Slecht kwaliteit en slecht service, product teruggestuurd en krijg geen terugbetaling na meer dan 10keer bellen en mailen , veel smoesjes, eerst zegt die de betaling ergens vastzit daarna zegt die dat je zelf moet nagaan wat allemaal aan de hand is vanwege foutje van zijn collega’s, wat je wel heb gekregen is excuses maar niet de probleem op te lossen, dus geen terugbetaling, pas goed op met terugbetaling als iets wilt terug sturen, waardeloos
Steeds tevreden geweest maar sinds pakketbezorging door DHL erg onbetrouwbaar geworden. Voorheen was het Post Nl. Dus ik bestel niet meer. Teveel sores gehad met DHL
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb 4 artikelen besteld. Deze zijn allemaal niet geleverd. Ik hoop snel al mijn geld terug te krijgen
Slechte app, vage productweergave, levertijden van langer dan een week, en dat hoewel er relatief hoge verzendkosten zijn (vergeleken met andere kledingswebshops) en geen retourlabel in de verpakking. Wie heeft in 2022 nog een printer?
Goede prijzen, soms wel lange levertijd.
Vooral een zeer goede klantenservice! Ik had vandaag een probleem dat niet opgelost kon worden.
Toch wil ik mevrouw Sedef van harte bedanken!
Al is mijn probleem niet opgelost, voel ik me erg tevreden als klant om in contact te komen met zo'n authentieke, vriendelijke, beleefde, empathische medewerkster! In principe zou ik nu ambetant moeten zijn omdat ik een artikel zal bijhouden dat ik nooit zal dragen (eigen schuld). Maar toch voel ik me positief wegens het warm en enthousiast onthaal.
Echt top!
Ik ben al jaren klant, ook al bestel ik er niet veelvuldig.maar de keren dat ik heb besteld(net pakket binnen) ben ik altijd super tevreden en gaat nooit wat mis. De levertijd is idd iets langer maar betaal je voor een merk-item de helft of minder vind ik het, het wachten waard.
Kortom fijne site, niks op aan te merken.
Bestelling gedaan. Levertijd wisseld, maar mijn bestelling kwam vlot aan. De doos was beschadigd en zat helemaal volgeplakt met doorzichtige tape.
Wat bleek er waren 2 artikelen niet aanwezig. In de bestelling staat niks over een nalevering. Bericht opgesteld. Volgens hun controleurs was de bestelling in orde. En nu moet ik maar een verklaring invullen met orde nummer en artikelnummers wat niet geleverd zijn.
Veel werk. Ook verschillende revieuws gelezen. Ik bestel hier niet weer. Slechte service en alles omslachtig om te regelen.
Al paar keer wat besteld,
twee keer wat retour,
prima service en snel geld terug.
het enige is dat je bon moet printen.
maar ach even naar kennis gegaan en klaar,
Ik heb op 13 september besteld en het status is nog aan het samenstellen (5 oktober)en de geschatte levering is 2-26 oktober. Dit is geen service.
Ik heb nu 2x wat besteld bij Zalando Lounge. Het pakket duurde langer om samen te stellen dan er gezegd wordt. Veel te laat kwam het pakket mijn kant op.
Ik heb vervolgens mijn pakket nooit gezien. Elke keer was het 'morgen' komt PostNL. Ik weet dat dit ook bij PostNL ligt. Dit is zo 2 weken door gegaan en uit het niets stond er 'wordt retour gezonden naar de afzender'. Zalando Lounge zegt dat ze het pakket niet nog eens op de post doen naar mij.
In de tweede bestelling zaten twee dingen die kapot waren en één artikel was anders dan omschreven/getoond op de website.
Kortom.nooit meer Zalando Lounge!
Ik heb happysocks van €13,95! besteld , maar kreeg de verkeerde maat geleverd.
Helaas kwam ik hier pas achter toen ik ze aan wilde doen. Het kaartje was eraf dus kunnen ze niet retour en kan ik fluiten naar mijn geld.
Had ik maar eerder geweten wat een absurde webshop dit is.
Vrij kort na elkaar 5 bestellingen gedaan
1 bestelling na 6 weken binnen ipv 1dag à 3 weken zoals beloofd was. Ik dacht dat die 3 weken wel het maximum zou zijn.
2e bestelling idem, nu na 41 dagen binnen
De andere 3 bestelling nog niet verzonden, maar alledrie al minstens 1 week te laat
Het is ondertussen 4 weken geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst.
