Koopje.com reviews

Op mail geen reactie

Elles
21-09-2019

Grote.

Niets anders dan Alie express maar dan serieus in mijn geval 30x duurder.

Karel
19-09-2019

Koopje.com is eigenlijk Aliexpress

Bestel je iets bij koopje.com dan komt het gewoon uit China. Wel of niet de order geplaatst via Aliexpress, laat ik ev en in het midden. Feit is dat Aliexpress aanmerkelijk goedkoper is. Dus eerst maar even kijken bij Aliexpress.

Nel
09-08-2019

Driehoek zonder schroeven

3 driehoeken besteld voor in mn nieuwe badkamer, kosten best veel geld , maar helaas plakken ze niet op matte tegels ze kwamen s nachts dan ook met veel kabaal naar beneden ik vind de reclame dan ook misleidend volgens die reclame moet je er zelfs een betonbllok op kunnen zetten , nou niet dus , is weggegooid geld, zonde, niet kopen!

Anita
01-08-2019

Voor de gek houden

Had wat besteld voor 19.95 komt het gewoon bij aliexpress vandaan voor 7.61, wil je wat bij koopjes.com hebben kijk dan eerst bij ali daar is het zoiezo 15 euro goedkoper, en het komt daar toch vandaan

24-07-2019

Handy Stitch

Uit verpakking gehaald was al geinstalleerd batterijen ingedaan begon gelijk te naaien schakelaartje aan/uit stuk vast wasmisschien al terug gestuurtgeweest waar stuur ik het terug naartoe?

Mieke
20-07-2019

Wonderhanger

De zgn wonderhanger na 2 weken ontvangen. Blijkt dat er geen hangers bijzitten en het plastic is niet sterk genoeg voor 5 broeken, alleen bloesjes. Inderdaad komt het uit China.

Marieke
20-06-2019

Geen reactie na klacht

Ik heb een bestelling geplaatst. Het leveren duurde erg lang maar het kwam. De doos was open en kapot. Geen gebruiksaanwijzing (meer) aanwezig. Dus geen idee of het verder compleet is. Na meerdere mailtjes nu een aantal weken later nog geen enkele reactie.

Astrid
17-05-2019

Neppers

Had corrigerend ondergoed besteld a 19,97.

Komt het na 3 weken binnen, blijkt het gewoon bij ali express vandaan te komen a ca 6 euro.

Voor mij een stel oplichters

Marja
23-03-2019

Oplaadkabel

Oplaadkabel gekocht voor android Samsung telefoon. Maar.toch past t niet!