Zalando-lounge.nl10 ervaringen

Csaba
05-10-2020

Te lang levertijd

Ik heb op 13 september besteld en het status is nog aan het samenstellen (5 oktober)en de geschatte levering is 2-26 oktober. Dit is geen service.

Lieke
04-09-2020

Pakket nooit aangekomen of kapotte artikelen

Ik heb nu 2x wat besteld bij Zalando Lounge. Het pakket duurde langer om samen te stellen dan er gezegd wordt. Veel te laat kwam het pakket mijn kant op.
Ik heb vervolgens mijn pakket nooit gezien. Elke keer was het 'morgen' komt PostNL. Ik weet dat dit ook bij PostNL ligt. Dit is zo 2 weken door gegaan en uit het niets stond er 'wordt retour gezonden naar de afzender'. Zalando Lounge zegt dat ze het pakket niet nog eens op de post doen naar mij.
In de tweede bestelling zaten twee dingen die kapot waren en één artikel was anders dan omschreven/getoond op de website.
Kortom.nooit meer Zalando Lounge!

Rob
17-08-2020

Verkeerde maat

Ik heb happysocks van €13,95! besteld , maar kreeg de verkeerde maat geleverd.
Helaas kwam ik hier pas achter toen ik ze aan wilde doen. Het kaartje was eraf dus kunnen ze niet retour en kan ik fluiten naar mijn geld.

Jas
07-06-2020

Levertijden van 6 weken of langer

Had ik maar eerder geweten wat een absurde webshop dit is.
Vrij kort na elkaar 5 bestellingen gedaan
1 bestelling na 6 weken binnen ipv 1dag à 3 weken zoals beloofd was. Ik dacht dat die 3 weken wel het maximum zou zijn.
2e bestelling idem, nu na 41 dagen binnen
De andere 3 bestelling nog niet verzonden, maar alledrie al minstens 1 week te laat

Fabienne
18-05-2020

Onwijs ontevreden, voor mij geen Zalando-lounge meer

Het is ondertussen 4 weken geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst.
In de app staat de 'verwachte leverdatum' die in mijn opzichte erg ruim wordt genomen (5 dagen ertussen). Maar deze leverdatum is voor mij al 2 keer aangepast. Nadat ik hun vanochtend 10 keer heb geprobeerd te bellen, waarvan ook nog is 5 keer de verbinding in de wachtrij werd verbroken. Heb ik zeer ontevreden contact opgenomen met Zalando Fashion. Vanuit hier ben ik doorverbonden met de afdeling Zalando-lounge. Ook al te bizar dat dit op deze manier moet gaan.
Ik liet aan de service medewerker weten dat ik erg ontevreden ben over de belachelijk lange levertijd. Het was ook nog is een cadeau voor iemand. Waarvan zij mij gewoon duidelijk maakte dat ik moest wachten op de allerlaatste verwachte besteldatum die mij is aangewezen. Hierna gooide ze ook nog is de hoorn erop.
Nou lekker dan, als ze deze al twee keer hebben aangepast. Hoelang gaat dit door? Had dit echt niet verwacht van zo'n massa groot bedrijf.

Michalis
09-05-2020

Onbetrouwbaar de laatste maanden

Bestellingen die deels geannuleerd worden, ook al had ik reeds betaald. Bestelling die bij de administratie niet bekend was, al was ook die besteld.
Belofte dat er vanwege de corona-crisis slechts een aantal dagen extra zouden zitten tussen het moment van bestellen en de bezorging, niet dus, meer dan twee weken langer dan normaal.
Dit waren mijn laatste drie ervaringen met Zalando Lounge. Ik was vroeger een 'happy customer' bij hen, maar er is sinds een maand of twee iets grondig mis met dit bedrijf. Zeer slecht.

Rika
25-10-2019

Vreemde situatie

Ik bestel een klein accessoire voor het haar van 5 euro. Bij het duwen op winkelmandje en betalen word ik meteen naar de betaalpagina begeleid en kan ik plots niet meer terug naar mijn winkelmandje of zien welk product ik aan het betalen ben. Ik heb een bon voor gratis verzending, maar ik heb nergens de optie gekregen om een verzendadres of bon in te geven. Aangezien ik op mijn account zit ga ik er van uit dat ze het dan wel naar mijn aangegeven adres zullen sturen. Ik betaal maar krijg geen bevestiging van mijn bestelling, geen mail, geen openstaande bestellingen op mijn account, niks. Nu hoop ik maar dat er over een paar dagen niet plots geld van mijn rekening verdwijnt.

alleen maar stress dus.

Mariam cire
15-08-2019

Ik ben niet tevreden

Ik heb 9 dagen een tas besteld maar heb ik nog steedt niet in ontvangst genomen

Voo
05-07-2019

Betrouwbaar bedrijf, prima service, prima prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb al heel vaak via zalando-lounge besteld. Het zijn altijd kortlopende acties (en soms herhaald) van kleding die niet meer op zalando.nl wordt verkocht of van andere partijen. Het systeem werkt heel goed. Je moet een beetje opletten met de levertijd, (die altijd wordt aangegeven, als je dat aanklikt!) want sommige partijen worden pas enige tijd na bestelling aan Zalando geleverd, dus dan kan het even duren. Ik heb wel eens een miskoop gedaan, (onbruikbare keukenaccessoires) maar dat werd door de klantenservice heel netjes opgelost. Ook kleding die toch niet bevalt heb ik regelmatig geretourneerd en dat proces loopt ook heel netjes. Zelfs als je retouren van verschillende bestellingen combineert. Dus ik kan niet anders dan een bijzonder positieve review geven voor deze online gigant. En ik blijf er graag bestellen.

Laura
Laura
10-12-2018

Weer gedoe met zalando-lounge

Had vroeger altijd erg positieve ervaringen, maar nu al 2x een hele slechte ervaring.
Ik voel me voor de tweede keer bestolen.
Dit terwijl ik het niet ruim heb en daarom juist in de aanbieding probeer te winkelen.

Zalando lounge beweert dat ik maar 1 vd 2 producten heb toegestuurd. Dit terwijl zij mij het verkeerde product hadden gestuurd. Heb allebei de items in dezelfde doos teruggestuurd en hier ook bewijs van.

De schoenen waren te klein en de zonnenbril die ik kreeg opgestuurd leek niet eens op degene die ik had besteld, dus het mocht allemaal weer terug. Nu willen ze alleen de kosten van de schoenen terug betalen, maar niet van de zonnenbril en geen verzendkosten! (zoals in de voorwaarden stond bij volledige retour)

Gebeld met de klantenservice en de hoorn werd er uiteindelijk gewoon opgegooid toen ik vertelde dat ik er deze keer echt werk van zou maken om mijn geld terug te krijgen. Echt uiterst onbeschoft dit.

Voor mij NOOIT meer zalando lounge. Vorige keer kreeg ik ook al niet het volledige aankoopbedrag terug terwijl zij mij een kapot product hadden gestuurd. Ik ga in ieder geval niet voor de 3e keer is scheepsrecht!

Welk cijfer geef jij Zalando-lounge.nl?