In de app staat de 'verwachte leverdatum' die in mijn opzichte erg ruim wordt genomen (5 dagen ertussen). Maar deze leverdatum is voor mij al 2 keer aangepast. Nadat ik hun vanochtend 10 keer heb geprobeerd te bellen, waarvan ook nog is 5 keer de verbinding in de wachtrij werd verbroken. Heb ik zeer ontevreden contact opgenomen met Zalando Fashion. Vanuit hier ben ik doorverbonden met de afdeling Zalando-lounge. Ook al te bizar dat dit op deze manier moet gaan.
Ik liet aan de service medewerker weten dat ik erg ontevreden ben over de belachelijk lange levertijd. Het was ook nog is een cadeau voor iemand. Waarvan zij mij gewoon duidelijk maakte dat ik moest wachten op de allerlaatste verwachte besteldatum die mij is aangewezen. Hierna gooide ze ook nog is de hoorn erop.
Nou lekker dan, als ze deze al twee keer hebben aangepast. Hoelang gaat dit door? Had dit echt niet verwacht van zo'n massa groot bedrijf.
Bestellingen die deels geannuleerd worden, ook al had ik reeds betaald. Bestelling die bij de administratie niet bekend was, al was ook die besteld.
Belofte dat er vanwege de corona-crisis slechts een aantal dagen extra zouden zitten tussen het moment van bestellen en de bezorging, niet dus, meer dan twee weken langer dan normaal.
Dit waren mijn laatste drie ervaringen met Zalando Lounge. Ik was vroeger een 'happy customer' bij hen, maar er is sinds een maand of twee iets grondig mis met dit bedrijf. Zeer slecht.
Ik bestel een klein accessoire voor het haar van 5 euro. Bij het duwen op winkelmandje en betalen word ik meteen naar de betaalpagina begeleid en kan ik plots niet meer terug naar mijn winkelmandje of zien welk product ik aan het betalen ben. Ik heb een bon voor gratis verzending, maar ik heb nergens de optie gekregen om een verzendadres of bon in te geven. Aangezien ik op mijn account zit ga ik er van uit dat ze het dan wel naar mijn aangegeven adres zullen sturen. Ik betaal maar krijg geen bevestiging van mijn bestelling, geen mail, geen openstaande bestellingen op mijn account, niks. Nu hoop ik maar dat er over een paar dagen niet plots geld van mijn rekening verdwijnt.
alleen maar stress dus.
Ik heb 9 dagen een tas besteld maar heb ik nog steedt niet in ontvangst genomen
Ik heb al heel vaak via zalando-lounge besteld. Het zijn altijd kortlopende acties (en soms herhaald) van kleding die niet meer op zalando.nl wordt verkocht of van andere partijen. Het systeem werkt heel goed. Je moet een beetje opletten met de levertijd, (die altijd wordt aangegeven, als je dat aanklikt!) want sommige partijen worden pas enige tijd na bestelling aan Zalando geleverd, dus dan kan het even duren. Ik heb wel eens een miskoop gedaan, (onbruikbare keukenaccessoires) maar dat werd door de klantenservice heel netjes opgelost. Ook kleding die toch niet bevalt heb ik regelmatig geretourneerd en dat proces loopt ook heel netjes. Zelfs als je retouren van verschillende bestellingen combineert. Dus ik kan niet anders dan een bijzonder positieve review geven voor deze online gigant. En ik blijf er graag bestellen.
Had vroeger altijd erg positieve ervaringen, maar nu al 2x een hele slechte ervaring.
Ik voel me voor de tweede keer bestolen.
Dit terwijl ik het niet ruim heb en daarom juist in de aanbieding probeer te winkelen.
Zalando lounge beweert dat ik maar 1 vd 2 producten heb toegestuurd. Dit terwijl zij mij het verkeerde product hadden gestuurd. Heb allebei de items in dezelfde doos teruggestuurd en hier ook bewijs van.
De schoenen waren te klein en de zonnenbril die ik kreeg opgestuurd leek niet eens op degene die ik had besteld, dus het mocht allemaal weer terug. Nu willen ze alleen de kosten van de schoenen terug betalen, maar niet van de zonnenbril en geen verzendkosten! (zoals in de voorwaarden stond bij volledige retour)
Gebeld met de klantenservice en de hoorn werd er uiteindelijk gewoon opgegooid toen ik vertelde dat ik er deze keer echt werk van zou maken om mijn geld terug te krijgen. Echt uiterst onbeschoft dit.
Voor mij NOOIT meer zalando lounge. Vorige keer kreeg ik ook al niet het volledige aankoopbedrag terug terwijl zij mij een kapot product hadden gestuurd. Ik ga in ieder geval niet voor de 3e keer is scheepsrecht!