Diverse keren gebeld en na zeer lang wachten krijg je eindelijk iemand aan de lijn . Na het verhaal verteld te hebben over een begrafenis polis en een verhuisbericht, dat de post nog steeds op het oude adres terecht komt . Na gesprek zou alles geregeld worden en krijg ik een email ter bevestiging .
Email nooit gehad? en helemaal niets geregeld. Weer bellen etc steeds zelfde beloftes maar gewoon niet na komen. Ben echt helemaal klaar met dit ballen bedrijf . Zelden zo een slecht bedrijf meegemaakt. Vandaar een 2 score.
Ik heb een super ervaring gehad met het afhandelen van de schade aan mijn Mac Book Air. De laptop was enkele weken oud. Scherm liep schade op doordat 1 van mijn kinderen er tegenaan kwam . Schade werd binnen 48 uur na inleveren van documenten overgeschreven. SUPER NETJES!
Dank daarvoor
Na 2 jaar automatische incasso gaat nn afschrijven van een niet bestaand rekening nummer na telefonisch contact blijft de medewerker onbeschoft volhouden dat er nooit iets is veranderd en dat er altijd van het niet bestaande nummer wordt afgeschreven ook klachtenafdeling reageert niet op mail maar wel brieven blijven sturen over mislukte incasso het enige in dit geval is dat nn mislukt is
We sloten op 30 november 2018 telefonisch meerdere verzekeringen, waaronder een autoverzekering, bij NN af. Deze pakketpolis werd door Jannie van den Top-Knoppert (Medewerker Klantbediening bij NN) aangemaakt op naam van mijn echtgenoot. Jannie heeft destijds uitdrukkelijk toegezegd dat de door mij opgebouwde schadevrije jaren inzake de autoverzekering op mijn naam zouden blijven staan, ook al werd de pakketpolis op naam van mijn echtgenoot aangemaakt.
Toen wij eind 2020 – zonder, op basis van voornoemde pakketpolis, ooit enige schade bij NN te hebben geclaimd – een zeer ongunstig verleningsvoorstel ontvingen voor de pakketpolis (de premies gingen sterk omhoog en de verzekeringsvoorwaarden werden verslechterd) besloten wij om onze verzekeringen per 1 december 2020 elders onder te brengen.
De nieuwe autoverzekeraar liet weten dat NN, in strijd met voornoemde toezegging, de door mij opgebouwde schadevrije jaren inzake de autoverzekering op naam van mijn echtgenoot heeft geregistreerd en dat dit blijkt uit Roy-data. Op basis hiervan werd aangekondigd dat de autoverzekeringspremie hierop zal worden aangepast, te weten naar aantal schadevrije jaren 0 (in plaats van 19).
Ik heb vervolgens telefonisch contact opgenomen met NN en besprak het bovenstaande met Danny Vermeulen. Danny liet weten dat voornoemde toezegging van Jannie helemaal niet mogelijk is (de schadevrije jaren komen volgens hem altijd op naam te staan van de persoon op wiens naam de verzekering staat) en dat mijn echtgenoot de schadevrije jaren maar aan mij moet overdragen middels een afstandsverklaring (NN kan volgens Danny niets voor mij doen).
Gelukkig heb ik een goede relatie met mijn echtgenoot en heeft hij direct een afstandsverklaring ingevuld en ondertekend. Maar als dat niet het geval was zou NN mij, door het schenden van voornoemde toezegging, flinke financiële schade hebben berokkend.
NN is een onbetrouwbare organisatie. Mij zullen ze nooit meer terugzien als klant.
Naar uitstekend ziekenhuis verwezen, alle kosten vergoed gekregen die niet door de ziekenkosten verzekeraar betaald zijn direct en zonder veel moeite.
een dikke pluim
Een simpele vraag: "Als nu mijn pensioen tot uitkering start hoeveel % (bij benadering ) van het kapitasl zou ik kunnen rekenen.
