My Fashion Treasure290 ervaringen

Rozan
Rozan

Loze beloftes

Ik heb 2,5 maand geleden een bestelling geplaatst maar nooit mogen ontvangen. Op alle mogelijke manieren heb ik geprobeerd contact te zoeken maar geen reactie. Pas na het plaatsen van een klacht werd er eindelijk gereageerd. Nu al twee weken bezig met mijn geld terugkrijgen. Tot nu toe alleen maar loze beloftes. Erg jammer, hopelijk krijg ik ooit nog een reactie.

Ivanka

Goede service na klacht

Uitstekend en vriendelijk geholpen na klacht over retourservice. Goed opgepakt en direct opzoek gegaan naar een oplossing. Betrouwbaar bedrijf.

Bibi

Geweldig

Top service, geleverd met 2 werkdagen eerder dan gedacht. Geweldige jas volgende order is geplaatst. Aanrader!

Ilse
Ilse

Goede service!

Goede service! In het weekend zelfs geholpen met mijn vragen!

Gerianne
13-10-2019

Retourservice goed, kwaliteit ook goed

3 dingen besteld maten zaten niet goed, kwaliteit was wel erg goed! Had ik niet verwacht voor deze prijzen. Retourservice was duidelijk, de betaling stond ook vrij snel weer op de rekening. Na bevestiging kreeg ik een waardebon voor een volgende bestelling.

Gaby

Toppers

Waanzinnige jurkjes binnen gekregen! Een kwam kapot binnen, gemaild en kreeg de volgende dag een nieuwe met een paar oorbellen. Super leuk dankjewel mft team!

Vermanen

Goede oplossing mooie jas

Goede oplossing, jas uitverkocht nieuwe ontvangen met 1 werkdag. Zit goed mooie kwaliteit. Oplossingen goed ontvangen.

Jody
12-10-2019

Item was niet top, retourservice wel

Item vond ik niet top, was niet tevreden over het materiaal. Retourservice was prima! Met een paar dagen me geld weer terug dat vond ik netjes.

Natalia
12-10-2019

Online winkelen

Krijg mijn items bijna altijd op tijd, meestal tevreden. Zo niet reageert de klantenservice erg vlot om te helpen. Ik bestel hier graag.

Shahira
11-10-2019

Heeel tevreden

Vanochtend 2 teddy jassen binnen gekregen. Echt super! Heel zacht en precies op maat. Ik had ze volgende week pas verwacht dus blij verrast. Hierbij mijn recensie💋

Anja
10-10-2019

Betrouwbaar, snelle service, vriendelijke klantenservice

Tevreden! bedrijf is voor mij een aanrader.

Nu genieten van mijn 2 nieuwe jurkjes!

Saar
09-10-2019

Klacht netjes opgelost

Klacht netjes opgepakt door bedrijf. Compleet verkeerd gekeken alle info zat in de spam, kreeg wat laat reactie waardoor ik het even niet vertrouwde. Nu pakket binnen hartstikke top.

Dorianne
09-10-2019

Tevreden

Kwaliteit vond ik niet enorm goed bij sommige items. Wel weer super tevreden over de jas die was boven verwachting.

Al met al tevreden en zeker nog wel een keer voor herhaling vatbaar.

Saartje
06-10-2019

Super leuke teddy coat

Vorige week een super leuke teddy coat besteld.

Dit weekend binnen gehad, zo blij mee! Hij is heel erg warm en zit perfect.

Happy ❤

D van de krekel
06-10-2019

Betrouwbaar oplossingsgericht en klantvriendelijkheid

Goede ervaring met dit bedrijf.

Mijn jas was uitverkocht, mocht annuleren of een nieuwe uit zoeken. Ik heb het laatste gekozen, gisteren binnen gekregen. Leuk item!

Anne-jo
04-10-2019

Zeer tevreden!

Super service, snel geleverd, mooie items!

Toppp!

Annemijne
04-10-2019

Super professionele klacht afhandeling

Ik had een klacht, helaas bleken meerdere berichtjes in de spam te zitten en is het nu opgelost. Moet zeggen dat jullie hierin erg professioneel zijn. Ik heb nu wat anders besteld, direct bevestiging met leveringsdatum. Alle vertrouwen in jullie bedrijf , ik raad jullie dan ook zeker aan bij mijn vriendinnen.

Jaleesa
03-10-2019

Top

Top bedrijf snel geleverd mooi bikini!

Tess
02-10-2019

Retour pakket kwijt

Retour pakket was kwijt maar wel aangekomen via track en tracé.

Contact gehad per mail kreeg ik antwoord dat ze alsnog de andere maat gingen verzenden ondanks dat het pakket kwijt was.

Heel netjes en begrijpelijke klantenservice

J Hamstra
02-10-2019

Prettige service ervaren

Na een klacht te hebben gehad over een te laat artikel goed contact gehad.

1 artikel bleek uitverkocht te zijn. In goed overleg heb ik wat anders uit mogen zoeken en vanochtend mijn hele order ontvangen. 2 items zitten niet goed maar mag gratis retourneren voor het ongemak.

Jullie zijn zeker bereid klachten op de te lossen en mee te denken met de klant. Ik heb dan ook een prima ervaring wat betreft jullie services.

Meer My Fashion Treasure reviews
Welk cijfer geef jij My Fashion Treasure?