Odido reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Odido ervaringen

Noël
23-04-2024

Odido komt zijn afspraken niet na en wat nog erger is: weigert na herhaald aandringen via telefoon en e-mail daarover te communiceren anders via hun automatisch systeem van telefonistes die telkens geen idee hebben waar de vraag over gaat en je niet verder helpen. In februari jl. ben ik ingegaan op het glasvezel-aanbod van Odido, met als resultaat dat je als klant een en ander telkens vergeefs (!) regelen moet via de onderaannemers van Odido. Eind april nog steeds geen concrete vorderingen. Mijn conclusie: Buitengewoon slecht bedrijf, niet mee in zee gaan! Zonde van je tijd en energie.

19-04-2024

Bent al bijna een jaar bezig met geld teruggestort te krijgen van mijn overleden vrouw ze hebben alle papieren doen er geen kloten mee ik zeg odido schaam je diep zo gaan we niet met mensen en gevoelens om

Ninotsjka
16-04-2024

Wegvallend geluid tijdens bellen

Haperende verbinding tv en internet

Niet tevreden

16-04-2024

In een woord advies: WEGWEZEN

Een bon van € 2,89 wordt makkelijk 500% duurder met hun incasso beleid. Zonder notie te hebben dat er nog een luttel bedrag open stond duur moeten betalen. Alles direct opgezegd en overgestapt naar een andere provider. T mobile 28 jaar klant geweest nog nooit een aanmaning of incasso gehad. Was een mooie tijd. Dat odidio is niet alleen een idiote naam maar ook een idioot klote bedrijf erg jammer.

Nick
15-04-2024

Zeer slecht!

In maart een nieuwe telefoon uitgezocht voor mijn abbonement, oude telefoon was nog goed dus gekeken naar een verkoop punt en deze gevonden via Odido zelf. alles gegevens ingevuld en oude telfoon netjes verpakt opgestuurd. Na 1 week melding van de status dat mijn telefoon is aangekomen "bij Foxway" sinds dien geen enkel bericht meer gehad na schrijven meerdere mails contact gezocht met Odido maar die konden niet meer dan een telefoon nummer geven naar Foxway bedrijf in duitsland.

Hiernaartoe gebeld en na wat communicatie problemen een ander email adres gekregen en heb ik hier weer een mail naar gestuurd, 2 dagen later mail terug dat het naar een ander email adress moet dus weer de mail doorgestuurd. dit is nu 1 week geleden en tot op heden 0 reactie en als je dan belt met Odido sta je in de wacht word je weg gedrukt! Schandalig bedrijf dit!

Datum van ervaring: 19 maart 2024

14-04-2024

Na minimaal 15 keer te hebben gebeld en twee monteurs over de vloer te hebben gehad, hebben we na twee maanden nog steeds geen internet. In de klantenservice werken nette mensen waarvan je het gevoel krijgt dat ze het deze keer wel eindelijk voor je gaan oplossen, maar uiteindelijk gaat er weer iets fout in de "backoffice" van Odido. Elke keer dat ik bel krijg ik weer een andere reden waarom mijn internet nog niet werkt en de verschillende medewerkers van de klantenservice spreken elkaar steeds tegen. Ik heb in mijn 25-jarige leven nog nooit zo een slechte service gehad als bij Odido. Een vreselijk slecht bedrijf. Spendeer 2 euro meer voor een fatsoenlijke service.

Ed
13-04-2024

Alle negatieve reviews over Odido (T-mobile) moeten we helaas beamen. We hebben te maken gehad met serieuze internetproblemen die zelfs na een jaar wachten niet werden verholpen. Meerdere klachten hierover hebben uiteindelijk geleid tot contact met een speciaal Escalatieteam met als naam: 'SET'. Tot onze verbazing bleken de medewerkers van SET nog onprofessioneler en oneerlijker dan de onbehulpzame medewerkers van hun zogenaamde "Klantenservice". Zo hebben ze keer op keer opzettelijk foute info verstrekt, zowel aan ons als aan hun baas met alle gevolgen van dien. Een medewerker van SET was zelfs openlijk vijandig en onbeschoft over de telefoon. Twee medewerksters van SET haalden ook nog lage trucjes uit en kwamen niet eens hun eigen toezeggingen na. Een manager hierover spreken, hielden ze tevens met man en macht tegen. Hierdoor is Odido inmiddels niet alleen ons maar ook ruim 2500 andere (potentiële) klanten kwijt! Kortom, een ongezonde, onverstandige en onbetrouwbare organisatie.

12-04-2024

Zolang je de rekeningen betaalt, en overal ja op zegt, staan ze voor je "klaar" Doordat een eSim stopte met werken uiteindelijk 19 dagen zonder telefoon gezeten. Meerdere keren beloofd een gewone simkaart op te sturen. Moet binnen 3 werkdagen geleverd zijn, maak er maar 2 weken van. Toegezegde vergoeding wordt niet waar gemaakt. Ik zal iedereen afraden met deze mensen in zee te gaan.

