Mode-Statements.com reviews

Periode2021

Stacey
16-11-2018

Geld niet terug!

Begin mei kleding besteld kan niet geleverd worden maar je geld terugstorten gebeurd niet.

Ik ben er nu al maanden mee bezig laat ze in termijnen betalen maar elk termijn is er een ander excuus waarom ze niet kunnen betalen!

Kim
05-11-2018

Geen producten en geen geld terug!

Schandalig! op 1 september een pre-order geplaatst, maar deze had vertraging. Vervolgens kreeg ik de optie om de order te annuleren op 13 oktober. Vervolgens zou ik voor 27 oktober mijn geld terugkrijgen, maar heb nog steeds niets ontvangen. Op mails en facebook wordt ook niet meer gereageerd. Bestel hier nooit!

Joyce
31-10-2018

Ik zou niets bestellen

Ik heb begin aug een bestelling gedaan en krijg eind okt een mail dat het niet meer geleverd gaat worden. Waarom verkopen jullie het dan? Ik heb in al die maanden twee geautomatiseerde mails gehad dat ik geduld moest hebben. Slechte service!

Kelly
11-10-2018

Geen levering, geen geld terug

Ik heb in mei dit jaar een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Na 3 maanden lang een mail gekregen te hebben dat het niet geleverd kon worden, kreeg ik de mededeling dat ik een tegoedbon ervoor terug kreeg. Ik heb in meerdere mails en apps aangegeven dat ik mijn geld terug wilde. Na een klacht te hebben gezet op een site kreeg ik eindelijk antwoorden terug. We spraken een betaalregeling af en ik zou mijn geld terug krijgen.35 euro verdeeld over drie data. Het bedrijf vroeg mij mijn klacht aan te passen omdat we een regeling overeen waren gekomen. Nadat ik dit gedaan had heeft het bedrijf niets meer van zich laten horen en zijn alle betaalregelingen niet nagekomen! Ik wacht nu inmiddels al weken weer op een reactie.

Lois
08-10-2018

Ik heb in juli een bestelling gedaan bij mode-statement, later weer in augustus. Omdat er staat dat het pre-order is, wist ik dat ik wat langer moest wachten op mijn bestelling, maar er stond bij dat dat zo'n 15 dagen zou zijn. Het is nu bijna half oktober en ik heb mijn kleding nog steeds niet binnen. In totaal heb ik dus bijna 200 euro uitgegeven en heb het idee dat ik ben opgelicht. Zij helpen mij alleen als ik dreig om aangifte te doen of om melding te maken bij de autoriteit consument en markt. Maar uiteindelijk zijn het altijd loze beloftes, want mijn geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik wil dan ook iedereen op het hart drukken om hier NOOIT kleding te bestellen, want deze webwinkel is niet betrouwbaar! Helaas heb ik dat voor 200 euro moeten ondervinden. Zelf moet ik nu uit gaan zoeken hoe ik dit geld terug kan krijgen, via welke autoriteit, helaas zullen dat aangifte moeten worden. Als consument staan wij na de wettelijke 30 dagen levertijd in ons recht om het koopcontract te ontbinden.

Myrthe
08-10-2018

Leveren niet hele slechte zaak

November 2017 bestelling geplaatst pre order. Deze werd uitgesteld. In januari was het er nog niet. Contact opgenomen via Facebook en mail. Zou opgelost worden. Daarna geen reactie meer. Later weer gemaild en via Facebook geen reactie. Afgelopen week weer via Facebook contact gezocht zou worden opgelost die dag daarna weer niks gehoord. Erg slecht. Wel geld innen en niet leveren.

Wendy
06-10-2018

Wacht nog steeds op een reactie en geld retour

Na een jumpsuit besteld te hebben waarop ik bijna 3 maanden heb moeten wachten. eindelijk ontvangen in augustus , zat helaas niet mooi en heb deze terug gestuurd. Tot op heden geen reactie op mijn mail gehad! Had op het retour formulier alles netjes ingevuld met het verzoek om het terug storten van mn geld. Hierop geen reactie gehad , een paar weken later een mail gestuurd (26 sept) Hierop nog steeds geen reactie. erg teleur stellend en niet netjes

Lisette
29-09-2018

Al 6 weken aan wachten op bestelling

Ook ik heb een bestelling gedaan in augustus en dit is echt een hele domme fout geweest. Het jurkje zou 28 augustus worden geleverd, maar nooit gekomen. Ondanks herhaaldelijke Facebook berichten (waar ze slechts 1x op reageerden met, stuur een mail), en mailtjes nu nog niks gehoord.

