Libasi.nl13 ervaringen

Janny
28-06-2021

Pakket retour, voor eigen kosten

Op de site staat aangegeven per artikel kost het €1,99 om te retourneren.
Ze hebben een site waar je een GRATIS retourbon kan uitdraaien, die het niet doet. Dan kom je uit op een site waar je een barcode moet invullen. Meer dan €7 voor retour moeten betalen. Contact opgenomen per email, kreeg een heel dom antwoord zonder enige oplossing/tegemoetkoming.
Kortom; ik raad het af om hier te bestellen!
Super slechte communicatie

Maryam
20-05-2021

OPLICHTING!

Mijn bestelling kwam veel later dan beloofd, uiteindelijk heb ik 1 product gehouden en de overige producten terug gestuurd! Ik heb tot heden geen reactie ontvangen of een betaling terug gekregen. Ze reageren nergens op! En er is ook geen manier om in contact met hun te komen. wat een oplichting! Onprofessioneel, onbereikbaar, en oplichting dit bedrijf! Ik raad het NIEMAND hier aan om te bestellen!

Moge Allah jullie leiden.

Nehmelman
18-05-2021

Hele slechte klantenservice

Een bestelling geplaatst en daarna zonder enige uitleg geannuleerd door Libasi.nl
Daarna kreeg ik ineens de bestelling binnen.
Gelijk willen retourneren maar zit niks van bestelbon/retourbon bij. Verschillende keren contact formulier ingevuld maar krijg verder geen reactie en word dus niet verder geholpen. Snap niet zo goed waar ze mee bezig zijn. Willen ze uiteindelijk mensen op zo'n manier hun artikelen aansmeren hoewel ik alles niet meer wil en wil retourneren.
Waarom een contact formulier als er helemaal niet gereageerd word!? Echt schandalig hoe je behandeld word als klant.
Ze maken zelf fouten en willen mij voor de kosten laten opdraaien. En dat pik ik niet.
Daarbij hebben ze Klarna opdracht gegeven dat ik voor de bestelling moet betalen.
Welke bestelling!? Jullie hadden die geannuleerd. Rare manier van zaken doen en totaal niet klantvriendelijk. Je kan ze ook niet telefonisch bereiken. Heel frusterend en asso. Niet te vertrouwen dus. Spijt dat ik ooit op hun site gekeken heb.

Nq
14-03-2021

Mooie artikelen, maar slechte klantenservice

Ik heb mijn pakket iets later dan beloofd werd ontvangen. De artikelen zijn over het algemeen prima, alleen komen de kleuren niet echt overeen.
Nu is er een hoofddoek zwaar beschadigd en er is geween GEEN manier om in contact te komen

Marwa
07-03-2021

Top

Besteld, duurde wat langer maar kreeg netjes een mail daarover. Zal er snel weer bestellen

Yasmina
04-03-2021

Levering

Wat een kut levering. 24 februari jl. besteld voor me moeders verjaardag dat vandaag is. Nog steeds niks binnen gekregen. Verder hebben ze geen telefoonnummer dus niet te bereiken. Een fucking bestelling en zelfs dat kunnen ze niet op tijd inleveren. Normaal schrijf ik geen reviews maar dit is echt schandalig

Hananeh
Hananeh
12-02-2021

Verschrikkelijk

Bestelling kwam ten eerste al veelste laat aan! Geen goed contact!
Ik heb het uiteindelik retour gestuurd omdat het product helemaal iets anders was dan dat ik had besteld, nog steeds geen gehoor!

Touria
09-10-2020

Bestelling

Assalamu’alaikum,

Besteld bij libasi en achteraf veel spijt.
Ik heb 6 artikelen besteld, op 26 sept. Na mailen heb ik uiteindelijk een reactie ontvangen dat het ligt aan postnl. Ik dezelfde dag email van libasi ontvangen met daarin de barcode van postnl, raad nooit barcode was niet compleet. Later bericht ontvangen dat mijn bestelling toch onderweg was. Uiteindelijk 9 oktober bestelling ontvangen waarvan een deel niet meer leverbaar is.
Waarom nemen jullie een grote bestelling als jullie het niet aankunnen?
Waarom wijzen jullie naar postnl als jullie de voorraad niet op orde hebben?
Wat doen jullie als de voorraad op is en een deel van de bestellingen niet meer geleverd wordt? storten jullie het geld terug van de klant?
Waarvoor dient het contactformulier als jullie niet reageren?
Het is geen kerstdagen of sinterklaas postnl levert op tijd.
Als jullie basis niet op orde is sluit inshaallah jullie zaak want dit werkt niet.

hasbi allahu wa ni3ma al wakeel

Ikhlas
06-10-2019

Top!

Heel tevreden over de bestelling. Mooie kwaliteit sjalen.

Samira
17-09-2019

Slechte service!

Ik heb 2 maanden terug een product besteld nogsteeds niks binnen gehad! Meerdere malen heb ik ze gemaild of ze mijn geld kunnen storten. Geen Gehoor. Heeel erg jammer dit! Slechte service!

Rachida
26-07-2019

Snelle levering en top producten!

Heel tevreden met mijn bestelling. Ook goed op de hoogte gehouden middels de mail.

Sara
25-07-2019

Betrouwbaar en snel geleverd

Ik heb vaker besteld en altijd snel mijn bestelling ontvangen. 1 keer een product verkeerd ontvangen, maar kreeg snel het correcte product opgestuurd, ik mocht zelfs het verkeerd ontvangen product houden.

Top!

Sara

Sharina
25-06-2018

Slechte webshop Libasi.nl

Ik heb op 11 juni 2018 een bestelling geplaatst bij libasi.nl Deze bestelling zou ik voor 13 juni krijgen. Het is een speciale bestelling voor Eid (suikerfeest) wat op 15 is gevallen dit jaar. Vanaf 12 juni probeer ik contact op te nemen met het bedrijf via e- mail en social media, omdat ik maar geen verzend bevestiging kreeg. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling dus te laat ontvangen waar ik dus bang voor was. Terwijl er duidelijk op hun website stond bestel voor 13 juni, 14 juni in huis. Ik heb dus ruim van te voren besteld. Wat er nog boven op komt: mijn bestelling was niet compleet er miste 1 item. Tot op heden 25 juni heb ik geen geld terug gehad of nalevering niets! Op 14 juni heb ik via social media moeten horen dat het erg druk is bij libasi.nl en dat ik zeker compensatie zou krijgen voor de slordigheid. Tot op vandaag is daar niks van gekomen, geen restitutie geen telefoontje helemaal niks. Ik word genegeerd. Heel jammer dit. Nog nooit zoiets meegemaakt met een bedrijf.

Welk cijfer geef jij Libasi.nl?