Nationale Nederlanden143 ervaringen

John
13-03-2020

Van schade uitkeren hebben ze nog nooit gehoord!

Kijk uit als ondernemer om je te verzekeren bij NN! Je denkt verzekerd te zijn, zodat bij veroorzaakte schade jouw klant keurig de schade krijgt uitgekeerd. Niets is minder waarde. De klant moet zich in duizend bochten wringen om te bewijzen dat de ondernemer verantwoordelijk is voor de schade. NN heeft z'n eigen zogenaamd onafhankelijke beoordelaars. En wat schetst je verbazing: die beoordelaar schrijft het rapport net zo, zodat NN niet hoeft te betalen. Onafhankelijk? Dus beste ondernemers, wil je tevreden klanten houden, ook al veroorzaak je per ongeluk een keer schade, verzeker je dan NOOIT bij Nationale Nederlanden. Wat een oneerlijkheid!

Bert
11-03-2020

Slecht werkend bedrijf

We moeten met zijn allen de klachten verzamelen en een advocaat erop zetten ze laten iedereen maar wachten , tip ga anders bij hun kantoor langs in denhaag of rotterdam met een aantal vrienden en leg nogmaals je klacht aan hen voor.

of zoek uit wie de topman is en ga hem opzoeken , en vraag hem om een gesprek.

Roeland
06-03-2020

Voel me bedrogen

Op reis mijn koffer gestolen uit de kofferbak van een afgesloten auto waarin de bagage niet te zien was, uiteindelijk 3 weken gewacht op reactie van NN. blijkt dat voertuigen uitgesloten zijn en voor maximaal 430 euro verzekerd zijn. Werkelijk belachelijk dit, zeker aangezien dit een van de meest voorkomende reisdiefstal-problemen is. Andere verzekeraars hebben deze kleine letters niet, dus ben direct overgestapt. Ik zou zeggen: doe hetzelfde voor het te laat is!

Patrick
28-02-2020

Nooit bij NN verzekeren

Boeven zijn het.
Van het kastje na de muur gestuurd duurd weken voor dat je een keer antwoord heb overal zelf achter aan bellen.
Niemand weet wat te vertellen
En dan maar alles er aan doen om de schade niet uit te hoeven keren.
Nooit een verzekering hier afsluiten.
Grote oplichters zijn het

JMT
28-02-2020

Telefonische bereikbaarheid zeer slecht

Telefonische bereikbaarheid zeer slecht. Ik probeer al 3 dagen contact te krijgen. Steeds meer dan 20 minuten in de wacht. Uiteindelijk verbreek ik de verbinding. Tot nu toe nog niemand gesproken

Hannie
22-02-2020

Niet mee in zee gaan

Ik heb geprobeerd begrafenisverzekeringen af te kopen. Eerst hoorde ik niks. Bleek dat alle post naar mijn overleden vader was gestuurd. Later nog een keer naar mijn man. Heel vaak gebeld. Weer het hele verhaal opnieuw. Daarna weer brieven op het adres van mijn overleden vader en zo gaat de miscommunicatie maar door. Alles wat fout kan gaan gaat fout en je moet zelf maar bellen, schrijven, mailen, klachtenformulieren invullen enzovoort. Dit duurt nu al 9 maanden!

Leon
14-02-2020

Doorverbonden

5 x doorverbonden 4x hetzelfde verhaal moeten vertellen

John
05-02-2020

Verdwenen pensioen en polissen.

52 jaar gewerkt!
In 2014 was mijn opgebouwde pensioen 575 euro netto per maand.
Ik ga deze maand met pensioen en er is nog ongeveer 45 euro netto per maand over.
N.N. waar is mijn geld gebleven.
Je word niet geholpen en sommige mails die je krijgt zijn knip en plakwerk. verschillende lettertypes in één tekst. Intriest hoe er met mijn geld is/wordt omgegeaan.
Ze sturen een paar maanden voor je pensioensgerechtigde leeftijd een offerte om aan te geven wat je pensioen per maand wordt.
Voor deze offerte moest ik 2600 euro betalen.
Wanneer komt er een eind aan deze mafia-praktijken door deze witteboorden criminelen en waarom staat onze regering dit allemaal toe!

Ben
15-01-2020

Zakken vullers

Wordt niet op klachten gereageerd geven elkaar de schuld en de klant is er de dupe van. Zolang je moet betalen gaat alles goed maar als je advies vraagt na afbetalen geven ze geen thuis of vragen woekerprijzen.

Chrit
07-01-2020

Heel vaak bellen om iets gedaan te krijgen. Gemiddelde wachttijd aan de telefoon 15 min.
Komen afspraken NIET na.
Toen mijn laptop gestolen was een hele morgen moeten bellen om iemand te vinden die bereid was om mijn rekening te blokkeren. Nu 9 dagen bellen en mailen om ze weer geactiveerd te krijgen.
En maar bandjes draaien dat het gesprek wordt opgenomen voor KWALITEITSDOELEINDEN.

