Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Nike air trainer 3 willen kopen in de winkel. Je zou denken dat ze die verkopen als ze op hun website staan. Ik naar filiaal in Leiden. "Nee die hebben we niet. Daar moet je voor naar ons filiaal in Den Haag." Ik naar Den Haag. "Nee die hebben we niet". Maar in Leiden zeggen ze dat je ze wel hebt. "O even zoeken dan in de computer. Ik heb 1 paar, maat 44". Nee die is te groot, maar mag ik 'm even zien zodat ik het evt on-line kan kopen? Verkoper zegt het paar te gaan halen, loopt weg om nooit meer terug te komen. Wat een kut bedrijf.
Super slecht kut bedrijf!
7 dagen geleden schoenen besteld voor me dochter. Mail ontvangen op de dag zelf zijn verzonden. Tot de dag van vandaag staat er n9g steeds zijn verzonden. Kan ze niet traceren niks. Emailtjes gestuurd word niet op gereageerd. Gebeld ook niet ze laten je gewoon een uur in de wacht staan BELACHELIJK gewoon en nog niet opnemen.BELACK3LIJK voor woorde .
Bestel hier nooooooit meer
Heb 2 linker schoenen ontvangen, mail hierover verstuurd maar geen reactie. Schoenen in de winkel retour gebracht was een pin storing kon geen geld retour krijgen. Wij zijn inmiddels een paar weken verder en nog geen contact gehad en geen geld retour.
Hoe lang moet ik nog wachten,k wordt er een beetje gek van, Gr Paul Weerts
Schoenen besteld , betaald en nog niks ontvangen een week later ook geen track & trace.
Klantenservice niet bereikbaar.
Twee paar schoenen besteld, levering ging snel. Maar toen het terugsturen. op 13-5 teruggestuurd, op 26-5 de bevestiging dat de schoenen door hen waren ontvangen en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Inmiddels is het 24-6 en heb ik nog steeds mijn geld niet! Inmiddels gemaild en 3 keer gebeld met de klantenservice. Op de mail geen reactie gehad. Klantenservice bellen heeft ook geen enkele zin, hulp wordt niet geboden. toen ik gister een recensie op de site wilde plaatsen kon er overigens wel gemaild worden, deze voldeed niet aan de eisen (niet positief genoeg?) kortom bestel hier niet!
Schoenen besteld, helaas een maat te klein. Dus terug gestuurd en gelijk een maat groter besteld. De retourzending is nog niet verwerkt en de klantenservice reageert gewoon simpelweg niet. Helemaal niet. Dus als je hier schoenen koopt, prima, maar ga er van uit dat je bij problemen je geld gewoon kwijt bent en dat er niemand reageert. Ja, sorry, corona. Ja, sorry, gewoon reageren na een week!
Op Maart van dit jaar een Nike Air Max Plus gekocht in de winkel op de spuistraat in Den Haag. 6 maanden later verschijnen er scheurtjes op de schoenen. Ik ging de schoenen laten zien in de winkel. De manager gaf aan dat het onder gebruikers schade valt en dat het niet wordt vergoed, alleen als de scheurtjes binnen 3 maanden waren opgetreden konden ze wat aan doen. Je zou verwachten dat de schoenen waar je rond 170 euro betaald een tijdje meegaat bij normaal gebruik.
Op 2 mei online schoenen besteld. Levering wordt iedere keer uitgesteld. Vandaag 13 mei nog niets ontvangen.
Klantenservice reageert niet en de telefoon wordt ook niet opgenomen.Kan dus gewoon fluiten naar mijn centen.
Beste mensen bestel niet bij Foot Locker online. Je spullen worden niet geleverd, klantenservice beantwoordt niet je mails en telefoonoproepen.
Gegarandeerde leverdatum wordt steeds uitgesteld. Benieuwd of de schoenen uiteindelijk geleverd worden
Ik had al 2 paar schoenen besteld toen ik de vernietigende ervaringen zag. Maar mijn ervaringen zijn super.
De schoenen werden na 1 dag geleverd en waren goedkoper dan op andere websites. Bij de doos zat al een sticker voor de eventuele retourzending.
17e bestelling
18e ontvangst pakket
20e pakket retour gestuurd
22e geld footlocker naar mijn paypal rekening
27e geld door paypal weer naar privérekening.
Zeer tevreden over de schoenen,prijs en afhandeling
2,5 week geleden zijn mijn schoenen terug gestuurd, en nog steeds geen geld terug gehad! Klantenservice weet van niks, kan niks terug vinden of het retour is gekomen, duffe medewerkers die nergens achteraan gaan en niks oplossen. Daar gaat je geld.
