Nationale Nederlanden reviews

1.9
Anita
13-03-2024

Zeer slechte ervaring met schade afhandelen. En ook met de persoon die belde om mede te delen dat de schade niet vergoed werd. Mijn antwoord was hierop dan ga ik de verzekering beëindigen kreeg als antwoord daar heeft U al vaker mee gedreigd nou bij deze dan is hij opgezegd.

Hendrik
15-02-2024

Ik heb onlangs een bankspaarrekening geopend bij Nationale Nederlanden voor extra pensioen. Voor vragen heb ik regelmatig met de hulplijn gebeld. Iedere keer weer word ik uitstekend geholpen, met veel geduld en duidelijke uitleg. Ook hoef je niet lang te wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Verder is hun website overzichtelijk. Ik kan me dus niet vinden in de negatieve beoordelingen hier.

Joop
07-02-2024

De Nationale Nederlanden is telefonisch niet bereikbaar en als je een medewerker te spreken krijgt dan komt er geen enkel verstandig woord uit .

Philip
22-01-2024

Goedemiddag,

LET OP!

Ik heb bij nationale nederlanden een banksparen rekening welke alleen maar uitkeert op mijn tegenrekening.Verder wordt hier niet op gestort.

Vanwege witwas praktijken moet je je opnieuw identificeren, belachelijk voor woorden hoezo witwassen? Maar ik heb het wel gedaan, het werd echter geweigerd na hun controle zonder uitleg.

Beste mensen ga nooit met deze verzekeraar in zee, communicatie is ver beneden peil en antwoord op mailtjes wordt niet gereageerd. Binnenkort wordt de rekening geblokkeerd!

Dat dit allemaal zomaar kan in Nederland.

MVG P.VLASKAMP

Olga
08-01-2024

Absoluut niet bereikbaar en de mensen die je dan na uren wachten aan de lijn krijgt weten niks. Het keuzemenu aan de telefoon is een drama en de website ook.

Zwaantje
04-01-2024

Wat een gesloten bedrijf, telefonisch contact krijgen is onmogelijk, verbinding wordt verbroken na 14 minuten in de wacht te hebben gestaan.

Zo'n grote organisatie, en zo slecht. Heb spijt dat onze hypotheek daar loopt.

21-12-2023

Het is een zeer log bedrijf, alles duurt heel lang voordat je antwoorden krijgt, mijn ervaring klant onvriendelijk, ben vanaf 1 oktober 2023 bezig om een en ander recht te zetten, waar ik niet om heb gevraagd.

Liesbeth
09-11-2023

Wij hebben onze reisverzekering bij de N N

Door fam omstandigheden moest onze vakantie geannuleerd worden

Binnen 1week heeft N N al onze onkosten vergoed en gestort op onze rekening

Top klasse NN👍👍

26-10-2023

Goed bedrijf met klanten

Inge
27-09-2023

23 jaar braaf betaald, op de dag vd brand een brief dat ik niet betaald had deze maand dus niets kreeg. dat was een foutje. tuig! Mijn opstal hebben ze in hun zak gestoken terwijl ik wel al van mijn inboedel deels een nieuw onderdak kocht. gewoon dieven en angstaanjagers zijn het en God zal t ze betaald zetten en dat is nu dus ook gebeurd, koekje van eigen dievendeeg met hun corrupte woekerpolissen. En er komt nog veel meer, alleen dan bij de daders gezellig in hún priveleven, God zal niets ongemoeid laten van die witte boord criminelen! Een prostituee is wichtiger in de maatschappij zou ik zeggen.

27-09-2023

Berekende veel te veel kosten, tot bijna 25%. Bij beleggingspolussen. Hier kan je geen rendement uit halen. En niets zeggen over kosten aan consument. Een regelrechte afrader

Ram
01-09-2023

Zomaar een incassobureau op je af sturen als je al jaren klant bent. Waarschijnlijk eenkeer een betaling gemist. Kan gebeuren… hier nooit iets over gehoord van Nationale Nederlanden en nu op eens een incasso brief. Wat een slecht bedrijf. Opzeggen kunnen we ook niet. Dit omdat de incasso nog loopt. Wel hebben ze de verzekering is stopgezet. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. en dan gaat het over een bedrag van 30,-

Matt
22-08-2023

Bel naar de klantenservice om uitleg waarom er zonder uitleg of wat dan ook, 146,06 euro van mijn rek is geschreven.

Ik wordt onfatsoenlijk en arrogant te woord gestaan. En als ik het er niet mee eens ben met wat hij mij te vetellen heeft, verbreekt ie gewoon botweg de telverbinding.

Echt ZEER SLECHT

ik wil nooit meer iets met Nationale Nederlanden te maken hebben!

Otto
13-07-2023

Vreselijke tent, veel te duur, slechte service en wankele systemen. Maximale irritatie bij id check. SLECHT

Dre
29-06-2023

NN is zéér slecht in de informatievoorziening.

Het blijkt dat mijn polis "klaar" is en er geen premie meer betaald hoeft te worden omdat de einddatum is bereikt. NN brengt mij hiervan niet op de hoogte. Ik kom dit toevallig te weten, omdat ik NN bel om andere informatie.

De polis is destijds afgesloten bij een adviseur in Haarlem. Die blijkt failliet te zijn. NN meldt dit niet.

Na het faillissement neemt een adviseur aan de andere kant van het land mijn dossier over: ook hiervan meldt NN niets.

NN heeft nooit informatie gegeven over wijzigingen in de lijfrente -regelingen.

Ik vind de zeer duur betaalde service ver ondermaats.

Wilma
26-05-2023

Niets is goed , sturen 6 enveloppen met 7 brieven allemaal op 1 adres en in elke envelop 2 dezelfde brieven. Vandaag 3 brieven op hetzelfde adres met in elk 1 brief? Had allemaal wel in 1 envelop gekund! Vandaar dat het zo'n dure verzekering is maar kwaliteit bagger! Heb er 3 verzekeringen er jammer genoeg lopen.! keer nooit weer deze maatschappij.

Arjohn
12-05-2023

De afdeling welke de iva/wga verzekeringen verzorgt lijkt te bestaan uit mensen met discalculie. Nu voor het tweede jaar op rij een herberekening gehad waarbij de premie 5 a 10 keer hoger is dan het vorige jaar, ondanks dat er nauwelijks iets in de situatie veranderd is. Ik heb mijn verzekeringen bij NN opgezegd, stelletje amateurs.

Ioanna
14-04-2023

Wachttijden meer dan 30 minuten voor een telefoongesprek en geen chat met een medewerker mogelijk.

Ze maken fouten in de afhandeling van nota's en vergoedingen. Daarna moet je zelf boven op gaan zitten om het opgelost te krijgen, het kost je weken om contact te legen en alsnog wordt het niet correct opgelost al wordt belooft (na 40 minuten wachttijd) van wel. Ik ga volgende jaar direct over naar andere zorgverzekeraar en ik raad iedereen aan om weg te blijven van NN.

08-04-2023

Komen toezeggingen niet na. Zeer slechte klantenservice

Marjanne Irene
05-02-2023

Toch niet te geloven. Sturen ze een correctie op de jaaropgave. De loonheffingskorting is verkeerd. Je vraagt je gelijk af hoe dat met vorige jaren is gegaan.

Ik ga het na laten rekenen. En zij krijgen daar een rekening over.

Meer Nationale Nederlanden reviews