Antwoord : geen. Nu niet nooit niet. Waardelois bedrijf.
Het is de hel; na de brieven de verstuurd zijn door NN wil nu niemand in de verzekeringswereld, contra-expertise uitvoeren. Iedereen is bekend met de wandaden van NN en de hegemonie, die ze opleggen aan Nederland! Jessica Noordhoek, schuldmanager, is een ordinaire dievegge (ZOG. schademanager) en Jaap de Jong, van het klachtenbureau, is een meeloper en blijf onder de maat!
Het kifid is intussen uitgemaakt voor crimineel instituut en dus blijft er voor de particulier niets over!
Ik raad niemand om bij NN een verzekering af te sluiten, als je schade krijgt hebben ze professioneel juristen die zorgen dat je uiteindelijk geen cent terug krijgt
A Dahel
Onze levensverzekering kwam 1 november te vervallen en het kapitaal zou uitgekeerd worden. Papieren ingevuld met de bankgegevens en copie id opgestuurd. In oktober gebeld en toen was alles binnen en in orde.
Begin november gebeld waar het geld bleef. Kapitaal was uitbetaald, maar niet op mijn bank. Er werd aan fraude gedacht.
Nogmaals alles opnieuw ingediend ook via de website, met het bedrag direct uitgekeerd zou worden als alles binnen was. Eind van de week weer gebeld, alles was binnen, maar een arrogante medewerker bleef erbij dat uitbetaling nog 10 werkdagen zou gaan duren.
Erg schandalig dat er zulke fouten gemaakt worden en er dan geen stap harder gezet wordt om cliënten tegemoet te komen!
Aanvullende verzekeringen die kennelijk voor NN teveel geld kosten, worden rücksichtslos opgeheven. Ze zijn waarschijnlijk verplicht de verzekering te blijven aanbieden aan diegenen die hem al hebben, maar de zakkenvullers van NN hebben de volgende sterfhuisconstructie bedacht; als we de vergoedingen nou een flink stuk naar beneden brengen, zeggen de klanten die verzekering vanzelf op. Zo heb ik jaarlijks een nieuw haarwerk nodig (ik lijd aan alopecia areata). Vanuit de aanvullende verzekering Comfort werd daarvoor per jaar € 1250,- vergoed. Die vergoeding is met ingang van 2021 teruggebracht naar € 600,-, terwijl de premie verhoogd wordt. Vergoeding voor een bril ook naar beneden. Ik overweeg helemaal geen aanvullende verzekering meer te nemen. Ben er klaar mee.
Het wordt tijd dat het hele zorgverzekeringstelsel op de schop gaat. Is een totale ramp gebleken. Gewoon weer één verzekeringsmaatschappij met één zorgverzekering, noem het een Ziekenfonds (!), en laat mensen premie betalen naar inkomen. Klaar is Kees.
Vragen over mijn pensioen worden simpelweg genegeerd. Na meer dan een maand nog steeds geen antwoord. Bij navraag blijkt er zogenaamd niets over mijn oorspronkelijke verzoek bekend te zijn. Misschien dat dat komt doordat ze vier verschillende emailadressen en dus waarschijnlijk ook vier verschillende afdelingen gebruiken. Zo te merken werken die bureaucraten compleet langs elkaar heen. Zo snel mogelijk weg bij deze bende.
Nog nooit zo een slechte service ervaren. Op 13 mei een ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid aangevraagd nu bijna een half jaar verder nog steeds geen duidelijkheid. Zo traag als dikke 💩. Geen reactie op de klachten die ingediend zijn. Wat een waardeloos bedrijf. Meerde malen terug bel verzoeken ingediend ook daar geen reactie op. Het liefst zou ik direct over willen stappen maar dan komt de boeterente tevoorschijn.
