Mode-Statements.com reviews

Geen aanrader

Nooit mijn producten gekregen en geen terug betaling. Weg 134,95€

Nienke
15-12-2018

Na maanden wachten en beloftes: geen bestelling en geen geld terug.

Bestelling 1 gedaan in de zomer, na weken wachten. nam ik contact op konden ze niet leveren. Nieuwe bestelling geplaatst en na weken wachten. nam ik contact op, was niet leverbaar. nu al wekenlang af en toe contact en nu al heel lang niet. met allerlei beloftes van de levering en geld terug. Maar helemaal niks ontvangen: geen reactie geen geld geen bestelling.

Roos
15-12-2018

Geen bestelling ontvangen en nog steeds geen geld terug

Bestelling is nooit geleverd en geld ook niet teruggestort. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Ze reageren nergens meer op!

Elisabeth
14-12-2018

Leveren niet, geen geld gerug

In juli een bestelling geplaatst. De levering werd steeds uitgesteld tot het bericht volgde dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ook dit wordt steeds uitgesteld. In de laatst mail stond dat ze uiterlijk 10 december met een oplossing zouden komen maar je raadt het al nog steeds niks gehoord. Opnieuw gemaild en indien ik volgende week mijn geld niet retour ontvang volgt een aangifte.

Kiki
12-12-2018

Eerder ervaring hier gedeelt, al snel reactie van hun, daarna weer radiostilte!

Na maanden wachten nog steeds mijn jas niet ontvangen. Vele smoesjes verder en ook het geld daar kan ik naar fluiten!

5 dgn geleden heb ik hier een “ervaring” gedeelt en kreeg ik diezelfde avond al een reactie dat mode-Statements mijn klantnummer wilde hebben en ze het probleem gingen oplossen.

Je raad het al. nadat ik mijn klantnummer had doorgegeven heb ik niets meer vernomen!

Wat een dikke vette ELLENDE is dit bedrijf, man man man!

Sabine
25-03-2019

Na bijna een jaar heb ik mijn jurkje ontvangen, aangezien er niet op korte termijn kon worde n terugbetaald.

29 mei jurkje besteld, nooit geleverd en geen geld terug

29 mei had ik een jurkje besteld en tot op heden niks ontvangen.

Inmiddels ben ik 20 mailtjes verder en krijg gewoon geen reactie, alleen dat de leverdatum weer is uitgesteld, dan kunnen ze het ineens niet meer leveren en mag ik wat anders uitzoeken en krijg ik een kortingsbon, dan hebben ze het ineens weer te druk en word ook het beantwoorden van mijn vraag uitgesteld. En na verzoek om mijn geld terug te storten, krijg ik geen reactie, alleen dat ik moet wachten op antwoord omdat het zo druk is. Laatste mail was 2 oktober waarin gemeld werd dat het bedrag niet in 1x kan worden terugbetaald. Verder geen datum of wat dan ook.

Ik heb sowieso aangifte bij de politie gedaan en adviseer mede gedupeerde het zelfde te doen, zo kunnen ze dit bedrijf aanpakken en een boete opleggen.

Manouk
10-12-2018

Geen kleding en geen geld terug

3 juli kleren besteld voor een behoorlijk bedrag. Na heel wat mails verder dat de kleding niet leverbaar was en ik moest wachten, wachten en nog eens wachten samen besloten dat ik mijn geld terug zou krijgen omdat het inmiddels al oktober was. Ik zou in de laatste week van november mijn geld terug krijgen. Dit was weer niet het geval er waren wederom problemen. Weer via de mail contact gehad en ik zou voor 5 december een voorstel krijgen. Wederom geen voorstel gehad, wederom contact via de mail en ik zou dezelfde dag (6 december) nog een voorstel krijgen. Wederom geen voorstel. Nu alweer een paar keer een mail verstuurd maar helaas reageren ze niet meer. Ik ga aangifte doen bij de politie en rechtsbijstand inschakelen.

Ni
08-12-2018

Komen hun afspraken niet na!

Eind augustus bestelling geplaatst (jasje).

Na diverse mails, dat bestelling vertraagd is, afgesproken dat bestelling geannuleerd zou gaan worden.

Nu, 8 december nog altijd geen geld terugontvangen! Zeker al 10 mails gestuurd, 0 respons.

Beftreft €54,98, bij geen reactie wil ik deze zaak melden bij Arag!

Wendy
07-12-2018

Flut bedrijf.

Mijn dochter heeft op 9 juli een bestelling geplaatst. Je snapt het al geen kleding en geen betaling ontvangen. Ze hadden belooft november, maar ja weer niets ontvangen. Alleen maar beloftes. Erg jammer. Mijn dochter moest hier 14 uur voor werken.

Katja
07-12-2018

Wachten wachten wachten!

In mei en bestelling geplaatst een pre order.

