Anderzorg reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Lid
Rik
17-11-2021

De zoveelste die niet bereikbaar is als je iets wil regelen wat hun niet goed uitkomt. pfff

Nico
30-06-2021

Anderzorg laat je in steek

Vandaag contact gehad met Anderzorg. Word behandelt als een nummertje. Werd ook gezegd: het maakt niet uit of je nu een jaar bij ons zit of 15 jaar. We bieden je geen oplossing!

Zou niemand aanraden bij deze zorgverzekeraar.

Willie
Willie
07-06-2021

Fraudeplegen in de zorgverzekeringen

Dank zijn Tassa van AnderZorg Enschede die fraude plegers heeft toegelaten. Is dat nu door Tessa haar fouten dat AnderZorg hun fouten nu moeten bekopen omdat Tessa fraude plegers heeft toegelaten om mensen hun persoongegevenslieten vervalsen door een zorginstelling uit Arnhem die zorgverzekeringsfraude hebben gepleegd in 2017 waar Tessa de persoon heeft van beschuldigd als Tessa de fraude pleger heeft doen beschermen

Marieke
Marieke
02-06-2021

Contact start soms wat stroef, maar alles wordt toch netjes opgelost

Deze klacht is opgelost

Incasso termijn niet aangepast en klacht wordt niet gelezen

Op 1 januari incasso op maandbetaling gezet, dit ook bevestigd gekregen. Desondanks proberen ze tot 2x toe een jaarbedrag af te schrijven! Wederom contact gezocht, bevestigd gekregen dat ze nu alsnog per maand gaan incasseren, doen dit ook maar vergeten 2 maanden te incasseren en leggen dit direct met opslag bij een incassobedrijf neer. Meer dan 10 jaar klant, maar geen enkele coulance mogelijk. Klacht indienen heeft geen zin, die lezen ze niet. Je krijgt een standaard brief met enkele punten waarin ze je daadwerkelijke klacht gewoon helemaal links laten liggen.

Gilson
22-02-2021

Meer betalen maar minder vergoed?!?!

Ik betaal €6 meer maar kwam vandaag achter na langs geweest te zijn bij de mondhygiënist dat ik tot 75% vergoed ben bij me tandarts. Vind Anderzorg een slechte zorgverzekering en ga hier ook zeker weg!

Helaas moet ik het hele jaar volmaken, betaal €127,50 per maand en als ik naar de tandarts ga ben ik niet %100 verzekerd!?!?! Niet normaal!

Erik
20-02-2021

Onbetrouwbaar

Anderzorg stopt halverwege het verzekeringsjaar zonder aankondiging met de vergoeding van het middel dat ik al negen jaar slik (en vergoed heb gekregen) i.v.m. een verhoogd risico op kanker. Op herhaalde klachten reageren zij met steeds nieuwe uitvluchten en hele en halve leugens (aantoonbaar). Zij zeggen o.a. dat de verantwoordelijkheid over welk middel gebruikt wordt bij de apotheek ligt; maar in volgende brief geven ze zelf aan dat zij de apothekers onder druk zetten. In zo’n situatie even overleggen met de verzekerde zelf doen ze niet; ze laten je gewoon stikken.

Bahar
18-02-2021

Ze maken van hun fout jouw fout!

Lekker verkeerd geïnformeerd door anderzorg zelf dat ik elk kalenderjaar vergoed zal krijgen. Denk ik nou mooi laat ik mij verzekerd bij anderzorg, krijg ik achteraf te horen dat het een fout is en het voor gehele verzekeringsduur is. Moet ik alle behandelingen uit eigen zak gaan betalen! lachwekkend. Slap excuus gekregen wat heb ik daar nou aan. Is jullie eigen schuld! nooit meer anderzorg voor mij

Iris
12-02-2021

Ronduit treurig

Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Zaken in rekening brengen kunnen ze heel goed, maar als je vervolgens uitleg vraagt en de vordering betwist, hoor je niets meer terug. Ik ben al 4 maanden(!) bezig een antwoord te krijgen op een relatief simpele vraag, maar het enige wat je krijgt zijn loze beloftes. Er is een reden waarom ze zo goedkoop zijn, doe het niet.

Bjorn
28-01-2021

NIET DOEN! Beter iets meer betalen dan dit!

