Ioanna
14-04-2023

Wachttijden meer dan 30 minuten voor een telefoongesprek en geen chat met een medewerker mogelijk.

Ze maken fouten in de afhandeling van nota's en vergoedingen. Daarna moet je zelf boven op gaan zitten om het opgelost te krijgen, het kost je weken om contact te legen en alsnog wordt het niet correct opgelost al wordt belooft (na 40 minuten wachttijd) van wel. Ik ga volgende jaar direct over naar andere zorgverzekeraar en ik raad iedereen aan om weg te blijven van NN.

Ad
09-09-2022

Wachttijden aan telefoon meer dan belachelijk. Meer dan 12 minuten.

Jessica
27-04-2016

Erg tevreden

Erg tevreden over deze zorgverzekeraar. Overzichtelijke site maar het overzicht van wat vergoed wordt en niet kan wat mij betreft wel iets duidelijker. Verder zijn de declaraties in orde en wordt dit netjes geregeld met de andere partij. Dus tevreden over Delta Lloyd,

Mirjam
15-12-2015

Delta loyd een nee krijg je bijna nooit!

Ik zit nu een jaar bij delta loyd en ben erg tevreden,

Word altijd netjes geholpen en zijn erg klantvriendelijk.

deze zorgverzekeraar beveel ik zeker aan.

De vergoeding zijn het meest van alle zorgverzekeringen en ook zijn ze coulant als iets niet goed gaat wordt er bijna altijd voor een oplossing gezorgd.

dus al met al zeer tevreden.

Riet
15-12-2015

Doen niet moeilijk!

Ben nu 1 jaar bij hen verzekerd ze doen absolut niet moeilijk ook eigen risico kun je gewoon in termijnen betalen. voor incontinentiemateriaal zijn zij nog wel voor verbetering vatbaar!

Eef
11-12-2015

Goede betaler

Mijn vrouw heeft een paar jaar geleden een hersenbloeding gehad. Ze had alleen een basisverzekering. Het bijsluiten van aanvullingen leverder geen enkel probleem op. Ook de betalingen hebben geen enkele vraag opgeleverd. Klasse!

Maaike
11-12-2015

Geen gedoe

Weinig contact met ze. Duidelijke en heldere communicatie