Unive reviews

5
Deze pagina is samengesteld na analyse van 812 recente reviews uit 5 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
7 jaar geleden

Ik ben recent opgenomen geweest in het ziekenhuis en na ontslag moest ik medicijnen ophalen bij de ziekenhuis apotheek. Deze medicijnen waren mij voorgeschreven door de neuroloog en ZEER belangrijkrijk voor mijn gezondheid. 2 weken later krijg ik een factuur van Univé voor deze medicijnen. Ik moet de medicijnen zelf betalen. Een behoorlijk bedrag! Een netten klacht brief gestuurd waarin ik de situatie uitleg. Geen response. Schandalig. Wat een **** bedrijf. Volgend jaar gaan m’n vrouw en ik direct naar een andere verzekeraar.

✓ Unive Hallo Rob, wat een vervelende situatie. Ik heb jouw klacht doorgestuurd naar mijn collega's van de desbetreffende afdeling. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Ik wil je verzoeken dit af te wachten. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Begin april een dubbele factuur ontvangen vallende onder eigen risico, een betrof een farmacie factuur en de ander een factuur van een ziekenhuis uit Breda, waar mijn vrouw zou zijn geholpen. Deze behandeling heeft nooit plaatsgevonden en de factuur was ook onterecht. Ik heb het ziekenhuis gebeld en deze gaven de fout toe en Unive kan een credit-nota verwachten. Dit heb ik ook doorgegeven aan de afdeling administratie van Unive, die adviseerden mij om het bedrag toch maar te betalen, maar dat heb ik niet gedaan en heb het verschuldigde bedrag gestorneerd. Ik moet alvast maar gaan betalen voor iets wat nooit heeft plaatsgevonden en als ik geluk heb, krijg ik het geld terug. Ik heb nog niet een medewerker (ster) aan de telefoon gehad die mij vertelde van, maak u geen zorgen, wij gaan dit voor u uitzoeken. Ook Unive denkt eerst wij en de klant zoekt het maar uit, schandalig! En tot mijn verbazing stond er weer een bericht in mijn postvak, dat ik binnen 14 dagen de factuur moet gaan betalen, desnoods met een betalingsregeling, alsof ik dat bedrag niet kan betalen! Eind van dit jaar maar snel een andere verzekering zoeken. Unive, een maatschappij van oenen en graaiers

✓ Unive Hallo Dirk, inmiddels is jouw klant opgepakt door mijn collega's van de desbetreffende afdeling. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Ik wil je verzoeken dit af te wachten. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

In de januaristorm is de schutting met de buurman omgewaaid! De buurman kreeg van zijn verzekering (OHRA) een bedrag van 574,50 uitgekeerd. Hierbij is het Eigen risico van 225 gehalveerd door OHRA omdat de schutting als 1 object wordt gezien (en terecht niet alleen het gedeelte van de buurman is omgewaaid en welk deel is dan van hem). Dus OHRA (en ook Unive) hoeft maar de helft van het object (de schutting) te vergoeden en halveert dan ook het Eigen risico van 225 naar 112,50 euro! Antwoord van OHRA aan de buurman; Hoeveel eigen risico heeft u? U heeft bij stormschade eigenlijk een Eigen risico van 225 euro. Omdat u uw schutting deelt met de buren halveren we niet alleen de herstelkosten, maar ook het Eigen risico. U betaalt dus maar 112,50 euro Van Unive kreeg ik het volgende bericht; Ik heb 410,36 aan u overgemaakt. Op dit bedrag is het Eigen risico van 250 euro ingehouden Onterecht wordt hier het Eigen risico van 250 euro toegepast ( voor een uitleg zie hierboven en de reactie van OHRA) (Alle gegevens van OHRA waren aan Unive bekend) Bij Unive is hierover een klacht ingediend maar ze willen er niets aan doen en wensen mij een prettige dag toe (hoe vriendelijk kun je zijn!) Dit alles getuigd van weinig coulantie en klantvriendelijkheid bij Unive. Met name tegen een klant die al een jaar of 10 zijn premies betaald en nu voor het eerst een ' kleinigheid ' claimt. Moet er niet aan denken als er echt iets gebeurd! Doel van Unive is blijkbaar zo weinig mogelijk uit te keren ook al gaat dit ten koste van de ' eerlijkheid ' tegenover de klant!

