06-12-2017

Komen hun polisvoorwaarden niet na

Anderzorg weigert de tandarts behandeling van mijn autistische zoon onder narcose te vergoeden. Heel vreemd als in je polisvoorwaarden staat dat een geestelijke aandoening reden is om dit wel te vergoeden. Ook heb ik voordat alles in gang werd gezet gebeld en vertelde de mevrouw me aan de telefoon dat het geen probleem zou zijn en de tandarts gewoon de aanvraag in kan dienen. Nu is er blijkbaar een interne tandarts die het niet wenselijk vindt om jonge kinderen (hij is al 8,5) onder narcose te laten behandelen. Nee logisch! Denken ze dat ik het voor mijn plezier laat doen. Maar wat iemand persoonlijk vindt interesseert mij niet. Ze hebben zich aan de polisvoorwaarden te houden! Daarnaast zijn de woorden begrip en inlevingsvermogen niet bekend bij deze afdelingen denk ik. Maar het zal wel komen omdat het december is en de potjes zullen wel weer leeg zijn. Maar zo makkelijk komen ze niet van mij af! En nu maar op zoek naar een andere verzekering voor 2018.

05-12-2017

Extra incassokosten

Hierbij schrijf ik over een probleem met een betaling van Anderzorg eigenfactuur. Op 29 november heb ik een email van LAVG (incasso organisatie) gekregen dat ik een bedraag van meer dan 1000 EUR moet betalen. Dit bedraag is de Anderzorg factuur plus de incassokosten. Van de e-mail heb ik begrepen dat een brief van LAVG opgesturd was. Helaas in november was ik buitenland geweest en ik heb de brief tot 27 Nov niet gezien.

Natuurlijk vroeg ik me af waarom Anderzorg heeft besloten om in dit geval samen met LAVG te werken , ik was tot nu toe altijd een goede klant van de verzekeraar geweest (voor 6 jaar heb ik altijd op tijd min rekeningen betaald). Nadat ik met een medewerker van Anderzorg heb gesproken was de situatie duidelijk. Op Mijn Anderzorg pagina kan ik wel mijn huidige adres zien, die automatisch veranderd was, toen ik ergens anders ging wonen (het komt direct van mijn DigiD). Er is eigenlijk nog een postadres die op Mijn Anderzorg helemaal niet zichtbaar is - dat is dus mijn oude adres van 4 jaar geleden. Het is tegelijkertijd heel raar dat mijn vrouw al 2 brieven van Anderzorg heeft ontvangen op onze huidige adres en we zijn samen verzekerd. Dat is de reden waarom ik op tijd niet heb gereageerd om mijn rekening te betalen omdat ik alleen de laatste brief van u heb ontvangen en de rest was waarschijnlijk op mijn oude adres gestuurd, waar al heel lang iemand anders woont.

Ik vind het echt erg voor de fout van Anderzorg extra te betalen. En na 6 jaar als Anderzorg klant ga ik een andere verzekeraar zoeken.

29-11-2017

Klantvriendelijk en Gemakkelijk Digitaal

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Anderzorg. Inmiddels al een paar jaar klant en ik ben zeer positief. Dit jaar ook een aanvullende verzekering afgesloten en ook dit bevalt me prima. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Alles is gemakkelijk digitaal te regelen en de klantenservice is uitermate vriendelijk. Zelfs via Whatsapp is het mogelijk om contact op te nemen. Daarnaast is het ook nog zo dat je gewoon in alle ziekenhuizen terecht kan, in plaats van alleen een aantal geselecteerde ziekenhuizen, zoals soms bij andere budget-verzekeringen het geval is. Het is zelfs mogelijk om een verzekering af te sluiten met €40 cashback via de volgende link: https://mgmco.nl/zitog/pp Kortom, ik ben een erg tevreden klant!

