T-mobile reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente T-mobile reviews

Thomas
14-09-2021

Tv kastje is een ramp. Werkt vaker niet dan wel… en als dat ding het wel doet, reis je voor je gevoel 5 jaar terug in de tijd. Wat een armoe. We zijn overgestapt wegens een verhuizing. Vorige provider was echt een verademing ten opzichte van t mobile. Wij gaan heel blij zijn als het jaar er op zit.

Service: op zich zijn ze aardig aan de telefoon (uiteraard na lang wachten)… maar telkens ligt het weer aan iets anders. Geen eenduidig verhaal… meer actie dan een keer opnieuw opstarten gebeurd er niet. Het interesseert ze geen moer.

Kiki
10-09-2021

Beloftes worden niet nagekomen na bestelling.

Of je nou tele2 belt of tmobile het zijn alleen maar target jagers. Er worden dingen beloofd aan de telefoon zodat je een goede service schijnt te krijgen maar dat is niet zo. Als je erover belt weet niemand ergens wat van af en kom je geen stap verder.

Helaas ben ik al overgestapt. Maar heb ik nog bedenktijd. na het lezen dat er pas ook nog een grote datalek is geweest denk ik toch gelijk op te zeggen. Van service is geen sprake. Jammer .

Jeroen
09-09-2021

Waardeloze ballentent

Ik kan oprecht geen enkel positief woord over dit bedrijf over mijn lippen krijgen. Wat een waardeloze tent en ik zou iedereen afraden om hier nooit een contract af te sluiten.

Begin februari een contract afgesloten van 100 MBIT/s. sinds de eerste dag van het contract problemen mee gehad en nooit meer dan 40 MBIT/s ontvangen.

Was al een heel karwij om T-Mobile zo ver te krijgen om mij met dit probleem te helpen. Worden er monteurs langs gestuurd die tot niks in staat zijn. De eerste 3 monteurs komen gewoonweg niks doen. Komen alleen met de melding dat T-Mobile de verkeerde foutmelding in het systeem heeft gezet en dat zij niks voor mij kunnen betekenen, ondanks dat ik meerdere malen had aangegeven dat het probleem in het systeem fout was bij T-Mobile. Bij de 4e monteur en 2 maanden verder eindelijk het probleem aangepast, wat uiteindelijk ook niet het probleem was.

Twee maanden doorgespoeld. 8 monteurs totaal over de vloer geweest, komen tot de conclusie dat er geen oplossing voor is. Weer contact met T-Mobile om het contract gelijk stop te zetten. 0 service, 0 oplossingen en alleen maar problemen opschuiven, nooit terugbellen (daadwerkelijk nooit, inmiddels 45 KEER gebeld, nooit terug gebeld). Vergoeding beloofd van de helft van de contractkosten wegens waardeloze service. Personeel kon dit "niet terug vinden" pas nadat ik zelf terug heb gezocht in de chats werd dit bevestigd dat het terug betaald zou worden.

Inmiddels september, 8 maanden verder, NOG STEEDS geen vergoeding ontvangen omdat de "crediteuren afdeling" een foutje heeft gemaakt. Maar wel binnen 5 dagen apparatuur terug sturen anders 165 EUR boete!

Grootste oplichters ooit, dat deze partij klanten heeft snap ik niet, moet er nooit meer wat van weten.

Johan
Johan
29-08-2021

Pukcode kwijt

Nog nooit gelukt in te loggen ,alle opgegeven inlog codes werken niet,tmobile heeft mij nu geblokkeerd,

Andere telecom providers kan ik wel inloggen,

Gerwin
27-08-2021

Slechte service

Wat een slechte service!

Zit al 8 weken op internet te wachten.ik weet dat het snel opgelost kan worden middels een configuratie verandering.help desk kan niets, wil niets , mag niets en zijn snel geïrriteerd! Word steeds beloofd gebeld te worden , in 8 weken niet gebeurd. Uren aan de telefoon gezeten.nu wordt mijn aanvraag opnieuw ingediend .de hele installatie wordt opnieuw ingepland. Ik moet nu nog weer langer wachten.

Ilse
25-08-2021

Geen hulp bij plaatsen nieuw modem

Vandaag telefonisch contact gehad met de t- mobile met de vraag of een monteur ons kon helpen bij het installeren van het nieuwe modem ZYXEL T-50.

Dit was volgens de telefonist niet mogelijk omdat het alleen zou gaan om het overzetten van een paar snoeren en daarvoor kon geen hulp ingezet worden.

Vanmiddag en vanavond bezig geweest en hulp ingeschakeld van buren, maar helaas is het omzetten van de oude modem naar het nieuwe modem niet gelukt. Ik word er moe van dat je geen hulp kunt krijgen, maar het zelf uit moet zoeken.

Ik ga op zoek naar een andere provider die wel bereid is te helpen als hierom gevraagd wordt.

