T-mobile reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente T-mobile ervaringen

Jory
06-02-2023

In november al zakelijk internet aangevraagd, zou in 2 weken geleverd zijn. Inmiddels zit ik in februari en nu ook zonder internet want ze hebben inmiddels het KPN netwerk uitgeschakeld waar ik in de tussentijd nog gebruik van kon maken.

Ik ben een ICT zelfstandige en daarmee ook afhankelijk van mijn verbinding. Om die reden ook voor zakelijk internet gekozen.

Het beleid van T-Mobile erg tegenvallend. Inmiddels zijn er al 3 monteurs langs geweest die allen aangeven dat het probleem bij T-Mobile zelf ligt. De technische afdeling is niet in staat pro-actief situaties op te lossen en de planning schuift het probleem steeds opnieuw op naar de (externe) monteur die in deze kwestie niks kan doen.

Dit verloop toont geen professionaliteit maar een dienstverlener die onvoldoende capabel is om haar eigen diensten kwalitatief te leveren.

Enorm spijt van mijn keuze om over te stappen naar T-Mobile.

Louis
05-02-2023

Ik zat bij tele2 en toen ik las dat t-mobile tele2 had gekocht ben ik overgestapt met alles naar T-mobile, ook mijn vrouw, kinderen en familieleden laten overstappen. Na een maand of twee zie ik dat ik iiv 2, 3 abonnementen van mijn rekening werden afgeschreven. Een paar keer naar de klantenservice gebeld en hadden me belooft het op te gaan lossen. Ik vertrouw de het op en deed verder niets meer. Nog een half jaar later zag ik dat ze nog steeds 3 abonnementen werden afgeschreven dus weer gebeld, helemaal boos waardoor hun medewerker ook boos op me werd en wilde niets voor me doen. Dus een brief naar t-mobile pijnacker gestuurd en nooit een antwoord op mijn brief gekregen. Ik heb de betalingen voor die onbekende abonnement laten blokkeren en nu heb ik een brief ontvangen met sim blokkade en verplicht om alles te gaan betalen en ben aangemeld bij een of andere stichting als wanbetaler. Ik heb die brieven beantwoord en mijn verhaal voor de zoveelste keer verteld maar verwacht niets van.

Gaat je niks aan
31-01-2023

Al jaren heb ik internet, tv en mobiel via t-mobile. Maandelijks wordt er een vast bedrag automatisch afgeschreven.

In de maand januari 2023 werd er €3,48 meer afgeschreven dan normaal gesproken en dat zonder vooraankondiging, zonder overleg en zonder mijn toestemming. Het gaat mij niet om het bedrag of dat ik niet wil betalen. Het is echter zo dat ik de regie heb over mijn bankrekening en niet t-mobile.

Er zou sprake zijn van hogere kosten maar dat is in service of iets dergelijks niet te merken.

Datum van ervaring: 31 januari 2023

Je review is in

Sadek
27-01-2023

Abonnementskosten verhoogd ondanks belofte

Ik heb een simonly en thuis internet abonnement en daarom krijg ik op beide korting. Vorig jaar betaalde ik voor sim only 26 euro. Mijn abonnement zou aanstaande maart aflopen. Ik krijg een telefoon in december dat ik nu al mijn abonnement kan verlengen. "want de prijzen gaan omhoog". En dit klopt ook. Ze hebben mij beloofd dat ik het zelfde bedrag zou betalen wat ik vorig jaar betaalde. Maar voor beide abonnementen hebben ze de inflatiecorrectie toegepast. Ze zeggen ja we hebben je abonnement prijzen niet omhoog gedaan, maar enkel de inflatie doorberekend. Dit vind ik een vies trucje wat ze gedaan hebben. Nu kan ik niet meer opzeggen. Met kennis van nu zou ik zeker overstappen. Ze deden in dec alsof ik goedkoper uitkom maar het is niet zo. Ze willen jou als klant vasthouden en daarom laten jou vroegtijdig verlengen.

Ik ga volgend jaar zeker overstappen. Ik snap niet hoe die dame zomaar kon liegen tegen mij en mij oplichten

Michiel
24-01-2023

Bijna 3 weken geen internet. 5x gebeld, ongeveer 3 uur aan de telefoon gezet. Guidion zelf moeten bellen en het bedrijf wat het glasvezel in de straat regelt. Geen van de partijen geven ook maar iets van nuttige informatie, bellen niet terug en lossen niets op.

