23 jaar braaf betaald, op de dag vd brand een brief dat ik niet betaald had deze maand dus niets kreeg. dat was een foutje. tuig! Mijn opstal hebben ze in hun zak gestoken terwijl ik wel al van mijn inboedel deels een nieuw onderdak kocht. gewoon dieven en angstaanjagers zijn het en God zal t ze betaald zetten en dat is nu dus ook gebeurd, koekje van eigen dievendeeg met hun corrupte woekerpolissen. En er komt nog veel meer, alleen dan bij de daders gezellig in hún priveleven, God zal niets ongemoeid laten van die witte boord criminelen! Een prostituee is wichtiger in de maatschappij zou ik zeggen.
Berekende veel te veel kosten, tot bijna 25%. Bij beleggingspolussen. Hier kan je geen rendement uit halen. En niets zeggen over kosten aan consument. Een regelrechte afrader
Zomaar een incassobureau op je af sturen als je al jaren klant bent. Waarschijnlijk eenkeer een betaling gemist. Kan gebeuren… hier nooit iets over gehoord van Nationale Nederlanden en nu op eens een incasso brief. Wat een slecht bedrijf. Opzeggen kunnen we ook niet. Dit omdat de incasso nog loopt. Wel hebben ze de verzekering is stopgezet. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. en dan gaat het over een bedrag van 30,-
Bel naar de klantenservice om uitleg waarom er zonder uitleg of wat dan ook, 146,06 euro van mijn rek is geschreven.
Ik wordt onfatsoenlijk en arrogant te woord gestaan. En als ik het er niet mee eens ben met wat hij mij te vetellen heeft, verbreekt ie gewoon botweg de telverbinding.
Echt ZEER SLECHT
ik wil nooit meer iets met Nationale Nederlanden te maken hebben!
Vreselijke tent, veel te duur, slechte service en wankele systemen. Maximale irritatie bij id check. SLECHT
NN is zéér slecht in de informatievoorziening.
Het blijkt dat mijn polis "klaar" is en er geen premie meer betaald hoeft te worden omdat de einddatum is bereikt. NN brengt mij hiervan niet op de hoogte. Ik kom dit toevallig te weten, omdat ik NN bel om andere informatie.
De polis is destijds afgesloten bij een adviseur in Haarlem. Die blijkt failliet te zijn. NN meldt dit niet.
Na het faillissement neemt een adviseur aan de andere kant van het land mijn dossier over: ook hiervan meldt NN niets.
NN heeft nooit informatie gegeven over wijzigingen in de lijfrente -regelingen.
Ik vind de zeer duur betaalde service ver ondermaats.
Niets is goed , sturen 6 enveloppen met 7 brieven allemaal op 1 adres en in elke envelop 2 dezelfde brieven. Vandaag 3 brieven op hetzelfde adres met in elk 1 brief? Had allemaal wel in 1 envelop gekund! Vandaar dat het zo'n dure verzekering is maar kwaliteit bagger! Heb er 3 verzekeringen er jammer genoeg lopen.! keer nooit weer deze maatschappij.
De afdeling welke de iva/wga verzekeringen verzorgt lijkt te bestaan uit mensen met discalculie. Nu voor het tweede jaar op rij een herberekening gehad waarbij de premie 5 a 10 keer hoger is dan het vorige jaar, ondanks dat er nauwelijks iets in de situatie veranderd is. Ik heb mijn verzekeringen bij NN opgezegd, stelletje amateurs.
Wachttijden meer dan 30 minuten voor een telefoongesprek en geen chat met een medewerker mogelijk.
Ze maken fouten in de afhandeling van nota's en vergoedingen. Daarna moet je zelf boven op gaan zitten om het opgelost te krijgen, het kost je weken om contact te legen en alsnog wordt het niet correct opgelost al wordt belooft (na 40 minuten wachttijd) van wel. Ik ga volgende jaar direct over naar andere zorgverzekeraar en ik raad iedereen aan om weg te blijven van NN.
