Nationale Nederlanden reviews

1.9
Positief6%
Neutraal2%
Negatief92%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid
JW
13-09-2024

Wat een bureaucratisch gedoe. Om iemand überhaupt aan de lijn te krijgen is een ellenlange tocht en via se website helenaal een crime.

Ro
29-08-2024

Kan geen pensioen overzicht zien. NN blokkerd dit. Want na invullen activatie code moet je een account aan maken dat wil ik niet. En als je inlogt met digid dan moet je je email opgeven omdat dit bedrijf geen post wil sturen. Geef je je email niet dan kan je dus niet op je overzicht kijken.

Nu is het dus zo dat NN geen mogelijkheid bied om pensioen overzicht te zien. Je MOET eerst een account aanmaken of je email adres opgeven. Dat is inbreuk op privacy. NN is verplicht om mijn pesioen overzicht inzichtelijk te maken en dat is het nu dus niet. Ik kan het niet zien aan de hand van activatie code.

Dus NN stop met eisen van account aanmaken of persoonlijke gegevens te eisen omdat je te lui bent om een brief te sturen.

Ik kan nu mijn overzicht niet zien

Ans
13-08-2024

Waardeloos. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. ABN AMRO is zelf vergeten 4 jr terug na de scheiding de spaarverzekering op 1 naam te zetten. Inmiddels al 10 mnd bezig om het voor elkaar te krijgen. Is het bijna klaar.neemt de N N de polis over van de ABN AMRO. Nu zit je met 2 bedrijven opgescheept die naar elkaar wijzen ipv je te helpen. Nou eindelijk kreeg ik vorige week de zakelijke brief dat het geregeld is. Hiep hoi. Na lang wachten, veel frustratie, eindeloos bellen/mailen door mij en mijn tussenpersoon. Geen excuses, geen bloemen.niets.Jammer

Richard
02-05-2024

Voor dat u een verzekering op in inboedel gaat afsluiten en u woont in een flatgebouw of appartement waar de schuur op de begane grond zit zou ik u niet aanraden om deze maatschappij te kiezen.

Voor de schuur ben je maar tot 250,00€ verzekerd als er wordt ingebroken.

Maar ik ben blijkbaar niet de enige die hier slecht over denkt kijk de rest van de reviews maar.

Ik was ooit bij Delta Lloyd en dit hebben ze over genomen. Maar nu ben ik er klaar mee en ga een andere verzekeraar kiezen voor mijn inboedel en aansprakelijkheids verzekering.

Totaal geen aanrader.!

Anita
13-03-2024

Zeer slechte ervaring met schade afhandelen. En ook met de persoon die belde om mede te delen dat de schade niet vergoed werd. Mijn antwoord was hierop dan ga ik de verzekering beëindigen kreeg als antwoord daar heeft U al vaker mee gedreigd nou bij deze dan is hij opgezegd.

Hendrik
15-02-2024

Ik heb onlangs een bankspaarrekening geopend bij Nationale Nederlanden voor extra pensioen. Voor vragen heb ik regelmatig met de hulplijn gebeld. Iedere keer weer word ik uitstekend geholpen, met veel geduld en duidelijke uitleg. Ook hoef je niet lang te wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Verder is hun website overzichtelijk. Ik kan me dus niet vinden in de negatieve beoordelingen hier.

Joop
07-02-2024

De Nationale Nederlanden is telefonisch niet bereikbaar en als je een medewerker te spreken krijgt dan komt er geen enkel verstandig woord uit .

Philip
22-01-2024

Goedemiddag,

LET OP!

Ik heb bij nationale nederlanden een banksparen rekening welke alleen maar uitkeert op mijn tegenrekening.Verder wordt hier niet op gestort.

Vanwege witwas praktijken moet je je opnieuw identificeren, belachelijk voor woorden hoezo witwassen? Maar ik heb het wel gedaan, het werd echter geweigerd na hun controle zonder uitleg.

Beste mensen ga nooit met deze verzekeraar in zee, communicatie is ver beneden peil en antwoord op mailtjes wordt niet gereageerd. Binnenkort wordt de rekening geblokkeerd!

Dat dit allemaal zomaar kan in Nederland.

MVG P.VLASKAMP

Olga
08-01-2024

Absoluut niet bereikbaar en de mensen die je dan na uren wachten aan de lijn krijgt weten niks. Het keuzemenu aan de telefoon is een drama en de website ook.

