Sinds het nieuwe t mobile tv , op 17 mei 2023, helemaal geen tv kunnen kijken. Als ik inlog krijg ik de de boodschap:
Uw klantnummer tv inlog code onjuist. Probeer het opnieuw.
Dus ik al twee weken geen tv meer kijken!
Helaas, sinds T-mobile kort geleden is overgestapt op nieuwe software is de beeldkwaliteit achteruit gehold. Steeds weer moet het kastje reconnect worden als ie even uitgestaan heeft. Soms zijn sommige zenders of alle zenders niet beschikbaar. "Probeer het opnieuw" staat er heel optimistisch in beeld, maar vaak zonder resultaat. Om gek van te worden. Via de T-mobile app zijn wel alle zenders beschikbaar, maar dat is nogal omslachtig. Wifi, wij hebben nog steeds geen 5 Ghz, zeer onstabiel. Na jaren zullen we vrees ik toch maar overstappen. Nog even zoeken welke de beste is. Wij hebben overigens glasvezel.
Altijd met veel plezier gekeken met T-mobile maar overweeg na de laatste update naar een andere provider over te stappen, de redenen zijn o.a. :
- Alle oude opgenomen programma’s zijn verdwenen
Het totaaloverzicht veel onoverzichtelijker slechter geworden
Op het totaaloverzicht blijft de laatst gekozen zender hinderlijk op de achtergrond zichtbaar
Je kunt maar een zender tegelijk opnemen ipv twee
Pauze logo blijft hinderlijk GROOT in beeld
Zenderlogo’s zijn daarentegen zeer klein links in beeld
Bij sommige programma’s moet je iedere keer het slotje eraf halen
Heel vaak opnieuw verbinding moeten maken wat voorheen niet hoefde
Het menu is er zeker niet beter op geworden
Ik ben bang dat nog meer dingen tegen gaat komen.
Met veel bombarie aangekondigd. "Bij T‑Mobile zijn we altijd bezig met het verbeteren van onze diensten. We hebben nu iets nieuws voor je: T‑Mobile TV!
Nou, verbetering is eerder een verslechtering of versobering.
Geen gelijktijdig opnemen meer mogelijk. als je de tv op pauze hebt gezet is er geen mogelijkheid meer om snel vooruit te spoelen. Was altijd heel handig bij reclames. maar misschien is T-Mobile gezwicht voor de grote reclamemakers om die functie niet meer terug te laten keren. Als je de tv op pauze zet bij bijv. een mooie natuurfilm Verschijnt er een groot roze vierkant met een witte driehoek erin zodat je niets meer zit van het op pauze gezette beeld.
Er is na de overgang naar het "Mooie verbeterde T-Mobile TV" geen teletekst ondersteuning meer. Al met al een vreselijke achteruitgang! Waardeloos!
T mobile thuis was al niet best.
Na nieuwste update nog veel slechter.
Je kunt veel zenders niet meer opnemen.
2 zenders tegelijk opnemen kan ook niet meer.
Elke keer opnieuw inloggen bij betaalde zenderpakketten.
Goed bezig, wat een rommel.
Afgelopen maand overgestapt van KPN naar T-Mobile (internet en TV), wat een ongelofelijke achteruitgang! De beeldkwaliteit van de TV is 50 jaar achteruit gegaan vergeleken met KPN, boven hebben we geen wifi bereik ondanks een wifi punt per verdieping, en het internet hapert enorm.
Tip: ga voor een andere provider dan T-mobile, tenzij je 50 jaar terug in de tijd wil.
T-Mobile verkoopt dus eigenlijk geen echt unlimited abonnement. Ze willen klanten die wel de unlimited prijs betalen, maar niet unlimited data verbruiken. Dus alleen de krenten uit de pap. Een klant die ook echt veel gebruikt wordt gewoon ontbonden.
Waardeloos
We zeiden de abbonement op omdat er heeel veel storingen en ellende mee was en nog geen 5 min hoppa alles afgesloten
Nu dus helemaal niks meer
Ipv dat ze even een weekje wachten totdat wij wat anders konden regelen ofzo
Het is jammer dat ik 1 ster moet geven maar ik raad t mobile thuis absoluut met dikke vette letters niet aan
Kun je beter via kpn glasvezel direct afsluiten
Afgelopen week overgestapt van Ziggo naar T-Mobile. Dit is natuurlijk een makkelijke migratie omdat ik geen actieve verbinding had op de glasvezel (die overigens al een paar jaar in de meterkast hangt). Heb iemand van Guidion op bezoek gehad en na 10 minuten was hij klaar. Hoewel de afwerking wat netter had gemogen (de media converter lag los op de grond in de meterkast), werkt het vanaf de eerste minuut probleemloos. Wel heb ik zelf maar even twee schroefjes in de muur gedraaid om die media converter op te hangen.