✓ Unive Hallo Charles, vervelend dat deze situatie is ontstaan. Ik heb begrepen dat je je klacht ook via andere kanalen hebt gemeld en dat daar inhoudelijk op is gereageerd. Het standpunt van de schadeafdeling blijft dat we het volledige eigen risico in rekening brengen. Het spijt me je niet anders te kunnen berichten. Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Reeds langer dan 20 jaar klant bij Unive. Nu na een scheiding wil Unive de schadevrije jaren niet in roy-data zetten. Ondank getekend verzoek. Ben je zo lang klant en nog steeds en ze laten je zo in de kou staan. Unive weg ermee!

✓ Unive Ik heb je een privé bericht gestuurd via deze website. Hier kun je op reageren. Lukt het niet, laat het dan even weten!
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Brillen glas gesneuveld. verzekering gebeld, schade opgenomen, binnen anderhalve dag geregeld. bedrag volledig vergoed!

✓ Unive Hoi Evert, bedankt voor je tijd om een bericht achter te laten. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat de schade zo snel is afgerond! Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Door de storm in februari is een stuk zijgevel (planken) van mijn woning beschadig . 4 dakpannen stuk gegaan en van mijn schuur dakbedekking los gekomen. schade gemeld bij unive. offerte zijgevel laten maken door een bedrijf en deze hebben ook de dakpannen vervangen. van alle schadefoto en factuur en offerte gestuurd naar unive . nu na 2 maanden later bericht ontvangen dat dit gebeurd is door slecht onderhoud en ze gaan geen schade uitkeren. ook zeggen ze dat ik fraude heb gepleegd omdat ik een offerte indiende bij unive en de bedrag te hoog was. nooit meer unive.

✓ Unive Hallo Arie, jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Zou je je postcode + huisnummer en geboortedatum in een privébericht willen sturen? Dan zoek ik graag voor je uit of ik nog iets voor je kan betekenen. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Helaas kan ik enkel de slechte reviews beamen. In de 5 jaar dat ik verzekerd ben, heb ik (ook helaas) enkele keren gebruik gemaakt van de verzekering. Keer op keer werd er zo min mogelijk aandacht besteedt aan de casus, vonden er meerdere wijzigingen van dossierbehandelaars plaats of overdracht naar een derde partij (USG). In dat laatste geval kreeg ik zowel berichtverkeer van Unive als USG. Daarnaast worden afspraken consequent niet nagekomen. Advies: Snel opzeggen! Dat ga ik nu eindelijk ook doen.

✓ Unive Hoi Jeroen, vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze dienstverlening en de afhandeling van jouw schade. Zou je je postcode + huisnummer en geboortedatum in een privébericht willen sturen? Dan zoek ik graag voor je uit of ik nog iets voor je kan betekenen. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Geschil met UWV, dankzij uiterst betrokken medewerkers bij USG legal is geschil gewonnen. Ik ben naar alle tevredenheid geholpen,en heb een voor mij positieve uitkomst gekregen

✓ Unive Hallo Willem, wat fijn om te lezen dat je onze dienstverlening zo prettig hebt ervaren en het geschil voor jou een positieve uitkomst heeft gehad! Bedankt voor je tijd om een bericht achter te laten. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Let op: Unive keert niet uit bij annulering wegens ziekte! Verklaring van de huisarts is niet voldoende, de eigen medisch adviseur beoordeelt zelf na 4 maanden, als je al weer beter bent, dat je ondanks je ziekte wel had kunnen reizen.

✓ Unive Hoi Klazien, dat is jammer om te lezen. Mijn collega vroeg er vooral om zodat ze kon kijken wat er precies is gebeurd en of ze nog wat voor je kon betekenen. Uit je bericht maak ik op dat er geen positief resultaat uit het indienen van je klacht is gekomen helaas. In dat geval wordt het voor mij ook lastig om nog met een oplossing te komen. Het spijt me je niet beter te kunnen berichten. Groet, Matijs
5 jaar geleden
7 jaar geleden

Na een kleine schade waar ik alleen een lamp stuk had en de tegenpartij een kleine deuk werd mijn premie verhoogd van 55 euro naar 112. Absurd! De volgende keer denk ik wel een keer na voordat ik het ''op de juiste manier'' ga afhandelen.

