my fashion treasure63 ervaringen

Tessa
24-06-2019

Goede service

Goede service snelle levering mooie items

Manon
Manon
24-06-2019

2 jurkjes besteld

Op 16-6 heb ik 2 jurkjes besteld was samen 80 euro kwijt voor deze jurkjes. Helaas eerst besteld en daarna pas revieuws hier gelezen. Achteraf heel veel spijt van mijn bestelling. Ik heb 2x gemaild naar dit bedrijf (in de 1e mail netjes gevraagt wanneer mijn pakketje binnen komt, en in de 2e mail mijn geld teruggevraagt) maar geen reactie gekregen. Nu maar weer een klacht ingedient op de website. Erg jammer en niet klant vriendelijk bedrijf. Word hoogwaarschijnlijk gewoon genegeerd.
Bestel niet op deze website!

Maartje
Maartje
23-06-2019
Deze klacht is opgelost

Erg slecht en niet eerlijk!

Ik heb 25 feb iets besteld bij deze site, na mate de leveringsdatum steeds werd uitgesteld besloten mijn bestelling te annuleren na 2,5 maand. Nu nogsteeds geen geld retour gehad en tientallen berichtjes verstuurd. Ze negeren je of ze geven je een slecht antwoord dat ze het gaan oplossen. Niks van waar dus.

Romona
22-06-2019

Ervaring my fashion treasure

Fijne ervaring gehad met deze winkel.

Pluspunt: goed op de hoogte gehouden van de nalevering

Minpunt: retourkosten zijn voor eigen rekening

Brenda
22-06-2019

Bestelling niet geleverd

2 bikini’s besteld . levering zou vorige week zijn maar niks binnengekregen . Er is geen contact met dit bedrijf te krijgen.

My

Goede aflevering

Mijn ervaring:

Goede aflevering en mooie kwaliteit van de bikini's. Ik heb met mijn kortingsbon net weer een order geplaatst.

Bedankt meiden!

Daantje

TOP SERVICE!

Snelle levering en goed geholpen bij het retourneren van mijn order. Ik kom terug!

M Dam - Veenstra

Snelle en professionele klachtoplossing

Beste ervaringen.nl

Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor mijn dochter. Helaas kregen wij ons pakketje binnen met de verkeerde artikelen.

Na een klacht ingediend te hebben via hun klachtenpagina via hun website werd ik diezelfde dag nog telefonisch te woord gestaan. Er word goed naar mij geluisterd en excuus gemaakt voor de fout die zij gemaakt hadden.

Het nieuwe pakket met de juiste artikelen had ik alsnog met 2 werkdagen in huis, daarnaast hadden zijn 2 paar oorbellen bij de order gevoegd voor het ongemak dat wij hadden ervaren, 1 paar voor mijzelf en 1 paar voor mijn dochter.

Er kan altijd iets mis gaan maar ik vind dat de klacht professioneel en snel is opgepakt, dit maakt dat ik zeker in de toekomst nog een order zal plaatsen bij dit bedrijf.

MVG, M Dam - Veenstra

Samira

2 maal zeer tevreden!

Inmiddels 2 keer een bestelling geplaatst bij deze webshop.

Beide bestellingen binnen de gestelde termijn binnen, de kwaliteit blijft mij verbazen voor de prijzen die zij vragen.

Er is mij gevraagd mijn mening te delen over deze winkel.

Ik ben een tevreden klant!

Nynke

Vreselijk!

Midden maart een bestelling geplaatst, eind april nog niet bezorgd. Gemaild om de bestelling te annuleren en ze laten amper iets van hun horen. Het geld terug krijgen duurt ontzettend lang. Eerst beloven ze je binnen 2 weken het geld terug, dan wordt het uiterlijk een week er achter aan. Inmiddels is het bijna juli en heb ik nog niks van mijn bestelling gezien en mijn geld terug ontvangen. Ik ben ontzettend boos en ontevreden.

B van Leeuwen

Groot fan :-)

Heb al meerdere keren een order geplaatst, altijd leuke collecties en goede kwaliteit.

Desiree

Goede ervaring

Fijne shop, goede service en snelle retour verwerking!

Cheyenne

Heel blij!

Hoi fashion treasure

Hier is mijn ervaring:

Vanochtend mijn bikini's binnen gehad. Ik had er 5 besteld en ze zitten allemaal perfect! Ik raad iedereen aan om hier badkleding te bestellen.

Dankjewel!

Xxx

Cheyenne

Nadia

Blije klant 😍

Binnen 2 werkdagen had ik mijn jurkje in huis. Nog mooier dan op de foto! Ik kan niet wachten om hem volgende week te dragen op de bruiloft van mijn beste vriendin. Ik ben een blije klant! ❤

Kayleigh
20-06-2019

Nog steeds niks geleverd gekregen

Februari een bikini en blousje besteld hier, ondertussen is het juni en heb ik nog steeds niks binnen.
Begin mei toch maar even gemaild met de vraag waar het bleef, netjes een mail terug gehad en het zou 31 mei eindelijk geleverd kunnen worden maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niks ontvangen.
Afgelopen weekend weer een mail gestuurd maar daar krijg ik geen antwoord op?

Ondertussen al gezien dat ik niet de enige ben die zolang al aan het wachten is. hoop dat dit nog netjes opgelost kan worden.

Maar raad dit niemand aan.

Jessie

Geen geld of bikini

Ik heb op 19 februari een bestelling gedaan voor een bikini. In maart had ik maar een berichtje gestuurd waar de bikini bleef, ik had blijkbaar een “nabestelling” besteld. Prima geen probleem, in april vroeg ik of ik misschien de bestelling kon annuleren en mijn geld terug kon krijgen, want het begon me erg lang te duren allemaal en vroeg me af of de website wel betrouwbaar was. Nou ze probeerde nog een keer de bikini te leveren want de nabestelling had vertraging opgelopen. In mei was ik er klaar mee en wou ik gewoon mijn geld terug, waar ik ook recht op heb! Ik wacht al sinds mei op mijn geld terug, en ze hadden me vorige week nogmaals beloofd dat t geld voor uiterlijk deze dinsdag er zou staan. En nog steeds niks! Ik vind het zo niet netjes dat ik al sinds februari hier mee bezig ben, en ik zelf continu er achteraan moet rennen. Ben hier niet van gediend.

Teddy
19-06-2019

Snelle levering mooie bikini

Mijn bikini afgelopen zaterdag binnen gehad ook ik ben heel tevreden over de geleverde service en de bikini

Brit
19-06-2019

Slechte communicatie

Er werd mij beloofd dat 16 juni EINDELIJK mijn bikini’s binnen zouden komen. Heb in 2 weken tijd 3 berichten gestuurd via Facebook en krijg geen reactie. Bikini’s ook nog niet binnen . Best jammer want een snelle oplossing is altijd fijn.

Eva
18-06-2019

Snelle klantenservice

Na een klacht over mijn retour snel geholpen via de helpdeksk van Facebook. Complimenten

Susanne L
18-06-2019

Snelle levering

Super snelle levering van mijn tijger swimsuit. Heel tevreden met deze shop!

Meer my fashion treasure reviews
Welk cijfer geef jij my fashion treasure?