Ze sturen mailtjes uit met excuses voor de vertraging in het beantwoorden van mails maar op deze manier word ik als klant al weken aan het lijntje gehouden. Bizar dat dit zo allemaal maar kan, ondertussen ben ik dus gewoon mijn 50 euro kwijt :(.

Conclusie voor mijzelf, nooit meer bestellen bij van die schimmige webwinkeltjes.

Renate
28-09-2018

AUB doe geen zaken! Leveren niet!

Mijn eerste ervaring met Mode-statements is de ergste en de slechtste die ik ooit heb meegemaakt en dat notabene bij een eerste bestelling bij Mode-statements. Komen hun afspraken niet op het gebied van levering en ook niet als het gaat om beantwoorden van de mail/klacht binnen een werkdag. Iedere keer excuses die niet gemeend zijn.

Marloes
27-09-2018

Zeer onbetrouwbaar

Begin juli bestelling gedaan en netjes betaald. Daarna pas bericht ontvangen dat kleding pas eind augustus leverbaar was. Wel jammer, want het ging om zomerkleding. Eind augustus doorgekregen dat het helemaal niet meer leverbaar was en dat ik een tegoedbon kreeg?! Gemaild en aangegeven dat ik gewoon mijn geld terug wil, dit was geen probleem en ik zou binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen! Braaf afgewacht en deze week bericht ontvangen dat ze de betaling niet terug kunnen storten wegens achterstanden en mijn betaling kan ik in november?!?! verwachten. Reeds 2 keer naar hen gemaild dat ik het hier niet mee eens ben, maar tot op heden geen reactie meer mogen ontvangen.?!

Aranka
25-09-2018

Pre order in mei besteld en nog niet geleverd/geld retour

In mei een pre order besteld die tot 2x toe werd uitgesteld van leverdarum. Uiteindelijk bericht gekregen dat hij niet meer te leveren is. Bericht terug gedaan dat ze ipv een tegoed mijn geld terug mogen storten. Na meerdere malen te hebben gemailt nog geen geld terug. In middels al via app contact met ze gehad maar krijg enkel belofte's die ze niet nakomen. LET OP: ik zit dus al 2 maand te mailen/appen om mijn geld terug te krijgen voor de niet geleverde pre order maar nog steeds niets retour!

Marjanne
15-09-2018

Tevreden

Betrouwbare partij.

Helaas ook een klacht. Uitgebreide uitleg gehad van deze shop! Heeel netjes! Direct tot een oplossing gekomen, pakketje alsnog ontvangen, mijn dochter past het jurkje en de kwaliteit is uitstekend.

Succes met de drukte dames!

Iris
12-09-2018

Geen levering

Ze kampen met achterstand, waardoor ik al twee maanden op mijn pre order wacht. Fijn dat ze dit hebben erkend en bezig zijn met het vinden van oplossingen.

Jammer dat er alleen op de website staat dat pre orders nog steeds op zijn minst 15 dagen na order worden geleverd. Naar mijn inziens kunnen ze dit niet waarmaken.

Ik raad dan ook aan om hier (voorlopig) niet te bestellen.

In afwachting van een professionele oplossing, zodat ik dit keer wel een goede recensie kan plaatsen.

Carmen
07-09-2018

Ik schrijf NOOIT een recensie, maar ik wil iedereen waarschuwen!

Bestel hier niets. Ik heb echt het gevoel dat ik ben opgelicht. Een maand geleden besteld en betaald bestelling van rond de €70,- euro. Het pakketje zou 28 augustus geleverd worden, tot op heden niets gezien. Meerdere keren geprobeerd contact te zoeken, mail en Messenger. Nog steeds geen reactie/oplossing. Heb nog een poging en dat is het whatsapp nummer.

Super stom dat ik hier in ben getrapt. -,- Ik ga ook maar via FB melding maken, ze hebben nogal wat volgens. Behoed mensen liever voor deze fout.

Normaal gesproken zou ik dit nooit via social media gaan spelen en netjes achter de schermen met het bedrijf het oplossen, maar kennelijk niet mogelijk om contact te krijgen!

Jammer!

Joyce
05-09-2018

Niet bestellen!

Je krijgt geen kleding en ook je geld niet terug.wel een hoop beloftes

Larissa
30-08-2018

Pakketjes komen nooit aan.

Pakketjes komen niet aan, er wordt niet geantwoord op mail en geld wordt niet terug gegeven.

Carla
18-06-2018

Snelle klantcontact

Pre-order besteld. Continue op de hoogte gehouden per email. Items binnen, 2 stuks geruild. Moest even wachten tot het binnen was ivm preorder maar dit was echt de moeite waard! Groet Carla

Ellis
03-05-2018

Tevreden

Snelle service via de mail en levering