Alie
21-05-2022

Hier word gediscrimineerd man betaal 2 maal zo weinig premie maar ontvangt wel 2 maal zoveel winst goed voor het programma oplichters of kassa of zo iets

Annemieke
29-11-2021

Bezig om hypotheek om te zetten nadat mijn echtgenoot is overleden.

Geen inzage in wat er gespaard is, langdurig rekken van uitbetalen

Oa doordat ze een verklaring van erfrecht nodig hebben.

Deze is sinds 2003 niet meer nodig bij getrouwde en of partner geregistreerde mensen daar men automatisch erfgenaam is, ( langstlevende )

Verder wordt de premie gewoon afgeschreven voor levensverzekering ondanks dat partner is overleden

Grote bureaucratische maatschappij, die geen enkele empathie toont aan nabestaanden.

D.
07-03-2017

Levensverzekering gekoppeld aan Hypotheek

Mijn huis verkocht, via Notaris afrekening van NN ontvangen; hypotheek beeindigd, gekoppelde levensverzekering afgekocht. Daarna blijft NN de premie van de levensverzekering afschrijven; maand op maand. Zelf de betalingen terug laten boeken en melding gemaakt via formulier op de website van NN melding gemaakt. Binnen 10 werkdagen reactie is het automatische antwoord; na 20 werkdagen nog steeds geen reactie wel nieuwe premie afschrijving. Hele riedel nogmaals (terugboeken, melden op website NN). Geen enkele reactie! Dan komen de betalingsherinneringen en waarschuwngen met de vraag of ik contact wil opnemen.slechtste klantenservice die ik ooit ontmoet heb.

Rene
24-01-2017

Onmogelijk om verzekering te beeindigen

Ik heb een overlijdensrisico verzekering lopen bij NN, die verpand was aan mijn hypotheek. Ik heb mijn huis verkocht en de hypotheek ingelost. De hypotheek verstrekker heeft de ontpanding opgestuurd naar NN. NN zegt deze nooit te hebben ontvangen, terwijl ik cc ben meegenomen. ook na dit bewijs te hebben opgestuurd blijven ze ontkennen het gehad te hebben. Heb inmiddels 7x gebeld met NN en 7x een ander verhaal gehoord. De premie blijft afgeschreven worden. Een eventuele einddatum van de verzekering ligt in de toekomst en kan nooit met terugwerkende kracht ingaan, aldus de medewerkers van NN. Daar zijn ze het wel over eens. Inmiddels loopt de verzekering al vijf maanden voor nope! Eindelijk bevestigt NN dat er ene opzegging ontvangen is, maar daarmee is de verzekering nog niet beëindigd. Hoogstwaarschijnlijk gaat dat nog weer vijf maanden duren. en de premie zullen ze vast en zeker blijven incasseren