DSW reviews

7.1
26-02-2024

Slecht tot helemaal niet telefonisch te bereiken, onpersoonlijk, kil.

Nico
22-12-2023

Slechtste zorgverzekering van Nederland, heb veel extra zorgkosten omdat ze mijn zorg niet vergoede

Leonie
07-06-2023

Wat is DSW uitgekleed zeg. Je betaald een hoop en krijgt weinig terug. Brilvergoeding was al niet veel en is veranderd dat je pas vanaf -6 of + 6 een vergoeding krijgt.

Ed
15-01-2023

DSW is de kampioen in onduidelijk de vergoedingen inzichtelijk maken, ik ben hier klant geweest en over gestapt naar een andere zorgverzekeraar, een wereld van verschil. Reden van overstappen is de onduidelijkheid van de vergoedingen, en vooral communicatie, dat woord begrijpen ze in Schiedam niet, schrijven bedragen af waar je gewoon volgens hun voor verzekerd bent, ze draaien het echter zo dat dit dan weer niet zo is, ze proberen een van de voordeligste te zijn met de verzekeringen, echter laat u niet misleiden. Wat ook een reden van overstappen was, dat niet alle tandartsen, en specialisten met DSW willen werken, ook te veel slechte ervaringen waarschijnlijk, in dat geval moet je dus zelf de tandarts of rekening specialist voorschieten en gaan indienen bij DSW. sterkte, op e-mails geen reactie, telefonisch onbereikbaar, maar wel 1e minuut van de nieuwe maand gelijk de premie innen. walgelijk bedrijf!

Daan
21-12-2022

Waar moet ik beginnen?

-Onduidelijke omschrijvingen om redenen om niets te vergoeden

-Geen reacties op vragen of opmerkingen

-Slecht bereikbaar, totdat je een bedrag retour laat storten dat niet klopt, direct een brief en dreigen met incassobureaus en extra kosten

-Worden continu fouten gemaakt, bedragen worden automatisch afgeschreven, voordat er een uitleg in het portaal staat

Kortom bedenk u 2 x voordat u in zee gaat met deze rampzalige ziektekosten maatschappij!

18-11-2021

Mijn cardioloog , mijn fysiotherapeut , mijn buren en mijn broer adviseerden mij een jaar geleden over te stappen naar DSW vanwege de goede ervaringen

Na 30(!) jaar bij MENZIS verzekerd te zijn geweest ben ik eindelijk eind vorig jaar overgestapt naar DSW dus ik kan nu ook uit ervaring spreken .

DSW is een top zorgverzekeraar: ALLE medewerkers zijn vriendelijk en betrokken , de afhandeling van declaraties en/ of (klachten over SOS bij een ziekenhuis opname in het buitenland) zijn aangenaam en efficiënt verlopen .

Ook het digitale programma van DSW is zeer gebruiksvriendelijk , ook voor wat oudere verzekerden die minder handig zijn met de computer.

Ik heb zojuist ook mijn oudste broer kunnen overhalen over te stappen naar DSW!

DSW is een voorbeeld hoe ook andere zorgverzekeraars zouden moeten werken!

Laura
29-09-2021

Ondanks aanvullende tandarts verzekering, is DSW mijn eerste verzekering die nauwelijks iets vergoed!

Mondhygiënist wordt enkel alleen 2x pjr 5min.kijken, vergoed!

Als de mondhygiëniste of tandarts werkzaamheden uitvoert, zijn alle kosten voor jou.

DSW heeft vorig jaar pas einde december 2020, deze constructie bekend gemaakt.

Nadat iedereen al was over gestapt.

Ook andere behandelingen buiten je basis pakket, waar je wel extra verzekering voor afsluit bij DSW, worden niet of nauwelijks vergoed!

Ricardo
07-09-2021

Super zorgverzekering

Vergoedt alles volgens de voorwaarden,

die soms wel moeilijk zijn maar dat is overal.

Service is super!

Bianca
11-02-2021

Let op! Als je kinderen de polis meenemen nadat ze 18 jaar zijn

Zolang ik mij herinner, hebben wij onze verzekering bij DSW AV top. Wij hebben in het verleden onze kinderen bij orthodontie gehad en toen heeft DSW netjes 75% van de gehele behandeling betaald. Nu dik 12 jaar later woont mijn kind op zichzelf en is de 18 gepasseerd, moet opnieuw een beugel, komt dus niet meer in aanmerking voor vergoeding, omdat de ouders dat 12 jaar geleden hebben gehad. Te belachelijk voor woorden. Kind woont net op zichzelf, heeft geen fortuin op de bank, moet van mij aanvullend (je weet maar nooit) verzekerd zijn en dan zeggen ze. maar je ouders hebben het al gehad, dus je komt niet in aanmerking voor een vergoeding. Dit vind ik absoluut niet netjes van DSW, zeker met het oog op de jongeren, die ook niet weten waar ze even een hoop centen vandaan moeten halen.

