangifte doen zoals meerdere al hebben gedaan toch de enige oplossing. niet dat ik verwacht dat ik dan ineens wel mn bestelling binnen krijg, maar wellicht dat ze dan eindelijk eens gedwongen worden om te stoppen met deze wanpraktijken.

Emma
Emma

Betreffende klacht

Klacht eindelijk afgehandeld. Een waardebon gekregen van ze. Goed en snelle hulp gekregen uiteindelijk

Wietske

Nog steeds niks ontvangen! Wacht al vanaf 9 augustus

Wat een slechte webshop! ik wacht al vanaf 9 augustus op een jas! na verschillende smoesjes. Levering te laat. Kapotte jassen geleverd. Gehele bestelling uit het systheem gehaald. Wacht ik nu al 2 maanden op mijn geld wat ik terug wil. Ik ben de jas op gaan zoeken op internet om hem via een andere webshop te gaan kopen blijkt die jas dus op aliexpress te staan vele malen goedkoper en precies dezelfde foto! toch nieuwsgierig geworden even naar het verdere assortiment gaan kijken en jaa hoor alles op aliexpress! nou dus gewoon daar bestellen als je het zo graag wil! mocht mijn geld niet deze maand terug gestort worden ga ik aangifte doen! ben het echt beu aan het raken we werken allemaal even hard voor onze centen!

Monica

NIKS BESTELLEN! JE ONTVANGT NIKS

Ik heb op 11-08 een jas besteld, nooit ontvangen. Ik word ook genegeerd op meerdere mails. Leverdatum zou 31-08 zijn, het is inmiddels 17-01. Slecht bedrijf met een klantenservice die niet eens reageren.

ACR
16-01-2020

Nooit bestelling gehad en ook geen geld terug

Triest dat het weer zover moet komen. Klacht nummer 4. Elke keer doet MFT alsof het verholpen is door mijn klacht ‘in behandeling te nemen’ maar helaas. Sinds augustus al bezig met dit gezeik. Ik zou ba een hoop gezeik en gedoe mijn geld terugkrijgen maar wederom laat MFT niets maar dan ook niets meer van zich horen. Contact krijgen is überhaupt bijna onmogelijk. Ik moet elke keer aan de bel trekken en elke keer komen ze met een excuus. Ik ben er klaar mee want het leid nergens naartoe. Helaas moet het zover komen dat ik aangifte ga doen, dit is pure oplichterij.

Melanie
16-01-2020

De service is uiteindelijk na lang regelen opgelost. Geld is eindelijk terug op de rekening na een paar weken. Kreeg ter compensatie een kortingscode om iets leuks te shoppen in de webshop. Ga ik zeker doen, vooral om te kijken hoe snel jullie service in werkelijkheid kan zijn! Ik ben zeer negatief geweest over dit bedrijf, maar ga kijken of het beter kan! Bedankt voor de compensatie en excuses!

Nog steeds geen contact

Van de week weer een klacht geplaatst. Dit wordt nummer 5.

Vandaag ga ik online aangifte doen. Heb in september een jas besteld. Iedere keer smoesjes. Uiteindelijk december de jas geannuleerd. Zou direct mijn geld terug krijgen. We zitten nu al in januari. Ik ben het meer dan zat.
Mijn klacht zou in behandeling genomen worden. Nog steeds geen contact.

Nogmaals mensen, bestel hier niks. Ik heb mijn geld hard nodig, en dacht een keer iets leuks voor mezelf te kopen. Doe dat hier niet alsjeblieft, je wordt beroofd van je eigen zuurverdiende geld.

Lisanne

NIKS ONTVANGEN, NOOIT GELD TERUGGEKREGEN

Bestel hier absoluut niks! Vanaf augustus 2019 wacht ik al op een jas. Continue van het kastje naar de muur gestuurd met mailtjes dat de levering vertraging had etc. etc. Eindstand was de jas niet meer leverbaar en zou ik begin van het nieuwe jaar mijn geld teruggestort krijgen. Inmiddels is het weer weken verder en is er geen enkel contact met dit “bedrijf” te krijgen. Het email adres waarmee zij contact met mij op hebben genomen bestaat niet meer wanneer ik hen een mail wil sturen. Mega asociaal. Aan drie kwart van de ervaringen op deze site is te lezen dat deze mensen een loopje met jouw geld nemen, geld waar jij hard voor werkt!

Meer My Fashion Treasure reviews
Welk cijfer geef jij My Fashion Treasure?