Anita
13-03-2024

Zeer slechte ervaring met schade afhandelen. En ook met de persoon die belde om mede te delen dat de schade niet vergoed werd. Mijn antwoord was hierop dan ga ik de verzekering beëindigen kreeg als antwoord daar heeft U al vaker mee gedreigd nou bij deze dan is hij opgezegd.

Ram
01-09-2023

Zomaar een incassobureau op je af sturen als je al jaren klant bent. Waarschijnlijk eenkeer een betaling gemist. Kan gebeuren… hier nooit iets over gehoord van Nationale Nederlanden en nu op eens een incasso brief. Wat een slecht bedrijf. Opzeggen kunnen we ook niet. Dit omdat de incasso nog loopt. Wel hebben ze de verzekering is stopgezet. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. en dan gaat het over een bedrag van 30,-

Ferdinand
09-12-2021

Deze verzekering maakt van een ieder die schade verhaalt een crimineel, en doet er alles aan om zodoende niet uit hoeven te betalen, is dit een verzekering? Waar betaal je dan überhaupt voor.

Bernard
09-12-2021

Na een allesverwoestende brand wordt de voorraad niet vergoed. Wel premie betalen, maar toch altijd iets vinden om er onderuit te komen.

Jannie
05-08-2017

Al maanden bezig om schade vergoed te krijgen

Al maanden bezig om schade door vocht aan inboedel vergoed te krijgen. NN traineert en doet er alles aan om niet te hoeven uitkeren. Ik word als ik weer bel voor de zoveelste keer nu ook niet meer doorverbonden. Ik ben al bijna 25 jaar daar verzekerd en nooit eerder iets gehad.

Mustafatirtir
17-05-2016

Inbedoelverzekering

Afhandeling schade duurt maanden!

Onvoorstelbaar dat de service van zo'n groot bedrijf zo ontzettend slecht is! Premies innen zijn ze als de kippen bij maar afhandeling van de schade gaat heeeeeel traag. Ik ben al 6 maanden bezig voor mijn schade en nog niet opgelost. Nog geen halve ster maar het moest. Absolute afrader! (inboedelverzekering)

Robin
27-01-2016

Afhandeling schade duurt maanden!

Onvoorstelbaar dat de service van zo'n groot bedrijf zo ontzettend slecht is! Premies innen zijn ze als de kippen bij maar afhandeling van de schade gaat heeeeeel traag. Terugbelafspraken houden ze zich herhaaldelijk niet aan. Zodra de schade is uitgekeerd, zijn weg. Absolute afrader! (inboedelverzekering)