✓ Unive Hoi Janine, ik zie nu dat jouw klantnummer al vermeld staat. Door de schade ben je gedaald in de bonus-malusladder. Hierdoor betaal je meer premie. Op dit moment is de hoogte van de schade van de andere partij nog niet bekend. Zodra dit bekend is berekenen wij of het voor jou alsnog voordeliger is om de schade zelf te betalen, in vergelijking tot jouw premieverhoging. Je kunt er dan voor kiezen om de schade alsnog zelf te dragen (dit kan tot een jaar na de schade gemeld worden). De te veel betaalde premie wordt dan teruggestort. Onze tip is om voor nu even het schadebedrag van de andere partij af te wachten, voordat je besluit om de schade wel/niet zelf te gaan dragen. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

E-mails gestuurd over stormschade, ruim twee weken geen antwoord ontvangen. Absoluut slechte service, ik raad unive af.

✓ Unive Hallo, jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de afhandeling van jouw stormschade. Zou je je postcode + huisnummer en geboortedatum in een privébericht willen sturen? Dan zoek ik graag voor je uit of ik nog iets voor je kan betekenen. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Ze laten je 8 maanden in onzekerheid, bellen niet terug, komen geen afspraken na en sturen je van het kastje naar de muur! Asociaal gewoonweg, adviseur die destijds kwam beweerde dat wij voor alles verzekerd waren en nu blijkt dat wij voor een heleboel dingen helemaal niet verzekerd zijn, schandalig gewoonweg.

✓ Unive Hoi Petra, jammer dat je onze dienstverlening niet als prettig hebt ervaren. Zou je je postcode + huisnummer en geboortedatum in een privébericht willen sturen? Dan zal ik voor je uitzoeken of ik nog iets voor je kan betekenen. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Als er iets mis gaat door een fout van Univé, dan mag je het allemaal zelf uitzoeken!

✓ Unive Hoi, vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Zou je je postcode + huisnummer en geboortedatum in een privébericht willen sturen? Dan zal ik voor je uitzoeken of ik nog iets voor je kan betekenen. Groet, Sabine
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Ik schrok van alle negatieve verhalen over Unive. Zelf heb ik op vakantie een nare ervaring gehad waardoor ik medische kosten moest maken en als gevolg hiervan een aantal dagen in een hotel moest herstellen. Unive heeft mij verzocht om de medische kosten eerst bij de zorgverzekeraar in te dienen maar heeft in de tussentijd al een groot deel van de overige kosten vergoed. Ik vind het erg fijn dat zij op dit soort momenten goede hulp bieden en hierbij snel en duidelijk communiceren (ook via whatsapp).

7 jaar geleden

In 2011 letselschade opgelopen door een verzekerde van unive, nu februari 2018! is dit nog steeds niet afgehandeld! - volledig arbeidsongeschikt geraakt door ongeval - gezondheid is weg ( had een redelijke gezondheid ) - eigen huis verloren - persoonlijk failliet gegaan Unive? weg er mee!

7 jaar geleden

Kijk goed uit bij Unive. Als je een poosje geen auto hebt maar in de tussentijd bijvoorbeeld een brommer of scooter dan zetten ze je schadevrije auto jaren zonder overleg op je brommer of scooter. Je bent ze dus voor de auto kwijt.

✓ Unive Hoi Marian, vervelend dat je ontevreden bent over de gang van zaken. Ik begrijp dat je graag eerst contact met ons had gehad voordat de schadevrije jaren waren overgezet. Zou je je postcode en huisnummer in een privébericht willen sturen, dan kijk ik graag voor je of we hier nog iets aan kunnen veranderen. Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Ik had een allrisk woonverzekering bij Univé en ging naar een adviseur om deze, i.v.m. andere bewoner in mijn huis, deze vertelde omdat ik een groot gedeelte van mijn inboedel mee zou nemen deze verlaagt kon worden maar omdat een "vreemde" in mijn huis de premie een stuk hoger maakte omdat deze persoon misschien niet zo voorzichtig om zou gaan met mij achtergebleven spullen. Na terugkomst, 1 jaar later, was er inderdaad wat schade en deze werd niet vergoed omdat de all risk van de verzekering afgehaald wordt als je het huis niet zelf beowoond. Dit is ons nooit verteld maar volgens de adviseur zegt hij dit er altijd bij. Als mij dit verteld zou worden zou ik nooit met deze schade bijnUnive aangeklopt hebben. Zeer jammer dat door een slechte voorlichting nu niet schadeloos gesteld wordt. Ik zeg denk heel goed na voor je een wijziging gaat melden en laat ALLE wijzigingen op papier zetten

