My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Riek
02-09-2021

Geen contact

Ik heb een bestelling geplaatst bij myhappydresses.com maar krijg geen gehoor via de email of facebook. Dus check ik de KvK en kom ik hierop uit, daarbij dat er verschillende bedrijven op het adres staan ingeschreven en onder het KvK nummer dus meerdere bedrijven en namen. Ik heb de website vluchtig gecheckt op KvK nummer en BTW nummer. Maar alles aan dit begint te stinken, hoe langer ik op zoek ben. Ik wil gewoon mijn geld terug. Zoals vele andere naast mij werk ik voor mijn geld. Dus oplichting resulteert erin dat ik twee uren lang voor niks heb staan te werken. En u bent 40 euro rijker door 1 klik met de muis. Ik heb een orderbevestiging en verder niks. Geen product, geen response.

Nicole
02-02-2021

Niet te vertrouwen

Ze kunnen heel snel contact opnemen, of ik post elke dag iets.

0653850324

Sabine
06-12-2020

Reinste oplichting

Zo’n anderhalf jaar geleden samen met mijn dochter een jas besteld. Nooit geleverd! Meerdere malen gemaild. Kreeg steeds ander smoesje. Uiteindelijk zou het dec 2019 terug gestort worden. Niets van dat! Gisteren maar weer eens mailtje gestuurd puur uit frustratie. Kansloos dat weet ik, zij weten ook dat niemand voor zo’n redelijk klein bedrag een advocaat in de arm neemt.

Mellanie
20-08-2020

Bestel hier nooit, ze lichten je op!

Ik wacht al vanaf aug 2019 op een jas, nooit gekregen. Ik kreeg geld terug en een broek met van alles erbij nog aan sieraden. Wat denk je, nooit meer bereikbaar! Contact gezocht op alle mogelijke manieren, maar niemand antwoord. Je bent dus opgelicht en niet alleen ik, maar ook nog zoveel andere! Nogmaals ze lossen niks op, antwoorden niet en beloven je van alles in het begin. Bestel nooit! Want je krijgt nooit meer wat terug?!

Debby
19-08-2020

Niet bestellen!

Ruim 1 jaar geleden een bestelling gedaan. Deze kwam nooit aan. Contact gezocht met het bedrijf wat niet lukte. Nadat ik hier een review had geschreven(welke verwijderd werd) namen ze contact op. Ze hebben toen 4x belooft het geld terug te storen, maar dit geld heb ik nooit gezien.

Richelle
25-07-2020

Geen contact

Bijna een jaar (!) bezig om het geld van mijn niet binnen gekomen bestelling terug te krijgen. Een paar keer €10 terug gestort gekregen, maar er rest nog een bedrag van €40 wat terug op mijn rekening gestort moet worden. Echter is er op geen enkele manier meer contact te krijgen met dit bedrijf. Dus voor iedereen; dit bedrijf is niet te vertrouwen, ten eerste leveren ze de bestelling niet en ten tweede zie je daarna je geld niet terug.

Carmen
24-07-2020

Niet geleverd en geen contact te krijgen met klantenservice

Op 18 augustus 2019 een jas besteld. Tot op heden nog steeds niks gekregen en ook niet het geld.

Ik heb hierover via verschillende kanalen geklaagd, via de klantenservice, via de mail en via facebook.

Op 10 december 2019 eindelijk een reactie gekregen dat ik meteen in januari 2020 mijn geld teruggestort zou krijgen. Inmiddels is het juli en ik heb nog steeds niet ontvangen. Er wordt niet meer gereageerd op mijn mails. Ik heb ze nu 2 weken de tijd gegeven om mijn geld terug te storten en anders ga ik aangifte doen van oplichting!

Sylvana
22-06-2020

Nooit geleverd. Geen geld terug.