Komen toezeggingen niet na. Zeer slechte klantenservice
Toch niet te geloven. Sturen ze een correctie op de jaaropgave. De loonheffingskorting is verkeerd. Je vraagt je gelijk af hoe dat met vorige jaren is gegaan.
Ik ga het na laten rekenen. En zij krijgen daar een rekening over.
Slechte service, geen terugkoppeling, er komt geen expert langs om te beoordelingen omtrent de situatie, geen uitleg en super onprofessioneel… Er zijn genoeg andere verzekeringsmaatschappij die prima te doen zijn👍👍✌️
Dit gaat over Verzekerd Beleggen. Mocht je een premievrije polis hebben, die je na het einde van de looptijd laat doorlopen, realiseer je dan dat de garantiewaarde na de einddatum premie toeneemt met 4% samengestelde rente op jaarbasis en wordt verminderd met de uit het Rente, InterRente en EuropaRente Fonds onttrokken kosten en risicopremies. De steeds hogere garantiewaarde vindt je nergens terug en moet je opvragen bij NN.
Dus als je koerswaarde van je fondsen onder de garantiewaarde zit en je hebt het geldt niet nodig, dan is 4% samengestelde rente in deze tijd, het overwegen van het laten staan waard. 50.000 euro wordt in 5 jaar 60.832 euro waard!
Waardeloze klantenservice meerdere malen al enkele weken bezig enkele simpele zaken geregeld te krijgen die bij klantvriendelijke bedrijven makkelijk de zelfde dag afgewerkt zouden kunnen zijn maar bij nationale nederlanden is voor mij de hulp of oplossing nog een vraagteken.
grote spijt van dat ik bij nationale nederlanden geld heb ondergebracht.
Nationale nederlanden betaald levensverzekering veel te laat uit met als reden dat de desbetreffende afdeling het erg druk heeft en geen duidelijkheid kan geven wanneer hier wel tijd voor is. Geen betrouwbare partij om nogmaals een verzekering bij af te sluiten.
Ik heb twee polissen van een levensverzekering, echter dit bedrijf wil zelf de begunstigde bepalen en heeft ondeskundige mensen in dienst! Al maanden ben ik bezig de begunstigde te veranderen omdat de situatie is veranderd. Per mail en per post documenten van de ID en bankpas verstuurd en ze blijven maar zeiken dat ik dat moet doen.ik ga een klacht indienen bij kassa en de ombudsman en betaal geen cent premie mee zolang dit bedrijf zelf wil uitmaken wie mijn begunstigde is .compleet koek koek.
Ook de toezeggingen van personeel is lucht
Gaan zeer slecht om met medische gegevens.
Uitvaartverzekering nog steeds niet uitkeren, telkens is er wat fout gegaan. Na ieder telefoontje hoor je wat na 10 werkdagen, klachten geen reactie, weer 10 werkdagen wachten. Steeds zelfde smoes, er is helaas wat mis gegaan
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Eind juni liep mijn overlijdensrisico verzekering af. Volgens NN was deze polis verpand aan een hypotheek. Dit is echter al 10 jaar niet meer het geval. Lang verhaal kort: nu 2,5 maanden na afloop polis heb ik nog steeds mijn geld niet (best veel). Klantenservice geeft antwoorden waar je niks mee kan (standaard telefoontraining-antwoorden, grr). Geen reactie op e-mails, klacht ingediend, daar nemen ze 10 dagen de tijd voor (lekker klantvriendelijk), geen reactie tot nog toe. Uiteindelijk zelf geregeld dat de verpanding eraf kwam. Ik betaal hypotheekrente over het bedrag dat vrij zou komen.
Om woest van te worden. Ik doe nooit meer zaken met NN.
Wachttijden aan telefoon meer dan belachelijk. Meer dan 12 minuten.