Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Nooit mijn producten gekregen en geen terug betaling. Weg 134,95€
Bestelling 1 gedaan in de zomer, na weken wachten. nam ik contact op konden ze niet leveren. Nieuwe bestelling geplaatst en na weken wachten. nam ik contact op, was niet leverbaar. nu al wekenlang af en toe contact en nu al heel lang niet. met allerlei beloftes van de levering en geld terug. Maar helemaal niks ontvangen: geen reactie geen geld geen bestelling.
Bestelling is nooit geleverd en geld ook niet teruggestort. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Ze reageren nergens meer op!
In juli een bestelling geplaatst. De levering werd steeds uitgesteld tot het bericht volgde dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ook dit wordt steeds uitgesteld. In de laatst mail stond dat ze uiterlijk 10 december met een oplossing zouden komen maar je raadt het al nog steeds niks gehoord. Opnieuw gemaild en indien ik volgende week mijn geld niet retour ontvang volgt een aangifte.
Na maanden wachten nog steeds mijn jas niet ontvangen. Vele smoesjes verder en ook het geld daar kan ik naar fluiten!
5 dgn geleden heb ik hier een “ervaring” gedeelt en kreeg ik diezelfde avond al een reactie dat mode-Statements mijn klantnummer wilde hebben en ze het probleem gingen oplossen.
Je raad het al. nadat ik mijn klantnummer had doorgegeven heb ik niets meer vernomen!
Wat een dikke vette ELLENDE is dit bedrijf, man man man!
Na bijna een jaar heb ik mijn jurkje ontvangen, aangezien er niet op korte termijn kon worde n terugbetaald.
29 mei had ik een jurkje besteld en tot op heden niks ontvangen.
Inmiddels ben ik 20 mailtjes verder en krijg gewoon geen reactie, alleen dat de leverdatum weer is uitgesteld, dan kunnen ze het ineens niet meer leveren en mag ik wat anders uitzoeken en krijg ik een kortingsbon, dan hebben ze het ineens weer te druk en word ook het beantwoorden van mijn vraag uitgesteld. En na verzoek om mijn geld terug te storten, krijg ik geen reactie, alleen dat ik moet wachten op antwoord omdat het zo druk is. Laatste mail was 2 oktober waarin gemeld werd dat het bedrag niet in 1x kan worden terugbetaald. Verder geen datum of wat dan ook.
Ik heb sowieso aangifte bij de politie gedaan en adviseer mede gedupeerde het zelfde te doen, zo kunnen ze dit bedrijf aanpakken en een boete opleggen.
3 juli kleren besteld voor een behoorlijk bedrag. Na heel wat mails verder dat de kleding niet leverbaar was en ik moest wachten, wachten en nog eens wachten samen besloten dat ik mijn geld terug zou krijgen omdat het inmiddels al oktober was. Ik zou in de laatste week van november mijn geld terug krijgen. Dit was weer niet het geval er waren wederom problemen. Weer via de mail contact gehad en ik zou voor 5 december een voorstel krijgen. Wederom geen voorstel gehad, wederom contact via de mail en ik zou dezelfde dag (6 december) nog een voorstel krijgen. Wederom geen voorstel. Nu alweer een paar keer een mail verstuurd maar helaas reageren ze niet meer. Ik ga aangifte doen bij de politie en rechtsbijstand inschakelen.
Eind augustus bestelling geplaatst (jasje).
Na diverse mails, dat bestelling vertraagd is, afgesproken dat bestelling geannuleerd zou gaan worden.
Nu, 8 december nog altijd geen geld terugontvangen! Zeker al 10 mails gestuurd, 0 respons.
Beftreft €54,98, bij geen reactie wil ik deze zaak melden bij Arag!
Mijn dochter heeft op 9 juli een bestelling geplaatst. Je snapt het al geen kleding en geen betaling ontvangen. Ze hadden belooft november, maar ja weer niets ontvangen. Alleen maar beloftes. Erg jammer. Mijn dochter moest hier 14 uur voor werken.
In mei en bestelling geplaatst een pre order.
Na verschillende mailtjes met uitleg met achterstand en blablablabla nog steeds geen pakketje ook geen geld terug! Nu is er een trui beldoofd nou je raad het al ook nog GEEN trui!
Bestel hier niet!
Hoe kan het zo zijn, dat ik hier reacties lees, dat het al opgelost zou zijn, terwijl mijn dochter al zo lang wacht op een bedrag wat terug gestort zou worden?
En allemaal dezelfde loze beloftes.
Wanneer gaat hier serieus eens iemand mee aan de gang?
Het is toch niet zo moeilijk om dit uit te zoeken?
Het is dat ik een ster miet geven maar anders niks gehad. In juni een jurk besteld voor 39.90€ deze was niet meer leverbaar en Ou in juli weer komen. Ook niet het geval. Toen zou hij ibegin August binnen 5 werk dagen geleverd worden. Ook dit was niet het geval. Ik kon het doen met excuus. De jurk was nog niet leverbaar en Zou 25 augustus geleverd worden. Nou u raad het al. ook 25 augustus werd er geen jurk gestuurd. Na 3 maanden vond ik het mooi geweest en heb de bestelling geannuleerd.
Ik zou mijn betaling binnen 30 dagen terug krijgen.
Hierna volgen er mailtjes met dat zij het niet kunnen betalen en terug storten maar eind november kan ik mijn 39,98€ terug verwachten.
Maar helaas op 1 dec volgt een mail dat ze de boel niet op orde hebben.
Ik ben het zat. We zijn nu een half jaar veder. Geen jurk en geen geld!
Contact via whats'ap
In mei een pre order besteld, deze zou in juni geleverd worden. In juni het bericht ontvangen dat het vertraagd was en dat het juli zou worden. Uiteindelijk in augustus gemaild wanneer het zou komen en na een week reactie gekregen dat het weer vertraagd was. Bestelling toen geannuleerd en zou binnen 30 dagen mijn geld terug ontvangen. Na 30 dagen maar weer gemaild en ze waren het 'vergeten' door te voeren. Uiteindelijk ook nog een lange mail ontvangen dat ze problemen hadden en dst ze druk bezig waren met dit op te lossen en dat ik mijn geld half november terug zou krijgen. Het is nu bijna december en heb nog steeds niets terug en op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Ik vind dit echt schandalig en zo kan je niet met je klanten omgaan, vooral het feit dat ik mij ontzettend genegeerd voel. Zelfs een mailtje beantwoorden is te lastig voor ze. Ik zou Mode Statements dan ook absoluut niet aanraden.