Een verzekering beginnen is geen probleem bij NN, maar als je een (in mijn geval overlijdensrisico verzekering) wil opzeggen ben je zomaar maanden onderweg. Ik heb tot 3 maal toe te horen gekregen dat niet alle documenten binnen zijn. Uiteraard wel alle keren alle benodigde documenten verstuurd. Via mail, via nn/berichten, via post. Het wil allemaal niet baten. Begin niet aan een verzekering van NN, want als er moet worden uitgekeerd.moet je een hele lange adem hebben
Grote bedragen zou ik nog schuldig zijn, maar dit klopt niet. Niks bij NN, u moet gewoon betalen anders sturen we een gerechtsdeurwaarder.
Dreigementen alom, geen spoortje menselijkheid bij die gasten. Ze moeten zich schamen!
Diep droevig hoe deze divisie met haar klanten omgaat ,eigen medewerkers van Pensioenen, afd. Excasso , wederverkopers van hun producten zoals Bolk assurantien . allemaal schamen zij zich voor deze divisie Banksparen , ben nu vanaf april tot gisteren bezig om een simpele wijziging van een bankrekening door te voeren. Maar wordt konstant door verschillende personen te woord gestaan die niet bereid zijn hun eigen fouten toe te geven.
Ben al vanaf eind april 2020 bezig om de verzekering uit laten betalen, heb het per post gedaan en 4 keer per mail, krijg tegenstrijdig advies van de medewerkers , en nu half oktober krijg ik weer een brief dat ze ontbrekende informatie nodig hebben. die ik allang verzonden heb! Als je belt en vraag en nu wil ik weten wat je wel en hebt en wat je nog nodig heb aan informatie, krijg je denigrerend antwoord,! Dat staat toch in de brief! Zo gaan ze met mensen om die een dierbare hebben verloren!
Toen mijn beleggingsverzekering afliep heb ik het verzoek gedaan om deze uit te keren.
Er zou nog een verpandingsrecht op rusten maar niemand kan en kon mij vertellen of dat nog zo is omdat dat in een archief zou zitten. Vanwege de Corona maatregelen was het lastig contact te krijgen en ik moest even geduld hebben.
Na een eerste aanvraag op 7 augustus en ettelijke telefoontjes waarbij echt iedereen zijn best deed mij gerust te stellen was vandaag wéér het bericht:" U moet even geduld hebben".
Je zou denken dat als je iets niet kunt vinden het er misschien wel niet is. NN houdt echter vast aan wat waarschijnlijk zal blijken een administratieve fout te zijn.
Er waren wat chiquere mogelijkheden geweest dit op te lossen of sneller af te handelen.
Mocht het nog erg lang duren dan zal ik ook extern deze reactie publiceren in de hoop dat dan wel enige vooruitgang geboekt gaat worden.
Uitvaartverzerkering zou binnen tien werkdagen uitbetalen. Na 5 keren bellen en alles weer uitleggen nog steeds geen geld gestort gekregen. De uitvaartondernemer wilde ook zijn geld dus alles moeten voorschieten. En maar wachten wachten en nog eens wachten. Schofterig dat ze zo met nabestaanden omgaan. Ik heb er geen andere woorden voor.
Hypotheek offerte aanvragen na scheiding 30 dagen . Tekenen van offerte , vervolgens 30 dagen wachten . bij notaris tekenen , vervolgens weer 30 dagen wachten tot de hypotheek is overgezet . je zou verdomme maar in een vechtscheiding zitten . begrip voor de situatie heeft NN totaal niet . traag als dikke str.t
Hypotheek van NN is overgezet naar een andere partij. Gepasseerd bij de notaris, geld is overgeboekt. Inloggen op mijnNN geeft een een restschuld van 0,0 euro. Mijn overlijdensrisicoverzekering was verpand aan deze verzekering maar kan pas opgezegd worden als NN de verpanding opzegt. Hier hebben ze 35 (dertig) dagen voor nodig! De premie loolt gewoon door. Een berichtje naar de verzekeraar was voldoende geweest. Hoeveel tijd kost het om een mailtje te sturen? De rekening staat op 0, zo moeilijk kan het toch niet meer zijn.