Alexander
09-04-2024

Ik werden niet echt geholpen op mijn vragen. Jammer dat t-mobile weg is. Daar werd je wel goed gelopen. Voor mijn mag t-mobile weer terug komen

Roman
08-04-2024

It's the worst provider that I've experienced. Don't even think about subscription for home internet with odido. In the end they provide internet from KPN provider and can do nothing without KPN technicians if something goes wrong. You just don't need this middleman. I don't understand how this company with such a bad service still on the market.

07-04-2024

Waardeloos bedrijf. Onvriendelijk personeel, service is traag, laks en onverschillig. Zomaar een gat in de muur boren zonder te vragen, extreem onvriendelijk tegen mijn moeder. Ze weten 9/10 keer geen antwoord op een vraag en weten niet wat je in huis hebt.

Als klant wil je goed geholpen worden en duidelijk advies krijgen. Dat kan Odido niet.

Genaaideklant
04-04-2024

Waaaaaatdeloze klantenservice, er is niet doorheen te komen en die chatbot zou direct gekild moeten worden , voel me na dagen pogingen echt genaaid en wou dat ik nooit overgestapt was

Claudine
02-04-2024

Wat een vreselijk bedrijf zegt!

Ik heb in september een sim only abonnement angesloten bij Odido en op de contact zal ik 28 euro betalen maar omdat ik tel2 thuis hebt ,zl ik korting kregen van 5 euro. De eerste maand kwam en jahoor 28euro afgeschreven de tweede en deerde maand ook. Ik belde voor een verklaring en toen beloofd ze om het aan te passen! Wij zijn nu 6 manden veder en nog steeds betaal ik hetzelfde bedrag! Vandaag belde ik zeiden ze dat ik had wel 5 euro korting gekregen maar vanwege inflatie in januari, moest ze 5 op rekening brengen 😳 is dit wel wettelijk toegestaan? Sluit nooit jouw abonnement bij Odido

Mirthe
01-04-2024

Helaas sinds oktober 2023 nog altijd bezig met dezelfde melding. Er gaat iets mis bij Odido betreft het sturen van een modem waardoor ik een boete krijg. Deze is afgeschreven en ik ben nog altijd (6 maanden later) bezig met mijn terugbetaling. Valse belofte worden gedaan. Kennelijk is dit een moeilijke handeling voor Odido. Meermaals gebeld, mail krijg ik geen reactie op.

Max
31-03-2024

@odidonederland verschrikkelijke ervaring met Odido Nederland. Dit is een echt oplichters bedrijf zodra het is omgezet van T-mobile. Onprofessionele klantenservice, technische problemen met netwerk, verbreken van verbinding, verstoring van gesprekken. Ze brengen kosten in rekening zonder uitleg. Nog belangrijker, als je contact met ze opneemt voor hulp, geven ze je geen details en juiste informatie. Toen ik ze belde en 1,5 maand wachtte tot mijn technische probleem was opgelost, moest ik ze elke week bellen en pushen om hun werk te doen. Het resultaat was dat er niets veranderde, het probleem met slechte dekking en gespreksonderbrekingen werd niet opgelost. Daarna heb ik gevraagd om een contract te beëindigen en compensatie te vragen. Ze compenseerden gedeeltelijk en stuurden vervolgens een rekening die ik moest betalen voor contractbeëindiging waar geen van hun klantenservice over informeerde. Toen ik om een reden vroeg, konden ze geen goede uitleg geven.

Echte oplichters!

Johanna
29-03-2024

Slechtste service ooit!

Ik ben al super lang met ze in discussie. Als je iets moet betalen dan houden ze het meerdere keren per maand af. Maar als je geld terug hoort te krijgen gebeurd het pas twee maanden later. Te idioot voor woorden!

Kim
26-03-2024

Oplichters dieven houden zich niet aan de afspraken en contact nooit meer raad het iedereen af trap niet in hun valkuil struikrovers

Sarah
25-03-2024

Afschuwelijk hoe ze met klanten omgaan.

December abonnement beëindigen i.v.m slecht internet service, alles in een pakket geretourneerd met bewijs en een qr code van Odido zelf. Ben sinds januari bezig met de klantenservice over geretourneerde pakketje wat dus volgens Odido niet aan gekomen is. Laats had ik nog een e-mail met bewijs naar hun gestuurd en net is een bedrag van €70 euro van mijn rekening afgeschreven voor niet verzonden pakket.

Ben er klaar mee dit wordt rechtsbijstand verzekering inschakelen.

Melanie
23-03-2024

Factur betaalt paar keer en bewijs gelevert

Internet uit in een keer gebelt en in en shop geweest maar ze doen helemaal niks.

4 weken geen internet en ze sturen nog rekeningen terwijl ik zolang zonder internet zit en tv.

Thuis internet is nog slechter dan mobile internet.

Het is een oplichters bende nr 1.

André
22-03-2024

Guideon monteur komt en wil weer weg gaan zonder internet aan te sluiten omdat er geen glasvezel signaal van Delta is.

Odido spreekt later een voicemail in dat ik het zelf moet opslossen.

Complete chaos en niemand helpt: Delta niet, Odido niet, Guideon niet. Van het kastje naar de muur. Ik raad iedereen af om in zee te gaan met Odido of Guideon.

Meer Odido reviews