✓ Unive Hoi Dick, vervelend dat je nog niks hebt gehoord. Dit kan te maken hebben met de feestdagen die we tussentijds hebben gehad. Er zal contact met je worden opgenomen om je recensie te bespreken en om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Ik zal in de gaten houden en zorg dragen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd. Mocht je vrijdagmiddag nog niet zijn gebeld, ga ik er opnieuw voor je achteraan. Voor nu een fijne dag toegewenst! Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Mijn dochter van 10 jaar moest naar de podoloog,kosten 185€die ik voldaan heb aangezien unive zegt dat ze niet aanvullend verzekerd was.Ongeveer 8x een medewerker gesproken om uit te leggen dat kinderen onder de 18 meeverzekerd zijn met hun ouders en ik aanvullend verzekerd ben!Nu meer dan 2 mnd bezig om nog steeds mijn geld terug te krijgen,brief zoek etc allemaal smoesjes en niemand snapt er iets van,maar ze proberen het niet op te lossen,terugbel afspraken komen ze niet na.Langs kantoor geweest,van het kasje naar de muur dus.In Januari ga ik mezelf eens te raden of ik wel bij unive blijf.het begint een rommeltje te worden bij unive.Niemand is gerechtigd om stappen te ondernemen en je krijgt steeds een ander verhaal.

7 jaar geleden

Ik hen onlangs een autoverzekering afgesloten bij unive. Hierbij is foute informatie aan mij doorgegeven waardoor ik recent een flinke naverrekening ontving. Klacht ingediend hierover. Reactie van Unive dat ik deze moet betalen anders wordt de verzekering stop gezet. Compensatie gevraagd, reactie unive is dat zij geen filantropische instelling zijn en als het mij niet aanstaat dat ik dan maar moet weggaan als klant. Lijkt helemaal nergens op, onbeschofte respectloze reactie.

✓ Unive Hoi Mark, dat klinkt inderdaad als een vervelende ervaring. Zou je mij je postcode + huisnummer en geboortedatum willen sturen in een privébericht? Dan kijk ik even met je mee wat er is gebeurd en wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt! Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Door een steentje is er een barst in de voorruit van mijn auto gekomen. Daar ben ik voor verzekerd bij unive. Alleen ik moest naar de kwik fit om een ruit te vervangen. Ik ga altijd naar mijn vw dealer dus altijd originele onderdelen. En dan naar z'n . Bedrijf om aan mijn auto te laten sleutelen? dacht het niet!. Dan maar zelf de kosten opdragen van 600,- Ik heb zelf een voorstel gedaan dat ik 200 euro meebetaal aan de reparatie. Maar de klantenservice is heel stug hier in. Toen ik vertelde dat in naar een andere verzekeringmaatschappij ga kijken. Was het geen probleem u kunt zo bij ons opzeggen. Met andere woorden, na een aantal jaren klant zonder iets te claimen hebben we je graag niet meer als klant. Dus advies zoek een andere, maar geen unive!

✓ Unive Hallo Sander, jammer dat je deze ervaring hebt met ons. Ik heb inderdaad gelezen dat er contact is geweest over de schade. We zullen contact opnemen met de schadeafdeling om te kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Je hoort deze week van ons. Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Onlangs bezocht ik het unive kantoor in barendracht met een klacht over mijn schadevrije jaren. Ik kreeg een heel uitgebreid antwoord en mevrouw ging zelfs voor mij bellen naar mijn oude verzekering om te achterhalen waar het mis is gegaan. TOPSERVICE!