Wat een drama bij t mobile
Internet voor thuis aangevraagd
Al drie maanden bezig
Nog steeds geen internet
T mobile geeft KPN schuld maar die zeggen dat alles oké is
Kastje naar de muur verhaal
Al 360 belminuten verder en nog geen internet
Op zoek naar nieuwe provider. 🤢
Overstap gemaakt. Installatie mislukt want het werkt niet. Klantenservice geeft aan dat ik maar moet wachten, ze zijn er mee bezig. Voor zo'n grote organisatie een hele slechte manier om om te gaan met klanten.
Vanaf 17.3.2023 heb ik geen tuis Wifi
vanaf 17.3.2023 heb ik geen tuis Wifi. dat is kost van mij per dag 200 euro ik heb 10 keer gebeld niemand heeft een goede antwoord. telefonist operator heel slecht spreken geen helpen. ik ga met hun stopen.
Nadat glasvezel was aangelegd, er iemand kwam om de vezel door te trekken en later er iemand kwam om een kastje op te hangen, ging het mis. Er zou een 3e persoon komen om de installatie te voltooien, maar deze is nooit op komen dagen. Ondertussen werden we afgesloten van tv en internet. Elke dag heb ik meerdere keren gebeld. Klantenservice liet weten dat er een link gestuurd zou worden, zodat we een afspraak konden maken met een monteur. Nu drie dagen later is de link er nog altijd niet. Vandaag liet klantenservice van T-mobile weten dat in het systeem alles nog op ‘gepland’ staat en dat de eerste monteurs hun werkzaamheden niet afgemeld hebben. Zou men nu gaan aanpassen. Hopelijk krijgen we vandaag een sms met een link… garanderen kan men het niet….
Wat te doen? Ik ben voor mijn werk afhankelijk van internet…
T-Mobile: kom je belofte na!
Rond juni 2022 twee maanden zonder internet gezeten. 5x iemand van Guidion langs geweest die zei dat hij het had opgelost aangezien T-Mobile niemand van KPN volgens hun procedure mocht langssturen. Maar het kastje van KPN was stuk. Uiteindelijk kwam de 6e keer iemand van KPN langs, binnen 5 minuten probleem gefixt. Aansluiting glasvezelkabel moest opnieuw gelast worden aangezien de verbinding stuk was. Nu sinds zondag 12 maart 2023 weer hetzelfde probleem. Ik krijg twee medewerkers aan de telefoon die mij beloven om iemand van KPN langs te sturen. Maar KPN neemt geen contact op, ik vandaag weer bellen en is het overruled door de technische dienst van T-Mobile omdat er per se iemand van Guidion eerst moet langskomen volgens hun procedure. Dus nu ga ik straks weer naar huis om te wachten op een 'timmerman' die een lekkende kraan moet gaan repareren. Om vervolgens te horen dat het is opgelost en dat nog een keer of 4 doorgaat voordat ik iemand van KPN mag ontvangen. Het wordt weer feest.
Afspraken worden niet nagekomen, er wordt niet gecommuniceerd.
m.a.w. glasvezel wordt een jaar later geleverd dan toegezegd.
er wordt niet gereageerd op vragen per email hierover.
overstapservice wordt niet aangeboden terwijl dit wel verkocht is.
op opzegging wegens nalatigheid wordt niet op gereageerd en de klantenservice is slecht bereikbaar.
Klantenservice is niet professioneel en verbreekt ongevraagd de verbinding.
Ik heb twee uur meer gebeld met familieleden in NL dan normaal. Ik krijg daar €70 boete voor.
Op 24 feb 2023 een iwatch ultra gekocht met multisim, op contract basis, in de T mobile winkel van Hoogezand. Hoewel goed doorgegeven werd de iwatch aangekocht op het 06 nummer van mijn vrouw. De medewerker vertelde ons dat de multisim eenvoudig te switchen was van het ene naar het andere toestel. Dit bleek dus niet waar en moest het contract ontbonden worden om de multisim van het toestel van mijn vrouw afgekoppeld te krijgen. Dit hield tevens ook in dat de iwatch retour moest. Verzendkosten voor eigen rekening terwijl de fout bij T Mobile lag. Ik wacht af wat er nog meer volgt. Ik ben zeer teleurgesteld in T Mobile en durf het niet meer aan nog wat bij T Mobile te bestellen.
Na het verplicht overstappen op
tele2/ t-mobile glasvezel,waarbij gezegd werd dat er voor mij als abonnee niets zou veranderen, blijkt nu dat ik mijn email adres kwijt ga raken, als ik niet een tele2 email abonnement neem.
Ook op de site van tele2/ t-mobile staat duidelijk dat er niets zou veranderen na de fusie.
Vertrouw beslist niet op wat ze schrijven of beloven.
Mijn advies. kies een andere provider als je service en/of een goede aansluiting wil hebben.
Wil frustratie en irritatie. ja, kies dan T-Mobile.
Helaas kan ik geen negatief cijfer geven want een 1 is echt te veel
Chavero heeft mij echt top geholpen en nam de tijd voor mij. Kon goed levelen in de communicatie en weet wat de hedendaagse klant wilt. Dankzij hem bij Tele2 verlengd met 2 jaar en weer bij T-mobile thuis.
Dit soort medewerkers maken het verschil, chapeau!