Dit is echt een hele slechte dienstverlener. Afschrijven van geld, daar zijn ze heel goed in. Bij een declaratie zijn ze in staat je van het kastje naar de muur te sturen en proberen ze je moedeloos te maken, zodat je het opgeeft door telkens nieuwe gegevens op te vragen. Aan de telefoon heel vriendelijk (als je ze te pakken krijgt), maar kunnen ze niets voor je doen. Per mail krijg je eerder de enquête over het antwoord dan het antwoord zelf. Echt beste mensen, zoek een andere verzekering. Als je niets hebt is het prima, als het lastig wordt ben je de klos.

Prakash
11-01-2021

Afspraak niet nakomen

Zolang je niets mankeert krijg je geen problemen. mensen met een afbetalingsregeling, na ziekenhuis opnamen, zijn de klos. Regeling wordt na verloop van tijd, niet na gekomen, en vervolgens wordt een deurwaarder gestuurd, voor een bedrag van 37 euro, ondanks afspraak. Communicatie verloopt slecht, en begint met een door een software programme bepaalde, eerste regels, die vervolgens worden ingevuld. Klachtenafdeling, doet alsof ze het snappen, maar ook die moeten weer hun baan proberen te behouden, door de opdrachten na te komen. De ene blunder na de andere, en uiteindelijk een klacht ingediend bij stichting klachten geschillen. Deze loopt op dit moment. Anderzorg, nooit meer. De nieuwe zorg verzekering, beloofde rekening te houden met de situatie. Anderzorg, NOOIT meer.!

Andre
08-01-2021

2x jaarpremie afschrijven op vrijdagmiddag

2x jaarpremie afschrijven op vrijdagmiddag~,bellen.geen oplossing Prettig weekend! Tsja.

07-12-2020

Anderzorg: zéér onbetrouwbaar

Was onlangs in Portugal en nam met Covid achtige klachten contact op met de Anderzorg Whatsapp dienst. Medewerker adviseerde mij contact op te nemen met hun alarmcentrale. Die konden mij niet helpen, maar ik moest maar met de RIVM contact opnemen. Die stuurde mij door naar de NL ambassade in Lissabon en die waren ivm Covid gesloten.

Dus maar zelf naar ziekenhuis gegaan en Covid test laten afnemen. Declaratie wordt nu door Anderzorg afgewezen. Schandalig ☹️

Eduard
14-11-2020

Als verzekerde

Ik ben nu al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden op de manier zoals ze het doen. Je krijgt duidelijke antwoorden op je vragen. Deze zijn al redelijk snel te vinden op hun site.

Normaal zou ik kiezen voor een andere ziektekosten verzekeraar, dit omdat anderzorg duurder is geworden. Natuurlijk zijn er minpunten, maar welke verzekeraar heeft dat niet.

Maar door het teruglezen van diverse referenties bij anderzorg en bij ‘goedkopere’ zorgverzekeraars, staat anderzorg goed in hun schoenen. Heel simpel uit te leggen, vind ik het fijn een regeling te hebben, om die 385 euro, in termijnen te kunnen betalen. Dat is het voordeel voor mij en zegt iets over anderzorg.

Mounir
Mounir
07-09-2020

Declaratie buitenland - maffia verzekering

Waarom zijn er voor mij honderden patienten bij dr Wiese geopereerd en hebben alle patienten hun kosten vergoed gekregen en ik niet?

jullie vragen om een chronologische operatie verslag; waarom vragen jullie niet gelijk dat ik de chirurg meeneem naar jullie en aldaar mijn broek laat zakken en dan kan de chirurg ter plaatse uitleggen, wat hij allemaal heeft gedaan?

Had op 31 juli een liesbreuk operatie, heb 2 weken daarvoor gebeld en gevraagd hoe het zit met de declaratie van de kosten. en heb tevens uitgelegd dat ik naar dr Wiese wil, omdat hij zonder plastic matje een liesbreukoperatie uitvoert.

