Lidshop.nl reviews

3.0
Jef
13-01-2024

Klantenservice spreekt zichzelf tegen & volgt garantie niet op. Bestel hier niets waarbij je mogelijk ooit garantie nodig hebt. Het is alsof je tegen een muur (of peuter) spreekt.

Emily
27-08-2018

Geen problemen gehad

Ging prima. Alleen jammer dat ze DHL gebruiken.

Jack
16-10-2017

Goede produkten.

Heb al verschillende produkten gekocht,zeer goede kwaliteit en goedkoop,top.

29-05-2017

Schande voor een webshop

Had een verfspuit gekocht. Werkte helemaal niet. Gebeld, maar bozige mevrouw gaf te kennen, dat ik moest mailen naar info-adres. Dit een paar keer gedaan, maar geen enkele reactie van lidshop. Ik heb meteen alle reclame van lidshop afgezegd en zal nooit meer iets kopen. Het is een schande, dat men dit doet en durft. Ik voel me opgelicht en er is misbruik gemaakt van consumentenvertrouwen. A bloody shame!

Rien
02-05-2017

Lidshop.nl gewoonLAAIENLICHTERS!

Je bestelling simpelweg niet uitgevoerd. Correspondentie of contact, op welke manier dan ook, is niet mogelijk.

29-06-2016

Misleidend

Bestel een leren pilotenjas, krijg een leren vestje zonder mouwen.

Retour gestuurd (moest zelf betalen), vervolgens kreeg ik een leren jas met flut plastic rits, terwijl er een robuuste metalen in de omschrijving stond. Verder was het patchwork en viscose strech aan mouwen en onderkant jas, niet volgens website.

Terug gestuurd, krijg maar geen reactie meer

Homeshopnet / Lidshop, wees gewaarschuwd

Anja
10-06-2016

Misleidend

alles wat ik besteld had zag er in de praktijk veel minder uit.

daarnaast kreeg ik niet alle artikelen geleverd maar stonden ze wel op de aflever bon.

Natuurlijk geen enkele reactie meer.

Adviseer niet van deze web shop gebruik te maken

El
22-03-2016

Noch geld terug noch reactie bij retourneren product

Tweemaal heb ik bij deze webshop een product gekocht.

Bij het eerste product twijfelde ik aan de werkzaamheid, zoals die door de webshop was aangegeven, van het product. Bij het tweede product was het meteen duidelijk dat dit niet werkte zoals de webshop dit had aangegeven.

Bij retourneren (zelf betalen) volgens de voorwaarden van de webshop heb ik niks meer vernomen van de webshop, ondanks herhaaldelijke berichten van mijn kant.

Kortom: productinformatie misleidend en niet juist, bij retourneren (op eigen kosten) hoor je niks meer en ontvang jej je geld niet terug!