De communicatie van Viadennis.nl wordt overwegend positief beoordeeld, met name de snelheid waarmee op vragen wordt gereageerd (52%) en de kwaliteit van de informatievoorziening (25%) worden gewaardeerd door klanten. De mogelijkheden om via chat (2%) contact op te nemen en het aanbieden van telefonisch advies (1%) alsook de telefonische bereikbaarheid (1%) dragen bij aan een positieve ervaring. Er is echter een kleine groep klanten die minder tevreden is over de snelheid van reactie (3%) en de informatievoorziening (8%), hoewel deze kritiek slechts een klein deel van de feedback uitmaakt.
De klantenservice van Viadennis.nl wordt doorgaans als positief ervaren. Klanten spreken hun waardering uit voor de algehele klantenservice (35%) en de vriendelijkheid van het personeel (4%). Er is een zeer klein percentage van de klanten dat niet tevreden is over de klantenservice (4%), maar dit lijkt niet representatief voor de meerderheid van de klantenervaringen.
Wat betreft de prijzen, lijkt Viadennis.nl een goede prijs/kwaliteitverhouding te bieden (21%), wat door een aanzienlijk deel van de klanten wordt gewaardeerd. Er is een zeer klein deel van de klanten dat de prijs/kwaliteitverhouding als negatief ervaart (2%), maar deze mening is niet breed gedragen onder de klanten.