✓ Unive Hallo Rachid, bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je op een goede manier bent geholpen. Je weet ons te vinden, mocht je een vraag hebben of ons nodig zijn ;) Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Door een fout van unive en mijzelf laat unive een trouwe klant voor alle kosten opdraaien. Door niet volledige informatie als klant verzekering afgesloten die duurder is dan wanneer zij mij beter hadden geïnformeerd. Ze erkennen niet dat zij fout zitten en leggen alles bij de klant neer. Geen unive meer voor mij. Jammer dat zo'n groot bedrijf zo met hun klanten omgaat.

✓ Unive Hallo Maria en Marius, jammer om te lezen dat jullie ontevreden zijn over de gang van zaken. Maria, ik heb begrepen dat er een er meerdere keren contact met je is opgenomen over het verzekeren van de bromfiets. We verschillen van mening over de afspraken die er zijn gemaakt. Met de informatie die wij destijds hadden, hebben we je geadviseerd. Helaas kan ik je daarin niet tegemoet komen.

Marius, in jouw geval weet ik niet precies wat er is gebeurd, maar je achtergrond heeft er in ieder geval niks mee te maken. Zou je je gegevens willen sturen in een privébericht en dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Alvast bedankt! Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Ongeluk gehad in Duitsland, man reed vol achteruit in mijn nieuwe auto. Camerabeelden zijn 2 weken door het tanks!ation beschikbaar gesteld. 2 getuigen tegen de man die het ongeluk veroorzaakte. Unive doet werkelijk niks, gaven aan dat we mooi zelf de schade mogen betalen ook al is het niet onze schuld. Werd ook nog eens zeer onprofessioneel en respectloos behandeld aan de telefoon! "Want als klant moet je je mond houden en leren luisteren" werd er letterlijk gezegd! Ongelofelijk, nog nooit zo'n bedrijf meegemaakt! AANRADER: WORD GEEN KLANT!

✓ Unive Goedemorgen Kelly, bedankt voor je tijd om een reactie achter te laten. Zo te lezen ben je ontevreden over de schadebehandeling. Vervelend om te horen! Graag zoek ik voor je uit wat er is gebeurd en of ik nog iets voor je kan doen. Wil je in een privébericht je postcode + huisnummer en geboortedatum sturen? Groet, Ties
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Geen aandacht voor klanten en bij callamiteiten niet thuisgeven . Druk met innen van premies anders niks Oh ja geld verkwisten aan sponsoring.

✓ Unive Goedemorgen, ik zie dat je ondertussen geen verzekeringen meer bij ons hebt lopen. Ik vind het jammer dat het zo is gelopen, maar heb begrip voor het feit dat je bent overgestapt. Mocht ik nu of in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, help ik je graag verder. Fijne dag! Groet, Ties
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Jarenlang klant, consumentenzaak gemeld, zaak aangenomen, zaak na 1,5 jaar totaal niets opgeschoten. Houden opeens alles af. Onbegrijpelijk. Toon van het gesprek zeer vervelend, zelfs beledigend. Zijn in de behandeling van de zaak niet kundig, niet accuraat, niet klantvriendelijk, houden zich niet aan afgesproken contactmoment, en ga zo maar door. Mensen, wees gewaarschuwd. Unive Rechtsbijstandsverzekering kost geld, en je plukt er GEEN vruchten van! Unive levert je geen fatsoenlijke rechtshulp!

✓ Unive Goedemiddag, van mijn collega heb ik begrepen dat er inmiddels contact met je is opgenomen om één en ander te bespreken. Hopelijk is je klacht daarmee opgelost, ook al heb ik begrepen dat de verzekeringen zijn opgezegd. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons weten. Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Hoe voorkom je een beslissing die je schade berokkent en niet meer teruggedraaid wordt? Niet bij SUR dus