T-Mobile komt ook niet met een alternatief, alleen als je abonnee bent bij een paar obscure providers. Het enige wat ze aangeven is dat als je het gedoe ervoor over hebt, ze de dagen dat je geen internet hebt gehad niet hoeft te betalen.

Echt gewoon nooit aan beginnen!

Sjaak
20-01-2023

Nadat ik een slechte ervaring had met de klantenservice en dit had gedeeld in een review werd ik heel vriendelijk opgebeld, ze hebben mijn verhaal aangehoord, het goed uitgezocht en alles helemaal rechtgezet, wat fout was gegaan. Zie mijn eerdere review van 9 dagen geleden. Het geld dat onterecht betaald zou moeten worden, wordt binnen enkele dagen op mijn rekening terug gestort of wordt verrekend met een andere factuur. Ze hebben het heel netjes afgehandeld. Ik ben blij met T-mobile!

Dilek
18-01-2023

Grootste spijt ooit! Opgestapt vanuit Tele2 en sindsdien alleen maar ellende ik zit al 1 week zonder internet in totaal 20x gebeld 2x verzoek afgewezen om een monteur te laten langskomen. Super onbeschofte medewerkers grootste spijt ooit!

Judith
18-01-2023

AFSCHUWELIJKE klantenservice. Ik heb een defecte modem en wacht al 3,5 (!) weken op een modem. 8 telefoontjes verder, 8x ‘hij wordt vandaag opgestuurd’, 0x iets ontvangen. Nu opgezegd. Wat vreselijke tenenkrommend dit.

Leny
17-01-2023

Zeggen ze neem glasvezel van T mobile . Lekker joh wacht al 3 weken op verbinding. Er moet 1 van het netwerkbeheer een kabel in de kast steken. Volker Wessels belt u wordt er gezegd. Binnen 5 werkdagen. Nou 3 vouchers of ook wel 3 weken verder i.v.m een hotspot zodat ik haperend internet tv heb. Wat een gekloot. En als je belt ja we kunnen wel een voucher sturen.

1 grote geklungel. Dus de klacht maar neerleggen bij consumenten markt. En maar de betalingen storneren.

Misschien luisteren ze dan.😩😩😩

Jaouad
10-01-2023

Incapabale en koppige medewerkers.

Weigeren simpelweg te erkennen dat ze een fout hebben gemaakt in de facturatie waardoor er een 'betalingsachterstand' is ontstaan. Ze hebben (zonder mijn medeweten en toestemming) drie maanden lang niet afgeschreven maar met een andere factuur (die voor iets anders was bedoeld) verrekend. Nu moet ik opeens 3 maanden in 1 keer betalen en anders dreigt afsluiting. Het woord 'sorry' komt niet in hun vocabulaire voor. Incapabele en koppige medewerkers.

Ed
03-01-2023

Na installatie door een monteur (T-Mobile Thuis) enkele dagen Internet en TV gehad, toen was plotseling alles weg. Veel tijd aan de lijn gehangen met de kansloze helpdesk, die niet veel anders doet dan verwijzen naar een technische dienst die binnen 5 werkdagen gaat reageren. Niet dus, niets meer gehoord. Inmiddels al ruim een week zonder enige verbinding of actie van T-Mobile. Uiteindelijk heb ik nog net binnen de wettelijke termijn herroepen en ben ik van ze af. Terug naar KPN en dit nooit meer. Overigens waren ze plotseling wel snel in staat om te reageren: we hebben uw opzegging ontvangen. Nou, nou.

Hoop dat veel mensen deze site lezen en zo behoed kunnen worden voor de teleurstellingen van dit hopeloze bedrijf. T-Mobile: NIET DOEN!

Sevket
03-01-2023

Hoi ik zit 10 dagen zonder internet thuis,en nog steeds geen oplossing.Het is een waardeloze slechte service en ook bij klantenservice zitten zij daarvoor jan lul.Ze hebben alleen in theorie smoesjes maar praktijk kunnen zij niet uitvoeren.

Het is een schande ongelooflijke waardeloze bedrijf.İk heb er geen woorden over en wil zo snel overstappen,ik zelf ben zeer ontevreden.

Julien
28-12-2022

Door mijn werkgever verplicht overgestapt naar T-mobile. Nog nooit zo’n slecht bereik gehad thuis voor mobiel bellen en internet. Bij Vodafone en KPN dit probleem nooit gehad. Reactie van de klantenservice: “Op jouw adres kan een verminderde dekking worden ervaren. Helaas is er op korte termijn geen verbetering gepland.” Een bekend probleem dus maar ze willen het niet eens veranderen. Hun landelijke dekking is dus een wassen neus. Waardeloos bedrijf!