Ilse

Esther
25-08-2021

Slechte hulp met geld terug krijgen

Snelle levering

werkt super, naar behoren

Drama met service, we betalen teveel tot op heden niet terug gestort. Hiermee bezig vanaf mei. De druppel, ik moest het zelf uitzoeken of later terug bellen, mevr. kon mij niet helpen. Na 50 min bellen, 6x mijn verhaal, 4x opgehangen te worden. Toen ik op het punt stond om over te stappen, moest ik dat maar lekker doen en werd ik doorverbonden. Axel van de verkoop moest dit regelen, mijn complimenten naar deze man. Hij heeft ervoor gezorgd dat mijn geld als het goed is volgende maand terug gestort wordt. (150,-) Ik kreeg nog een cadeautje en heb het vertrouwen terug gewonnen. Nogmaals credits naar deze man, want de andere 4 vrouwen waren een drama.

Bart
23-08-2021

Geen werkende klantenservice T-Mobile

Wat een baggerclub is T-Mobile. Ik had al T-Mobile mobiel en heb bij mijn verhuizing in de winkel in Hengelo ook internet erbij afgesloten, wat mij klantvoordeel op zou leveren. Dat is een grote fout gebleken.

In de winkel is het huisnummer niet goed ingeregeld, omdat het systeem de huisnummertoevoeging niet kende. Volgens de winkelmedewerker zou dit wel goed in de systemen staan en allemaal goed komen.

Niks blijkt minder waar. De monteur werd eerst naar het verkeerde adres gestuurd, met veel moeite heb ik de klantenservice en de installatiepartner (Guideon) kunnen overtuigen wat wel mijn adres was, de klantenservice doet alsof ik dom ben ("hier staat toch echt een ander adres meneer").

Nu, meer dan 3 maanden verder, is het klantvoordeel nog altijd niet aangezet. Meerdere keren naar de klantenservice gebeld, al een paar keer toezegging gehad dat het geregeld was en het teveel betaalde gecrediteerd zou worden, maar ook nog altijd niets van dat alles.

De klantenservice is overigens extern ingehuurd en heeft nergens toegang toe. De afdeling die daadwerkelijk mijn huisnummer goed moet invoeren zit op het hoofdkantoor in Den Haag en kan/mag niet door de klantenservice benaderd worden. Het laatste ticket daar om die kleine aanpassing te maken en daarmee het klantvoordeel aan te zetten is alweer een aantal weken oud, daar wordt niks mee gedaan.

Nu vandaag weer de toezegging gekregen dat er weer een email naar de afdeling in Den Haag wordt gestuurd, maar als het volgende maand niet is opgelost, dan ben ik er klaar mee en ga ik met zowel mobiel als internet ergens anders heen. Dit is geen manier van je klanten behandelen.

Adi
21-08-2021

5 dagen wachten zonder monteur of wat dan ook te sturen

Ongelofelijk dit. Sinds vrijdag brandt het FO-lampje niet meer en zitten we zonder internet. Als je dan de klantenservice belt krijg je te horen dat ze er een ticket van maken en ze na 5 werkdagen een response verwachten. Een internet-provider die in 2021 mensen voorschotelt dat ze ermee moeten omgaan dat ze 5 dagen geen internet hebben thuis.

Hoe moet ik nu werken? Hoe moet mijn vriendin haar project afmaken?

Als dit niet vandaag of morgen opgelost is, stappen we direct over. Wees gewaarschuwd als je hier een internet abonnement wilt aansluiten!

Khan
18-08-2021

Geen internet sinds 2 weken.

De slechtere kwaliteit van de klanten service die ik ooit heb gehad in mijn leven. Ik had geen internet thuis en heb ik klantenservice van T mobile gebeld. Ze hebben gezegd dat het gaat 2 dagen of uiterlijk een week duren. Maar het is nu meer dan een week geduurd, klant service heeft gelogen dat de taak aan Gedion(technische afdeling) uitgezet was en dat ik met hun contact moet nemen maar gedion heeft geen taak gekregen van t mobile. Ze zijn zeer onprofessioneel en leugenaars. Nu dat ik dit review schrijf heb ik geen thuis internet sinds 2 weken.

Geen compensatie gekregen, ik kan niemand bereiken behalve klantenservice die geen autoriteit hebben.

Perry
15-08-2021

Het is zo waardeloos zowel de internet in huis als de 5g ik betaal veel voor 5g en je kan er net zoveel me als 4g het is traag dit bedrijf jaagt ook nog is hun klanten weg vanwege dat ik belde over me internet in huis was telaag dat hebben ze met de computer veramdert maar zogenaamd kunnen ze dat niet meer terug draaien of je even een apartje bij hun moet aanschaffen dit is een schande en t-mobile on waardig

Gerrit-Jan
15-08-2021

Helaas, een ramp

Van KPN koper overgestapt naar de glasvezel van t-Mobile. Helaas was de download snelheid niet echt veel beter dan via het koper. Binnennetwerk is wel Cat6. Televisie is een grotere ramp. 2 tot 4 maal per week de tv box opnieuw opstarten ( x 3 TV,s), geluid viel regelmatig weg, beeld liep bij zowel live tv als het bekijken van opname regelmatig vast. Dus weer even opnieuw opstarten.

