VGZ reviews

3
Deze pagina is samengesteld na analyse van 279 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
9 jaar geleden

Heb in jaren nog nooit een probleem gehad het is een fijne maatschappij en altijd vriendelijk

9 jaar geleden

goede service en regelingen voor betalingen

9 jaar geleden

nu al jaren via united consumers bij VGZ. nog nooit problemen mee gehad. ik vind het een goede zorgverzekering.

9 jaar geleden

na contact met vgz zet kon ik heel snel terecht bij livit voor mijn polsbrace en die werd ook nog vergoed. dit was goede en snelle service bedankt

9 jaar geleden

War ik ontzettend erg vind is dat een bezoek aan de pedicureniet wordt vergoed door VGZ, Ik loop nu al jaren met een pijnlijke likdoorn, en heb eenvoedigweg niet het geld om zelf de pedicure te betelen. Waarvoot betaal ik eigenlijk elke maadnd 110 euro?

9 jaar geleden

De digitalisering is al zover doorgevoerd dat je geen informatie meer per post kan ontvangen. Je overzichten/declaratiesinformatie gaat (bijna) alleen nog maar digitaal via het onveilige Digid (bij problemen hiermee is uiteindelijk niemand verantwoordelijk). Er wordt standaard van uit gegaan dat je alles digitaal wil en wil inloggen op je "eigen" account. En inloggen via Digid kan tegenwoordig alleen maar als je ook een mobiel hebt. Als je dit niet hebt kun je geen gebruik maken van je account. De oplossing volgens VGZ is om de sms's op een mobiel van iemand anders te ontvangen en dat die persoon dan deze code aan jou doorgeeft. Allemaal niet erg klantvriendelijk. Helaas is dit bij (bijna) alle zorgverzekeraars zo. Andere mogelijkheden zijn er niet. Alles nog gewoon via de normale post op papier krijgen is (bijna)niet meer mogelijk.

9 jaar geleden

ik wordt netjes behandeld als ik ergens een vraag over heb en als de persoon die ik aan te telefoon heb die het niet weet, gaan ze het uitzoeken wie wel een goed antwoord kan geven.