Libasi.nl2 ervaringen

Manal
13-11-2018

Libasi laat je in de kou staan!

Een maandje geleden heb ik via de site www.libasi.nl gebedskleding besteld. Ik was blij dat ze het op voorraad hadden en heb dan ook meteen via Ideal betaald. De bevestiging van de gekochte producten en betaling kreeg ik direct per email binnen, echter sindsdien. niets! Ik gaf ze de voordeel van het twijfel, maar na een paar weken begon ik te vermoeden dat ik héél lang mag gaan wachten. Ik heb ze inmiddels zeker 15 mailtjes verstuurd en op geen enkele mail een reactie gehad. Ik ben vriendelijk begonnen, begripvol etc. Het maakt niets uit, waarschijnlijk hebben ze niet eens de moeite genomen om mijn emailtjes te lezen, laat staan te beantwoorden. In mijn laatste mail ben ik korter en duidelijker geweest: namelijk dat ze mijn geld dan maar terug moeten storten. We zijn inmiddels een week verder en uiteraard is er niets gebeurd. Kortom: Oplichters! Niet bestellen en al helemaal niet vooraf betalen, want je bestelt gebakken lucht. En wat mij toch wel pijn doet in deze hele ervaring, is dat het om een webshop gaat dat Islamitische producten verkoopt. Je zou mogen verwachten dat ze voor iets moois staan, de waarden hoog hebben zitten. Helaas is dat totaal niet het geval. Mensen, laat je niet misleiden zoals ik misleid ben.

Sharina
25-06-2018

Slechte webshop Libasi.nl

Ik heb op 11 juni 2018 een bestelling geplaatst bij libasi.nl Deze bestelling zou ik voor 13 juni krijgen. Het is een speciale bestelling voor Eid (suikerfeest) wat op 15 is gevallen dit jaar. Vanaf 12 juni probeer ik contact op te nemen met het bedrijf via e- mail en social media, omdat ik maar geen verzend bevestiging kreeg. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling dus te laat ontvangen waar ik dus bang voor was. Terwijl er duidelijk op hun website stond bestel voor 13 juni, 14 juni in huis. Ik heb dus ruim van te voren besteld. Wat er nog boven op komt: mijn bestelling was niet compleet er miste 1 item. Tot op heden 25 juni heb ik geen geld terug gehad of nalevering niets! Op 14 juni heb ik via social media moeten horen dat het erg druk is bij libasi.nl en dat ik zeker compensatie zou krijgen voor de slordigheid. Tot op vandaag is daar niks van gekomen, geen restitutie geen telefoontje helemaal niks. Ik word genegeerd. Heel jammer dit. Nog nooit zoiets meegemaakt met een bedrijf.

Welk cijfer geef jij Libasi.nl?