Anja
27-12-2022

Ik had een particulier abonnement en op aangegeven van tmobile een zakelijk abonnement genomen met het verzoek mijn mobiele nummer te behouden. Ik kreeg een bevestiging van het nummerbehoud met het foutieve nummer. Ben meteen gaan bellen na 4,5 dag ben ik nog steeds niet bereikbaar op mijn gevraagde nummer. Ik heb misschien wel 8 mensen aan de lijn gehadverschrikkelijk

Astrid
20-12-2022

Ik wilde overstappen van kpn naar t-mobile en online kon het en werd alles voor je geregeld.na €20 en na 3 maanden te verbellen was het geregeld, ik zou rond €69 terug krijgen en ook daar wordt niet aan gehouden. Mensen ga a.u.b niet naar t-mobile want het is vreselijk slecht inclusief het internet is slecht.

Lana
13-12-2022

Vanaf 2 december geen internet of televisie je krijgt maar te horen is doorgezet naar backoffice en daar hoor je in vervolg nix van ( zou binnen 5 dagen komen ) sommigen medewerkers beloven van alles wat invervolg nix van terug te vinden is dat ze daadwerkelijke hebben gedaan. Daar betaal je dan 67 euro voor want ja als je jaren klant bent krijg je ook geen mooie aanbieding

Richard
06-12-2022

Langs deze weg wil ik een klacht indien bij T-mobile omdat T-mobile nog altijd geen e-mailadres op haar site heeft vermeld, iets wat overigens wel wettelijk verplicht is.

Ik heb een meerdere contracten afgesloten bij T-mobile en bij aanmelding al geopteerd voor Klantvoordeel.

T- mobile berekent deze korting niet door en ook de databundelverhoging blijft uit.

T-mobile beroept zich hierbij op een inter computerprobleem,

Als consument heb ik hier echter niets mee te maken en T-mobile moet gewoon de overeenkomst naleven en de overeen gekomen afspraken naleven.

Derhalve wil ik T-mobile hierbij dan ook in gebreke stellen en verzoeken deze misstanden binnen de redelijke termijn van 14 dagen op te lossen en de kortingen en databundels alsnog , en met terugwerkende kracht, toe te kennen.

André
03-12-2022

Slechte service. Als je de telefoon opwaardeerd met een beltegoedbon, in mijn geval 20 euro. Krijg je opeens via een robot stem te horen dat de opwaardering is mislukt. Geld weg en klantenservice niet te bereiken. Wat is dit een slecht bedrijf zeg!

Karin
02-12-2022

Ik snap veel revieuws niet hier ik ben echt tevreden problemen met mijn nummer gehad waardoor ik gratis nieuw nummer kreeg super goed geholpen. Paar weken later mijn abbenement en die van me man mogen verlegen ook super goed afgehandeld. Super vriendelijk en ja het enige min puntje dat je wat langer moest wachten als je beld maar ja denk met het personeel te kort wat er momentheel over al is is dat over al. Maar al met al ben ik super geholpen. Alleen meneer belooften ons dat we €100 casch back samsung en oordoppen van samsung zouden krijgen dat klopte niet helemaal. Alleen geld maar oordoppen niet maar ik blijf het zeggen zijn verder goed geholpen. Bedankt voor alles.

Ton
01-12-2022

Zeer slechte klantenservice,.t bekende riedeltje. eerst via robotchat,.dan vervolgens via live chat, .onbeschofte en onkundige medewerkers met een klote service en nog slechtere dienstverlening

een unlimited simkaart gekocht,.functioneert niet of amper in België,.ze zeggen dat hij voor 1 jaar is blijkt achteraf een contract verstuurd van 2 jaar. Je kunt geen account aanmaken met een datanummer omdat die slimmeriken een bevestigingscode sturen naar een antenne die je vervolgens niet kunt uitlezen, .advies, .sim uit de antenne halen (gebouw 100km verderop) in de telefoonduwen code uitlezen en dan weer terug plaatsen,. .code via mail vertrekken gaat niet .

Ik ben er 1000% klaar mee,.er komt hier geen T-mobile meer t huis of t bedrijf in. Nog niet eens als t gratis is of sterker nog al kreeg ik er geld bij uit

Meer T-mobile reviews