Ik heb al sinds juni 2018 contact met de Foot Locker (het is inmiddels al september). Ik heb schoenen laten retourneren, maar een medewerker heeft de retourprocedure niet gevolgd. Hierdoor heb ik bijna 4 maanden moeten wachten op mijn geld. Klantenservice/hoofdkantoor had mij na 2/3 maanden gelijk gegeven, maar ze waren nog 1 of 1,5 maand bezig om het geld te sturen. Medewerkers van de Foot Locker store en de klantenservice vertellen mij dat ik recht heb op een vergoeding. Dit heb ik aangegeven aan de klantenservice en zij zouden dit ook weer moeten navragen. Na weer een paar weken krijg ik via mail te horen dat ik een kortingscode van 10% krijg als vergoeding. Dit is natuurlijk waardeloos en belachelijk! Ik heb een ontzettend slechte ervaring bij de Foot Locker. Daarnaast heb ik telefonisch en via de mail aangegeven dat ik nooit meer een product bij hen ga aanschaffen. Vervolgens geven ze me een kortingscode (van MAAR 10%) die uitsluitend te gebruiken is bij de Foot Locker. Ik heb dit aangegeven en ze zijn aan het overleggen over een andere vergoeding. Hier zijn we inmiddels ook 3 weken mee verder en ik heb nog steeds niets gehoord.
kort samengevat raad ik niemand aan om spullen bij de Foot Locker aan te schaffen. Tip: Zalando heeft echt een TOP service.
Op zondag fila schoenen met dochter gekocht in Haarlem grote Houtstraat. Was het laatste paar. Linker al flink uitgelopen aangezien het showmodel was. Toch meegenomen maar achteraf toch spijt. Niet eerder dan de zaterdag erna kunnen terugbrengen. Verkoper wilde ze niet terugnemen want ze zagen er te gedragen uit. Ik had eerder terug moeten komen of meteen moeten bellen. Die dingen hebben vanaf die zondag in de doos gestaan. En had er geen oren naar dat we ze al zo meegekregen hadden! Zeer onvriendelijke gast die ook nog eens durft te beweren dat mijn dochter liegt! Slechte service, nooit meer naar Footlocker!
Drie maanden geleden Nike Air Max 2017 gekocht en nu al eentje lek. Terug naar de winkel en daar werd mij doodleuk vertelt dat Footlocker geen garantie geeft op de air en ik het maar zelf moest gaan regelen met Nike. Wat een service! Dat moeten ze vertellen als je de schoenen koopt. Als ik dit had geweten had ik ze niet bij Footlocker gekocht. Hier ga ik dus nooit meer heen!
Nooit je schoenen kopen bij footlocker en al helemaal niet bij footlocker bij zuidplein in rotterdam mijn schoonzus heeft hier schoenen gekocht 1 keer opgelopen gelijk kapot schoenen van 140 euro is ze naar de winkel teruggegaan werd ze van het kastje naar de muur gestuurd ze werd doorgestuurd naar de schoenmaker door de manager van de winkel hij wou er zelf niet eens naar kijken of wat mee doen de schoenmaker gaf aan dat het niet te maken viel is ze teruggegaan hebben ze gezegd dat ze niks kunnen doen dat ze alleen klachtenbrief kan opsturen dit is inmiddels gedaan ze kunnen niks doen voor haar dag 140 euro zulke dure schoenen gekocht die binnen 1 dag kapot zijn gegaan gewoon schandalig hoe je word behandeld en nog naar de schoenmaker word gestuurd moet je een klachtenbrief sturen dit is ook na 3 verschillende afdelingen gestuurd eindstand krijg je te horen dat je niks gemaakt of vergoed krijgt dag geld en je zit met kapotte schoenen nooit meer in onze leven gaan wij schoenen bij footlocker kopen service is schandalig en hoe je hier behandeld word je word gewoon weggestuurd ik raad mensen zwaar af om hier hun schoenen te kopen!
Mooie schoenen Klantvriendelijk personeel aan de Hoogstraat rotterdam
Nike Air Max schoenen twv € 145,- gekocht bij Foot Locker. Al binnen 3 maanden waren de schoenen helemaal stuk. Toen ik hierover een klacht indiende bij Foot Locker kreeg ik na 2 weken de reactie: De claim is afgewezen omdat men acht bewezen dat de schoenen niet stuk zijn door Fabricage fout maar door verkeerd gebruik en/of slijtage. Hierdoor heeft u geen recht op vergoeding of vervanging van de schoenen. Ik heb toen nog geïnformeerd wat verkeerd gebruik betekent en slijtage binnen 3 maanden lijkt me ook een vreemde reden, maar hierop werd niet meer gereageerd door Foot Locker. Hier geen schoenen kopen.