Hedzer
27-11-2017

Waardeloos als je ze nodig hebt

Onlangs wilde ik overstappen van huisarts. Daar veel huisartsen me niet aannamen omdat ik buiten hun regio woon heb ik mijn probleem bij Anderzorg voorgelegd. Nog diezelfde middag werd ik teruggebeld, ze had voor mij een lijst met huisartsen (die ik zelf ook al op internet gevonden had) die GEEN wachtlijst zouden hebben. Daarbij beveelde ze mij 1 huisarts in het bijzonder aan gezien mijn huidige situatie. Dus direct naar betreffende huisarts gelopen om in te schrijven, blijkt dat ze een wachtlijst van ruim een maand hadden. Uiteraard dit terug gekoppeld aan Anderzorg, nu kwamen ze met de smoes dat ze niet met me konden communiceren omdat ze geen telefoonnummer van me hebben. Dus. wellicht gaat het betalen van alle rekeningen prima en zijn ze ook niet duur qua premie maar als je vraagt om (wachtlijst)bemiddeling, dan kan niks van deze club verwachten

26-09-2017

Goede ervaring

Ik had vragen rondom mijn poliklinische bevalling en de kosten daarvan. Heel spoedig geholpen via whatsapp. Voelde erg persoonlijk door tevens ontvangen felicitaties door Anderzorg en de goede uitleg over de zorgkosten

Deze klacht is opgelost
04-08-2017

Tandkunde

Mijn tandheelkunde bij Anderzorg is voor 100% gedekt met een enigenrisico van €100,-

Nu zijn mijn verstandskiezen verwijderd en valt nu onder enigenrisico, blijkt. Ik moet nu zelf 431,- betalen en wordt binnen 2 weken automatisch geïncasseerd.

Er wordt aangegeven dat de tandarts mij hier beter over had moeten informeren, lekker makkelijk vind ik!

Ze hadden naar mijn inziens de tandarts kunnen bellen of dit aangegeven is bij cliënten en dit zwart op wit staat. Is dit niet het geval dan dienen deze kosten verhaald te worden bij hun. Ik verwacht meer ondersteunen vanuit Anderzorg vanuit hun expert rol. Dit hoef je dus niet te verwachten!

Verrast de klant is zeker niet gelukt, integendeel!

08-07-2017

Oplichters!nooit zo'n K!@#$ verzekering gehad!

Ik had een verzekering bij anderzorg automatisch incasso dus dacht oke. Niet oke ! 1 oktboer krijg ik bericht dat de automatisch incasso niet lukt dus ik maak voor de zekerheid op 8 oktober voor 2 maanden de premie over ik meld dit en heb telefonisch contact ik moet nog wel 1x de kosten voor acceptgiro betalen, dus dat maak ik 11 oktober over. Ik krijg 17 oktober weer een acceptgiro voor november ik meld dat ik de premie 8 oktober al betaald heb , 20 oktober stort AZ 64,50 terug en geeft de incasso door aan LAVG omdat ik de premie niet betaald zou hebben! vervolgens gaan de andere automatisch incasso's vanaf december weer gewoon door. Ik heb heel vaak contact gehad met AZ maar ze blijven stug volhouden dat ik de premie niet betaald heb, ze gaan zelfs zover dat ze mij als wanbetaler wegzetten en beweren dat ze nooit een bedrag hebben teruggestort en dat ik maar moet zorgen dat er geld genoeg op mijn rekening staat! met LAVG telefonisch contact gehad en binnen de afgesproken tijd betaald zodat ik niet voor de extra kosten zou hoeven betalen. AZ blijft echter stug vasthouden dat ik volgens hen niet op tijd mijn premie betaald heb! Terwijl ze heel goed wisten dat dat wel zo was en dat ze WEL 1,50 af kunnen boeken voor de premie van november maar niet de overgebleven 64,50,! Hoe ziek ben je dan als verzekeraar! En nu eist AZ dat ik bij hen verzekerd blijf tot ik alle kosten heb voldaan! Bij zo'n walgelijke verzekering wil ik NIET verzekerd blijven onbetrouwbare slordige onbeschofte trutverzekering die liegt bedriegt bedreigd en oplicht. En ja dit wordt een hoger beroep, want de uitspraak is onterecht en door valse beweringen van AZ verkregen Omdat ik dit bijzonder onterecht vind en hun onbeschofte reacties naar mij beu ben wil ik overstappen. met veel gelieg en gedraai en verdraaien van feiten, data, en gegevens hebben ze bij een rechtszaak aangespannen.