Zwaantje
04-01-2024

Wat een gesloten bedrijf, telefonisch contact krijgen is onmogelijk, verbinding wordt verbroken na 14 minuten in de wacht te hebben gestaan.

Zo'n grote organisatie, en zo slecht. Heb spijt dat onze hypotheek daar loopt.

Ronald
21-12-2023

Het is een zeer log bedrijf, alles duurt heel lang voordat je antwoorden krijgt, mijn ervaring klant onvriendelijk, ben vanaf 1 oktober 2023 bezig om een en ander recht te zetten, waar ik niet om heb gevraagd.

Liesbeth
09-11-2023

Wij hebben onze reisverzekering bij de N N

Door fam omstandigheden moest onze vakantie geannuleerd worden

Binnen 1week heeft N N al onze onkosten vergoed en gestort op onze rekening

Top klasse NN👍👍

Paul
26-10-2023

Goed bedrijf met klanten

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Inge
27-09-2023

23 jaar braaf betaald, op de dag vd brand een brief dat ik niet betaald had deze maand dus niets kreeg. dat was een foutje. tuig! Mijn opstal hebben ze in hun zak gestoken terwijl ik wel al van mijn inboedel deels een nieuw onderdak kocht. gewoon dieven en angstaanjagers zijn het en God zal t ze betaald zetten en dat is nu dus ook gebeurd, koekje van eigen dievendeeg met hun corrupte woekerpolissen. En er komt nog veel meer, alleen dan bij de daders gezellig in hún priveleven, God zal niets ongemoeid laten van die witte boord criminelen! Een prostituee is wichtiger in de maatschappij zou ik zeggen.

Eric
27-09-2023

Berekende veel te veel kosten, tot bijna 25%. Bij beleggingspolussen. Hier kan je geen rendement uit halen. En niets zeggen over kosten aan consument. Een regelrechte afrader

Ram
01-09-2023

Zomaar een incassobureau op je af sturen als je al jaren klant bent. Waarschijnlijk eenkeer een betaling gemist. Kan gebeuren… hier nooit iets over gehoord van Nationale Nederlanden en nu op eens een incasso brief. Wat een slecht bedrijf. Opzeggen kunnen we ook niet. Dit omdat de incasso nog loopt. Wel hebben ze de verzekering is stopgezet. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. en dan gaat het over een bedrag van 30,-

Matt
22-08-2023

Bel naar de klantenservice om uitleg waarom er zonder uitleg of wat dan ook, 146,06 euro van mijn rek is geschreven.

Ik wordt onfatsoenlijk en arrogant te woord gestaan. En als ik het er niet mee eens ben met wat hij mij te vetellen heeft, verbreekt ie gewoon botweg de telverbinding.

Echt ZEER SLECHT

ik wil nooit meer iets met Nationale Nederlanden te maken hebben!

Otto
13-07-2023

Vreselijke tent, veel te duur, slechte service en wankele systemen. Maximale irritatie bij id check. SLECHT

Dre
29-06-2023

NN is zéér slecht in de informatievoorziening.

Het blijkt dat mijn polis "klaar" is en er geen premie meer betaald hoeft te worden omdat de einddatum is bereikt. NN brengt mij hiervan niet op de hoogte. Ik kom dit toevallig te weten, omdat ik NN bel om andere informatie.

De polis is destijds afgesloten bij een adviseur in Haarlem. Die blijkt failliet te zijn. NN meldt dit niet.

Na het faillissement neemt een adviseur aan de andere kant van het land mijn dossier over: ook hiervan meldt NN niets.

NN heeft nooit informatie gegeven over wijzigingen in de lijfrente -regelingen.

Ik vind de zeer duur betaalde service ver ondermaats.

Wilma
26-05-2023

Niets is goed , sturen 6 enveloppen met 7 brieven allemaal op 1 adres en in elke envelop 2 dezelfde brieven. Vandaag 3 brieven op hetzelfde adres met in elk 1 brief? Had allemaal wel in 1 envelop gekund! Vandaar dat het zo'n dure verzekering is maar kwaliteit bagger! Heb er 3 verzekeringen er jammer genoeg lopen.! keer nooit weer deze maatschappij.

Meer Nationale Nederlanden reviews