Je kan je kind beter over laten stappen naar een andere verzekeraar, dan hebben ze tenminste weer meer rechten.

23-12-2020

Razend snelle declaratie betaling.

Vanmiddag om +/- 14.00h een declaratie ingediend en om 17.00 was die al be en afgehandeld. Prima.

IM
03-10-2020

Vergoeding spoedbehandeling tandarts afgewezen

Eenmaal een beroep moeten doen op vergoeding. Zonder mededeling vooraf is de vergoeding afgewezen. Dit moet je dan uiteindelijk zien in het digitale overzicht. Uitermate teleurstellende ervaring.

DSW nooit meer!

André
27-09-2020

Deurwaarder

Minimaal 30 jaar bij DSW, 1x vergeten het maandbedrag over te maken ! Krijg je een herinnering dat je niet betaald hebt (nooit bij ons aangekomen dankzij onze goede post NL) krijg je gelijk een brief dat de deurwaarder is ingeschakeld! Eerst even een belletje lijkt mij handig om mensen met respect te behandelen en niet gelijk als een wanbetaler (na 30 jaar netjes betaald te hebben) te behandelen!

Dikke min voor het respect naar de klant, fatsoen wordt steeds minder bij de mensen en zeker bij de grote instellingen die er alleen maar zijn om zichzelf te verrijken en steeds minder in hun pakketten vergoeden!

Mariska
17-06-2020

Zeer tevreden.

Al jaren ben ik verzekerd bij DSW. Ze handelen zaken snel af. Vanmorgen een declaratie ingediend en vanmiddag bericht gekregen dat het wordt vergoed. ? Op de chat reageren ze snel en wordt je serieus genomen. Ik had ooit een vraag waar ze niet meteen antwoord op hadden, daar wordt dan op terug gekomen. Voorlopig blijf ik waar ik zit. Ook al is een andere ziektekostenverzekeraar soms iets goedkoper, het is mij veel waard dat ik als mens behandeld wordt. ??

Lies
20-03-2020

Prima zorgverzekeraar

Alleen maar goede ervaringen. Duidelijk, transparant, heel handige app, snelle verwerking van declaraties. Kortom, echt een aanrader!

Meg
12-03-2020

Premie is ok maar slechte klantservice

Heb alle premies overgemaakt maar blijkt dat je per polis moet betalen, 1 van mijn kinderen staat op een aparte polis maar betaal al 2 maanden voor het hele gezin. ze kunnen blijkbaar niet rekenen en houden de teveel betaalde premie van ons gewoon in credit en die ander polis van mijn kind staat gewoon open terwijl op de overboeking dudielijks staat waar de betalingen voor bedoeld zijn. bel je dat alles betaald is zeggen ze ivm privacy moet jouw kind zelf bellen.

An
24-02-2020

Ontbreken aan klantvriendelijkheid

Eind december een wijziging geplaatst op MIJN DSW. DSW geeft aan dat zij deze niet hebben gezien. De wijziging is doorgevoerd op 3 januari 2020. Dat betekent dat ik een vol jaar betaal voor een pakket dat ik niet nodig heb. Ze zijn niet bereid om mij te helpen met het wijzigen van mijn pakket. Zeer triest!

Ingrid
04-02-2020

De klantenservice laat veel te wensen over

Duidelijkheid en klantvriendelijkheid laat veel te wensen over bij DSW.

Een hoop onduidelijkheid en kastje naar de muur gestuur.

Ik wil alleen maar weten of er iets specialers vergoed wordt voordat ik het aanschaf.

Het lijkt heel lastig voor DSW.

JAN
21-11-2019

DE ENIGE SOCIALE ZORGVERZEKERING.

Super verzekering waar de mens centraal staat en niet de winst.

Heel fijn contact met terzake kundige medewerk(st)ers.

Een super handige waarmee je een compleet overzicht hebt van alle relevante zaken.

Stanley
14-11-2019

DSW : daar kun je wat mee.

Goede ervaring en vriendelijk personeel

Inderdaad voor een brilvergoeding moet je bijna stekeblind zijn en voor gehoorapparaat moet je ook wel bijbetalen.Maar als je de premie scherp wilt houden moet je soms kiezen.

De Heer R
31-08-2019

Enige goede van NL, alleen jammer van ASR.

Na uitgebreide ervaring met zo ongeveer iedere verzekeraar kan ik zeggen dat DSW de enige verzekeraar is die integer en betrouwbaar is. Bekijkt u maar alle andere verzekeraars op deze site, dat spreekt ook boekdelen. Alleen wat ik wel jammer vind is dat DSW naast zorgverzekeringen een reeks andere verzekeringen aanbied maar dat dit producten van ASR zijn, wat wederom een ballentent is. Kies dus vooral DSW voor de zorgverzekering maar begin NIET aan de andere verzekeringen tot de dag komt dat DSW deze ZELF aanbiedt.

Meer DSW reviews