Na verschillende mailtjes met uitleg met achterstand en blablablabla nog steeds geen pakketje ook geen geld terug! Nu is er een trui beldoofd nou je raad het al ook nog GEEN trui!

Bestel hier niet!

Dora
05-12-2018

Wat klopt hier niet?

Hoe kan het zo zijn, dat ik hier reacties lees, dat het al opgelost zou zijn, terwijl mijn dochter al zo lang wacht op een bedrag wat terug gestort zou worden?

En allemaal dezelfde loze beloftes.

Wanneer gaat hier serieus eens iemand mee aan de gang?

Het is toch niet zo moeilijk om dit uit te zoeken?

Vera
05-12-2018

Zeer ontvreden! Niet geloofwaardig. Vertrouwen is weg!

Het is dat ik een ster miet geven maar anders niks gehad. In juni een jurk besteld voor 39.90€ deze was niet meer leverbaar en Ou in juli weer komen. Ook niet het geval. Toen zou hij ibegin August binnen 5 werk dagen geleverd worden. Ook dit was niet het geval. Ik kon het doen met excuus. De jurk was nog niet leverbaar en Zou 25 augustus geleverd worden. Nou u raad het al. ook 25 augustus werd er geen jurk gestuurd. Na 3 maanden vond ik het mooi geweest en heb de bestelling geannuleerd.

Ik zou mijn betaling binnen 30 dagen terug krijgen.

Hierna volgen er mailtjes met dat zij het niet kunnen betalen en terug storten maar eind november kan ik mijn 39,98€ terug verwachten.

Maar helaas op 1 dec volgt een mail dat ze de boel niet op orde hebben.

Ik ben het zat. We zijn nu een half jaar veder. Geen jurk en geen geld!

Indra
04-12-2018

7 maanden geleden iets besteld, nooit gekregen, geld weg

Na 7 MAANDEN nog steeds mijn geld niet terug. ze laten niks meer van zich horen. oplichters!

Zahnaz
03-12-2018

Geen reactie!

Dan wordt mijn ervaring verwijderd door mode statment omdat er feiten in staan die niet waar zijn!belachelijk echt niet normaal hoe hun als bedrijf zich niet eens aan hun eigen algemene voorwaarden houden. Ik hb inmiddels juridische stappen ondernomen. Hoop dat niemand anders im hun val trapt!

Marloes
03-12-2018

Onbetrouwbaar

In juli iets besteld. Daarna mail dat het vertraagd was, daarna dat het niet meer leverbaar was. Tot op heden nog mijn geld niet terug. Paar keer valse beloftes door hen gedaan, maar niet nagekomen. Nu reageren ze nergens meer op. Ik laat het er niet bij zitten!

Prego
14-12-2018

Heeft veel te lang geduurd voordat dit opgelost was.

Opnieuw in behandeling

Contact via whats'ap

Malou
01-12-2018

Bestel hier niet!

In juli een pre order besteld. Nooit wat ontvangen! na het schrijven van een klacht op deze site meteen reactie met belofte geld terug te storten. Wat dus niet gebeurd is. Bestel er niks! Je bent echt je geld kwijt.

Daan
29-11-2018

Niet bestellen

Slechte ervaring, nooit de bestelling gehad! Meerdere excuses gehoord na maanden dit en moeilijk contact slechte ervaring gedeeld op trustpilot. Toen ineens konden ze wel reageren wederom meerdere dingen beloofd, uiteindelijk toch geannulleerd de bestelling maar tot op de dag van vandaag mijn geld niet terug, dus geen jas en mijn geld kwijt

Elke
29-11-2018

Geld niet terug ontvangen en geen contact te krijgen

In mei een pre order besteld, deze zou in juni geleverd worden. In juni het bericht ontvangen dat het vertraagd was en dat het juli zou worden. Uiteindelijk in augustus gemaild wanneer het zou komen en na een week reactie gekregen dat het weer vertraagd was. Bestelling toen geannuleerd en zou binnen 30 dagen mijn geld terug ontvangen. Na 30 dagen maar weer gemaild en ze waren het 'vergeten' door te voeren. Uiteindelijk ook nog een lange mail ontvangen dat ze problemen hadden en dst ze druk bezig waren met dit op te lossen en dat ik mijn geld half november terug zou krijgen. Het is nu bijna december en heb nog steeds niets terug en op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Ik vind dit echt schandalig en zo kan je niet met je klanten omgaan, vooral het feit dat ik mij ontzettend genegeerd voel. Zelfs een mailtje beantwoorden is te lastig voor ze. Ik zou Mode Statements dan ook absoluut niet aanraden.

Kelly
22-11-2018

Niks bestellen

In mei kleding besteld als pre order. Waren mij vergeten en werd toen netje geholpen. Kreeg extra tegoed om iets nieuws uit te zoeken.

Nu leven we in november en na meerdere mailtjes nog steeds niks ontvangen of reactie gehad.

Dus ik zeg niks bestellen.