Libasi.nl reviews

Ik ga aangifte doen

Khadija
17-05-2024

Supertevreden!

Mooie producten en snelle levering.

22-04-2024

Onlangs een bestelling gedaan bij libasi voor Eid. Pakket is afgelegd volgend PostNL maar ik heb niets ontvangen. Vele malen email gestuurd naar Libasi geen antwoord. PostNL gebeld die zeggen dat verzender een onderzoek moet starten. Verzender is onbereikbaar. Vind het een hele slechte zaak. Jammer dat het op deze manier gaat.

Ka
02-02-2024

Ik heb een bestelling bij hun gedaan en kreeg van een van de artikelen de verkeerde kleur opgestuurd. Ik heb twee weken constant gemaild maar geen enkele reactie van hun kant, zowel via mail als Instagram. Ik had er genoeg van en heb onder een post op in Instagram gereageerd dat ik het triest vind dat ze nergens op reageren, toen is mijn bericht verwijderd en degene kon op dat moment reageren dat ze mijn bericht ineens ziet en of ik mijn bestel nummer kan doorgeven, dit heb ik gedaan maar nu al weer een aantal dagen verder nog geen bericht van hun kant. Ik wil de verkeerd gestuurde artikel retourneren maar de verzendkosten zijn voor hun rekening omdat hun fout is, maar ik kan lang wachten als het aan Libasi ligt.

Larisa
18-01-2024

Heel erg jammer hoe ze met klanten omgaan, verkeerde bestelling ontvangen, zoveel mailtjes gestuurd daarover tot heden geen reacties.

Ik ga hier nooit meer bestellen.

Marwa
14-06-2023

Superleuke producten en snelle service

Sami
18-08-2022

Super slechte webshop bedrijf, contact is 0 , reageren op vragen ook een 0.

Let op niet bestellen bij hun anders moet je lang wachten.

Souhaila
20-07-2022

Leuke producten maar, slechte service. Ik heb ze gemaild een bericht gestuurd via instagram maar, nooit een reactie gehad. Teveel gedoe om iets te willen bestellen.

Saartje
18-07-2022

Ze reageren niet op je berichten nu krijg ik een mailtje dat bestelling is verzonden van afgelopen donderdag 🤔 morgen ga ik met vakantie en had juist als aantekening erbij gezet gelieve dezelfde dag nog te verzenden I.v.m. Vakantie. Lezen doen ze niet en ook niet reageren op je contactformulieren om bestelling te annuleren!

Natuurlijk verzenden ze zonder track and trace…. Dramatische webshop.

Jen
02-07-2022

Mijn retour is nog steeds niet verwerkt in Klarna. Ik krijg geen contact met de webwinkel. Klopt van geen kant

Halima
26-06-2022

Ik heb een bestelling nog steeds niet binnen. Ze geven aan dat een track en trace code wordt verstuurd, maar meet dan 1 week nog niet ontvangen. Ook geven ze aan dezelfde dag voor 15.00 uur besteld te hebben de volgende dag binnen. Maar dit hebben ze ook niet waargemaakt. Na mails verstuurd te hebben, heb ik nog geen reactie van hen ontvangen. Super slecht bereikbaar en beloftes die niet waargemaakt worden.

Siham
03-06-2022

Wat ik het vervelendste vind is de klantenservice. Nog vervelender dan het feit dat mijn paketje 2 maanden later nog niet binnen is, ook geen geld terug gestort tot nu toe. Wil je hierover wat vragen kan dat alleen via de mail, die niet beantwoord word. Echt heel onprofessioneel. Ondanks de leuke artikelen doe ik hier echt geen aankoop meer. Hoef het geld ook niet eens terug, hoop gewoon dat ze hun zaakje op orde krijgen want blijkbaar is het een stelselmatig probleem.

26-05-2022

Snelle levering en mooie kleding. Ik zie slechte reviews staan, ik heb deze ervaring niet.

21-05-2022

Nooit mijn 2 hoofddoek (en) ontvangen wel betaald zijn oplichters!

Lisa
07-11-2021

Er ontbraken enkele producten bij de levering. Ondertussen al een maand verder en 3 mails en geen reactie… jammer dit! Gewoon pure oplichterij!

Joost
30-09-2021

Het zijn Bedriegers.

Melissa
20-08-2021

Klantenservice is waardeloos!

Normaal tevreden over de producten

Helaas kreeg ik dit keer verkeerde artikelen geleverd.

Gemaild om te vragen hoe dit kan worden opgelost,helaas word er ook na een aantal keer niet gereageerd

Ik ga de retourkosten niet zelf betalen want ik heb een foute bestelling gekregen.Waanzinnig irritant dat er gewoon helemaal niet gereageerd word.Uiteraard bestel ik er nooit meer iets.Inmiddels maanden verder en heb ik ergens anders besteld.

Moge Allah jullie leiden.

Janny
28-06-2021

Pakket retour, voor eigen kosten

Op de site staat aangegeven per artikel kost het €1,99 om te retourneren.

Ze hebben een site waar je een GRATIS retourbon kan uitdraaien, die het niet doet. Dan kom je uit op een site waar je een barcode moet invullen. Meer dan €7 voor retour moeten betalen. Contact opgenomen per email, kreeg een heel dom antwoord zonder enige oplossing/tegemoetkoming.

Kortom; ik raad het af om hier te bestellen!

Super slechte communicatie

Maryam
20-05-2021

OPLICHTING!

Mijn bestelling kwam veel later dan beloofd, uiteindelijk heb ik 1 product gehouden en de overige producten terug gestuurd! Ik heb tot heden geen reactie ontvangen of een betaling terug gekregen. Ze reageren nergens op! En er is ook geen manier om in contact met hun te komen. wat een oplichting! Onprofessioneel, onbereikbaar, en oplichting dit bedrijf! Ik raad het NIEMAND hier aan om te bestellen!

Moge Allah jullie leiden.

Nehmelman
18-05-2021

Hele slechte klantenservice

Een bestelling geplaatst en daarna zonder enige uitleg geannuleerd door Libasi.nl

Daarna kreeg ik ineens de bestelling binnen.

Gelijk willen retourneren maar zit niks van bestelbon/retourbon bij. Verschillende keren contact formulier ingevuld maar krijg verder geen reactie en word dus niet verder geholpen. Snap niet zo goed waar ze mee bezig zijn. Willen ze uiteindelijk mensen op zo'n manier hun artikelen aansmeren hoewel ik alles niet meer wil en wil retourneren.

Waarom een contact formulier als er helemaal niet gereageerd word!? Echt schandalig hoe je behandeld word als klant.

Ze maken zelf fouten en willen mij voor de kosten laten opdraaien. En dat pik ik niet.

Daarbij hebben ze Klarna opdracht gegeven dat ik voor de bestelling moet betalen.

Welke bestelling!? Jullie hadden die geannuleerd. Rare manier van zaken doen en totaal niet klantvriendelijk. Je kan ze ook niet telefonisch bereiken. Heel frusterend en asso. Niet te vertrouwen dus. Spijt dat ik ooit op hun site gekeken heb.

Meer Libasi.nl reviews