19-04-2017

Slechte service

Er wordt totaal niet geluisterd naar de klant. Ze zouden zich moeten inzetten om zorgkosten te verlagen door te hoge rekeningen van ziekenhuizen niet te accepteren. Dit doen ze totaal niet en luisteren ook niet. Contact met leidinggevende ook op geen enkele manier mogelijk.

Robin Anne
07-02-2017

Te laat betaald

Helaas heb ik mijn rekening precies 7 dagen later betaald dan de bedoeling was. Ik moest vóór 31 januari de betaling voldoen. Ik ben een arme student :p. En heb hierdoor zo net pas mijn rekening betaald.

Volgen er consuqenties? Ik was van plan morgen even te bellen. Maar aangezien ik een stresskip ben, zou ik het graag willen weten.

Tevens betaal ik normaal gesproken altijd netjes alles meteen en gaat alles goed, maar wegens een krappe maand is dit niet helemaal goed gegaan!

07-02-2017

Niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht

Op 1 januari van dit jaar overgestapt naar Anderzorg. Deze firma lukt het binnen twee weken je vertrouwen volledig te verspelen, door onterechte incasso's en door niet te luisteren naar de argumenten van de klant waarom deze afschrijving onterecht is. het contact is verder zeer onpersoonlijk, niet respectvol en niet oplossingsgericht. het liefst zou ik de verzekering met terugwerkende kracht opzeggen, maar dat kan na twee weken niet meer. Zeker is al dat ik volgend jaar weer overstap.

26-01-2017

Money money money.

Voor een zorgverzekeraar hebben ze behoorlijk weinig begrip voor mensen die met hoge zorgkosten zitten. Klantenservice geeft bovendien tegenstrijdige informatie (drie verschillende keren meegemaakt). Niet flexibel.

Toevoeging N.A.V. verzoek verzekerdennummer: fijn dat jullie zeggen mijn klacht op te willen lossen, maar ik ben al overgestapt per 1 januari. Ik heb inmiddels ook al een eigen oplossing gevonden voor de betaling. Jullie klantenservice benadrukte overigens meerdere malen dat er geen oplossing was en dat ik me had aan te passen, dus dat heb ik ook gedaan. Volgende keer meteen service aanbieden IPV nadat ik een negatieve review schrijf.

24-01-2017

Slechte service bij anderzorg

Ik heb niet op tijd van anderzorg bericht gehad over de premie die omhoog was gegaan en kon ik niet meer overstappen op een goedkopere zorgverzekeraar. Ik was gewend dat je tot half jan. van het nieuwe jaar kon overstappen en dat is nog maar tot eind dec. Normaal gesproken kreeg ik een online acceptgiro een week voor het eind van de maand en die hadden zij nu ook niet toegestuurd. Toen ik er om vroeg kreeg ik elke keer een ander antwoord. Ik was ooit tevreden over anderzorg maar niet meer. Ik heb het idee dat het hun alleen om het geld gaat. Ik kreeg per email een tevredenheid onderzoek in te vullen maar toen ik mijn ontevredenheid gemeld had gaf die ineens een storing en heb ik hun hierover geschreven maar nog altijd geen antwoord gehad. Ik heb mezelf nu al afgemeld dan ben ik op tijd maar heb van hun geen antwoord hierover gehad.

16-01-2017

Afmelding Anderzorg

Eind December heb ik mij via de website afgemeld bij Anderzorg. Ik vraag 10 januari om een bevestiging, men stelt dat zij mijn afmelding nooit hebben ontvangen en dus niet heeft plaatsgevonden. Anderzorg vertrouwt zijn klanten dus blijkbaar niet of heeft een website die niet deugt. Vervolgens zit ik dus nog een jaar aan Anderzorg vast! Wie kan mij helpen?

22-11-2016

Amerikaanse toestanden

Aanvullende verzekering bij Anderzorg stelt niets voor. De normale en meest voorkomende behandeling bij een mondhygiëniste wordt niet vergoed. Zeer misleidende verzekering . Voor alle behandelingen in het ziekenhuis moet eerst met de verzekering overlegd worden en ook al hebben ze een contract met een ziekenhuis dan betekent het niet dat de behandeling daar kan plaatsvinden want voor iedere ingreep is een apart contract.

