Zalando-lounge.nl reviews

3.9

Laura
10-12-2018

Weer gedoe met zalando-lounge

Had vroeger altijd erg positieve ervaringen, maar nu al 2x een hele slechte ervaring.

Ik voel me voor de tweede keer bestolen.

Dit terwijl ik het niet ruim heb en daarom juist in de aanbieding probeer te winkelen.

Zalando lounge beweert dat ik maar 1 vd 2 producten heb toegestuurd. Dit terwijl zij mij het verkeerde product hadden gestuurd. Heb allebei de items in dezelfde doos teruggestuurd en hier ook bewijs van.

De schoenen waren te klein en de zonnenbril die ik kreeg opgestuurd leek niet eens op degene die ik had besteld, dus het mocht allemaal weer terug. Nu willen ze alleen de kosten van de schoenen terug betalen, maar niet van de zonnenbril en geen verzendkosten! (zoals in de voorwaarden stond bij volledige retour)

Gebeld met de klantenservice en de hoorn werd er uiteindelijk gewoon opgegooid toen ik vertelde dat ik er deze keer echt werk van zou maken om mijn geld terug te krijgen. Echt uiterst onbeschoft dit.

Voor mij NOOIT meer zalando lounge. Vorige keer kreeg ik ook al niet het volledige aankoopbedrag terug terwijl zij mij een kapot product hadden gestuurd. Ik ga in ieder geval niet voor de 3e keer is scheepsrecht!