Bestel hier aub niet. Ze hebben mij opgelicht. EEN JAAR geleden een jas besteld en nooit ontvangen. Maanden ben ik bezig geweest om mijn geld terug te krijgen. Keer op keer smoesjes dat mijn geld na een maand gestort zou worden. Ik heb aangifte gedaan.

Michelle
16-06-2020

Nooit iets bestellen!

Wie kent fashion treasure?

Op 26 september een jas besteld en zou op 28 september binnen komen. Niets gekomen. Na 3 mails bericht gehad en er was een zending met kapotte artikelen aangekomen. Oké. Nieuwe leverdatum: 28 okt. Niks gezien. Na 3 mails geen antwoord. Op fb een pb gestuurd en ik zou vrijdagmiddag 1 november bericht krijgen! Natuurlijk niets gehoord. Iemand ervaring hiermee?

Jill
12-06-2020

Niet bestellen bij dit bedrijf

Blouse besteld, nooit geleverd. Probeer al meer dan een maand contact te hebben via whatsapp. Elke keer het antwoord dat ik de volgende dag n reactie krijg.

Anita
13-05-2020

Nooit bestellen! ?

Bestel hier niet. Ik heb mijn betaalde bestelling van 14 augustus 2019 nooit ontvangen. En ook geen geld terug! Wordt veel belooft. Tot een betaling in termijnen aan toe! Maar dan blijft het weer stil! Geen contact meer, geen geld terug! Wat een waardeloze zaak! Valse beloftes! Noooooooit bestellen!

Kathy
12-05-2020

Al bijna een jaar verder. Heel veel tijd kwijt met mail en app. Nog niets binnen . Bespaar jezelf tijd en geld. Koop hier niet , nooit , never .

Nicole
17-04-2020

BESTEL HIER NOOOOOOIT!

Al in september een jas besteld en betaald en half jaar later pas bericht dat die niet te leveren is. Krijg geen geld terug terwijl dat al 10 keer is beloofd met datum uitstel van 2 weken en dat al 3 maanden lang. Ik ga aangifte doen van oplichting en raad iedereen aan dit te doen! de site is ook niet meer bereikbaar dus met tegoedbon kun je niks bestellen. Bestel hier noooooit wat!

Sabrina
14-04-2020

Zaak opgelost

Waar ik eerder op deze pagina een klacht had wil ik wel melden dat mijn zaak nu eindelijk na bijna 7 maanden is opgelost! De laatste dame die mij geholpen heeft van myfashiontreasure heeft zich 100% ingezet en ervoor gezorgd dat Ik eindelijk mijn geld terug gestort kreeg! voor mij is deze zaak nu klaar!

Arie
12-04-2020

Tillers

In augustus een jas besteld niets ontvangen (ook geen geld terug) na heel lang een tegoed bon maar kan niet op hun site komen om iets te bestellen nooit wat kopen bij my fashion treasure

Janneke
09-04-2020

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen maar goed opgelost en goed Communicatie

Sanneke
02-04-2020

Mooi jurkje ontvangen

Klacht netjes opgelost, mooi jurkje ontvangen erg blij mee en heel goed te woord gestaan via de mail!

Wilma
31-03-2020

Opgelost!

Klacht is uiterst goed en vriendelijk opgepakt via hun app service. Ook ik heb mijn pakket binnen en een paar leuke oorbellen gekregen!

Femke
29-03-2020

Geen reacties meer

Na heel veel appjes en vele beloftes nog steeds geen geld ontvangen. Nu word er al een aantal weken helemaal niet meer op mij gereageerd. Ik ben elke keer vriendelijk en begripvol gebleven. Maar op dit moment voel ik me behoorlijk opgelicht. Lees dat mensen wel hun geld krijgen en een goedmakertje. Waarom krijg ik helemaal geen reactie?

Dorien
15-03-2020

Vriendelijke service

Goed geholpen na klacht nu nieuwe kleren binnen met oorbellen en bedrag wat over was heb ik retour gehad

Meer My Fashion Treasure reviews