Zwaantje
04-01-2024

Wat een gesloten bedrijf, telefonisch contact krijgen is onmogelijk, verbinding wordt verbroken na 14 minuten in de wacht te hebben gestaan.

Zo'n grote organisatie, en zo slecht. Heb spijt dat onze hypotheek daar loopt.

06-12-2022

Nationale nederlanden betaald levensverzekering veel te laat uit met als reden dat de desbetreffende afdeling het erg druk heeft en geen duidelijkheid kan geven wanneer hier wel tijd voor is. Geen betrouwbare partij om nogmaals een verzekering bij af te sluiten.

Joke
21-11-2022

Was niet nodig

Ik heb twee polissen van een levensverzekering, echter dit bedrijf wil zelf de begunstigde bepalen en heeft ondeskundige mensen in dienst! Al maanden ben ik bezig de begunstigde te veranderen omdat de situatie is veranderd. Per mail en per post documenten van de ID en bankpas verstuurd en ze blijven maar zeiken dat ik dat moet doen.ik ga een klacht indienen bij kassa en de ombudsman en betaal geen cent premie mee zolang dit bedrijf zelf wil uitmaken wie mijn begunstigde is .compleet koek koek.

Ook de toezeggingen van personeel is lucht

Koen
31-10-2022

Gaan zeer slecht om met medische gegevens.

Gea
19-10-2022

Uitvaartverzekering nog steeds niet uitkeren, telkens is er wat fout gegaan. Na ieder telefoontje hoor je wat na 10 werkdagen, klachten geen reactie, weer 10 werkdagen wachten. Steeds zelfde smoes, er is helaas wat mis gegaan

Els
16-09-2022

Eind juni liep mijn overlijdensrisico verzekering af. Volgens NN was deze polis verpand aan een hypotheek. Dit is echter al 10 jaar niet meer het geval. Lang verhaal kort: nu 2,5 maanden na afloop polis heb ik nog steeds mijn geld niet (best veel). Klantenservice geeft antwoorden waar je niks mee kan (standaard telefoontraining-antwoorden, grr). Geen reactie op e-mails, klacht ingediend, daar nemen ze 10 dagen de tijd voor (lekker klantvriendelijk), geen reactie tot nog toe. Uiteindelijk zelf geregeld dat de verpanding eraf kwam. Ik betaal hypotheekrente over het bedrag dat vrij zou komen.

Om woest van te worden. Ik doe nooit meer zaken met NN.

Annemieke
29-11-2021

Bezig om hypotheek om te zetten nadat mijn echtgenoot is overleden.

Geen inzage in wat er gespaard is, langdurig rekken van uitbetalen

Oa doordat ze een verklaring van erfrecht nodig hebben.

Deze is sinds 2003 niet meer nodig bij getrouwde en of partner geregistreerde mensen daar men automatisch erfgenaam is, ( langstlevende )

Verder wordt de premie gewoon afgeschreven voor levensverzekering ondanks dat partner is overleden

Grote bureaucratische maatschappij, die geen enkele empathie toont aan nabestaanden.

D.
07-03-2017

Levensverzekering gekoppeld aan Hypotheek

Mijn huis verkocht, via Notaris afrekening van NN ontvangen; hypotheek beeindigd, gekoppelde levensverzekering afgekocht. Daarna blijft NN de premie van de levensverzekering afschrijven; maand op maand. Zelf de betalingen terug laten boeken en melding gemaakt via formulier op de website van NN melding gemaakt. Binnen 10 werkdagen reactie is het automatische antwoord; na 20 werkdagen nog steeds geen reactie wel nieuwe premie afschrijving. Hele riedel nogmaals (terugboeken, melden op website NN). Geen enkele reactie! Dan komen de betalingsherinneringen en waarschuwngen met de vraag of ik contact wil opnemen.slechtste klantenservice die ik ooit ontmoet heb.

Rene
24-01-2017

Onmogelijk om verzekering te beeindigen

Ik heb een overlijdensrisico verzekering lopen bij NN, die verpand was aan mijn hypotheek. Ik heb mijn huis verkocht en de hypotheek ingelost. De hypotheek verstrekker heeft de ontpanding opgestuurd naar NN. NN zegt deze nooit te hebben ontvangen, terwijl ik cc ben meegenomen. ook na dit bewijs te hebben opgestuurd blijven ze ontkennen het gehad te hebben. Heb inmiddels 7x gebeld met NN en 7x een ander verhaal gehoord. De premie blijft afgeschreven worden. Een eventuele einddatum van de verzekering ligt in de toekomst en kan nooit met terugwerkende kracht ingaan, aldus de medewerkers van NN. Daar zijn ze het wel over eens. Inmiddels loopt de verzekering al vijf maanden voor nope! Eindelijk bevestigt NN dat er ene opzegging ontvangen is, maar daarmee is de verzekering nog niet beëindigd. Hoogstwaarschijnlijk gaat dat nog weer vijf maanden duren. en de premie zullen ze vast en zeker blijven incasseren