10van de 10

Sissy-boy.nl1 ervaring

Mw. Henriëtte
05-08-2020

Uitstekend

In de sale een dames t-shirt ( gestreept) online besteld. Van €40 voor €12,99❤️En nog leuk ook, maat S. Het is wel een speciaal soort stof. Het draagt licht en het voelt heerlijk aan! Bezorgd als brievenbuspost. Goed verpakt. Ik ben alleen niet weg van DHL. PostNL biedt veel meer. Ik heb ook een PostNL app en een Budbee app.
Tot een volgende bestelling!
Liefs, Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed.❤️💋💋💋 Swartz is mijn meisjesnaam, mijn eigen naam. Geboren en getogen Rotterdamse( 1959) met Indische roots. Ik zit op Facebook- Pinterest en Tripadvisor. En ik heb een EkoPlaza app. Bachelor of Education( 14 jaar lerares basisschool, katholiek onderwijs) Hogeschool Hotelmanagement. 1 jaar een eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp. Kunstgeschiedenis UvA. Getrouwd en gewerkt bij mijn echtgenoot de heer Meindert Munnik( Had een eigen bedrijf in Informatietechnologie) - Asus/ Samsung
Ik heb als vrouw een iPhone6 S Safari Apple ID, ik betaal ermee in winkels en online bestellingen. En een MacBookPro, al een hele tijd! ( van mijn man, de heer Meindert Munnik gekregen❤️) Safari AppleID ( iCloudMail)

Welk cijfer geef jij Sissy-boy.nl?