Tot overmaat van ramp kon mijn zakelijke e-mail die via een andere provider loopt niet meer verzenden. De service medewerker die je na 25 minuten aan de telefoon krijgt kwam niet verder dan “ kan ik niets aan doen” en “ dat is een typische vraagje voor ons gebruikers forum”,

Na 5 maanden de beslissing genomen om weer over te stappen naar het koper van KPN. De boete van T-Mobile maar voor lief genomen. Na het bezoek van de kpn monteur werkt alles weer goed en geen storingen meer gehad. Nu maar even geduldig afwachten tot KPN ook glasvezel-verbinding gaat aanbieden.

Peet
06-08-2021

Shit

Inmiddels zijn we meer dan 4 maanden met t-mobile in overleg over de waardeloze kwaliteit van hun tv boxen. Geluid valt uit, beeld stopt ermee, telkens opnieuw opstarten, nieuwen tv-boxen ontvangen daarvan werkte beiden niet, service Desk die steeds hetzelfde antwoord heeft, mensen die terug zouden bellen maar dat doen ze niet etc.

Mooiste is nog dat als je aangeeft dat je niet krijgt waarvoor je betaald dat ze aangeven dat je dan zelf geld terug kunt vragen. Wat een service als je een logboek van 4 maanden problemen voor je hebt liggen!

Martin
30-07-2021

Niets geleerd van Joep

T-Mobile heeft niets geleerd van Joep en verschuilt zich achter de AVG als je een adres wil wijzigen. Eerst 10 minuten in de wacht en vervolgens een gevecht moeten aangaan om een e-mail adres te krijgen zodat onze cliënt een door ons opgestelde mail kon doorsturen naar T-Mobile met zijn toestemming om het factuur adres te wijzigen.

Onverbiddelijk werd verteld dat T-Mobile geen e-mail adres heeft om dit soort zaken door te geven.

Kortom Oost Duitse starheid gecombineerd met de AVG met als doel om GEEN service te geven en dus niets geleerd van Joep.

Martin Laimbock

C laire
28-07-2021

Slechte service

Al een half jaar problemen met met mobiel bellen. Een nieuwe telefoon van 200 euro gekocht, probleem nog steeds. Tijdens het bellen stopt het telefoongesprek, veel ruis in de gesprekken, woorden vallen weg. T-mobile medewerkers schrijven geen logs in het systeem. Disinformatie die niet kloppen worden mij verteld. Nog steeds geen oplossing, nog niet eens compensatie. Ik vind het te lang duren anders ga ik naar een andere provider, dit is echt super slecht.

Gerard
25-07-2021

Zeer tevreden

Snap al deze negatieve reviews niet. Al jaren tevreden klant van T-mobile.

Michael
21-07-2021

Zeer tevreden

Ik heb een zakelijk sim only en op de zaak een 4G thuis abonnement. Zeer tevreden over de snelheid van de service en de snelheid van het internet. Ook de prijs is netjes en zeker bij meer abonnementen op zelfde adres. (BTW verreken ik ook nog eens)

Nu ook thuis de overstap gemaakt van ziggo naar T-Mobile thuis glasvezel 1000Mbit en word volgende week aangesloten.

Ik had niet verwacht zo veel negatieve recensies te lezen maar als mijn ervaring met glasvezel overeenkomt met mijn andere ervaringen met T-Mobile zit het zeker goed!

Eschwin
20-07-2021

Uitleggen van een probleem aan T-Mobile

Het uitleggen van een probleem aan de klanten dienst van t mobile kan en krijg je ook netjes de tijd voor .

Maar het snappen en oplossen van een systeem fout gaat niet goed. Word niet opgepakt en of hoger op opgelost.

Alle telefonisten zijn uiterst aardig en attent maar dat brengt geen oplossing.

Mijn advies is voor nieuwe klanten:

Bedenk u voordat u met ze in zee gaat. Zolang er alles goed gaat en u betaald is er helemaal niks mis met t mobile thuis maar zodra er iets in het systeem fout gaat. (Berg u dan)

(zoals een tv kastje die terug is gestuurd en een ontvangstbevestiging van heb gekregen maar toch nog aanmaningen krijg om hem op te sturen.)

Lies
15-07-2021

Vreselijk slecht !

Slecht! Zowel tv als Wi-Fi op mobiel. Constant haperend beeld. Wifi op model werkt zelfs binnen meestal niet. Mb"s bijkopen stik duur. Heb geen mobiel internet want dat heb ik gewoonweg niet nodig

Graham
12-07-2021

Nooit zakelijk vast internet afsluiten!

Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.

Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.

Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.

Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!

Meer T-mobile reviews