My Fashion Treasure225 ervaringen

Isabel
03-04-2020

Snel geleverd en goede oplossing

Met een tegoedbon een nieuwe bestelling geplaatst omdat mijn eerder bestelde jas niet meer leverbaar was.

Het pakket was snel binnen en ik ben er erg blij mee.

Sanneke
02-04-2020

Mooi jurkje ontvangen

Klacht netjes opgelost, mooi jurkje ontvangen erg blij mee en heel goed te woord gestaan via de mail!

Maartje
02-04-2020

Opgelicht

In september een bestelling gedaan en betaald met iDEAL. Eerst al een mail met vertraging, vervolgens geen e-mail meer gehad. Zelf contact opgenomen en er werd aangegeven dat het een maand later zou komen. Nou ja vervelend, maar prima dacht ik.
Op de dag van vandaag geen bestelling ontvangen, zij zouden al tientallen keren het bedrag overmaken. Meerdere malen opnieuw contact gezocht, maar geen reactie meer.
Ik heb heel lang begrip getoond, maar nu zij echt niet meer reageren wil ik echt iedereen afraden hier iets te bestellen!

Demi

Oplossingen en pakket gehad

Goede oplossing en pakket gehad. Blij met jurkjes. Netjes opgelost. Dank!

Sabrina
Sabrina

Slechte zaak!

Hier ook in sept wat besteld! Mijn bestelling nooit ontvangen! Na vele mails en apps wordt mij steeds van alles beloofd om geld terug te storten wat men dus niet doet! Komen gemaakte afspraken niet na! Ook steeds begripvol maar na zoveelste leugens en geen geld retour bedreigt met aangifte! Daarna werd het hier ook radio stil! Idd onbegrijpelijk te lezen dat ze anderen paaien met ketting en oorbellen! Mss kunnen jullie dat geld beter investeren in klanten die nog pakjes of geld retour moeten krijgen! Zou zeggen koop hier nooit wat!

Wilma

Opgelost!

Klacht is uiterst goed en vriendelijk opgepakt via hun app service. Ook ik heb mijn pakket binnen en een paar leuke oorbellen gekregen!

Anne

Tevreden goede afhandeling

Tevreden na afhandeling klacht. Pakket binnen van het item wat er niet meer was heb ik het geld terug op me rekening en een kettinkje gekregen voor de ongemakken.

Femke
Femke
29-03-2020

Geen reacties meer

Na heel veel appjes en vele beloftes nog steeds geen geld ontvangen. Nu word er al een aantal weken helemaal niet meer op mij gereageerd. Ik ben elke keer vriendelijk en begripvol gebleven. Maar op dit moment voel ik me behoorlijk opgelicht. Lees dat mensen wel hun geld krijgen en een goedmakertje. Waarom krijg ik helemaal geen reactie?

Lianne

Afhandeling in orde

Goede afhandeling van openstaande klacht cadeautje gehad voor het ongemak

Kathy
24-03-2020

Hoe kan het dat dit bedrijf nog bestaat ?

Tien e-mails , veertig appjes, tien beloftes en zielige verhalen verder. geen jassen geen geld. Als je roulette wil spelen met je geld kun je beter naar het casino gaan , volgens mij zijn je win kansen daar groter.
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog niet is aangepakt
Sterker nog ik ga er vandaag mee beginnen.
Kathy

Lizzie
24-03-2020

Nieuwe bikini binnen super blij

Eerst een jas besteld die was niet leverbaar, kreeg bericht of ik retour op me rekening wou of een nieuwe order. Ik heb een bikini uitgezocht. Was snel geleverd, ging vlotjes en ook nog een hele leuke bikini!

Annelie
20-03-2020

Opgeloste klacht

Opgelost naar behoren, de service was nu erg goed en vriendelijk. Geld terug gehad en ook vandaag een klein pakketje gehad met 2 paar oorbellen. Beloofd om aan te geven hoe ik de service na oplossing heb ervaren. Bij deze , bedankt.

Lotte
19-03-2020

Opgelost en spullen ontvangen

Opgelost en spullen ontvangen met oorbellen. Goede communicatie op de app, goed geregeld. Succes met de business 👍🏼

Inge
19-03-2020

Betrouwbare service

Ook ik had een klacht, nu opgelost via de Whatsapp. Aan de afspraken gehouden, tevreden met nieuwe items, betrouwbare service en goed herpakt!

Dorien
15-03-2020

Vriendelijke service

Goed geholpen na klacht nu nieuwe kleren binnen met oorbellen en bedrag wat over was heb ik retour gehad

Eleonora
15-03-2020

BESTEL HIER NIET!

Hoi hoi ik heb een 6 maanden geleden een blousje en jurkje besteld maar werd gezegd dat het niet leverbaar was. Steeds werd ik van het kastje maar de muur gestuurd en heb daardoor mijn bestelling geannuleerd omdat het voor de doop van mijn kinderen was 4 maanden geleden! mijn geld zou terug gestuurd worden maar heb tot nu toe nogsteeds niets ontvangen! nu heb ik het een tijdje laten rusten en ben het nu wel echt beu en wil echt mijn geld terug ontvangen! de eigenaresse beloofde mij 1 maart het bedrag terug gestort te hebben op mijn rekening maar we zijn nu weer twee weken verder heb nog niets! dus lieve mensen bestel hier niet!

Jasmijn
11-03-2020

Opgelost

Klacht is goed opgelost heb nu een nieuwe bestelling binnen gehad met extra cadeautje 👍🏼

Diantha
10-03-2020

Het is opgelost!

Uiteindelijk is alles opgelost en heb ik mijn geld trg gekregen.

Anneke
10-03-2020

Blij met nieuwe bikini!

Ik had eerst een panterjas besteld maar naar veel gedoe was deze niet leverbaar. Toen kreeg ik persoonlijk een bericht van de eigenaar met uitleg over de jas en dat ze graag tot oplossing kwamen. Uiteindelijk een nieuwe bikini uitgezocht. Goed opgelost en blij met de service!

Nienke
09-03-2020

Super bedrijf!

Er was wat verkeerd gegaan met mijn bestelling. Ik kreeg daarover netjes een appje en nog een gratis ceadeautje erbij.

Meer My Fashion Treasure reviews
Welk cijfer geef jij My Fashion Treasure?