Helaas is deze optie in nederland niet mogelijk. in nederland naaien een stuk plastic in je lichaam, waardoor je de rest van je leven pijn houdt omdat er zenuwen langs dat matje lopen. gevolg is dat je de rest van je leven, pijnstillers moet slikken, vaker naar de dokter moet ivm de pijnklachten, depressief wordt en psychische hulp moet inschakelen, een operatie om het matje te verwijderen is vaak het gevolg, sommige mensen worden er suicidaal van de pijnklachten; dit veroorzaakt mi meer kosten dan de hele operatie bij elkaar.

nu kunt u begrijpen dat ik dus nooit en te nimmer een liesbreuk in nederland zou laten behandelen, helaas wordt je de medische vrijheid hierdoor ontnomen en ben je overgeleverd aan helse pijn klachten de rest van je leven.

de grap is dat de zorgaanbieder mij hiervoor heeft gewaarschuwd, ik had moeten vragen welke verzekering wel de kosten vergoed en daarnaar moeten overstappen.

uiteraard ben ik helemaal klaar met anderzorg en zodra ik kan zal ik overstappen naar een andere maatschappij.

U ziet graag als oplossing: gemaakte kosten zie ik graag vergoed worden.

want nu moet ik een chronologisch verslag aanleveren, hoor ik pas voor het eerst, en iedere keer moet ik van jullie weer een nieuw verlag aanvragen, blijkbaar hebben jullie een hele lijst met zulke antwoorden om maar niet te betalen, heb hierover gebeld met de zorgaanbieder en te horen gekregen, dat dit nog nooit is gevraagd door geen enkele verzekering. nee logisch, nu komt er een domme buitenlander en die gaan we even treiteren, totdat deze het opgeeft.

Natuurlijk gaan jullie dit verhaal niet lezen en sturen jullie een standaard antwoord

Raq
26-06-2020

Meld je niet aan bij anderzorg!?

Anderzorg lijkt een hele mooie verzekering.maar schijn bedriegt! Niks maar dan ook niks wordt vergoed. Mij werd verteld dat dit komt omdat ik een nieuwe klant ben, zodra mijn eigen risico op was dat dan alles werd vergoed. Nou geloof me ik blijf aan het betalen en dat zijn bedragen waar je u tegen zegt! Wat heb ik een spijt dat ik me hier heb aangemeld! Wat een afrader!

Gerry
Gerry
11-02-2020

Medicijnen voor bloedruk

Amlodipine/​valsartan/​hydrochloorthiazide

Overgestapt naar Anderzorg , nu krijg ik mijn bloedrukmedicijnen niet vergoed

Steeds ziekenhuisbezoeken voor te hoge bloeddruk

na 2 jaar eindelijk de goede medicatie die echt helpt en nu wordt deze niet meer vergoed en krijg ik andere

Betalen we dan nog steeds niet genoeg?

Declarant
21-02-2020

Matig

Deze klacht is opgelost

Onmogelijk buitenlandse declaraties in te dienen.

Nadat ik in Spanje naar de tandarts moest om een vulling te laten repareren (115 euro) heb ik een declaratie ingediend bij Anderzorg.

Deze werd afgewezen omdat ik niet vermeld had dat het om een spoedgeval ging, alsof je voor de lol naar de tandarts gaat.

Dus opnieuw de boel invullen uitprinten en per post opsturen (we leven in 2020!).

Wederom afgekeurd omdat ik niet had aangegeven dat ik pijn had!

Nu dus maar weer voor de derde keer dezelfde declaratie opsturen, waardeloos (zeker omdat het alleen via een brief kan en niet via de App of on-line)

Anderzorg wil gewoon niet uitkeren -> NOOIT aan beginnen.

Michael
Michael
27-01-2020

Niet klantgericht

Ondanks dat ik op de zorg niets aan te merken heb, wil ik vooral melden dat je niet hoeft te rekenen op behulpzaamheid van Anderzorg. Hoeveel je ook betaald, inlevingsgevoel en medewerking krijg je niet.

Patrick
10-01-2020

Terroristen

Dit soort organisaties zijn in principe hetzelfde als terroristische organisaties.

Je bent gewoon verplicht om te betalen en ze verhogen gewoon zonder toestemming de premies terwijl je ieder jaar steeds iets minder vergoed krijgt!

Het zijn zware criminelen die we keihard moeten bestrijden!

Loes
13-12-2019

Geweldige klantenservice

Ik heb via WhatsApp contact gehad met Mirijam van Anderzorg, omdat ik vragen had over (het samenstellen van) mijn (potentiële) pakket. Mirijam heeft me vriendelijk en informeel te woord gestaan en ik ontving zelfs een oproep toen ze beoordeelde dat ze me op die manier beter van advies kon voorzien. Ze was volledig, een prettige gesprekspartner en kwam kundig over. Heel tevreden!

Meer Anderzorg reviews