Nooit weer Anderzorg en ook niet Independer die hier aan meewerkt. Bovendien vind ik het erg slecht en onbegrijpelijk dat ik tussentijds niet van verzekering kan veranderen . Gelukkig is het jaar bijna om en kan ik overstappen.

11-11-2016

Anderzorg is het niet waard.

Anderzorg.

Het is een verzekering die alle declaratie afwijst en niet uitlegt waarom.

Chronische zorg betalen ze niet eens uit.

Een typisch voorbeeld van waarom in hemelsnaam ben ik verzekerd. Kan beter gewoon alles zelf sparen en betalen.

Kan anderzorg niet echt aanraden!

09-11-2016

Misleiding door Anderzorg

Anderzorg gebruikt misleiding om klanten te trekken, op de website alsmede in de emails die verstuurd worden. Hierdoor heb ik een tandartsverzekering gekozen waar blijkbaar de mondhygiëniste niet wordt vergoed. Althans, een van de twee codes wel. Laat nou net ik de ene hebben die niet wordt vergoed, ondanks de teksten van Anderzorg die schreeuwen dat ze alle veelvoorkomende kosten vergoeden. Nou, dus niet voor de mondhygiëniste. Klagen heeft weinig zin, je krijgt 3x hetzelfde antwoord van de klantenservice. Van de klachtenafdeling wordt je niet vrolijker van. Ze kunnen naar mijn gevoel toch niks beters voorstellen dan op hun scherm staat. Ik zie nu ook heel vaak dat klachten gewoon niet goed worden opgelost door Anderzorg en dan verwijzen ze gewoon altijd naar SKGZ. Lekker makkelijk van ze!

27-10-2016

Tandartsverzekering

Contact opgenomen met de klantenservice van Anderzorg welke verzekering ik moest nemen voor het (deels) vergoeden van een kroon. De (blijkbaar onervaren) telefoniste vertelde mij dat dat gewoon met de aanvullende tandarts poli het geval was. Dit blijkt niet het geval te zijn. alleen wanneer je je tandarts verzekering zelf toevoegt via zelf verzekering maken. Dit zou voor mij al gunstiger zijn geweest, maar dat is allemaal onduidelijk. Zodat ik het goed geregeld heb gekozen om het tandpakker erbij af te sluiten , zoals mij is aangeraden. Blijkt de kroon helemaal niet vergoed te worden. Verdrietig (ivm de extra kosten) bel ik Anderzorg op. zij kunnen mij een excuus geven en daar houdt het bij op. Denk ik alles goed geregeld te hebben door na te bellen voor ik overstap van een andere zorgverzekering. blijken ze onervaren personeel te hebben. Helaas .

05-10-2016

Top

Goede premie en dito dekking. Daarnaast via de app heel gemakkelijk declaren! Vergoeding binnen een week geregeld!

22-09-2016

SUPER !

Wij zijn al jaren bij Anderzorg verzekerd, en heel erg tevreden. een lage premie en goede service. onze dochter wordt volgende maand 18 en heeft dan ook een eigen verzekering nodig. vandaag even gebeld, direct dus zonder vervelend keuzemenu, een vriendelijke medewerkster aan de lijn. zij stelde het jongpakket voor een aanvullende verzekering, maar aanzienlijk voordeliger. ook vertelde ze dat onze dochter waarschijnlijk in aanmerking kwam voor zorgtoeslag. helemaal TOP.

21-09-2016

Zeer goede klantenservice

Helaas door een medisch probleem moest ik naar het ziekenhuis. Had voor terugreis geen vervoer en belde vanuit ziekenhuis naar Anderzorg of een taxi voor vergoeding in aanmerking kwam. Dit was niet het geval maar toen de medewerkster hoorde dat ik als alleenstaande vader niets kon regelen heeft ze coulance halve dit geregeld. Dus ondanks regels heeft Anderzorg oog voor de menselijke kant. CHAPEAU

Meer Anderzorg reviews
Welk cijfer geef jij Anderzorg?