Parfumdeo.nl reviews

6.7

25-10-2017

Hier kom je bedrogen uit

Zeer slechte ervaring, waardeloos bedrijf, geen enkele tegemoetkoming.

Ik bestel ruim op tijd op een maandag 8dagen voor vertrek al mijn spullen die ik nodig had voor mijn vakantie naar zuid Amerika .

Op zondag had ik nog steeds geen spullen, op zondag 1 PB gestuurd via facebook, op maandagochtend nog een PB gestuurd via FB aangegeven dat ik dinsdag met vakantie ging en mijn spullen nodig had.

Daarna maar eens gebeld, krijg ik een of andere lauwe reactie dat de spullen nog niet allemaal binnen waren en ze geen Facebook berichten gelezen hadden.?!?!? Toen ik aangaf hoe dringend het wat gaf mijnheer aan niets te kunnen doen. Ik zei dan moet ik alle spullen ergens anders gaan kopen, dat is dan zo zei hij, dan heeft u alles dubbel!

Order annuleren en geld terug was geen optie.

Nu zit ik met de dubbele spullen.

Kijk liever even verder en koop niets bij deze amateuristisch boevenbende, ze houden zich niet aan de beloofde levertijd (die is al prehistorisch lang) en zijn klantonvriendelijk en egoïstisch

Z.
06-01-2017

Misleidende product

Bij parfumdeo.nl maja zeep besteld. Het ging over ronde zeepjes in wikkel (duurdere versie) Binnengekregen rechthoekige zeepjes in doosjes (goedkope versie) Ik mocht ze terugsturen, maar op mijn kosten. Voor hun misleidende reclame moet ik betalen, zeer slecht

Elaine
16-11-2016

Betrouwbaar en origineel

Ik heb bij parfumdeo.nl 2 geuren besteld waaronder Alien - thierry mugler en paco rabanne - ultra violet beide 100% origineel. Zeer klantvriendelijk zijn ze ook, ik had een tester van de paco rabanne besteld maar nadat bekend werd dat deze uitverkocht was kreeg ik korting en kon ik een andere flacon van paco rabanne bestellen of mijn geld trug, ik heb een ander flacon gekozen en netjes en snel mijn geuren ontvangen. Zeer tevreden over deze webshop :)

Groetjes

Bernard
13-11-2016

Leuke prijzen en merken.

Echte Piz-Buin is hier nog volop te krijgen voor keurige prijzen. En kwalitatief volkomen prima, bepaald geen ranzige overschotten! Perfect.

Hetzelfde geldt voor de anti-allergene zeep van Heno de Pravia.

En Jan's service? Gewoon toppie, echt waar! Serieus aan te bevelen zaak.

Lauraa__-
07-08-2016

Voordelige parfum!

Ik had een geurtje van beyonce besteld die niet in nl verkrijgbaar was. (Kreeg het ong na 5 werkdagen). Op parfumdeo wel, en nog wel tegen een geweldige prijs. Dat geldt ook voor dr high end parfums. Vanaf nu bestel ik via parfumdeo!

Hoekstra854
29-07-2016

Slechte ervaring helaas

Heb een Kenzo fles besteld en ontving een fles die alleen via exclusive verkocht mag worden. Blijkt geen geur aan te zitten en heb de fles geretourneerd. Jan wil geen nieuw geurtje opsturen en zegt dat het aan mij ligt..

Louis
24-06-2016

Betrouwbaar

Estee lauder edp besteld 1 grote en 1 kleine verpakking ,vrijdags besteld en de vrijdag er na geleverd :-) zeer tevreden en betrouwbaar

Dini
15-04-2016

Eerlijke mensen zeer goede verzending en contact.

Ik had overal gezocht naar parfum van bourjois, ik had het al bijna opgegeven toen ik Parfum en deo tegen kwam op internet, heel blij dat ik het daar wel kon bestellen , vriendelijke mensen via de mail, zeer snel antwoord terug, in 7 dagen heb ik hem net binnen gekregen! ben er super blij mee , zeer goede prijs, ik kom zeker terug bij dit bedrijf! raad het iedereen aan ze zijn vriendelijk en eerlijk wat ik heel belangrijk vind, omdat je best uit moet kijken tegenwoordig met sommige sites, complimenten ! parfum en deo !

Dini Vlot Werkendam

An
25-12-2015

Super winkel

Prima service, . 2 x telefonisch gesprek gehad na na een mailtje over bestellingen en ik werd zeer goed en netjes geholpen. Zeker een aanrader ik ga vaker bestellen en hele goede prijzen

Groet an

21-12-2015

Veel persoonlijk contact!

Weekend voor Sinterklaas 4 parfums besteld en mail gestuurd dat ik hoopte dat het voor Sint nog bezorgd kon worden. Na kwartier mail terug dat het hoogst waarschijnlijk ging lukken.

Donderdag voor Sint belletje dat één parfum helaas niet verkrijgbaar was, waardoor ik deze nog ergens anders kon halen. Per ommegaande werd de aanschafkosten uiteraard teruggestort.

Grote (persoonlijke) klasse en heel aantrekkelijke prijzen!

Kees Goedhart
08-10-2015

Super bedrijf

Vorige week een geurtje besteld, deze week kwam hij binnen. Netjes verpakt, origineel en dat alles tegen een zeer scherpe prijs ten opzichte van andere parfum webwinkels. Een aanrader.

Jasper
10-09-2015

Prima en correct bedrijf!

Parfum van Beyonce voor onze dochter besteld en keurig verpakt binnen zeven dagen, inclusief weekend, afgeleverd.

Aanrader!

Martine
01-05-2015

Prima prijs, prima service!

Ik heb van de week voor het eerst mijn favoriete parfum 'Aqua Allegoria Nymphea' van Guerlain bij parfumdeo.nl besteld. Er waren nergens goede of slechte reviews te vinden, dus ik bestelde één geur als 'try-out'. Ben zéér tevreden. Nette bevestiging, factuur en snelle verzending.