Kelly
24-12-2019

Mijn ervaring ze houden je gore leugens voor er is mij nu al 6x een datum gegeven dat mijn declaratie uit betaald zou worden het zou de 9de al gebeuren het is nu de 24ste en nu zeggen ze weer de 29 ste wat hun moeten doen is liegen tegen hun zelf vieze gore hufters. Dit bedrijf moet op de schop echt walg van ze nen het mooie is collega's maken elkaar zwart top bedrijf

Geerlien
15-12-2019

Bereikbaarheid slecht.

Ik had een vraag over onze beleggingen.
Gebeld eindelijk contact, maar men kon geen goed antwoord geven.
Dan maar een mailtje, gevraagd of ze ons wilden bellen. Dit mailtje heb ik drie weken geleden verstuurd, tot nu toe niks meer gehoord.
Dus al met al de klantvriendelijkheid is heeeeel ver te zoeken.

Ruud
13-12-2019

NN hopeloos

Ga niet in zee met NN. Woekerpolis schade amper gecompenseerd en bij beëindiging duurt uitbetalen veel te lang. Helpdesk geeft geen antwoorden.

Anneke
03-12-2019

Uitkering Gezinsuitvaartverzekering

Mijn partner overleed op 18 oktober. Ik heb direct contact opgenomen met de nabestaandendesk van NN om de polis uit te keren. Deze polis is er om een gedeelte van de uitvaartkosten te betalen. Verscheidene malen telefonisch contact, mailwisseling en een poging om gebruik te maken van de speciale ' overlijden melden' link hebben geresuteert tot niets. Volgens de nabestaandendesk werkt de link niet goed. Apart dat ze hier dan niets aan doen. Nu zijn we bijna 7 weken verder. En er is nog steeds niet uitbetaald. Gesprek met eneMichel van de NN gaf een sprankje hoop. Maar helaas ik wacht nog steeds. Kortom sluit geen uitvaartverzekering af bij de NN. Want het uitkeren en de communicatie hierover is werkelijk dramatisch

Sytse
22-11-2019

Zeer traag, geen zinvol contact mogelijk

Wij hadden een levensverzekering bij nn. Het afkopen er van, dus dat wij ons geld terugkrijgen, duurt nu al drie maanden. De klantenservice kan alleen maar begripvol reageren en niets doen. Je krijgt niemand te spreken met verantwoordelijkheid. Zelfs op een klacht van drie weken terug heb ik geen reactie.
Ga niet met nn in zee!

Emile
Emile
13-11-2019

Blijf weg bij NN: het is niet staat de meest simpele klantprocessen uit te voere

Uitbetaling van spaarpolis gekoppeld aan afgeloste hypotheek duurt nu al maanden. Ik werk zelf bij een financiële instelling dus ik weet hoe het wel kan: de kwaliteit van de processen bij NN zijn van het niveau van de Sovjet Unie in de jaren '80.

Guy
10-11-2019

Gelegitimeerde diefstal

Blijf hier weg, het zijn dieven! Na een ongeval, waarbij de tegenpartij in fout was en dit op het aanrijdingsformulier ook toegaf, vindt NN dat ik na reparatie, 500 van de 770€ zelf moet betalen. Als je dan na telefonisch contact wordt aangeraden om een mail ter betwisting te sturen, hoor je niets meer. Daarna krijg je van de telefoniste te horen dat je via een advocaat maar een zaak moet aanspannen! Bah!

Monique
04-11-2019

Onwillig om iets meer uitleg te geven

Maandagmorgen bui misschien? Niet erg veel hulp om iets te bekijken. Zwart wit antwoord. Typisch gevalletje snel afwerken van de chat.
geen aanrader.
(Het gaat niet om het niet gelijk krijgen, het gaat om het ontbreken van ieder klantgevoel)

Sjarno
25-10-2019

Slechte klantenservice

Betaling gedaan via ideal omdat een oud rekeningnummer niet meer actief was. Om die reden de automatische incasso op mijn nieuwe rekening van diezelfde maand teruggeboekt. Netjes een mail met uitleg gestuurd en reden van terugboeking. Helaas krijg ik nu een mail dat ik een betaalachterstand heb. Als ze de mail hadden gelezen hadden ze de aanmaning niet hoeven sturen. Helaas word hier niet naar gekeken en niet op gereageerd.

Tommy
02-10-2019

Belachelijke klanten service

Gewoon bijna 5 keer gebeld om 17.30 staat dat ze van 8.00 bereikbaar tot 18.00 .
Na 6 keuzes gemaakt te moeten geven ze aan klik op 4 of blijf aan de lijn voor een medewerker en ja hoor: allebei de keren wordt de verbinding verbroken wat een waardeloze service zeg!

Meer Nationale Nederlanden reviews
Welk cijfer geef jij Nationale Nederlanden?