Communicatie wordt als sterk punt gezien bij Jeanscentre.nl (9%), waarbij klanten zich goed geïnformeerd voelen. Er is een klein aantal klanten dat de communicatie als onvoldoende beschouwt (3%), wat aandacht vereist om de algehele klanttevredenheid te verbeteren.
Duidelijk. Goede service.
Duidelijk in communicatie. Niet te veel nieuwe info na bestellen.
Slechte communicatie naar klanten. Geen bevestiging van beschikbaarheid in de winkel.
Duidelijke communicatie. Snelle levering. Goede service. Klantvriendelijkheid.
Duidelijk. Beschrijven. Modellen. Waist.
Goede opvolgingen via mail. Snel bezorgd. Op de voorspelde tijd bezorgd.
Slechte bejegening van medewerker. Geen hulp bij de paskamer. Druk met elkaar. Prijzen op kaartjes klopten niet.
Veel keuze. Goed geholpen in de winkel. Goed geholpen online.
Makkelijk zoeken op de website. Snel bestellen en betalen. Snel geleverd. Duidelijk communicatie via de mail.
Snelle levering. Correcte levering. Goede communicatie.
Geen reactie ontvangen.
Prima service. Snelle levering. Contact via WhatsApp. Snel en duidelijk gecommuniceerd.
Goede informatie. Snelle levertijd.
Snelle levering. Goede informatievoorziening.
Snel reageren bij vragen. Snelle verwerking van retouren. Snel terugbetalen bij retouren.
Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de bezorging.
Snelle levering. Goede communicatie. Perfecte service.
Snel. Netjes. Telefonisch te woord gestaan. Keurig.
Makkelijk bestellen. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Goed contact met de klantenservice.
Voorraadcommunicatie. Bezorgdienst (DHL).
Vriendelijk en professioneel behandeld. Keurig op de hoogte gehouden. Artikelen voldeden aan de verwachtingen.
Goede feedback. Goede service.
Helft van mijn bestelling er nog steeds niet. Geen informatie krijg van waar het blijft.
Verwarrend. Niet duidelijk. Verkeerde informatie.
Gemakkelijk online bestellen. Snelle levering in filiaal. Goede communicatie via mail.
Scheef genaaid. Niet recht te strijken. Geen reactie op eerdere klacht.
Interesse tonen in de wensen van de klant. Bereidheid om een maat groter te laten passen. Klantgerichtheid. Oplossingsgericht handelen.
Goede communicatie. Snelle levering. Levering compleet. Product paste in een keer.
Mooie kleding. Goed contact met de klantenservice.
Snelle reactie van de klantenservice. Duidelijke uitleg over de fout. Kortingscode voor volgende bestelling.
Duidelijke informatie. Snelle levering. Goede retour voorwaarden.
Snelle levering. Correcte levering. Leuk kaartje. Handgeschreven kaartje.
Levering verzorgd. Levering op tijd. Geen miscommunicatie. Keurig verpakt. Kwaliteit volgens verwachting.
Website niet in orde. Teleurstelling door niet-beschikbare jas.
Gebrekkige informatie.
Niet gelijk mee kunnen nemen. Speciaal terug moeten komen. Kreeg mail na thuiskomst. Goede service. Mocht broek ruilen.
Snel. Duidelijk. Fatsoenlijke broeken. Nette prijs.
Prettige manier van communicatie. Zorgvuldige afhandeling.
Duidelijk. Snel.
Problemen met de levering. Duidelijk. Correct. Snel leverbaar.
Snelle service. Goede communicatie.
Duidelijke beschrijving. Vlotte bezorging.
Pakket afgegeven zonder melden. Niet aan de deur geweest.
Snelle levering. Goede communicatie.
Gemakkelijk te bestellen. Netjes op tijd geleverd. Blij met de tip van een vriendin.
Geen mail ontvangen.
Manier van winkelen. Manier waarop via whatsapp meteen een issue opgelost werd.
Duidelijkheid. Gesplitste bestelling.
Duidelijk. Helder. Goed product. Goede afspraken.
Deel van bestelling niet meer leverbaar. Voorraadsysteem kan verbeteren. Goed op de hoogte gehouden van bestelling.
Klantenservice reageerde snel. Nieuw pakketje verstuurd.
Proactieve communicatie. Adequaat gehandeld. Vervangende zending verstuurd. Goede service.
Lang wachten op bestelling. Onduidelijke communicatie over leveringstijd.
Fysieke winkel. Keurig op de hoogte gehouden. Snelle levering. Ophalen in favoriete winkel.
Levering duurt lang. Onhandig omdat ik thuis moet blijven. Beloofde levertijd wordt niet gehaald. Order van 26-2 is nog steeds niet in totaliteit bezorgd. Onhandigheid van het versturen. Klantenservice is gemakkelijk en snel te bereiken.
Vlotte verwerking van bestellingen. Snelle reactie bij problemen. Goed opgelost.
Geen goede update van de verzender. Makkelijk bestellen. Overzichtelijk. Op de hoogte gehouden. Tevreden over prijs. Tevreden over kwaliteit.
Snelle levering. Goede communicatie via mail.
Niet-leverbare producten op de website. Vertraging in levering. Gebrek aan communicatie.
Vriendelijk. Voor een praatje.
Goed telefonisch advies.
Op tijd. Duidelijk.
Fijn contact. Snelle reacties. Zeer tevreden.
Goede informatie. Op tijd afgeleverd. Alles klopte.
Precies zoals beschreven. Niks meer toe te voegen. Ga zo door.
Lange levertijd. Onduidelijke communicatie. Problemen met verzending.
Snelle levering van het eerste deel. Goede communicatie via WhatsApp. Snelle reactie op vragen. Korting op volgende bestelling vanwege lange wachttijd.
Netjes melding.
Goed geïnformeerd. Op tijd. Goed verzorgd.
Snelle levering. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Lief handgeschreven kaartje.
Bestelling in 3 delen aangekomen. 3 x naar afhaalpunt geweest. 1 item niet leverbaar. Systeem dat niet meteen aangeeft.
Klantvriendelijk. Korte lijntjes voor advies. Denken mee. Goede service.
Snelle levering. Goede communicatie via e-mail.
Goed op de hoogte gehouden van bezorging. Mooie kwaliteit van producten.
Bestelling netjes binnen paar dagen gekregen. Netjes een mail ontvangen over vertraagde producten. Uiteindelijk alles ontvangen.
Snelheid. Vriendelijk personeel. Duidelijke communicatie. Goed geregeld.
Goede kwaliteit. Duidelijke en heldere site. Goede communicatie. Goede service.
Duidelijke communicatie over de levering. Mooie en kwalitatief goede kleding.
Prettig geholpen in de winkel. Prima levering bij online bestelling. Ga zo door.
Onduidelijkheid over de manier van ophalen. Onduidelijke communicatie in de mails.