✓ Unive Hallo mevrouw Keijzer, inmiddels heb ik contact gehad met mijn collega van de SUR. Ik heb begrepen dat uw zaak nog in behandeling is en dat er via de mail contact is geweest. Mijn collega zal u via de mail nog een reactie toesturen. Hopelijk kunnen we de zaak op die manier naar uw tevredenheid oplossen. Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Ongeluk met scooter gehad,scooter beschadigd,jas beschadigd en bril helemaal kapot.Die beste man van unive vroeg of ik nog meer kleding kapot had waarop ik zei dat er al een scheur in mijn broekzat en daarom niet wou declareren.Ik had meer belang bij het vergoeden van mijn bril(750€).Die was ondanks inboedel en aansprakelijkheidverzekering die we ook bij unive hebben niet verzekerd.Ik moest die broek maar als schade opgeven zodat ik dat geld bij mijn brilkosten kon leggen.Kortom de verzekering zegt in mijn ogen zelf tegen de klant om de boel te gaan beduvelen om aan meer geld te komen.Wacht na 12 dagen nog steeds op bericht dat ik de scooter kan laten maken,heb nog een mail gestuurd maar het kan 10 dagen duren voordat je bericht terug krijgt

✓ Unive Hallo Tineke, goed dat je dit aangeeft en wat vervelend dat de schadebehandeling op deze manier verloopt. Ik hoop dat je geen verwondingen hebt overgehouden aan het ongeluk.

Graag zoek ik voor je uit wat er precies is gebeurd in dit schadedossier en of we je op een snell(er)e manier kunnen helpen. Daarnaast is het nooit de bedoeling om de boel te beduvelen, dus dit wil ik ook graag even nakijken. Zou je in een privébericht je postcode + huisnummer en geboortedatum willen sturen? Dan zal ik voor je uitzoeken wat ik op korte termijn voor je kan doen. Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Nooit gebruik hoeven te maken van een Unive verzekering, totdat ik moest verhuizen en de autoverzekering moest opzeggen + royementsverklaring ontvangen. Dan zie je hoe Unive het voor elkaar heeft. Belachelijk lange wachttijden (lees: half uur tot drie kwartier voordat je er doorheen komt), ongeïnteresseerde medewerkers die halfgare voorlichting geven en afspraken die niet doorgevoerd blijken te zijn, zorgen er uiteindelijk voor dat je in mijn geval meerdere weken onverzekerd rond moet rijden. De Whatsapp dienst lijkt wel redelijk snel en betrouwbaar te zijn, misschien moeten ze de overige communicatiemiddelen maar gewoon platleggen, dan gaan ze daar ook niet nat op.

✓ Unive Vervelend dat het zo lang heeft geduurd. Ik kan even voor je controleren of de verklaring goed is verzonden. Zou je je postcode + huisnummer willen sturen in een privébericht? Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Verkeerde voorlichting, de een zegt de ander zegt dat, je kunt er geen touw aan vast knopen. Unive is een weg ingeslagen waar alleen unive de vruchten van plukt. We zullen het voor u uitzoeken en je hoort er niks meer van terug, erg proffesioneel. Na 30 alle verzekeringen stopgezet.

✓ Unive Hallo Erik, jammer dat het zo is gelopen, maar ik heb begrip voor het feit dat je bent overgestapt. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, help ik je graag verder. Fijne dag nog toegewenst! Groet, Matijs
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Iemand reed achteruit tegen onze auto aan, 400 euro schad. Tegenpartij wou snel de papieren ingevuld hebben deze is ook bij Univé verzekerd. Wij hebben vergeten te vermelden dat onze auto stil stond. Helaas zegt Univé nu jullie hebben allebei schuld, dus kost me dit eigen risico en no claiim. Dit terwijl er iemand anders achteruit tegen onze auto aanrijdt. Je kunt het uitleggen maar Univé geeft niet thuis en zegt je hebt het schade formulier ondertekend en daar is de kous mee af. Ik heb 4 verzekeringen lopen bij Univé maar die ga ik allemaal opzeggen en dat na 30 jaar klant te zijn geweest.

✓ Unive Hallo Eha, bedankt voor je tijd om een ervaring achter te laten. Vervelend om te lezen dat het om een ontevreden ervaring gaat. Graag zoek ik dit verder voor je uit, om te kijken of ik nog iets voor je kan doen. Zou je ons in een privébericht je postcode + huisnummer en geboortedatum willen sturen. Dan zal ik contact opnemen met onze schadeafdeling om je verhaal te bespreken. Alvast bedankt en voor nu een fijne dag toegewenst!
7 jaar geleden
Meer Unive reviews