Xenos reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 5.674 recente reviews uit 3 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Bestelling proberen te doen gisteren. Maar niet gelukt. Probeer via klantenservice toch te bestellen, maar kan niet meer voor die prijs. Jammer niet sociaal zijn en meedenken.

1 jaar geleden

Begin mei zomer produkten betaald/ besteld. 40 mails en toezeggingen verder! Geen restitutie en geen spullen . En geen reaktie/ antwoord mails meer. Denk dat ik er geld aan ga uitgeven en deurwaarder inschakel. Diefstal legaliseren is niet mijn ding!

2 jaar geleden

Tafeltjes noah Na eerst op internet te hebben gekeken besloten om 2 tafeltjes Noah te kopen in de fysieke winkel. Tafeltjes voldeden niet. Retour in de winkel bleek dat het een sale artikel was en deze niet geretourneerd konden worden. Ik was totaal verrast door de onvriendelijke verkoopster die mij met de tafeltjes verder volkomen negeerde. Dat het een sale artikel betrof was nergens zichtbaar. online kunnen de tafeltjes gewoon teruggestuurd worden. In de sale folder staan de tafeltjes niet vermeld. Ik heb twee mails gestuurd naar de klantenservice maar enige reactie is helaas wij kunnen niets voor u betekenen. Ik zit nu met twee tafeltjes die ik niet kan gebruiken. Gedacht een goede daad te doen door fysiek in de winkel te gaan kopen. Dit is mij duur te staan gekomen. Voor mij geen Xenos meer. Datum van ervaring: 04 januari 2024 Bewerk

2 jaar geleden

Als je lichaam reageert op parfum dus mensen met mcs dan is deze winkel wel de meest geur-onvriendelijkste winkel die ik ken. Ze hebben grote geur spuw apparaten hangen met zware exotische luchten om klanten te lokken voor hun exotische produkten. Thuis ga ik dan maar op de website 'shoppen', en met mondkap met filter vlug afrekenen in de winkel en wegwezen.

2 jaar geleden

Een kast besteld. Toen ik de kast binnen kreeg, zat er een folder in van black friday, een verschil van 70 euro op die kast. Ik heb gelijk gemaild en kreeg een mail terug dat ik het verschil terug zou krijgen, anders had ik de kast teruggestuurd en opnieuw besteld. Voor mij is het een hoop geld! Tot en met de dag van vandaag wacht ik nog. Vreselijk dit, dat iets je beloofd wordt, en achteraf toch niet. Ik vind dit echt niet netjes en vooral oneerlijk!

2 jaar geleden

Wat een bagger van veel producten. Een nieuwe snijplank van Acacia hout gekocht, omdat de huidige bamboe snijplank volgens mij niet echt hygienisch was. Houten plank weren van nature bacterien en bamboe is geen hout kwam ik tot het besef. Plank 2 keer afgewassen en er komen serieuze grote splinters los. Had bij thuiskomst al mijn bedenkingen en Acaciahout opgezocht. Dit moet een zeer dichte/compacte houtsoort zijn. Waar ik naar kijk is een heel grove en open constructie. Pure nep dus en levensgevaarlijk als deze splinters in je voedsel terechtkomen. Ik ga dit direct aangeven bij de warenwet.

3 jaar geleden

Nog geen ster waardig! Wat een k-t winkel is de xenos. Sevice nog lager dan het iq van een stoeptegel. Mijn advies koop hier niks! Zodra je de klantenservice nodig hebt alleen maar gezeik. Bestellingen Annuleren staat niet in het woordenboek. Spullen afhalen kan vanaf 6 dagen dus bestel al zeker niks wat je snel nodig hebt. De gemiddelde AliExpress levering kan hiermee concurreren. Wil je een bestelling annuleren omdat je de levertijd te lang vind zul je eerst naar een winkel toe moeten. (Deze zijn open van 9.30 tot 17.00) al moeilijk te halen voor een werkende Nederlander. Den denk je goed bekeken deze kantoortijden. Met pijn in moeite om 16.55 bij de winkel, is het personeel al lang en breed vertrokken. Kan gebeuren op een rustige dag. Poging 2. Wat denk je iedereen vertrokken. Samengevat systeem van dit bedrijf werkt voor geen meter en is erg achterhaald. Denk je bij de klantenservice iets gedaan te krijgen sturen ze je gewoon naar de winkel die dan vervolgens niet berijkbaar

4 jaar geleden

Zeer Slecht! Doos is ingedeukt en beschadigd geleverd. Er waren meerdere borden stuk geleverd van mijn bestelling. Ik wacht nu nogsteeds op de na levering. Waarvan 1 bord die ik besteld had niet meer verkrijgbaar was. Dus ik heb nu een serviesset die niet compleet is. Die ik wel nodig had met kerst. Ik zal hier niet nog een keer bestellen.

4 jaar geleden

Online theelichtjes besteld. Goed verpakt en een snelle bezorging. Bestelling geplaatst, de volgende in huis?? Tot een volgende bestelling!